מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מיץ רימון סחוט בסחטהאלי26/08/2012
מיץ רימון סחוט במסחטה
תוך כמה זמן יאבד מערכו התזונתי?
נניח נשמר אותו במקרר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מיץ רימון סחוט בסחטה - תגובה
אהרון רזון26/08/2012כל פרי וירק מאבד מערכו התזונתי מרגע הקטיף. אחרי קילוף, חיתוך ובעיקר סחיטה, האיבוד מזורז. תמיד עדיף לאכול פרי\ירק בצורתו הטבעית. אם בכל זאת מיץ, אזי סמוך לסחיטה.
הערה: מי שרוצה לרזות צריך להמנע או לצמצם דרסטית שתיית מיצים, כולל טבעיים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מתוקים בערבעמית25/08/2012
שלום
המשקל שלי בסדר. אני אוכלת בסמנים קבועים כמויות קטנות.
לא מסוגלת לוותר על בצקים ומתוקים. הבעיה מחמירה
בשעות הערב
האם יש דרך להמנע מהדחף למתוקים בשעות הערב?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מתוקים בערב - תגובה
אפרת סויסה הרוש25/08/2012חשוב לאכול ארוחת ערב מזינה ומלאה וכך בטוח תרצי פחות לנשנש .
במידה ואת כן לוקחת משהו מתוק רצוי שה יהייה מנת מתוק אחת ולא יותר כגון : שורת שוקולד , חטיף אנרגיה, שוקולד 92 וכו...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איך מורידים?שלי24/08/2012
את אחוזי השומן בגוף? במה להתמקד?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איך מורידים? - תגובה
אפרת סויסה הרוש25/08/2012הייי שלי
הורדה של אחוי שומן מצריכה תפריט מאוזן בשילוב עם פעילות גופנית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סוגייהשאלה22/08/2012
בגלל סיבה רפואית דחופה הרופא הגביל אותי למשך שבוע לאכול רק קופסת גבינה לבנה ו200 גרם בשר רזה עם עגבניות כמה שאני רוצה.כמה אפשר להוריד עם תפריט כזה למשך שבוע ואני מדגיש שזה מה שהרופא הורה לאכול בגלל ממצא רפואי שהוא איתר רק לשבוע.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סוגייה - תגובה
אהרון רזון22/08/2012מאחר וקצב הירידה תלוי בהרבה גורמים, קשה לנבא אותו, אבל אם זאת התחלת ההרזיה יש להניח שתראי תוצאות מוחשיות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחפשת דיאטנית באיזור חולון וגם שאלהמירלה22/08/2012
היי
אני מחפשת דיאטנית באיזור חולון. חשוב לי שזאת תהיה מישהי רגישה עם ראש קצת "אחר" שעושה גם טיפול בכל עניין אכילה הרגשית ולא רק נותנת תפריט.
אידיאלי זה באיזור חולון אני חברה בקופת חולים כללית.
וגם יש לי שאלה על מים
כמה מים אני צריכה לשתות באופן בריא וגם כמובן כדי לרדת במשקל.
בדרך כלל מציעים 10-12 כוסות אבל קראתי באיזה מקום שזה יחסית למשקל שלי. המשקל שלי כיום הוא 118 קילו והמחשבון מים רשם שאני צריכה לשתות 6.5 ליטר ביום!!! האם נכון???
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחפשת דיאטנית באיזור חולון וגם שאלה - תגובה
אהרון רזון22/08/2012שתייה מספקת של מים, חשובה מאוד לבריאות ולהרגשה טובה, אך תרומתה להרזיה איננה משמעותית, אם בכלל. מעט מדי מים מזיק אבל גם יותר מדי איננו בריא, ובטח לא 6.5 ליטר ליום. כמות המים הנכונה תלויה בהרבה גורמים, כגון נתונים גופניים, פעילות גופנית, הרכב התזונה, עומס חום הסביבה. מבחן השתן ייתן לך אינדיקציה אם כמות המים שאת שותה היא מתאימה. השתן צריך להיות צלול ובצבע בהיר.
בד"כ 8-12 כוסות זה מספיק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלההסמדר22/08/2012
היי אני בת 25 שוקלת 70 כבר 3 חודשיים אני עושה דיאטה תזונה טובה הוהליכות כל יום..
עד עכשיו ירדתי 14 קילו וכבר חודש וחצי אני נתקעת באותו המשקל... ממש מוזר.. רואים קצת שההיקפים ירדו אבל במשקל אותו הדבר אני ממש אוכלת מסודר\ארוחות ערב בכלל שלא אוכלת.. לא מתוקים לא שתיה מתוקה לרוב זה ארוחת צהריים רק אני יודעת שיש שלב של הדיאטה שנעצרים אבל זה כבר נראה לי יותר מדי, יש לציין שבעבר עשיתי כמה מהם דיאטות שבהם ירדתי המון.. והעליתי את המשקל, אולי יש איזה משהו שצריך לשנות בשביל לרדת אני רוצה להוריד עוד כמעט 10 קילו? אשמח שתחזרו אליי. שיהיה יום מצויין!!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלהה - תגובה
אהרון רזון22/08/2012נראה שרזית בקצב מהיר מדי, וזה מסביר את העצירה. גם משטר הארוחות שלך איננו מומלץ. צריך לחלק את התפריט היומי בין 4-6 ארוחות כולל ארוחת ערב, ולא לרכז את הרוב בארוחה אחת. כמו כן, הרחבת והעצמת הפעילות הגופנית תתרום משמעותית לחידוש הירידה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מבקשת חוות דעתפנינה21/08/2012
בשל חוסר חמור בברזל קיבלתי ממרפא אלטרנטיבי המלצות תזונה
בוקר: דייסת אורז או מיץ גזר +אגס או תפוח
ביניים: פרי
צהריים: גריסי פנינה+דג+ירקות חיים+ מאודים בעיקר סלק,גזר,דלעת,בטטה+פטרוזילה,כוסברה,עלי בייבי
ביניים:פרי
ערב: לחם חיטה מלאה+גבינת עיזים או יוגורט עיזים
התפריט צריך לעזור בספיגת ברזל ויחד עם זאת לרזות
האם דייסת אורז לא יכולה לגרום לעצירות
האם התפריט לא מכיל יותר מדי פחמימות
תודה לתשובתכם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מבקשת חוות דעת - תגובה
אהרון רזון22/08/20121. אורז מלא, בד"כ לא אמור לגרום לעצירות.
2. אכן, התפריט עתיר פחמימות.
3. לא נראה לי שהתפריט המוצע יפתור את החוסר החמור בברזל. בהעדר מצב רפואי,
הפתרון התזונתי המומלץ הוא אכילת כבד שלוש פעמים בשבוע (שימי לב לכולסטרול). גם בבשר בקר יש כמות משמעותית של ברזל זמין (heme).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהויטמין C כתוסף עוזר לספיגת ברזל
גיא23/08/2012אצלי הIRON הוא מעל 160 בגלל הויטמין C,עכשיו אני לוקח את הויטמין בין הארוחות ולא ליד-כדי להוריד את הIRON-שהוא גבוה מידי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהויטמין C כתוסף עוזר לספיגת ברזל - תגובה
אהרון רזון23/08/2012אם אוכלים מספיק ירקות ופירות עתירי וויטמין C, התוסף מיותר, ובמקרים מסויימים עלול גם להזיק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבמקרים של מחלה-לא מסתדרים בלי תוסף
גיא24/08/2012לי זה עזר בעיקר ל-2 דברים בולטים:
1.עצירות-הייתי צריך לשתות כל יום בערב קרוב לליטר חלב-כיום הפסקתי לגמרי עם זה.
2.בעיות עיניים-גירויים חזקים וקוצר ראייה-כיום הגירויים פחתו מאוד,ומול המחשב אני מסתדר בלי משקפיים.
דבר נוסף:יש לי בעיות לב-וכשבעבודה אני לא מרגיש טוב-אני לוקח תוסף,וזה נותן לי אנרגיה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרזייהמילה21/08/2012
שלום, אני בתהליך של הרזיה ואני לא אומרת דיאטה אלא תזונה נכונה \ אני אוכלת 6 ארוחות ביום כל 3 שעות מאד מאוזן ומסודר ירדתי 32 קילו בחצי שנה , מרגישה טוב ונפלא, השאלה היא האם ישנו מצב שתהליך כזה יכול לפגוע במחזור החודשי לאחר ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הרזייה - תגובה
אהרון רזון22/08/2012את לא מציינת נתונים (גיל, גובה, משקל), אך נראה לי שקצב הירידה מהיר מדי וכן עלול לשבש את מחזור הווסת .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
מילה22/08/2012אני בת 26 גובה 1.68 והמשקל כרגע הוא 75.0
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך - תגובה
אהרון רזון23/08/2012עם הנתונים הנוכחים, ההסתברות לשיבושים בווסת נמוכה. קצב ההרזיה ממילא יתמתן
אם לא תפעלי באופן בלתי מושכל. הקפידי על תזונה מאוזנת ומגוונת והמשיכי בפעילות גופנית (או התחילי, אם את עדיין לא עושה).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רפלוקסדינה21/08/2012
שלום
האם שתיה של סודה מקלה על הצרבת,ואינה מגבירה בהמשך את הפרשת החומצה?
האם יש איזה טיפ להקל על צרבת חריפה שנמשכת למעלה מ24 שעות ויותר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רפלוקס - תגובה
ד``ר נסטור ליפובצקי21/08/2012לא ידוע שסודה מקלה על הצרבת. רצוי לאכול ארוחות קטנות לעיתים קרובות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ירידה לצורך עלייה ...מיכל20/08/2012
היי, אני בת 19 חיילת, ובמהלך הטירונות שלי ירדתי לתת משקל רציני של 45 קילו כשגבהי הוא 1.60 , הירידה נבעה כתוצאה מתזונה לקויה ופעילות מאומצת.
כיום, לאחר הטירונות ובשל העובדה שהתחלתי לאכול כמו אדם נורמלי עליתי המון במשקל והגעתי ל53 קילו, אני מאוד לא מרוצה מאיך שאני נראית, לפני שהתגייסתי שקלתי בין 48-50 והיעד הוא באמת לחזור למשקלים הללו.
לא עבר הרבה זמן מאז שהבחנתי בעלייה ועכשיו התחלתי בסוג של דיאטה, אני אוכלת ארבעה סנדוייצים ביום מלחם רגיל עם כף גבינה לבנה 5%, שני פירות (תפוח ושזיף), יוגורט 1.5 (120 קלוריות) והרבה נס קפה, כל יום את אותו הדבר. מפאת מחסור בזמן יוצא שאני עושה בכל יום בממוצע הליכה מהירה של שעה..
שאלתי היא האם לדעתכם המקצועית אוכל להתייצב ולחזור למשקלי המקורי? אני לא רוצה להתחיל לחשוב על רעיונות של הרעבה וכל היוצא בזה.. אבל אני ממש נואשת ומתוסכלת.. בעיקר מחוסר הירידה, למרות שהדיאטה נמשכת רק ארבעה ימים אבל אפילו גרם אחד לא ירד..........
אודה לתשובתכם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ירידה לצורך עלייה ... - תגובה
אפרת סויסה הרוש21/08/2012את צריכה לנסות את התפריט הזה כדיי לדעת אם תרדי ממנו או לא.
אבל !!!- תפריט סנביצים שכזה הוא טוב לתקופה מוגבלת מאוד מכייון שחסר בו סידן וברזל בעיקר. אני מציעה לך לא לעשות דיאטות על דעת עצמך אלה לגשת ליעוץ מקצועי אצל דיאטנית קלינית ולקבל תפריט מאוזן ובריא וכמובן לרדת במשקל והכי חשוב לשמור עליו .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה-מנור20/08/2012
הי , אני התחלתי דיאטה וקניתי את השורף שומנים- טרמולוס אקסטרים, קראתי עליו תגובות טובות ושהרבה ירדו במשקל בזכותו ובמכוני כושר ממליצים עליו.. ואני הולכת בהליכון 45 דקות במהירות של-6.8 ואני עושה דיאטה , השאלה שלי אם אני יכולה לרדת במשקל תוך חודש 6 קילו בערך? או שרק קילו בשבוע? דרך אגב אני בת-36 [קראתי שמגיל 35 חילוף החומרים נהיה איטי יותר] ואני האמת לא שמנה נמצאת במשקל תקין. אבל רוצה גוף חטוב ולהיות רזה יותר.. תודה מראש על התשובה...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דרך אגב-
מנור20/08/2012הכדורים שורפי השומן טרמולוס אקסטרים ממש נותנים לי אנרגיה וכוח ללכת בהליכון ..לפני השימוש בהם בקושי הלכתי בהליכון חצי שעה וירדתי מותשת ועייפה ועכשיו אני הולכת בלי מאמץ עם הרבה כוח בזכות הכדורים..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- משקלאנונימי20/08/2012
למה יש הבדל במשקל שלי כשאני נשקל בבוקר וכשאני נשקל בצהריים(הבדל עלייה מהבוקר לצהריים)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ומהו המשקל האמיתי מבין שניהם?
אנונימי20/08/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהומהו המשקל האמיתי מבין שניהם? - תגובה
ד``ר נסטור ליפובצקי21/08/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תפריט עם 1200 קלוריותדנה19/08/2012
כמה קלוריות מתוך תפריט דיאטה כזה צריך שיהוו הירקות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תפריט עם 1200 קלוריות - תגובה
ד``ר נסטור ליפובצקי21/08/2012דנה שלום,
מפני שירקות הם במיוחד דלי קלוריות ועשיר בנוזלים וסיבים, את יכולה לא לחשב אותם בתוך חישוב הקלוריות.
בהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- משמעות של תאווה למאכלים מסויימיםשירי19/08/2012
הייתי רוצה לדעת האם יש משמעות הורמונלית (חוסר בויטמינים או מינרלים מסויימים) או סיבה פיזיולוגית או אפילו פסיכולוגית אחרת לתאווה תמידית למאכלים מסויימים?
אני תמיד משתוקקת למאכלים הבאים ומרגישה שיכולה לאכול אותם ללא סוף, זו השתוקקות שונה מסתם "מאכל אהוב", דומה יותר לרעב תמידי שרק המאכלים האלו יכולים לספק:
- גרנולה/מוזלי/שיבולת שועל
- כל האגוזים למיניהם
- לחמים ומאפים (בעיקר מתוקים)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר משמעות של תאווה למאכלים מסויימים - תגובה
ד``ר נסטור ליפובצקי21/08/2012קארין שלום,
ישנם אנשים בהם הצורך למתוקים ופחמימות גבוהה במיוחד כי גופם מזהה בצורה בולטת יותר את ההרגשה הנינוחה של עלית הסרוטונין (ניורוטנזמיטור שבמוח) שמתחרשת לאחר אכילת מזון עשיר בפחמימות ומתוקים. זה לגבי הלחמים המתוקים, גרנולה, מוזלי ושיבולת שועל.
לגבי אגוזים למיניהם, קיימים מחקרים שמראים על עליה בחומר מסוים בזמן אכילת שומנים ומכאן גם התמכרות לכך. אבל במקרה הזה הייתי אומר שמדובר בהרגל שרכשת לעצמך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קלוריות בענבים אם תתייחסו לשאלתיענת18/08/2012
שלום רב!
למיטב ידיעתי יש 50-60 קלוריות למנה של ענבים שזה 12 ענבים לפי איזה גודל של ענבים
זה מחושב ? קטנים ,בינונים ,גדולים?
אבל אם הענבים מאוד גדולים כמה קלוריות יש בענב גדול ?
האם ידוע כמה קלוריות יש בענב גדול בינוני וקטן?
האם יש בבדל בין הקלוריות של ענבים אדומים ירוקים מוסקט וכו'?
כמה קלוריות יש במאה גרם ענבים מהסוגים השונים ? ראיתי שכתבו בחלק מהאתרים
70 , 80 אפילו 40 מה נכון ?
תודה רבה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קלוריות בענבים אם תתייחסו לשאלתי - תגובה
אפרת סויסה הרוש21/08/201212 ענבים זה באמת מנת פרי וזה מחושב ע"פ ענבים בינוניים .
כמות הקלוריות היא 60-80* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)

.jpg)


