מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- דלקת בלבלבמאי28/10/2012
שלום רב
גילו אצלי לפני כמה ימים דלקת קלה בלבלב
הבנתי שעלי לעשות דיאטה של שומן כלומר לא לאכול שומן בכלל?
אני אוכלת עוף בלי עור הרבה ירקות....מותר להוסיף מעט שמן זית לירקות?
מותר לאכול ביצים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דלקת בלבלב - תגובה
אהרון רזון28/10/2012אם הרופא אסר צריכת שומן, עליך לפעול בהתאם עד להנחיה אחרת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תפריטדנית28/10/2012
היי אני חן 1.65 68 קג אניו יודעת את החוקים
כבר עשיתי דיאטה אצל דיאטנית בעבר. העניין שאני
אוכלת את זה בסדר שונה
בוקר-נס קפה וכריך +אבוקדו/גבינה
צהריים- כמו בבוקר עם ירקות קצת
וכשאני מגיעה הביתה בסביבות 5 אני אוכלת ארוחת צהריים
פחמימה וחלבון
ואז בערב אני לא רעבה כלכך לפעמים אוכלת במבה קטנה ..האם בסדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תפריט - תגובה
אהרון רזון28/10/2012מומלץ לאכול הרבה ירקות, לפחות פעמיים ביום. במבה אינה אוכל, ובטח שלא יכולה להוות ארוחת ערב. את צריכה לאכול גם 2-3 פירות ביום.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חלב - 1% או 2% ?דנה27/10/2012
מה עדיף לשתות מבחינה בריאותית, במידה ואני בדיאטה? (תפריט מאוזן עם 1,200 קלוריות)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ?
דנה28/10/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחלב - 1% או 2% ? - תגובה
אהרון רזון28/10/2012שומן החלב, רובו רווי. מומלץ למעט בצריכת שומן רווי, לכן עדיף 1%. יש גם חיסכון (לא גדול) בקלוריות. אם את שותה מעט חלב, נגיד רק בקפה\תה, ההבדל אינו משמעותי, שתי מה שטעים לך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המשקל מטעה???נינה27/10/2012
הי, אני 168 ושוקלת 70 , אני כבר בערך חודשיים בדיאטה, הייתי מלאה לא עליתי על המשקל לפני הדיאטה ואין לי מושג כמה ירדתי , שראיתי שאני נראית מצויין ועוד 4 קילו בערך הבטן תהיה שטוחה... אני צרה ואין לי ירכיים ויש לי רגליים רזות מאוד, שעליתי על המשקל ציפיתי ל 60 קילו וממש נבהלתי שראיתי 70!!!!!!! בעבר ששקלתי 70 הייתי ממש מלאה ומידה 42 היה לוחץ!!!! ועכשיו אני מידה 38!!!! ואפילו קוראים לי דוגמנית ואומרים שאני יפסיק עם הדיאטה שאח"כ לא אראה טוב... איך זה יכול להיות שאני 70 קילו!! אני נראית עכשיו כמו ששקלתי בעבר 60 !!! אני מתכוונת לרדת עוד 5 קילו אם אני ירד לכמו ששקלתי בעבר 56 לא יראו אותי איך זה יכול להיות???? אני צריכה גג עוד 5 קילו לרדת גם עכשיו אני נראית מצויין ...אני ממש מבואסת שראיתי 70 קילו... אולי בגלל שמשהתחלתי תדיאטה אני הולכת כל יום כל השבוע בהליכון 50 ד' אז זה השרירים שוקלים הרבה? ושוב בעבר ששקלתי 70 הייתי מלאה!!! מידה 42 ועכשיו אני 38 אשמח לקבל תגובות איך זה יכול להיות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עוד משהו חשוב להוסיף-
נינה27/10/2012שלא תחשבו שהייתי מאוד שמנה ועכשיו אני חושבת שאני רזה כי 70 קילו זה באמת שמנה גם לפני שהתחלתי תדיאטה הייתי נראית בסדר רק קצת בטן בולטת.. אני באמת נראית בסדר ומידה 38 עולה עליי בקלות.. אז אני לא מבינה איך המשקל מראה יותר ממה שאני? בעבר כן שקלתי 56 וחשבתי לפי הגוף שאני 60 קילו ממש נכנסתי להלם שראיתי 70 דרך אגב עם הבגדים הבטן נראית שטוחה והכל יושב עליי פצצה אבל ממש מבאס לראות 70 קילו שפעם שקלתי 70 כמעט שברתי תמשקל והייתי באמת מלאה! אשמח לקבל תגובות מה הסיבה לכך?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד משהו חשוב להוסיף- - תגובה
ד``ר נסטור ליפובצקי27/10/2012מנור שלום,
קודם כל אני שמח בשבילך שאת מרגישה כל כך טוב עם הגוף שלך ושכמעט הגעת ליעדים שקבעת לעצמך מבחינת מראה חיצוני. ואם כך לא ברור לי למה כל כך חשוב לך המספר שהמשקל מראה. עזבי את זה, ההצלחה שלך נמדדת באיך שאת מתנהגת (תזונה,ספורט) ולא לפי המשקל. התופעה שאת מתארת קשורה לרוב בעליה במסת השריר והנוזל וירידה במסת השומן וזה הדבר הטוב ביותר שהיה יכול
לקרה לך.
בהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה רבה על התשובה
נינה27/10/2012התשובה הרגיעה אותי! אני באמת רואה תוצאות נפלאות ומרגישה טוב עם התוצאות בזכות הספורט והדיאטה , תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אין ירידה במשקלאפי27/10/2012
לפני הכל אציין שביצעתי 40 יום של דיאטת HCG, בהם ירדתי 14.5 קילו. לאחר מכן המשכתי כחודשיים באכילה יותר סבירה, והמשכתי לרדת עוד כ-4.5 קילו.
אני יודע שבטח תהיה לכם הרבה ביקורת על הדיאטה הנ"ל, אבל אני מבקש לא להיכנס לזה.
כיום אני תקוע כבר כחודש וחצי במשקל שנע בין 92.5-93.5 . גובה 175 גיל 38.
לפי רמת הפעילות שלי, שורף בין 2600-2900 קלוריות ביום.
צורך ביום בין 1100-1500 קלוריות.
האכילה מאוזנת, אין מאכלים עתירי שומן, אין הגזמה בפחמימות, אבל בהחלט יש צריכה גם של פירות וירקות, חלבונים, וכמות סבירה של פחמימות ושומנים (מעט שמן זית, שקדים טריים וכו')
איך ייתכן שבמשך כל כך הרבה זמן אני צורך פחות ממה שאני שורף ביום, ועדיין תקוע?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אין ירידה במשקל - תגובה
ד``ר נסטור ליפובצקי27/10/2012למרות שבקשת לא להכנס לזה, התשובה לשאלתך כרוכה בתהליך הקיצוני שעברת. הורדת הרבה שריר ונוזל ועכשיו גופך עוצר את המשך הירידה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלות המשך
אפי28/10/2012תודה על התגובה, אך התעוררו לי מס' שאלות:
1. אם מדובר על תהליך שהסתיים לפני כשלושה חודשים, וגם במהלכו וגם לאחריו שתיתי הרבה מים, איך אפשר לומר שהגוף איבד נוזלים?
2. לגבי אובדן מסת השריר: האם אתה אומר שאיבדתי בעיקר מסת שריר ולא שומן?
כמו כן, מאחר ומדובר על שלושה חודשים אחרי, שבהם היתה ירידה נוספת, מדוע דווקא עכשיו?
בנוסף, האם אובדן מסת שריר לא היה אמור להתבטא בצורה שהייתי אמור להרגיש אותה?
כי לא חוויתי שום ירידה ביכולת הגופנית או בכושר - אפילו להיפך.
ואחרון חביב - איך הגוף מסוגל לעצור את הירידה? אם צורכים פחות ממה ששורפים, לא אמורים להמשיך לרדת? אפילו אם נניח שזה על חשבון מסת שריר?
מאיפה הגוף מייצר את הקלוריות הנוספות? ונא לזכור שלא מדובר על יום-יומיים, אלא על כחודש וחצי ללא ירידה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההגוף הפסיק להגיב
mio28/10/2012כיוון שלא נתת לו את המזון האמיתי.
אכילה של מאכלים בריאים במהלך היום לא מבטיחה לך שאתה מכניס לגוף כמות מספיקה של ויטמינים ומינרלים כיון שלא ניתן לסמוך על המזון המהונדס ומרוסס הנמצא על המדפים בימנו ולכן הפתרון הוא לתת לגוף את הצריכה היומית של הויטמינים והמינרלים הללו ובמקביל לגרום להם להיספג בגוף. רק כך הגוף ימשיך להוריד עודפים מיותרים בנוסף לנקיון פנימי אמיתי שרק צמחים אורגנים מסויימים+ סיבים יכולים לעשות.
(כל הנ"ל מנסיון שלי אישית ומנסיון של עוד 5 מליון ברחבי העולם)
בהצלחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאפי-
נינה28/10/2012אם הדיאטה של התרסיס לא פלא שירדת , כי צריך לאכול ביום רק 500 קלוריות , מפליא שירדת אח"כ עוד כמה קילוגרמים שהכפלת את כמות הקלוריות...המלצה- תמשיך לעשות יותר ספורט תגביר את המהירות ואת הזמן שאתה הולך.. רק דיאטה+ספורט אפשר לרדת , לפעמים גם יורדים במשקל אבל לא רואים את זה על המשקל..אבל רואים בהקיפים.. כמו במקרה שלי תקרא את התגובה שכתב לי ד"ר נסטור , רק אל תתייאש בגלל שאתה רואה עצירה!!! בסופו של דבר תראה תוצאות אם תתמיד!!! בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה..mish26/10/2012
בס"ד
היי רציתי לדעת כמה קלוריות יש ב100 גרם של בצק ביתי,לפני האפייה-קמח,מים ומעט שמן תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה.. - תגובה
אהרון רזון26/10/2012אפשר לשקול את המרכיבים לפני ההכנה ולחשב:
100 גרם קמח: כ-370 קק"ל.
100 גרם שמן: 900 קק"ל
למים אין ערך קלורי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמתוך כמות..?
mish27/10/2012בס"ד
היי,אבל אם הוכנה כמות גדולה ואני רוצה חתיכה ממנה אין אפשרות לדעת..בערך כמה ל100 גר' בצק?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלספור קלוריות?!
אבי27/10/2012תגיד זה נראה לך משהו טבעי לספור קלוריות של מזון?
הסבא וסבתא שלך היו יושבים עם מחשבון ומחשבים קלוריות של מזון?
ראית פעם חיה כלשהי סופרת את הקלוריות שהיא אוכלת?
הרעיון של ספירת קלוריות נשמע לך משהו שבנאדם יכול לעמוד בו?
אתה יודע כמה קלוריות אתה שורף בכל יום?
גם שיאן גינס בספירת קלוריות לא יכול לדעת כמה קלוריות הוא מכניס ומוציא בשבוע.
קצת מדע חבר'ה... אתם לא בכיוון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אבקת סודה לאפייהrachel25/10/2012
שלום
האם אבקת סודה לאפייה baking soda מזיקה לגוף?
אני מקפידה על בישול אורגני ונקי מאוד, ואני משתמשת בסודה לאפייה לאפיית עוגיות.
תודה מראש
רחל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אבקת סודה לאפייה - תגובה
אהרון רזון26/10/2012כל חומר כימי מזיק לבריאות במידה זו או אחרת, זה עניין של כמות ותדירות השימוש. סודה\אבקת אפייה היא חומר כימי, אבל כמות מתונה לא אמורה להזיק. מה שמזיק יותר
וגם משמין, הן העוגיות עצמן, שוב, זה תלוי בכמות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אלכוהול והשמנהאיציק25/10/2012
שלום למשיבי הפורום הנכבדים
כידוע שבבקבוק בירה חצי ליטר יש 250 קלוריות [50 קלוריות ל100 מיל]
ובכוסית שתיה חריפה של 100 מיל יש גם 250 קלוריות
השאלה שלי היא מדוע שאני וגם חבריי שותים כל אחד 3-4 בקבוקים בירות אנחנו מרגישים פי מיליון יותר כבדים ומסורבלים מ3-4 כוסיות של 100 מיל של שתיה חריפה באותו קלוריות בדיוק!
וגם משמינים יותר מבירות בדוק 100 אחוז...הבירות יותר משמינות באותה כמות
האם יכול להיות ששני דברים שווים בקלוריות יהו שונים מבחינת השמנה???* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אלכוהול והשמנה - תגובה
אהרון רזון26/10/2012עקרונית, מאכלים\משקאות בעלי אותו ערך קלורי משמינים באותה מידה. העיכול של הבירה איטי יותר משל משקאות חריפים וגם הכמות גדולה פי כמה עבור אותו ערך קלורי, וזה מה שמסביר את הרגשת הכבדות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
איציק26/10/2012עזוב את התגובה המידית הכבדות,,אני מדבר על מאכלים שונים בעלי אותו ערך קלורי בדיוק,,,יכול להיות שאם נאכל כל אחד מהם לתקופה של 3 חודשים למשל נשמין מאחד יותר מהשני,,האם זה ייתכן?,,,,, שוב אני יחזור,,,מאכל שונה אותם קלוריות נאכל אותו בלבד לתקופה מסוימת רק אותו,,יכול להיות אחד משמין יותר מהשני
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה - תגובה
אהרון רזון27/10/2012באופן כללי, מאכלים שונים בעלי אותו ערך קלורי משמינים באותה מידה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תת משקלליה25/10/2012
הי רציתי לדעת מה אני יכולה לעשות במצבי אני בת 18 גובה 163 ומשקל 45 הBMI שלי הוא מראה על משקל נמוך מאוד בשבילי.אי לא רוצה להיות רזה פשוט אין לי כל כך תאבון..ונמאס לי שקוראים לי שק עצמות...מה לעשות?!?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תת משקל - תגובה
אהרון רזון26/10/2012פעילות גופנית מתונה עשויה להגביר את התאבון. יש לאכול מאכלים עתירי קלוריות אבל בריאים כגון אגוזים, שקדים, זרעים, אבוקדו, שמן זית, פופקורן, פירות יבשים אורגניים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כמה מים ניתן לשתות ביום?אורן24/10/2012
שלום רב, אני בן 31 ללא בעיות רפואיות,משקל תקין, שותב כל יום 4-5 ליטר מים נטו ללא קפה, תה וכל הדברים למינהם ביום , האם הדבר מסוכן? כמה שעות לפני השינה אני לא שותה הרבה, את 4-5 ליטרים אני שותה במשך 8-9 שעות, האם הדבר מסוכן?
כמה מים ניתן לשתות ביום?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כמה מים ניתן לשתות ביום? - תגובה
אהרון רזון25/10/2012אם עבודתך אינה פיזית בעיקרה ואינך עוסק בפעילות גופנית ממושכת, וגם אתה לא סובל מהיפרגליקמיה, כמות המים שאתה שותה בנוסף לנוזלים אחרים היא בכמות חריגה.
הדבר עלול לגרום לשטיפת וויטמינים מסיסים במים וגם אלקטרוליטים. מומלץ לשתות 2-3 ליטר ליום, תלוי בהרכב התזונה. בכל מקרה צריך לבדוק את סיבת הצימאון המוגזם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהמירי24/10/2012
האם מומלץ לפני בישול / צלייה של עוף להשרות אותו במים רותחים כדי להסיר ממנו את השומן הרב שבו, או שהשומן שבו חיוני.
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
אהרון רזון26/10/2012השרייה במים רותחים ממיסה רק חלק קטן מן השומן, לעומת זאת גורמת לזליגת מינרלים וויטמינים מסיסים במים. שיטה יותר יעילה היא לסלק את העור והשומן הנראה לעין לפני הצלייה. הצלייה תמיס את השומן הנותר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גבינה צהובהשלומי23/10/2012
קראתי המון באינטרנט על גבינה צהובה בגלל העובדה שאני אוכל אותה 3 פעמים בשבוע פרוסה אחת ,הבנתי שיש בה המון סידן ואין כזו חשיבות לכולסטרול שבה כי הוא מעט יחסית לעוף לדוגמא .
האם אפשרי לאכול 3 פעמים בשבוע גבינה צהובה אם התזונה שלי בכלליות מאוזנת ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עושה דיאטה של 1200 קלוריות ליום
אהובה23/10/2012שלום
אני בשבוע השני של דיאטאת 1200 ליום
השאלה שלי למה אני לא יורדת במשקל אפילו גרם אחד
למרות שאני משלבת שתיית מים ופעילות ספורט הליכה 3 פעמים בשבוע
ועיצוב הגוף פעמיים באותו השבוע
זאת אומרת 5 ימים פיעלות בשבוע
האים זה הגיוני?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעושה דיאטה של 1200 קלוריות ליום - תגובה
ליטל סמואל-לוי23/10/2012הי אהובה,
הירידה במשקל והקצב שלה תלויים בהוצאה הקלורית היומית הכוללת שלך - כלומר בקצב חילוף החומרים הבסיסי שלך (בעיקר) + האנרגיה שאת שורפת בפעילות יום-יומית + האנרגיה שאת שורפת בפעילות גופנית.
אחרי שמחשבים את הפרמטרים הללו אפשר לדעת אם את יכולה לרדת במשקל עם תפריט של 1200 או שאולי את צריכה להוסיף עוד פעילות ומה קצב הירידה הצפוי.
אם תצייני משקל, גובה וגיל פחות או יותר , ניתן לעשות הערכה של קצב חילוף החומרים הבסיסי שלך, וכן כמה ק"מ את הולכת ביום /בשבוע, ומהי רמת הפעילות היומית שלך. זאת תיהיה כמובן הערכה אבל היא תתן כיוון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדיאטה של 1200 קלוריות
אהובה24/10/2012בוקר טוב ליטל
תודה שענית לי אני פשוט קצת התיאשתי לגמריי
אולי אני לא בדיאטה נכונה אולי פשוט צריך לא לאכול יותר ממה שאני אוכלת?
אז ככה אני בת 47 שוקלת 59.60 הגובהה שלי הוא 1.53 ס"מ
אני תקועה במשקל זה כבר 4 שנים לא יורדת למרות שאני תמיד משתדלת לשמור
אני יודעת שאני אמורה לשקול לפי הגובהה שלי 55 קילו פחות או יותר לזה אני שואפת
אבל לא הולך לי כל כך
אני בהליכה שלי הולכת 7 ק"מ כל פעם שאני הולכת הליכה רגילה לא מהירה ולא איטית
אני עושה עיצוב 2 בשבוע כל פעם שעה וזומבה גם שעה ומזיעה שם
תודה שוב אהובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דיאטה והנקהגליה22/10/2012
שלום רב!
אני בת 29 גובהי 173 ס"מ ואני שוקלת 100 ק"ג.
כמו כן אני מניקה כמעט הנקה מלאה..יש לי תינוק בן 7 חודשים.
האם תוכלו לומר לי מה כמות הקלוריות שעלי לאכול על מנת לרדת במשקל?
וכמה פעמים בשבוע עלי לבצע פעילות גופנית(הליכה) על מנת שתהיה לזה השפעה? כמה זמן כל פעילות?
האם יש לכם תפריטים לדוגמא?
תודה.
גליה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר - דיאטהמיקי22/10/2012
אני בת 33, 1.55 מטר, שוקלת 73 ק"ג.
אני רוצה לרדת 15 קילו ולפני שבוע התחלתי לשנות את הרגלי התזונה. בשבוע האחרון ירדתי קילו, אבל אני רוצה לדעת אם התזונה שלי מאוזנת, ואם לא חסר לי משהו :
סנדוויץ לחם קל עם גבינה/רבע אבוקדו+ ירק
ביניים- פרי/מעדן דל שומן
צהריים- אורז/פסטה/פתיתים או חזה עוף/קציצות עוף/בשר בקר רזה עם סלט ירקות
לפעמים אוכלת גם פחממה וגם חלבון אבל מקצצת בחצי את הכמות מכל סוג
ביניים- מעדן פרי
ערב- 2 פרוסות לחם קל עם ביצה/טונה וגבינה 1%+סלט ירקות
במהלך היום 2-3 נס קפה בלי סוכר עם קצת חלב 1% וכל יומיים מפנקת את עצמי עם 2 קוביות שוקולד מריר
האם התפריט מאוזן? האם משקל היעד שלי ריאלי?
תודה
מיקי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דיאטה - תגובה
אהרון רזון22/10/2012התזונה שלך בסדר. לחם, פסטה, אורז רצוי שיהיו מלאים. יעד בההרזיה שלך מציאותי בתנאי שתבצעי פעילות גופנית אירובית ואנאירובית במינון משמעותי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עודף ברזללי21/10/2012
אני עוברת כרגע טיפול של השתלת שיניים ואני יכולה לאכול רק דברים רכים.יש לי בעיות השמנה,אני בדיאטה ללא גלוטן וסוכר שנה וחצי.אני סובלת מקרוהן במעי הגס כרגע ברמיסיה.אני מנסה למצוא דברים שיהיה לי קל לאכול ולהכין.הבעיה שאני נתפסת כל פעם על מזון שקל לי להכין ושהוא גם טעים לי.אני יודעת שחייבים לגוון אך כרגע לא מצליחה. אני אוכלת כרגע בעיקר עדשים כתומות מבושלות עם בצל .השאלה שלי אם יכולות להיות תופעות לואי מאכילת יתר של עדשים.אם אפשר לדעת מה התופעות לוואי של צריכה מוגברת של ברזל ואם זה יכול להשפיע על המצב הנפשי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עודף ברזל
לי23/10/2012למה אתם לא עונים לשאלה ששאלתי?יש סיבה מסויימת?אשמח אם תגידו לי למה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)

.jpg)


