פורום התפתחות תינוקות - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • באיזה גיל צריך להיות לתינוק יציבות
    סיגל
    31/01/2011

    באיזה גיל צריך להיות לתינוק יציבות בראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • באיזה גיל צריך להיות לתינוק יציבות - תגובה

    ליאת קופיט
    01/02/2011

    שלום סיגל,

    נרצה לראות יציבות בהחזקת ראש התינוק בגיל 3-4 חוד'.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תינוק בן חודש
    גליה
    30/01/2011

    שלום
    ילדי בן החודש עושה קקי אחת ל4 ימים לערך מאז שהוא נולד
    שאלתי היא- האם ייתכן כי החלב שלי לא נכון עבורו? הוא עולה יפה במשקל, נולד 3.500 וכעט שוקל קרוב ל5 קילו, אך אינו מתפנה...
    שמנו לב לכך שרוב היציאות שלו היו לאחר ימים שבהם השלמנו לו עם תחליפי חלב שזה קרה ממש מעט מאז שנולד
    יש לציין כי יש לו גזים ברמה שנראית נורמלית , הוא יונק כל 3 שעות וישן יפה
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תינוק בן חודש

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תינוק בן חודש - תגובה

    דבי גרוס דולב
    30/01/2011

    הי גליה
    זה אמנם לא מתחם עיסוקי אבל ידוע כי לתינוקות יונקים יכולות להיות יציאות בכל כמה ימים ותדירות פחות. אבל כדי להיות בטוחה כדאי להתיעץ עם איש מקוצוע מתאים.
    בברכה
    דבי גרוס דולב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה חשובה
    נועה
    30/01/2011

    שלום
    יש לי ילד בן שנתיים וחצי, בגיל 1.8 הופנתי למכון להתפתחות הילד עקב עיקוב שפתי וירידה בשמיעה , לאחר ניתוח שקד שלישי ערכנו שוב בדיקת שמיעה (BERA) והבדיקה יצאה תקינה.
    כיום הוא מטופל אצל קלינאית תקשורת ויש שיפור. הילד נמצא במעון יום בחדר הבוגרים יש לו סייעת שעתיים ביום. בשבועיים האחרונים אין לו סייעת (אנו מחפשים לו) בכמה פעמים שביקרתי במעון ראיתי מצבים שהמטפלות מעבירות אותו לחדר הצעירים בטענה שהם לא יכולים להתמודד איתו. השאלה שלי אם המטפלות צריכות/חייבות לקבל הדרכה איך לטפל בילד, והאם זה בסדר שהם מעבירות אותו לחדר אחר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה חשובה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה חשובה - תגובה

    דבי גרוס דולב
    30/01/2011

    הי נועה
    פורום זה עוסק בהתפתחות מוטורית של תינוקות, אנא הפני שאלתך לפורום המתאים.
    בברכה
    דבי גרוס דולב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בת שנה וחודשיים
    מאיה
    30/01/2011

    ביתי בת שנה וחודשיים,התחילה ללכת לא מזמן,אבל דיי מתעצלת,מס' צעדים קטן ויורדת לזחילה.
    אומרת מס' מילים קטן גם כן (אבא,אמא,הנה,את זה) ולא ממש מעוניינת ללמוד משהו נוסף.
    כשאני אומרת לא מעוניינת,אני מתכוונת לחוסר הסבלנות שלה.
    בלתי אפשרי לקרוא לה סיפור,היא תמשוך את הספר מהיד,תקום ותזחל למקום אחר ולא תאפשר להקריא לה.
    כשאני רוצה לשחק איתה בפאזל חיות שמותאם לגילה,היא לא מסוגלת לשבת חצי דקה,היא תפרק את החלקים ותלך,לא תישאר להרכיב שוב או לשתף פעולה באיפה הדובי או איך עושה כלב?
    היא משדרת חוסר עניין וחוסר סבלנות בכל.אני קונה לה את מיטב המשחקים,היא מאבדת בהם עניין לאחר מס' דקות וזהו.
    היא לא מסוגלת לשבת סתם דקה אחת רצוף (נניח לשבת עלי לראות סרט או שאני על המחשב) היא תמיד תמשוך כל מה שמסביבה,תשתולל ביד כמו "חיה בתוך כלוב" שרוצה להשתחרר.
    האפשרות היחידה להושיב אותה היא מול תכנית ספציפית שהיא אוהבת,אבל אך ורק בכיסה של האוכל (ככה היא קשורה ולא יכולה לשוטט) אם היא לא בכיסא,למרות שזו תכנית אהובה,היא תלך ולא תשב מול הטלויזיה.

    האם הבת שלי היפראקטיבית? האם בגיל כזה אפשר לאבו בכלל היפראקטיביות?
    למה החוסר סבלנות הזה,ממה הוא נובע?
    היא לא הולכת לגן אמנם,אבל אני משתדלת להפגיש אותה עם ילדים (בחוגים למשל)
    מה עלי לעשות איתה? זה סיוט להעביר ככה ימים שלמים.
    בבקשה תעזרו לי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בת שנה וחודשיים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בת שנה וחודשיים - תגובה

    דבי גרוס דולב
    31/01/2011

    הי מאיה
    כל מה שאת מתארת נשמע נורמלי ותקין.
    התחלת ההליכה מלווה בחזרה אחורה לזחילה וזאת, עד שההליכה מתבססת.
    חוסר היכולת להיות עסוק בעניין אחד והרצון להמשיך ולחקור גם הוא נורמלי. ישנם ילדים פעילים יותר ומרוכזים פחות ויש את השקטים יותר, זה עניין של טמפרמנט. מאוד לא רלוונטי לדבר בגיל זה על היפראקטיביות.
    קנייה מואצת של צעצועים חדשים איננה הפתרון מפני שאז מאבד הילד עניין מהר יותר, עודף גירויים איננו מומלץ.
    תני לביתך לשחק באופן חופשי, קחי אותה לגנים ציבוריים ותני לה זמן ומקום להיות כפי שהיא.
    בברכה
    דבי גרוס דולב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ישיבה בעגלה
    רוי
    30/01/2011

    שלום רב,

    בגיל חצי שנה התחלתי להושיב את בתי בעגלה לסירוגין בזווית ישרה. הדבר נמשך בערך כשלושה שבועות עד שנודע לי שהדבר אינו טוב.

    אני מודאגת מאוד מאוד שלא גרמתי נזק לילדה ואיך אפשר לבדוק זאת?

    כמובן שהפסקתי להושיב אותה!

    אודה לתשובתכם המהירה.

    בברכה רוי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ישיבה בעגלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ישיבה בעגלה - תגובה

    דבי גרוס דולב
    30/01/2011

    הי רוי
    הסירי דאגה מליבך. אמנם הדבר איננו מומלץ אך בווודאי לא יגרום לנזק לאחר 3 שבועות. את לא צריכה לעשות דבר בנידון ואת יכוהל להרגע.
    בברכה
    דבי גרוס דולב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תינוק בן 5 חודשיים אצל מטפלת
    רעות
    30/01/2011

    לפני חודש חזרתי לעבודה , שמתי את התינוק שלי אצל מטפלת פרטית ,שנמצאת עם עוד תינוק(גם בן 5 חודשיים ) בבית שלה ועם הבן שלה בן שנה וחצי , איך אפשר לדעת שטוב לו שם הוא קטן מדי להראות שהוא לא רוצה ללכת אליה ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תינוק בן 5 חודשיים אצל מטפלת - תגובה

    ליאת קופיט
    01/02/2011

    רעות שלום,

    פורום זה עוסק בהתפתחות המוטורית אצל התינוק לכן לא אוכל לעזור.
    אני ממליצה לך לפנות לפורום פסיכולוגית ילדים

    בהצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התפתחות הילדה
    איריס
    29/01/2011

    בס"ד
    שלום רב,בתי בת ה 8.5 חודשים יש לה עיכוב התפתחותי כלומר עוד לא מתהפכת, מחזיקה צעצוע לזמן קצר מאד, ישנה (אם אני לא מעירה אותה) רוב היום , לא מרימה ראש כשהיא שוכבת על הבטן ומעבר לכך יש לה גם נוזלים באוזנים (40\50) .. הייתי שמחה לקבל ממכם הכוונה לבעלי מקצוע ממומחים בהתפתחות הילד וכן לאף אוזן גרון .. אנחנו עושים פיזיוטראפיה וכן דיקור סיני...
    בברכה ההורים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התפתחות הילדה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התפתחות הילדה - תגובה

    דבי גרוס דולב
    30/01/2011

    הי איריס
    אני אוכל להתייחס לבעיות המוטוריות ולא לרפואיות.
    אין ספק שלביתך יש שיבושים התפתחותיים ועיכובים כבר משלבי ההתפתחות הראשונים של הרמת הראש.
    מכיוון שאתם כבר עושים פזיותרפיה אני ממליצה בחום גדול על אבחון מפי מדריכה להתפתחות תינוקות באופן פרטי. שיטה זו עושה עבודה נפלאה, אשמח לעזור.
    חשוב מאוד לטפל במקרים כאלה של עיכובים שכן חוסר טיפול נכון עלול להפריע בהמשך ההתפתחות.
    בברכה
    דבי גרוס דולב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מעבר לטיולון ???
    נועה
    29/01/2011

    שלום רב,

    ילדי בן 3.5 חודשים, סקרן מאוד והאמבטיה כבר קטנה עליו (בקושי יכול להזיז את הידיים). האם כדאי לעבר לטיולון או שזה מוקדם מדי? (יש לנו מנשא אבל הגב כואב איתו אחרי 20 דק' בערך)...

    שאלה נוספת: לילדי יש עדיין גזים בגיל 3.5 חודשים. כשיש לו גזים הוא מתקפל ומנסה להתיישב, וכשהוא בפוזה של ישיבה הוא מפסיק לבכות. האם לתת לו להתרומם ולעזור לו או למנוע ממנו את זה?

    תודה מראש,
    נועה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מעבר לטיולון ???

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מעבר לטיולון ??? - תגובה

    דבי גרוס דולב
    30/01/2011

    הי נועה
    אפשר להעביר לטיולון בתנאי שיש בו זווית הקרובה ל180 מעלות. ההמלצה בגיל כה צעיר היא לשהות במצבי שכיבה ולהמנע ממצבי ישיבה או קרוב לישיבה וזאת מסיבות שונות. בין השאר, גופו של התינוק אינו מוכן לישיבה, מופעל לחץ על עמוד השדרה, יתכנו שיבושים בתהליכים מאוחרים של ההתפתחות. זה גם עונה על שאלתך השנייה.
    בברכה
    דבי גרוס דולב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תינוקת בת 8 חודשים
    שירי
    29/01/2011

    בתי בת 8 חודשים לא זוחלת בשום צורה. כאשר אני מושיבה אותה היא מתיישבת ללא תמיכה ובצורה יציבה ומשחקת זמן ארוך בישיבה .מגיל קטן היא הייתה בוכה שהייתה על הבטן.
    כאשר אני שמה אותה על הבטן היא מתרוממת (מרימה ראש ואגן בנסיון לזחול אך ללא הצלחה),כאשר אני תומכת ברגליים שלה היא זוחלת אך זה רק על ידי עזרתי. יש לציין כי היא מתהפכת בלי בעיה מהגב לבטן ומושיטה ידיים לצעצועים שסביבה ,אך מהבטן לגב קשה לה.
    רציתי לדעת האם ההתפתחות תקינה ? אני קצת מודאגת לגבי הזחילה.
    יש לציין שהיא נולדה בשבוע 35 וכמה ימים ,האם זה משפיע?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תינוקת בת 8 חודשים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תינוקת בת 8 חודשים - תגובה

    דבי גרוס דולב
    29/01/2011

    הי שירי
    מצד אחד ביתך לא נמצאת בעיכוב התפתחותי מפני שאנו מצפים לראות זחילה עד גיל 10 חודשים. אך מצד שני את מציינת קשיים שכבר מזמן היו צריכים להיות מאחוריכם כמו קושי בהתהפכות מהבטן לגב והעובדה שהושבתם את ביתכם לפני שלמדה לעשות זאת בעצמה. ישנה המלצה לא להושיב תינוקות לפני שלמדו לעשות זאת בעצמם. ישנן לכך סיבות רבות ואחת מהן היא זו שהדבר עלול לגרום לדילוג על זחילה ויוצר זקיפה חזקה מידי בגב התינוק שנאלץ להחזיק עצמו בישיבה אליה לא למד להגיע בעצמו.
    לדברים הללו יכול להיות קשר ישיר לקושי בזחילה. גב זקוף מידי יכול להקשות גם על זחילה וגם על התהפכות מהבטן לגב.
    אני הייתי ממליצה על אבחון ולא כי יש מקום לדאגה אלא כדי לברר את מקור הקושי של ביתך וכן כדי לעזור לה להתפתחתבצורה נעימה ונכונה. אשמח לעזור.
    בברכה
    דבי גרוס דולב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה נוספת בהמשך לתשובתך

    שירי
    29/01/2011

    לאחר ששלחתי את ההודעה ראיתי באינטרנט כל מיני תרגילים להתהפכות וניסתי לה ופשוט היא לא מפסיקה להתהפך לבד מהבטן לגב .וכשאני שמה אותה על הבטן היא מתהפכת ישר .
    האם עדיין את ממליצה ללכת לאבחון?
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הייתי שמחה לדעת את האתר

    איריס
    30/01/2011

    אהלן שירי...
    הייתי שמחה לדעת את האתר עם תרגילי התהפכות?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה

    איריס
    30/01/2011

    תודה .. פתחת לי עולם חדש...תבורכי ב"ה בשורות טובות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מוצץ או אצבע?
    עינת
    28/01/2011

    שלום
    בתי אוטוטו בת 3 ומאוד מחוברת למוצץ. בגן היא כל היום בלעדיו ורק בשינה נותנים להם . ואיך שאני מגיעה היא מבקשת אותו ומאותו הרגע מחוברת אליו 80% מהזמן.

    אוטוטו היא בץ 3 ואני מדברת איתה שבגיל 3 היא כבר גדולה....ומוכרים את המוצץ לחנות ומקבלים במקומו מתנה. היא אמרה על אחד המוצצים שאותו רוצה לשמור אז אמרתי הוא ישאר ויהיה רק על המיטה וכשישנים רק אז אפשר לקחת אותו.

    גיל 3 מתקרב ובא -עוד 3 שבועות ואני תוהה האם כל העסק כדאי בכלל מכיוון שכשהיא בלי מוצץ היא תמיד עם אצבע בפה. כל היום בגן האצבע בפה כי היא בלי מוצץ ובמעט זמן שהיא בלי מוצץ בבית האצבי גם שם.

    אשמח לעצה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מוצץ או אצבע?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מוצץ או אצבע? - תגובה

    דבי גרוס דולב
    28/01/2011

    הי עינת
    לצערי לא אוכל ליעץ לך שכן פורום זה עוסק בהתפתחות מוטורית של תינוקות, אנא נסי בפורום התנהגותי או פסיכולוגי.
    בברכה
    דבי גרוס דולב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תינוקת בת חמישה חודשים.
    רויטל
    28/01/2011

    התינוקת שלי בת חמישה חודשים ורוב היום והלילה ישנה אולי בכללי היא ערה 8-9 שעות ביום. היא גם בקושי ממלמלת אך יוצרת קשר עין איתנו שהוא גם לא תמידי.
    היא מאוד שקטה ויש לציין שאוכלת מעט לגילה (120 מ"ל)אך מצד שני היא עולה יפה במשקל.היא עדיין לא מתהפכת אך מרימה את הראש לכיוון ישיבה.הייתי רוצה לדעת אם זה נורמלי או יש סיבה לדאגה.אשמח לקבל תשובה בהקדם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תינוקת בת חמישה חודשים.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תינוקת בת חמישה חודשים. - תגובה

    דבי גרוס דולב
    28/01/2011

    הי רויטל
    בגיל זה אנו מצפים למעט יותר שעות עירות אבל לא אוכל להגיד לך אם שעות השינה המרובות שלה מהוות בעיה או לא, לזה יש להתיעץ עם רופא הילדים שיראה את התינוקת ואת התמונה הכללית, כולל נושא קשר העין.
    התהפכויות צריכות להתרחש עד גיל 6 חודשים, כך שביתך אינה בעיכוב התפתחותי מוטורי.
    התישבות אמורה לקרות דרך עמידת 6 והטיית הטוסיק לאחור ולא דרך התרוממות דרך שרירי הבטן, כדי למנוע התישבות משובשת כדאי להמעיט במשטחים מוטים כגון טרמפולינה והושבה בכלל.
    בברכה
    דבי גרוס דולב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תינוקת בת 7 חודשים לא ישנה
    עאמי
    28/01/2011

    בוקר טוב יש לי תינוקת בת 7 חודשים שעדיין יונקת כבר כמה לילות שהיא לא יושנת יותר משעה ואז כמה בבכי עד שמרימים אותה מהמיטה ואז היא ישנה מייד על הידים שלנו או בזמן ההנקה מחזירים למיטה או שהיא ממשיכה לישון או מתחילה לבכות מחזיקים אותה עד שישנה עמוק ומחזירים למיטה זה נמשך כמעט כל הלילה היא קמה כמעט 3-4 פעמים
    מבחינה בריאותית הלכנו לרופה אמר שהכל תקין
    מה יכול להיות הסיבה ??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תינוקת בת 7 חודשים לא ישנה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תינוקת בת 7 חודשים לא ישנה - תגובה

    דבי גרוס דולב
    28/01/2011

    הי עאמי
    קשה לדעת את הסיבה לבעית השינה. זה יכול להיות בקיעת שיניים או חרדת נטישה ואולי משהו אחר. לצערי אין לי תשובה או פתרון לקושי שלך. אני רק יכולה להגיד שזה מוכר וקורה לתינוקות רבים. מקווה שזה יחלוף מהר.
    בברכה
    דבי גרוס דולב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בן 10.5 חודשים לא יושב
    אפרת
    27/01/2011

    בני בן ה- 10.5 חודשים עדיין לא יושב. בעגלה הוא כן יושב יחסית זקוף ת וך שאוחז מקדימה. הוא זוחל 6, נעמד בלול ותוך התמכות בחפצים (שולחן, ספה) וזז קצת לצדדים כאשר עומד. מעמידה הוא יורד לבירכיים ומשם חזרה לזחילת 6. האם יש צורך לטפל בנושא הישיבה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בן 10.5 חודשים לא יושב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בן 10.5 חודשים לא יושב - תגובה

    דבי גרוס דולב
    27/01/2011

    הי אפרת
    תינוקות המתקשים להתיישב דרך עמידת 6 אבל מפצים על כך בהתישבות דרך עמידת ברכיים הם בד"כ בעלי זקיפה מעט גדולה בגב. זקיפה זו מזרזת היעמדות מוקדמת מידי אבל מקשה על התישבות דרך עמידת 6 שדורשת כפיפה טובה של הגב וגמישות בו.
    לפי הדרך בה אני עובדת, חשוב לאבחן קושי כזה וללמד את התינוק לשבת בדרך הנכונה על מנת למנוע קושי אפשרי נוסף בשלבים אחרים בהתפתחות. קושי כזה לא הכרחי אבך אפשרי. אני מאמינה בהתפתחות מוטורית על פי שלבים קבועים. התהפתחות כזו מהווה בסיס בריא וטוב להתפתחות הכללית של התינוק.
    אשמח לעזור
    בברכה
    דבי גרוס דולב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תינוק ישנוני
    ליאת
    27/01/2011

    בני בן 3 חודשיים אוכל מטרנה, אני קצת מודאגת האם זה תקין שהוא ישן כ"כ הרבה בשעות היום, הוא קם בסביבות 8 אוכל אחרי כשעה וחצי חוזר לישון ושוב קם ב11 אוכל פעיל כשעה ואז שוב חוזר לישון למשך 3-4 שעות, אחה"צ ערני יותר אך עדיין יש לו כשעה נוספת של תנומה לפני השנת לילה שהיא בסביבות שמונה.
    האם זה בסדר ? ולא חשוב להפעיל אותו ולא לתת לו כ"כ הרבה זמן לישון|?
    אשמח לתשובה בעניין,
    יום טוב!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תינוק ישנוני

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תינוק ישנוני - תגובה

    דבי גרוס דולב
    27/01/2011

    הי ליאת
    בגילו של בנך מתחילות שעות העירות לגדול. יש להסתכל על ההתפתחות הכללית של התינוק, אם הוא עירני בשעות העירות שלו, מתפתח יפה, יוצר קשר עין וישן קצת יותר מידי, הרי שהכל בסדר.
    יש לצפות ליותר שעות עירות בעוד כחודש.
    בברכה
    דבי גרוס דולב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תינוק ישנוני

    ליאת
    27/01/2011

    תודה רבה על התגובה המהירה,
    ההתפתחות הכללית שלו מצוינת מחייך המון יוצר קשר עין, התחיל לתפוס מעט צעצועיים שתלויים לו באוניברסיטה, משמיע קולות חיבה כך שלפי מה שרשמת לי זה בסדר,
    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דומה... תינוקת ישנונית

    בלה
    07/02/2011

    למרות שזה הסיפור שלי דומה למה שליאת הציגה אשאל בכל זאת...
    יש לי תינוקת בת חודשיים וחצי.היא מקסימה ורגועה, מחייכת הרבה אך גם ישנה הרבה! כשהיא הייתה קטנה יותר חשבתי שזה בסדר אך גם עכשיו שהיא תכף בת 3 חודשים היא עדיין ישנה הרבה יחסית.עד לפני כשבוע היא הייתה מתעוררת כל 3 -4 שעות בערך לאכול, נשארת ערה למשך שעה וחצי- שעתיים וחוזרת לישון (ביום וגם בלילה, בלילה לעיתים 5 שעות) בימים האחרונים היא ישנה לילה שלם- בין 6 ל7 שעות וביום היא ממשיכה לישון די הרבה!
    התינוקת שלי על הנקה מלאה, היא אוכלת מצויין וכשהיא עירנית היא מאוד מגיבה לסביבה מחייכת וזזה.
    בימים האחרונים, בגלל שהיא לא שכבה מספיק על הבטן בהתחלה, היא לא כ"כ מרימה את הראש. התחלתי איתה בתרגילים לפי הנחייה כדי לחזק לה את העניין הזה, וזה מעייף אותה עוד יותר נראה לי... האם יתכן שיש לה טונוס שרירים נמוך ובגלל זה היא לכאורה מתעפיית מהר ונרדמת?
    מה דעתכם?
    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דומה... תינוקת ישנונית - תגובה

    דבי גרוס דולב
    07/02/2011

    הי בלה
    לא ניתן לאבחן טונוס נמוך ללא היכרות ורק על פי שעות השינה של התינוק.
    כמו שכתבתי לקודמתך, יש להסתכל על ההתפתחות הכללית ולהתחשב בגילה הצעיר של התינוקת, בנתיים זה בסדר לישון הרבה שעות.
    בברכה
    דבי גרוס דולב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בן 10.5 חודשים - אשמח לתשובה
    מיה
    27/01/2011

    שלום
    בני בן 10.5 חודשים לא מכניס כמעט כלום לפה, לא צעצועים וגם לא את עוגיות המטרנה. את הידיים והמוצץ הוא מכניס כל הזמן. המעבר למוצקים לא היה קל אבל ישנה התקדמות והוא אוכל כל פעם פחות טחון. כל דבר שאני אוכלת הוא רוצה לנסות מהיד שלי, כשאני נותנת לו ביד הוא משחק עם האוכל ובסוף זורק- האם זה בסדר? הוא זוחל זחילת שש, נעמד על הברכיים ודוחף לכיוון לעמידה אך עדיין לא התיישב בעצמו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בן 10.5 חודשים - אשמח לתשובה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בן 10.5 חודשים - אשמח לתשובה - תגובה

    דבי גרוס דולב
    27/01/2011

    הי מיה
    לגבי התזונה, כדאי להתיעץ עם מומחית בתזונת תינוקות על מנת לקבל המלצות לתזונה לסרבנים. לגבי הכנסה לפה- זה בסדר שבנך מכניס את ידיו לפה אך ממעיט בהכנסת צעצועים.
    לגבי ההתפתחות המוטורית- נשמעת לי תקינה.
    בברכה
    דבי גרוס דולב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום