מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מדללי דם, משחקי כדור, שתפי דםאריק22/01/2019
שלום,
בעקבות אוטם שריר לב לפני מספר חודשים הנני נוטל מדללי דם (אפיאנט ואספירין).
הנני משחק כדורעף - כתוצאה מהמגע של הכדור ביד נוצרים שטפי דם שחולפים לאחר מספר ימים.
האם פעילות זו לא מומלצת? שטפי דם יכולים להשפיע לרעה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט22/01/2019שטפי דם תת עוריים אינם תופעה מסוכנת. אך עדיף להמנע מהם לכן כדאי שתחליף את הכדורעף בפעילות אחרת של תגרום לשטפי דם כאלה לפחות בשנה בה אתה אמור ליטול אפיינט.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך ..
אריק22/01/2019תודה
מה לגבי ריצה, שחייה , אופניים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הבדל בין אפיאנט לפלוויקסאריק21/01/2019
שלום,
אשמח להבין מה ההבדל בין התרופות (יתרונות וחסרונות)
ומה השיקולים בלתת כל אחת מהן?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט22/01/2019פלביקס ואפיינט הם תרופות מאותה משפחה שמעכבים פעילות טסיות. האפיינט יותר פוטנטי כלומר בעל השפעה יותר חזקה מהפלביקס לכן מגן יותר מקרישה אך מצד שני עלול לגרום יותר לדימומים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מיפוי לב עם הפרעת קצבברוך פישלר21/01/2019
בעוד שבועיים נקבע לי תור למיפוי לב במאמץ עם חומר ניגודי מה שלא ברור לי זה שכאשר ביקשתי לעשות מיפוי לב וירטואלי במכון מור נאמר לי שאם יש לי הפרעת קצב לא ניתן לעשות מיפוי לב מיפוי הלב בעוד שבועיים יערך בבית חולים בילינסון איך שם לא ופה כן?ממתין לתשובה תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט22/01/2019נראה לי שמדובר בשתי בדיקות שונות: מיפוי לב בבלינסון וצנתור וירטואלי במכון מור. צנתור וירטואלי לא ניתן לבצע אם למטופל יש פרפור פרוזדורים או קצב לא לא סדיר. במיפוי לב זה פחות בעייתי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמיפוי לב
ברוך22/01/2019אולי לא התנסכתי נכון במכון מור עושים מיפוי לב וירטולי לא צינטור וירטואלי לכן השאלה שלע למה במור לא מסכימים לעשות מיפוי לב למי שיש הפרעת קצב ובבילינסון כן מה הסיכון למה אסור עם יש הפרעת קצב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
פרופ` דוד רוט22/01/2019אין בדיקה הנקראת מיפוי לב וירטואלי ועד כמה שידוע לי במכון מור לא מבצעים מיפוי לב אלא צנתור וירטואלי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דופק בעת פעילות גופניתמשה20/01/2019
דוקטור שלום זה שפעילות גופנית בריא זה ידוע
אבל שאלתי אליך זה לא מסוכן שיש דופק גבוה בעת פעילות גופנית ? הרי בעת פעילות גופנית הדופק עולה,אני לא מדבר על דופק שעובר את דופק המטרה.. בכללי שמתחיל לעלות הדופק אני מתכוון... ואיך בידיוק זה שיש דופק מהיר במאמץ תורם לדופק במנוחה ? איך זה בידיוק עוזר ללב ולא פוגע בו..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט20/01/2019דופק שעולה בזמן מאמץ לא פוגע בלב. פעילות גופנית תורמת לבריאות הלב. כמובן שמי שרק מתחיל פעילות גופנית צריך להתחיל בהדרגה ולא במאמץ מירבי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תחליף לאליקוויס 5mgמשה20/01/2019
שלום רב,
אימי בת 84 החלה טיפול קבוע אליקוויס 5mg ×2, עקב ריפרוף פרוזדורים ומאחר שהתנגדה לצריבה-אבלציה.
מטופלת בתרופה זו כבר כ-3 חודשים.
הופיעה פריחה ושנעלמת ומתחדשת שוב שמגרדת לה. כמוכן שטפי דם באצבעות.
שאלתי,
האם ייתכן שתופעה זו קשורה לאליקוויס? האם יש תחליף לאליקוויס, שהוא בסל התרופות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט20/01/2019יתכן שהתופעה קשורה לאלקוויס אך יתכן שנובעת מגורם אחר.
בכל אופן יש שתי תרופות - קסרלטו ופרדקסה שמשמשות לאותה מטרה כמו אלקויס וניתן לפנות לרופא שיבחן האם אפשר לעבור לאחת מהן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ירידה של דופק עם ניאובלוקרות20/01/2019
לוקחת ניאובלוק בגלל טכיקרדיה. אחרי שאני לוקחת את הכדור הדופק נמוך מ-50 ויש לי סחרחורת ותחושה כאילו אני עוד רגע מתעלפת. צריך להחליף כדור?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט20/01/2019יתכן שניתן להקטין מינון ואם לא אז להחליף בתרופה אחרת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיסה אחרי אבלציה מורכבתשרה19/01/2019
שלום, בן 68, 3 חודשים אחרי אבלציה מורכבת עקב רפרוף פרוזדורים. לפני שנתיים אוטם שריר לב+צינתור +4 סטנטים. מטופל תרופתית מאז במדללי דם ובתרופות לסכרת וליתר לחץ דם. כרגע ללא התרופות שקיבלתי עקב רפרוף הפרוזדורים. האם מותרת לי טיסה+טיול ליעד מרוחק לשבוע ימים? מותר לי לקבל חיסונים נגד מלריה וכו? אודה לתשובתכם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט19/01/2019עליך להפנות את השאלה לקרדיולוג המטפל בך לא ניתן להעריך סיכון באמצעות פורום מעין זה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עד כמה הבדיקה נותנת תמונת מצב ללב?משה19/01/2019
שלום דוקטור אני יודע שיש הרבה בדיקות שאפשר לעשות ללב, אבל הבדיקה הידועה והראשונה שעושים זה אק"ג,אני יודע שהבדיקה קצרה, עד כמה הבדיקה נותנת תמונת מצב ללב ? , מה אפשר להסיק ממנה ? מה היא מאתרת ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט19/01/2019תבנית האקג יכולה להראות אם קצב הלב תקין, האם יש נטיה להפרעות קצב האם יש עיבוי של שריר הלב ועוד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דופק מנוחה יחסית גבוהאנונימי17/01/2019
שלום רב,
לאמי יש דופק מנוחה בשבוע האחרון גבוה (נע בין 90 ל100). בנוסף, ידוע שלאמי יש LBBB (התגלה משנת 2012). ובנוסף יש לציין שאמי סובלת מהשמנת יתר אך מטופלת בכדורים ומאוזנת בכל. בנוסף אמי מרגישה טוב.
השאלה שלי, האם דופק גבוה (יחסית) צריך טיפול? (בעבר הייתה מטופלת בקרדילוק אך זה הופסק). הרופא הקרדיולוג והרופאת משפחה לא מתרגשים. השאלה אם יש מקום לדאגה. מה הסיבות לכך שהדופק גבוה? (יש לציין שלחץ הדם מאוזן- 123/73). תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט17/01/2019כדי לודא שאמנם הדופק גבוה לאורך כל היממה יש צורך בבדיקת הולטר קצב לב של 24 שעות. אם מוצאים שקצב הלב תקין אך גבוה בדרך כלל הדבר נובע מסיבה חיצונית ללב והלב רק מגיב לסיבה זו. למשל אנמיה יתר תריסיות רוויון חמצן נמוך ועוד. לשם אבחון יש לפנות לרופא להערכה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדופק מנוחה יחסית גבוה
אנונימי17/01/2019קודם כל תודה רבה על המענה המהיר. בבדיקת הולטר (במאי האחרון) אמי ביצעה הולטר 24 שעות שהיה תקין. הדופק הממוצע היא 90 (סינוס). כלומר כבר היה ידוע מאז שיש לה דופק גבוה, אך הרופא לא הוסיף לה קרדילוק (שראיתי שהיה לה בשנים קודמות אך משום מה הופסק).
בנוסף, אלך לרופא להמשך בדיקה, אך בהערכה גסה, האם מדובר במשהו רציני?
והאם יכולה לטוס? לעשות ספורט?
תודה רבה רבה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
פרופ` דוד רוט18/01/2019דופק ממוצע 90 באדם מבוגר הוא לא תקין יכפי שכתבתי קודם יש לברר מה הסיבה לכך. עד לאבחון הסיבה לא ניתן להעריך האם בטוח לטוס או לעשות ספורט.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול בתרומבוס בחוד הלבאביש14/01/2019
אני לאחר אוטם נרחב ונזק לשריר הלב משמעותי מלפני ארבע שנים. היום באקו נמצא אצלי קריש בגודל 1.2 על 1.3 בחוד הלב. הומלץ על טיפול בקומדין ומעקב. האם זה מספיק? האם יש לנקוט בעוד פעולות? האם בתקופה זו פעילות סיבולת לב ריאה מומלצת?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט15/01/2019הטיפול בקומדין עקב קריש דם בחוד הלב הוא הטיפול המקובל במצב זה. פעילות גופנית בעצימות גבוהה אינה מומלצת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתרומבוס בחוד הלב
אביש15/01/2019תודה על תשובתך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מיפוי לב וסיטי לב - חסימת עורקאריק12/01/2019
שלום,
רציתי להבין מה ההבל בין בדיקת מיפוי לב לCT לב לטובת איתור מחלה כלילית.
אשמח להתייחסותך לחסרונות (גם קרינה) ויתרונות של כל בדיקה.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט12/01/2019בשתי הבדיקות יש קרינה ברמה נמוכה וב CT יש בנוסף חומר ניגוד שניתן לוריד.
המיפוי הוא בדיקה פיסיולוגית כלומר מראה אם שריר הלב מקבל זרימת דם באופן תקין. אם יש אזור שלא מקבל מספיק דם זה סימן שהעורק המגיע אליו מוצר באופן משמעותי (70% ומעלה) כלומר המיפוי יגלה רק הצרויות חסימתיות שבצנתור יורחבו עם תומכן. ה CT הוא בדיקה אנטומית כלומר מראה כל הצרות גם כאלה שמתחת ל 70% הצרויות כאלה בצנתור יחשבו ללא חסימתיות לכן לא יטופלו עם תומכן. במקרים בהם ה CT מראה ממצא גבולי קרוב לודאי שהמטופל יופנה לצנתור להערכה. לכן אין בדיקה מושלמת לכל בדיקה יתרונות וחסרונות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
אריק13/01/2019פרופ', תודה על התשובה.
מספר שאלות נוספות:
מדוע רמת קרינה בct ובמיפוי נמוכה? האם ההליך שונה בct רגיל? בכמה שונה מהקרינה הנספגת בצילום חזה?
ציינת כי "גם כאלה שמתחת ל 70% הצרויות כאלה בצנתור יחשבו ללא חסימתיות"
האם עדיין נדרש צנטור במידה ומזוהה חסימה מתחת ל70 אחוז?
האם קיימת בדיקת mri לטוב איתור חסימות בעורקים?
שאלה אחרונה, האם אזור בעורק שהותקן בו סטנט מוגדר כאזור עם חסימה אפס?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
פרופ` דוד רוט15/01/2019בדיקות רפואיות לא אמורות לגרום לנזק לכן בכל הבדיקות הרפואיות הכוללות קרינה רמת הקרינה נמוכה.
במידה והבדיקה מראה הצרות של פחות מ 70% לא נדרש צנתור הבעיה היא בהצרויות הגבוליות שלא ניתן לדעת בודאות אם הן פחות מ 70% או באזור ה 70% ואז לרוב לא לוקחים סיכון וכן ממליצים על צנתור
בבדיקת MRI למיטב ידיעתי לא מדגימים את העורקים הכלילים
באיזור בו הותקן סטנט אין הצרות (אם ההתקנה מוצלחת) אלא אם מתפתחת חסימה של הסטנט תהליך שמתרחש בכ 5% מהסטנטים מצופי התרופה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך ..
אריק15/01/2019תודה רבה
במידה ומתפתחת חסימה בסטנט. מה עושים? הרי אי אפשר להוציא אותו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
פרופ` דוד רוט15/01/2019ניתן להתקין סטנט חדש ולפתוח אותו בתוך הסטנט החסום.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי חזה בזמן שינה ותוספי מזוןדניאלה12/01/2019
שלום רב, המצב הוא כזה- אני בת 32, מצב בריאותי תקין.במשפחה גם.
הייתי עושה המון ספורט-הליכות וכרגע הפסקתי וגם עליתי 5 קילו בחודשים בחצי שנה אחרונה. רציתי לשאול לגבי כאבים בחזה/לב בצד שמאל במנוחה ובלילה. לעיתים אני מרגישה שם כאבים ושנה שעברה גם שהופיעו אך בבוקר צהריים ובדקה אותי אחות, א.ק.ג והכל תקין.
נבדקתי כ- 3 פעמים בערך בשנתיים האחרונות. הכל תקין.
אך שמתי לב למצצא חדש וקצת מדאיג-
אני מזה כשבועיים מרגישה כאבים בחזה, וזה קורה בזמן שינה בלבד ב-2 בלילה בדיוק! וזה קורה כמעט בכל לילה. הכאב גורם לי להתעורר, לקום, לעמוד קצת ואף להתחיל ללכת בבית על מנת שהכאב יחלוף. הכאב הוא לא עוצמתי במיוחד אבל כואב. רמה 6 שעד 10 זה הכי הרבה מכאיב.
זה מדאיג אותי היות וזה קורה כל לילה כפי שציינתי.. לעיתים עובר לאחר רבע שעה ושלשום נמשך חצי שעה ולפני שלשום נמשך לסירוגין .. כאב 10 דק רבע שעה חזרתי לישון ושוב התחיל בעודי שוכבת במיטה ומנסה לישון. לא דקירות, כאב קבוע, לוחץ בבית החזה צד שמאל. הייתי רוצה לשאול האם יכול להיות שזה נובע משינה לא טובה? אני בדר"כ ישנה על הבטן ולפעמים על הצד. אז כשמתחיל כאב שוכבת על הגב- לא עוזר.
שאלות נוספות חשובות מאוד-
אני משתמשת על בסיס קבוע בתכשיר לשיער "הרגיין" קצף לגברים, כמו מינוקסי לנשירה והתקרחות שהוא מכיל מינוקסידיל מעל 10 שנים האם יש קשר? פניתי לרופא עור שלא ידע לענות לי על זה. במידה והינך מכיר. אציין שביצעתי בדיקות דם כלליות והכל תקין. בבדיקת הורמונים רק התגלה הורמון גברי גבוה שגורם לנשירה שאין קשר לכאבי החזה לדעתי.
דבר שלישי- אני משתמשת קבוע באבקת קולגן בערך 10 גרם ליום.. בקר/דגים, מידי יום שותה עם מיץ לוקחת כבר 3 חודשים לעור ולציפורניים בכל יום.. חשבתי אולי יש קשר לכאבי החזה בלילה, הרי הקולגן הזה זה בעצם עור באבקה אולי אני למעשה גורמת לעצמי נזק אולי זה יכול לעלות כולסטרול אולי זה מקור הבעיה לכאב בחזה? בנוסף לוקחת כדור ברזל ליום כי הברזל קצת נמוך אצלי אבל תקין.
תודה, אני אשמח לתשובה מפורטת האם יש קשר לתוספים שאני לוקחת או מהניתן לעשות האם לחשוש שהמצב אכן חמור?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט12/01/2019כאב בחזה המופיע רק בלילה בזמן שינה ולא מופיע ביום בזמן פעילות גופנית לא אופייני לבעית לב. כדאי לפנות לרופא המשפחה לברור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חרדה קשה מהמכשיר לחץ הדםאלוני11/01/2019
שלום רב
בן 50 עם חרדה קשה של מכשיר הלחץ דם
ברגע שהמכשיר מתחיל כל הגוף שלי מתכווץ
ואז התוצאה היא 160/90 בעבר הייתי מודד והיה יחסית תקין אני פעיל ספורט אך המכשיר הזה גורם לי להשתגע ברגע שאני חושב עליו
ניסיתי הכל ..
האם יש לי אפשרות לדעת מה הלחץ דם שלי
גם בהולטר אני פשוט נלחץ לגמרי
האם זה שאני מתכווץ מוכיח שהלחץ גם עד לבדיקה הוא תקין ואז לקזז את הלחץ מוכיח שאני בסדר ?
ואם יש פתרון אשמח
האם לקחת כדורים להורדה ואז להרגיש בחירות מלחץ דם נמוך יאשרו סופית שיש לי תקין .
תודה וסליחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט11/01/2019כדאי לבצע בדיקת הולטר לחץ דם במשך 24 שעות זה מנטרל את אפקט החרדה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כולסטרול - האם כדאי לעלות ל 20 מגיעקב11/01/2019
שלום רב תודה על השרות
בן 53 מקבל עשרים שנה עם סימבססטין עשרה מל
תוצאות בדיקה אחרונות
Ldl. 118
,Hdl 46
כולסטרול כללי 192
נוו כולסטרול 146
טרגיצירידים 138
עושה מעט ספורט
השאלה היא האם כדאי לעלות ל 20 מג או להשאר כך ?
סוכר תקין
אבי קיבל התקף לב בגיל 63 קל יחסית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט11/01/2019צריך להעריך את הסיכון להתקף לב ורמת הכולסטרול לבדה לא מספיקה. לכן צריך לפנות לרופא המשפחה שיעריך את הסיכון ואם יחליט שצריך להפחית עוד את הכולסטרול ממליץ להחליף סימבסטטין בליפיטור 20.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
יעקב11/01/2019* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת אקו לב שעשיתי תוצאהעידן10/01/2019
שלום עשיתי אקו לב רציתי לדעת מזה אומר בבקשה הכול באנגלית אשמח תודנ
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לרופאאאאאאאאאטט
עידן10/01/2019לרופאא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
פרופ` דוד רוט11/01/2019החלק מתשובת האקו שצרפת כולל מדידות של רוחב אבי העורקים ופרוזדורי הלב כל המדידות בתחום הנורמה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלרופאאאאאאאאא
עידן14/01/2019אז הבדיקה תקינה לגמרי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)

.jpg)



