מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- גלוקומין 850 מ"ג- זמן מתאים לנטילהדנה13/12/2020
שלום רב,
HGA1C 6.9 בצום 135 עם עודף משקל.
קיבלתי גלוקומין 1 כדור בערב אחרי האוכל.
האם לא יותר נכון לקחת חצי כדור בבוקר וחצי כדור בערב?
תודה,
דנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה לדנה
ד''ר מאיה איש שלום14/12/2020ערב טוב
היתי שוקלת 2 כדורים ליום לאור התוצאות שציינת. כדור אחד הרבה פעמים לא מספיק בכדי להשיג את ההשפעה אבל אם את מחליטה לקחת יותר מאחד כדאי בהדרגה. צריך להתחיל מחצי גלוקומין למשל בערב וכל שבוע להוסיף חצי עד למשל שנים ביום אחד אחרי ארוחת בוקר ואחד אחרי ארוחת ערב בתנאי שהתפקוד הכלייתי תקין
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקשר לבדיקת acth וירידה בדחף המינינחום11/12/2020
האם תוצאה213.0 nmol cortisol צריך לבדוק acth
האם ירידה בדחף המיני צריך לבדוק acth
סליחה על השאלות על הורמון בדיקה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה לנחום
ד''ר מאיה איש שלום12/12/2020קורטיזול של 213 הוא תקין אמנם בשליש התחתון של הנורמה. לא מכירה קשר לדחף המיני ולא רואה הכרח לבדוק ACTH.
לילה טוב והרבה בריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- STEP AEROBIC- שריפת שומנים באיזור הבטןרני08/12/2020
פעילות עם מדרגה אירובית זה עוזר להוריד
שומנים מאיזור הבטן ולשפר ת'סיכויים למנוע סוכרת
ומחלות אחרות ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה לרני
ד''ר מאיה איש שלום10/12/2020כל פעילות ארובית וגם תנגודת מסייעת לכך
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המלצה לתרגול משקולות- תדירות אימוןליעד08/12/2020
כמה פעמים צריך להתאמן עם תנגודת של משקולות
+ איזה תדירות של סטים ? רלבנטי גם ב 2 ידיים ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה לליעד
ד''ר מאיה איש שלום08/12/2020מציעה להתיעץ עם פיזיוטרפיסט/פיזיולוג.
התדירות ומשך האמון תלוי במטרה
להפחית תנגודת לאנסולין שעה בשבוע כנראה מספיק עדיף ב3 סשונים של 20 דקות
אם זה למטרת ירידה במשקל אז עדיף יותר
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איסורים לפני ביצוע בדיקת קורטיזול בדםשירי07/12/2020
שלום,
הבנתי שיום לפני בדיקת קורטיזול בדם אסור לעשות ספורט ולהמנע מסטרס גדול. האם זה נכון שעדיף לא לעשות את בדיקת הדם בזמן הווסת כי אז יש סטרס על הגוף התוצאה אולי לא תצא מדוייקת לגמרי?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה לשירי
ד''ר מאיה איש שלום08/12/2020לא נראה לי שנושא הספורט קריטי אלא אם זה מאמץ יוצא דופן
מחזור לא בעיתי
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת טסטוסטרון ובדיקת קורטיזולגלעד07/12/2020
שלום
אני בן 50. בגלל התקפי חולשה נתנו לי בדיקת קורטיזול
וגם בדיקת טסטוסטרון.
נקבע לי תור לשעה 9 בבוקר. אקום ב 8 ורבע
ותגיע אחות הביתה. הולך לישון בערך ב 2.
רציתי לשאול האם יש טעם לעשות בדיקה ב 9 בבוקר
או שזה מאוחר מדי כי טסטוסטרון וקורטיזול צריך לבדוק ב 7-8 בבוקר?
האם בשעה שעתיים עיכוב האלה יכולה להיות ירידה
משמעותית בקורטיזול כך שתשפיע על התוצאה ועל האפשרות לשלול אי ספיקת אדרנלית?
השינוי בשעתים האלה הוא כמה עשרות NMOL בלבד
או יכול להיות אפילו מעל 100 ואז משמעותי?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה לגלעד
ד''ר מאיה איש שלום08/12/2020לטסטוסטרון זה לא קריטי
אבל לקורטיזול עדיף בשמונה בבוקר השנוי בשעות משתנה מאדם לאדם...
בברכת בריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אימון כושר אישי- כמות אימוניםיגאל06/12/2020
אני התחלתי להתאמן עם משקולות קטנות כמה פעמים בשבוע
ומעוניין לדעת אם זה יעזור לרדת במשקל/לשרוף
שומנים ותוך כמה זמן יהיה תוצאות ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה ליגאל
ד''ר מאיה איש שלום06/12/2020בשלוב עם שנוי תזונתי צפויות בהחלט תוצאות
התגובה היא אישית וקשה לחזות מראש
אך יש גם לבצע שנוי תזונתי
בברכת בריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סוכרת הריון-לפי טענות רופא נשיםמרינה06/12/2020
שלום רב,
בהעמסת סוכר של 50 גר יצאה תוצאה 139.
בהעמסה של 100גר. בצום - 98, אחרי שעה - 174, אחרי שעתיים- 124, אחרי 3 שעות 113.
רופא נשים טועם שזה סכרת הריון.
יש לציין שבמעקב ביתיי הערכים שמתקבלים בצום הם בין 78- 92 ושעה אחרי הארוחה הם בין 110- 125.
האם אכן מדובר בסכרת הריון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה למרינה
ד''ר מאיה איש שלום06/12/2020בהעמסה שציינת של 100 גרם הסוכר בצום לא תקין, אך הערכים הביתים תקינים לעיתים גבוליים בצום. נשמע שכדאי להתיעץ עם דיאטנית ולהמשיך לעקוב. בעקרון התנגודת לאנסולין מתקדמת עד שבוע 36 ולכן עלולה לחול עליה בערכי הסוכר ולכן כדאי לעקוב, יתכן שבהתאמת תזונה מתאימה ופעילות גופנית (אם מאושרת ע"י הגניקולוג) הערכים ישארו בתחום הנורמה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקה להורמון גדילה חוזר- ירידה בגובהנחום05/12/2020
שלום אפשר לעשות בדיקה חוזרת ל igf 1 במעבדה פרטית ולשאול אותך בפורום כי לאחרונה התכווצתי בגובה כמו אדם זקן כמה ס"מ
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התכווצתי
נחום05/12/2020שלום התכווצתי בגובה בהרבה ס"מ וזה מורגש מול אנשים שאני מכיר וההורים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלעדכן
נחום05/12/2020אני נמנעתי מתזונה כמה שבועות בבקשה ד"ר תתייחסי לבדיקה אני רוצה לעשות חוזר פעם אחרונה ולפרסם בפורום כי ממש התכווצתי מול אבא שלי כמו אדם זקן בהרבה ס"מ
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תגובה לנחום
ד''ר מאיה איש שלום05/12/2020אין לכך קשר להורמון גדילה !
הרבה פעמים קשור לשנויים נוונים או קפוזיס או שברים
בדיקה מיותרת
באדם מבוגר אין קשר לגדילה
אנא תגש ליעוץ ותפסיק לשאול בפורום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה אחרונה בהחלט!
נחום05/12/2020האם מחסור בזרחן גורם לעצמות להתכווץ? יכול להיות שיש לי בריחת זרחן שהורידה לי מהגובה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבקשר ל סרקוול לבלוטת התריס
נחום05/12/2020יכול להיות ש300 מ"ג סרקוול גורם לתת פעילות בלוטת התריס ובגלל זה העצמות שלי מתכווצת? ואני מתעקש לעשות בדיקה חוזרת להורמון גדילה ולפרסם בפורום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תגובה לנחום
ד''ר מאיה איש שלום05/12/2020חסר בהורמון גדילה לא גורם להתכווצות במבוגר מבקשת שלא לבצע את הבדיקה מסיבה זו ולא לעדכן
תת פעילות של בלוטת התריס גם כן לא גורמת להתכווצות אלא לעליה במשקל, ואני לא מכירה קשר לסרוקוול.
מבוגר שפלטות הגדילה שלו סגורות יכול "להתכווץ" רק בגלל שנויים נוונים או שברים.
אבקש שלא לשאול יותר שאלות בנושא כי הן לא תזכנה למענה
בברכת בריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרוצה לעדכן
נחום06/12/2020פעם הייתי בייעוץ אצל רופא אנדוקרינולוג והוא אמר שאם חסר הורמון גדילה מתכווצים ולאחרונה התכווצתי הרבה ס"מ מול אבא שלי ואני רוצה לברר למה בבדיקה אצלך בפורום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תגובה לנחום
ד''ר מאיה איש שלום06/12/2020ככל הידוע לי לא מתכווצים מחסר הורמון גדילה. אז בבקשה תפסיק לשאול בנושא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגבר עשה טובה שחרר כבר
אודי07/12/2020ד'ר איש שלום עונה כאן בהתנדבות ועוזרת למטופלים להבין ולשקול צעדים
שום דבר כאן בפורום לא נועד להחילף טיפול אמיתי מול רופא ומעקב אישי של מומחה על ציר הזמן
עצות הד'ר הינן בבחינת העשרה ומתן כיוון
אתה מטריח אותה שוב ושוב באופן אובססיבי סביב עניין הגדילה ותשובותיה אינן משתנות
חוץ מלהטריד ולהעמיס שלא לצורך לא יוצא לך מזה כלום
לענ'ד כדאי לך לפרט מול הפסיכיאטר שלך את מחשבותיך הטורדניותך לעניין גדילה וכו
ולקבל עזרה בנושא
אתה סובל לחינם וחבל אחי היקר
אנשים "מתכווצים" רק בגיל מבוגר מאד עקב אוסטיאופורוזיס קשה
לא סביר שזה מצבך
גש לטיפול פסיכיאטרי מסודר ותניח לד'ר לנפשה
רפואה שלמה לכולנו בעז'ה
חנוכה שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- העמסת גלוקוז - אינסולין בן 34אמיר03/12/2020
שלום רב , בן 34 בצעתי העמסת 75 מ"ל גלוקוז (זמנים) 0,30,60,120 והממצאים : גלוקוז 106,127,204,175 ׁ(בהתאמה לזמנים) אינסולין 28.5,53,114.2,247.8 ׁ(בהתאמה לזמניםׂׂ) מה המשמעות ? יש תנגודת אינסולין ? תודה על מענה .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה לאמיר
ד''ר מאיה איש שלום05/12/2020בהחלט נראה שיש תנגודת נכרת לאנסולין
אם אתה סובל מעודף משקל ירידה במשקל ופעילות גופנית סדירה יכולות לסייע בהפחתת התנגודת
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נתרן נמוך בבדיקות הדם מה עושים?שירי02/12/2020
שלום,
אני בת 37. הנתרן שלי במשך שנים בבדיקות הדם היה המספר הכי נמוך בטווח התחתון אך עדיין בנורמה, ועכשיו יצא 34 שזה 2 יחידות מתחת לנורמה. האם זה הגיוני כי אני בתזונה כמעט ולא אוכלת מלח? אני מעולם לא המלחתי את האוכל, ואני לא אוכלת חטיפים או מוצרים מעובדים. וכמה מלח מומלץ להוסיף במצב כזה עם ערך כזה?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה לשירי
ד''ר מאיה איש שלום05/12/2020במצב כזה צריך לבדוק אם יש תרופות שגורמות לכך כגון תרופות לשפור מצב הרוח ועוד.וכן אם את שותה יותר מידי (כי שתיה ביתר היא גם סיבה לכך) בנוסף מודאים שתפקודי תריס רמת קורטיזול בשמונה בבוקר תקינים
הבעיה ברב המצבים האלו היא לא חסר מלח אלא עודף מים
צריך לבדוק אוסמולליות ואלקטרוליטים בשתן ואוסמולליות בדם וזה עוזר להגיע לאבחנה
בנתיים תנסי שלא לשתות יותר מליטר גג ליטר וחצי ליום
לעיתים מרחיבים את הברור
בכל מקרה מדובר בהפונתרמיה קלה
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עליה בערכים בלוטת התריס וטירוגלוביןדורית01/12/2020
בבדיקת בם ב- 24.11 היתה חריגה של tsh7.83 . עשיתי היום בדיקה חוזרת לאחר העלאת מינון מ 600 ל 700 לשבוע . אני אחרי כריתה מלאה בשל גידול פפלירי כולל הדבקה של בלוטות לימפה צואריות מ 11.2013 רמת tsh - היה 7.8 וירדה ל 4.55 רמת t3 -היתה 4.9 כעת 4.5 רמת t4 -היתה 15.9 כעת 19.3 הבעיה היא שעד היום כל השנים רמת תירוגלובוחין היתה קטנה מ 0.8 - אפילו לא קיבלה מספר וכעת עלתה ל 1.19 ! רמת הנוגדנים (ab) קטנה מ 20 מה משמעות הדבר מבחינת חזרת הסרטן ? אני ממש בלחץ מזה !אודה על תשובתך. תודה
תגובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה לדורית
ד''ר מאיה איש שלום05/12/2020בכדי לראות השפעה על TSH לוקח לפחות חודש...
אז הבדיקה החוזרת היתה מוקדמת מידי
TG בערך שכזה ככל הנראה לא בעל משמעות מקוה שאת גם עושה מעקב באולטרהסאונד
קשה לי ליעץ מבלי לדעת את כל הרקע וכל הפרטים כולל המעקב
אך בכל מקרה לא ערך מדאיג
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יתר פעילות בלוטת התריס ובדיקותהילה בוהדנה01/12/2020
שלום לפני שבועיים ביצעתי בדיקות דם לטובת סיטיבטן עם חומר ניגוד ועוד בדיקות כלליות
12.11.20(תאריך)
TSH יצא 0.013
T3- 8.1
T4-2
היום 1.12 עשיתי בדיקה חוזרת
TSH יצא 0.008>
T3- 9.7
T4-2.5
האם הTSH נמוך יותר מפעם קודמת?
מה זה אומר מעבר לזה שזה יתר תפקוד מה המשמעות
בנוסף ביום ראשון יש לי מיפוי בלוטת התריס מה המשמעויות של זה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה להילה
ד''ר מאיה איש שלום05/12/2020לTSH אין ממש משמעות כי הבדל לא משמעותי אך הFT3 עלה וגם הFT3 טוב שאתה עושה מפוי אלא אם היתה חשיפה ליוד (למשל בסיטי כחומר נגוד או תוספי יוד או כדור כמו פרוקור ) ואז המפוי מיותר
המיפוי יעזור לראות אם זה גרייבס (פעילות יתר אוטואמונית של בלוטת התריס) או אדנומה (קשרית שפועלת ביתר) או דלקת בבלוטה מצב שחולף עצמונית אך אפשר לתת טפול בחוסמי בטא לשפור תסמינים ובנוגדי דלקת אם יש כאבי צואר
בברכת בריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קורטיזול ו acth וירידה בחשק המינינחום01/12/2020
אם הקורטיזול תוצאה213.0 nmol/L ויש לי ירידה בחשק המיני יכול להיות ש ה acth נמוך?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה לנחום
ד''ר מאיה איש שלום05/12/2020רמת הקורטיזול תקינה. אצל גברים חשק מיני יותר קשור לרמות טסטסוסטרון
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פעילות תנגודת האם יש לעלות בהדרגהדנה29/11/2020
התחלתי פעילות תנגודת והתחלתי ממשקולות של קילו.האם צריך להעלות בהדרגה את המשקל של המשקולת כדי לשמור על אפקט איזון הסוכר כי אני כבר מרגישה שקילו לא כבד לי כמעט.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה לדנה
ד''ר מאיה איש שלום05/12/2020לא חובה. גם משקולות קלות עושות את העבודה אך לשקולך
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

