מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- הזרקת אינסולין וסיכון מרטיבות של נוזל על מקום ההזרקהרינה29/06/2020
שלום, אני מזריקה אינסולין קרוב ל-50 שנה מעט כל הזרקה שזה כמה פעמיים ביום, יוצא מעט אינסולין יש לו ריח מאוד לא נעים, לי זה לא מפריע, שאלתי האם זה יכול להזיק לי כשנוזל על מקום ההזרקה ומרטיב את המכנס והחולצה מבחינת לקבל מחלות כמו סרטן? אני יודעת שהשאלה שלי אולי תמוהה אבל צריכה לדעת בשביל השקט הנפשי שלי, אשמח לתשובה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה לרינה
ד''ר מאיה איש שלום30/06/2020לא אמורה להיות בעיה בחשיפה עורית לאנסולין.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאת בדיקה האם שוללת לגמרי האשימוטו?רוני29/06/2020
שלום רב.
אני בת 51, לשתי הבנות שלי 19 ,21 יש האשימוטו. לקטנה מגיל 14.
יש לי את כל הסימנים, עשיתי בדיקה.
הבלוטה מאוזנת 2.16 .Thyroid Peroxidase = TPO
43 שזה לא חריגה.
האם זה אומר שאין לי נוגדנים להאשימוטו?
פעם קודמת היה באותה סקאלה.
נוטלת סימבלטה 120, ויש לי ויטליגו.
מטרידה אותי נשירת שיער (גיל מעבר?)
תודה סיגל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה לרוני
ד''ר מאיה איש שלום30/06/2020מה הנורמה של TPO במעבדה בה בצעת
בכל מקרה אם הTSH כרגע תקין גם אם יש השימוטו ברקע זה רק למעקב
נשירת שיער אולי גיל המעבר אולי חסר ברזל? חסר B12?
אם TSH תקין היתי מחפשת סיבות אחרות
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- OZEMPIK תרופה לסכרת מתי מגיעה לישראל?נעמי כספי29/06/2020
OZEMPIK
מתי יגיע לישראל? האם את יודעת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה לנעמי כספי
ד''ר מאיה איש שלום29/06/2020אוזמפיק מצויה בארץ כבר מ9.19. אך טרם נכנסה לקופת חולים כללית. נמצאת בכל שאר הקופות בבטוח המושלם ובסל לפי קרטריונים של אנאלוגים לGLP1
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ירידת משקל ויתר פעילות של בלוטת התריסאבנר29/06/2020
שלום רב. בן 42 נוטל אמיודרון ב 5 שנים האחרונות כטיפול בפ.פרוזדורים כרוני.
בשנה האחרונה בדיאטה שבמהלכה ירדתי 30 קילו. בבדיקות דם היום הופיע בבדיקת tsh ערך של 0.02 ובבדיקת t4 ערך של 31. מבדיקה באינטרנט אני מבין שככל הנראה מדובר ביתר פעילות של בלוטת התריס.
שאלתי היא מה בדרך כלל עושים במצב הזה? האם שוקלים להפסיק את האמיודרון? האם נוטלים בנוסף תרופה שתאזן? האם המשקל שירדתי עלול לעלות חזרה (אציין שבשנה האחרונה בגרעון קלורי של 200 קלוריות ליום...)
אשמח לקצת סדר בדברים.
תודה רבה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה לאבנר
ד''ר מאיה איש שלום30/06/2020בעקרון מקובל לטפל תרופתי במצב הזה. מציעה לפנות בהקדם לאנדוקרינולוג. אם ניתן להפסיק את הפרוקור מפסיקים אותו הבעיה שהוא מתפנה מהגוף באופן מלא רק כשנה אחרי ההפסקה...
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קורטיזול גבוה - אבחון קושינגנטלי28/06/2020
שלום, בת 39 עם תסמיני קושינג. 2 בדיקות דם קורטיזול יצאו גבוהות (750 ו-770) קורטיזול איסוף שתן 24 שעות יצא תקין. הרופא הפנה לבדיקת דקסאמתזון שאני לא מעוניינת לעשות, סובלת מחרדות ומפחדת שהכדור יגביר לי חרדה פשוט לא מסוגלת לעשות כבר חצי שנה שאני דוחה את זה וזה פשוט לא יקרה. מה ניתן לעשות כדי להמשיך בבירור בלי הבדיקה? אעשה כל בדיקה אחרת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה לנטלי
ד''ר מאיה איש שלום28/06/2020קורטיזול בוקר יכול להיות מוגבר ע"י חרדה. אם 2 אסופי שתן תקינים אז זה מפחית את הסכוי שיש תסמונת קושינג אמיתית
אפשר לבדוק קורטיזול ברוק בלילה בחצות
בדיקה פרטית אך קיימת במאוחדת ובמכבי.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ביצוע בדיקות באותו יום, דקסמנתזון משפיע על בדיקות כלליות?אנונימית26/06/2020
שלום ד"ר יקרה ותודה על המענה! נשלחתי לבדיקת דם קורטיזול עם דקסמנתזון ובדיקות דם כלליות וקרישה (לפני הרדמה כללית) - האם אני יכולה לעשות את שני סוגי הבדיקות באותו יום עם דקירה אחת או שהדקסמנתזון משפיע על הבדיקות הכלליות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה לאנונימית
ד''ר מאיה איש שלום26/06/2020עדיף בנפרד מבדיקות ביוכימיות אם הן כוללות רמות סוכר ופרופיל שומנים על שאר הבדיקות כגון קרישה תפקוד כליתי הדקסמטזון לא אמור להשפיע
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ציסטה בגודל מזערי בבלוטת התריסאבישי26/06/2020
בן 42.
בבדיקה של בלוטת התריס - באונה ימנית, מרקם מעט הטרגני, הודגם קשר ציסטי זעיר בגודל 3 מ"מ, לא הודגם קשר שולט ולא הודמה באונה.
מה זה קשר ציסטי זעיר?
הופניתי לבדיקה ע"י רופא אא"ג כי היו לי כאבי אוזניים וקצת כאבי גרון בפיהוק ובלעיסה.
מצ"ב הבדיקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה לאבישי
ד''ר מאיה איש שלום26/06/2020קשרים צסטיים הם לרב שפירים. המעקב הוא ע"י אולטרהסאונד. מדובר בקשר קנטנטן כך שבטח אפשר לחזור על הבדיקה תוך שנה ואפילו יותר
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקה של הורמון גדילה igf1נחום25/06/2020
שלום עשיתי בקופה בדיקה להורמון גדילה וזה התוצאה
תוצאה172.0 ng/ml
האם תקין?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה לנחום
ד''ר מאיה איש שלום26/06/2020התוצאת תלוית גיל, מבינה שאתה בחור צעיר אז התוצאה תקינה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההקשר להורמון גדילה
נחום27/06/2020אני בגובה 1.74 הרגליים שלי נמוכות לשריפת שומנים האם ניתן לתת הורמון גדילה להגברת הגובה.?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תגובה לנחום
ד''ר מאיה איש שלום27/06/2020אחרי גיל ההתבגרות אין טעם לתת הורמון גדילה כי זה לא יעיל כי פלטות הגדילה נסגרו. בפרט שרמת ההורמון תקינה אז גם אם היית בגיל ההתבגרות לא היו נותנים לך
תרגיש טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבקשר להורמון גדילה
נחום27/06/2020ומי נותן הורמון גדילה בקרה שלי אני נמצא בדרישות למתן הורמון גדילה אבל לא בגלל שאני אחרי גיל ההתבגרות אני מקווה לגבוה כמה ס"מ בלבד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תגובה לנחום
ד''ר מאיה איש שלום27/06/2020לא חושבת שיהיה רופא שיסכים לתת הורמון גדילה אחרי גיל ההתבגרות בנוכחות רמות הורמון גדילה תקינות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרמת ההורמון
נחום29/06/2020אני חושב שזה לא מספיק גבוה ויש לי ירידה במסת שריר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה בפענוח תוצאות MRI בעקבות כאבי ראשמיקה24/06/2020
שלום רב. בת 30. בעבר היו לי הרבה התקפי לחץ דם גבוה בגלל עבודה לחוצה שעבדתי בה שש שנים.. הייתי מתעלפת ברחוב... ובאמת מאז שעזבתי את העבודה ההיא לא סבלתי מהתופעה...
כן לעיתים קרובות יש כאב ראש אבל כשמדדתי לחץ דם הוא היה תקין.
פניתי לנוירולוג לפני שנה וחצי בגלל כאבי הראש הקשים אבל הוא לא כזה לקח אותי ברצינות ואמר לי לקחת אופטלגין כשכואב (לא בוצעו הדמיות כלשהן). זה מה שאני עושה כבר שנתיים.
ביצעתי MRI מעקב בגלל מיקרואדנומה זעירה בהיפופיזה. המיקרואדנומה ללא שינוי מבדיקת MRI קודמת (שבוצעה לפני 3 שנים) אבל יש ממצא חדש "מוקדים היפראינטנסיים בחומר הלבן צד ימין פרונטלי. מיקרואנגיופתיים? המוקדים לא נראו בבדיקה קודמת"
ברצוני לשאול האם עליי לחזור עם התוצאה למי ששלח אותי שזה אנדוקרינולוג? או לנוירולוג?
האם זה יכול להסביר את כאבי הראש החזקים שאני מרגישה לעיתים קרובות כבר שנתיים?
האם המוקדים האלו יכולים לנבוע מלחץ הדם שחוויתי בעבודה הקודמת ובגלל שעזבתי את העבודה וכבר אין לחץ דם גבוה זה לא יוחמר יותר ויישאר סטטי?
מרגישה טוב מאוד חוץ מכאבי הראש שנשלטים עי האופטלגינים.
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה למיקה
ד''ר מאיה איש שלום26/06/2020מציעה לחזור לנוירולוג. אם הMRI בוצע בזמן כאב ראש זו יכולה להיות סיבה לממצאים. אם את סובלת מעודף משקל הפרעה בשומני הדם טרום סוכרת כדאי לאזן את הללו בשל השנויים שציינת בMRI
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה!!!
מיקה26/06/2020בזמן ה MRI לא כאב לי הראש...
אני סובלת מעודף משקל... שוקלת 98 גובה 1.64...
אין לי הפרעה בשומני דם וטרום סכרת.
אז זה מסביר את המוקדים החדשים?
אם ארד במשקל אפסיק לסבול מכאבי הראש והמוקדים ייעלמו? הבנתי נכון?
תור לנוירולוג עוד חמישה חודשים....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תגובה למיקה
ד''ר מאיה איש שלום27/06/2020לגבי כאבי הראש קשה לי לדעת מה יקרה איתם כדאי להתיעץ עם הנוירולוג כי אינני יודעת את סיבתם וזה גם לא תחום עיסוקי
לגבי המוקדים ירידה במשקל אכן יכולה לשפר
הרבה בריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איזה קמח מתאים למצב טרום סכרת?נאוה24/06/2020
מתלבטת בין סוגי קמחים כמו קמח חומוס, שיפון או כוסמין
איזה מהם מתאים לשימוש במצב טרום סכרת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סוכרת וקמחים לא הולכים ביחד
איציק24/06/2020קמחים שנילושים לבצק הופכים במערכת העיכול שלנו במהירות רבה מאד למצב הבסיסי והראשוני שלהם לקמח עם ערך גליקמי גבוהה מאד יותר אפילו מכוס קולה...
תעייני במדד האינדקס הגליקמי והעומס הגליקמי המעודכן
החישוב הפשוט אומר שאם פחמימות מזניקות סוכר ואינסולין המסקנה להימנע מהם כליל
(חוץ משבתות וחגים למי שדתי כמוני נוטל ידיים ואוכל מעט מאד לחם)
המדע העדכני ביותר היום לנסיגה מלאה! בעז'ה של הסוכרת היא התזונה הקטוגנית
עשירה בשומן איכותי יציב מן החי(נא לזרוק לפח את מחקר שבע המדינות של פרופ'אנסל קיז הוא לא מחזיק אפילו מים)
עוף בקר דגים ביצים
או איכותי מן הצומח
אבוקדו
זית
קוקוס
פחמימות מתונות מירקות עתירי בריאות עלים עגבניות מלפפונים וכו
לצד השומן והחלבון מן החי
אוכל מתגמל איכותי דחוס נוטריאנטים משביע לאורך זמן ומתפרק לאט ומאפשר אנרגיה יציבה וארוכנ לאורך זמן ללא התנפלות והתקפי רעב
מומלץ גם לא לצרוך חלב
על אף שהוא נטול פחמימות כמעט חלבון החלב גורם לפרשת אינסולין מוגברת חסרת פרופורציות עד 200 ואף 300 אחוזים!
חבל שרופאים לא מתעדכנים..
אם תתדמידי ותהפכי זאת לאורח חיים תאמרי שלום יפה לסוכרת ולא להתראות
לגבי פעילות גופנית תמיד מומלץ ברם הבריאות שלנו עוברת יותר באיזור המטבח מאשר על מסלולי הריצה...
תעשירי עוד מידע ברשת
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- Tsh לעומת t4 יחס ביניהם מעיד על בעיה בבלוטת התריס?שלי23/06/2020
האם tsh 5.2 עם t4 כמעט מקסימלי 19 מעיד על בעיה בבלוטת התריס? לפני שנה הtsh היה 4.1 וt4 נמוך קצת מ19. תודה רבה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה לשלי
ד''ר מאיה איש שלום23/06/2020TSH גבולי. סהכ תקין. רק להריון בעיתי. אכן חוסר התאמה עם הFT4.
היתי בודקת גם FT3 אם אפשרי
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נטילת כדורי גלבוס מספר פעמים ביוםנפתלי23/06/2020
האם אפשר לקחת גלבוס 3 פעמים ביום?
שמתי לב שכשאני נוטל גלבוס אחרי כל
ארוחה, הסוכר אחרי הצהריים נמוך
מאשר כשאני לוקח רק בוקר וערב.
בתודה
נפתלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה לנפתלי
ד''ר מאיה איש שלום23/06/2020לא מקובל לטול מעבר ל-2 כדורים של 50 מג' ליום כל אחד.
אפשר לשקול תוספת של תרופות נוספות לאזון הסוכרת
או הפחתת צריכה של פחמימות ופעילות גופנית סדירה
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח משמעות תוצאות בדיקות דםאמיר23/06/2020
בוקר טוב, ביצעתי בדיקות דם ואלה התוצאות:
ספירה דם המוגלובין 13.7. MCV75 MCHC31. MICRO 76% .MCH22.HBF0.4%.HBA2 2.5%. RBC6.11M\U
ברזל 75. סוכר בצום 100. שעתיים אחרי האוכל 118. המוגלובין מסוכרר 6.6%.
מה המשמעות? האם מדובר בסכרת?
לדעת רופא המשפחה לא מדובר בסכרת בגלל טלסמיה קלה ההמוגלובין המסוכרר לא תקין.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה לאמיר
ד''ר מאיה איש שלום23/06/2020אכן יתכן שהA1C לא אמין בשל תלסמיה קלה. בכל מקרה אפשר לשקול חבור למד סוכר רציף שיתן אנדקציה טובה יותר לגבי ערכי הסוכר. או לבדוק יותר בצום ושעה אחרי האוכל
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מתי מגיעה האוזמפיק לישראל בלקיחה p.o?נעמי כספי22/06/2020
מתי אמורה להגיע האוזמפיק בצורת כדורים והאם אוכל לקנות באופן פרטי?
אני חולת סכרת וגם בעלי ומאוד מעוניינים לקחת את התרופה הזאת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה לנעמי כספי
ד''ר מאיה איש שלום22/06/2020עדין לא יודעים, בתקוה במהלך 2021. התרופה כבר משווקת בארופה וארהב...
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאה של בדיקת CTX - האם יידרש טיפול שונה?רוני22/06/2020
אני מעל גיל 60 ויש לי אוסטאופניה בצוואר הירכיים. אני לוקח ריבון 3 שנים.
בדיקת CTX יצא 210 pg/ml
האם יידרש טיפול שונה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה לרוני
ד''ר מאיה איש שלום22/06/2020תוצאות הCTX מעידות שיש תגובה טובה לריבון.
מציעה להמשיך מעקב אצל הרופא המטפל
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

