מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לימפוצטיםeli03/04/2013
שלום
אני לחוץ ודואג מאוד מהבדיקת דם הלימפוצטים בעליה הייתי גם אצל הרופא אני פשוט מרגיש שמסתירים מימני משהו שהרופא שלי ראה אני מאוד לחוץ יש בדיקות מצורפות
תודה
שם הבדיקה תוצאה תוצאה לעומת טווח הנורמה
WBC K/ul 7.5 4.5 11
NEUT% % 41.3 40 70
NEUT.abs K/ul 3.1 1.8 7.7
LYM% % 47 20 40
LYMP.abs K/ul 3.5 1 4.8
LUC% % 2.1 0 7
MONO% % 5.1 2 12
MONO.abs K/ul 0.38 0.16 1
EOS % % 4.3 0 7
EOS.abs K/ul 0.3 0 0.8
BASO % % 0.4 0 2
BASO abs K/ul 0 0 0.2
RBC M/ul 4.54 4.5 5.9
HB g/dl 12.8 13.5 18
HCT % 38.5 41 53
MCV fL 84.8 78 99
MCH pg 28.2 26 34
MCHC g/dl 33.3 31 37
RDW % 12.5 11.8 15.6
MACRO% 0.1 0 2.5
MICRO % 0.7 0 6
HYPO % 0.2 0 6
PLT K/ul 228 100 400
MPV fL 11.3 7 15
LUC abs K/ul 0.16 0 0.77* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לימפוצטים
eli03/04/2013wbc 7.5
NEUT% 41.3
NEUT.abs 3.1
LYM% 47 %
LYMP.abs 3.5 K/ul
LUC% 2.1 %
MONO% 5.1 %
MONO.abs 0.38 K/ul
EOS % 4.3 %
EOS.abs 0.3 K/ul
BASO % 0.4 %
BASO abs 0.0 K/ul
RBC 4.54 M/ul
HB 12.8 g/dl
HCT 38.5 %
MCV 84.8 fL
MCH 28.2 pg
MCHC 33.3 g/dl
RDW 12.5 %
MACRO% 0.1
MICRO % 0.7
HYPO % 0.2
PLT 228 K/ul
228 K/ul 11.3 fL
11.3 fL 0.16 K/ul* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלימפוצטים - תגובה
פרופ` אלן ברבי04/04/2013יש 3 בדיקות ומספר אבסולוטי של הלימפוציטים מוגבר במקצת באחת מהן.אין מקום לדאגה. לחזור על ה ס.ד בעוד 4-6 שבועות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלימפוצטים
eli04/04/2013לא כול כך הבנתי תתשובה לך זה בדיקת דם אחת לא שלש פשוט רשמתי אותה כאן פעמיים
למה זה יכול להתאים כאשר מספר לימפוצטים מוגבר אני מאוד דואג* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלימפוצטים
eli04/04/2013אפשר לדעת למה זה עולה LYM ??????אני ממש לחוץ ודואג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלימפוצטים - תגובה
פרופ` אלן ברבי05/04/2013עניתי כבר !
אין מקום לדאגה
לחזור על הס.ד בעוד חודש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלימפוצחטחם
eli06/04/2013אתה אומר אין לדואג אבל לחזור על הספירה אז כן יש לדואג
עדיין לא ברור למה זה עולה אתה יכול להגיד לי???
תודה וסליחה אני פשוט מאוד מודאג* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אספרין והריוןמיטל02/04/2013
שלום
אני במעקב אחרי טסיות הדם שלי כבר קרוב ל-13 שנה (טרומבוטיטוזיס). סביב 500, מעולם לא נדרשתי ליטול תרופות מדללות.
לפני טיפולי IVF עשיתי בדיקות קרשיות דם, תוצאות טובות. נשלחתי לסבב ראשון בלי מדללים.
היתה קליטה של העובר, שבוע 8 אין דופק, נדרשתי לגרידה.
בבדיקות הדם שעשיתי בשבוע 6 טסיות הדם היו שוב סביב 500.
ההמטולוג ממלץ של נטילת אספרין אחד ביום כבר לקאת ההחזרה הבאה.
האם ישנו סיכון בנטילת אספרין בזמן הריון?
מהם הקריטריונים בהם אישה הרבה מתבקשת ליטול תרופות מדללות (כדורים, זריקות)?
האם המלצת הרופא עוד מוקדמת?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אספרין והריון - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ03/04/2013במינון מניעתי-75 או 100 מג ביום לא צריך להיות סיכון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאספרין הריון
מיטל03/04/2013תודה על התשובה הראשונית
האם יש מקום לנטילת האספרין הרי שום דבר לא השתנה מהבדיקות לפני הטיפולים.
מתי זוהי חובה ליטול? מה הערכים המחייבים התערבות תרופתית?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה הדבר אומר?יוסי30/03/2013
שלום רב ד"ר.
גיל 27 זכר בתוצאות בדיקת הCT קיבלתי אבחנה שאומרת : צפיפות מדורי הלב נמוכה מצפיפות המחיצה והדפנות ממצא המכוון לאנמיה". ברצוני לדעת בגדול מזה אומר והאם בגלל זה באמת יש לי המוגלובין נמוך (11) או יש סיבות אחרות לאנמיה (אין לי כלל מחסור בברזל וB12 והרופא שלי טוען שמצב ההמוגלובין אינו נובע מתזונה)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה הדבר אומר? - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ02/04/2013לגבי הלב רצוי להתייעץ עם הקרדיולוג
לגבי האנמיה יש לבצע ברור מסודר ולא דרך הפורום הזה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רגלים מתנפחות בטיסה ארוכהגל25/03/2013
שלום.
במסגרת עבודתי אני טס הרבה לחו"ל טיסות ארוכות של 12 שעות ושמתי לב שכפות רגלי מתנפחות לקראת סוף הטיסה .
האם לדעתך יש קשר לבעיית קרשיות אצלי .
אני בן 60 .
אשמח לקבל את המלצתך איזה בדיקות לבצע על מנת לוודא שאין לי בעיה כלשהי .
האם לדעתך זה מסוכן ומה עלי לעשות על מנת למנוע את התופעה .
תודה וחג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רגלים מתנפחות בטיסה ארוכה - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ25/03/2013לרגליים נפוחות אין קשר לבעיית קרישה
מומלץ לחפש סיבה אחרת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב באגודליפית24/03/2013
במשך חודשיים כאשר אני מקפלת את האגודל כואב לי בקיפול (אולי במפרק?), לא רואים שום דבר חיצוני או יוצא דופן והאגודל נראה בדיוק כמו באגודל השני שלא כואב.
האם זה יכול להיות קשור לעובדה שיש לי קרישיות יתר ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב באגודל - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ24/03/2013לא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות קרישהגל23/03/2013
שלום.
אבקש לדעת כיצד רושמים את הבדיקות הבאות בשפה רפואית :
1. תבחין פרוטאין C .......................................
2. גלובלי ...................................................
3. מוטציית פרוטרומבין .............................
עשיתי בדיקות כאלה ואני לא מצליח למצוא אותם בטופס התוצאה .
אנא עזרי לי .
תודה וחג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות קרישה - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ24/03/2013Protein C, GLOBULIN,MTHFR,
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקות קרישה - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ24/03/2013Protein C, GLOBULIN,MTHFR,
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פעינוח בדיקת דםאפי23/03/2013
אני בן 53 קבלתי תשובה של בדיקת דם APTT-sec 16.6 שזה נמוך ובדיקה של PT-sec 9 ,מזה אומר אשמח להתייחסות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פעינוח בדיקת דם - תגובה
פרופ` אלן ברבי05/04/2013אין משמעות קלינית לתוצאות הללו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קורלציה בין אנמיה להתקפי לבמרדכי23/03/2013
האם יש מחקרים שבדקו קורלציה בין אנמיה לבין אירועים לבבים ושבץ?
אם נעשו מחקרים כאלה מה הממצאים? האם באוכלוסיה הסובלת מאנמיה שיעור האירועים הלבביים והשבץ הוא נמוך יותר או גבוה יותר מאלה שבקרב האוכלוסיה הכללית?
תודה מראש על התשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מרדכי
פרופ' אלן ברב23/03/2013מדובר בשאלה כללית. זה לא מטרת הפורום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות דם חריגותאני21/03/2013
שלום,
אני נמצאת שבוע 30+3 הריון תאומים צוואר רחם מקוצר 25 מ"מ.
ולהלן התוצאות החריגות השאר בטווח הנורמה:
המוטולוגיה ספירת דם:
RBC-3.77
HEMOGLOBIN-11.5
RDW-15.1
LYMPHOCYTES-20.9
המוטולוגיה -משטח מיקרוסקופי:
MONOCYTES-2.7
MYELOCYTES-0.7
שאר הבדיקות ,בדיקת שתן ותרבית תקינה.
אשמח לתגובה מהירה חג שמח!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות דם חריגות - תגובה
פרופ` אלן ברבי05/04/2013אין משמעות קלינית לתוצאות הללו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המוגלוביןפוצי20/03/2013
שלום
אני בן 53 מעשן ...
תמיד וזה אומר הרבה שנים יש לי המוגלובין גבוה
בדיקת דם שעשיתי אתמול להלן התוצאות :
wbc 15.68
rbc 6.4
hgb 18.9
hct 54.8
האם יש צורך לטפל ?
איזה סוגי טיפולים יש להמוגלובין גבוה ?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המוגלובין - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ20/03/2013כמה זמן ידוע על המוגלובין גבוה? ועל עליה במספר הכדוריות הלבנות?
מה מספר הטרומבוציטים?.
נראה לי שרצוי להבדק ע"י המטולוג בהקדם בכל מקרה את ההמוגלובין יש להוריד עד 14 גרם%* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהו....
פוצי20/03/2013האם יש קשר לWBC גבוה ,כי אני כרגע חולה עם חום ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמקפיץ את השאלה תודה
פוצי25/03/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהו.... - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ25/03/2013רצוי לחזור על הספירה לאחר שהחום ירד
בכל מקרה רצוי להתייעץ עם המטולוג* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה לך על התשובות
פוצי25/03/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חום ובדיקות דםאבנר18/03/2013
שלום רב ,
לפני כיומיים ביצעתי לבני ב'ד דם + שתן + משטח גרון עקב חום חוזר 4-5 פעמים בחודשים האחרונים.
השתן + משטח הגרון יצא שלילי .
ספירת הדם + הכימיה יצאו בנורמה למעט ESR 69 ו WBC 4.4 ו IRON 20 .
לטענת רופאת הילדים שלו , אין צורך בבירור נוסף מפני שערך הברזל לטענתה הוא כנראה טעות מעבדה ( ההמוגלובין יצא מצויין ) , הWBC מעט נמוך מהנורמה אך שאר הספירה תקינה כולל התחלקות ותיפקוד התאים הלבנים . וערך הESR אומנם גבוה מהנורמה אך לא בצורה שצריכה להדאיג ומתאים לטענתה למחלה ויראלית עקב החורף .
קצת קראתי באינטרנט על ESR גבוה ועל העובדה כי הוא עלול לרמז על סרטו ולכן אני מאוד חושש והייתי מעוניין לשמוע גם את חוות דעתך לגבי תוצאות הבדיקה.
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חום ובדיקות דם - תגובה
פרופ` אלן ברבי20/03/2013ש.ד מוכשתיכולה בהחלט להיות קשורה לדלקת.
כאן זה פורום להמטולוגיה.רצוי לפנות לרופא ילדים המטפל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרישיות יתר בגיל צעירדפנה15/03/2013
האם גם אצל ילדים יכול להיות מצב של קרישיות יתר ? מהו הגיל הכי צעיר שהיה אי פעם קרישיות יתר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרישיות יתר בגיל צעיר - תגובה
פרופ` אלן ברבי15/03/2013זו שאלה כללית. הכל יכול להיות. צריך להציג מקרה ספציפי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמקרה הספציפי הוא
שלומית16/03/2013ילדה בת 13 שמתעלפת מידי פעם (לא כשהיא במחזור), בדיקה נוירולוגיות ורישום גלי מוח תקינים, בדיקות דם תקינות (לא נעשתה בדיקת קרישיות), לחץ דם תקין.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמקרה הספציפי הוא - תגובה
פרופ` אלן ברבי16/03/2013הנוירולוג יחליט אם יש צורך בבירור קרישה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהINR
מלי20/03/2013שלום רב,
אני בת 31. לפני כארבעה חודשים עברתי ניתוח חירום של אפנדיציט שנוקב ושלח זיהום לחלל הבטן. יש לציין שהייתי בהריון שבוע 12 ולאחר כחודש עברתי הפלה ספונטנית + גרידה כתוצאה מירידת מים.
קיבלתי אנטיביוטיקה פלג'יל ורוצפין. השבוע באופן מקרי בזמן בדיקת אולטראסאונד שגרתית התברר כי יש לי קריש דם ב-ivc ללא חסימה. בוצעה בדיקת דופלר רגליים בה התברר כי ישנה זרימת דם ללא מופעי נשימה וכן בדיקת ct בטן וחזה . אני מטופלת מלפני כן בפריזמה וכעת עקב הקריש מקבלת שתי זריקות קלקסן ביום מזה כשבוע +קומדין 5 מג על מנת להגיע ל-inr בין 2 ל-3 (כעת הוא 1.1). לפני כיומיים, לאחר בדיקת INR נוספת, שהראתה שוב תוצאה דומה הרופאה העלתה את המינון ל-7.5 מג.
מה יכולה להיות הסיבה שה- INR לא עולה? האם יתכן שכלל אינני סובלת מקרישיות ולכן הINR הוא כזה, כלומר שזו הנורמה אצלי ולא מדובר בבעיה? אם לא, מה צריך לעשות כדי שהערך יעלה? כמו כן, האם ישנו סיכון בנטילת פריזמה יחד עם שתי התרופות נוגדות הקרישה ( קלקסן וקומדין)? האם ייתכן שהפריזמה היא זו המעכבת את עליית ה-INR?
תודה מראש על תשובותייך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אשתי נשאית טלסמיה מיינורעומרי נתן14/03/2013
שלום ד"ר,
רציתי בבקשה לדעת, אשתי נשאית טלסמיה מיינור.
ואני מחכה לתוצאות הבדיקות אם אני נשא או לא.
אם חס ושלום גם אני נשאי של טלסמיה מיינור זה משנה אם אני אדע זאת לפני שאנחנו נכנסים להריון?
ז"א אם אנחנו מגלים חס ושלום ששנינו נשאים יש איזה טיפול שאפשר לעבור כדי להבטיח שלילד לא יהיה טלסמיה מייגור?
(כי הבנתי שאם שני ההורים נשאים הסיכוי שהילד יהיה חולה בטלסמיה מייגור הוא גדול יותר)
תודה רבה מראש עומרי נתן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אשתי נשאית טלסמיה מיינור - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ15/03/2013במידה ואתה נשא אין טיפול מונע
בכל הריון יש 25 אחוז סכוי ללידת ילד חולה בצורה קשה
של המחלה ועל כן יש לבצע בדיקה בשבוע 12
להריון או מסיסי שליה או ממי שפיר
במידה והתוצאה חיובית מומלץ על הפסקת הריון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מודאג...פונועם13/03/2013
שלום רב,
אני בן 36, בדר"כ בריא, לא מעשן ומעולם לא עישנתי, לוקח דוקסילין וציפרודקס מזה חודש לחשש לפרוסטטיטיס כרוני.
להלן תוצאות בדיקות הדם 7/3:
RBC 5.8
Hematocrit 49.3
Hemoglobin 17.2
Creatinine 1.25
ALKP 117
Fe Iron 113
WBC 6.8
Folic Acid 4.1
תוצאות מה - 30.1:
RBC 5.64
Hematocrit 47.2
Hemoglobin 16.6
Creatinine 1.14
ALKP 118
Folic Acid 4.8
WBC 6.3
מזה כשבועיים חש כאבים בגב תחתון, כאבים בירך וברך שמאל ובשני העקבים (מתחיל להגביל בהליכה).
שני הרופאים שביקרתי טענו שכנראה הייתי מיובש מעט ושאין חשש לפוליציטמיה.
האם כך הדבר לדעתך? האם עליי לבצע בדיקות אחרות/נוספות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מודאג...פו - תגובה
פרופ` אלן ברבי13/03/2013ערכים בגבול עליון של הנורמה . לא מתאים לפוליציטמיה.
לבדיקה הבאה -לא דחוף- לשתות 2 כוסות מים לפני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ממצאים מדאיגיםעמי08/03/2013
שלום פרופסור נכבד.
, אני בת 60 בבדיקה מקרית של US נמצא :
בכבד ממצא מעוגל היפראקוגני 2.2 סמ. המינגיומה.
כליה שמאל ממצא סולידי 4.4 - 4.9 סמ
בבדיקת דם לויקוציטים 59.7
הופניתי ל CT חשש RCC ???
אני מאד מודאגת מאחר ואין לי שום סימפטומים שמתריעים על בעיה
מה לדעתך הסיכונים ?
בברכה,
רחל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ממצאים מדאיגים - תגובה
פרופ` אלן ברבי08/03/2013צריך לחקות לתשובה של הCT ולפעול בהתאם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)



