מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בנדים בספירת דם בהריוןמודאגת03/02/2013
שלום רב,
אנמ בשבוע 34 להריוני. בספירת דם שעשיתי שבוע שעבר כתוב ב blood smear כי ״נצפו בנדים״. מה המשמעות? בספירה קודמת לפני כחודש נכתב ״נצפו בנדים בודדים״ ובספירות לפני לא כתוב דבר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בנדים בספירת דם בהריון - תגובה
פרופ` אלן ברבי07/02/2013בנדים הם שלבים לפני הנויטרופילים. אפשר לראות את זה בהריון יחד עם לוקוציטוזיס קלה. אין משמעות קלינית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גרד בגוףדקלה02/02/2013
שלום רב,
יש לי שאלה בקשר להמטולוגיה (מערכת חיסונית). אימי בת 72 עברה לפני חודש כריתת אונה עליונה של הריאה הימנית. ברקע יש מיאלומה נפוצה אשר מטופלת בארדיה פעם בחודש במינון של 30 מ"ג. אחרי הניתוח התחילה בעית גרד בגוף. כול התרופות ההיסטימניות לא עזרו. נלקח לאחרונה טלפסט 180 אשר גרם לתגובה יותר חריפה של שריפה וגרד.
היינו אצל רופא עור ורופא לאלרגיות ושניהם נתנו תכשירים ותרופות לאלרגיות אך ללא הועיל.
בבדיקות הדם ה-IG-E יצא 244.
כול הבדיקות האחרות תקינות.
שאלתי היא כזו, האם בעקבות הסרת בלוטות הלימפה מהריאה כתוצאה מכריתת האונה להסרת הגידול, מערכת החיסונית יצרה לעצמה מצב שהיא תוקפת את הגוף במחשבה שיש גידול ואז הערך של ה-IG-E עלה ואיתו תחושת השריפה והגרד.
האם יש אפשרות להקל על תחושת הגרד או להפסיקה באיזה דרך כלשהי?
יש לציין כי המיאלומה נפוצה התגלתה לפני שנה וחצי והיא מאוד מתונה ואינה מצריכה שום טיפול כימו כרגע.
אשמח לשמוע דעתכם.
תודה מראש
דקלה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גרד בגוף - תגובה
פרופ` אלן ברבי02/02/2013אין לי הסברים להופעת הגרד.הIGE מוגבר יכול להיות קשור למנגנון אלרגי-אימוני.
אפשר לנסות טיפול בפנרגן כדור אחד בערב. לקבל רצפט מהרופא המשפחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מבולבלת "תסמונת Q5"avivit01/02/2013
הכל נפל עלי פתאום.
אחרי בדיקות דם וגילוי אנמיה (המוגלובין 10.7), קבלת זריקות וכדורים, ובדיקת מח עצם, התגלה מה שנקרא על ידי הרופאה Q5 סינדרום.
מבולבלת ולחוצה מאד מהכל.
לדברי הרופאה כרגע רק במעקב לגבי ההמוגלובין, שלא יורד, הזמינה אותי אליה בעוד 3 חודשים, אבל אני פוחדת מההמשך.
אם הבנתי נכון, זה מה שהוגדר "קדם לוקמיה", מה זה אומר, הלוקמיה בדרך או שלא חייב להגיע למצב כזה קיצוני?
האם אפשר לחיות עם זה.
אציין שעברתי את גיל ה-50 לא מזמן והאנמיה פרצה רק לפני כשנתיים, לאחר ניתוח קיצור קיבה, למרות שהרופאה טוענת שאין קשר.
אשמח לשמוע כל פיסת מידע
מהמומחים
ממי שחווה את התיסמונת
כפי שכתבתי, אני בלחץ, האם מעכשיו אני צריכה להרגיש ולחיות כבן אדם "חולה".......
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מבולבלת "תסמונת Q5" - תגובה
פרופ` אלן ברבי02/02/2013כמובן המומחים זה גם האלא שעשו את הבחנה והסבירו לך היטב על מה מדובר!
מה להוסיף? צריך מעקב כדי לראות מה טיב התהליך. אם המוגלובין יורד תוכלי לקבל טיפול חדשני כלול בסל הנקראה רבלימיד שגורם להטבה משמעותית בתסמונת זו.
ההמטולוג שעוקב אחריך יסביר לך גם על זה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקודם כל תודה רבה על התגובה
avivit02/02/2013הרופאה הסבירה, אבל אני נשארתי עם מליון שאלות.
האם בטוח שהמצב ילך ויחמיר?
האם אם 50 שנה לא קרה כלום, יש סיכוי שגם ב-50 הבאות לא יקרה? (לא שאני מאחלת לעצמי עד 100)
האם אני צריכה להתייחס אל עצמי כ"חולה" מהיום?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקודם כל תודה רבה על התגובה - תגובה
פרופ` אלן ברבי02/02/2013המחלה קיימת!
צריך לעקוב ולקוות למהלך איטי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
avivit02/02/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה בנושא קרישיותה-א30/01/2013
שלום,
בני בן ה-13.5, עבר בדיקת דם לפני ניתוח להוצאת דרמואיד מאחת מעצמות בסיס הגולגולת.(מעצם הספנואיד)
הניתוח נדחה כתוצאה מחריגה בבדיקת PT=12.6 , PTT=32.6.
כרגע מבצע בירור של כל מיני פקטורים בדם .....
גם התוצאה של: Neutrophils %=25.8 , Neutrophils # =1.31 , לימפוציטים 60.8.
שאלתי היא: האם התוצאות הנ"ל יכולות להראות קשר לדרמואיד? האם בעיות בקרישיות קשורות למשהו ממאיר?
מחכה לתשובה,
תודה
ה-א* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה בנושא קרישיות - תגובה
פרופ` אלן ברבי01/02/2013יש 2 בעיות לא קשורות לדרמויד.
הPTT קצת ארוך ויתכן שיש חוסר חלקי בפקטור 9 או 11.
יש ירידה קלה בנוטרופילים.יתכן שגם ה WBC נמוך. תופעה שיכולה להיות אטנית כמו אצל התמנים או קשורה למחלה וירלית וחולפת.
רצוי להראות את כל התוצאות לרופא ילדים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרישיות יתררונית30/01/2013
בבירור יתר קרישה שנערך לביתי בת 28 נמצאה הטרוזיגוטית למוטציה פרותרומבין.
לפי הנחית רופא הזריקה לפני טיסה ארוכה קלקסן 40 מ"ג. במהלך הטיסה חשה נימול והרדמות בכפות הידיים. האם יש הסבר לתופעות? בעוד מספר ימים אמורה לטוס חזרה לארץ. האם לקחת את הזריקה לפני הטיסה ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרישיות יתר - תגובה
פרופ` אלן ברבי01/02/2013כן רצוי לקחת גם הזריקה בטיסת חזרה.
הנימול יכול להיות קשור לישיבה ארוכה והוא לא סימן של קרישיות יתר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מאובן וסובל ממחלת ה cmvפרופ` אלן ברבי30/01/2013
שלום, מזה כשלושה וחצי חודשים אני מאובן וסובל ממחלת ה cmv. באחת מבדיקות הדם שביצעתי בזמן המחלה יצא ״נמצאו מספר פסי השקעה קטנים ביותר שאינם ניתנים לאפיון״. בעקבות זאת הופנתי להמטולוג ששלח אותי לבצע בדיקת דם מקיפה. בבדיקה הסתבר שיש לי עדיין cmv possitive חלש וכן בתוצאה של kappa flc יצא המספר 20 כאשר הטווח העליון התקין הוא 19.4. מלבד זאת בדיקת הדם יצאה תקינה לחלוטין ללא יוצא מהכלל, לרבות הלמבדה והרטציו בין הלמבדה ל kappa. האם התוצאה של ה kappa flc מהווה חריגה מדאיגה. האם יתכן וזה קשור ל cmv?התודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
פרופ` אלן ברבי07/02/2013אין משמעות קלינית לתשובה בגבול עליון של הנורמה שלה flc k
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המוגלובין גבוהעמית28/01/2013
שלום לפרופ'.
אני בן 27, מעשן, ורמת ההמוגלובין שלי היא 17.1.
ע"פ מדדי קופ"ח, חרגתי ב0.1 מהנורמה.
ע"פ האינטרנט, גם 18-19 ג' זה עדיין תקין.
ברצוני לדעת האם זה תקין או גבוה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המוגלובין גבוה - תגובה
פרופ` אלן ברבי07/02/2013אין משמעות קלינית לתוצאות הללו.
לבדיקה הבאה לשתות 2 כוסות מים לפני הבדיקה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- itpאורטל28/01/2013
שלום,חולת itp.
הפסקתי ציפרלקס לפני כחמישה חודשים עקב חשד שאולי התרופה גרמה להתפרצות ה- itp.
האם העובדה שהמצב לא השתנה לאחר ההפסקה מעידה חד משמעית שאצלי אין כל קשר בין הדברים?
השאלה נשאלת מהסיבה שאני חושבת לחזור ליטול את התרופה עקב חרדות.
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר itp - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ28/01/2013נראה לי שאת צודקת
מהו מספר ה׳ טרומבוציטים?
האם את מקבלת טפול?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
אורטל29/01/2013נטלתי 4 שנים ציפרלקס. ה-ITP התפתח רק בשנה האחרונה.
כיום הספירה עומדת על בערך 40000 והמצב יציב יחסית.
לא מטופלת ולא טופלתי בעבר.
עם הפסקת הציפרלקס לא היה שינוי משמעותי בספירה.
ההיסטוריה עם הציפרלקס גורמת לי להסיק שאין קשר בין הדברים, שכן אם היה כזה אז הספירה הייתה יורדת עם התחלת הטיפול בציפרלקס ולא לאחר 3 שנים...
אלא אם כן יכול להיות מצב של השפעה ארוכת טווח של הציפרלקס...?
מה דעתך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהitp - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ30/01/2013אין קשר בין השניים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרישיות יתר ומחזורמיכל27/01/2013
שלום רב
אובחנתי עם קרישיות יתר. בת 40. בווסת כואבת מאוד הבטן ורופא נשים אמר שיש אפשרות לקחת גלולות רצוף כך שלא תהיה ווסת, האם יש קשר בין ווסת לבין קרישיות דם?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרישיות יתר ומחזור - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ27/01/2013קרישיות יתר יכולה לגרום לשנויים בכמות הדם במחזור לי לא ידוע על כאבים
כדאי לבדוק קשר אפשרי בין הגלולות לבין קרישיות יתר אצל הרופא המטפל בך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת נוגדנים לטסיות בהריוןדפנה24/01/2013
שלום רב,
אני בהריון רביעי. שתי לידות ראשונות תקינות. בהריון האחרון בני נולד עם 29,000 טסיות. קיבל פעמיים תרומת דם ואח"כ הטסיות עלו והדבר הסתדר מעצמו.
אני לא סבלתי מטרומבוטציטופניה וכן הייתה לי ירידת מים עכורים בלידה, חום ו - crp גבוה.
בבירור לאחר הלידה אצל המטולוג סבר שמדובר במשהו על רקע זיהומי.
לאחרונה, במהלך הריון הנוכחי ורק ליתר בטחון פניתי שנית להמטולוג , שבשלב זה דווקא החליט להפנות אולי לבדיקת נוגדנים לטסיות. הבדיקה בוצעה על ידי ועל ידי בעלי והייתה תקינה.
בהערות המבדה צויין כי לבירור מלא של המקרה מומלץ לבצע איפיון גנטי של אנטיגנים על פני טסיות לשני בני הזוג.
הרופא סבור שכדאי לבצע את הבדיקה כדי לשלול את הנושא ב - 100%.
יצויין כי אני כעת בשבוע 33 ולא ברור לי האם אכן כדאי לבצע את הבדיקה, מה תועלתה וכמה זמן לוקח עד שמקבלים תוצאות.
בנוסף, על אף טלפונים ובירורים רבים לא הצלחתי לקבל תשובה היכן לבצע את הבדיקה.
אשמח לעצתך, בדבר התועלת בבדיקה בשלב כזה ולאור תוצאת הבדיקה שכבר עשיתי.
בברכה,
דפנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת נוגדנים לטסיות בהריון - תגובה
פרופ` אלן ברבי24/01/2013האירוע של התינוק השלישית תומך בעד נוגדנים נגד תסיות יותר מבעיה זיהומית.
אני מציע לפנות ליחידת קרישה של המכון המטולוגי תה"ש לשאלות והשלמת הבירור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המוגלובין בעליהמודאגת23/01/2013
שלום
לפני כחודשיים היה לי בבדיקת הדם המטרוקיט 41 והמוגלובין 13.6
ההמוגלובין עלה לפני שבוע ל 15.1 והמטרוקיט עלה ל43 וזה אכן מדאיג אותי כי איני נוטלת ברזל. הטרנספרין הוא 250 והפריטין הוא 39
שאלתי היא האם יש לי פוליצטימה ?והאם המגלובין יכול לעלות בגלל סיבת של מצב נפשי קשה ולחץ? אציין שלא שתיתיואכלתי לפני הבדיקה בכלל , אך תמיד הייתי עושה כך בדיקות דם ומעולם לא היה לי המגלובין כ"כ גבוה. תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המוגלובין בעליה - תגובה
פרופ` אלן ברבי24/01/2013לא מדובר בפוליציטמיה.השינויים לא משמעותיים.
כן רצוי לשתות מים לפני הבדיקות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פריטין גבוה באזור 350אלמוני21/01/2013
יש לי בדרך כלל פריטין גבוה באזור 350, למרות שבדרך כלל אני לא לוקח תוסף ברזל.
בחודשים האחרונים לקחתי תוסף ברזל (בהתיעצות עם רופא משפחה) והפריטין ירד לי לאזור 300.
האם יש קשר בין הדברים?
שמעתי שיש סוגי אנמיה שמתבטאת בפריטין גבוה, האם יכול להיות שיש לי אנמיה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פריטין גבוה באזור 350 - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ23/01/2013לרמת הפריטין הזאת אין קשר לאנמיה ואין מה לדאוג
לעיתים רמת הפריטין יכולה לעלות באופן באופן בלתי ספציפי
בנוכחות תהליך דלקתי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אנמיה המוליטית אוטואמטניתאורטל20/01/2013
בת 38. לפני 3 חודשים נמצאה אצלי אנמיה המוליטית אוטואמונית. אחרי סטרואידים שלא עזרו החלו בטיפול במבטרה. מאחר ועוד לא היה לי אישור מקופ"ח לטיפול. הרופאים הציעו שאקח מינון קטן בינתיים לפי גובה ומשקל. (1.60, 50 קילו). מינון של 150 מ"ג. קיבלתי פעמיים במינון הזה. וההמוגלובין ירד אחרי הפעם השניה מ 8.2 ל 6.6. עכשיו שקיבלתי אישור הרופאים רוצים לתת לי במינון 400 מ"ג. האם אכן מינון 150 מ"ג הוא לא מספיק? האם המינון המקובל הוא אכן 400? אני דואגת שאולי גם הטיפול הזה קרס כמו הסטרואידים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אנמיה המוליטית אוטואמטנית - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ23/01/2013המנון המקובל הוא 400 מג
יש לנסות טיפול זה כמו שצריך
לפני ששוקלים אופציות נוספות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דיפוזה לימפומה תאי B גדוליםיוסי16/01/2013
שלום רב ורוב תודות,
בן 64, ברקע ניתוח מעקפים ומטופל בהתאם בכדורים.
מזה מס' שבועות צד אחד של הצוואר נפוח ומוגדל מאד עם בלוטות לימפה מוגדלות, בין השאר גם של 2.7 ס"מ, ובלוטות לימפה מוגדלות בירך למעלה - לא במפשעה. CT ללא חומר ניגוד מצביע על לימפומה, לא מוזכרות גרורות. בביופסיה מהצוואר נקבע Diffuse Large B-cell Lymphoma.
Immunostains:
Bc12, Cd20, CD79a -diffuslely positive.
CD5,CD3 - positive in reactive T cells. CD23, CD10 - negative/
Ki67 -positive in 70% of the cells.
מה כל זה אומר?
מה עושים הלאה?
מה סיכויי ההישרדות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דיפוזה לימפומה תאי B גדולים - תגובה
פרופ` אלן ברבי16/01/2013מדובר במחלת לימפומה אגרסיבית שדורשת טיפול כמוטרפי במכון המטולוגי של בית חולים שלך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אובחנתי שאני אנמי ואני לוקח ברזלאלמוני16/01/2013
תוך כמה זמן זה אמור להשפיע על חוסר סבילות לקור?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אובחנתי שאני אנמי ואני לוקח ברזל - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ16/01/2013מה המשמעות של אנמי?
מי קבע שמדובר בחוסר ברזל?
הרגשת קור יכולה להיות קשורה לחומרת האנמיה
ולא משנה מה הסיבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)



