מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- pt מאורךיעל22/07/2013
שלום רב,
בת 22 ,לוקחת גלולות
PT (Seconds) 12.5
I.N.R 1.1
האם הנ"ל נחשב ללא תקין?
רופא אחד לא ייחס חשיבות כלל, ורופא שני ביקש לחזור שוב על הבדיקות.
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר pt מאורך - תגובה
פרופ` אלן ברבי24/07/2013לחזור על הבדיקה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות חריגותעדי21/07/2013
שלום.בת 33 ברקע:אנמיה, תלסמיה מיינור ושחפת ריאתית שטופלה לפני 7 שנים(מאז במעקב ריאתי והכל תקין).כמו כן בבדיקות שנעשו דרך הקופה לפפני מספר חודשים נמצא כי IGG אצלי גבוה וכן PROTEIN TOTAL B גבוה.מזה תקופה ארוכה איני חשה בטוב:דופק מהיר, עייפות, קוצר נשימה וזיהומים חוזרים.הופניתי למיון ושם נערכו אקג-יצא תקין ובדיקות דם שהראו:
WBC 15 גבוה
NEUTRO 88 גבוה
LYMPO 8 נמוך
אך המדאיג מכל הוא CRP)HS( שיצא 17.5 כשהערך המקסימלי אמור להיות 5
לפני ארבעה חודשים גם הייתי במיון והתקבלו אותן תוצאות של WBC NEUTRO LYMPO ואילו אז הערך של CRP היה 10.3
במיון לא התייחסו כלל לתוצאות אלו וטענו כי הכל תקין וסתם מדבור במשהו ויראלי.
האם CRP גבוה בשילוב הממצאים הנל לא מדאיגים?? עלולים להעיד על ממאירות ומחלות רציניות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות חריגות - תגובה
פרופ` אלן ברבי24/07/2013CRP מוגבר נובע מתהליך דלקתי כל שהוא. רצוי מעקב רופא פנימי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרישיות יתר בהריוןהילה18/07/2013
שלום,
אני בהריון בשבוע 7-8 ויש לי קרישיות יתר (פקטור 5) מסוג הטרו .
לאחיותיי גם קרישיות יתר ובמהלך כל ההריונות שלהן קיבלו קלקסן . אני מטופלת במרפאה להריון בסיכון עקב הקרישיות.
הרופא הפנה אותי לייעוץ המטולוגי על מנת להחליט האם אקבל קלקסן (ההמלצה והתור לרופא הנשים יהיו כשאהיה בשבוע 10)
אני חוששת מהסיכון שכרוך בכך שטרם התחלתי להזריק את הקלקסן.
1. אשמח לחוות דעת בנושא
2. האם זה נכון להתחיל לקחת קלקסן בכל מקרה לאור ההיסטוריה המשפחתית (גילו לנו את זה בעקבות הפלה של אחת האחיות)
3. האם זה נכון להמתין עד לחוות דעתו של המטולוג ולאחר רופא הנשים? האם זה בסדר להמתין לשלב מאוחר יותר?
אצל אחותי – ניתן לה הקלקסן ישר עם גילוי ההריון.
תודה רבה,
הילה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרישיות יתר בהריון - תגובה
פרופ` אלן ברבי24/07/2013ההחלטה בידים של רופא נשים!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פריטין נמוךיעל17/07/2013
בת 49.
לפני 3.5 חודשים היה חשד לארוע מוחי חולף ומאז מטופלת תחילה בקרטיה 100 מ"ג וכעת מזה חודש בפלויקס. אין דימומים נראים לעין. בבדיקות דם : המוגלובין 12 , אך פריטין 7 וברזל 30. האם יתכן דימום סמוי ? או סיבה אחרת?
כיצד לנהוג?
הערה: קולונסקופיה תקינה מלפני שנה וחצי - נאמר לי לחזור על כך כעבור 5 שנים
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פריטין נמוך - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ17/07/2013ממצאים אלה מעידים על חוסר ברזל והשאלה מאיפוא
וזאת רצוי לברר בין היתר לאור העובדה שאת מקבלת
טיפול בפלבקס
מלבד זאת רצוי לקבל טיפול בכדורי ברזל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהברזל נמוך
יעל17/07/2013תודה רבה על המענה.
האם אפשר להשתמש בכדור ברזל פריפול 1 ליום יחד עם הפלויקס? (מבחינת הקרישה)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהברזל נמוך - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ17/07/2013בהחלט כן!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
יעל17/07/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סוג של סרן הדםיוסי16/07/2013
שלום,
אמי אובחנה ככל הנראה עם סוג נדיר של סרטן הדם שנקרא מניפותלומה?
האם יש דבר כזה או שאולי אני לא הוגה את זה נכון ומה זה בדיוק?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סוג של סרן הדם - תגובה
פרופ` אלן ברבי17/07/2013מניפותלומה לא מוכר. רצוי לקבל השם המדוייק בכדי לענות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תרומת טרומבוציטים לנערה בת 16-דחוףאלכס16/07/2013
שלום, ותודה.
רציתי לשאול אם אני יכול לתרום מנת טרומובוציטים לחולה בת 16 , אני סובל מסכרת, יתר קרישיות, C.O.P.D, בולע כדורים אחדים ל.י.ד , לופרסור, מטפורמין, נורבקס,
בתודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תרומת טרומבוציטים לנערה בת 16-דחוף - תגובה
פרופ` אלן ברבי17/07/2013עקרונית כן. אבל הפעולה ארוכת זמן ויכולה לגרום לתופעות לואי בגלל המחלות והטיפולים.
צוות בנק הדם יבדוק אותך ויחליט.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתרומת טרומבוציטים לנערה בת 16-דחוף - תגובה
פרופ` אלן ברבי17/07/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פריטין נמוךדנית16/07/2013
בת 49.
לפני 3.5 חודשים היה חשד לארוע מוחי חולף ומאז מטופלת תחילה בקרטיה 100 מ"ג וכעת מזה חודש בפלויקס. אין דימומים נראים לעין. בבדיקות דם : המוגלובין 12 , אך פריטין 7 וברזל 30. האם יתכן דימום סמוי ? או סיבה אחרת?
כיצד לנהוג?
הערה: קולונסקופיה תקינה מלפני שנה וחצי - נאמר לי לחזור על כך כעבור 5 שנים
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פריטין נמוך - תגובה
פרופ` אלן ברבי24/07/2013המוגלובין בגבול תחתון של הנורמה וברזל נמוך. יתכן דיאטה צימחונית. אפשר לתקן בכדורי ברזל במשך חודשים ולבדוק שוב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פקטור 5 ליידןשרית14/07/2013
הייתי בהריון בשבוע 36 הייתה היפרדות שלייה וכתוצאה מכך אושפזתי והייתה לי בעיה בקרישות דם שהדם לא קרש טופלתי בחומרים מגברי קרישה עברתי ניתוח קיסרי עובר ללא רוח חיים. לאחר האישפוז נשלחתי לבדיקת דם ונתגלה אצלי קרישיות יתר פקטור 5 ובנוסף נשלחתי לבדיקה נוספת של prolhrombin (fqctor ll ) n והתוצאה הייתה תקינה.
יש לי מספר שאלות
1. הבדיקה של הקרישיות הייתה כחודש לאחר הטיפול בחומרים מגברי קרישה האם זה יכל להשפיע על התוצאה? ואם כן אז לעשות שוב בדיקה?
2. האם אפשר להשתמש בגלולות למניעת הריון?
3. ואם לא האם התקן למניעת הריון אפשרי כדוגמת מירנה??
תודה זה מאוד חשוב ודחוף לי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פקטור 5 ליידן - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ14/07/2013במקרה שלך רצוי לפנות להמטולוג המתמחה בבעיות קרישה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקה שלא ידועהסיון14/07/2013
שלום רב
האם תוכל לומר לי מה זאת הבדיקה הזאת והיכן מבוצעת ?
בדיקת פנומובקס PNEUMOVAX
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקה שלא ידועה - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ14/07/2013מדובר בחיסון נגד חיידק הגורם לדלקת ריאות
(פנוימוקוקוס)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם ישנה בדיקה נוגדנים כנגד פנומובק
סיון15/07/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ילדה חולה ללא אבחנהמישהי13/07/2013
שלום רב
ביתי כמעט בת 18 סובלת מזה שנה וחצי מהקאות ושיעול דמי .
שיעול דמי כל יום ההקאות יכולות להיות כמה פעמים בשבוע יכולות להיות הפסקות של כמה שבועות ההקאה היא דם אדום טרי ללא תוכן קיבה עברה ברונכוסקופיות גסטרוסקופיות CT אנגיו MRA בטן וצוואר הייתה מאושפזת בכמה בתי חולים עברה בירור למחלות אוטואימוניות הכל תקין כולל המוגלובין היות שהכל תקין עשינו איבחון פסכיאטרי שגם הוא יצא תקין לחלוטין ובכל זאת הילדה ממשיכה להקיא ולהשתעל דם . זה מתחיל כשהיא מחווירה אפילו כמה ימים לפניי ההקאה ואז קוצר נשימה (שהרופא שומע ) היא מרגישה כאבים באזור החזה והגב והכי חשוב יודעת להבדיל מתי היא עלולה להקיא תוכן קיבה ומתי הקאה דמית לאחר ההקאה היא חוזרת לעצמה ומתפקדת רגיל .עד כה בדקו אותה רופאי ריאות גסטרו ופנימאי .
אני ביקשתי שיפנו אותי לכלי דם והמטולוג אך טענו שאין צורך במסגרת המושלם פניתי לכלי דם שגם שם לא נמצאה הסיבה להקאות ושיעול דמי .
מה שנשאר לבדוק זה תחום ההמטולוגיה האם לדעתך דווקא המטולוג יוכל למצוא מה שלא מצאו או שחבל על הזמן והכסף ?יש בדיקות שבהמטולוגיה יוכלו לפענח את ביתי
אנא עזרתך
תודה מראש
אמא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ילדה חולה ללא אבחנה - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ13/07/2013לפי מה שאת מתארת לא מדובר בבעיה המטולוגית
זו בודאי לא שאלה לפורום
אלא להתייעצות רצינית כולל בדיקת הילדה
וקבלת דווח על כל מה שנעשה עד כה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- g6pdמקסים13/07/2013
לפני שבועיים רופא יביא לי OFLOXACIN 2 טבליות ביום וביום ה רעביעי לאחר לקיחת כדור לאחר 1.5 שעה יתחיל רעד של שרירים ,ולפני זה היה לי משהו כזה לאחר קמח סויה עם היפוגליקמיה.(כמה פעמים במיון ראו המוליזיז +++) ולפעמים המוגלובין 17.5 אפילו 18 היה.עשיתי בדיקת דם לאנזים הG6PD לאחר 2 ימים לאחר רעד האחרון -קיבלתי תשובה 12 ביחד עם זאת המוגלובין היה 15. לעומת 16.5 שבוע הבדל בין התוצאות.שאלה 1 :
האם אני צריך לחזור על הבדיקה לאנזים אם כן,לאחר כמה זמן לעשות אותה?
2.האם חוסר אנזים יכול לעשות השפעה על EEG ׁׁ(ללא דיאטה) למשל אצלי רק בלילה לא היה תקין.
3.כמה זמן יכול לקחת שהגוף ירפא את העצמו כי אני לא ידעתי שיש לי בעיה הזאת וטיפלו כאילו אפלפסיה.(לפחות תרופות נגדה לא לקחתי יותר מ10 שנים.וכמובןן לא שמרתי דיאטה .אני יגעתי לשטן כהה וכאבי בצד כבד וכליות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר g6pd - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ13/07/2013שאל ה לא ברורה
רצוי לחזור על הבדיקה ללא כל קשר לארוע כלשהוא
במידה ויש עדות לחסר באנזים G6PD צריך לקבל רשימה מאיזה מאכלים
ותרופות יש להימנע על מנת למנוע המוליזה
אין לכך כל קשר ל-EEg* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהg6pd - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ13/07/2013שאל ה לא ברורה
רצוי לחזור על הבדיקה ללא כל קשר לארוע כלשהוא
במידה ויש עדות לחסר באנזים G6PD צריך לקבל רשימה מאיזה מאכלים
ותרופות יש להימנע על מנת למנוע המוליזה
אין לכך כל קשר ל-EEg* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקה !סיון13/07/2013
מה זאת הבדיקה הזאת איזוהמאגלוטנין נוגדנים כנגד A וכנגד B
קיבלתי לעשות אותה בבנק הדם בבתי חולים האם יש שם אחר לא מופיעה כלום לגבי הבדיקה הזאת בשם הזה אימונולוגית נתנה אותה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקה ! - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ13/07/2013מדובר בבדיקת נוגדנים נגד סוגי דם
והיא אכן מתבצעת בבנק הדם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת קרישת דםהדר09/07/2013
מזה כחודשיים אני נמצאת באבחון אימונולוגי עכב התנפחות באה והולכת בעין שמאל. בבדיקות לקרשית דם יצא: RVVT-LAC sensitive - 35 ,
RVVT-LAC insensitive - 29.
בנוסף בבדיקת DNA (ds) Ab התוצאה היא 33. אציין שלפני חודש התוצאה הייתה 31. אבקש לדעת מה משמעות תוצאות אלה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת קרישת דם - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ10/07/2013מה הערכים הנורמליים של הבדיקות הנ״ל
במעבדה בה בוצעו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקרישת דם
הדר11/07/2013RVVT-LAC sensitive 37-460
RVVT-LAC insensitive 30-4
DNA (ds) AB 0-6
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתיקון טעות
הדר11/07/2013RVVT-LAC sensitive 37-46
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- wbc 14.400 מה זה אומר???יפעת ציטמן09/07/2013
אני סובלת מכאבי ראש מלא וסחרחורות האם הסיבה לכך היא הכדוריות הלבנות המרובות ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר wbc 14.400 מה זה אומר??? - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ10/07/2013לא
יש לחפש סיבות אחרות- זיהום?
מה ספוירת הכדוריות אדומות ו׳ טרומבוציטים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טלסמיה והריוןמאיה09/07/2013
שלום רב,
אני בשבוע 20, המוגלובין בבדיקה לפני כחודש 9.8 (נוטלת פריפול 100 מג מתחילת ההריון)
בהריון קודם בדקו לי גם רמת פריטין אך רופא הנשים שלי היום טוען שאין טעם לבצע בדיקה זו בהריון - כיוון שאיננה משקפת דבר עקב עליית נפח הדם בהריון. לדבריו האינדיקציה היחידה היא רמת המוגלובין, ולכן אני צריכה להעלות מינון פריפול ל200 מג.
האם זה נכון?
בתודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טלסמיה והריון - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ10/07/2013מה עם רמת הברזל בנסיוב?
מהם יתר ערכי הכדוריות האדומות?
מספרן? MCV?
MCH?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)



