מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בלוטות לא תקינותמירב22/05/2013
לאחר אולטראסאונד בלוטת תריס בעלת מרקם תקין.
בצאוואר משמאלבלוטות לימפה בשרשרת יוגולורית מרובות עם היפרטרופיה וזרימת דם מוגברת . במשולש קדמי עם היפרטרופיה קלה של הקורטס וזרימת דם מוגברת, בתת לסתיות גם כן היפרטרופיה של הקורטקס וזרימת דם מוגברת.
בצד ימין בתת ליסטי גם יש זרימת דם מוגברת.
חשוב לציין שבאוקטובר 2012 עשיתי לו בדיקה והיתה תקינה.
לפני 3 שבועות היתה לו דלקת בגרון וקיבל אנטיביוטיקה.
מה עושים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בלוטות לא תקינות - תגובה
פרופ` אלן ברבי23/05/2013לפנות לרופא א.א.ג בשאלה האם הממצא דורש לקיחת ביאפסיה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהי21/05/2013
שלום
האם בדיקת PCRJAK2 שהתוצאה היא מוטנט מה הכוונה במוטנט האם זה תקין ומה הבדיקה הזו בודקת
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
פרופ` אלן ברבי23/05/2013אני סבור שהרופאים שביקשו הבדיקה הסבירו לך המשמעות! בכל זאת אני מוסיף:
מוטנט זה גן לא תקין שמפעיל מחלה מיאלופרוליפרטיבית מסוג פוליציטמיה ורה( PV) או
תרומבוציטמיה (ET)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקות דם - אפלה ולופוסעדי20/05/2013
שלום
עשיתי בירור קשיריות בעבר בגלל מיגרנות לאחר ההריון השני
שיצא שיש לי נוגדנים של אפלה
ללא עבר רפואי .
יש לי שלושה ילדים שנולדו בהריונות תקינים , במועד ובמשקל טוב .
את ההריון השלישי עברתי ללא טיפול לפני שנתים וקיבלתי קלקסן מניעתי 40 6 שבועות לאחר לידה .
עכשיו חזרתי על הבדיקות לפני הריון נוסף
אשמח להתיחסותך לבדיקות??
האם מצריך איזשהו טיפול גם ללא קשר להריון או רק בזמן הריונות ?
האם מומלץ לקחת טיפול בהריון ואם כן איזה ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות בדיקות דם - אפלה ולופוס - תגובה
פרופ` אלן ברבי23/05/2013קשה לראות התוצאות !
במקרה זה רצוי יעוץ המטולוגי במקום ודיון עם הרופא נשים בנוגע לטיפול מונע* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול בקריש דם במצב אנמיהלין19/05/2013
שלום. אני סובלת מאנמיה כתוצאה משרירן ברחם, שצריך להוציא בניתוח. עדיין לא עברתי את הניתוח כיוון שלפני כארבעה חודשים נפלתי ונגרם לי קריש דם DVT ברגל (אבל התגלה רק לפני שבועיים). אני מטופלת כרגע בקומדין (5 מ"ג ביום). כמו כן, קיבלתי זריקת decapeptil לעצירת המחזור, כדי למנוע דמם רב בזמן נטילת הקומדין. האם הזריקה הזו אמורה להפסיק את המחזור לגמרי? כי אם כן, היא לא עשתה את עבודתה. היום קיבלתי את המחזור (יש לציין שזה בזמן. את הזריקה קיבלתי לפני שבוע ויומיים). האם עליי לדאוג מהדימום בגלל הקומדין? רופא המשפחה שלי בחופשה וקשה לי מאוד להשיג רופא שידע את כל ההיסטוריה שלי ויוכל לתת לי מענה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול בקריש דם במצב אנמיה - תגובה
פרופ` אלן ברבי23/05/2013השאלה היא לרופא נשים.
יכול להיות דימום יתר בגלל הטיפול בקומדין. אז גם ולפנות לרופא נשים.....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות קרישה לאחר הפלות חוזרותCity girl16/05/2013
ערב טוב
בתאריך ה 15-3-13 עברתי הפלה טבעית ... השק יצא בבית, נסעתי למיון נשים ושם אמרו שיש עוד הרבה קרישי דם והוחלט לתת לי ציטוטק. לאחר שבוע בבדיקת אולטרסאונד עדיין היו הרבה שאריות וקיבלתי כדורי מטרוגין. לפני שבוע בתאריך ה 5-5-13 הפסיק הדימום מההפלה( שהיה על בסיס יומיומי)
כיוון שזו הפלה רביעית נשלחתי לבצע בדיקות קרישה( ההריונות שהושגו דרך טיפולי פוריות)
כשבועיים לפני ההפלה האחרונה עברתי ניתוח חירום של אפנדיציט שהסתבך עם זיהום בבטן ובאגן.
נאמר לי שיש לחכות 3 חודשים מתאריך ההפלה /ניתוח כדי לבצע את בדיקות הקרישה... שאלתי - ממתי אני מתיחסת לתאריך ההפלה? מהיום שיצא השק... או מהיום שהפסיקו הדימומים( כחודש וחצי לאיר נפילת השק) ?
אשמח לתשובה זריזה... תודה וחג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות קרישה לאחר הפלות חוזרות - תגובה
פרופ` אלן ברבי16/05/2013לשאלה זו גם אני לא יודע . בעצם זה לא חשוב תחכי 3חודשים.....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גלובולין 3.7 האם מדובר תחילת לוקמיהnoua15/05/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
גלובולין 3.7 האם מדובר תחילת לוקמיה - תגובה
פרופ` אלן ברבי16/05/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגלובולין 3.7 האם מדובר תחילת לוקמיה - תגובה - תגובה
פרופ` אלן ברבי17/05/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמקפיצה אינני רואה את התשובה
noua16/05/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגלובולין 3.7 האם מדובר תחילת לוקמיה - תגובה
פרופ` אלן ברבי17/05/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגלובולין 3.7 האם מדובר תחילת לוקמיה - תגובה
פרופ` אלן ברבי17/05/2013זה ערך נורמלי של גלובולינים ללא שום קשר עם מחלת לוקמיה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחלה פוליציטמיה ורהedna10/05/2013
אמי בת 76 חולה במחלה כבר שנה וחצי ,היא הייתה מאושפזת שבוע על כאבי ראש ובבדיקת דם גילו לה שהיא חולה.
מאז היא עוברת כל כמה חודשים דילול דם בבית חולים ן,הייתה במרפאת הכאב –קבלה כמה סוגים של כדורים , נורולוג מומחה – גם שם קבלה כמה סוגים של כדורים אבל כלום לא עזר.
מה ניתן לעשות שלא היא לה כל יום כאב ראש חזק שלא תרצה לצאת מהמיטה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחלה פוליציטמיה ורה - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ10/05/2013עם ההמוגלובין לא יותר מ-15-16 גרם
זו לא הסיבה לכאבי הראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קלקסן בהריוןה09/05/2013
שלום
אני נמצאת בשבוע 7 של ההריון, מזריקה קלקסן 40 עקב קרישיות יתר (הומוציסטאין ופקטור 2) שלשום החל דימום שנמשך כמה שעות ופסק. רופא הנשים יעץ לי לעשות הפסקה עם הקלקסן.
האם כדאי? אינני מצליחה ליצור קשר עם ההמטולוג ותקופת ההמתנה היא כחודשיים לקביעת תור.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קלקסן בהריון - תגובה
פרופ` אלן ברבי10/05/2013האם הדימום ממושך? אם כן להפסיק קלקסן בהתאם להוראות רופא נשים.
יש זמן לחקות ליעוץ משותף עם ההמטולוג.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקלקסן בהריון - תגובה
פרופ` אלן ברבי10/05/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה באבחון תוצאות בדיקת דםדניאל08/05/2013
שלום פרופ'
אשמח לדעת מהי המשמעות של החריגות במדדים בבדיקות הנ"ל, ואיך מומלץ להמשיך מכאן.
תודה מראש
PTT SENSITIVE (STAGO) 49.80 SEC ( 31.00- 49.00) (.........)*
FIBRINOG.CLAUSS 381.00 MG/DL ( 200.00- 500.00) (....*....)
INR 1.00 RATIO ( 0.80- 1.20) (....*....)
PTT 36.90 SEC ( 25.10- 36.50) (.........)*
PT(%) 91.00 % ( 75.00- 140.00) (.*.......)
PT(SECONDS) 11.60 SEC
BETA2 GPI IGG NEGATIVE
<1.4
BETA2 GPI IGM 0.20 U/ML ( 0.00- 20.00) (*........)
Negative
CARDIOLIP. IGG NEGATIVE
<1.6
CARDIOLIP. IGM 0.20 MPL/ML ( 0.00- 20.00) (*........)
Negative
LUPUS ANTICOAG. ראה פירוט
(DRVVT)
FACTOR VIII ACT 74.20 % ( 50.00- 150.00) (.*.......)
FACTOR IX ACT 99.10 % ( 50.00- 150.00) (...*.....)
FACTOR XII 68.00 % ( 50.00- 150.00) (.*.......)
ANA IFA NEGATIVE
RVVT SENSITIVE 64.10 SEC ( 28.00- 48.00) (.........)*
RVVT NON SENSITIVE 32.80 SEC ( 26.00- 36.00) (.....*...)
RVVT RATIO 1.95 ( 0.90- 1.50) (.........)*
PTT NON SENSITIVE (STAGO) 29.90 SEC ( 21.00- 34.00) (.....*...)
PTT RATIO (STAGO) 1.67 ( 0.90- 1.70) (........*)
לא מטופל בנוגדני קרישה
RVVT נמצא חיובי לפי בדיקת LAC
יש לחזור על הבדיקה LAC לאישור נוכחות
לאחר 12 שבועות לפחות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה באבחון תוצאות בדיקת דם - תגובה
פרופ` אלן ברבי09/05/2013רוב הבדיקות בתחום הנורמה .
לחזור על בדיקת LAC* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה, עוד שאלה
דניאל09/05/2013אני אכן אבצע את הבדיקה הזאת פעם נוספת עוד 12 שבועות כמו שכתוב.
במידה וזה יוצא חיובי שוב, מה המשמעות של זה ואיך ניתן לטפל?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה, עוד שאלה - תגובה
פרופ` אלן ברבי10/05/2013אל תדאג!
נדבר אחרי התוצאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה, עוד שאלה - תגובה
פרופ` אלן ברבי29/05/2013לחקות לתוצאות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרישיות יתר וגלולות סרזטענת08/05/2013
שלום, ביתי בת 20 ואובחנה כסובלת מקרישיות יתר. ההממצאים: הטרוזגוטיות למוטציה בפקטור 2 והטרוזיגוטיות ל MTFR, שאר ברור קרישה תקין. רופא הנשים רשם לה גלולות למניעת הריון סרזט. האם יש מניעה במצבה להשתמש בגלולה? לציין כי אינה סובלת מבעיות בריאות.תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרישיות יתר וגלולות סרזט - תגובה
פרופ` אלן ברבי09/05/2013רופא נשים יודע היטב הבעיה ואחראי לרישום התרופה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות קרישיות כל פעם במקום אחרענת05/05/2013
בדיקת קרישיות פקטור 8 יוצא לי לעשות כל פעם במעבדה אחרת. האם זה לא רצוי בגלל שלכל מעבדה יש את הנורמה שלה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות קרישיות כל פעם במקום אחר - תגובה
פרופ` אלן ברבי09/05/2013למה לבדוק ה F 8 ? אם כבר רצוי באותה מעבדה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם צריך לפהפסיק נטילת גלולות לפני כל הבדיקות?פרופ` אלן ברבי03/05/2013
קיבלתי הפניות לבדיקות קרישיות יתר. הפנייה אחת עם מלא מדדים. 2 הפניות נוספות לבדיקות גנטיות, הומוציסטאין ו- PCR משהו. לגנטיות צריך צום.
רציתי לדעת האם צריך לפהפסיק נטילת גלולות לפני כל הבדיקות? אם כן אז לכמה זמן?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת קרישיות יתר - תגובה
פרופ` אלן ברבי03/05/2013לא צריך צום או הפסקת גלולות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגלולות סיכון
מירי05/05/2013שלום אני בת שלושים ושש נוטלת דרלין פעמים ביום עם svtכרגע אני לוקחת גלולות הרמונוט בשל אנדומטרויוזיס הרופא המליץ לי לקחת ללא הפסקה האם השילוב הזה יכול להיות מסוכן בנוסף יש לי חודש שלם כמו דימום שבא והולך אודה על תשובה בהקדם תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טומוקסיפן או ארומוטזדורון02/05/2013
בת 80 לפני שנה וחצי התגלה סרטן שחלות מפושט
בסיטי התגלה גם תסחיף ראתי והחל טיפול בזריקות קלקסן 100
לאחר 6 טיפולים בקרבופלטין מחלה נסוגה
מזה שנה ללא טיפול כימוטרפי רק זריקות קלקסן
בפט סיטי שנערך לפני חודשיים גוש בשד ימין נערכה ביפסיה
סרטן שד רגיש להורמונים
שאלתי איזה טיפול הורמונלי מומלץ במצבה ?
טומוקסיפן-קראתי שמי שסבל מתסחיף ראתי ויש גם חשד ל cva מ2006 אסור לתת טומוקסיפן
האים בגלל שהיא מקבלת זריקות קלקסן כן אפשר לתת טומוקסיפן ?
מעכבי ארומוטז-איזה מומלץ מהם ? {סובלת גם מאוסטופוניה}לקחה 11 שנה פוסולן מזה חצי שנה בהפסקה של פוסולן
תודה על התשובה והיחס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טומוקסיפן או ארומוטז - תגובה
פרופ` אלן ברבי03/05/2013השאלות האלה לעביר לאונקולוג.
בנתיים להמשיך בקלקסן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זריקות קלאקסןהילה01/05/2013
אימי בת 67 מזריקה קלאקסן כל יום בחודשיים האחרונים ויש לה ירידה בטסיות הדם האם זו תופעת לוואי של הזריקות ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זריקות קלאקסן - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ01/05/2013למה היא מקבלת קלקסן?
מה הייתה ספירת הטסיות לפני הקלקסן?
מהי ספירת הטסיות היום?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כדוריות לבנותיפית25/04/2013
שלום!
עקב חולשה ולעיתים לחץ באזור הלב ביקשתי לערוך בדיקות דם, הבדיקות יצאו תקינות למעט הערכים הבאים:
wbc 3.6%
basophils 3%
monocytes 17.2%
neutrophils 1.5%
tsh 0.44
רציתי לציין שעברתי תקופת עם מעמסה ריגשית לא פשוטה (טיפלתי באימי שחלתה בסרטן השד ולצערי נפטרה מהמחלה)
רציתי לשאול האם הנתונים מצביעים על ממצא מדאיג.
תודה מראש
וכל טוב!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כדוריות לבנות - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ28/04/2013הספירה הלבנה נמוכה במקצת אך ללא קשר ללב
יש לב סיבה אחרת תרופות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)



