מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- קרישיות יתר - טיסה ארוכה בקרובחדש בזה25/06/2013
שלום,
אני צריך לטוס בעוד שבועיים-שלושה לארה"ב וגיליתי עכשיו שיש לי במשפחה בעיה תורשתית של קרישיות יתר. קבעתי תור לבדיקת דם אך את התוצאות אקבל כנראה מאוחר מדי. יש לציין שעד כה לא היו לי בעיות הקשורות לכך.
בהיעדר תוצאות בדיקות:
אם אני אהיה פעיל במשך כל הטיסה, אתרגל את השרירים וכו', כל שעה, האם עדיין יש סיכוי לקריש?
האם יש צעדים נוספים שניתן לבצע לפני שיש תוצאות? גרב אלסטית?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כמו כן פירוט - אני גבר בן 32
חדש בזה25/06/2013תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקרישיות יתר - טיסה ארוכה בקרוב - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ25/06/2013על מנת להשיב יש לדעת האם יש או אין נתוני מעבדה המצביעים על קרישיות יתר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחפש עזרה לגבי טיפול ב GVHDיונתן פ22/06/2013
שלום רב לכולם.
לפני 3 חודשים אבי אובחן כחולה לוקמיה.עד מהרה הגיעו למסכנה שהוא צריך השתלת מח עצם,והוא קיבל שתל מאחיו הביולוגי.
מאז חודש וחצי עברו,ואנחנו מתמודדים עם מחלת ה GVHD שמובילה לצהבות,זיהומים...ומסרבת להעלם.
הרופאים אמרו שהם ניסו את הטיפול האנטיביוטי המעבר לסטנדרטי כבר ממזמן,ובגדול לא נותר להם יותר מדי מה לעשות.
----איך אפשר לצאת מהמצב הזה?----
מה עשו אנשים שחלו ב GVHD ויצאו מזה? אני מחפש אנשים כאלה כדי שנוכל לפעול כמוהם.אם מישהו מכם דיבר,שמע ראה או סיפור או מישהו כזה,אשמח לקבל ממנו תגובה,כאן
אבא שלי מטופל בתל השומר במחלקת המטולוגיה.
כמובן גם אשמח לשמוע את דעתם של הרופאים הממונים על הפורום הזה.
בברכה,
יונתן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחפש עזרה לגבי טיפול ב GVHD - תגובה
פרופ` אלן ברבי22/06/2013אבא שלך במחלקה הטובה ביותר בארץ ומציע לך להמשיך הקשר איתה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה עוד אוכל לעשות?
יונתן פ25/06/2013ראשית תודה על התגובה.
יש דברים שאוכל לעשות? יש לך רעיונות כלשהם לטיפול? אולי תרופה נסיונית חדשה?
יש לי את חוות הדעת המקצועית שלו ואשמח אם תעיף בה מבט.
תודה שוב,
יונתן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תאי פלזמה בדםאורית19/06/2013
בת 28, בריאה בד"כ. בבדיקות דם שגרתיות שנעשו כ5 ימים אחרי מחלת חום (חום גבוה, שילשולים) נמצאו 3.4% תאי פלזמה בדם (במשטח ידני, כשהערך הרצוי הוא 0-3), 24% ניוטרופילים ו60% לימפוציטים.
כמות תאי הדם הלבנים והאדומים וגם הטסיות בנורמה.
בכל מקום באינטרנט שבו אני קוראת על תאי פלזמה, מדברים על סרטן. רופאת המשפחה שלי אמרה שלדעתה זה בגלל הווירוס שהיה לי (אכן המשכתי להרגיש רע במשך עוד כשבוע אחרי הבדיקה).
בדיקות הדם האחרונות שעשיתי לפני כן, היו לפני 4 חודשים ושם הכל בנורמה (אין תאי פלזמה, לימפוציטים וניוטרופילים בנורמה).
האם לדעתכם תאי הפלזמה בדם באמת יכולים להיות כתוצאה ממחלה חולפת? האם כדאי לבצע עוד בדיקות? הרופאה לא הסכימה להפנות אותי להמטולוג.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תאי פלזמה בדם - תגובה
פרופ` אלן ברבי20/06/2013יכול להיות קשור למחלה ווירלית.
אם הדם חזר לנורמה זה בסדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- CRP קטן מ- 0.5נירה18/06/2013
התוצאה הייתה כנ"ל. איך אפשר לדעת מה התוצאה המדויקת של CRP, האם בכלל עושים בדיקה עם תוצאה מדויקת ?
על מה מעידה תוצאה נמוכה מאוד ומאיזה ערך זה נמוך עד כדי לא תקין?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר CRP קטן מ- 0.5 - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ19/06/2013The problem is with high CRP which indicates infection but not with a lower value
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ועוד שאלה שקשורה לעניין
נירה20/06/2013האם תוצאה של CRP קטן מ- 0.5 בשילוב עם פקטור 8 מעט גבוה מצביע על נטיה לקרישיות יתר (בכל אופן בעתיד) והאם מומלץ להיות במעקב במצב כזה? האם כאשר CRP גדול מ-0.5 אז יתכן שבגלל זה פקטור 8 יצא מעט גבוה, כלומר שתהליך דלקתי בגוף משפיע על מדד של פקטור 8 כלפי מעלה ?
האם לכולם עושים בדיקת CRP בשילוב עם בדיקת פקטור 8 והאם גם בפקטורים אחרים משלבים בדיקת CRP ?
שוב תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ועוד שאלה שקשורה לעניין - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ20/06/2013לא ידוע לי על קשר כלשהוא בין פקטור 8 ל-CRP-
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהוכאשר פקטור 8 מעט גבוה
נירית20/06/2013האם עליי להיות במעקב ? אני לא מטופלת בתרוופות לקרישיות יתר.
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- השפעת מחזור על תוצאות בדיקות דםנירית18/06/2013
אילו בדיקות דם אישה צריכה לדעת שהיא לא עושה בזמן מחזור חודשי בגלל שלא ניתן יהיה להפיק ממנה תוצאה אמינה ושהתוצאה תיראה תקינה למרות שמשהו לא תקין? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר השפעת מחזור על תוצאות בדיקות דם - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ19/06/2013If it is a regular period there should be no contra indication to any blood test
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהCRP ו- ESR מושפעים בזמן מחזור?
נירית20/06/2013תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת הדמייה מתאימה עבור טחול מוגדלשאול15/06/2013
בעקבות כאבים עשיתי אולטרה סאונד והתגלה "טחול מוגדל 15 סמ. מרקם בלתי אחיד עקב ממצאים היפואקוגניים רבים בגודל שונה. בשער הטחול מספר קישריות היפואקוגניות. יש לציין נוזל חופשי בחלל הבטן".
האם המשך בירור דורש CT של חזה בטן ואגן כפי שמתעקש רופא המשפחה או אפשר להסתפק ב-MRI בשלב ראשון?
אני מניח ש-CT יגלה כל אפשרות אולם אפילו אם MRI יגלה רק חלק מהאפשריות עדיין זה עדיף באיטרציה ראשונה כדי לנסות לחסוך קרינת CT.
בנוסף נמצא המגולבין נמוך 10.5 ולפני 5 חודשים ערכו היה 12.5 (אני טבעוני ולוקח B12 והערך של 12.5 יש לי אותו זמן רב)
גם LDH גבוה 728
בן 66 רזה כושר טוב.
בתודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת הדמייה מתאימה עבור טחול מוגדל - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ15/06/2013בשלב ראשון מומלץ על ביצוע CT כפי שהמליץ רופא
המשפחה ובמידת הצורך PET CT לפני שיקול אם יש מקום לבצע MRI* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקותהילה12/06/2013
ד"ר ערב טוב,
עשיתי בדיקות דם לילדה שלי בת 4.5, רציתי לשמוע את דעתך מאחר וישנם תוצאות חריגות.
ספירת דם: (לפני חודשיים 3.4.13 הכל היה בגבולות התקינים).
עשיתי לה בדיקות בגלל נשירת שיער מוגברת בחודשים האחרונים.
שם הבדיקה תוצאה
WBC 15.3 K/ul
RBC 5.18 M/ul
HB 13.4 g/dl
HCT 41.8 %
MCH 25.9 pg
MCHC 32.1 g/dl
RDW 12.7 %
MCV 80.7 fL
NEUT% 39.1 %
LYM% 49.2 %
MONO% 3.9 %
EOS % 4.2 %
BASO % 1.0 %
LUC% 2.7 %
NEUT.abs 6.0 K/ul
LYMP.abs 7.5 K/ul
MONO.abs 0.6 K/ul
EOS.abs 0.6 K/ul
BASO abs 0.1 K/ul
LUC abs 0.4
MACRO% 0.1
MICRO % 1.8
HYPER% 0.4
HYPO % 8.5
MICRO%/HYPO% 0.2
PLT 522 K/ul
MPV 10.0 fL
VITAMINB12 369 pmol/L
FERRITIN 20.0 ng/ml
ZINC 100 µg/dl
ANTINUCLEAR Ab_(ANA) Negative
DNA (ds) Ab 1.0 IU/ml
כימיה:
glucose 88 mg/dl
CREATININE 0.37 mg/dl
URIC ACID 3.8 mg/dl
SODIUM 145.2 mEq/L
POTASSIUM 5.40 mEq/L
CALCIUM 11.06 mg/dl
TRANSFERRIN 297.0 mg/dl
BILIRUBIN-TOTAL 0.6 mg/dl
BILIRUBIN-DIRECT 0.11 mg/dl
GOT (AST) 39 U/L
GPT (ALT) 24 U/L
GGT 18 U/L
ALK. PHOSPHATASE 473 U/L
תודה,
הילה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות - תגובה
פרופ` אלן ברבי14/06/2013
צריך לבקר אצל רופא ילדים להראות התוצאות.יש עליה קלה בכ.ל ותסיות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אנמיה המוליטיתאורטל12/06/2013
בת 39, חליתי באנמיה המוליטית לפני 7 חודשים. בהתחלה טופלתי בסטרואידים וכשזה לא עזר עברתי לטיפול במבטרה. הטיפול במבטרה הצליח וההמוגלובין עלה בהדרגה עד 13.2. כיום, כל הבדיקות תקינות. בהנחה והבדיקות ישארו תקינות והכל יהיה בסדר.....האם יתכן וההמוגלובין ישאר גבוה 13.2 או שאחזור למצב הטבעי שלי שהוא 11.3. (בעקרון, תמיד הייתי קצת אנמית).
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אנמיה המוליטית - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ12/06/2013בהחלט בא בחשבון
יתכן והייתה לך המוליזה מתונה תקופה ממושכת
עם המוגלובין 11* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המטולוגיהעירית10/06/2013
מה משמעות של בדיקת ֵ% MICRO בערכים גבוהים מ6?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המטולוגיה - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ10/06/2013שאלה לא ברורה נא לתת מספרים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות דם לבירור קרישיות יתר בהריוןיסמין02/06/2013
שלום אני בהתחלת הריון ועקב שתי הפלות עדיתי בדיקות לבירור קרישיטת יתר לפני הריון זה והכל יצא תקין, עכשיו יש לי שתי בדיקות מעבדה אחת בשם Homocyctein והשנייה Pcr- prothrombin mutation השאלה שלי האם אין מניעה לעשות בדיקות אלו בהריון ? ומה בודקת הבדיקה השנייה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות דם לבירור קרישיות יתר בהריון - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ02/06/2013אין מניעה
הבדיקות לצורך ברור אם יש הפרעה
מולדת במנגנון הקרישה
אגב,האם יש היסטוריה דומה במשפחה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פוליציטמיהשי30/05/2013
אבי עשה בדיקות היום וגילו לו שיש לו 17.1 המוגלבין בדם,עם חשש לפוליציטמיה
האם יש לזה פתרון או תרופה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פוליציטמיה - תגובה
פרופ` אלן ברבי01/06/2013צריך לקבוע קודם האבחנה במכון המטולוגי בבית חולים ששיך למגורך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
שי01/06/2013השאלה היא האם 17,1 זה ערך גבוה למרות שהערכים הם עד 18?
וכבר 4 שנים האחרונות זה עומד על 17 בערכים,
ורק עכשיו עלה הערך ל17,1?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה - תגובה
פרופ` אלן ברבי02/06/2013זה לא מתאים לפוליציטמיה.
מעקב רגיל של ס.ד כל 6ח'. להגביר שתיית מיים בעיקר לפני הס.ד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת ואחרונה..
שי02/06/2013עד לפני 3 שנים היה המדד 15.6,15.9,רק לפני 3 שנים זה קפץ ל-17.1
השאלה היא:למה זה קפץ?
האם זה לא מסוכן?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרישיות גבוליתס.30/05/2013
שלום ד"ר
אני בת 39
תוצאות אחרונות:
rvvt sensitive to lac: 48.9
rvvt ratio: 1.2
ptt: 39
leucocytes:500 (כבר כמה שנים)
עשיתי את הבדיקות הללו כבר פעם שנייה לפני 3 חודשיםעם אותם ערכים בערך.
מה זה אומר, שיש לי קרישיות?
האם אני צריכה לקבל מדללים?
ושאלה אחרונה: האם אני יכולה לעשות טיפולי פריון במצב הזה?
יש לציין שעברתי 2 הפלות טבעיות בשבוע 7 שלפי מה שהבנתי זה קשור לקרישיות.
מודאגת מאוד,אשמח לתשובתך, ס.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרישיות גבולית - תגובה
פרופ` אלן ברבי01/06/2013צריך לראות הערכים התקינים של המעבדה.
בנוגע ללוקוציטים צריך להיות 5000 ולא 500 וזה בגדר הנורמה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקרישיות גבולית-המשך
ס.02/06/2013תודה על תשובתך המהירה, הבדיקות הנוספות הם:
inr: 1
pt seconds: 11.4
ptt:23
ptt sensitive to lac : 39
cardiolipin lgG ab: 1.6
cardiolipin igM Ab: 2.7
beta 2 glycoprotien 1 igM : 2.7
סיכום: LAC נמצא גבולי בבדיקת RVVT RATIO
מה זה אומר?
האם אני יכולה לעשות טיפולי פריון בתוצאות אלו?
יש לציין שהבדיקות האלו נעשו כבר פעם שנייה בהפרש של 3 חודשים
והתוצאות היו די זהות
תודה ס.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נויטרופילים נמוך + לימפוציטים גבוהי1128/05/2013
נויטרופילים נמוך + לימפוציטים גבוהים
על מה זה יכול להעיד
אני התקופה האחרונה עם בירורים לגבי לופוס, עכשיו חושבים שאולי חליתי במחלת הנשיקה. מחכה עוד לתשובות
אבל אלו שהגיעו כבר מלחיצות אותי
NEUTROPHILS % 39.10 % ( 46.00- 68.00)*(.........)
LYMPHOCYTES % 52.40 % ( 15.00- 45.00) (.........)*
MCH 26.90 PG ( 27.00- 33.00)*(.........)
על מה זה יכול להעיד?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נויטרופילים נמוך + לימפוציטים גבוהי - תגובה
פרופ` אלן ברבי29/05/2013מדובר באחוזים של הלוקוציטים. צריך לחשב את מספר אבסולוטי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמחלת הנשיקה
1130/05/2013בדקו בכלל מחלת הנשיקה
לא ברור לי אם פעילה כיום או רק בעבר ואם ניתן לדעת אם העבר הוא בחודשים או בשנים
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ברזל גבוהקרן27/05/2013
שלום,
בת 25, בבדיקות דם שנעשו כל מספר חודשים בשנתיים האחרונות- הברזל גבוה (בבדיקה אחרונה כ- 290), עולה ויורד לסרוגין אך תמיד גבוה. הפריטין וטרנספרין- בנורמה (נמוך אבל בנורמה).
בנוסף יש לציין עליה מתונה ב GGT לסרוגין.
אשמח להתייעצות, מדוע הברזל עולה כל הזמן והאם ייתכן קשר לתפקודי הכבד?
תודה רבה
קרן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ברזל גבוה - תגובה
פרופ` אלן ברבי29/05/2013
אם המוגלובין תקין לא לעשות כלום ! לחזור על הבדיקות בעוד 3חודשים אחרי שתיית מים.
בנוגע למחלת כבד לבקש מרופא המשפחה להשלים הבירור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תרופה זומרהתומר26/05/2013
שלום רב,
האם תרופה לגרורות זומרה (ZOMERA) היא בעלת תופעות לוואי משמעותיות?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תרופה זומרה - תגובה
פרופ` אלן ברבי27/05/2013לא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)



