מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בדיקה מקדימה ל-CML?אלון07/03/2013
שלום,
אחי חלה ב-CML לפני מספר שנים. טופל בגליבק וכעת בספרייסל.
אני מכיר את ההשערה לפיה אחת הסיבות למחלה היא חשיפה לקרינה מייננת בעבר.
השאלה שלי: מאחר והוא עבד בקירבת מתקנים כאלה שנים רבות, ומאחר וגם אני עבדתי באותם בסיסים מספר שנים ובקירבה לאותם מתקנים בדיוק, האם יש בדיקה מקדימה כלשהיא ל-CML שאפשר לבצע?
(בן 38, בריא בד"כ)
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקה מקדימה ל-CML? - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ07/03/2013אין
רצוי לבצע ספירת דם רגילה אחת לשנה ולשים לב למספר הכדוריות הלבנות
כבדיקה רוטינית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- dvt בידטלי06/03/2013
שלום לפני כשלושה חודשים היה לי חשד לdvt ביד נפוחה כואבת וסימנים סגולים אציין שהיה לי צנטר מרכזי באותה היד לפני כשנתיים.לא ניגשתי לברר נשלחתי לבצע אולטרסאונד ולא ביצעתי האם זה יכול לחזור ומה עלי לעשות תודה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר dvt ביד - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ06/03/2013רצוי לבצע אולטראסאונד
יתכן ובעקבות הצנטר נפגע הניקוז הורידי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גנטיקה במערכת הדםPפנינה05/03/2013
שלום רב,
לאחרונה התגלתה אצלי מחלה "סקלרודרמה", לפני שלושה חודשים ביתי סובלת מ-I.T.P . בשיחה עם יועץ הזכרנו שנכדתי עברה לפני חמש שנים מחלת "קוואסקי".
היום ושלושת המחלות קשורות למערכת הדם, האם יש קשר גינטי ואם צריך לבדוק את שאר בני המשפחה שלי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גנטיקה במערכת הדם - תגובה
פרופ` אלן ברבי06/03/2013לא רואה קשר גנטי בן 3 המחלות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קריש באצבעדנה05/03/2013
האם כאשר יש קריש דם באצבע זה מלווה בנפיחות באותה אצבע?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קריש באצבע - תגובה
פרופ` אלן ברבי06/03/2013בטח שאת מתכוונת להמטומה ולא לקריש דם והתשובה היא כן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההערה למנהלי הפורום
דנה17/03/2013אני לא יודעת אם זה משנה או חשוב או מפריע לכם, אבל יש פה איזשהי בעיה קטנה שאני רק רוצה ליידע אתכם, אני זוכרת בוודאות שעל השאלה הזו השיב לי פרופ' אליעזר רחמילביץ' ועכשיו כשנכנסתי שוב כדי להיזכר מה התשובה אז השתנה שם הרופא המשיב. וייתכן שכך גם בתשובות אחרות. לידיעתכם והחלטתכם. תודה על התשובות בפורום.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אנמיה תלסמיה וטיפולי שינייםמאיה04/03/2013
שלום.בת 32 וברקע:חשד ללופוס.תלסמיה מינור,אנמיה על גבול המוליזה ושחפת ריאתית לפני 5 שנים שטופלה. בשבוע הבא אני אמורה לעבור עקירות כירורגיות בשיני בינה ונאמר לי כי עלי לקחת שעה לפני הטיפול 1,000 מ״ג מוקסיפן (2 כדורים) ולאחריו 1,500 מ״״ג (3 כדורים ליום)לחמישה ימים וכנראה גם משככי כאבים .שאלתי: האם מחלות הרקע שצוינו בעלות השפעה על נטילת האנטיביוטיקה ומשככי הכאב במינונים גבוהים אלו? האם קיים סיכון? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אנמיה תלסמיה וטיפולי שיניים - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ07/03/2013לא צריכה להיות בעיה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סוגי בעיות מוח עצם וביופסית מוח עצםאורה04/03/2013
שלום רב, אבי בן 73, לפני כ-3 שנים הוסר פוליפ מכוייב ממאיר מהמעי הגס הימני לגמרי ללא עדות לגרורות, בלוטות ושולי ניתוח נקייים. לפני כ- 3 חודשים נמצאה אצלו אנמיה. לפני כמה ימים עשה שוב בדיקות דם בעקבות בצקות + 2 דו"צ ונמצאו ערכים נמוכים של המוגלובין 5.5 עם 23 RDW, ה- MCV 94, לויקופניה 1.7 עם 1.1K של ANC טסיות 27 עם 8.4 MPV, קראטינין 1.16 (בסיס) נתרן 138, אשלגן 3.9, סעדו 9, אלבומין 4, סטורציית ברזל 30%, בילרובין 0.5 (KDH מבוטל בבדיקה המוליטית), INR 1.35 PTT 29.5 SEC FIBRINOGEN 556, CRP 7.7, PSA 6.82, WBC 2.1, במשטח דם שורה אדומה - אין שברי תאים, יש TEAR DROP, בשורה לבנה - ריבי תאים שנראים מונוציטריים, צעירים וגדולים, ספק אם בלסטים.
הוסבר לנו שיש בעיה במוח העצם (סוג של לוקמיה), צריך לאבחן את סוגה המדוייק בבדיקת ביופסית מוח עצם. אנו מבקשים לדעת אילו סוגי לוקמיה ניתן לגלות בהתאם לתוצאות שלעיל ומה הטיפולים המוצעים להן.
כמו כן אנו חרדים מאוד מסיבוכים בבדיקת ביופסית מוח עצם בשל גילו ובעיית הקרישה שלו וקראנו שיש סיכונים של תסחיף ושטפי דם ולא ניתן לעשות עם בעיות לב. נשמח לעדכונך לגבי סיכונים אלו.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סוגי בעיות מוח עצם וביופסית מוח עצם - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ04/03/2013אין מנוס מבצוע בדיקת מח עצם על מנת להעריך מה ניתן לעשות
בדיקות הקרישה לא מהוות בעיה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהאמיר03/03/2013
ביצעתי us צואר
בלוטת המגן האונה השמאלית מוגדלת עקב קשריות רבות בתוכה האונה הימנית בגודל ובמרקם תקינים עם קשרית הטרוגנית בתוכה בגודל 12 מ"מ.
באיסטמוס מודגמת קשרית גדולה סולידית ברובה אך גם עם חללים ציסטיים בתוכה,גודל הקשרית 27 על 31 באונה השמאלית מספר קשריות מוגדלות אשר תופסות את רוב האונה השמאלית, בעלת מאפיינים דומים לקשרית באיסטמוס הגדולה בקוטר 30 מ"מ.בקשריות הנ"ל מודגמת וסקוליריזציה בחלקן מעט ערה
בלוטות לסתיות דו צדדיות
לאורך הבצואר לא נצפתה הגדלה של קשרי הלימפה
בניקור fna
colloid,groups of follicular cells and hurthle cells with focal nuclear atypia,and macrophages present'consistent with atypia of undetemined significance (group 3)
note: a repact aspirate after an appropriatc interval of observation may be helpful if clinically indicated
האם מדובר בממצא סרטני?
האם יש לכרות את אחד האונות במיידי?
מה הסבירות שממצא זה יהפוך לסרטני במידה ואין ממצא סרטני בבדיקה?
במידה ולא סרטני האם מומלץ לכרות או להמשיך fna
האם בדיקת הניקור מהיימנה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ04/03/2013את השאלה יש להפנות לאנדוקרינולוג ו-או לכירורג מאחר והבעיה היא בבלוטת המגן
לפי תוצאת הביופסיה לא מדובר בגידול סרטני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סוג דםלידיה03/03/2013
איך אני יכול לדעת מה סוג הדם שלי?אני יכול לבקש מהרופא משפחה לערוך לי בדיקת דם כזאת?אני סובל ממספר בעיות רפואיות ומעונין לנסות טיפול משלים באמצעות התאמת התזונה לסוג הדם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סוג דם - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ04/03/2013אין בעיה לבקש מהרופא לשלוח בדיקה לסןג דם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חריגה בבדיקותאיתן02/03/2013
בחצי השנה האחרונה במספר בדיקות דם שעשיתי
נתקבלו ערכים עולים של הפרמטר PT בסדר כרונולוגי הבא:
11.6 ,11.9 , 12.1 .
נשלחתי ע"י המטולוג לבדיקות דם נוספות כולל פקטור 7 .
הערכים שנתקבלו PT= 13.9
ו פקטור 7 53 כשהערך המינימלי הוא 60 .
אני בן 18 ולפני גיוס מה המשמעויות של הנתונים??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חריגה בבדיקות - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ04/03/2013למה בוצעו הבדיקות
הן נראות תקינות במידה ויש סיבה נוספת כדאי להתייעץ עם מןמחה לבעיות קרישה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- THROMOCYTOSISקרן28/02/2013
אני אישה בת 69 ואיבחנו אצלי את המחלה THROMOCYTOSIS
מהי מחלה זאת?
האם היא משפיה על חיי יום יום וכיצד?
איזה טיפול יש למחלה זו?
האם היא מסוכנת.
תודה ש. מחיפה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר THROMOCYTOSIS - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ04/03/2013את השאלה יש להפנות להמטולוג
התשובות לשאלות הנוספות תלויות בתוצאות המפורטות של הבדיקה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אנמיה המוליטית ומבטרהאורטל27/02/2013
בת 38.5 חליתי לפני 4 חודשים וחצי באנמיה המוליטית אוטואמונית. טופלתי בסטרואידים וזה לא עזר. עברו לטיפול במבטרה. בזמן הטיפול ההמולגלובין עלה מ 7.4 עד ל 10.7. ה LDH והבילוברין נכנסו לטווח. ההפטובלוגין עלה מ - קטן מ-1 ל 96 (גם הוא נכנס לטווח). והריטיקולציטים היו ממש בירידה. אולם שבועיים אחרי סיום הטיפול ההמוגלובין ירד ל 10.3 וה LDH עלה מאוד מ 450 ל- 518 ויצא מהטווח. והרטיקולציטים עלו במקצת.
האם יתכנו תנודות כאלה עד להתייצבות? האם המבטרה עוזרת לאחר תקופה מסויימת או שקיים חשש שהמבטרה לא עוזרת? (הרופאים טוענים שאם תמשיך הירידה יוציאו את הטחול).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אנמיה המוליטית ומבטרה - תגובה
פרופ` אלן ברבי28/02/2013הטיפול במבטרה ב AIHA ניתן לתקופה מסוימת ויכול לעצור את ההמוליזה. אך יתכן רלפסים. לפני כריתת הטחול האם הציעו לך טיפול ב אימורן?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
אורטל28/02/2013לא הציעו לי. אבל אני 6 שנים לאחר למפומה הוצקין (ברמיסיה). הרופאים טוענים שאני לא יכולה לקבל כימוטרפיה בגלל מחלת הסרטן בעבר. אני לא יודעת אם מה שאתה מציע הוא סוג של כימוטרפיה. אבל האם יש סיכוי שהגוף עוד יתאזן מהמבטרה? לכמה אחוזים המבטרה עוזרת? וכמו כן לכמה אחוזים עוזר כריתת הטחול?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך - תגובה
פרופ` אלן ברבי28/02/2013לא ידעתי על מחלת הודגקין. יתכן שכריתת טחול תפטות הבעיה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות קרישיות לאמצעי מניעהיפה25/02/2013
שלום רב,
ביצעתי בדיקות לקרישיות בכדי לדעת אם אני יכולה להשתמש במירנה - התקן תוך רחמי עם הורמונים (בעבר תפקודי קרישה היו גבוהים כשלקחתי גלולות אך לא המשכתי להיבדק ורק הפסקתי גלולות).
התוצאות הן:
PROT-S ANTIGEN (FREE
85 % כאשר הטווח הוא בין 50 - 120
PROTEIN C ACTIVITY
143.0 % כאשר הטווח הוא בין 70.0 - 130.0
APCR RATIO
1.8 כאשר הטווח הוא בין 2.1 - 6.0
PTT-LAC_insensitive
27 Sec כאשר הטווח הוא בין - 25- 40
PTT-LAC sensitive
27.0 Sec כאשר הטווח הוא בין - 28.0 - 45.0
PTT-LAC ratio
1.00 כאשר הטווח הוא בין 0.80 - 1.60
RVVT-LAC sensitive
35 Sec כאשר הטווח הוא בין 37 - 46
RVVT-LAC insensitive
29 Sec כאשר הטווח הוא בין 30 - 40
RVVT-LAC ratio
1.20 כאשר הטווח הוא בין 0.80 -1.40
בברכה ותודה רבה מראש,
יפה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות קרישיות לאמצעי מניעה - תגובה
פרופ` אלן ברבי28/02/2013אני לא רואה שינויים משמעותיים בבדיקות הללו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקותקרן22/02/2013
שבת שלום
אני מעל 41
ביצעתי אתמול בדיקות מעבדה למעקב על רמת הברזל שכבר שנים עולה ויורדת
להלן התוצאות
פריטין קטן מ-8
המוגלובין -11.8
איירון-17
HYPO-15.4
MCH-25.3
MCHC-31
MACRO-0.1
מה דעתך על בדיקות אלו ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות - תגובה
פרופ` אלן ברבי23/02/2013יש חוסר ברזל הגורם לאנמיה קלה .
לפנות לרופא משפחה לקבלת רצפט ל כדורי ברזל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקות - תגובה
פרופ` אלן ברבי23/02/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- clotting factor VIIIיאיר21/02/2013
שלום.
במסגרת בדיקות קרישה שעברתי הבדיקה clotting factor VIII היתה גבוהה 226 ביחס למכסימום 150 .
כל יתר בדיקות הקרישה היו תקינות בתןך התחום .
אודה לך באם תוכל להסביר לי בקצרה מה זו הבדיקה הזו , האם התוצאה מראה על משהו לא תקין אצלי מבחינת הקרישה וכו"י .
מדוע אצלי היא גבוהה והאם ניתן להורידו לתחום הרצוי .
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר clotting factor VIII - תגובה
פרופ` אלן ברבי23/02/2013לחזור על הבדיקה ולפנות לרופא שביקש אותה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהclotting factor VIII - תגובה
פרופ` אלן ברבי23/02/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהclotting factor VIII - תגובה
פרופ` אלן ברבי23/02/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לגבי קרשיות בדם, הריון וטיסהמיכל21/02/2013
שלום,
אני עכשיו מתחילה את השבוע ה-17 להריון, מרגישה טוב, סקירה תקינה ומעקב של של רופא נשים טוב!
בהריון הקדום היתה לי רעלת הריון, היא אחרי שני ניתוחים קיסריים, בהריון הראשון היתה עוברית קטנה והיתה במעקב צמוד, וגם עברתי בין לבין הפלה (טבעית) בין ההריון הראשון לשני...
לאור כל הסממנים הללו ביקשתי מהרופא נשים שלי לעשות בדיקה של קרישות דם. הרופא שנים שלי עבר על התוצאות ואמר שהן גובילות (עוד לא קילבתי את כל התוצאות) וגם אמר שכרגע הוא לא רואה סיבה לטיפול.
חשוב לי גם לציין בעוד מספר ימים אני טסה לאוסוסטרליה ולכן קצת יותר מודאגת שכן מדבור בטיסה ארוכה במיוחד. הרופא נשים אמר לי שאין בעיה עם הטיסה ורק שאקפיד ללכת הרבה ככל הניתן במהלכה.
למרות שהרופא שלי רגוע היו שאמרו לי שכדאי גם לראות מה דעתו של המוטולוג ולכן אני פונה אלך. אני גם מבינה שיש זריקה שנותנים במצבים של תוצאות גבוהות ואולי כדאי שלפחות אקבל את הזריקה לפני הטיסה הארוכה.
מאוד אשמח אם תוכל לומר מה דעתך...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה לגבי קרשיות בדם, הריון וטיסה - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ21/02/2013במידה ותוצאות בדיקות הקרישה תקינות אין צורך בטיפול מונע
רצוי לקום וללכת מספר פעמים במשך הטיסה ואני מניח שאת מודעת לכך
נסיעה טובה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)



