מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- חופשרן12/07/2011
אני סובל כ-7 חודשים מדיכאון קליני
יש שיפור במצב ישן בסדר קיים לחץ קבוע ןדיכאון
האם יציאה לחופש נסיעה לחול יכולה לעזור או להרע את מצבי(יוזמה של אישתי)
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חופש - תגובה
ד''ר אירנה נתנאל17/07/2011שלום לך,
ההשפעה שחו"ל היא אינדיווידואלית ועל כול אדם יכולה להשפיה באופן שונה. ישנם אנשים שמגיבים מצויין וישנם כאלה שלא מצליחים להינות גם בחו"ל. התמודדות עם דיכאון הינה מורכבת ולא נקודתית. אשתך מנסה לעזור לך ולהוציא אותך מדיכאון. אני ממליצה שתשתף איתה פעולה ותסע. בנוסף, אני ממליצה שתשקול טיפול מקצועי ומסודר. פסיכותרפיה התנהגותית - קוגניטיבית (CBT) יכולה מאוד לעזור. בנוסף, שווה גם לשקול טיפול תרופתי אנטי דיכאוני.
נסיעה טובה ותהינו!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דה פרסונלינציהצפרלקס12/07/2011
שלום
אני בחור חרדתי אשר לא הרגיש טוב
לאחר מכן קראתי על תופעת הדה פרסונלינציה
ומאותו הרגע אני בסרט כי אני חווה את התסמינים האלו
איך אני יכול לצאת מזה - לדעת כי איני חווה את זה. מרוב השטויות שקראתי אני מתחיל לדמיין שאני לא במציאות
אני מתקשר עם הסביבה ומודע למעשיי אשר נעשים תחת רצוני
אך מרגיש שיכור 24 שעות ביממה וקצת מסוחרר.
זה מפחיד אותי מאוד
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דה פרסונלינציה - תגובה
ד''ר אירנה נתנאל17/07/2011שלום לך,
כדאי שתתחיל לטפל בחרדות שלך בצורה יעילה ונכונה. חרדות שלא מטופלות הולכות ומחמירות, מתקבעות ופוגעות בתפקוד התקין ובאיכות החיים. אני מאוד ממליצה שתפנה לעזרה מקצועית. טיפול התנהגותי - קוגניטיביתיבי (CBT) יכול מאוד לעזור. ניתן לשלב גם ביופידבק. שווה גם לשקול עזרה תרופתית.
בהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- משתגע....קובי מ.12/07/2011
שלום רב.
אני בן 22-23, מאז שהשתחררתי אני כמו פרח גוסס , לא יוצא מהבית רק דברים קריטיים ושואף לחזור כמה שיותר מהר הביתה, עכשיו אני רק מתחיל להבין שזה התחיל הרבה הרבה לפני הצבא, אני מנתח תחיים אחורה ואני לא מבין מה חשבתי לעצמי אותו רגע,
אני נמנע מלהיפגש עם חברים או סתם אנשים בחוץ, בדרך כלל אני מוצא את עצמי בחצי שנה אחרונה בחדר ,עושה אותו דבר ואפילו שומע אותו שיר כל יום מלא פעמים.אני מתבייש לפנות לבקש עזרע ,כי כל חיי היתי בן אדם קשה מאוד מבחוץ ועדין מבפנים (סוג של חומות כאלה שהלכו והיגיעו לשמיים) ועכשיו אני לא יודע איך לשבור אותן, ומפחד שהטיפול ישפיע על המשח חיים ,סוג של חותמת שלא יכניסו אותי למועדוני החיים.
אני מאוד רוצה להישתחרר מזה, ולהתחיל תוכניות שיש לי מלא בראש,שמרוב הדיכאון הגיעו לגיל 50 ומעלה,
כתבתי בפורום בשביל אולי יש אנשים גם עם מצב או היו בעבר ויצאו מזה שירצו לשתף אותי במייל ולספר על התהליך איך הוא מתנהל ואיך הוא משפיע על חיי יום יום (בינתיים אני לא מתכוון לפנות לפסיכולוגים/פסיכיאטרים למינהם לא רואה את עצמי שופך תלב מול אנשים שאני לא מכיר שרק רוצים להרוויח כסף ולמשוך ת'טיפול שתשלם עוד ועוד ומה שממשלתי או מסובסד בטח ובטח לא אכפת להם מהבעיות שלי יש להם מספיק משלהם)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרן אור
מלי קמחי24/07/2011קובי...מדברייך נשמע שעברת חוויה קשה בצבא שגורמת לך להסתגר ולהתבודד היום. קובי, אתה מתאר מצב מאוד לא פשוט ולמרות התנגדותך אני חושבת שאתה חייב ללכת לטיפול. המטרה בטיפול זה לא רק לדבר על הדברים אלא גם עצם יצירת הקשר עם המטפל. אני מטפלת בפסיכודרמה באופן פרטני וקבוצתי. השוני בין טיפול פסיכודרמה לטיפול פסיכולוגי רגיל הוא שהפסיכודרמה מעודדת אקטיביזם כלומר לא רק לדבר על הדברים אלא גם לחוות אותם 'בכאן ועכשיו'. אני אשמח לעזור, לענות על עוד שאלות ולהמליץ על אנשי מקצוע נוספים.
שיהיה רק טוב
מלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- וולבוטרין - תופעת לוואיק.11/07/2011
שלום
אני לוקח וולבוטרין כשבועיים וחצי, 150 מ"ג. בימים האחרונים אני חש החרפה קשה בדיכאון. האם זה יכול להיות בגלל התרופה? האם להפסיקה? המצב די בלתי נסבל.
מחכה לתשובה, מהירה אם אפשר..
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר וולבוטרין - תופעת לוואי - תגובה
ד''ר אלונה גוברמן11/07/2011שלום.וולבוטרין -תרופה יעילה ובטוחה , המיועדת לטיפול בדיכאון ובהפרעות חרדה.
קודם כל השפעה של התרופה מורגשת תוך מספר שבועות בממוצע.
הטבה מלאה תיתכן תוך 6 -8 שבועות . יש מעט מיקרים ,שבהם שימוש בתרופה בשלב הראשוני של הטיפול יכול להגביר את תחושת החרדה, דיכאון ותסמינים גופניים. במידה וקיים מרכיב של חרדה ודיכאון בתמונה קלינית, מומלץ להוסיף לטיפול תרופה מקבוצת בנזודיאזפינים (לדוגמה קסנקס) למשך תקופה קצרה.
אני ממליצה לפנות ל התעייצות פסיכיאטרית המטפל .
אשמח לענות על שאלות נוספות,
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהקארין10/07/2011
הייתי לוקחת רטוטיב 7 חודשים ללא הטבה אני סובלת מדיכאון נראה לי כי בשנתיים האלה אני רוב הזמן מסתגרת בבית ולא יוצאת וכאני יוצאת אני נתקפת התקפי חרדה וגם יש לי היפוכונדריה והיציאות שלי מהבית הם רק לקופות חולים לבדיקות ותלונות על כאבים...כרגע בעלי עזב את הבית וזה החמיר את מצבי פניתי לפסיכיאטרית והיא נתנה לי ציפרלקס 10 מ"ג.האם זה יעזור למצבי הקשה?האם זה כדור מועדף במצבי?איך אקח אותו ישר כדור אחד?לא קיבלתי הסבר והתחלתי מרבע כדור מתי התופעות לוואי מתחילות מלקיחת הכדור של הרבע או שמכדור שלם?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
ד''ר אלונה גוברמן10/07/2011שלום. ציפרלקס -תרופה יעילה ובטוחה , המיועדת לטיפול בדיכאון ובהפרעות חרדה. היא שייכת למשפחת חוסמי ספיגה חוזרת של סרוטונין (SSRI), ומעלה את כמות הסרוטונין במוח. בהשוואה לתרופות מאותה קבוצה ציפרלקס פועלת במינונים נמוכים יותר, משפיעה תוך זמן קצר יותר (בין שבוע לשבועיים), ויש עדויות לכך שיש לה פחות תופעות לוואי. בהשוואה לתרופות מאותה קבוצה נמצאה יעילה באותה המידה, אבל נסבלה טוב יותר על-ידי המטופלים. במחקר שהשווה בין אסציטאלופראם לסרטראלין נמצא כי כבר במינון נמוך (10 מ"ג) אסציטאלופראם הראתה אותה מידת יעילות כמו זו של סרטראלין. אסציטאלופראם נוחה לשימוש ונלקחת פעם ביום.
תופעות לוואי אפשריות כוללות: בחילה, יובש בפה, קשיי שינה, עייפות, הזעה מרובה וקשיים בתפקוד המיני. תופעות אלו הן בדרך-כלל קלות וחולפות בהמשך השימוש.
בנוסף, הדרך היעילה ביותר לטפל בדיכאון -הינה שילוב של תרופות ופסיכותרפיה התנהגותית - קוגניטיבית (CBT).
ציטאלופרם הינה תרופה טובה ולא ממכרת היא מאוד עוזרת ומרבית הנוטלים מסתגלים היטב לתרופה.
מתחילים מחצי כדור 4 ימים הראשונים ולאחר עוברים לכדור שלם. מומלץ להתחיל בשעות הבוקר לאחר ארוחה
אשמח לענות על שאלות נוספות,
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלד"ר אלונה
קארין11/07/2011תודה על התשובה המפורטת מאוד עזרת לי....
רציתי גם לשאול אני לקחתי כבר רבע כדור במשך 4 ימים והיום העלתי לחצי כדור למשך 4 ימים הנוספים כפי שאמרת לי ואז אעלה לכדור שלם האם זה בסדר?
מתי אני ירגיש הטבה במצבי?יש לציין שאני מרגישה מין כאב ראש כבדות הזעה מוגברת וחולשה מהכדור מתי התופעות יסתיימו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלד"ר אלונה - תגובה
ד''ר אלונה גוברמן11/07/2011שלום. זה בסדר את יכולה לעבור לכדור שלם. כאבי ראש, הזעה וחולשה בדרך כלל חולפים תוך שבוע. אני מאוד ממליצה להיות בקשר עם פסיכיאטר המטפל.
תרגישי טוב
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיעור יתריהודית09/07/2011
הנני בת 53 מטופלת בתרופות אנטי דיכאוניות אשר עד כה לא הוציאו אותי מהדיכאון לצערי הרב מאוד. שמתי לב בשנה האחרונה שהיתגבר לי שיעור יתר בפני ובידיים האם זה יכול לנבוע מהתרופות האנטי דיכאוניות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיעור יתר - תגובה
ד''ר אלונה גוברמן10/07/2011שלום. בדרך כלל תרופות נודגי דיכאון וחרדה לא גורמות לשיעור יתר. תדברי עם רופא מטפל שלך
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קסנאגיס בשילוב עם מירותימור07/07/2011
בעלי נתקף בחרדה עקב שינוי מקום עבודה. רופאת המשפחה נתנה לו קסנאגיס. הוא הספיק לקחת ביום הראשון כדור אחד. לאחר מכן בלילה חצי כדור ועוד חצי כדור. וביום למחרת שוב שמי חצאי כדור. בהפרש של יום מהביקור אצל רופאת המשפחה, ביקרנו אצל פסיכיאטר אשר נתן לו כדור מירו. בנוסף שניהם אישרו לתת לו ציפרלקס.
כמה נקודות - 1. זה נראה לי יותר מידי כדורים. 2. הבנתי מהרופא שניתן להפסיק את הקסנאגיס.
השאלה היא - האם מותר לי לתת לו מירו אע"פ שהוא לקח גם חצי כדור של קסנאגיס?
האם אני יכולה לתת לו רק ציפרלקס?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קסנאגיס בשילוב עם מירו - תגובה
ד''ר אלונה גוברמן09/07/2011שלום. אפשר לקחת מירו ביחד עם ציפרלקס. קסנגיס משתמשים ככדור הרגעה. ברגע שבעלך תרגיש טוב אפשר לרדת בהדרגה מקסנגיס. אני ממליצה להיות במעקב של פסיכיאטרי
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אפקסוריהודית07/07/2011
שלום רב,האם יש הבדל בן הויפקס לאפקסור מבחינת ההשפעה שלהם על הדיכאון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אפקסור - תגובה
ד''ר אלונה גוברמן09/07/2011שלום. מדובר באותה תרופה והשפעה
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ערבוב תרופותדורה06/07/2011
שלום
אני לוקחת כדור סרנדה 100 מ"ג לחרדה
בנוסף אני לוקחת כדור להורדת כולסטרול סינוסטין 10 מ"ג
האם אחד משפיע על השני?כלומר משנה את השפעתו?.אשמח לתשובתך
המהירה
בברכה
דורה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ערבוב תרופות - תגובה
ד''ר אלונה גוברמן09/07/2011שלום. לא ידוע לי על בעיה בלקיחת סרנדה וכדור להורדת כולסטרול.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דכאוןיקירה06/07/2011
אני יוצאת בקרוב לפנסיה ואיני יודעת מה לעשות עם עצמי נכנסתי לדכאון . אני מוצאת את עצמי ללא חברים כל החברים שהיו לי הם במסגרת העבודה בה עבדתי במשך 30 שנה אנא עצתך מתוך היכרות עם אנשים במצב שלי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הגעת לפנסיה הגיעה הזמן להשקיע בעצמ
סורנה07/07/2011כלומדת ניסיון חשוב לי להעביר מסר שבאמת אימון גופני או פעילות ספורטיבית כל שהי יכולה הרבה פעמים לעזור למצבבי דיכאון ואף למתן פתרונות..תחושת הדיכאון באה בטבעיות לאנשים שיוצאים לפנסיה כי זה דבר שונה. פתאום אין מסגרת... אם ניתן ויש ביכולתך ויש בך רצון לאיכות חיים ניתן גם בלי להתבייש להתייעץ עם פסיכולוג או אפילו לקחת טיפול קוגניטיבי התנהגותי במכוני ה CBT. טיפול זה הוכח כחדשני ביותר וגם ידידותי לחלוטין. (סליחה אם יש שגיאות כתיב =) )
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדכאון - תגובה
ד''ר אירנה נתנאל11/07/2011שלום לך,
חשוב להכניס משמעות ועניין לחיים, שיהיה לך בשל מה לקום בבוקר. נסי לחשוב על עיסוקים בעלי משמעות, עבודה חלקית, התנדבות, ללמוד דברים חדשים, לבלות, לטייל וכו'.
הרבה ברכות,
ד"ר אירנה נתנאל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דיכאון קלני שלישירן06/07/2011
האם דיכאון שלשי קשה יותר לצאת מהדיכאון הראשון והשני
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דיכאון קלני שלישי - תגובה
ד''ר אלונה גוברמן09/07/2011שלום. לא ניתן לענות על השאלה בלי הכירות איתך
חשוב להיות במעקב וטיפול
באתר של קליניקה שלנו קיים חומר על מצבים דיכאניים חוזרים. כתובת בראש הפורום.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פעילות גופניתרן06/07/2011
אני מבין שפעילות גופנית יכולה לעזור לדיכאון
אני סובל מדיכאון וחרדה בעיקר מהבוקר עד 8.00 בערב
האם רצוי לעשות פעילות גופנית בשעות המתח שזה קשה
או בשעות שאין מתח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פעילות גופנית - תגובה
ד''ר אלונה גוברמן09/07/2011שלום. תתחיל בזמן שיותר קל לך . זה יעזור לך לעתיד
תרגיש טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חייבת המשך טיפול.....אני06/07/2011
שלום, אני סובלת מדיכאון מג'ורי ומטופלת בויפאקס 300 מ"ג ביום.
לפני כחודש סיימתי את הטיפול שמגיע לי בביטוח אצל פסיכיאטר פרטי . היא הפנתה אותי למרפאה ציבורית שם שלחתי את ההפניה לפני שלושה שבועות וטלפונית אמרו לי שאני אמתין וזה לוקח זמן התורים משהו כמו 12 עד15 שבועות ......
בינתיים נגמר לי הטיפול ואני מרגישה ממש רע ובחרדות מתמשכות לימים שלמים.
איך אני מגיעה לפסיכיאטר ללא כל זמן ההמתנה שלי על מנת לדעת מה לעשות עם המשך טיפול שנית גם פסיכיאטר פרטי בא בחשבון מישהו באזור גדרה
בבקשה תעזרו לי אני לא ישנה כבר ימים שלמים אין ליעם מי לדבר....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חייבת המשך טיפול..... - תגובה
ד''ר אלונה גוברמן09/07/2011שלום. קודם כל את יכולה לפנות באופן דחוף לרופא משפחה ולקבל מרשם ולעבור בדיקה ראשונית.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תרופה ואלכוהולל04/07/2011
רציתי לברר, במידה ואני לוקחת לוסטרל 50 מג, האם אסור בשום פנים
לשתות אלכוהול?
כלומר, לא ביחד עם התרופה, אלא במרווח של שעות רבות , וכמות קטנה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תרופה ואלכוהול - תגובה
ד''ר אלונה גוברמן05/07/2011שלום. קודם כול שתיית אלכוהול יחד עם תרופות מגבירה מאוד את תופעות הלוואי של התרופות, מגבירה חרדות ודיכאון ומפחיתה מיעילות התרופות. תרופות נגד חרדה פועלות על אותם קולטנים עליהם משפיע האלכוהול. לכן לשתות ולקחת תרופות זה כמו להכפיל את הכמות של אלכוהול.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תחושת שייכותאלון04/07/2011
איך להתמודד עם חוסר תחושת שייכות שמתקיפה כל פעם שאני לא במסגרת כלשהי או כשאני הרחק מאנשים?
כשאני במסגרת אני ממש נהנה מהשייכות הזמנית, שנעלמת לה לאחר מכן.
מה הטיפול הממומלץ לתחושות כאלו? אני לרוב רק מרגיש נמצא ולא מרגיש שייכות לקשר אלא אם הוא יומיומי קבוע.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תחושת שייכות - תגובה
ד''ר אירנה נתנאל04/07/2011ארז שלום,
טיפול קוגניטיבי יכול לעזור.
בהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)

