מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- חוסר תאבוןדני31/05/2011
שלום,
אני בן 32 משקל 77 גובה 1.75
ביומים האחרונים הייתי בחרדה ודיכאון כי היו לי כאבים בחזה.
נבדקתי אצל הרופא והכול תקין ברוך ה כולל אקג
ביומיים שהייתי בחרדה לא אכלתי וירדתי קצת במשקל.
עכשיו שאני מרגיש שיצאתי מהחרדה והדיכאון התיאבון עדיין לא חזר לי ואני לא רוצה לאכול אפילו משהו שטעים לי.
האם זה מצוי סימפטום כזה?
ואשמח לקבל עצה.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חוסר תאבון - תגובה
ד''ר אירנה נתנאל05/06/2011שלום לך,
חוסר תאבון אופייני למצבי חרדה ודיכאון. כאשר מצבים אלה חולפים לגוף לוקח זמן על מנת להכזיר מערכות למצב התקין. זה אמור להשתפר והתיאבון אמור לחזור.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חרדהדני30/05/2011
שלום בן 32
בחצי שנה אחי ואבי עברו צינטורי לב.
מאז כול כאב קטן אני חושב שיש לי משהו לבבי. ואז אני נכנס להתקף חרדה, בחילות,וריצה לשרותים גם ללא יציאה.
עשיתי בדיקות דם, אקג, ואקג מאמץ והכול ברוך ה תקין.
אבל זה עדיין לא עוזר לחרדות על כול כאב קטן שיש לי אני חושב שזה סוף העולם.
האם זה מצויי מה שיש לי?
האם מצוי שכול התקף חרדה אפילו קטן שיש לי אז כואבת לי הבטן ואני רץ לשרותים ויושב שם אפילו שאין לי בסוף יציאה??
ואשמח לקבל ממך טיפ קטן שיעזור לי.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חרדה - תגובה
ד''ר אירנה נתנאל31/05/2011שלום לך,
עליך ללמוד להתמודד עם חרדה באופן יעיל. הפחד שלך מובן ויש לו בסיס אמיתי. אם זאת תגובתך רק מחזקת, מנציחה ומעצימה את החרדה. ישנם מספר כללים מה לעשות ומה אסור לעשות כדי ל תגבר על החרדות. כלים אלה ניתן ללמוד בפסיכותרפיה התנהגותית - קוגניטיבית (CBT). טיפול CBT קצר, ממוקד ומאוד יעיל. ניתן לשלב גם ביופידבק.
בהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמסכימה
חגיתוש31/05/2011אם תרצה המלצות גם אני טופלתי בCBT ממליצה בחום! חבל על הסבל לך לטפל יום טוב =)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חרדה קשיי נשימהגלית29/05/2011
יש לי כאבים בחזה(אזור הסרעפת)וקשיי נשימה אני לוקחת כדור לוריוון של 1 מ"ג אני מרגישה טוב הרופא נתן לי ויפאקס xr75 והכדור גורם לי לנימולים בידיים השאלה שלי האם להמשיך עם הכדורים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חרדה קשיי נשימה - תגובה
ד''ר אירנה נתנאל30/05/2011גלית שלום,
תופעה זו אמורה לחלוף כאשר הגוף יסתגל לכדור. תעזרי בסבלנות או שתתיעצי עם הרופא המטפל.
תרגישי טוב,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איך אפשר לדעת ממה אני סובל?אייל29/05/2011
שלום אני סובל כבר תקופה ארוכה מתחושה לא טובה, גם פיזית בגוף חולשה ערפול מחשבתי, לעתים בחילות כאבי ראש משונים ועוד. בתקופה האחרונה אני מרגיש פחד מלעשות דברים רבים, ובנוסף אני נמצא במצב של לחץ וחרדה כולל התקפי חרדה (קלים לדעתי) לפעמים. התחלתי לפני חודשיים טיפול פסיכולוגי ואני רוצה לדעת האם זה מספיק? איך אני יודע עם זה עוזר? האם עליי ללכת גם לטיפול פסיכיאטרי?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איך אפשר לדעת ממה אני סובל? - תגובה
ד''ר אירנה נתנאל30/05/2011אייל שלום,
על מנת להבין ממה אתה סובל נדרש אבחון מקצועי מועמיק. אני ממליצה שכן תפנה להתיעצות אצל רופא פסיכיאטר.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדרך הגעה לטיפול
אייל30/05/2011האם ניתן לעשות זאת דרך הפסיכולוגית? האם צריך הפנייה לפסיכיאטר, זה דרך קופת החולים? או שניתן לעשות זאת באופן עצמאי.
ובכלל, איך אני יודע שהבעיה היא פסיכולוגית, ולא בעיה פיזית, הרי התסמיני הם בגוף.
אני מבולבל מאוד ומחפש פתרונות, אודה לך אם תייעצי לי
אייל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדרך הגעה לטיפול - תגובה
ד''ר אירנה נתנאל31/05/2011קיים קשר הדוק מאוד בין גוף ונפש. חרדות מתבטאות בסימפטומים גופניים. חרדות קשורות לתחום הנפשי לכן כדאי לפנות לאנשי מקצוע בתחום של בריאות הנפש. פסיכותרפיה התנהגותית - קוגניטיבית יכולה מאוד לעזור. אמי ממליצה שתפנה לאבחון פסיכיאטרי.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפרעות דיכאון וחרדהחסוי29/05/2011
שלום רב! אני בן 24 ואני סובל (ככל הנראה) מהפרעות דיכאון וחרדה.
אני פונה אליכם מתוך תקווה שתתנו לי הצעה והמלצה לאן הכי טוב לי לפנות כדי לקבל טיפול מתאים מאחר שכבר מאסתי בטיפול שמציאים בקופה שזה תרופות בעיקר והרבה חוסר הקשבה , אני חייב להודות שהפרעה שלי היא לא חמורה במיוחד אחרת כנראה שלא ההיתי מצליח לתפקד כמו שאני מתפקד עכשיו, אבל זה פוגע לי המון באיכות חיים וביכולת שלי להתפתח .
אני חייב להדגיש גם שהטיפול שאני מבקש יהיה :
א. ממטפל שהוא אנושי, סבלני וכמובן מקצעוי.
ב. אני מעדיף טיפול שהוא מהיר וממוקד , כמובן שאם הידרש טיפול שהוא ארוך וכולל אז יעשה אותו אבל שוב עדיף טיפול שהוא מהיר וממוקד.
ג. אני מעדיף טיפול שהעלות שלו היא לא גבוהה במיוחד מאחר שאני בן אדם ממוצע אם שכר ממוצע , כמובן שאני לא מחפש לחסוך פה מאחר ומדובר בחיים שלי אז אני מוכן להשקיע , אבל צריך להיות מצאיותי וצריך טיפול שהעלות שלו לא תחרוג מעבר ליכולות שלי.
אני מקווה שלא ביקשתי יותר מדי,
אודה לתשובתכם המהירה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפרעות דיכאון וחרדה - תגובה
ד''ר אירנה נתנאל30/05/2011שלום לך,
הדרך הטובה ביותר היא לשלב טיפול תרופתי ופסיכותרפיה התנהגותית - קוגניטיבית (CBT). טיפול CBT הינו קצר וממוקד, הוכיח את עצמו כהכי יעיל מבחינה קלינית ומחקרית בארץ ובעולם, הכי משתלם מבחינת עלות - תועלת ומאפשר שליטה בהווה וגם לטווח הארוך. כלים ומיומנויות שרוכשים במהלך הטיפול מאפשרים למנוע הישנות של ההפרעה בעתיד.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההפרעות דיכאון וחרדה
חסוי30/05/2011אני מודה לך על תשובתך,
אני מבין שמיינד קליניק מספקים את הטיפול שציינת ואני מעונין ליצור קשר אם המקום כדי להתחיל טיפול.
פניתי לשם דרך האתר , זאת אומרת שלחתי בקשה שיחזרו אלי כדי לקבוע תור , אך לא חזרו אלי עדיין .
יתכן שהם עמוסים כרגע ואין להם מקום לתורים נוספים ?
ואם בכל זאת לא חוזרים אלי ב-48 שעות הקורבות האם יש טעם להתקשר או לנסות מקום אחר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהCBT
חגיתוש31/05/2011טיפול CBT הוא טיפול מהיר וממוקד מה שיכול לחסוך לך הרבה כסף. אני לא יודעת אם בקופות החולים יש את הטיפול הזה אבל יש מספר קליניקות מתמחות אני טופלתי במכון CBT שיש לו סניף גם בת"א וגם בירושלים תלוי איפה אתה גר.. באמת טיפול ממוקד וגם אנשים עם הרבה סבלנות טוב מאוד שאתה לא מוותר והולך לטיפול חגית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על העצה
חסוי01/06/2011חגית,
אני מודה לך על היתענינותך על השיתוף והעצה שנתת,
הכן מה שמציעים במכון CBT נראה מבטיח , אני מאוד מקווה שזה טיפול שזה יעזור לי ,
למרות שיש בי התלבטות קלה בין הטיפול הזה לבין טיפול פסיכותרפי רגיל, אבל אני מעדיף לנסות קודם את טיפול ה-CBT .
בנוסף יש לי שאלה שמיועדת לכלל חברי הפורום האם זה משנה שבזמן הקרוב אני טס לחופשה של חודש שבמהלכה כנראה שאני יצטרך לקטוע את הטיפול או שזה לא משנה ואני יכול להמשיך עם הטיפול כרגיל כאשר אני יחזור לארץ ?
אני חייב לציין שאני דיי זקוק לטיפול הזה מעכשיו ודפקא בגלל שאני טס לחופשה של חודש אני דיי חושש שבמהלך החופשה אני יתקף בחרדות.
מודה על תשובתכם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשמחתי לעזור
חגיתוש01/06/2011שמחתי לעזור =)
אני לא יודעת כי אני לא הפסקתי את הטיפול באמצע* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רמוטיב 250אתי28/05/2011
אימי בת 81 ורןפא נוירולוג רשם לה כדור רמוטיב 250 האם כדור זה ממכר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רמוטיב 250 - תגובה
ד''ר אירנה נתנאל29/05/2011אתי שלום,
רמוטיב לא ממכר.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תחושת דכאון וחרדהי26/05/2011
בס"ד
שלום,
אני בת 24 וכבר כמעט חצי שנה סובלת מתחושת דכאון ולאחרונה התווספו חרדות. אני מרגישה כל פרק זמן שאני נשברת ואין לי טעם לשום דבר,אני בוכה המון ומרגישה מבולבלת לחלוטין. אני עברתי שינויים לא מעטים השנה אך אני מרגישה שהם לא הגורם האמיתי להרגשות שלי. למעשה אני כל הזמן מנסה להבין למה אני מרגישה מועקה ועצבות ואין לי שום סיבה לכך. לפני כמה ימים ליוויתי חברה שלא הרגישה טוב למיון וממש חטפתי חרדות משם. מאז קשה לי לישון בלילה ואני רועדת ממש ומפחדת המון. גם לפני המיון היו לי תחושות לחץ,מחשבות רעות ופחדים. הלכתי לפני שבועיים לרופאת משפחה והיא המליצה לי על סיטלופרם. אני חוששת להתחיל טיפול תרופתי. אני מסרבת לקבל את זה שאני זקוקה לטיפול תרופתי אני כל הזמן חושבת שזה תקופתי וזה יחלוף. התחלתי לפני שבועיים לשתות ביי-היי שזה טבעי נגד חרדו ת ודכאון והיה נראה שזה עוזר אך שוב הגיע משבר. אני כבר ממש מיואשת,לא יודעת מה לעשות. מבולבלת נורא ומלאה בפחדים ומחשבות רעות,מועקות,עצבות וחוסר חשק לכלום!
לפני שנים סבלתי מחרדות וטופלתי אצל הומאופט ונראה שזה עזר,למרות שזה לקח המון זמן. כעת אני חוווה שוב את החוויות אך באופן הרבה יותר קשה. מה עלי לעשות,כיצד אפתור את המצב? האם כדאי לקחת כדורים למרות הכל?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תחושת דכאון וחרדה - תגובה
ד''ר אירנה נתנאל29/05/2011שלום לך,
חצי שנה זו תקופה ארוכה למדי שבמהלכה מצבך לא רק שלא משתפר אלא הולך ומחמיר. דיכאון שלא מטופל עלול לפגוע באופן משמעותי בתפקודך התקין. לכן, אני מאוד ממליצה שתתחילי ליטול את התרופה. היא מצויינת ועשוייה להקל על מצבך. בנוסף, חשוב לציין כי הדרך הטובה ביותר להתמודד עם דיכאון היא לשלב טיפול תרופתי אנטי דיכאוני ופסיכותרפיה התנהגותית - קוגניטיבית (CBT). טיפול CBT הינו קצר וממוקד ובמהלכו תוכלי ללמוד כלים ומיומנויות של שליטה בדיכאון. כלים אלו מסעיים במניעת הישנות של דיכאון במידה ובעתיד תרצי להפסיק את הטיפול התרופתי.
תודה על פנייתך לפורום,
אשמח לענות על שאלות נוספות,
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אבחון דיכאוןסאנשיינ.26/05/2011
שלום,
אני בזמן האחרון מרגישה כבר שאני צריכה לפנות לאבחון אצל פסיכיאטר. אמא שלי היא אחות ועם כמה שאני מנסה לרמוז על שאני מרגישה לא טוב, סובלת מדכאונות, היא חושבת שזה סתם ג'וק שקפץ לראש, מתנערת מזה ומתעלמת. לא כי לא בא לה, לא כי היא רעה, היא פשוט לא קולטת. אני רוצה לפנות לאבחון מקצועי, קשה לי כבר. העניין הוא שאני לא רוצה שלא אמא שלי ולא אף אחד מהמשפחה שלי ידע. מכאן נובעת עוד בעיה - אני עוד לא בת 18 (רק עוד חצי שנה).
מה עושים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אבחון דיכאון - תגובה
ד''ר אירנה נתנאל29/05/2011שלום לך,
בגלל שאת עדיין לא בת 18 יתכן ואין ברירה אלא לדבר עם הורים באופן ברור ומפורש כדי שיבינו בדיוק מה את מרגישה ומה את רוצה. יתכן ומישהו אחר מהמשפחה, אדם קרוב יכול לתווך בעניין? מחנכת? חברה? סבתא? דודה? אם לא, נסי לדבר עם אמא שוב באופן ברור וקונקרטי.
חזקי ואמצי!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דכאוןעודד26/05/2011
שלום אני עודד גר בדיור מוגן בן 84 חסר שינה מאז פטירת אשתי והייתי רוצה המלצה איך לחזור לתיפקוד שינה תקין אשמח לתגובה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דכאון - תגובה
ד''ר אלונה גוברמן26/05/2011לעודד שלום. אתה יכול לפנות לרופא משפחה, הוא יכול לעשות הארכה ראשונה ולתת עזרה ראשונה או אתה יכול לפנות לפסיכיאטר.
תרגיש טוב,
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ציפרלקס - שאלהעינת25/05/2011
שלום, אני אמורה להתחיל ליטול ציפרלקס. הרופא המליץ לי לקחת את הכדור בבוקר אך כיוון שיש לי מחסור בB12 ואנמיה קלה וגם ככה סובלת מעייפות, שאלתי היא האם ניתן לקחת גם בלילה לפני השינה? האם זה יפחית מיעילות הכדור?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ציפרלקס - שאלה - תגובה
ד''ר אלונה גוברמן26/05/2011לעינת שלום. מומלץ לקחת כדור בשעות הבוקר. במידה ומרגישים עייפות מעבירים לשעות הערב. זה לא מפחית את יעילות התרופה.
תרגישי טוב
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התקפי חרדה מומשכים.שירלי גוטגולד25/05/2011
שלום שמי שירלי מזה 9 שנים אני סובלת מהתקפי חרדה.טופלתי בקופת חולים אצל פסיכיאטר אשר אמר שזה נובע מפוסת טרומה.מטופלת שנים ב -פאקסט 30 מיליגרם. ההתקפים פסקו לאחר שבוע בערך.הפעם הזו יש לי התקפף חרדה כברשבועים.ואחרי שבועים התה הפסקה של שבוע בערך ושוב חזר לי אני לא יודעת מה לעשות. הרופא רשם לי גם לוריון זמני כדי להפסיק את החרדה בנתים כל בוקר אני קמה אם חרדה הרשת חום אחרי קור נוראי.ועוד סימנים יש לי גם ילדים בבית דבר שהיא אפשר לקחת כל כדור כי זה גורם לשינה מחכה לתשובתך שירלי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התקפי חרדה מומשכים. - תגובה
ד''ר אלונה גוברמן26/05/2011שלום. מתיאור שלך נשמה שאת עדיין לא מאוזנת. אני ממליצה לדבר עם פסיכיאטר שלך. יכול להיות שצריך התאמת המינון של תרופה או להחליף או להוסיף תרופה.
בנוסף ,טיפול פסיכולוג)CBT )מאוד יעיל ויכול לעזור במצב שלך
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לחצים והיתבודדות מאנשים איןחסוי24/05/2011
שלום רב ! לאחרונה אני התחלתי ליסבול מלחצים איומים כשמופיעים סביבי הרבה אנשים , לפי ההרגשה הפנימית שלי אני היבדתי זהות ועברתי שינויי בשנתיים האחרונות ישבתי בבית היה לי קשר רציני שניגמר בכך שהחברה לשעבר לא רצתה לחזור אליי ואני מרוב בילבול של האם בכלל אני צריך את הקשר הזה ... היסתבכתי לגמריי אם עצמי ואין לי הרבה סביבה ותמיכה מאנשים קרובים מהצד שאוכל להיעזר בהם , לאחרונה אני לא מצליח לתפקד כרגיל היבדתי את עבודתי ,אני כל הזמן מרחם על עצמי ולא עושה כלום כל היום בדרך כלל ,אין לי מוטיבציה וחשק לכלום ... אם אפשר לקבל המלצה של בעל מקצוע מה עליי לעשות אם ההיתנהגות וההיתבודדות האם יש דרך לצאת מיזה ומה היא ? תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחצים והיתבודדות מאנשים אין - תגובה
ד''ר אלונה גוברמן26/05/2011שלום. צר לי על רגשתך . לצערי, דרך הפורום בלתי אפשרי לאבחן ולהמליץ על טיפול ועזרה. לצורך זה נדרש אבחון מעמיק ומקוצועי של מצבך תוך הכרות איתך. אני ממליצה לפנות לפסיכיאטר או פסיכולוג לצורך איבחון ובחירת הטיפול. אתה יכול לפנות לתחנה לבריאות הנפש (תב"ן) באזור מגוריך (טיפולים חינם) או לקליניקה פרטית . אתה יכול לפנות לקליניקה שלנו. כתובת בראש הפורום.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהאיילה24/05/2011
אם צריך לקחת תרופה עם אוכל האם אכילת יוגורט יכולה להחשב אוכל
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
ד''ר אלונה גוברמן24/05/2011שלום. גם יוגורט נחשב .
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם יש פסיכיאטר של לאומיתדוד24/05/2011
באזור הדרום או המרכז או פסיכיאטר הסדר ואיך אני יודע איזה פסיכיאטרי הסדר יש?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ועוד משהו
דוד24/05/2011הסיבה שאני מחפש פסיכיאטר זה בגלל שאני חושד שיש לי הפרעת קשב וריכוז העם אני צריך לפנות לפסיכיאטר או נירולוג?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דיכאוןצח בן יאיר23/05/2011
שלום קוראים לי צח בן יאיר ואני מרמת השרון ואני בן 21 ואני סובל מדיכאון כבר תקופה כי היתה לי תקופה שהיתי רב עם שתי האחיות שלי וגם רבתי עם אמא שלי ואבא שלי וגם אני כבר לא נהנה מדברים שהיתי עושה בעבר כמו למשל:בעבר היתי נהנה לקנות בגדים בקניון וכבר שנה וחצי אני לא עושה את זה וגם הגעתי למצב שהלכתי מכות עם המשטרה ויש לי ימים לפעמים שאני חוזר אחרי העובדה וישוב בחדר שלי עם דלת סגורה ולפעמיים בא לי לבכות. וברוצני לדעת אם אני סובל מדיכאון רגיל או מדיכאון קליני.וברוצני להוסיף שגם לפמעיים קשה לי לקום בבוקר לעבודה .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דיכאון - תגובה
ד''ר אירנה נתנאל25/05/2011צחי שלום,
על מנת להבין ממה אתה סובל נדרש אבחון מקצועי ומעמיק. אני לאוד ממליצה לפנות להתיעצות פסיכיאטרית.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)

