מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תופעות לווי עם אסטורנה23/05/2011
שלום,
כבר חודש וחצי שאני לוקח כדורי אסטו.אני לוקח חצי כדור כל יום.
מצד אחד המצב רוח שלי השתפך אבל מצד שני יש לי תופעות לווי הבאות : קצת רועד ועייפות גדולה מאוד.
מה לעשות ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תופעות לווי עם אסטו - תגובה
ד''ר אירנה נתנאל23/05/2011שלום לך,
תופעות אלו מוכרות ושכיחות למדי. הן חולפות בהמשך הנטילה כאשר הגוף מתרגל לתרופה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ציפרלקס גנרייוחאי22/05/2011
שלום אני נוטל ציפרלקס במשך שנתיים 10 מ"ג לאחרונה נכנסו לשוק 3 תרופות גנריות ומתחיל להיות קשה להשיג את המקורית רציתי לדעת האם כדאי לי לנסות לעבור לתרופה של טבע והאם יכול להיות הבדל משמעותי בהשפעה הפסיכיאטרית של התרופות השונות אני קצת חושש לעבור כדור מכיוון שהציפרלקס ממש עוזר לי ועד כה לא חויתי תופעות לווי כל שהם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ציפרלקס גנרי - תגובה
ד''ר אירנה נתנאל23/05/2011לא צריך להיות הבדל. תרופות גינריות בדיוק כמו המקורית.
ברכות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תופעות לוואיעופר22/05/2011
שלום קוראים לי עופר ואני נוטל סרנדה 250 מילגרם וריספונד 1 מילגרם כבר חצי שנה. יש לי חברה ובמשך התקופה הזאת יש לי בעיות ביחסים המיניים יש לי בעיות זיקפה וחוסר חשק אני אוהב אותה אבל אנחנו כל הזמן רבים ואני חושב שזה בגלל שהיא לא מסופקת אני נכנס לדיכאון ומסתגר בתוך עצמי זה משפיע לי על העבודה על המצב רוח אני לא יודע מה לעשות. מצד אחד התרופות עוזרות לי לדיכאון ולחרדה ומצד שני זה שאני לא לקיים יחסים מיניים משפיע לי על המון בחיים ומכניס אותי לדיכאון נמאס לי אני מיואש נמאס לי מהחוסר ביטחון שלי אני לא רוצה שיימאס לחברה שלי ממני אודה אם תיתנו לי את העצה שלכם
עופר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תופעות לוואי - תגובה
ד''ר אירנה נתנאל23/05/2011עופר שלום,
הפרעות בתפקוד המיני מוכרות ושכיחות למדי. ניתן להתגבר על העדר זקפה על ידי תרופות כמו ויאגרה, סיליאס וכו׳ אתה יכול להתיעץ עם הרופא המטפל. אין סיבה לסבול.
אפשר לפתור כת זה בקלות.
בהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איך לוקחים את התרופה semap ?איילה20/05/2011
מבקשת לדעת איך לוקחים את התרופה semap עם כמה מים? האם לוקחים את התרופה הנ" ל עם אוכל או בלי אוכל האם לוקחים את התרופה בבוקר? בצהריים? בערב?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איך לוקחים את התרופה semap ? - תגובה
ד''ר אלונה גוברמן23/05/2011שלום. מומלץ ליטול את התרופה אחר אוכל עם מעט מים, פעם בשבוע, עדיף בשעות הערב.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מרגישה טיפשה כל חייאלונה19/05/2011
שלום, אני בת 28 ולא מסוגלת להחזיק עבודה אחת יותר מכמה חודשיים. אני שוכחת דברים, מבולגנת, מאחרת.... בזמן האחרון נכנסתי לדיכאון מזה ואני לא יודעת מה אני צריכה לעשות כדיי לצאת מזה..? אני מרגישה טיפשה ומטומטמת. בבקשה עזרו לי...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מרגישה טיפשה כל חיי - תגובה
ד''ר אירנה נתנאל20/05/2011אלונה שלום,
יתכן ואת זקוקה ללמוד כלים ומיומנויות להתמודדות יעילה. כאשר תיישמי את הכלים בחייך היום יומיים תוכלי לראות תוצאות חיוביות שעשויות להגביר תחושת מסוגלות העצמית. תחושות אלו ישפיעו לטובה על מצבך הנפשי ויצמצמו את רמת הדיכאון. עזרה מקצועית יכולה להיות מאוד רלוונטית.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמה בדיוק את מתכוונת
אלונה25/05/2011בעזרה מקצועית? איך אני רוכשת כלים? אין לי מושג לאן לפנות ולמי... אני אודה לך אם תפרטי קצת יותר..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה בבקשהאנונימית19/05/2011
שלום אני בת 16 וכבר כמה חודשים אני נמצאת במצב של דיכאון וחרדה.
עברתי בית ספר לפני כמה חודשים ובחודש השני אחרי שעברתי, לא הלכתי לבית ספר כמה שבועות, כי הרגשתי שאני פשוט לא יכולה להתמודד עם אנשים בכללי. וזה גרם לי נזק בלימודים. בדקתי כמה סיפטומים שיש לי, אני בזמן האחרון יותר רעבה מהרגיל, יש לי נדודי שינה, תחושת עייפות וחולשה, רתיעה מרעש (זה קורה לי המון בזמן האחרון), רתיעה ממגע פיזי באחרים (קרה לי היום שהלכתי לרופא), מיעוט בפעילות ובאנרגטיות,עצבות, ייאוש תהומי, רוגז, התפרצויות בכי, התפרצויות זעם, מועקה, הסתגרות חברתית וניתוק קשרים (שלא הלכתי לבית ספר כמה שבועות), אדישות ואיבוד עניין בפעילויות שנחשבו מהנות, ביקורת ושנאה עצמית, תחושת חוסר אונים וחוסר תקווה, תחושת ריקנות, חוסר משמעות, ירידה בזיכרון וכו'. בעיקרון יש לי כמעט את כל הסיפטומים ואני לא יכולה להתמודד עם זה יותר. לקחו אותי ליועצת בית הספר אבל זה לא כלכך עזר לי.
אחרי שהתחיל לי הדיכאון, הייתה אזעקה בעיר שלי. ומשם התחיל הקטע של החרדה. הרגליים שלי רעדו בטירוף והלב שלי פעם בחוזקה. וזה התחיל לקרות לי כל פעם שהייתה אזעקה (גם בצפירה של יום השואה). מאז יש לי חרדה מאזעקות. גם היה את הרצח באיתמר וזה מאוד השפיע עליי, ומאז שאני בחושך לבד, יש לי פחד ורעידות ודפיקות לב חזקות. וגם שהגיע יום השואה כל המצב הזה הפחיד אותי (משהו שלא קרה שנים קודמות). כל המצבים האלה שקוראים בעולם בזמן האחרון, השנאה שיש בעולם, מביאה לי המון חרדה ולחץ, לפעמים אני מרגישה שאני לא יכולה להתמודד עם זה יותר.
יש לי את כל הסיפטומים לחדרה, כמו דפיקות לב חזקות ומהירות, בחילה, כאבים בחזה, קוצר נשימה, כאבי בטן, כאב ראש, צורך דחוף להטיל שתן, סחרחורת או חולשה, אי שקט, מתח, מחשבות של פחד ודאגה חוזרות ונשנות, חוסר ביטחון, צורך להיתלות באחרים או באמצעי בטיחות כלשהם, ועוד. אני מפחדת.
רציתי לשאול אם יש תרופות שאני יכולה לנטול, נגד דיכאון וחרדה והאם אני חייבת מרשם?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה בבקשה - תגובה
ד''ר אירנה נתנאל20/05/2011שלום לך,
כן בהחלט, יש תרופות טובות ויעילות שיכולות מאוד לעזור לך. תפני להתיעצות עם פסיכיאטר.
חזקי ואמצי!!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תחושת "ריחוף" בראש.אמיר19/05/2011
שלום רב.
אני נוטל ציטאלופראם כמה חודשים, אחרי שנטלתי תקופה מסוימת עקב חרדה - ניסיתי להפסיק - אך חזרתי כי הרגשתי חוסר ביטחון בלעדיו.
כל התופעות שהיו לי של חרדה (כל הסימפטומים הרגילים) לא חוזרים פרט למידי פעם ברמה מאוד מינורית, כגון פחד לא ברור או זיעה קרה ואחרי זה עייפות מוגברת.
מה שכן נשאר וקורה לא מעט זה תחושת "ריחוף" בראש.
התחושה מזכירה מאוד סחרחורת, אבל זה לא סחרחורת כי אני כן רואה את הסביבה באופן ברור פשוט מרגיש כאילו אני "הולך על ענן". כאילו אני לא דורך על הרצפה או לא יציב למרות שאין לי תחושת נפילה שמתקרבת.
עשיתי CT ושללו בעיה נוירולוגית. הבדיקות דם תקינות.
יש למישהו הסבר/רעיון/פתרון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תחושת "ריחוף" בראש. - תגובה
ד''ר אירנה נתנאל20/05/2011אמיר שלום,
תחושת "ריחוף" יכולה להיות סימפטום של חרדה. תופעה זו נקראת דיסוציאציה (ניתוק). היא מאוד לא נעימה, לעיתים אף מפחידה, אך היא כלל לא מסוכנת וחולפת כאשר חרדות פוחתות. טיפול התנהגותי - קוגניטיבי (CBT) מאוד יעיל בהתמודדות עם תופעות אלו. ניתן לשלב גם טיפול בביופידבק. הדבר החשוב ביותר הוא לא להיבהל ולא להילחץ מהתחושה. לחץ והתרגשות מגבירות את העוצמה של הניתוק וגורמות לו להופיע בתדירות גבוהה ולמשך זמן ממושך. קבל את התחושה. נסה לא להילחם בה. זרום איתה. תגובות אלו מקטינות עוצמה, מצמצמות משך ותדירות הגלים.
תרגיש טוב,
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נמאס לי מהחיים בא לי למותמאיה19/05/2011
היי,
אני מרגישה בזמן האחרון שאין טעם לחיי, אני לא מפחדת מהמוות.
אני רק מפחדת להכאיב לאנשים הקרובים אליי, זה יהיה מאוד לא מתחשב מצידי להתאבד ולהכאיב להם יותר.
אני מרגישה שאני רק מעיקה, כלום לא מצליח לי בחיים, בעלי לא אוהב אותי , אימא רחוקה ממני ואבא מת לפני כמה שנים אני התגעגעתי לאבא שלי הוא חסר לי מאוד אין טעם לחיים שלי , אני באמת רוצה למות נמאס לי מהחיים , לבעלי אין סבלנות כל מילה שאני אומרת ישירות הוא מתעצבן עליי לא סובל אותי ,אני מרגישה כמה הוא שונא אותי ואני לא יכולה לדבר עם אף אחד, אפילו עם החברה הכי טובה שלי.
אני רוצה להתחיל מההתחלה, תחילת החיים, הוולד מחדש אני יודעת שזה לא הגיוני לכן אני מעדיפה למות.
הייתי מעדיפה לא לחיות מלהתחילה, לא להיוולד אבל אין מה לעשות זה קרה..
אבל אני יודעת להסתיר טוב מאוד את מצבי הרוח שלי, אני מצחיקה ומחייכת, אני מטעה.
אני לא רוצה להדאיג אנשים בגללי אבל בזמן האחרון עוברים עליי כל כך הרב דברים ואין לי למי לספר כי אני מרגישה שאף אחד לא אכפת...
אני לא נרדמת בלילות, ניסיתי לחנוק ת עצמי עם הכרית כמה פעמים ואז תמונתה של אימי קפצה לי לראש.. המחייבות שלי כלפיה משאירה אותי, אני חייבת לה את כל כולי ולגרום לה צער זה הדבר האחרון שאני רוצה לעשות. כי היא הדבר היחיד היפה בחיים שלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נמאס לי מהחיים בא לי למות - תגובה
ד''ר אירנה נתנאל20/05/2011מאיה שלום,
מצבי מצוקה הם חלק בלתי נפרד מהדינאמיקה של החיים והתמודדות איתם מהווה אתגר להתפתחות האדם ולצמיחתו האישית. לעיתים נחוות חוויות המצוקה בעוצמות גבוהות מאוד ונתפסות כחסרות מוצא עד שנראה, כי הפיתרון היחיד הוא למות ועל ידי כך להפסיק את הסבל. תחושה של חוסר יכולת להתמודד או/ו העדר כלים ומשאבים להתמודדות יעילה תוקעים את האדם בתוך מלכודת של מצוקה. אם זאת, ניתן ללמוד אופנים שונים ולהרחיב מגוון של מיומנויות המסיעות בהתמודדות יעילה עם המצב ועוזרות להיחלץ ממלכודות. כלים אלו עשויים להוות חוסן אישי להתמודדויות יעילות במצבי לחץ ומשבר עתידיים. כלים אלו ניתן ללמוד בטיפול פסיכותרפויטי. גישה התנהגותית - קוגניטיבית (CBT) יכולה לתרום רבות. בנוסף, יתכן ויש צורך בעזרה תרופתית. אני מאוד ממליצה לפנות להתיעצות פסיכיאטרית בנוסף לפסיכותרפיה.
תודה על פנייתך לפורום,
אשמח לענות על שאלות נוספות,
חזקי ואמצי!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמאיה, אם את רוצה אני מוכן להקשיב לך
אפי04/06/2011מעניין אותי מאוד לשמוע מה עובר עלייך, אם את רוצה להיות בקשר תשאירי מייל או משהו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הצילו אני לא יודע מה לעשותאנונימי17/05/2011
שלום לך, אני בן 17 ומשהו, ואני רוצה למות.
אני רוצה בכך כבר זמן רב ואני אומר לעצמי לא!, אבל אני לא יודע כמה זמן אני אוכל להחזיק את זה. זה התחיל בכך שאני הכזבתי את ההורים שלי, הם לא אומרים כלום אבל אני שומע את זה בקול שלהם, וזה אוכל אותי אז אחלטתי לקחת את זה לידיים ולסיים את זה.
אני לא יודע מה לעשות. אני לא רוצה ללכת לטיפול משום שזה יכתים לי את העתיד בכך שאדם הזה פסיכי. ואני לא רוצה להגיד כלום להורים שלי משום שהם ילחצו וזה ילחיץ אותי.
אז HELP ME אני לא יודע מה לעשות.
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הצילו אני לא יודע מה לעשות - תגובה
ד''ר אלונה גוברמן17/05/2011שלום. האם ניסית לפנות לעזרה מקצועית? לדעתי חשוב קודם כול לאזן את מצב הרוח מבחינה תרופתית ובמקביל טיפול פסיכולוגי שיעזור לך להתמודד בצורה יעילה עם הקשים האישיים כדי לאפשר לך התפתחות וצמיחה אישית.
אני מאמינה שמשברים כמה שהם יכולים להיות קשים הם יכולים להיות גם הזדמנויות לצמיחה. התאבדות היא כמו פיגוע טרור עבור כול המשפחה וילדיך במיוחד ילווה אותם לכול החיים. את רוצה להיות טרוריסטית של משפחתך? יש דרכים אלטרנטיביות לפתור בעיות ולהמשיך לחיות חיים טובים ואיכותיים למרות העבר ולמרות הקשיים.
לא להתייאש!!
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיחת בת-זוג עם פסיכיאטרדליה17/05/2011
שלום רב,
בן זוגי סובל מדיכאון שהתפרץ עם התקף פאניקה (עפ"י מסמך הפסיכיאטר).
הוא כשבועיים בבית נוטל כדורים ללא שיפור במצבו.
בגלל הדיכאון, שככ"ה נמשך זמן רב והעמיק, הוא אינו מדבר ומשתף, מעדיף לשבת ולבהות או לחשוב מחשבות, מזניח את עצמו (מקלחות, לא אוכל, לא יוצא מהבית וכו').
לדעתי מצבו ללא שיפור/מחמיר והוא אינו משתף גם את הפסיכיאטר במכלול הסימפטומים היום יומיים (מפחד להשאר לבד בבית, עצבני או אפתי מאוד-אין אמצע, הרטבה במיטה בלילות, חוסר שינה וכו'....)
האם נהוג שבני זוג ישוחחו עם הפסיכיאטר? ומה תפקיד המשפחה הקרובה בסיוע לאדם ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיחת בת-זוג עם פסיכיאטר - תגובה
ד''ר אלונה גוברמן17/05/2011לדליה שלום. את יכולה לדבר עם פסיכיאטר המטפל של בן זוגך במידה והוא מסכים.
באתר של קליניקה שלנו קיים חומר על תפקיד המשפחה הקרובה בסיוע לאדם.
כתובת בראש הפורום
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום, אני חייב תשובות לשאלות שלי.פדרו17/05/2011
קוראים לי פדרו. ואני לפני חצי שנה התשחררתי מהצבא על פרופיל נפשי. הסיבה שפניתי לכאן היא שאני מאוד מבולבל מאז. קרו לי מספר דברים מאז שאני לא יודע איך להסביר אותם. היתה לי התעלפות מוזרה, אני מבקר אצל רופא המשפחה שלי כלכך הרבה. אני אוהב פתאום להסתגר בבית, וזה קורה בזמן האחרון לעיתים מאוד קרובות. אפשר לומר, שמאז ומתמיד אני מבולבל. עוד לפני הצבא אני חושב שסבלתי מהתקפי חרדה. או איך שמגדירים את זה. ויש לי מן פחדים מסוימים מדברים מסוימים. יש לי גם מחשבות דיכאוניות. אני מרגיש שאני פשוט לפעמים הולך לאיבוד. יש מקרים מסוימים שאני אפילו בוכה עם עצמי. אני חושב על כל מיני דברים ומתחילים לבכות. כשהייתי יותר קטן הייתי מעשן סיגריות, עד שאימי גלתה זאת ואסרה עלי שאני חייב להפסיק. הפסקתי בין רגע לכמעט 4 שנים עד לפני זמן מה. אני ביום יום בבית לא מעשן, אבל כשאני יוצא בסופ"ש עם חברים אני יכול לסיים קופסא. לעיתים ביום יום אני מרגיש לחצים בחזה וכאבי ראש. ויש לילות שאני לא מצליח לישון. אני לא יודע מה יש לי. אני חייב עזרה. אני לא יודע לאן לפנות. בקשה , עיזרי לי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום, אני חייב תשובות לשאלות שלי. - תגובה
ד''ר אלונה גוברמן17/05/2011שלום. שלום. אני ממליצה לך לפנות לפסיכיאטר או פסיכולוג לצורך איבחון ובחירת הטיפול. אתה יכול לפנות לתחנה לבריאות הנפש (תב"ן) באזור מגוריך או קופת חולים (טיפולים חינם) או לקליניקה פרטית.
תרגישי טוב,
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מצב רוח ירוד מאוווווווד שבוע 20הריונית15/05/2011
היי
אני בת 32 בשבוע 20 אמא לילדה בת 10 מנישואים קודמיים הסיפור שלי הוא כזה:
להריון הזה חיכינו שנתיים וחצי לבעלי היה חוסר זרע מוחלט ולבסוף אחרי שקרה לנו נס מצאו נס ונכנסתי לתהתיל ההפריה ונכנסתי להריון אבל מה שקורה זה שאני מאוד עצבנית בלי מצב רוח בכלל אפשר להגיד ממש עצובה עוד לא התחברתי להריון אולי בגלל שעדיין אני לא חשה את התנועות ולא מפנימה אבל בדרך כלל אני טיפוס שאי אפשר לפספס אותו בחברה תמיד צוחקת ומחייכת ובן אדם מאוד מאושר במיוחד גם עם בעלי שהוא החבר הכי טוב שלי אבל לאחרונה אני ממש לא מסמפטת אותו אני בוכה לעיתים קרובות ודי נמאס לי מהמצב הזה אני רוצה לקרון מאושר חלק מהעניין זה גם השינוי שחל בגופי האם אני צריכה ללכת לדבר עם מישהו אני לא מעונית להעביר לעוברית שלי את מצבי הרוח הלא נעימים האלו אודה לך על תשובתך המהירה כדי שאוכל שוב לחייך בקרוב :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מצב רוח ירוד מאוווווווד שבוע 20 - תגובה
ד''ר אלונה גוברמן17/05/2011שלום. לצערי, דרך הפורום בלתי אפשרי לאבחן ולהמליץ על טיפול ועזרה. לצורך זה נדרש אבחון מעמיק ומקוצועי של מצבך תוך הכרות איתך. אני ממליצה לפנות לפסיכיאטר או פסיכולוג לצורך איבחון ובחירת הטיפול. אתה יכול לפנות לתחנה לבריאות הנפש (תב"ן) באזור מגוריך (טיפולים חינם) או לקליניקה פרטית
תרגישי טוב,
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפסקת כדורי viepax XRגל14/05/2011
שלום,
מזה שלוש שנים אני נוטלת כדורים נגד חרדה ודכאון, לפני כחודש וחצי עם הפחתת הכדור בייעוץ הפסיכיאטר הפסקתי לגמרי ליטול את הכדור ונשמתי לרווחה..בחודש הראשון הרגשתי בסדר גמור ללא שום תופעות ממש כמו שהתנהגתי כשלקחתי את הכדור,
בשבועיים האחרונים חזרו לי המחשבות הכבדות, בעיות השינה,מצבי רוח, וכל אותם התחושות המפחידות שכבר מזמן שכחתי איזה רע הם מרגישות..:(
למרות שהכדור ויפאקס עשה בי פלאים, ככ רציתי להפסיק אותו ולחזור לחיים תקינים,
אני מאוכזבת מעצמי שאולי יש סיכוי שאחזור שוב לאותו מעגל עד סוף חיי..
האם את חושבת שעליי לחזור ולקחת שוב את הכדור???
כמו כן אני בחורה שסובלת מעודף משקל והבנתי שויפאקס איננו משמין, האם ידוע לך אחרת?
אשמח לתשובה,
סופש נעים,גל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפסקת כדורי viepax XR - תגובה
ד''ר אלונה גוברמן17/05/2011שלום. אני ממליצה לדבר עם פסיכיאטר המטפל. אם ויאפקס עזר בעבר אז כדי לחזור לטיפול.
עלייה במשקל מהתרופות נוגדי דיכאון וחרדה מאוד אינדיבידואלית. השמנה עם ויאפקס הינה תופעת לוואי מאוד נדירה. זה קורה מסיבות שונות: שינויים מטבוליים, עלייה במצב הרוח , גורמת לעליה בתיאבון וכו'.
תפני לדיאטנית ותעשי תוכנית של הרזייה. חשוב לעשות פעילות גופנית .
בהצלחה
אשמח לענות על שאלות נוספות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ציפרלקס ועייפותמורן13/05/2011
התחלתי לקחת ציפרלקס השבוע אחרי הפסקה של 4 חודשים.
מרגישה עייפות רבה, תשישות, תחושה ממסטלת.
בעבר כשלקחתי אני זוכרת שזה גם קרה בהתחלה רק לא זוכרת כמה זמן זה נמשך.
אשמח לדעת מתי תחושת העייפות התשישות הממסטלת עוברת כי זה מקשה עליי בהתנהלות היום יומית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ציפרלקס ועייפות - תגובה
ד''ר אירנה נתנאל13/05/2011אורין שלום,
תופעה זו אופיינית לציפרלקס, היא מוכרת ושכיחה למדי. היא אמורה לחלוף בהמשך הנטילה כפי שנוכחת לדעת מנסיונך בעבר. לפעמים העייפות חולפת תוך מספר שבועות ולפעמים לוקח חודש או חודשיים. בכול אופן, ההשפעה החיובית של ציפרלקס בהמשך הנטילה גוברת על התופעות השליליות. שווה לעזר בסבלנות ולהמתין עד שהעייפות תחלוף.
תרגישי טוב,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חרדותאנונימית12/05/2011
שלום
אני בת 22 ואני חושבת שיש לי חרדות חברתיות. אני רוצה לטפל בזה ואני לא יודעת למי לפנות ומה לעשות.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חרדות - תגובה
ד''ר אירנה נתנאל13/05/2011שלום לך,
חפשי מטפל / ת התנהגותי - קוגניטיבי (CBT).
בהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)

