מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מתרגשתנעה14/06/2011
שלום רב,
אני מאוד מתרגשת לפני הרצאות, והדבר מתבטא ביו היתר, ברעידות פנים. הומלץ לי לקחת דרלין. כמספר ימים לפני הרצאה שעתידה להתרחש מאוד בקרוב, ניסיתי, כעצת הרופא, את הכדור. על אף נטילת הכדור הבאתי את עצמי על ידי מחשבה על הסיטואציה המאיימת להתרגשות (אם כי לא היו רעידות, אך אלא אף פעם לא מופיעות אלא בזמן אמת. נוכח כך נטלתי יום לאחר מכן שני כדורים
(במינון 10 מ"ג), על דעת רופא המשפחה, גם כן כניסיון, ושהבאתי את עצמי לחשוב על הסיטואציה חשתי בהתרגשות וקושי. מה עצתך? 3 כדורים בבת אחת או שאולי אי אפשר להעלים לגמרי את תחושת ההתרגשות והתסמינים הפיזיים אמורים להעלם על אף תחושת ההתרגשות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מתרגשת - תגובה
ד''ר אירנה נתנאל20/06/2011נועה שלום,
הדרך הטובה ביותר להתמודד עם המצב היא פסיכותרפיה התנהגותית - קוגניטיבית (CBT) בשילוב עם ביופידבק. טיפו CBT קצר וממוקד ובמהלכו תוכלי ללמוד כלים ומיומנויות של שליטה במצב.
בהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דיכאוןנועה11/06/2011
אני סובלת מדיכאון כול יום דם ודמעות מה עושים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דיכאון - תגובה
ד''ר אירנה נתנאל20/06/2011נועה שלום,
טיפול תרופתי בשילוב עם פסיכותרפיה התנהגותית - קוגניטיבית (CBT) היא הדרך הטובה ביותר להתמודד עם דיכאון. אני מאוד ממליצה להתחיל מהתיעצות עם רופא פסיכיאטר.
תרגישי טוב,
בברכה,
ד"ר אירנה נתנאל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עליות וירידות-מאניה דיפרסיה?קוראל11/06/2011
היי אני בת 16 בדקתי תסמינים למאניה דיפרסיה המצביעים על כך שאני סובלת מי זה
יש לציין שבמשך 3 שנים סבלתי מדיכאון קליני מגיל 12 עד גיל 15 .. ואז לראשונה במשך מספר חודשים הראשונים של כיתה י הרגשתי סוף סוף טוב הייתי מאושרת הייתה לי הערכה עצמית בחיים זה לא היה לי !! (סבלתי מהתעללות מילולית ופיזית חברתית)
**מגיל 6 יש לי מחשבות אובדניות
עליות וירידות במצבי רוח למשל.. שאני שמחה הכל נראה מעולה אני מבטיחה לעצמי שאני אעבור את הבגרויות ולא לאכזב את הוריי שאני אצליח בחיים אני קופצת מרעיון לרעיון כי אני רוצה להספיק כל כך הרבה אבל אז בום נפילה שמשהו קטן לא מצליח לי או שפתאום אני בודדה אני ניכנסת לדיכאון שיכול להמשך שבוע או שבועיים עם בכי בלי הפסקה ...יש
עוד מיליון דוגמאות כמובן...
ואני רוצה רק להגיד .. זה ממש לא מגיל ההתבגרות אין לזה שום קשר מאז ומתמיד הייתי ככה .. מאז שאני זוכרת את עצמי אז בבקשה לא לענות לי שזה קורה לכולם וזה טבעי כי אני רואה אנשים שיש לי מצבי רוח רגילים אבל אני מדברת על דיכאונות שאני ניכנסת אלייהם בצורה רצינית ביותר כאילו הגיע סוף העולם! ואז יום למחרת אני יכולה פתאום להרגיש התרוממות כזאת !!
ביקשתי מאמא שלי שתקבע לי תור לפסיכולוג והיא התקשרה לקופת חולים כללית וביקשה . הבעייה שאמרו לה שזה יכול לקחת גם 3 חודשים .. ואמא שלי לא יודעת שאני מרגישה ככה גם שניסיתי להסביר דברים מסויימים היא פשוט לא מבינה עד כמה זה באמת גרוע והיא אמרה "מזל שאין לך שום דבר שבשבילו צריך להיות לחוצים עם התור"
הבעיה שזה קורה .. אני מרגישה ומתכננת ומבררת איך להתאבד ויודעת שזאת תמיד תיהיה אפשרות במידה שאני לא אצליח בחיים.. אז עכשיו זה מובן עד כמה אני צריכה את התור הזה ?? אני רוצה ללכת לאיבחון אני לא יודעת אם זה קשור לפגישה עם פסיכולוג..
אני לא יודעת למה אבל אמא שלי אמרה לרופאה שאני רוצה פסיכולוג בגלל לחץ מבגרויו ת (אפילו לא קרוב!!) אני מרגישה שנפשית אני חולה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עליות וירידות-מאניה דיפרסיה? - תגובה
ד''ר אירנה נתנאל09/10/2011קוראל היקרה,
אני מאוד ממליצה בנוסף לפסיכולוג להתיעץ גם עם רופא פסיכיאטר. ייתכן ואת זקוקה גם לעזרה תרופתית. לעיתים קרובות מאוד במצבים שאת מתארת טיפול תרופתי יכול להיות פתרון מצויין שישפר את מצבך.
בהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשמעי
רון16/06/2011אני בן 17 וחצי וסובל מדיכאון כבר 3 שנים ואני בטיפול תרופתי ופסיכולוגי מה שקורה לך זה לא בטוח מאניה דיפרסיה אבל בהחלט את סובלת מדיכאון אני מכיר את זה טוב מאוד לשעה הכל ניראה טוב את מדברת עם אנשים שלא דיברת מתכננת תוכניות אוהבת את כולם ואז יש נפילה כזאת שהלב נופל ואתה לא רוצה לחיות יותר, מכיר את זה.
2 דברים תעשי:
אני די בטוח שאת צריכה טיפול תרופתי נגד דיכאון ואולי גם חרדה.
לכי לפסיכולוג דחוף, את חייבת, אמא שלך בדיוק כמו ההורים שלי אפילו קצת יותר טוב והיא- לא מבינה כלום על מה שעובר עליך.
אל תהיי תמימה ואל תקשיבי לכל חרטה שהמשפחה אומרת , מה שאת מרגישה זה המציאות וזה מה שאת חווה וזה רק את יודעת אל תתני לאנשים להכניס לך סיפורים עליך לראש. שנתיים סיפרו לי סיפורים שזה גיל ההתבגרות וזה סתם ואני מורד ובגלל זה לא הבנתי שאני בדיכאון שנתיים ולא טופלתי עד לפני שנה.
לכי לפסיכולוג טוב תבקשי פסיכיאטר טוב ואללה בהצלחה תעצרי את הסבל כמה שיותר מהר ואז תוכלי להתפתח, תאמיני לי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכול כך נכון!
גל09/10/2011זה כול כך נכון!אני בת 17 ואני מרגישה בדיוק את אותו הדבר!!אין מי שיביןן!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדרך אגב
גל09/10/2011ודרךאגבבכלל לא התחלתי טיפול כלשהו..ללא יודעתאיך לפתור את זהץץץ
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלרון תודה!!
קוראל17/06/2011תקשיב ממש תודה !!
אתה ממש הבנת אותי .. לא יכולתי להסביר את זה יותר טוב.. הייתי בטוחה שאין סיכוי שמישהו יבין!
וזה באמת לא גיל ההתבגרות אני מכירה את עצמי יותר מידי טוב אני לא מורדת ולא כלום !
אני יודעת מה עובר לי ובטוח שזה לא "גיל ההתבגרות" וזה מה שניסיתי להסביר אבל כל הזמן חושבים שאם אני בdown אז ישר עושים שיחה ואומרים "את בגיל ההתבגרות"..
ככה שופטים אותי עד עכשיו ואני פשוט מתחרפנת כשעושים את זה !!
אז ממש תודה לך !! הבנת אותי כל כך !!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לחצות כדור ציפרלקסרונה11/06/2011
אני מטופלת מזה כשנתים בכדור ציפרלקס 20 מ"ג, והוא מאד מאד עזר לי.
מצבי השתפר גם בשל גורמים נוספים כמו עבודה טובה וחברים וכולי.
כרגע אני רוצה לרדת לחצי הכמות, ואני יודעת שעדיף להתייעץ עם פסיכיאטרית
במקביל, אבל רציתי לשאול עקרונית:
האם יש סכנה מסויימת בעצם החצייה של הכדור עצמו לשניים ?
(פעם שמעתי משהו על נזק אפשרי לקיבה בחציה של כדורים בכלל) -
מישהו מהרופאים יכול לענות בנושא ??
תודה רבה !!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אין תגובה ?
רונה16/06/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלחצות כדור ציפרלקס - תגובה
ד''ר אירנה נתנאל20/06/2011רונה שלום,
מותר לחצות את ציפרלקס.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חרדהחסוי10/06/2011
שלום בן 32
בשבועיים האחרונים סבלתי סובל מחרדות בריאות
אני בטיפול אצל פסיכולוג.
התאבון חזר לי וגם קצת המצב רוח
אבל עדיין אני נורא חלש ויש לי כאבי שרירים
האם זה מצויי התחושות האלו?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חרדה - תגובה
ד''ר אירנה נתנאל10/06/2011יהודה שלום,
תחושות שאתה חווה יכולות להיות כחלק מהפרעת החרדה ממנה אתה סובל. כאשר מצבך ישתפר והחרדה תחלוף, גם התחושות האלו יעלמו.
תרגיש טוב,
ברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלוםךשי10/06/2011
דוקטור בהנני גבר בן 27 ומגיל 15 סובל מדכאונות הולכות וחוזרות פתאום בלי הודעה פעם לשבוע ופעם לשנתים כמעט שלא יצאתי מהבית והיתי קרוב כפסע מהמוות הכנתי כבר דרכים להתאבד אבל ויתרתי והנה שוב חוזר הדכאון וכמו בהתחלה מרגיש מוות שמתקרב יש לצין שישנם לי גם הפרעות טורדניות שלמשל אני הולך ברחוב אני חוזר אחורה ואתמול אמא שלי ראתה אותי וצעקה עלי וכבר בערך 4 חודשים אני לא יוצא מהבית אבל בשבוע האחרון מרגיש דכאון מה לדעתך האבחון אני מתחנן אני רוצה טיפול ומרגיש נסיןון אחרון אני רוצה לקבוע תור אצל פסיכאטר ליום ראשון האם זה אפשרי פשוט מאודךףקמ
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלוםך - תגובה
ד''ר אירנה נתנאל10/06/2011שי שלום,
ללא ספק, אתה זקוק לעזרה מקצועית. טוב עשית שקבעת תור אצל רופא פסיכיאטר. טיפול תרופתי משולב עם פסיכותרפיה התנהגותית - קוגניטיבית היא הדרך הטובה ביותר להתמודד עם מצבך.
חזק אמץ,
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- [email protected]דנה06/06/2011
שלום דוקטור רציתי לדעת אם אני סובלת מחרדה כבר 4 שנים אין לי חיים עברתי את כל הבדיקות ושום דבר לא נמצא .. אני סובלת 24 שעות מפעימות לב בבדיקת מאמץ קרדיולוגית נאמר לי שזה לא מהלב. סובלת משריפה דיגדוגים וזרמים באזור שד שמאל . זרמים בגב עליון קפיצות שרירים רעידות פנימיות . יש לציין שאת הפעימות והלחץ על השד אני מרגישה 24 שעות ביממה אם אני ערה בשנה אני נחה ולא מרגישה זאת.. בבקשה תייעצו לי מה לעשות אני במצב יאוש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי חמודה
חגיתוש09/06/2011שלום חמודה, את יכולה להכנס ל- "הפורטל הישראלי לטיפול קוגניטיבי התנהגותי (CBT)" יש שם מענה אישי ואפילו צ'ט או התקשרות טלפונית. כנראה את מרגישה טוב יותר שזה בעילום שם... בהצלחה חגית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה[email protected] - תגובה
ד''ר אירנה נתנאל10/06/2011דנה שלום,
תחושות שאת מתארת יכולות להיות קשורות לחרדה. מה שעוד תומך בהשערה זו היא העובדה שמבחינה גופנית לא נמצאה סיבה לסימפטומים. כשלא מוצאים סיבה גופנית ככול הנראה מדובר בסיבה נפשית. לכן, פסיכותרפיה התנהגותית - קוגניטיבית בשילוב עם ביופידבק יכולה מאוד לעזור. יתכן יכדאי לשקול בנוסף לפסיכותרפיה גם עזרה תרופתית.
אשמח לענות על שאלות נוספות,
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בן 28שלום06/06/2011
שלום, מאז שהשתחררתי מצהל אני מרגיש שאני הולך ומתדרדר.
אני פלגמט בצורה בלתי יאומנת, ואני מרגיש כלוא בתוך עצמי.
יש לי הערכה עצמית מאוד נמוכה. אני כל הזמן חסר אנרגיות.
ואני מאוד רגשן מה שמקשה עלי לשים את הדברים התפלים בצד ולהתעסק העיקר.
(כאשר יש אנרגיות מישהו בא ומוריד לי אותם כמו מחט נעוץ בבלון)
מרגיש חסר תועלת, חסר יוזמה, חסר אנרגיות.
כל המן אני מסתכל על הזולת יותר מאשר עצמי עד כדי הזולת על חשבון עצמי!
קשה לי ללמוד להפנים וליישם.
לפעמים קורה שאני אומר דברים שאני אישית לא הייתי אומר אותם.
אני מרגיש חריג וזה הולך ומחמיר.
אף פעם לא הייתי ככה. בצעירותי הייתי תוסס, מוקף חברים, רצון ומוטיבציה.
היום אני לא עושה כלום וכועס על כל העולם כולל ההורים שלי (לא יודע למה ועל מה אני מאשים אותם).
מרגיש חסר אונים, מה עושים עם זה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בן 28 - תגובה
ד''ר אירנה נתנאל10/06/2011שלום לך,
צר לי מאוד לשמוע על מצבך. אתה לא מציין כמה זמן מאז שהשתחררת. לעיתים דורש זמן כדי להסתגל לחיי אזרכות אחרי שרות צבאי. נסי לבנות לעצמך סדר יום מובנה וקבוע שבו תשלב עיסוקים שאתה אוהב, פעילות ספורטיבית, חיים חברתיים ועוד. בנוסף, חשוב לעבוד על חיזוק ביטחון העצי. פסיכותרפיה התנהגותית - קוגניטיבית יכולה מאוד לעזור לך לשפר את מצבך. יחד עם המטפל/ת תוכל לבחון כיוונים שונים להתקדמות בחייך האישיים (לימודים, עבודה וכו'). נסה למצוא תעסוקה משמעותית.
חזק ואמץ!
אשמח לענות על שאלות נוספות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאשמח אם תיצור איתי קשר
עידו11/06/2011היי
נראה לנו שאנו באותה סיטואציה. מאד יהיה קל לי ולך אם נתמודד עם זה אחד מול השני. לשנינו זה יעזור (למרות שאני לא מכיר אותך). אשמח אם תיצור איתי קשר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגם אני באותו מצב
טל14/06/2011אני בערך בגילך, ונראה לי שאני יודעת על עוד כמה דברים שמונעים ממך להיות מאושר, כמו שקורה לי, שהם לא לפורום.
אני באותו מצב בדיוק, מאז השחרור, פרח נבול.
דבר איתי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אדם שנמאס לו מהחייםאהרון03/06/2011
מה עושים עם בן אדם שמחפש את המוות והתחיל לקחת מירו לאחרונה ושותה הרבה בירות ומעשן הרבה סיגריות ועבר 2 התקפי לב..
אשמח לתשובה אני מדבר בשם אימו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אדם שנמאס לו מהחיים - תגובה
ד''ר אירנה נתנאל10/06/2011אהרון שלום,
כנראה, שאדם כזה מנסה להתמודד עם מצבו ודרך התמודדות שלו לא יעילה. הוא זקוק לעזרה מקצועית. הייתי מאוד ממליצה לפנות ליעוץ פסיכיאטרי.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דיכאון עמידזהבה03/06/2011
בת 53 בדיכאון קשה כמעט 5 שנים. טופלתי במגוון רחב של תרופות וכלום לא עזר. טופלת בניזעי חשמל וגם זה לא הועיל. אין לי פסיכיאטר כי הלכתי רק לטיפולים פרטיים. אין לי יותר כסף לממן אותם. מצבי קשה ביותר הולך ומידרדר. איבדתי רצון לחיות. ניתקתי את כל הקשרים החברתיים שלי. משפחתי סובלת ביותר . אין לי אור בקצה המנהרה. המצב הכלכלי הפיסי והנפשי חמור. כולם מתמוטטים מהמחלה הארורה הזו.יש לי גם בעיות גופניןות קשות כמו אוסטיאופורוזיס,טינטון שמחרפן אותי כבר חמש שנים. בעיות שיניים וחניכיים קשות. מתוך בריאות שלמה אדם שאהב את החיים הפכתי לשבר כלי.אני לא רוצה להתאשפז ואני לא מוכנה יותר לקחת טיפולים תרופתיים. האם אפשר לצאת ממצב כ ל כן מורכב וקשה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה לא עונים לי?
זהבה10/06/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדיכאון עמיד - תגובה
ד''ר אירנה נתנאל10/06/2011זהבה שלום,
צר לי מאוד לשמוע על מצבך. לצערי הרב מהמצב המורכב כל כך אין דרך לצאת בלי להמשיך ולחפש את האיזון התרופתי ולשלב טיפולים לא תרופתיים כגון TMS (גרייה מגנטית למוח), ECT ופסיכותרפיה CBT. חשוב להמשיך ולנסות, להתיעץ עם מומחים, לבקש חוות דעת נוספות. חשוב להמשיך ולא להרים ידיים בסופו של דבר תמצא הדרך לשפר את מצבך.
חזקי ואמצי!
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חרדותאופיר03/06/2011
שלום אני אופיר בת 12 אני מאוד רוצה למות נאי לוקחת ציפראמיל וריספרדל ויש לי דיכאון עזבתי את הפסיכולוגית שלי ועכשיו אין מי שיעזור לי!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חרדות - תגובה
ד''ר אירנה נתנאל05/06/2011אופיר שלום,
צר לי מאוד על הרגשתך. מצבים קשים הם חלק בלתי נמנע של החיים. מצבים אלה חולפים ואז באות תקופות יותר טובות. תחזרי לפסיכולוגית שלך ותלמדי יחד איתה כלים להתמודדות. את יכולה גם לחפש פסיכולוג / ית אחר /ת. חשוב שלא תשארי לבד בתקופה זו.
נסי להיות חזקה עד כמה שאפשר.
חזקי ואמצי!!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעזרה
מתמצאת06/06/2011היי אופיר. קראתי את מה שכתבת. עצוב.. יש לי בעיות נפשיות ואני מטופלת ב תרופות, לאחרונה, שמעתי על אתר "סהר" תמיכה נפשית. תקלידי כך באינטרנט, בגוגל.. יש שם נציגים שמשוחחים איתך בהקלדה, כמו במסינג'ר. אתמול עשיתי את זה. משעה תשע בערב. תרגישי טוב ותשמרי על עצמך. אגיד לך מה שאומרים לי.. "ותחשבי חיובי". ביי חמו'דה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה "לעזרה מתמצאת"
אופיר06/06/2011תודה רבה על ההמלצה אני יכנס לאתר.. אני מקווה שיעזור לי במשהו ..
ואני מקווה שהתרופות יעזרו לך ותרגישי יותר ויהיה לך טוב!!!!
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה לאירנה
אופיר06/06/2011אני רוצה לחזור לפסיכולוגית אולי זה יעזור לי אני לא חושבת שכדאי להחליף להורים שלי נמאס כבר החלפתי פעמיים .. אני מקווה שיהיה לי יותר טוב כי בנתיים אני רואה שאף טיפול אצל פסיכולוגית לא עוזר לי ..
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום
חגיתוש09/06/2011שלחתי בטעות לתגובה אחרת רציתי לשלוח לך את ההודעה. את יכולה להכנס ל- "הפורטל הישראלי לטיפול קוגניטיבי התנהגותי (CBT)" יש שם מענה אישי ואפילו צ'ט או התקשרות טלפונית. כנראה את מרגישה טוב יותר שזה בעילום שם... בהצלחה חגית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חרדה בהמשך לתשובהיהודה03/06/2011
תודה על התשובה
רק רציתי לדעת אם חרדות מביאות לחוסר תאבון??
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חרדה בהמשך לתשובה - תגובה
ד''ר אירנה נתנאל05/06/2011במצבים של חרדה מערכת הרעב יכולה להיות מנוטרלת. ההסבר לכך הוא שבמצבים של איום ממשי הגוף מוכן למצב של הישרדות על מנת לעזור לנו להישאר בחיים המוח מנתק מערכות שלא רלוונטיות. כאשר המוח יקבל מסר שהמצב לא מסוכן החרדה תחלוף המוח יחזיר את הגוף לאיזון וישחרר את המערכות.
חשוב ללמוד להתמודד עם חרדות באופן יעיל. כלים אלה ניתן ללמוד בטיפול התנהגותי - קוגניטיבי.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אני בדכאון - מחפש עזרה. אנא דחוף.עידו03/06/2011
שלום
אני אב לילדים, בדכאון (לא ישן טוב, חרדות, חוסר תאבון, חוסר ריכוז, עצבות) זה כחודש. מחפש דרך מוצא. אנא עיזרו לי. מישהו שעבר את זה. אודה אם יתמוך בי נפשית. אני חייב עזרה. אני מנסה לצאת מזה לבד, אבל לא מצליח. אם יש פסיכולוג טוב (במחיר גם סביר), באזור חולון שיכול לעזור לי, אודה מאד. אפשר לשלוח לי באימייל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אני בדכאון - מחפש עזרה. אנא דחוף. - תגובה
ד''ר אירנה נתנאל05/06/2011עידו שלום,
הדרך הטובה ביותר היא לשלב טיפול תרופתי ופסיכותרפיה התנהגותית - קוגניטיבית (CBT). במצבים של דיכאון קל עד בינוני ניתן לטפל במצב גם בלי תרופות. אני מאוד ממליצה לפנות להתיעצות פסיכיאטרית על מנת לאבחן את מצבך ולהתאים לך את הטיפול המתאים והטוב ביותר.
חזק ואמץ!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמי שיכול לעזור
עידו11/06/2011האימייל שלי [email protected] . אודה אם מישהו יעזר לי. דחוף
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיפול CBT
מעיינוש13/06/2011אם יש דיכאון ובעיות שינה אולי כדאי שתנסה לפנות לטיפול קוגניטיבי התנהגותי. אני כבר לא מטופלת אבל טופלתי במכון בת"א אם זה קרוב לך אני יכולה להמליץ לך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלחי לי למייל כל מה שאת יכולה לעזור
עידו13/06/2011אודה לך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי אין בעיה
מעיינוש15/06/2011ניסיתי פשוט האימל שלך לא עובד... אני אנסה שוב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהניסיתי ממייל אחר
מעיינוש15/06/2011מחזיר אימל שהכתובת שלך לא נכונה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני מעדכן את האימייל
עידו16/06/2011טעיתי (זה מרב הדכאון), הנה האימייל :
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיש תרופה טבעית לדיכאון בשם דיפרסון
מימי לוין15/06/2011
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חוסר תאבוןדני03/06/2011
שלום
בן 32
בשבוע האחרון אני סובל מחרדת בריאות.
לאט לאט זה עובר לי. אבל עדיין התאבון ממש לא חזר אליי.
מה עושים? והאם זה מצויי שבזמן חרדות אין תאבון בכלל.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חוסר תאבון - תגובה
ד''ר אלונה גוברמן03/06/2011שלום. קודם כל תקבע פגישה עם איש מקצוע (פסיכיאטר או פסיכולוג) לצורך בדיקה מעמיקה של מצבך.
הדרך הטובה -פסיכותרפיה התנהגותית - קוגניטיבית (CBT).
טיפול CBT הינו קצר וממוקד, הוכיח את עצמו כהכי יעיל מבחינה קלינית ומחקרית בארץ ובעולם, הכי משתלם מבחינת עלות - תועלת ומאפשר שליטה בהווה וגם לטווח הארוך. כלים ומיומנויות שרוכשים במהלך הטיפול מאפשרים למנוע הישנות של ההפרעה בעתיד.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חרדה בלילהיהודה01/06/2011
שלום
בן 31
בשבוע האחרון אני סובל מחרדה בריאותית
בתחילת השבוע עשיתי פעילות ספורטיבית ולאחר מכן היו לי כאבים בחזה
נבדקתי עי הרופא וביצעתי אקג והכול ברוך ה יצא תקין והרופא אמר שזה שרירי חזה
זה עדיין לא סיפק אותי ואני עדיין בחרדה וחושב על זה כול היום
היום בלילה התעוררתי בבהלה עם כאבי חזה באמצע והזעה בראש
הכאבי חזה עברו מייד שהתעוררתי ונבהלתי מאוד.
מה זה יכול להיות?
והאם סיפור כזה מצויי?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חרדה בלילה - תגובה
ד''ר אלונה גוברמן03/06/2011שלום. אני ממליצה לפנות לאיש מקצוע (פסיכולוג/פסיכיאטר) לצורך בדיקה מעמיקה של ובחירת הסוג של עזרה (במידה ואתה זקוק)
בברכה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
.jpg)

