פורום חרדה, דיכאון - טיפול לא תרופתי - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ציטאלופארם
    מירי
    07/05/2011

    אני בת 34.5 אין לידות,בחורה בריאה ,אין תרופות קבועות שאני נוטלת, מחזור יחסית סדיר עם איחור של שבועיים לפעמים, הבעיה העיקרית היא "הפרומו" שעושה לי הגוף שבו או שבועיים לפני, המחזור מאד קשה מלווה בכאבי תופת והקאות ובחילות,התופעות של קדם וסתי והווסת מחמיר עם השנים, בשנה האחרונה זה מתבטא במצבי רוח מוזרים שפתאם אני מוצאת את עצמי בסרטים ובוכה מסיבות שטויות,נפגעת מדברים עד עומק נשמתי בניגוד לתקופה הלא סמוכה למחזור, שבה לא היתי מקדישה תשומת לב ונפגעת, השקיפות של המציאות נראת לי עכורה באותה תקופה הסמוכה למחזור,תסמינים של דכאון, כשמחזור חולף אני חוזרת למצב מאוזן ואני מביטה לאחור ובהלם שמדברים שטויים נפגעתי ובכתי, דיברתי עם חברות שבטווח גיל שלי אמרו שגם להן יש כאלה תופעות וגם אמא שלי סיפרה שיש תופעות דומות,. מצב זה מפריע כי זה מסווג אלי תדמית של חולשה במקום העבודה, בצירוף סבל נפשי שכלל לא נעים שבו אינני מצליחה להשתחרר ממנו, פניתי לרופאת משפחה המליצה שאפנה לרופא נשים אולי אקח גלולות מסרתי לה שגלולות רק מחמירות את התופעות ,היא רשמה לי מרשם של ציטאלופראם ובקשה שאתיעץ עם רופא הנשים, אמרה שאקח את הכדורים באופן קבוע ואנסה לראות אם זה משפר את ההרגשה סמוך לאותה תקופה של טרום וסתי. קראתי על הכדורים האלה וגילתי שאלה כדורים פסכוטיים לדכאון וחרדה. ומפריעה לי הרגשה שאני יודעת שאני אדם נורמטיבי שפתאם זקוק לכדור ששייך כנראה לקבוצה שיש לה הפרעה כנראה פסכוטית.עולה השאלה האם הכדורים יתייגו אותי כאחת שיש לה בעיה נפשית? אני בחורה בריאה רק המחזור משבש לי את איזון, אני מרגישה שהכדורים משייכים אותי לקבוצה שלא היתי רוצה להיות בה האם מחשבות נכונות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ציטאלופארם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ציטאלופארם - תגובה

    ד''ר אלונה גוברמן
    10/05/2011

    שלום. ציפרלקס- תרופה יעילה ובטוחה, המיועדת לטיפול בדיכאון ובהפרעות חרדה, גם בתסמונת טרום נסטי עוזר (pms). היא שייכת למשפחת חוסמי ספיגה חוזרת של סרוטונין (SSRI), ומעלה את כמות הסרוטונין במוח. בהשוואה לציטאלופראם, אסציטאלופראם פועלת במינונים נמוכים יותר, משפיעה תוך זמן קצר יותר (בין שבוע לשבועיים), ויש עדויות לכך שיש לה פחות תופעות לוואי. אסציטאלופראם נוחה לשימוש ונלקחת פעם ביום. תופעות לוואי אפשריות כוללות: בחילה, יובש בפה, קשיי שינה, עייפות, הזעה מרובה וקשיים בתפקוד המיני. תופעות אלו הן בדרך-כלל קלות וחולפות בהמשך השימוש. את מוזמנת גם להתייעץ עם פסיכיאטר.
    תרגישי טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ציפרלקס ורטלין
    אורן
    06/05/2011

    שלום הפסיכולוג שלי המליץ לי על תרופת הציפרלקס נגד דיכאון
    אני נוטה לקחת גם כן רטלין אבל לא באופן קבוע, בסביבות ה7-10 כדורים בחודש
    האם זה מסוכן ביחד?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ציפרלקס ורטלין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה נוספת

    אורן
    06/05/2011

    כמו כן אשמח לשמוע קצת יותר על הציפרלקס
    האם זה משהו שיכול לשפר את הביטחון העצמי שלי? את הפחד מלבד?
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ציפרלקס ורטלין - תגובה

    ד''ר אלונה גוברמן
    10/05/2011

    שלום. אין אינטרקציות בין תרופות אך אני מאוד ממליצה לפנות לפסיכיאטר לצורך איבחון.
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ציפרלקס ורטלין - תגובה - תגובה

    ד''ר אלונה גוברמן
    10/05/2011

    ציפרלקס- תרופה יעילה ובטוחה,המיועדת לטיפול בדיכאון ובהפרעות חרדה. היא שייכת למשפחת חוסמי ספיגה חוזרת של סרוטונין (SSRI), ומעלה את כמות הסרוטונין במוח. בהשוואה לציטאלופראם, אסציטאלופראם פועלת במינונים נמוכים יותר, משפיעה תוך זמן קצר יותר (בין שבוע לשבועיים), ויש עדויות לכך שיש לה פחות תופעות לוואי. בהשוואה לונלאפאקסין, אסציטאלופראם נמצאה יעילה באותה המידה, אבל נסבלה טוב יותר על-ידי המטופלים. במחקר שהשווה בין אסציטאלופראם לסרטראלין נמצא כי כבר במינון נמוך (10 מ"ג) אסציטאלופראם הראתה אותה מידת יעילות כמו זו של סרטראלין. אסציטאלופראם נוחה לשימוש ונלקחת פעם ביום. תופעות לוואי אפשריות כוללות: בחילה, יובש בפה, קשיי שינה, עייפות, הזעה מרובה וקשיים בתפקוד המיני. תופעות אלו הן בדרך-כלל קלות וחולפות בהמשך השימוש.
    לגבי ביטחון עצמי ירוד ופחדים- טיפול קוגניטיבי התנהגותי מאוד יעיל. באתר של קליניקה שלנו קיים חומר כתוב. כתובת בראש הפורום.
    בברכה



    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיכאון ופתרון לבעיות ריכוז
    אלעד
    04/05/2011

    שלום רב,
    אני בן 26 וזה זמן רב סובל מדיכאון ורק לאחרונה מצאתי כדור שאליו ואיתו אני מגיב טוב (מירו/מרטזפין) וללא תופעות לוואי קשות - כגון חוסר שינה, בעיות מין וכאבים שמהם סבלתי ממגוון כדורים אחרים נוגדי דיכאון, כגון: פריזמה (פורזק), ויאפקס, איקסל, רסיטל ועוד...

    מלבד הדיכאון, אני סובל במשך כל חיי מבעיות ריכוז מאד מאד קשות - יש לי דוגמאות קיצוניות מהעבודה ובחיי האישים.
    קראתי איפשהו שזה לא מומלץ לקחת כדור כמו ריטלין יחד עם כדור נוגד דיכאון - רציתי לדעת האם יש איזשהו שילוב שכן עשוי לעבוד או לפחות ששווה לנסות אותו???
    בעיות הריכוז פוגעות בי בצורה מאד רצינית מבחינה מקצועית ובעבודה וכמו כן בחיי האישיים.

    אודה לעזרה כלשהי.
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוספת לעזרה

    חגיתוש
    08/05/2011

    טיפול קוגניטיבי התנהגותי מטפל הן בבעיות ריכוז והן בחרדות.. אני קיבלתי את הטיפול בהקשר לחרדות מהמלצה של חבר אבל הם הסבירו לי על השיטה והיא גם מטפלת בבעיות קשב וריכוז שמוליק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הרגשת מחנק
    רונית
    03/05/2011

    אניבת37 מזה כמה חודשים אני מרגישה תחושת מחנק בגרון עם קשיים בהכנסת אוויר עד שאני מתאמצת לקחת את האוויר הדבר הולך מתגבר לקראת אחרי צהריים ומלווה בקושי אפילו לדבר (אני התחלתי להעדיף לא לדבר )עברתי סדרת בדיקות מקיפות בעבר (לפני שנה)בדיקות מאמץ מיפוי לב , בדיקת גסטרו שהעידה על קימו של החידק ההילוקפטר וקבלתי טיפול מתאים בבדיקת C.Tבטן נתגלו אבנים בכיס מרה. עברתי בדיקת M.R.Iראש והיתה תקינה .א.א.ג בדיקה תקינה .
    מזה שנה אני מקבלת קרדיולוג עקב דופק מהיר .
    מה שמטריד אותי היום ההרגשה הזאת של החנק והקושי בהכנסת אוויר עד שאני הולכת להתעלף

    אני מבקשת מכבודכם עזרה בתקווה שאצא מהמצב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הרגשת מחנק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הרגשת מחנק - תגובה

    ד''ר אלונה גוברמן
    05/05/2011

    לרונית שלום. את חווה התקפי חרדה. התקף חרדה -הופעלה אזקת שווא של המערכת האוטונומית בגוף, לעיתים אף מפחידה אבל היא כלל לא מסוכנת. התחושות הגופניות שמלוות את ההתקף זהות לתחושות שאנו חווים במהלך פעילות גופנית (דפיקות לב, קוצר נשימה וכו').
    הדרך היעילה ביותר לטפל בהתקפי החרדה הינה שילוב של תרופות ופסיכותרפיה התנהגותית - קוגניטיבית (CBT). ניתן לשלב גם ביופידבק. בזמן הזה ניתן ללמוד כלים ומיומנויות של שליטה בהתקפים. כאשר מושגת שליטה מירבית ניתן בהדרגה להפסיק את התרופות. CBT מאפשר שליטה בהתקפים בהווה וגם למנוע חזרתיותם גם לטווח הארוך. ציטאלופרם הינה תרופה טובה ולא ממכרת היא מאוד עוזרת ומרבית הנוטלים מסתגלים היטב לתרופה. באתר של קליניקה שלנו (כתובת בראש הפורום) קיים חומר על התקפי חרדה . את מוזמנת לפנות לקליניקה
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רסיטל
    שירי
    03/05/2011

    אני לוקחת שנתיים רסיטל במינון של 20 מ"ג.
    לאחרונה אני קצת מזייפת ושוכחת לקחת, עד שבשלושה ארבעה ימים אחרונים לא לקחתי בכלל.
    כעת יש לי נדודי שינה - האם יכוליהיות שזו תופעה של הפסקת הכדורים?
    האם אני יכולה להמשיך לקחת אותם אחרי הפסקה של כמה ימים,
    ושוב להפסיקם אבל יותר בהדרגה?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רסיטל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רסיטל - תגובה

    ד''ר אלונה גוברמן
    05/05/2011

    לשירי שלום. נדודי שינה זה יכול להיות תופעות של הפסקת רסיטל. אני ממליצה לחזור לכדור -ימיים 10 מג ולאחר להעלות ל20 מג. תדברי עם רופאה שלך.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המחשבות הורגות אותי
    אלון
    29/04/2011

    שלום,

    אני בשנות העשרים לחיי, רווק, עובד היי-טק.
    תמיד רודפות אותי מחשבות שלפעמים זה נמשך לאורך כל היום, עד כדי כך שזה לפעמים עושה לי קשיים בנשימה או כאלה דקירות בלב וסוג של דיכאון פנימי...
    לפעמים המחשבות הם על נוהל היום יום שלי, לפעמים אני חושב/מרגיש שאני צריך שינוי בחיים שלי, כאילו שאני אבוד לא יודע מה עוד אני צריך בחיים שלי..
    ולפעמים מחשבות שהם בכלל לא קשורות אלי, זאת אומרת אם אני רואה משהו לא נכון או משהו לא מסתדר לי מבחינת השקפתי לעולם זה הורג אותי ותמיד רודף אותי במחשבות איך הוא עשה/ה את זה!! אני תמיד מנסה להתעלם מהדברים האלה אבל זה לא בשליטתי..

    אני מאוד נהנה בעבודה, תמיד מקיפים אותי חברים, והגעתי למקומות שתמיד חלמתי להגיע אלהם (מקומות עבודה) בגיל כל-כך צעיר, אבל עדיין חסר לי משהו בחיים שמציק לי.

    לפעמים המחשבות משפיעות על ההתנהגות החיצונית שלי, אני נראה מדוכא מדי פעם כלפי חוץ ולא רק ביני לבין עצמי, למרות שאני סוג של היפראקטיבי, תמיד עושה שמח לסביבה וכאשר זה נתקע לי ישירות מרגישים שעובר עליי משהו, אף פעם לא שיתפתי חברים או קרובים על מה שאני מרגיש באותו רגע ואני תמיד זורק תירוצים כדי לצאת מהמצב שבו הם שואלים אותי מה עובר עליך..

    איך אני יכול לצאת מהמחשבות האלה שלא ישפיעו עליי, או כאשר אראה משהו שלא לא תקין מבחינתי לא אמשיך לחשוב עליו ??

    תודה לעוזרים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    המחשבות הורגות אותי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אחרי פרידה מחפש מישהי במצבי

    ליאורי
    29/04/2011

    אני בן 38 ניפרדתי ממישהי צעירה אחרי 8 שנים ביוזמתה המשכנו להיות ידידים בהתחלה למרות שידעה שאני אוהב אותה וכניפגשנו מצבי הנפשי החמיר עד שלאחרונה היא הכירה מישהו והמשיכה בחייה כיום אנחנו לא מדברים ועדיף לי אבל אני בדיכאון ובודד ולפעמים יש חרדות אני לוקח לוריוואן לפעמים להירגע וגם שותה קצת אלכוהול פוחד מהתרופות כי כשניסיתי הרגשתי לא טוב בבטן יש לי חוסר תאבון וחולשה בבקרים אין חשק לצאת מהמיטה פוחד מההמשך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עובד הייטק יקר

    חגיתוש
    30/04/2011

    היי, אני עובדת בחברת הייטק בת"א ואני יודעת שכמה חבר'ה מהעבודה הולכים לפגישה (נדמה לי פעם בשבוע) עם מטפל CBT במכון שקיים ליד. לא משנה כרגע מה סוג החרדה של כל אחד ( זה שונה מעובד לעובד) אבל אני יודעת שהם מאוד מרוצים ואף אני שוקלת ללכת לנסות שמעתי שזה גם הטיפול הפסיכולוגי הכי קצר ויעיל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עובד הייטק יקר

    חגיתוש
    30/04/2011

    היי, אני עובדת בחברת הייטק בת"א ואני יודעת שכמה חבר'ה מהעבודה הולכים לפגישה (נדמה לי פעם בשבוע) עם מטפל CBT במכון שקיים ליד. לא משנה כרגע מה סוג החרדה של כל אחד ( זה שונה מעובד לעובד) אבל אני יודעת שהם מאוד מרוצים ואף אני שוקלת ללכת לנסות שמעתי שזה גם הטיפול הפסיכולוגי הכי קצר ויעיל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המחשבות הורגות אותי - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    30/04/2011

    אלון שלום,

    מחשבות טורדניות נכנסות לראש ללא שליטתנו וגורמות לנו למצוקה משמעותית. הדרך הטובה ביותר להקטין את המצוקה זה לא להילחם עם המחשבות. השליטה שלנו על כך שאנחנו יכולים להפסיק להגיב למחשבות אלו. טכניקות של שליטה במחשבות ניתן ללמוד בגישה התנהגותית - קוגניטיבית (CBT). זהו טיפול קצר, ממוקד ומאוד יעיל. במהלכו תוכל ללמוד מה לעשות ומה לא כדאי לעשות על מנת להתמודד עם המחשבות הטורדניות. בנוסף, ניתן גם לעזר בטיפול תרופתי (תרופות מהסוג של SSRI מאוד יעילות).

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נעלמתי , האם יש אפשרות לשחזר אותי?
    נינה
    28/04/2011

    יש לי כבר מספר שנים תחושה של העלמות.
    אני מרגישה שמשהו הורס לי את המוח ומערפל אותי .
    פעם הייתי נכנסת לפאניקה מהמצב אך לאחרונה השלמתי עם העובדה שאני לא קיימת.
    יש לציין שאני לעולם לא מחסירה ימי עבודה ואני משקיעה בכל החובות שלי כלפי משפחתי .
    אני כל הזמן אומרת לעצמי שזה המדד שלי לכך שאני מתפקדת ולכן אסור להפסיק או לוותר.
    אני חוששת להפגש עם אנשים כי אין לי שום מחשבה בראש ואני מפחדת שידעו עלי.
    אין לי זמן או כסף ללכת לפסיכולוג או פסיכיטר ואני לא מועניינת לפתוח דברים על עצמי.
    אז נא לא לתת תגובות כמו תלכי לפסיכיטר כי אז לא הייתי פונה לפורום.
    1.רציתי לדעת האם יש מחלה נוירולוגית שיכולה לגרום לי להעלם ,האם יש אפשרות להחזיר אותי? אם כן כיצד?
    2.האם יש עוד אנשים שנעלמו ? אני מחפשת אותם באינטרנט אבל לא מוצאת . האם אני היחידה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נעלמתי , האם יש אפשרות לשחזר אותי? - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    30/04/2011

    נינה שלום,

    על מנת להבין ממה את סובלת וכיצד לעזור לך נדרש אבחון מקצועי ומעמיק. לצערי, דרך הפורום אין שום אפשרות להבין במה מדובר. לכן, אם את באמת רוצה לעזור לעצמך קחי אחריות ותפני להתיעצות אצל רופא פסיכיאטר דרך קופת חולים שלך או במרכז לבריאות הנפש ששייך לאזור מגוריך. זה לא עולה כסף.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הסבר על מה מדובר

    נינה
    30/04/2011

    אמרת שאין אפשרות להבין דרך הפורום אבל אנסה להסביר בכל זאת.
    אני מרגישה כי האישיות שלי כבר לא קיימת. אני מתעוררת בבוקר וחושבת לעצמי "את לא קיימת". אם חברים רוצים להפגש איתי , אני מפחדת מאד . למישהו שלא קיים אין מה להגיד , כך שאני מתחמקת . אני יכולה לחזור על אימרות מהעבר ולפטפט אבל אין לי באמת מה להגיד .אני מעין צל מהעבר. לא בן אדם אמיתי. אם מישהו חושף פרט אישי עלי אני מצטערת שסיפרתי כי המלאי מצומצם ואסור לי למסור את מה שנשאר.
    האם התמונה התבהרה ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תתחילי להחסיר ימי עבודה

    א
    02/05/2011

    למלות פחות חובות משפחה .להיות עם חברים..... ואז תחזרי.....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תחיי

    אב
    14/05/2011

    תחזרי לחיים ותפסיקי להאכיל את עצמך סרטים את קיימת, עובדה שכתבת את ההודעה וועובדה שזה מציק לך , תטפלי בעצמך ואל תפחדי אף אחד לא מושלם, והאמת אם תעברי פה על ההודעות תביני שלרוב האנשים יש סרטוני הזיות חרדות ושלא תמיד טוב להם, כן אלה החיים וככה אנחנו גודלים ומגיעים להבנות, רק אל תתיאשי ותביני שאת במעגל ובגלל זה המח שלך ריק (את לא מבלה לא פוגשת אנשים לא מתקשרת) תשברי את המעגל לאט לאט ותראי שזה משת]פר בהדרגה, מה שבטוח אל תפחדי.. כולנו עם דפקה אבל חיים נושמים מעשנים ומשתדלים להנות (אם רוצים בכך) קיצר, תרגישי טוב ותתעודדי ,לא נעלמת , רק יצאת לסיבוב קצר בתת מודע ותכף את חוזרת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נינה שלום. לדעתי זה דיסוציאציה.

    בוני
    16/05/2011

    דיסוציאציה היא הפרעה ונתק של האישיות. חוסר הרגשה העצמי וחוסר קשר למציאות.
    יכול להיות מאוד שההפרעה הדיסוצאטיבית שלך היא הפרעת דה-פרסונליזציה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לנינה

    עמי מנוקיאן
    17/05/2011

    שלום נינה.כדי להבין ולעזור לך יש צורך בפגישה פרטנית.
    כמו שאף רופא או עורך דין לא ייתן לך ייעוץ מקצועי בטלפון או בפורום גם כאו חייבים לבדוק את העניין לעומק.יש שיטות טיפול יעילות שלא דורשות חשיפה רבה של האישיות או תוכן מילולי.
    אם מקור הבעיה טראומה נפשית כל שהיא אפילו שמקורה בילדות אמליץ לנסות טיפול בשיטת EMI או EMDR.
    לטיפול בדיכאון יש טכניקות יעילות של דמיון מודרך ו NLP.
    אם קיימת בעיה כספית תוכלי לפנות אלי ואנסה לעזור.
    צריך להבין שאם לא תטפלי בבעיה הקיימת בהקדם תצטרכי לשלם אחר כך הרבה יותר.
    מצב כזה יכול לפגוע בסופו של דבר גם בעבודה ותחומים אחרים של החיים.
    בברכה - עמי מנוקיאן
    מנהל מרכז New Mind, מנהל מרכז טיפולי "אחד על אחד"

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיכאון
    שיר
    26/04/2011

    אימי,בת 78 עברה דיכאון אחרי לידה לפני חמישים שנה(לאחר לידת ביתה השניה) ואינה מטופלת.הדבר נודע לנו לאחרונה מאבי שכנראה לא אכפת לו לגלות הכל עקב הזוגיות הנוראית שמתדרדרת בשנים האחרונות.בנוסף לכך ראייתה של אימי מתדרדרת והמצב בלתי נסבל.האם קיים קשר וכיצד אפשר לעזור להם.התחושה שלנו שלושת ילדיהם כ"כ כבדה עד שאנו חוששים שישימו קץ לחייהם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דיכאון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיכאון - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    30/04/2011

    שיר שלום,

    לעיתים יש קשר לדיכאון לאחר לידה ולעיתים לא. על מנת להבין במה מדובר נדרש אבחון מקצועי ומעמיק. אני מאוד ממליצה על התיעצות עם רופא פסיכוגריאטר. זהו פסיכיאטר שמומחה לטיפול בגילאים אלה.

    חזקו אמצו!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מצב קשה
    רום
    26/04/2011

    אני בת 38 אמא ל3 ילדים בשנה שעברה עברתי מצב קשה עם הבת שלי (כתה א אשר סבה לבקר בבית הספר עקב אירוע של אלימות ) עקב האירוע אשר הזדמן עם התמוטטות החברה אשר עבד בה בעלי והתחלת עידן של מצב כלכלי קשה אושפזתי בבית החולים פעמיים כתוצאה של דופק מהיר ולחץ דם גבוה בבית החולים עברתי כל הבדיקות הנדרשות והכל היה תקין שוחררתי עם טיפול של חצי כדור של קרדיולוג אבל המצב היה קשה יותר לכן הופניתי לפסיכיאטר אשר המליץ על ציפרולקס ושני כדורי וואפין ואכן המצב השתפר ואחרי 3 חודשים הפסקתי את הסיפרלקס(על דעת עצמי) והמשכתי בוואפין .
    בתחילת ספטמפר הרגשתי סחרחורת פתאומית בעקבותיה עברתי בדיקות מקיפות אצל רופאים מומחים :א.א.ג. תקין
    נוירולוג תקין
    אורתופד בדיקה תקינה חוץ ממתח אדיר בצוואר
    u.s. בטן תקין גילוי אבנים בכיס מרה
    M.R.I ראש תקין
    בדיקות דם תקינות
    אבל למרות זאת אני עדיין מרגישה בחנק בגרון סחרחורת לפעמים אני מתעורת בלילה לפעמים כאילו הייתי מתה רועדת מתקשה לנשום ואחרי צהריים הרגשת החנק וכאילו אני לא יכולה להכניס אוויר או לדבר.

    המצב התחיל להשפיע על הילדים הבן שלי אומר לי עדיף לחיות בבית חולים ובעלי התחיל להתלונן מהמצב אשר לא נגמר
    היום אני מטופלת בוואפין ובקרדיולוג
    אנא עזרתכם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מצב קשה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מצב קשה - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    30/04/2011

    שלום לך,

    כשבדיקות גופניות תקינות, יתכן מדובר בסיבות נפשיות למצב הנוכחי. לא ברור לי מדוע החלטת להפסיק את הציפרלקס. חשוב לי לציין שלא מפסיקים טיפול תרופתי על דעת עצמך. אני ממליצה לך להתיעץ שוב עם רופא פסיכיאטר ולחזור לטיפול תרופתי (ציפרלקס). טיפול התנהגותי - קוגניטיבי (CBT) בנוסף לטיפול התרופתי יכול לעזור לך ללמוד כלים ומיומנויות של שליטה במצב. כלים אלה מאפשרים למנוע הישנות של ההפרעה במידה ותרצי בעתיד להפסיק נטילת התרופות (כמובן באופן הדרגתי ומבוקר על ידי הרופא המטפל).

    תרגישי טוב,
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קשיים בהירדמות+יקיצות מרובות
    יעקב
    25/04/2011

    שלום רב מכובדי.אני מטופל מיזה 10 שנים בערך בתרופות כנגד דיכאון+חרדה.הרופאים המטפלים ניסו במשך השנים לתת לי את כמעט כל התרופות המוכרות ברפואה המודרנית ללא הצלחה לתקופה ממושכת.לפני 5 חודשים אושפזתי למשך חודש וחצי לצורך ריביזיה עם התרופות .במהלך אותה תקופה נעזרתי בתרופות חדשות עד שהוחלט לשחרר אותי לאחר הטבה בולטת במצבי הרפואי.הטיפול שאותו המשכחתי לקבל לאחר השיחרור כלל את:סימבאלתה 60+30 אחד בוקר והשני צהריים+ווליום בבוקר+גילקס 2 כדורים שלוש פעמים ביום+תרוקטיל 1 בוקר+1 צהרים+2 בערב+מירו 30 לפני השינה.הבעיה המרכזית שאליה אני חותר ואשר משפיעה עלי לרעה זה קושי רב להירדם עם התעורריות לעיתים קרובות ניסינו לשנות את זמני לקיחת התרופות ללא שינוי.ניסיתי להעזר בבונדורמין וזה עזר לי קלות במשך מספר ימים עד להפסקה כליל ביעילותו.ניסיתי תרופות טבע ללא הועיל אני פשוט לא מצליח להירדם ואם כן למשך זמן קצר ביותר ואני למחרת מיסתובב כמו שיכור עם עליה במיפלס הדיכאון והחרדה כתוצאה מיכך ואני שואל אתכם מכובדי מה עוד ניתן לעשות? אני לא רוצה לחזור אחורה לתקופות אפלות וחשוכות מהעבר הלא רחוק ולכן הדאגה הנובעת מיכך למה זה קורה ומה עושים בנידון ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קשיים בהירדמות+יקיצות מרובות - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    30/04/2011

    יעקב שלום,

    יתכן וטיפול התנהגותי - קוגניטיבי (CBT) יכול לעזור לך לשפר את איכות השינה. זהו טיפול קצר וממוקד ובמהלכו ניתן ללמוד כלים יעילם להתמודדות עם הפרעת השינה. במהלך הטיפול תוכל ללמוד מה לעשות ומה לא לעשות על מנת לשפר את איכות השינה. ניתן להוסיף גם טיפול בביופידבק. תשתדל לא להילחם בשינה. לא לנסות להירדם בכוח. ככול למשתדלים להירדם בכוח השינה בורחת יותר. מומלץ להימנע משינה בצהרים. תרגילי הרפיה יכולים מאוד לעזור.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כיצד אפשר לסייע לאבי
    דוד
    24/04/2011

    שלום רב, לדעתי (ולדעת שאר בני משפחתי / מקרים) אבי סובל מדכאון קליני מזה זמן רב, שהולך ומחמיר בהדרגה. אבי הולך ומסתגר בתוך עצמו, מתקשר פחות ופחות עם הסביבה, חסר אנרגיות, ישן / שוכב במיטה שעות רבות, חסר תיאבון ולא מגלה עניין (כמעט) בשום דבר. בנוסף, זה דכאון "שקט" אבל יש לו התפרצויות זעם לעיתים, בד"כ כתוצאה מאירוע מסוים.

    אני ומשפחתי חוששים מאוד להציע לו ללכת לפסיכיאטר בעצמנו וכו' פן זה רק יחמיר את המצב ויעורר אנטגוניזם, לכן קיווינו שרופאת המשפחה תוכל לסייע, בתור דמות סמכותית ואובייקטיבית. עדכנתי את רופאת המשפחה שלו ב"דיאגנוזה" / חשש שלי וביקשתי ממנה לשוחח עימו. היא נצלה את אחד מביקוריו השגרתיים במרפאה כדי להתרשם (שאלה שאלות בסגנון מה אתה עושה בשעות הפנאי וכו') אבל לא "הקשתה" עליו וספציפית לא המליצה לו על שום טיפול או הפנייה לפסיכיאטר, למשל. בקיצור, אין לי מושג איך אפשר לגרום לאבי ללכת להיבדק ו/או לסייע לו ולסייע לנו לטפל בו.

    אשמח לכל עצה / טיפ / רעיון יצירתי ...

    תודה מראש!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כיצד אפשר לסייע לאבי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כיצד אפשר לסייע לאבי - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    30/04/2011

    דוד שלום,

    מצב שאתה מתאר יכול להיות סימפטום שקשור לא רק לדיכאון אלא גם למחלות פסיכיאטריות אחרות. ללא ספק יש צורך באבחון מקצועי ומעמיק. יתכן ויש צורך בטיפול תרופתי. נסו לשכנע את אביך לפנות ליעוץ אצל רופא פסיכיאטר. אל תפחדו לדבר איתו על כך. חשוב להבהיר שאתם דואגים למצבו ולא תוכלו לתמוך במצב בו הוא מזניח התערבות מקצועית. זה כמו להשאיר אדם מדמם ללא עזרה רפואית. במידה ויסרב להגיע למרפאה תבקשו את הסכמתו להזמין לו רופא הביתה. תוכלו למצוא רופא פסיכיאטר שמגיע לביקורי בית באופן פרטי.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קול-דאון
    לירז עומר
    24/04/2011

    איך הכדורים האלה?
    יעילים במצב של מתח?
    תודה!!!
    להרגעה מיידית?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קול-דאון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קול-דאון - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    30/04/2011

    שלום לך,

    אני לא מכירה תרופה בשם כזה. יתכן ומדובר בתכשיר טבעי או מהסוג של רסקיו, קלמנרווין וכו?

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דפיקות לב מהירות
    ענת
    24/04/2011

    אני בת 29, ילדתי לידה ראשונה לפני 5 חודשים. כחודש לאחר הלידה התחילו לי כאבי שרירים ורקמות בגוף בעיקר בשכמות ובידיים, כאבי גרון ואוזניים, חולשה, צמרמורות, סחרחורת, הקאות, קשיי נשימה, נדודי שינה, חלומות סיוט וכו'. הרופאים חשבו שאולי הכאבים נובעים מפיברומיאלגיה. הרופאת משפחה העלתה חשד לדיכאון לאחר לידה ורצתה שאני אקח כדורים נגד הדיכאון. אני לא רציתי לקחת את הכדורים כי באמת לא הרגשתי בדיכאון רק הרגשתי כאבים בגוף וחולשה גדולה.
    היום המצב השתפר, אני ישנה יותר טוב, ואני סובלת הרבה פחות מכאבים בגוף. הדבר היחיד שמפריע לי הוא שיש לי דפיקות לב מהירות ובטן מכווצת. כמו שמרגישים בשעת לחץ. אני מרגישה את זה המון (כמעט כל היום). בהתחלה חשבתי שאני לחוצה בגלל הלימודים אבל אז שמתי לב שגם כשאין לי ממה להיות לחוצה (למשל בזמני חופש) הבטן שלי מכווצת ויש לי דפיקות לב מהירות.
    האם זו חרדה?? מה ניתן לעשות? ממש אין לי סיבה להיות לחוצה ונמאס לי מההרגשה הזו. אני פשוט רוצה לחזור למצב נורמלי כמו לפני הלידה. (עד כמה שאפשר)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דפיקות לב מהירות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דפיקות לב מהירות - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    30/04/2011

    מאי שלום,

    ראשית חשוב להבהיר כי סימפטומים גופניים של התקפי חרדה כגון, התכווצויות ודפיקות מהירות יכולים להפיע גם במצבים שבהם אין שום לחץ סיבתי. ככול שמתרגזים יותר, נבהלים או מתרגשים מהסימפטומים הללו הם חוזרים שוב ושוב. על מנת לצמצם תדירות ועוצמתם ניתן לעשות מספר דברים:
    א. התחושות יכולות להיות מאוד לא נעימות אך הן כלל לא מסוכנות ולכן אין צורך להתרגש מהן.
    ב. קבלי את הסימפטומים ואל תיהי מופתעת כשיגיעו. קבלי את מה שגופך עושה. את יכולה לאמור לעצמך: "הינה זה שוב התחיל ואני יכולה לתת לגוף שלי לעבור את זה". זכרי שההפתעה, התרגשות, כעס וכו' מחמירה ומגבירה, מעצימה ומקבעת את ההתקפים.
    ג. תסיחי את דעתך לדברים אחרים.
    ד. תרגילי הרפיה של שרירים ונשימות בזמן ההתקף וביום יום בכלל יכולים מאוד לעזור.

    מקווה שההתקפים יחלשו בהדרגה עד שיחלפו כלל.
    טיפול התנהגותי - קוגניטיבי (CBT) יכול מאוד לעזור לך ללמוד כלים להתמודדות יעילה עם המצב. CBT הינו טיפול קצר, ממוקד ומאוד יעיל. ניתן לשלב גם ביופידבק ומדיטציה.


    תרגישי טוב,
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיתוף ושאלה
    ענת
    23/04/2011

    שלום!
    אני חווה בזמן האחרון, כבר סיבוב שני (מלפני כמעט שנה) דיכאון וחרדות קשות שפוקדות אותי כמה פעמים ביום. אני כל כך נבהלת באותם הרגעים ולא מסוגלת לדבר ולחשוב על שום דבר למעט איזה טרגדיה אני חווה,אני חשה צורך בלתי נשלט להתחיל לשתף( כדי להקל על עצמי ואז ניכנסת לסרטים מזה שלא חכם לשתף אנשים) כי הם עצמם מאוד מתבלבלים אחר כך ולא יודעים באיזו רגישות לנהוג איתי (שאולי מישהו יינצל זאת לרעה, אני בחורה צעירה ודי מושכת) ודברים שאני מנסה לומר יוצאים מהקשרם, לא מצליחה להעביר רעיונות, מה שבעבר הצלחתי לעשות



    שאלה לי:
    אשמח לקבל טיפים בהתמודדות עם החרדה ולדעת מהאנשים שפה,איך לומדים לחיות עם זה והאם זה משתפר עם הזמן?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שיתוף ושאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיתוף ושאלה - תגובה

    ד''ר אלונה גוברמן
    23/04/2011

    שלום. אני ממליצה לך לפנות לאיש מקצוע: פסיכולוג/פסיכיאטר.
    טיפול התנהגותי - קוגניטיבי יכול מאוד לעזור לך להתמודד עם מצבך. במהלכו תוכלי ללמוד כלים ומיומנויות יעלות מאוד להתמודדות העכשיוית וגם לטווח הארוך.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ציפרמיל
    אביתר לחיאני
    23/04/2011

    שלום,
    התחלתי לשתות ציפרמיל בעקבות בעיות שינה (כנראה מחרדות).
    ישנה ירידה דרסטית בחשק המיני ובהנאה מסגקס אם בכלל.
    האם ישנו כדור שאינו גורם לתופעות לוואי אלה ועוזר לחרדות?
    האם קיים משהו שניתן לקחת במקביל לעלייה בחשק המיני?
    תודה רבה
    אביתר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ציפרמיל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ציפרמיל - תגובה

    ד''ר אלונה גוברמן
    23/04/2011

    שלום .לצערינו רסיטל יכול לגרום לחוסר חשק מיני משמעותי,
    יכולות לגרום ל: ירודה בחשק ובמחשבות על מין, זקפה חלשה או העדר זקפה ,
    שפיכה מאוחרת (אצל גברים)'ירידה בהנאה מאורגזמה' ,ובש בנרתיק בזמן עוררות ,תופעות אלו מופיעות בכ 20-30% מהמשתמשים. אצל רובם זה חולף תוך 1-2 חודשים אבל אצל אחרים דורש שינוי תרופתי
    באופן כללי יש לשקול לעבור ל Cipralex תרופה מאותה קבוצה כמו רסיטל אך פחות גורמת להפרעות בשינה ובתפקוד המיני. יש לזכור שכל החלטה לגבי שינוי התרופתי ושינוי במינון התרופה צריכה להתקבל ע" פסיכיאטר או רופא משפחה.
    בברכה,


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום