מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- השונות של וינטולין ומרחיבי סימפונותבני25/11/2020
שלום רב,
כשאני עם סרטייד 500 לאסתמה ומאוזן ותפקודי הריאות תקינים למה למעשה אם אני הולך והדופק עולה אבל לא ממש ספורט אלא 10 דקות רבע שעה אם צריך ללכת לעבודה או לחנות אז פעם בכמה זמן יש לי התקף? האם מרחיב היסימפונות בסרטייד לא מספיק? ידוע לי שלפני ספורט צריך וינטולין 2 שאיפות אך למעשה לרוב חולי האסתמה בינונית עד קשה זה כך אצלם שהמרחיב סימפונות מהמשאף הרגיל לא נותן מענה לפעילות עם עליית דופק?
האם עדיף לקחת וינטולין כל פעם שעושים דברים שהם כזה חצי ספורט כמו אם צריך ללכת ברגל למקומות ואין חניה או שלא נוסעים עם הרכב?
תודה ד"ר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
ונטולין לפני מאמץ
ד''ר שבתאי ורסנו26/11/2020שלום,
לא חייבים לקחת ונטולין לפני כל מאמץ, בוודאי שלא במאמץ שגרתי וקל. השתמש בונטולין לפני אותו סוג מאמץ ספציפי שמניסיונך גורם לך תחושת קושי בנשימה ומוגבלות גופנית, ללא קשר לדופק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אסתמה קשה ופחד מהחמרה בעקבות המכשירשירה25/11/2020
שלום ד"ר,
בעבר כתבתי על מפיץ ריח שיש בקומה שאני גרה בה עקב פיר אשפה. ניסיתי לדבר עם השכנים והוועד אמר שרק אם יהיה רוב הם יסכימו להוציא אותו מהקומה, אך אין רוב והם לא מוכנים להצעתי לשאני אשלם על מטהר אוויר ללא ריח. הם רוצים את הריח כי פיר השאפה גורם לריח לא טוב.
לי יש אסתמה קשה ואני עדיין לא עברתי לדירה. כרגע היא מושכרת. האם אתה חושב שזה עלול להיות מסוכן אם אגור שם עם אסתמה קשה?
תהיתי אם אפילו הריח לא יהיה חזק ואפילו לא ממש מורגש, אולי החומרים הנשאפים או הכימיקלים עלולים להיות בעייתים. יש לציין שאין חלון בלובי הקומתי שהריח ממפיץ הריח קצת יצא ותהיה תחלופת אוויר.
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
מפיץ ריח
ד''ר שבתאי ורסנו26/11/2020שלום,
קשה לענות על שאלה כזו מכוון שהתגובות הן אישיות. מה קורה כשאת מבקרת בקומה? האם את חשה גרוי נשימתי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיות שינה בלילה לבן 35מתן24/11/2020
אני מרגיש שאני לא יושן טוב בלילה ואני קם בבוקר בלי אוויר. עשיתי תפקודי ריאות. אם תוכל להגיד לי מה זה אומר בעצם. אני מעשן. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תפקודי ריאה
ד''ר שבתאי ורסנו25/11/2020שלום,
התפקוד המוצג הינו תקין. יחד עם זאת, ייתכן ולתלונותייך ישנה סיבה/ות שלא בהכרח מודגמות בתפקוד שבצעת. המשך למצות את הברור דרך רופא ריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניקוד LAS עבור מועמדים להשתלהז23/11/2020
האם יש מקרים בהם מועמד להשתלת ריאות משפר את מצבו ומביא בכך גם לירידה בניקוד עד אפילו מחיקתו מרשימת המועמדים להשתלה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
ניקוד LAS
ד''ר שבתאי ורסנו25/11/2020שלום,
החלטה על התאמה להשתלת ריאות מתבססת על הערכה/ממצאים/מהלך שההישרדות ללא השתלה הינה קטנה. לפיכך, מקרים שבהם ההשתלה מבוטלת בשל שיפור במצב מעידה על הערכה מקדמית לא מדויקת, והינה נדירה, אם בכלל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תפקודי נשימה לאבחון אסטמהמישהו22/11/2020
שלום ד"ר,
אני בן 35, סובל מזה שנה וחצי מתחושת ליחה צמיגה בגרון.
בעברי ניתוח SMR+TURBINECTOMY.
בילדות אובחני כאסמטי, אך אבחנה זו הוטלה בספק מאוחר יותר, הוצע לי מספר פעמים לבצע מבחן תיגר עם מטכולין על מנת לאשש או לדחות את האבחנה של אסטמה, אך חששתי.
לאחרונה חזרתי לרופא ריאות שהפנה לתפקודי נשימה לפני ואחרי מתן ונטולין, ואמר שאם לא יהיה אבחוני, נמשיך למבחן תיגר עם מטכולין.
היום ביצעתי תפקודי נשימה מצ"ב והבנתי שהנ"ל היו תקינים, אך היה שיפור תחת ונטולין. האם נראה אבחוני או שאין מנוס ממבחן תיגר?
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
מבחן תגר
ד''ר שבתאי ורסנו22/11/2020שלום,
לא ראיתי את תפקודי הריאה. במידה ותקינים לגמרי עם שיפור נוסף ומשמעותי לאחר ונטולין זה מחזק חשד לאסתמה אך לא מהווה הוכחה. לשם כך מבחן תגר שלילי ישלול אסתמה. לגבי הליחה שבגרון יש לברר האם מקורה אינו בנזילה אפית אחורית ואם כן יש לטפל באף. יש לדעת כי באנשים עם נזלת אלרגית ייתכן תגר חיובי (בד"כ ברמה קלה) גם ללא אסתמה קלינית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על התשובה ד"ר
מישהו22/11/2020* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עבודה בתנאי קור קיצוניא22/11/2020
שלום
לשכת התעסוקה הפנו אותי למשרה שבה אני אמור לעבוד בקירור של -18 מעלות.
כמובן שעם לבוש מתאים
האם סוג כזה של עבודה יכול לגרום לנזק ריאתי על אף הלבוש?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
חדר קור
ד''ר שבתאי ורסנו22/11/2020שלום,
אם אתה לא סובל ממחלת ריאות ותמוגן כפי הצורך כולל הגנת דרכי הנשימה/ריריות/עור, הסיכוי לנזק הוא כנראה קטן. ברר גם בפורום רפואה תעסוקתית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אסטמה וחולשת שריריםאבי22/11/2020
שלום רב ,
הנני סובל מאורטיקריה כרונית ,אסטמה בינונית -קשה ובעיות שרירים עם עליות cpk( ביופסיה תקינה ) לסירוגין חולשות שרירים בגפיים,עייפות וכאבים מפושטים .
האם לדעתך יש קשר להיחלשות הסרעפת ? או לחילופין קשר למחלה סיסטמית ? לדעתי יש קשר כלשהו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אסתמה וחולשת שרירים
ד''ר שבתאי ורסנו22/11/2020שלום,
את תפקוד הסרעפות ניתן להעריץ על ידי בדיקת אולטראסאונד.
במקרה שלך נראה לי כי יש לשלול אפשרות לתסמונת כורג-סטראוס (EGPA) או מחלות רקמת חיבור/שריר כמו דרמטומיוזיטיס- כולל בדיקות הדם המתאימות. ברר עם הרופאים שלך האם אפשרויות אלו נלקחו בחשבון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צביעת דירה ושיפוץ אצל השכניםעדי20/11/2020
שלום רב,
אני עם אטסמה קשה עם פרדניזון 5 מ"ג ופוסטר מינון מקסימלי ומאוזן. גיליתי שהשכנים בקומה מתחת מתחילים שיפוץ של שבועיים שיכלול גם צבע.
אני עובד מהבית עקב הקורונה. האם עדיף שאעבור לבית מלון או מקום אחר למשך שבועיים?
בינתיים היוו ומיים של שיפוצים וסגרתי כמובן את כל החלונות.יש המון קדיחות, יחפילפו את כל האמבטיות והריצוף ויצבעו.
האם ריח של צבע עלול להיות בעייתי? והאם אתה חושב שריח הצבע יעלה לדירה שלי אם החלונות סגורים?
תודה תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
ריח צבע
ד''ר שבתאי ורסנו22/11/2020שלום,
ריחות חזקים של צבעים/כימיקלים ואבק עלולים להחמיר אסתמה. במקרה הספציפי שלך תצטרכי להחליט על פי הנסיבות אצלך ועד כמה תוכלי לבודד את דירתך ואיך תחושי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חיסון לקורונה האם לא להתסכן?בני19/11/2020
שלום ד"ר,
אמא שלי עם אסתמה חמורה ועוד כמה מחלות רקע. היא אינה יוצאת מהבית כבר כמה חודשים, וגם לפני הקורונה היתה יוצאת מעט, היא הרבה במיטה וסובלת מעייפות קשה).
היא כנראה תהיה בין הראושנים שתהיה זכאית לקבל את החיסון לקורונה, אך היא חוששת ואומרת שאולי עדיף שלא תתחסן ושאם אנחנו נתחסן והיא תמתין אז עוד שנה לא תהיה כאן קורונה. היא חוששת מתופעות לוואי עתידיות שבאמת לא יכולות להיות עדיין ידועות לאף אחד, וגם מהחמרה באסתמה.
האם לפי דעתך לאנשים עם אסתמה חמרוה כזאת שכבר לא עובדים וכמעט ולא יוצאים מהבית כן מומלץ למהר ולהתחסן כשהחיסונים יגיעו?
והאם לפי דעתך באמת עוד כשנה כבר לא תהיה כאן קורונה במידה ורק מחצית מהאוכלוסיה תתחסן? כי הסקרים מראים ש 45 אחוזים לא רוצים להתחסן.
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
חיסון לקורונה
ד''ר שבתאי ורסנו22/11/2020שלום,
לא ניתן לענות לשאלותייך בצורה סבירה, בהעדר מידע. יש לזכור שגם אם הסיכוי להדבק יהיה נמוך בעתיד הרי מי שיידבק וגם יחלה, מבחינתו מדובר בסיכון של 100%. לדעתי אם יהיו אישורים של הרשויות הרפואיות הבינלאומיות, יהיה כדאי לקבוצות סיכון להתחסן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גרנולומה בסיטימורן19/11/2020
שלום רב
אני צעירה בשנות ה30 לא מעשנת לאחר ממצא בסיטי גב עשיתי סיטי ריאות מצבי הבריאותי תקין .
הופניתי בשל ממצא בסיטי ע״ש
רשום בגדול שהכל תקין אבל ממה יכולה לנבוע הגרנולומה?
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
גרנולומה מסויידת
ד''ר שבתאי ורסנו22/11/2020שלום,
גרנולומות, בעקר מסוידות, נגרמות במקרים רבים בתגובה לזיהומים מסויימים כולל ממשפחת השחפת. יחד עם זאת כדאי שרופא ריאות יראה את הצילומים עצמם ויחליט האם הוא מסכים לתאור הנ"ל. .אני מניח שלא סתם שלחו בחורה בת 30 ל CT חזה. אם יש לך צילומי חזה ישנים כדאי לראותם גם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ריח של תפוז עם אסתמה קשהאכילת תפוז18/11/2020
שלום,
יש לי אסתמה קשה. כשאמא שלי אוכלת תפוז אני מבקשת ממנה לאכול במרפסת השמש עקב הריח שהוא טריגר עבורי.
האם זה נכון שבאסתמה קשה ריח תפוז יכול לגרות את הריאות ולגרום להחמרה?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
ריח תפוז
ד''ר שבתאי ורסנו18/11/2020שלום,
בעקרון ריחות חזקים עלולים להוות טריגר לתגובה באסתמטיים. לא נתקלתי דווקא בריח תפוז כטריגר שכזה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תפקודי נשימה ומבחן תגר ספירומטריהמישהו18/11/2020
שלום ד"ר,
האם ישנה אפשרות מבחינה רפואית לבצע ספירומטריה (כולל לאחר מתן מרחיבי סימפונות) ומבחן תיגר עם מטכולין בזה אחר זה באותו הביקור?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
מבחן תגר
ד''ר שבתאי ורסנו18/11/2020שלום,
התשובה היא לא. כן ניתן לבצע ספירומטריה בלי מרחיב סמפונות ובמידה והתפקוד תקין, לעבור ישר לתגר מטאכולין (במידה והרופא המפנה מוצא לכך אינדיקציה קלינית). מתן מרחיב סמפונות לפני תגר עלול למסך/לבטל את השפעת התגר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מכשיר מחו"ל שמתחבר למשאפים וניטור לאפליקציהאפרת17/11/2020
שלום,
קראתי בעבר שענית בפורום שיש מכשיר שניתן לרכוש רק בחו"ל שיצא לא מזמן, שמחברים אותו למשאפים והוא מנטר לאפליקציה או לא לאפליקציה האם פעולת לקיחת המשאף היתה מייטבית או לא.
היתה על זה כתבה בווינט נראה לי לפני כמה חודשים, אך אני לא מצליחה למצוא את הכתבה ושם המכשיר. האם ידוע לך איך לחפש באנגלית את השם? חשבתי לבדוק האם אוכל להזמין לארץ. יש לי כמה בעיות במערכת העיכול וכאבי בטן כרונים, ולעיתים כלקיחת סרטייד כשיש התקפי כאבים קשה לי לשאוף חלק במכה כי הכאב מפריע, ואני חוששת שאני הצלחתי לשאוף כמו שצריך לעומת פעמים שהכאב לא הפריע בשאיפה, אז מה שאני עושה זה לקחת עוד שאיפה ליתר ביטחון וחבל כי אולי השאיפה כן היתה בסדר... אם היה לי מכשיר שאומר לי זה היה מעולה.
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
מכשיר
ד''ר שבתאי ורסנו18/11/2020שלום,
המכשיר המדובר, לפחות כשפורסם, עלותו הייתה כמה מאות דולרים. לא נראה לי כי עלות כזו שווה את התועלת. ניתן ללמוד להשתמש במשאף מסוים בהדרכת/תרגול רופא הריאות או אחות מרפאה מיומנת ולהעזר גם בסרטונים ביוטיוב ובעלוני התרופה. (יש הבדל בין משאפי אבקה למשל למשאפי תרסיס).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החמרה של אסתמה בעקבות אבק וקורונהבני16/11/2020
שלום רב ד"ר,
האסתמה שלי היתה מאוזנת עם סימביקורט שאיפה אחת ל 12 שנים אך לאחר סידור ארון בגדים וחשיפה להרבה אבק היתה לי החמרה והיה צריך גם קורס פרדניזון. אני עכשיו עם פוסטר 8 שאיפות ומאוזן ותפקודי הריאות חזרו להיות תקינים. החלטנו יחד עם רופא הריאות שעקב הקורונה ועקב החורף לא אתחיל ניסיות של הורדת מינון ושאמתין לפחות עוד חצי שנה, ואני מבין שאם הקוורנה לא תרגע לקראת ספטמבר הבא אז כנראה גם אמשיך עם המינון הזה כי אז כבר נתקרב שוב לחורף.
במידה ועכשיו שאני כבר כמה חודשים מאוזן בפועל הייתי יכול להסתדר עם רק עם 4 שאיפות פוסטר ביום או 2 שאיפות ואני בעצם לא יודע את זה כי לא בודק... האם זה יכול לגרום לריאות להתרגל למינון הזה ואז כשארצה להפסיק עוד חצי שנה או יותר זה יהיה יותר קשה?
ובלי קשר, האם אולי לקיחת מינון סטרואידים במשפאים מעל למה שחומרת האסתמה דורשת, לתקופה של שנה ומשהו יכולה דווקא לגרום לכך שהאסתמה מאוד תשתפר אפילו לרמה יותר טובה ממה שהיתה לפני קורס הפרדניזון?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
מינון סטרואידים בשיאוף
ד''ר שבתאי ורסנו18/11/2020שלום,
העקרון המנחה באסתמה הוא להגיע למינון המינמלי הדרוש בכדי שלא תחוש מגבלות/העדר תלונות נשימתיות ביחד עם תפקודי ריאה תקינים בבדיקה ספירומטרית. לא ברור לי מדוע אתה משתמש במינון כה גבוה כאשר הארוע שהחמיר את מצבך היה חשיפה חולפת לטריגר מזוהה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מטהרי אוויר ביתיים כנגד נגיף הקורונהעומר16/11/2020
שלום
האם אתה ממליץ על שימוש ב air purifier בבית גם כנגד נבגים ואבק וגם כנגד נגיף הקורונה?
האם אין סכנה במכשירים אלה שאם דווקא בזמן פעולת היניקה שלהם הם ימשכו אוויר מזוהם והוא ינוע במסלול דרך אדם שיושב בחדר זה דווקא יגביר את הסיכון להדבקה?
מה יש לבדוק כשבאים לרכוש מכשיר מסוג זה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
מטהרי אוויר
ד''ר שבתאי ורסנו18/11/2020שלום,
עליך לחפש ולפנות לפורום של בריאות הסביבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

