מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- רוני - חשוב לי שתקרא את המסר הזה.אני19/06/2010
שלום רוני.
לפני תקופה קצרה כינית את השאלות שלי "מוזרות".
למען האמת, נפגעתי מהניסוח של דברייך.
אז הרשה לי להסביר מהיכן נבעו השאלות שלי:
לאחרונה עברתי אונס. והאמן לי שמעולם לא חשבתי שזה דבר שיכול לקרות לגבר בגילי ובגודל הפיזי שלי.
מכאן נבעו השאלה שלי לאמירה, שעסקה באפשרות ללמוד הגנה עצמית דווקא אצל אישה (איני רוצה להיות במגע גופני קרוב עם גבר אחר).
ומכאן גם השאלה שעסקה, בצורה עקיפה, במבוכה שיכולה להיווצר הן למורה והן לי, בסיטואציה של תרגול מכה לביצים.
זה העניין.
היה עוזר, רוני, אם היית מפגין, במקרה הזה, קצת יותר רגישות.
אגב, אני בכלל לא חושב שאתה אדם רע
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
רוני קליין20/06/2010אני מאד מצטער לשמוע מה עבר עליך ומצטער שנפגעת מדברי.
המקרה שלך מאד מאד עצוב ונדיר.
נשים שנאנסות והולכות ללמוד הגנה עצמית לא שואלות את השאלה שאתה שאלת.
בגלל זה היה לי מאד מוזר לראות את השאלה שלך.
ושוב, אני מצטער.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה ללמוד?אביבית14/06/2010
שלום רב ,
אני בת 35 והייתי מעוניינת ללמוד קורס הגנה עצמית , הן בשביל לחזק את הבטחון והן על מנת לדעת להתמודד במצבים רעים כגון זה שהתפרסם לאחרונה על שכנה שדקרה את שכנתה .
כמו כן אני נוהגת לצעוד כלערב ולעיתים אני חוששת כאשר מגיע מולי גבר זר.
הייתי מעונינת לשלב את הלימוד בסדר יום העמוס שלי - גם עובדת משרה מלאה וגם אמא לשני ילדים קטנים. וכן לשמוע על המלצות על מכונים או מדריכים באזור ראשון .
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
רוני קליין14/06/2010אביבית, אני מצטער.
אסור לנו להמליץ על מדריכים.
תבדקי דרך האינטרנט על חוגי אומנויות לחימה באזור ראשון לציון ונסי לבקר כמה מהם כדי להתרשם לפני שתחליטי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תגידי, אמירה...אני13/06/2010
לא מביך אותך ללמד נשים איך לבעוט או לתת מכה באשכים?.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
אמירה בר-שלום13/06/2010אין שום דבר מביך בללמד נשים לתת מכה לנקודות תורפה (גם לאזור המפשעה), במידה ויש צורך בהגנה עצמית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה זה אמור להיות?
רוני קליין14/06/2010ללמד בעיטה באשכים זה לא מביך כל עוד זאת לא בעיטה בביצים...
ועכשיו ברצינות.
השאלות שלך מוזרות.
או שאתה יותר מדי צעיר או יותר מדי דוס.
הפורום הזה מיועד לאנשים, ובמיוחד לנשים, שמעוניינים בהכוונה בנושא הגנה עצמית.
נא להישאר בעניין הזה ולא להתפזר עם איחסה ופיחסה.
סגרנו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אמירה...אני09/06/2010
אני מעוניין ללמוד אמנות לחימה כזו או אחרת.
אני מעדיף ללמוד אצל אישה, ולא אצל גבר.
האם מקובל שתלמיד גבר ילמד אצל אישה?.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
אמירה בר-שלום09/06/2010בהחלט כן , רוב הקולגות שלי, מדריכות באומנויות לחימה שונות , מאמנות גם נשים וגם גברים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אופציות אחרות להגנה?הליכותמיכל08/06/2010
שלום רב
אני מבצעת הליכות בשעות בוקר מוקדמות במיוחד (אין לי אופציה אחרת) והמסלול כולל מקומות שוממים וטיפוסים מאיימים לעיתים.
תמיד נשאתי גז מדמיע בתיק (פאוצ') שעלי, מאז היתקלות במטריד עברתי להניחו על המכנס באמצעות התופסן-הדבר מעיק ביותר (כל הזמן בחשש שיפול , הברזל מכאיב בגוף והכי גרוע-אני מכינה אותו לשימוש ואז איכשהו תמיד נשרפת קצת בעצמי ביד/בטן/פנים).
ללכת איתו ביד לא ריאלי- מחשש שיפול באמצע ההליכה.
האמנם לא המציאו פטנט אחר לנשים רצות/הולכות? משהו שתוכנן להתפס איכשהו במקום נגיש מבלי ליפול/להציק?
דחוף עבורי לאור החשש והקלות לא נעימה שחוויתי, שעה/מסלול אחר אינם אפשריים לצערי.
תודה ענקית מראש
מיכל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הגנה עצמית בהליכות
אמירה בר-שלום08/06/2010שלום מיכל , יש כמה דברים שניתן לעשות , ישנו סוג של פאוצ' ליד או לרגל שמידותיו קטנות (כמו לפלאפון) ובתוכו ניתן לשים גם את מיכל הגז. מה שאני הכי ממליצה זה להשתלם בקורס הגנה עצמית לנשים , בקורס כזה את מקבלת הרבה כלים טכנים , מילולים ונפשיים . לפעמים זה רק עניין של שימוש בקול , הליכה אסרטיבית , הצבת גבולות ואם אין ברירה אז שימוש באביזרים או ידיים ורגליים.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאזעקה אישית
מורן14/06/2010יש מוצר שנקרא אזעקה אישית לפרק היד - מגיע עם רצועה לפרק היד - כך שיכול להתאים במיוחד לריצה והליכה. בשחרור נצרה - מופעלת אזעקה מחרישת אוזניים שתבהיל את התוקף.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיש עוד מכשיר שמתחבר למחזיק המפתחות
מימי15/06/2010והוא מותאם לידה של האשה שנקרא ספייקי. הוא מעין אגרופןן אבל לא קטלני כמותו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לאמירה...אני06/06/2010
לאישה כואב כשהיא חוטפת מכה באיבר המין?.
זה מקום רגיש כמו הביצים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
רוני קליין07/06/2010הייתי עד ראיה לזה כשהייתי בתקופת הבית ספר.
התשובה היא: כן !!!!!!!!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
אמירה בר-שלום07/06/2010אכן כן , גם לאישה כואב כאשר היא מקבלת מכה באזורים הרגישים האלו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רוני - האם אתה מלמד גם בצפון?אני02/06/2010
(ידיד שלי המליץ עליך, אבל אמר שאתה מלמד באזור המרכז. לכן אני שואל).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
רוני קליין03/06/2010אני גר במרכז
אבל עובד באזור קיסריה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איך בוחרים מדריך?נטלי27/05/2010
קראתי פה שהמלצתם למישהי שהכי חשוב שהמדריך יהיה טוב. אבל איך אני יכולה לדעת את זה? האם יש סימנים שאני יכולה לראות את זה על פיהם?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מדריך טוב
רוני קליין27/05/2010יש לך שתי דרכים:
או לפי המלצות ששמעת מכמה גורמים
או, לראות שעור בעצמך ולעשות השוואה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבחירת מדריך/ה
אמירה בר-שלום30/05/2010שלום נטלי !
בכדי לבחור מדריך או מדריכה , הדרך הטובה ביותר היא לצפות באותו שיעור שאת מעוניינת, ולראות כמה דברים : איך המדריך/ה מתייחסים למתאמנים, השפה שהמדריך/ה משתמשים, האם מכבדים אחד את השני, האם תלמידים חדשים מרגישים בנוח במקום ומסבירים להם בכבוד ובהבנה, האם המדריך/ה מוכנים להקשיב ולענות על שאלות שאת או משהו אחר שואלים, האם יש אוירה טובה במקום.
בנוסף אפשר לשאול חברים או ממליצים על מדריך /ה זה או אחר .
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מס' שאלותמימי19/05/2010
איזה תרסיס פלפל מומלץ לקנות הגדול או הקטן
והאם מומלץ לחבר אותו למחזירק המפתחות?
אם אני מרססת תרסיס פלפל על תוקפים שמתקיפים אדם אחד זה חוקי?
ומה כדאי לעשות בכדי להתמודד עם אנדשים שזורקים בלוני מים ברח' אם אני ירסס עליהם תרסיס פלפל זה חוקי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תיקון של משהו?
מימי19/05/2010מחזיק מפתחות
אם אני ירסס על אנשים שמתקיפים אדם אחר זה חוקי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
רוני קליין20/05/2010עדיף לבדוק בחנות שאת קונה את התרסיס את הטווח האפקטיבי שלו.
לפי התשובה תדעי מה לבחור.
לגבי מחזיק מפתחות - הקריטריון שלך צריך להיות כמה מהר את יכולה לשלוף את התרסיס במצב חרום.
לגבי שקיות מים - תשכחי מזה. זה אמור לשמש רק להגנה עצמית אמיתית. לא בשביל "ללמד לקח" מישהו.
לגבי תוקפים של אדם אחר - זאת שאלה משפטית שמשפטן צריך לענות עליה.
לו אני הייתי במצב הזה הייתי מוציא את התרסיס ונותן לו/להם אולטימטום לעזוב בזמן שאני מתקרב.
אם הם עוזבים - נפתרה הבעיה.
אם הם מקרבים אליך בצורה מאיימת אז את במצב של הגנה עצמית. עליך לצעוק ולהזהיר כי תשתמשי בתרסיס אם לא יסתלקו מייד. ואם הם ממשיכים לבוא לקראתך בטווח קרוב - משתמשים בתרסיס. יש לנו מצב של הגנה עצמית. נפתרה הבעיה.
כמו כן, תמיד כדאי לצעוק לפני שמגיעים למצב פיזי. רובם יברחו רק מהצעקות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה לך
מימי20/05/2010.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יש בבת ים מקום לילמוד את זה ???יונית מטרסו17/05/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
האם יש מקום ללמוד את זה ?
אמירה בר-שלום17/05/2010תבדקי באינטרנט
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרב מגע או אומנויות לחימהמלי12/05/2010
אני בחורה די קטנה אבל ספורטיבית למדי והייתי רוצה ללמוד הגנה עצמית. אני לא יודעת למה אבל נראה לי כאילו אומנויות הלחימה למיניהן פחות אפקטיביות ויישמויות. האם באמת במקרה כזה מומלץ יותר קרב מגע או שהרגשתי בנוגע לאומנויות לחימה מוטעית? על מנת שתבינו - אני רוצה להיות מסוגלת להגן על עצמי במקרה שמישהו תוקף אותי במהלך הליכה בלילה וכו' אז איזו שיטה יכולה להתאים יותר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרב מגע או אומנויות לחימה
רוני קליין13/05/2010ההבדל בין אומנויות לחימה לקרב מגע הוא כמו ההבדל בין ירקות, סלט ירקות ומרק ירקות
כמעט אותם החומרים אבל בווריאציה אחרת.
קרב מגע הוא אוסף שרירותי של טכניקות מכל מיני אומנויות לחימה.
גם בעניין האוסף יש וריאציות. אומני לחימה שונים נוהגים לפעמים ליצור אוסף משלהם כאשר הם סבורים שיש טכניקות (מאומנויות הלחימה) יעילות יותר ויש טכניקות לא יעילות מספיק שאין צורך ללמד.
קרב מגע זה שם כללי לאוסף טכניקות. רובם לקוחים מאומנות הלחימה היפנית ג'ו ג'טסו.
קיימים בישראל גם שמות נוספים לאוספים שונים. כגון, "הגנה עצמית"," הישרדות" וכדומה.
כל שיטה או אומנות לחימה שתתאמני ותשלטי בה תביא לך תועלת.
מאד חשוב שתמצאי מורה/מדריך טוב. זה יותר חשוב מהטכניקה שהוא מלמד.
תתמידי, תתאמני ברצינות ולאורך זמן והתוצאות יגיעו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקרב מגע או הגנה עצמית
אמירה בר-שלום13/05/2010שלום מלי
אם ברצונך לקבל תחושת בטחון עצמי ועוד כלים להגן על עצמך , יש קורסים שונים של הגנה עצמית שהם בדרך כלל נמשכים כמה מפגשים . במידה ואת רוצה ללמוד לטווח ארוך יותר , יש את הקרב מגע וכמובן אומנויות הלחימה השונות שגם הם נותנות כלים, ביטחון עצמי והעצמה.
אני תמיד ממליצה לבדוק את המקום שבו את מעוניינת ללמוד ואת המאמן או מאמנת שמלמדים בו.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם מומלץ ללכת בלילה עם שוקר חשמלי?שמרית10/05/2010
מפחדת משימוש לא נכון שיגרום נזק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שוקר חשמלי
אמירה בר-שלום10/05/2010לצערי אין לי מספיק מיידע על שוקר חשמלי , במידה ואת מעוניינת להגן על עצמך בעזרת השוקר, כדאי לשאול לגביו בזמן שאת קונה אותו .
אני תמיד ממליצה ללמוד הגנה עצמית בכדי לחזק את הביטחון העצמי ולדעת מה לעזות בכדי להגן על עצמך .
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
רוני קליין10/05/2010שמרית,
בלילה זה הזמן הכי טוב ללכת עם שוקר חשמלי. יותר סיכוי שתצטרכי להגן על עצמך בלילה.
קודם כל, את חייבת ללמוד איך להשתמש בו. גם לשאול מהחנות שקנית וגם לקרוא הוראות.
זה ממש לא מסובך. המכשיר נועד לגרום נזק. אבל לתוקף. לא לך. תדאגי ללמוד בלי פחד.
אח"כ את צריכה שזה יהיה איתך. להחזיק ביד רק כאשר את במצב מסוכן מהרגיל. כאשר את לבד במקום חשוך,חשוד, אפילו בחניון נטוש. בקיצור כאשר אין אנשים בסביבה.
אם את גרה לבד בבית, אז גם חשוב שהמכשיר יהיה בהישג יד כאשר בלילה את חושדת שנכנסו לדירה. במקרה כזה אני הייתי מחזיק אותו מתחת למיטה.
ולסיום, תדאגי ללמוד הגנה עצמית גם בלי מכשיר כזה או אחר. כך יגברו הסיכויים שתצליחי להגן על עצמך בכל מצב.
טיפ למחזיקי אביזר כאשר הם מול תוקף:
לעולם לא להחזיק את היד האוחזת קדימה אלא ליד המותן עד שנייה להפעלה.
מדוע?
כדי למנוע חטיפת האביזר ע"י התוקף.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לגבי קורס הגנה עצמידנה28/04/2010
הייתי רוצה להצטרף אבל אני ממש עמוסה. האם זה משהו שדורש הרבה השקעה? כמה פעמים בשבוע? אני גרה בת"א גבול רמת השרון, אולי אתם יודעים איפה יש באזור?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
רוני קליין29/04/2010מאד מומלץ להצטרף לקורס להגנה עצמית ולהתמיד בו.
זה חשוב כמו ללמוד שחיה. אם לא יותר.
לגבי זמן השקעה:
בד"כ השעורים הם פעמיים בשבוע. כאשר מאד מומלץ להתאמן בכושר גופני גם בין השעורים. זה עניין בריאותי. לא רק הגנה עצמית.
את צריכה לעשות משהו לעצמך מלבד מחויבויות שוטפות שיש לך.
לגבי איתור קורס - חפשי ותמצאי שלל אפשרויות דרך האינטרנט.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקורס הגנה עצמית
אמירה בר-שלום29/04/2010שלום דנה
לעמותת "אל הלב" יש מגוון קורסים להגנה עצמית באזור המרכז , חלקם פעם בשבוע וחלקם פעמיים. מומלץ מאוד להשתתף באחד מקורסים אלו. ניתן למצוא את אל הלב באינטרנט .
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- משהו שאני יכולה לקחת איתי לריצהיפית26/04/2010
אני גרה באזור המרכז בשכונה לא משהו. ובד"כ אני עושה ריצה למטרות כושר בערב. לא פעם קרה שכל מיני טיפוסים מוזרים נטפלו אלי והפריעו לי. רובם לא מזיקים, אבל מחלקם אני די חוששת. החלטתי שאני לא רוצה לשנות את סדר היום שלי ולאפשר להם לשלוט בחיי והייתי רוצה לדעת האם יש איזה גז מדמיע או שוקר או משהו כזה שיהיה מספיק קטן כדי שאוכל לקחת אותו איתי לריצה ועם זאת מספיק עוצמתי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר משהו לריצה
אמירה בר-שלום26/04/2010מיכל גז מדמיע הוא דיי קטן ונוח לקחת לריצה אך זה צריך להיות נגיש .
אני תמיד ממליצה להשתלב בקורס של הגנה עצמית , בנוסף לטכניקות את מקבלת כלים של העצמה, ביטחון עצמי, מודעות לסביבה ,שימוש באינטואיציה וכמובן שימוש בקול. כל הדברים האלו בהחלט יכולים לעזור לך להרגיש יותר בטחה
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה מוזרה משהוחגית16/04/2010
לא מצאתי מקום מתאים יותר.
בעיקרון איך עדיף לרתק יריב כשהוא שוכב על בטנו או על גבו?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
רוני קליין18/04/2010באמת שאלה מפתיעה אבל יש לה תשובה:
בהנחה שלמדת טכניקות ריתוק אז בטוח יותר לאישה לרתק גבר כשהוא שוכב על בטנו.
חופש הפעולה שלו במצב זה שואף לאפס, כאשר בריתוק על הגב יש לו הרבה יותר אפשרויות להתנגד ולהפתיע אותך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהריתוק יריב
אמירה בר-שלום18/04/2010מומלץ לרתק יריב רק אם את יודעת לעשות ריתוקים אחרת מומלץ לברוח מהר ולהזעיק עזרה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאכן נושא מרתק :-)
יקיר30/04/2010היי דלית,
תחשבי על הידיים והרגליים ככלי נשק. הרי לא היית רוצה שכלי הנשק יופנה אלייך, נכון?
כל ריתוק או ניטרול צריך להסתיים כשכלי הנשק לא יפנה כלפייך. זה יכול להיות בריח ליד או לרגל כמו בתמונה, וזה יכול להיות חניקה מאחור. כמובן שעדיף לשבור איזה מפרק, לתקוע אצבע בעין, לתת מכה באשכיים או מה שבא - לפני הניטרול הסופי (אני מדבר על התוקף, כן?) :-)
בכל מקרה, צריך להתאמן ולתרגל הרבה עם מורה מעולה (שזה הדבר הכי חשוב, יותר מאומנות הלחימה עצמה).
תזכרי גם שצריך גם להביא למצב של ריתוק, שזה גם אתגר בפני עצמו...
ריתוק נעים!
יקיר גוטסמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסליחה, חגית...
יקיר01/05/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)




