מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תחושות מיניות בלתי נשלטות צריכה עזרה...נינה31/07/2016
שלום רב. אני בחורה הטרוסקסואלית ויש לי בעיה קשה-כשאני נמצאת באינטראקציה עם גברים אני מרגישה תחושות מיניות שאין לי יכולת לשלוט עליהן. העיניים מתקבעות על האדם המחשבה לא רציפה ואני לא מצליחה להשלים משפטים נורמלי ותחושות מיניות מציפות אותי. אני מניחה שזה בולט כלפי חוץ. איני יודעת מה לעשות בנוגע לזה. יש משהו לדכא את התחוושות האלו ? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פתרון
רונן01/08/2016יש לי פתרון בשבילך....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חרדות התקפי פאניקה וכעס ודכאון כרוניג'רי29/07/2016
שלום שמי ג'רי בן23
לא יודע איפה להתחיל אז ככה מגיל 6 הוצאתי מהבית בצו בית משפט מפה לשם עברתי ילדות לא נעימה של הרבה שכונות פנימיות מוסדות. וכל הזמן הייתי בטיפול ניסו לתת לי את רסיטל ו צפרידל שניהם לא עזרו עם השנים שעברו המשברים ניהו קשים יותר שנה שעברה הייתה אחת הקשות איבדתי את החבר הכי קרוב שלי את אמא שלי היו עוד הרבה משברים שנה ברחובות שהייתי בקנדה ליפני שנתיים היה כל כך הרבה סבל בלאגן כאב אבוד אמון אני מגילצ13 לא יכול לישון כמו 'צריך היום אני נוטל תרופות שינה אבל גם ההשפעה שלהם הולכת ונחלשת הדבר שאני הכי לא מבין זה למה אחרי כל החרא שעברתי יצאתי מזה הייתה לי חצי שנה טובה מחשבות הרעות מחשבוץ המוות יצאו. אבל זה חזר למה זה חזר ?!?! אני כבר יום חמישי ללא אוכל בלי תיאבון על כדורי הרגעה מנסה למצוא פתרון מה לעשות תודה לכל מי שיכול לייעץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יש גם מחלות גוף שחוזרות
גיא30/07/2016אבל מחלות נפש,עוד יותר חוזרות.
לפנות לפסיכיאטר בקליניקה (לא בפורום בלבד)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה לאמא טריה בחרדות סביב קשיי הירדמותטום27/07/2016
לאחרונה ילדתי ילדה ראשונה ובשבועות האחרונים סובלת מקשיי הירדמות קשים בלילה שגורמים לי לא פעם להעזר בכדורי שינה. אני לא רוצה להתמכר ומנסה לחשוב על אלטרנטיבה שתסייע לי . אני מזהה דפוס חרדתי. בעבר נטלתי ציפרלקס שעזר לי בתקופות קשות. תהיתי אם:
1. ציפרלקס יכול לסייע בפתרון לבעיה? או שמא כדור אחר.
2. האם מותר להניק בזמן שלוקחים ציפרלקס?
3. מהי הכמות שעליי ליטול בהנחה וציפרלקס יכול לסייע.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה לאמא טריה בחרדות סביב קשיי הירדמות - תגובה
ד``ר יעקב חרמון27/07/2016שלום לך אמא טריה
כדאי לך לגשת לטיפול ולא על גבי הפורום שזהו מתכון בטוח לטעויות ברפואה.
מסכימה איתי?
ככלל אפשר לטפל בעת הנקה.
גדלי אותו בנחת!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רופא המשפחה ביקש שפסיכיאטר יסתכל את הבדיקות.ניב27/07/2016
שלום אני מטופל במרפאה מטבולית לפני כמה זמן הגיעו התשובות של חומצות האמינו בדם.
רופאה מטבולית מבית חולים רמב"ם ציינה שרמה נמוכה של חומצת אמניו TARUINE מזה אני סובל זוהתה בספרות הרפואית אצל פסיכוזה.
דבר נוסף יש לי glutamine נמוך וglutamte באמינו ACID בדם.
הייתכן וtaruine קשור לחוסר איזון אנדוקריני?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תיקון
ניב27/07/2016אמינו סרום glutame גבוה, glutamine גבוה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסליחה המחשב...
ניב27/07/2016glutamine נמוך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסליחה המחשב... - תגובה
ד``ר יעקב חרמון27/07/2016חוצות אמינו הינן חוליות המבנה של החלבון ובהיעדרן תתכנה בעיות ביצירת הורמונים שהינן בדכ חלבונים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפרעת אישיות גבולית והבחנה במציאותאנונימי26/07/2016
שלום וברכה
אומרים שלבעלי הפרעת אישיות גבולית יש לעתים פגיעה בבוחן המציאות הבא לידי בהבחנה בין "עצמי" ל"לא עצמי", רציתי לדעת כיצד זה בא לידי ביטוי (אפשר דוגמה בבקשה?)
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לדעתי
גיא30/07/2016זה די דומה ל'הפרעה דו קוטבית'
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נטילת לוסטרל 100 מ"ג ושתיית ייןשירי21/07/2016
האם מותר לי לשתות כוסית יין אדום/לבן לפני השינה, בזמן שאני נוטלת לוסטרל?
נוהגת לקחת את הכדורים בבוקר..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר להתייעץ עם הרופא המטפל
שמוליק21/07/2016שלום שירי.
אינני רופא.
ככלל, עדיף להימנע מצריכת אלכוהול בזמן נטילת התרופות.
עם זאת, להימנעות מאלכוהול עלולות להיות השפעות פסיכולוגיות שליליות, שהן משתנות ממטופל למטופל.
צריך למצוא את נקודת האיזון בין הנזקים הפסיכולוגיים שעלולים להיות כתוצאה מההימנעות לבין הנזקים שעלולים להיגרם לגוף כתוצאה מהצריכה בזמן נטילת התרופות.
את האיזון הזה הרופא המטפל שמכיר אותך יכול למצוא בצורה הטובה ביותר.
כל טוב,
שמוליק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האתר נסגר! לא לפנות יותר! שמוליק אינו רופא ויפתח אתר חדש לייעץ לכם.רונן18/07/2016
האתר נסגר לא לפנות יותר לרופאים כי לא תקבלו תשובה !
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חחח WTF על מה אתה מדבר ?
רותי21/07/2016איזה אתר נסגר ?
שמוליק מינה אותך להיות דובר שלו ? כמה הוא משלם לך ?
מה שכן, השמוליק הזה כנראה שכח שהוא לא רופא וימשיך לענות כאן תשובות באובססיביות כל זמן שהשמש זורחת בבוקר חחח...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סרנדה 100 מג, ומודאל 50 מג עם שתיית אלכוהולעמית17/07/2016
אני לוקח ביום 100מג סרנדה ו50 מג מודאל, והתרגלתי רוב חיי לשתות בערב (אני לוקח את התרופה בבוקר) באיזור החצי עד ליטר בירה .
שאלתי היא כמה זה מזיק וכמה זה מסוכן לטווח הארוך אם בכלל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אינדבידואלי
שמוליק17/07/2016שלום עמית.
אינני רופא.
ככלל, מומלץ להימנע מצריכת אלכוהול בזמן נטילת התרופות.
עם זאת, להימנעות משתיית אלכוהול עלולות להיות השפעות פסיכולוגיות שליליות, שאותן בוודאי שחייבים לאמוד באופן פרטני.
מסיבה זו, מומלץ לפנות לרופא המטפל על מנת לתת לכל אחד מהגורמים את המשקל הנכון, ובהתאם לכך למצוא את נקודת האיזון הנכונה עבורך.
כל טוב,
שמוליק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלפת ציפרלקס עקב תופעת לוואי של הזעותמושיקו17/07/2016
שלום רב. לפני כשש שנים התפרצה אצלי הפרעת חרדה. לקחתי ציפרלקס שעזר מאד. אחרי שנה הפסקתי. לאחר מכן מאז כשלקחתי שוב לתקופה בגלל חרדה, סבלתי מתופעת לוואי חמורה של הזעה נוראית בלילה. ניסיתי להחליף ללוסטראל והחרדה התגברה. עכשיו רוצה שוב לקחת. שאלתי: האם לקחת ציפרלקס ולסבול את תופעת הלוואי? האם תחליף של ציפרלקס החדש אולי לא יגרום להזעות? האם כדאי לנסות תרופה אחרת? איזו מומלצת במצבי?
תודה רבה
מושיקו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החלפת ציפרלקס עקב תופעת לוואי של הזעות - תגובה
ד``ר יונתן דוידאור01/08/2016יש קושי להעריך, לא תמיד זה פשוט לאזן.
הייתי ממליץ לברר ראשית את המצב הגופני, לשקול כדור שונה מציפרלקס.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם להתקף חרדה יש השפעה גופנית כל כך חזקה ,שלא עוברת..דור17/07/2016
בן 59 רווק עם בריאות טובה מאוד ,יום ה' חוויתי לפתע מועקה בחזה חולשה ומיד נשכבתי על המיטה והרפיתי את הגוף, והתפללתי שזה יעבור.
אחרי ההתקף שנמשך 10 דקות ,הרגשתי חולשה כללית בכל הגוף, היה לי קשה להטיל את מימי (גם כאב מאוד וגם יצאו כמה טיפות) ,תקפו אותי גלי חום (רועד מקור ואח"כ הזעה מרובה) לא יכולתי ביומיים הבאים לא לאכול ולא לשתות ,ביום ה' התחלתי למדוד חום ובערב היה לי 39.3 ,למחרת ביום ו' הטמפרטורה נעה בין 38- 38.8 , החוויה הכללית הייתה שעברתי טלטלה ששיבשה לי את כל המערכות הבסיסיות, קראתי קצת באינטרנט ולא מצאתי תיאורים דומים לשלי, האם אני טועה באבחון האירוע שעברתי. עוד פרט מההיסטוריה שלי ,אימי עברה דיכאון אחרי לידה כשהייתי בן שנה.. והדכאון התפתח לסכיזופרניה בגלל בורות .
בתקופה האחרונה נפרדתי מחברה טובה, (שהצליחה לראשונה לגרום לי לפתוח את הלב ולהתאהב בה, מנגד מע' היחסים איתה סוערת, דרמטית עם המון כאב ,וללא יכולת לתקשר באופן סביר, ולכן נפרדנו.) מזה מעל 10 שניעם שיש לי נטייה להידוק לסתות ומצוקה בבטן, הסימפטומים התעצמו לאחר הפרידה באופן שגרם לי לעסות את הבטן בחוזקה, כדי לנסות להפיג את הכאב.
בעברי הייתי פעמיים בטיפול פסיכולוגי ,שקידם אותי.
מה אתם ממליצים לעשות ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לפנות לפסיכיאטר
שמוליק17/07/2016שלום דור.
אינני רופא.
נראה שכדאי לפנות לפסיכיאטר על מנת לבחון את המצב. כיוון שפסיכיאטר הוא רופא לכל דבר ועניין הוא יוכל לבדוק הן את הגורמים הרפואיים ה"רגילים" והן את הגורמים הנפשיים.
כל טוב,
שמוליק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גבר בן 39 הסובל מ - COD לא מאוזןסיון14/07/2016
היי, אח שלי בן 39 סובל מocd, סובל ממצבי רוח משתנים וירודים ואכילה מופרזת מזה כחצי שנה נמצא בבית עקב ניתוחים שעבר בידיים. לפני כחודשיים שוחרר ממרפאה בה אשפזו אותו בכפייה. לאחר שהיה מאוזן שוחרר אך מצבו שוב התדרדר השאלה מה עושים ולמי פונים אפילו למישהו בפרטי לטיפול במצבי הרוח שלו המשתנים הוא כרגע גר אצל ההורים שלי ויש לציין שאין להם כל מנוחה הוא לא עצמאי הם הכל עושים בשבילו מה עושים הם מיואשים כבר...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גבר בן 39 הסובל מ - COD לא מאוזן - תגובה
ד``ר יונתן דוידאור01/08/2016פונים לרופא פסיכיאטר, אשר אמור לרכז את הטיפול ולאזן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בירור והבנה יותר לעומק של זיפרקסהמהמגזר הערבי13/07/2016
שלום דוקטור
אני.רוצה לדעת או להבין,כשאני על זיפרקסה.אני רגוע יצירתיות. מוגברת אבל המוטיוציה אפס, אני רק חושב ולא יכול לעשות כלום,אבל כשאני מפסיק את הזיפרקסה אני מרגיש חזק אבל לא מפוקס ויש לי הרגשה דומה לשפעת בהרגשה כבדות בראש ולא סובל דבר הכי קטן..וזה לא עובר ההרגשה רעה. אבל כשלוקח זיפרקסה הכל נרגע. לפי הנסיון עם זיפרקסה קשה להפסיק אותה אפילו ניסיתי להפסיק זיפרקסה 10 ימים וזהו נכנעתי לא יכולתי יותר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חובה להתייעץ עם הרופא המטפל
שמוליק14/07/2016שלום רב.
אינני רופא.
ראשית, חובה להתייעץ עם הרופא המטפל לפני שמפסיקים או אפילו מורידים את המינון של התרופה; התסמינים עלולים לחזור.
התופעה הזו מוכרת לי מנסיון אישי, ואני חייב לציין שהטעות השנייה היא שאין להפסיק את התרופה בבת אחת; צריך להפחית אותה בהדרגה, וכאשר מנסים להפסיק אותה בבת אחת, ישנן הרגשות שמאוד קשה לי לתאר אותן, אבל הן די דומות למה שאתה מתאר.
מה שהייתי מציע לעשות זה לבחון עם הרופא המטפל את האפשרות להתמקד יותר בטיפולים פסיכולוגיים וכך יהיה ניתן בהדרגה להוריד מינונים מבלי לחשוש לחזרה של התסמינים, ואולי בסוף אפילו להפסיק לגמרי.
כל טוב,
שמוליק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבירור והבנה יותר לעומק של זיפרקסה - תגובה
ד``ר יונתן דוידאור01/08/2016ייתכן ומדובר בתופעת לוואי של ישנוניות.
האופציות, תוספת אדרונקס ואו שינוי טיפול עם פחות תופעות לוואי.
כמובן בהתאם לקליניקה, אבחנה ושיקול קליני.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הדרדות במצב הנפשי - זעם וכעסמתעניינת13/07/2016
שלום דר. אני סובלת ממספר רב של בעיות הכוללות אישיות גבולית, פוסט טראומה והפרעת הסתגלות המעורבת בדיכאון וחרדה. תקופה די רצינית לא הייתי בטיפול וניסיתי לשלוט במצב בעצמי ודי הצלחתי. לאחרונה התחלתי להרגיש זעם בלתי נשלט ומחשבה שכולם נגדי ורוצים לפגוע בי.. בעיקר כלפי אנשים כלפי... נהייתי בלתי נסבלת... האם זה אכן הדרדרות במצב ועם צריך לפנות לפסיכיאטר על מנת לפתור את הבעיות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בוודאי!!!
שמוליק14/07/2016שלום רב.
אינני רופא.
התיאור שלך אינו מטיל שום ספק בצורך בטיפול. ד"ר דוידאור (מנהל הפורום) סיפר הרבה פעמים שיש מטופלים שמגיעים אליו ואומרים שהם הרימו ידיים והחליטו ללכת לטיפול. הוא אומר שללכת לטיפול זה ההיפך הגמור מלהרים ידיים; זה לקחת אחריות ולהתמודד.
צריך אולי לבדוק את החשש מללכת לטיפול. יכול להיות שכמו אצלי, היו אי אילו "פשלות" של רופאים פסיכיאטרים שגרמו לך לרתיעה.
אצלי ה"פשלות" היו כל כך גדולות עד כדי כך שהיית אמור להיות סיינטלוג מושבע, אבל בסופו של דבר זה לא קרה...
אם ההשערה שלי נכונה - אולי אוכל לתרום מנסיוני האישי.
כל טוב,
שמוליק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזה לא ממש הסיבה.... מצטערת
מתעניינת14/07/2016* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מעוניינת להפסיק לקחת תרופה ויפאקס 37.5שלי13/07/2016
שלום,
אני מעוניינת להפסיק לקחת את התרופה ויפאקס במינון 37.5 מ"ג.
ממאמרים שקראתי ברשת הצלחתי להבין כי יש שתי גרסאות לויפאקס, אחת בשחרור מושהה ואחת בשחרור מיידי.
כיצד אוכל לדעת האם הכדור שאני לוקחת הוא בשחרור מושהה או רגיל?
בנוסף, אם לא ניתן לחצות את הכדור, איזה עוד דרך קיימת להפסקה באופן הדרגתי? (באלון לצרכן רשום שניתן לכתוש את התרופה אך לא לחצות, לא ברור לי באיזה דרך אפשר להשתמש בכדור הכתוש)
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מעוניינת להפסיק לקחת תרופה ויפאקס 37.5 - תגובה
ד``ר יונתן דוידאור01/08/2016מומלץ תקופה של חודש חודשיים על 37.5 הפסקה וטיפול בתופעות מגמילה נלפנ הצורך תוך מעקב רופא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ההבדל בין אינווגה לריספרדל. כמה יעילה האינווגה?bastian13/07/2016
אמרו לי שאינווגה זה בעצם ריספרדל.
האם אינווגה זהה ביעילותה לריספרדל או שהיא יותר טובה?
ובכלל, האם אינווגה היא תרופה טובה משאר התרופות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ההבדל בין אינווגה לריספרדל. כמה יעילה האינווגה? - תגובה
ד``ר יונתן דוידאור01/08/2016אינווגה זה החומר הפעיל של רסיפרדל, ההבדל לעומת רספירדל, לא זקוק לפירוק בכבד והיתן להתחיל במינון גבוה יותר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

