מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- רמת פרולקטין גבוהה מהממוצע והשלכותיהשרית13/05/2016
שלום,
הייתי מאושפזת 5 פעמים בבית חולים פסיכיאטרי, כאשר 4 הפעמים האחרונות היו עקב הפסקת טיפול תרופתי כי לא הרגשתי בו צורך למרות שבני משפחתי טענו כי יש לי בעיה. בני משפחתי התייעצו עם הפסיכיאטרית באישפוז והוחלט על החלפת הטיפול בכדורים בטיפול בזריקה: explion. הבעיה שהזריקה העלתה לי את רמת הפרולקטין בדם למעל 3000, כאשר הרמה התקנית היא לכל היותר בסביבות 1000. אני חוששת שלא אוכל לקיים יחסי מין עם חברי הקבוע וכן מהפסקה מוחלטת של הווסת. אני מטופלת בכדורים להורדת הפרולקטין אך לא יודעת אם אוכל לקחת איתם גלולות ולכן אני נאלצת לא לקיים יחסי מין. רופא הנשים יעץ לי לעשות התקן במקום ליטול גלולות אך מכיוון שאינני יודעת אם ארצה להביא ילדים לעולם, סירבתי לעצתו. יש לציין כי אני בת 32 רווקה, ללא ילדים קודמים וכן שהכדורים להורדת הפרולקטין עדיין לא עזרו לי להקטין את רמת הפרולקטין בדם לרמה תקנית. חודש שעבר ל קיבלתי ווסת. והווסת שלי לא סדיר כבר הרבה זמן.
בין היתר הפסיכיאטרית שלי לא מוכנה להחליף לי את הזריקה לכדורים כמו אביליפיי כי היא לא סומכת עלי שהפסיק את התרופות שוב. טופלתי בעבר באביליפיי ולא היו לזה השלכות חמורות כאלו כמו הזריקה. אשמח לקבל עצות מועילות.
בתודה מראש,
שרית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רמת פרולקטין גבוהה מהממוצע והשלכותיה - תגובה
ד``ר יונתן דוידאור26/05/2016חוות דעת נוספת !!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מינון אפקטיבי של אפקסור XR לדיכאון, חרדות והתקפי פאניקהרון12/05/2016
התחלתי לפני מספר שבועות בלקיחת אפקסור XR, התחלתי שבועיים במינון 75 מ"ג והתחלתי להרגיש כבר טוב, הפסיכיאטרית המליצה לי לעלות ל-150 מ"ג (טרם שיחה איתה לגבי ההשפעות עם ה-75 מ"ג) כאשר ניסיתי לעלות אני כבר מעל שבוע על 150 מ"ג, אני מרגיש פחות טוב בהרבה וגם חש יותר תופעות לוואי, ייתכן שהמינון של 75 מ"ג מספיק אפקטיבי עבורי ויכול לסייע במצבי? אוכל לומר שיש לי רגישות גבוהה לתרופות ולמשל בעבר שניסיתי אסיוול או תרופות הרגעה אפילו החצי מינון של המינון הנמוך ביותר השפיע עליי.
האם ב-75 מ"ג התרופה לא תפעל כלל על אפקט הנורדרנאלין?
האם במידה ולא, האם יש SNRI שעובדת מהמינון ההתחלתי כבר על הנורדרנאלין? ואם כן האם היא יעילה גם לדיכאון וגם לחרדות והתקפי פאניקה?
כי קראתי שמה-SNRI רק האפקסור מתווה להפרעות פאניקה.
אציין כי קראתי בפורומים בחו"ל על מטופלים שסיפרו גם שעלו ל-150 מ"ג וזה עשה להם תופעות לא טובות ושירדו חזרה ל-75 מ"ג זה ממש עזר להם כמעט ללא תופעות לוואי.
אודה על מענה לשאלותיי ועצתך בנושא.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מינון אפקטיבי של אפקסור XR לדיכאון, חרדות והתקפי פאניקה - תגובה
ד``ר יונתן דוידאור26/05/2016במינון 75 מ'ג פחות סביב שאפקסור יפעיל את נוראדרנלין
לעומת איקסל IXEL , שמשפיע על נוראדרנלין מהמינון הראשון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אינטרקציה בין ציפרלקס וכמוסות שוםלימור12/05/2016
ד"ר שלום אני נוטלת ציפרלקס 10 מ"ג וכחודש אני לוקחת כמוסת שום של אלטמן קיוליק כ 2 ביום . נאמר לי שעלולה להיות אינטראקציה בניהם האם יש ממה לחשוש? השום מאזן לי את לחץ הדם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אינטרקציה בין ציפרלקס ושום - תגובה
ד``ר יונתן דוידאור26/05/2016לא מכיר אינטרקציה
באופן כללי, מומלץ כמה שפחות תוספות מיותרות
יש להתייעץ עם רופא משפחה ( יש בקופ'ח תוכנות מעודכנות .. )* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זכרון לטווח קצר לקוי לפעמים, וזכרון לטווח ארוך טוב יותר מהרגילגיא12/05/2016
יש לי זכרון טוב לטווח ארוך (נמחקו לי אנשי הקשר בנייד.אבל אני יכול להיזכר בחלק מהמספרים,שהשתמשתי בהם טיפה יותר מהרגיל,כגון משפחה),אבל לטווח קצר אני לפעמים מבולבל,אולי זה מהתרופות הפסיכיאטריות,מכמה סוגים?.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זכרון לטווח קצר לקוי לפעמים, וזכרון לטווח ארוך טוב יותר מהרגיל - תגובה
ד``ר יונתן דוידאור26/05/2016ייתכן שזה מהתרופות, במיוחד אם יש ישנוניות, חייבים לשלול בעיה בזיכרון,
התחלה של שיטיון , במיוחד בגיל מבודר..
מומלץ בדיקה להערכת זיכרון, מיני מנטל MMSE, מבחן פשוט, שאלות , כתיבה ..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התייעצות בקשר לתהליך של הקפאת ביציותמיכל11/05/2016
אני מיכל בת 35 מאובחנת בפוסט טראומה
מאוזנת תרופתית על ידי :
QUETIPINE 300 mg
LAMICTAL 225 mg
ועקב תת בלוטת התריס
Euthyrox 50 מק"ג
כעת אני ללא בן זוג מעוניינת לבדוק תהליך של הקפאת ביציות
שאלתי : האם התהליך שכולל גם קבלת הורמונים עלול להשפיע לרעה על מצבי?
מעוניינת לקבל חוות דעת והמלצה האם להכנס לתהליך הזה.
בתודה מיכל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא רופאה
רונית16/05/2016מנסיוני גם רופאי הנשים וגם הפסיכיטטרים יגידו לך שטיפולים הורמונלים יכולים להוציא אישה מאיזון נפשי ומי שיש לה גם ככה בעיות נפשיות יותר רגישה ולכן אין איך לדעת בוודאות איך הטיפולים ישפיעו ושזה יכול לגמור להחמרה במצב הנפשי.
בכל אופן לא יספיק לך התיעצות בפורום כי הרופאי נשים יבקשו ממך חוות דעת פסיכיאטרית חתום לגבי ההשפעה ושניתן להתחיל טיפול.
מעבר לכך רופאי הנשים יגידו לך שכדאי להתחיל את התהליך במצב אופטימלי מבחינת בריאות נפשית כי כל הדרדות נפשית עשויה להפסיק טיפול ובינתיים הגיל מתקדם.
ואני הדרדרתי עוד לפני ההורמונים הכבדים ולוקחת עכשיו אותם תרופות כמוך ולא יודעת אם אוכל לחזור ואם בכלל מסוגלת מבחינה נפשית לעמוד בזה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לחץ בחזה ודחק נפשי - ביטוח לאומיאדי10/05/2016
תביעה שהוגשה למוסד לביטוח לאומי, דחק נפשי וכל הסימפטומים הוכוונו לדחק נפשי. המוסד לביטוח לאומי אישר את תאונת העבודה אולם כתב בהגדרה,"לחצ בחזה"...אציין שהנני חולה לב עברתי ארבעה צינטורים שלושה סטנטים ואני יודע ממה נובע הלחצ בחזה. האם נכון היה מצד המוסד לקבוע שהדחק הנפשי שלי הנו , לחצ בחזה " ולא סטרס או דכאון או אחר ? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחץ בחזה ודחק נפשי - ביטוח לאומי - תגובה
ד``ר יונתן דוידאור26/05/2016לחץ בחזה , מרכיב גופני וגם נפשי
אדם עם מחלת לב, סובל מהפרעות חרדה ופאניקה
כל לחץ וחרדה-- מגבירה את הסיכון לסיבוך לבבי - כל סיבוך
לבבי נוסף - מגביר את הבעיה הנפשית -- שממשיך להוביל נזק גופני...
חייבים להכיר ולהתייחס...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפחתת תרופות מוצעת נגד שינה מרובה ורעדאופיר09/05/2016
שלום שמי אופיר
אני חולה בסכיזו-אפקטיב עם מאניה דיפרסיה, ולאחרונה חל שיפור במצבי ובהמלצת פסיכיאטרים אני מוריד את המינון בתרופתי. הפסיכיאטר מאפשר לי בחירה אישית בין התרופות- איזו מהן להפחית.
אני לוקח-
20 מ"ג זיפרקסה (הפחתה מוצעת 5 מ"ג),
600 מ"ג ליתיום (הפחתה מוצע 300 מ"ג),
1500 מ"ג דפלפט (הפחתה מוצעת 500 מ"ג),
600 מ"ג טרילפטין (הפחתה מוצעת 300 מ"ג).
יש לי תופעות לוואי שעיקרן- רעד בידיים וצורך בהרבה שעות שינה.
א. האם יש תרופה ספציפית שאם אפחית אותה זה יעזור נגד הרעד בסיכוי יותר גבוה? (הרעד לא התחיל עם הליתיום ואולי רק אחרי לא מעט זמן אחרי הוספת הדפלפט והטרילפטין. הזיפרקסה הייתה מתחילת הטיפול.)
ב. האם טרילפטין יכול להגביר את שעות השינה הנצרכות? (הזיפרקסה הגבירה אצלי את שעות השינה)
ג. האם מוכח שטרילפטין מסייע נגד סכיזו-אפקטיב (עם מאניה דיפרסיה)? אני שואל כי פסיכיאטר ראש מחלקה מאחד בתי החולים בארץ טען בפגישה איתי שהנתונים המדעיים ליעלות הטיפול בו נגד חולים בסכיזו-אפקטיב כנ"ל לא מספקים ראיה מספקת. את ההמלצה להתחיל בטיפול קיבלתי מרופא אמריקאי.
תודה!!!
אופיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפחתת תרופות מוצעת נגד שינה מרובה ורעד - תגובה
ד``ר יונתן דוידאור26/05/2016חובה מעקב צמוד של רופא, תוכנית מסודרת המותאמת אישית.
לא ניתן לקבוע ללא בדיקה מסודרת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דואגת ומבקשת תשובה מרופא !!!לגבי התרופות!!!חשוב9900009/05/2016
האם יכול להיגרם נזק בלתי הפיך מתרופות אנטי פסיכוטיות אם לוקחים במינון גבוהה? ובאופן כללי האם יכול להיגרם נזק בלתי הפיך מהתרופות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תגובה
שמוליק10/05/2016שלום רב.
אינני רופא. אני סטודנט לפסיכולוגיה, אבל נראה לי שכדאי שאענה על סמך ידיעותיי, ועל סמך נסיון אישי שלי בתור אחד שלקח תרופות אנטי-פסיכוטיות.
ראשית, נראה לי חשוב לומר את כל האמת לגבי תופעות הלוואי של התרופות האנטי-פסיכוטיות. בהרבה מקרים מסבירים תופעות של חולשה כללית ועייפות שהן תמסינים שליליים של המחלה, תוך שלילה מוחלטת של האפשרות שייתכן שאלו תופעות לוואי של התרופות.
אמנם יש חולים שאינם מקבלים טיפול תרופתי וסובלים מתופעות כאלו, כך שלא ניתן לומר באופן סוחף וגורף שאין דבר כזה תסמינים שליליים של המחלה, אך אין שום וודאות לא לכאן ולא לכאן, וצריך לומר למטופלים את כל האמת. הרבה פעמים מטופלים מרגישים שהם סובלים מהתרופות וכאשר אומרים להם שבהכרח מדובר בתסמינים של המחלה - זה גורם להם לאבד את האמון במטפל - ומכאן מגיעים למדרון חלקלק...
אני באופן אישי הפסקתי את הטיפול התרופתי ולאחר כחצי שנה - הכל חזר לקדמותו.
היו כאן בפורום כמה משתתפים שטענו שנגרם להם נזק בלתי הפיך כתוצאה מנטילת תרופות אנטי-פסיכוטיות. לדעתי, זו חובה לומר את כל האמת ולציין זאת.
עם זאת, אי אפשר לקבוע בוודאות האם אכן מדובר בנזק שנגרם כתוצאה מהתרופות או שמדובר בתסמינים שליליים של המחלה שלא טופלה כראוי; לפחות בטיפולים פסיכולוגיים.
מהצד השני, חשוב להדגיש שכאשר צריך טיפול בתרופות אנטי-פסיכוטיות ולא נותנים תרופות - עלול להיגרם נזק בלתי הפיך למוח!
אפילו הרוקח אילן סלומון שידוע בתור מתנגד קיצוני לתרופות פסיכיאטריות, מסכים שבמקרים קיצוניים כגון התקף פסיכוטי, חייבים לקחת תרופות.
בכל אופן, במצב יציב יותר, ניתן להתמודד עם טיפולים פסיכולוגיים, וכאשר הם נותנים את האפקט הרצוי, ניתן להוריד מינונים ואף להפסיק לגמרי.
בשורה התחתונה, הייתי ממליץ לפנות לרופא שידוע בתור אחד שמעדיף מה שפחות תרופות.
בנוסף לכך, אם את חוששת, אפשר לומר זאת לרופא, ולטפל רק טיפולים פסיכולוגיים (או אולי יהיה לרופא פתרונות יצירתיים אחרים...).
מקווה שעזרתי.
כל טוב,
שמוליק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמחכה לתשובה מרופא!!! מה לא ברור???
רן10/05/2016* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא להגיב בשמי בבבקשה!!!!
אני ששאלתי10/05/2016* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאבל לא ציינת בכלל את שמך...
רן10/05/2016* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדואגת ומבקשת תשובה מרופא !!!לגבי התרופות!!!חשוב - תגובה
ד``ר יונתן דוידאור26/05/2016בדרך כלל, לאחר הפסקת תרופה הנזק הפיך..
זה מאוד תלוי במצב הגופני...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום רב. זה דחוף. אני לבד בעולם על רקע סכסוך משפחתי על ירושה ועודגלי09/05/2016
אני נמצאת בהליכים משפטיים מאוד קשים מול המשפחה כבר 6 שנים. הם לא מרפים. זה מאוד מתיש והורג אותי לאט לאט. הם עשו דברים איומים
קשה לי מאוד גם להגיע לדיונים. גם עורכי הדין חזירים ובלתי נסבלים
לאחרונה יש לי קושי רב לצאת מהבית. תוקפות אותי חרדות
רופא המליץ לי על PAROTIN . לפני שאני מתחילה עם תרופה זו רציתי להיות בטוחה שאכן PAROTIN עדיפה על פלוטין שיש לי בבית
תוך כמה ימים תרופה זו מתחילה להשפיע
הרבה תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כדאי לבדוק גם את הנושא המשפטי
שמוליק09/05/2016שלום גלי.
אינני רופא.
אין לי תשובה לשאלתך, אבל נראה לי חשוב לומר שהנושא המשפטי עצמו, משפיע על המצב הנפשי, ולכן כדאי לבדוק עם משפטן את המצב.
לא מזמן היה לי משפט שבו הייתי הנתבע. אע"פ שזכיתי והתביעה נדחתה, חשתי על בשרי את הצער. העורך דין של התובע גם כן היה מעצבן. זו כנראה דרך שבאמצעותה מנסים להתיש את הצד השני.
לא ברור לי האם את נעזרת במשפטן, אבל אם לא, אז כדאי להיעזר. אם הוא יגיד שהעניין שלך צודק ושיהיה ניתן להוציא את הצדק בבית המשפט - זה יחזק אותך ויקל עלייך את ההתמודדות.
גם אם הוא יגיד שלא נראה לו שיש סיכויים טובים - תהיי שלימה עם עצמך אם תחליטי למצות את ההליך מתוך ידיעה ברורה על סיכוייו, מבלי שיהיו הפתעות בלתי צפויות לרעה.
בכל אופן, שיהיה בהצלחה.
שמוליק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום שמוליק
גלי26/05/2016אני בהליכים האלה כבר 6. שנים. בטח לא צריך לציין שלהלחם ב""""משפחה"""" בבית משפט זה מצב בלתי נסבל.
ברור שאני מיוצגת ועורכי הדין מאוד חזירים ומעצבנים כך שנוצר מצב שאני נלחמת בשתי חזיתות ולבד !!!! כשאחת קצת פחות קשה
ולכן אשמח מאוד אם תעזור לי. מניחה שתגיע לאימייל שלי דרך המערכת כאן. זה מאוד דחוף
תודה
גלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום רב. זה דחוף. אני לבד בעולם על רקע סכסוך משפחתי על ירושה ועוד - תגובה
ד``ר יונתן דוידאור26/05/2016פארוטין ( סרוקסט, פארוקסטין)
מאוד מרגיע , מאוד משמין, מאוד יעיל באי שקט קשה..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה לך ד"ר דוידאור. עזרת לי
גלי26/05/2016* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה בבקשה שבוע טובדנית08/05/2016
אני גרה במקום פינתי. זה מקום לא נוח בית קרקע.כולם נכנסים ברכב ויוצאים מליד הבית .כולם עוברים ושבים מליד הבית.יש הרבה הולכי רגל שעוברים ממש מול השער שלנו.בשבת החנתי טרקטורון במדרכה.אשה אחת ראתה שהמדרכה חסומה מהטרקטורון.זרקה מילה וירדה לכביש .כמובן שהיא הלכה ברגל. מה היתי צריכה לענות לה.כי לי לוקח זמן לענות? תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה בבקשה שבוע טוב - תגובה
ד``ר יונתן דוידאור26/05/2016מה שעל ליבך + בגדר הנורמה החברתית המקובלת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקות כתוצאה מהפסקה של כדורי נוגדי דיכאון וחרדההבובון08/05/2016
אני נוטל כדורים לדיכאון וחרדה מסוג ציפרלקס 10 מ"ג מדי פעם הפסקתי את נטילת הכדורים כי חשבתי שאני מרגיש יותר טוב ואז חזרתי שוב לקחת את הכדורים בהפסקות
עם הזמן הרגשתי שיש לי דלקות באזור של המפרקים ביידיים ברגליים ומקומות אחרים בגוף
שיש בהם מפרקים?
שאלתי האם הדלקות האלו הם כתוצאה של הפסקת הכדורים ונטילתם חזרה?
האם מדובר בדלקת נדירה?
לא נראה לי שזו דלקת פרקים אופיינית?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דלקות כתוצאה מהפסקה של כדורי נוגדי דיכאון וחרדה - תגובה
ד``ר יונתן דוידאור26/05/2016דלקות לא שכיחות ולא מאפיינות
יש צורך לברר עם רופא משפחה , קשר נדיר, תגובה אלרגית..
שוב לא שכיח ואם קיים מאוד נדיר.. ובספק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה בבקשהדנית05/05/2016
אני סובלת מאו סי די .כשאני שאלתי אחות שאלה אחות בבית חולים.והיא ענתה לי כאילו בחוסר סבלנות בזה שהיא כל הזמן אמרה נו נו נו .שאלתי אותה מהיכן לקחת מס.אז היא עונה נו נו. נורא התרגזתי האם זה קשור לאו סי די או שאני מגזימה? ואיך מגיבים? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אבקש מדר אירנה או יונתן בבקשה לענות
דנית05/05/2016סליחה אבקש מדר יונתן ומד אירנה לענות לי בבקשה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה בבקשה - תגובה
ד``ר יונתן דוידאור17/05/2016קשה להתייחס באופן מקצועי..
OCD הפרעה ממושכת , המאופיינת במחשבות טורדניות ( אובססיות)
וקומפולסיות ( כפייתיות)
מה שמאפיין במיוחד בהפרעה, זה זמן רב , סביב הריטואלים .. ( שעות סה'כ ביום)
וכן פגיעה תפקודית ( אקדמית, חברתית ותעסוקתית)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפסקת טגרטול, ומעבר לקונצרטה או ריטליןסובלת05/05/2016
הבן שלי לוקח טגרטול מחודש 8.2015 ליצוב התנהגות, אני מרגישה מאז שהוא לוקח טגרטול, נהייה הפוך ההתנהגות שלו נהייתה יותר קשה, וגם החשיבה שלו ירדה, אני רוצה שיעבור לריטלין או קונצרטה מה שהיה מקבל קודם, שעם הכדורים האלה היה יותר רגוע מתון ומיושב, מה תהייה ההשפעה על הבן לאחר הפסקת הטגרטול, ומה תופעות הלוואי? כמובן שמפסיקים בהדרגה, והאם אפשר שבזמן שמפסיקים את הטגרטול, לקחת קונצרטה או ריטלין. אודה לכם מאוד על תשובה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה לא עונים לי? בבקשה צריכה תשובה
סובלת09/05/2016* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההפסקת טגרטול, ומעבר לקונצרטה או ריטלין - תגובה
ד``ר יונתן דוידאור26/05/2016בדר'כ , לא מקובל לעבור מטגרטול ( מייצב מצב רוח)
לממריץ ( ריטלין)
יש סכנה אמיתית להתפרצויות, החמרה באימפולסיביות ובמצב הנפשי בכלל..
חובה יעוץ רופא מטפל, לברר רמת טגרטול בדם ולשקול המשך..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נזעי חשמל בתדירות גבוהה סיכון? האם ect מיועד לשם " סדרה " אחת?ישראל05/05/2016
שלום. אני מאובחן עם דיכאון עונתי חריף (!) שמופיע גם בסתיו וגם באביב, חדשיים בכל פעם.התרופות שאני נוטל כל השנה לא יעילות בתקופות אלה למרות כל מיני ניסיונות. הומלץ לי לנסות נזעי חשמל, והשיפור מדהים. השאלה שלי, האם טיפול בחשמל לא נועד לפעם אחת? האם אין סכנה בטיפולים רבים,בכל שנה בתקופות המעבר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נזעי חשמל בתדירות גבוהה סיכון? האם ect מיועד לשם " סדרה " אחת? - תגובה
ד``ר יונתן דוידאור26/05/2016מיועד לסידרת טיפולים
נחשב טיפול בטוח יחסית
יש סיכוי לשכיחה לזמן קצר סביב הטיפול , זמני..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ברינטליקס נגד דיכאון - מבקשת מידערינת05/05/2016
שלום רב
רציתי לדעת בקשר לכדור הנ״ל, כיצד הוא משפיע על המח.
אין כמעט מידע עליו ואפילו בעלון לצרכן אין מידע כיצד הוא פועל.
האם על הסרוטונין? על הדופאמין? האם על נוירוסמיטורים נוספים? האם על עוד ״חומרים״ במח? ואם כן אז כיצד?
האם הוא חוסם ספיגה חוזרת שלהם?
אין מידע על הכדור הזה בכלל ואני אודה לך אם תכתוב כל מה שאפשר על דרך פעולתו של הכדור.
נתת בעבר תשובה עליו, אך היא הייתה קצרה מאוד ולא מפורטת.
אז אשמח לדעת כל מה שאפשר על הכדור הזה.
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ברינטליקס נגד דיכאון - מבקשת מידע - תגובה
ד``ר יונתן דוידאור26/05/2016מנגנון מולטי מודאל
פירוט בסרטון שצירפתי
מתוכנית הרדיו שדיברתי בעבר ברדיו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

