פורום פסיכיאטריה - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התקפי פאניקה ללא סיבה - הטריגר זה כאשר אני נמצא רחוק מההורים שלי
    שאולי
    13/07/2016

    שלום רב
    מתנצל מראש על אורך הבעיה .
    בחור צעיר בן 30 בריא בדרך כלל מדרום הארץ
    לפני כשנתיים התקף פאניקה ללא סיבה . אבל הטריגר זה כאשר אני נמצא רחוק מההורים , בעת ההתקף מתחיל עם דפיקות לב , קצב נשימות מואץ ,רעידות והרגשה לא נעימה ואני מנסה בכל דרך ךחזור הביתה . פניתי לפסיכולוג אך לא ממש עזר לי בתקופה זו , לכן הפנה אותי לפסיכיאטר . הפסיכיאטר רשם לי תרופה בשם אסטו 10 מג ואחרי שבוע עולה לאט לאט עד 20 מג . אומנם תרופה זו עזרה אבל לא 100% . בכל פעם שיש לי טיול עם החברים לצפון , לילה לפני אני לא ישן ומתחיל רעידות , דפיקות וההרגשה ההיא ואז אני מבטל את הנסיעה . לפני חודש היה לנו טיול לצפון הארץ נסעתי עם החברים , באמצע הדרך התחיל לי משהו כמו זרם של חום בגוף בעיקר בחזה ודפיקות בלב אז אט אט זה נעלם . הייתי מאד שמח שהתגברתי על זה . הבעיה שלי כרגע שאני טס לירח הדבש ואני ממש מפחד שזה יקרא לי וזה מאד מאד מטריד אותי !!! אנא ממכם עזרה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דעה אישית

    שמוליק
    14/07/2016

    שלום שאולי.

    אינני רופא, אני סטודנט לפסיכולוגיה.

    ישנה טכניקה שנקראית flooding. זו טכניקה שבה חושפים את המטופל ל"איום" באופן שלא ניתן לברוח ממנו, כאשר המטרה היא להביא את המטופל למצב שבו אין לו ברירה אלא להתגבר על הפחד.

    הטכניקה הזו יעילה יותר מאשר חשיפה הדרגתית לאיום, בכך שהיא מאפשרת להתגבר על הפחדים מהר יותר. עם זאת, רוב המטופלים אינם מעוניינים בה, כי היא נראית מפחידה מדיי. מי שבדרך כלל יהיה מעוניין בשיטת הטיפול הזו, הם חיילים שיש להם מועד לבחינה שאמורה לאפשר להם קידום, והם חייבים להיות מוכנים לה תוך זמן קצר.

    יכול להיות שטיסה לחו"ל תהווה עבורך טיפול בטכניקה הזו שהיא יעילה, ויש בה את האלמנט שאינו מאפשר מילוט, כי לא ניתן לחזור מייד ארצה.

    כל טוב,
    שמוליק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם אתה גר עם הוריך?

    ענת
    16/07/2016

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שששששששששש

    רענן
    16/07/2016

    כן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא עונים לייייייייי

    שאולי
    17/07/2016

    אני מבקש תשובה ממומחה בעניין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אביליפיי או תרופה אחרת בעקבות עלייה במשקל.
    איריס
    12/07/2016

    שלום אני נוטלת זיפרקסיה 12.5 מ"ג האם כדאי בעקבות השמנה של 30 ק"ג להחליף לתרופה אחרת שתחזיר למשקל הנורמלי ושתאזן את המצב הנפשי כמו הזיפרקסיה:
    אביליפיי, גאודון, סוליאן או רספירדל ? ? ?

    ועוד שאלה, איך מבצעים את החלפת התרופה?
    ובאיזה מינון הכי נמוך לוקחים את התרופות הנ"ל על מנת שלא יגרמו לעלייה במשקל.
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אביליפיי או תרופה אחרת בעקבות עלייה במשקל. - תגובה

    ד``ר יונתן דוידאור
    01/08/2016

    אביליפי מומלץ

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה כללית לפני קבלת טיפול ע"י פסיכיאטר
    מורי
    12/07/2016

    שלום לכולם,
    בעלי חזר מטיול בתאילנד הפוך לגמרי... לא מוצא עניין בחיים שיש לו- לא המשפחה, בבנות שלו ובעבודה שלו.
    כאילו החיים שלו אפורים לעומת חיי החופש שהשיג בטיול שם. כל עולמו כרגע מסתכם בכוונה לחזור לשם.
    אנחנו רוצים לפנות לטיפול פסיכיאטרי אבל מפחדים מההשלכות העתידיות של זה.
    בעבודה שלו יש ויתור על סודיות רפואית והפחד שזה יפגע לו בעבודה או בחייו האישיים בהמשך...
    האם יש הצדקה לחששות שלנו???
    אולי עדיף ללכת לפסיכיאטר פרטי כדי שלא יהיו רישומים על כך?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    שמוליק
    12/07/2016

    שלום מורי.

    אינני רופא.

    ד"ר דוידאור אמר בהרבה מאוד הזדמנויות שהיו מטופלים שבאו אליו, ואמרו את המשפט החלטתי שאני מרים ידיים והולך לפסיכיאטר. הוא אמר ובצדק שללכת לטיפול זה ההיפך הגמור מלהרים ידיים.

    אין צורך להוסיף על דבריו; ללכת לטיפול זה לקחת אחריות ולטפל בבעייה. להימנע מכך - זה לתת לבעייה ללכת ולהחריף ואז יהיה יותר קשה לטפל בה.

    אני מסופק עד כמה ניתן לקבל מידע על כך לאור החתימה על ויתור סודיות רפואית. אני מאמין שהויתור נועד למטרה מסויימת, ולא באופן גלובלי, כך שאם מבקשים מידע שאינו מיועד למטרה הספיציפית, אז הסודיות שרירה וקיימת. אבל גם אם המידע זמין - זה מעיד על מישהו רציני ואחראי שמטפל בבעייה ולא חלילה ההיפך מזה.

    כל טוב,
    שמוליק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול בויפאקס חרדות במשך 4 שנים
    אגם
    11/07/2016

    היי אני בשנות ה40 חוויתי התקף חרדה לפני כ4 שנים התחלתי עם ציפרלקס שלא עזר היום אני עם ויפאקס שלא עוזר לי כלל 225 מילגרם אני מצוברחת מדוכדכת ואין לי חשק לכלום אני כמו זומבי!!!! האים אני יעלה את המינון זה יעזור? שמנתי נורא האים זה מהכדורים? קשה לי להתרכז ולחשוב. משהו הזויי. רציתי גם לשאול האים מישהו מהמטופלים היה אצל פרופסור שטראוס פסיכאטר( ממש חוששת מהפסיכאטרים סורי) סליחה על אריכות דבריי ...האים אפשר לצוות מחרדות, דיכאונות ועוד שאלה אחרונה ניראה לי שיש לי ממש התמכרות לקניות זה קשור לחרדה?? ואיך מטפלים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ויפאקס

    רונן
    12/07/2016

    תשאלי קודם כל אם אפשר להגמל בכלל מהויפאקס או שאת כבולה לכדור הזה כל החיים..מעניין אם בכלל יענו לך ואם כן מה תהיה התשובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גמילה מציפרלקס....................................
    חני
    10/07/2016

    ערב טוב!
    החלטתי להפסיק לקחת ציפרלקס. לקחתי 15מ״ג בשנה וחצי האחרונות. אני מבקשת לא להתמקד בסיבה בעקבותיה אני מפסיקה לקחת, וגם לא להציע לי חלופות. אני גם לא מתכוונת למצוא זמן להיפגש עם הפסיכיאטרית. האם לקחת יום כן יום לא? זה מה שאני כבר עושה בשבועיים האחרונים ונותרה לי עוד קופסא. תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למה לא עונים????!

    חני
    24/07/2016

    למה לא עונים??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סרנדה מול לוסטרל ותופעות לוואי
    שירי
    10/07/2016

    הרופא רשם לי לוסטרל וסרנדה, בפגישה אמר לוסטרל, אך בבית המרקחת נתנו לי סרנדה.
    אני שבוע במינון 25 ועליתי יומיים ל-50.
    מרגישה תופעות לוואי כמו עייפות ומתח נפשי מוגבר.
    האם אני יכולה לגשת ולקנות את הלוסטרל המקורי ולהמשיך המשך ישיר במקום הסרנדה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סרנדה מול לוסטרל ותופעות לוואי - תגובה

    ד``ר יונתן דוידאור
    01/08/2016

    עדיף להיצמד לטיפול המקורי, אין הבדל, מומלץ לא לשנות בין סוגים של גנריקות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך מוחקים פוסט מפה שכתבתי בבקשה עזרה
    שון
    08/07/2016

    היי אני מוחק פוסט שכתבתי פה מי יכול לעזור בבקשה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה ..........

    שון
    08/07/2016

    עזרה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הדרדרות המצב הנפשי שלי בבקשה תעזרו לי
    שון
    08/07/2016

    שלום לכם רציתי לקבל עזרה דחופה ממכם וייעוץ מה עליי לעשות , אני כבר במצב של ייאוש גדול ועצבות גדולה, מקווה שתוכלו לתת לי תהכוונה הכי טובה שיש , אני מטופלת כבר שנים אצל פסיכולוג ורופא פסיכיאטר במעקב ומשתפת פעולה תמיד , מה שקרה שהמטפל אחרי קשר ואימון וכבוד שהיה לי איצו ובאמת הערכתי והייתי מאושרת בטיפול המטפל עזב אותי ופשוט נעלם לי והפסיק להיפגש איתי הוא לא מוכן לשמוע עליי ולדבר איתי ומה שקרה שאחראי שהןא גם רופא לא נתן לי זכות לבטא את עצמי ולדבר ולא ניסו לגשר ביני לבין המטפל כדי להגיד מה שעל ליבי המטפל נעלם לי כאילו הייתי מפלצת ויש לציין שהקשר שלי הטיפולי היה מצויין והוא גם מאוד העריך מה שקרה שםשוט הרגשתי מורך ביותר שיחות ועזרה ממנו והוא כנראה התייאש כבר ממני זו הסיבה היחידה אני במצב נורא קשה חצי שנה מאז הפרידה הפתאומית ממנו קשה לי לתפקד אין לי אימון באף אחד אני שונאת חברה ואנשים וחושדת בכולם בוכה כל הזמן עצבנית מתוסכלת אני מרגישה לבד בסיפור הזה ואף אחד לא ממש מבין אותי ועוזר לי כאילו מתעלמים ממני ובגלל שבכיתי שהמטפל עזב אותי הרופא והאחראי אמר לי תלכי לאשפוז בגלל שבכיתי שעצוב לי יש לציין שאני בחורה עובדת ואינטלגנטית והם בעצמם אמרו לי תמיד שאני דוגמא למופת אז 4יך זה מסתדר לנטוש אותי ככה אני נורא מצוסכלת שהכל עובר לסדר היום ואף גורם לא באמת מבין לליבי ואותי כואב לי שאני לא מפלצת ותמיד כיבדתי תמטפל והוא פשוט נטש אותי לא עשיתי לו משהו רע ואף גורם לא נוסה לגשר ולתת לי צאנס לביטוי פשוט סגרו עליי תדלת ותלכי לעזזל תמיד חשבתי שהסתיגמה לא קיימת היום הבנתי שהיא נמצאת בתוך הרפואה הלא אנושית כולם אומרים לי ענת תמשיכי בחיים אבל הכאב שלי מתעצם ומתגבר ליום והכאב והבכי רק גןברים סיפרתי למטפל סודות כמוסים שלי והוא נתן לי לגיטימציה לשתף אותו ובסוף עזב אותי כמו כלב זה נורא מתסכל וכןאב לי אני רבה עם אנשים בכל מקום ולא מסתדרת מבחורה חיובית הפכתי את עצמי לרעה ולא מאמינה באף רופא או אדם אני מרגישה רע מבחינה חברתית מתעצבנת על כולם ולא יודעת להסתדר מציק לי שהייתי בסדר במהלך הטיפול הפסיכולוגי והוא בעצמו שם לי רגל אחרי כל ההשקעה בטיפול כל הכלים זרקתי לפח וקשה לי להשתמש בהם זה מרכיש לי שטויות ולא אמיתי כי אם הוא נטש ועזב אותי זה כבר לא מעניין אותי הכלים כל הטקסים חזרו לי ניהיו לי חרדות וסיוטים שלא היו לי בעבר קשה לי להרדם ואני פסימית ושלילית מהתקופה שהמטפל זרק אותי לפח אף אחד לא מבין וכולם שופטים אותי בגלל שאני מוגדרת מטופלת עובדה שחצי שנה הגורם הכי בחיר מעלים עיין ולא הכפת לו ממני לא עשיתי שום דבר רע לאף אחד להפך אמרתי להם כמה שאני אוהבת אותם ומעריכה למה לעזוב ככה שום דבר לא מרכיע אותי קיבלתי מטפלת ואחרי 4 פעמים ברחתי לה ולא חזרתי יותר קשה לי עם נשים וגם אין לה מה לעזור לי חוץ מלהכיד לי שזה קשה זה לא מרגיע ומעודד אותי זה אפילו מתסכל ומעצבן אני ממש מיואשת בבקשה תכוונו אותי תודה .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחפש מטפל אחר

    שמוליק
    10/07/2016

    שלום דיקלה.

    אינני רופא.

    אכן, מדובר בכאב גדול ומובן.

    בדיוק באותה מידה המטפל היה יכול למות או לאבד את יכולת הדיבור או השמיעה, ואז היית פחות או יותר באותו מצב.

    ההתאמה בין מטפל למטופל היא בערך 1 ל 8, כך שאם הפסיכולוגית שניסית לא התאימה - זה סביר מאוד (87.5%). אז צריך לנסות מטפלים אחרים, עד שתמצאי מטפל מתאים.

    כל טוב,
    שמוליק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ציפרלקס - תופעות לוואי ומעבר לתרופה אחרת
    DDS
    07/07/2016

    שלום, אני חייל שנמצא כרגע בטיפול נפשי - תרופתי אחרי שראיתי פסיכיאטר. הפסיכיאטר הצבאי נתן לי מרשם לציפרלקס, התחלתי לקחת ואחרי כמה שבועות הגעתי למסקנה שהתרופה ממש עוזרת לי אך התופעות לוואי במישור המיני רציניות מדי בשבילי. ולכן בעזרת רופא המשפחה של היחידה הקודמת שלי התחלתי להפסיק לקחת אותם. עברתי ליחידה חדשה, קרוב לבית. כרגע אני לא על ציפרלקס ואני סובל מחרדות ודיכאון קליני קשים, אני לא מצליח לתפקד. לראות פסיכיאטר צבאי כדי שישנה את המרשם יכול לקחת לי חודש וחצי מינימום, זו לא כמות זמן שאני יכול לחכות. רופא יחידה רגיל יכול לשנות לי את המרשם? אני באמת באמת סובל וגם תור לרופא משפחה לוקח לי שבוע להשיג זה נשמע לי מצב אבסורדי שאצטרך לחכות כמה שבועות ארוכים או חודש בשביל לשנות מרשם פסיכיאטרי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ציפרלקס - תופעות לוואי ומעבר לתרופה אחרת - תגובה

    ד``ר יונתן דוידאור
    19/07/2016

    רופא יכול לשנות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה חשובה לגבי ציפראלקס ובית משפט
    אבי
    07/07/2016

    שלום לכולם
    האם אדם שנוטל ציפראלקס על רקע של חרדה רפואית ומתנהל כרגיל ובמידה חלילה שהוא מתגרש
    אז בית המשפט יכול להכריע על העברת הילדים לאם רק על פי נטילת הציפראלקס או שזו שטות גמורה?

    אשמח לדעות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    שמוליק
    07/07/2016

    שלום אבי.

    אינני רופא. אני כרגע סטודנט לפסיכולוגיה.

    עד כמה שידוע לי, בדרך כלל המשמורת על הילידים מועברת לאם. בעייה נפשית של אחד מבני הזוג מהווה גורם שצריך לתת עליו את הדעת בשאלת המשמורת, אולם דווקא אדם שלוקח תרופות ובכך הוא מתמודד עם הקשיים שלו - זה יותר אומר שניתן לסמוך עליו.

    כל טוב,
    שמוליק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תקופה של בלבול, עייפות וחולשה
    אני
    06/07/2016

    שלום רב,
    בת 34 ללא מחלות רקע.
    לפני כשנה עברתי תקופה מעט עמוסה רגשית ובמקביל סבלתי מירידה נכרת של ברזל בגוף ומינרליים חיוניים (טבעונית), נפלתי למשכב של מספר חודשים במהלכם לא יכולתי לתפקד, גופי היה חלש מאוד ומבחינה נפשית הייתי מאוד מבולבלת וחרדה שכן לא הבנתי מה עובר עליי. לאחר טיפול ארוך של תוספי תזונה ואנטיביוטיקה חזרתי לעניינים, ולפני כחצי שנה גם חזרתי לעבודה. הבעיה היא שמאז המקרה ועד עכשיו אני מרגישה חלשה, תחושה של קהות חושים, לעתים זה מרגיש כאילו אני בכלל חולמת, כאילו הכל עובר בהילוך איטי למוח. עשיתי בדיקות דם וגם סיטי מוח, לא נמצאה בעיה אורגנית שיכולה להסביר את התחושות הללו.
    פניתי אף לפסיכולוג שאמר כי יתכן והטלטלה של הגוף ערערה אותי ושמה שאני עוברת זה טבעי, וייעץ לפנות לשיחה איתו אם ארגיש רצון לדבר.
    לאחרונה אני מוצאת את עצמי מותשת לגמרי מהעניין וגם דיי מפוחדת, לא בדיוק מבינה למה אני עוד חלשה ומבולבלת, כאילו שאני לא מצליחה להיות נוכחת לגמרי ברגע. קרה מקרה שבו חשבתי לעצמי על איזה עניין ולפתע התיישבה לידי אישה נחמדה והחלה לדבר איתי על העניין עליו חשבתי, כאילו קראה את מחשבותיי, מדובר בנושא כ"כ לא שכיח לשוחח עליו, שלרגע חשבתי שאולי אני באמת נמצאת בחלום, כמובן שניערתי את המחשבה הזאת מעליי, אבל לרגע ממש התבלבלתי.
    האם לפי סיפורי מדובר בנושא נפשי? האם יתכן וזוהי תחילתה של מחלה נפשית? או שמא עומס רגשי טבעי כשם שאמר הפסיכולוג?
    כמומחה בתחומך אשמח אם תצליח לשפוך ולו מעט אור על מצבי.
    בתודה מראש
    אני.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סביר מאוד להניח שלא

    שמוליק
    07/07/2016

    שלום רב.

    אינני רופא, אני סטודנט לפסיכולוגיה.

    סביר להניח שלא מדובר במחלה נפשית, כיוון שלו היה לכך רק חשש, הפסיכולוג היה חייב על פי כללי האתיקה להפנות אותך לפסיכיאטר, כך שסביר להניח שלא מדובר במחלה נפשית.

    בלי שום קשר לשאלה, ניתן לפנות לפסיכיאטר אם נראה לך שטיפול תרופתי יכול להועיל.

    בנקודה הזו אני ראוי שאציין שלי באופן אישי לא היה ניסיון טוב עם תרופות, אבל בשום פנים ואופן אין להסיק על הכלל. כל מטופל מגיב אחרת לתרופות, ויכול להיות שלך זה יועיל.

    כל טוב,
    שמוליק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיכאון הסתגרות וחרדות קשות- מה עושים?
    דחוף
    06/07/2016

    שלום,
    אדם בוגר (בן 25- גר לבד) לוקה בדיכאונות, חרדות מאוד קשים, התכווצויות שרירים (כנראה סומטיות), מסתגר ולא בא במגע עם אף אדם אחר. לפי המלצת פסיכיאטר יש לקחת טיפול תרופתי (לקח גם בעבר, הפסיק כי טוען שהם האחראים להתכווצויות).

    השאלה היא- מה עושים במצב כזה?! עם מי מתייעצים?! מי אמון על ההכוונה?!
    לא מוצאים מענה לבעיה....

    נ.ב
    כמובן שיש צורך באבחנה מקיפה, והבעיה בעלת היסטוריה מאוד ארוכה. אבל השאלה היא: מי הכתובת?

    אשמח לתשובה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיכאון הסתגרות וחרדות קשות- מה עושים? - תגובה

    ד``ר יונתן דוידאור
    19/07/2016

    רופא משפחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הזמנה - שידור רדיו - רשת א
    ד``ר יונתן דוידאור
    04/07/2016

    יום ה הקרוב, בשעה 10 בבוקר
    רשת א - קול ישראל
    בתוכנית של רם תדמור - רופא תורן
    אני מתארח לשעה שיחה בנושאי בריאות הנפש.

    אתם מוזמנים.
    באתר שלי , בדף רדיו, רשימת כל השידורים מזה 5 שנים
    להאזנה , חינם, הורדת קובץ MP3.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הזמנה - שידור רדיו - רשת א

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא מוצאת את הדף

    יעל
    09/07/2016

    אני לא מוצאת את הדף שלך באינטרנט.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מעבר מאפקסור XR לציפרלקס עקב חוסר יעילות
    רון
    02/07/2016

    לד"ר שלום,

    לאחר ניסיון לא מוצלח בטיפול עם אפקסור XR, טופלתי בעבר מספר שנים בציפרלקס והייתה לי תגובה הכי טובה אליו, ניסיתי את האפקסור כדי לטפל בבעיית עייפות שאני סובל ממנה והפרעות קשב וזיכרון, אציין כי האפקסור מצד אחד שיפר את ההפרעות זיכרון שהיו עם הציפרלקס אבל הפכתי להיות סגור, חרד, חזרתי ממש כמה שנים אחורה ללפני הטיפול.

    רציתי לדעת איך עושים את המעבר חזרה לציפרלקס, אני לוקח כעת 75 מ"ג אפקסור XR, האם אפשר להתחיל במספר ימים 5 מ"ג ציפרלקס ואז לעלות ל-10?
    או שמומלץ לעשות מספר ימים 75 מ"ג אפקסור ביום ו5 מ"ג ציפרלקס בערב עד שהגוף יתרגל?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מעבר מאפקסור XR לציפרלקס עקב חוסר יעילות - תגובה

    ד``ר יונתן דוידאור
    04/07/2016

    לא ניתן להמליץ על שינוי ללא פיקוח.
    יש להתחשב במצב הקליני, לפעמים תוספות כדורי הרגעה ולפעמים עדיף לעלות מינון.. זה מאוד אינדיבידואלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מאניה - זיפרקסה 4 שנים. להפסיק או להמשיך?
    Yafe
    29/06/2016

    שלום,
    קרוב משפחה בן כ60 חולה במאניה דיפרסיה. זה בא לידי ביטוי בדיכאון 7 שנים ואז,שנה של התקף של מאניה ללא טיפול מתאים (המשיך לקבל את התרופה לדיכאון שלקח לפני כן). הסיבה לאי טיפול - לא מוכן להכיר במצבו, לא מוכן ללכת לפסיכאטר, הכחשה וכו'. בסופו של דבר אחרי לחצים רבים נאות ללכת, הפסיכיאטר רשם זיפרסה 5 מ"ג. היום כבר כ-4 שנים לוקח את התרופה. מצבו יציב, מתפקד וחי טוב ב"ה. אין מעקב אבל , מאחר והדיבור על הנושא איתו טאבו, אין סיכוי לקחת אותו לפסיכאטר בייחוד כשהמצב יציב. את התרופות הוא לא לוקח לבד (בגלל ההכחשה) אבל בני המשפחה דואגים לתת לו והוא נאות לקחת. אני תוהה רק האם ייתכן שהתרופה כבר מיותרת לאור המצב היציב? הרי לא ייתכן שהוא צריך לקחת במשך 4 שנים תרופה נגד מאניה שבדרך כלל לא נמשכת זמן רב. אני שואלת מתוך דאגה לתופעות הלוואי של התרופה. האם ייתכן שהוא הבריא? האם שימוש ממושך בתרופה לא בעייתי? אני חוזרת שאין שום סיכוי לקחת אותו לפסיכאטר לביקורת.
    אודה לתשובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מאניה - זיפרקסה 4 שנים. להפסיק או להמשיך? - תגובה

    ד``ר יונתן דוידאור
    04/07/2016

    ראשית חובה מעקב גופני - רופא משפחה
    שנית חובה מעקב פסיכיאטר.
    לא ניתן לענות באופן חד משמעי, לפי התיאור בלבד, הייתי נזהר מאוד
    בהפסקת טיפול ללא מעקב צמוד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום