מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מה זה "מבנה אישיות פסיכוטי".......... ?מבנה אישיות25/04/2016
הפסיכיאטרית טוענת שאני בעלת מבנה אישיות פסיכוטי, אך לא פסיכוטית (היא נותנת לי כדורים אנטי חרדתיים ולא אנטי פסיכוטים).
אפשר הסבר?
והאם זה מגביר את הסיכוי שלי להשתגע/להיות פסיכוטית בעתיד (במיוחד מאחר ואימי פסיכוטית ועוד אנשים במשפחה).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גיל ?
יוני25/04/2016שלום
מה גילך,
ומה תעסוקתך בחיים ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכדאי להיות אופטימית
שמוליק28/04/2016שלום רב.
אינני רופא, אני רק סטודנט לפסיכולוגיה.
אין שום וודאות שאדם יחלה בסכיזופרניה. יש אנשים שיש להם פגיעות לסכיזופרניה, והפגיעות הזו היא אכן תורשתית. אולם כדי להגיע להתרצויות פסיכוטיות נדרשים גם גורמים סביבתיים.
אני מציע לך להיות אופטימית, גם משום שלא בטוח שיהיו אצלך התפרצויות, וגם אם כן - אז ניתן להתמודד איתן.
כל טוב,
שמוליק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איך להחליף את הציפרלקס בסרוקסט?מבנה אישיות25/04/2016
הפסיכיאטרית אמרה לי להוריד את הציפרלקס לחצי כדור (למשך כמה ימים) ואז ישר להתחיל בסרוקסט חצי כדור (10 מ"ג).
האם לא כדאי לעשות זאת באופן איטי יותר או להתחיל מרבע כדור סרוקסט?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איך להחליף את הציפרלקס בסרוקסט? - תגובה
ד``ר יונתן דוידאור04/05/2016קשה להתייחס, כל מטופל והמצב קליני / רגישויות.
עדיף להיצמד להמלצות המטפל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תופעות לוואי בתחילת טיפול אפקסור XRרון25/04/2016
שלום רב,
אני כבר לאחר שני ימי לקיחת אפקסור XR 75 מ"ג, לאחר שהפסקתי בהדרגה עם הציפרלקס על לירידה של 5-6 ימים למינון של 5 מ"ג, אני מרגישה מספר תופעות לוואי שמאוד מציקות לי: 1. צלצולים באוזניים. 2. אי שקט והתגברות החרדות. 3. קושי לישון בלילה.(התעוררות באמצע הלילה בבהלה וקושי להירדם לאחר מכן) 4. תחושה מוזרה בראש.
- אני שוקלת לוותר על התרופה ולחזור לציפרלקס בכלל התופעות הללו, זה מאוד מטריד אותי ואלו דברים שלא חוויתי עם הציפרלקס ממש בתחילת הטיפול.
האם שווה להמתין מספר ימים לקבלת התוצאות הרצויות ולראות אם תופעות הלוואי חולפות? מאוד קשה לי להתמודד עם תופעות הלוואי הללו. מצד שני חבל לי לוותר על תרופה שאולי תעזור לי סוף סוף בדיכאון (בחרדות הציפרלקס סייעה) ואולי אלו באמת תופעות שמופיעות תמיד בתחילת טיפול וחולפות לאחר מכן. ואם התופעות ימשיכו אולי כדאי להיעזר בכדור הרגעה לכמה ימים עד שהכדור ישפיע?
אודה לעזרתך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תופעות לוואי בתחילת טיפול אפקסור XR - תגובה
ד``ר יונתן דוידאור04/05/2016מגובר בתופעות זמניות.
יש להתיעץ עם רופא מטפל, להשתמש בכדורי הרגעה, שינה לתקופה קצרה.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה קורה אם שכחתי לקחת כדור ויום למחרת לקחתי שתיים?צחי23/04/2016
שכחתי לקחת כדור אתמול (בגלל החג לא הייתי בבית). והיום הוספתי עוד טעות ולקחת 2 כדורים כי זה לא הסתדר לי עם הלוח השנה. זאת אומרת לקחתי כדור, בדקתי את עצמי אחרי חצי שעה אם לקחתי וראיתי שחסר חור (את החור שלא לקחתי אתמול) אז לקחתי שוב בלי לחשוב יותר מדי. ואחרי זה נזכרתי בעצם שמה שהיה חסר זה היה של אתמול ששכחתי והיום לקחתי בטעות 2.
זה פעם ראשונה שקורה לי דבר כזה. אני לוקח ריספונד 3 מיליגרם ביום. זה מסוכן מה שקרה? איך אני ירגיש מחר בבוקר? מה צריך לעשות? בינתיים אני מרגיש (24 שעות אחרי) אותו דבר מאוזן ולא היה שינוי במצבי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה קורה אם שכחתי לקחת כדור ויום למחרת לקחתי שתיים? - תגובה
ד``ר יעקב חרמון24/04/2016שלום לך
תשתדל שזה לא יקרה שוב.
בדרך כלל מינון כזה עובר ללא בעיה.
תרגיש טוב!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אפקסור XR והשפעת תרופות מסוג SNRIרון23/04/2016
ד"ר דוידאור שלום,
אני נוטלת כשנה את תרופת הציפרלקס עקב הפרעות חרדה ודיכאון, הציפרלקס עזר לי מאוד בנושא של החרדות אך בדיכאון כלל לא עזר ואף הוחמר לי לבינתיים הדיכאון בתקופת הטיפול, כמו כן סבלתי מעייפות קשה וקושי בריכוז במהלך הטיפול, הפסיכיאטר שלי המליץ לי לנסות לעבור לתרופות מסוג SNRI שאולי יוכלו יותר לטפל בדיכאון וכן לעזור עם נושא העייפות, הוא אמר לי להתחיל עם 75 מ"ג במשך שבוע ואז לעלות ל-150 מ"ג. שאלותיי הן כאלה:
1. האם אפקסור XR הוא ה-SNRI האפקטיבי ביותר מכל המשפחה ובעל תופעות הלוואי המועטות ביותר? מדוע לא בחר באיקסל או בסימבלטה?
2.קראתי בכמה מקורות באינטרנט שהפעילות על הנורדרנאלין מתחילה רק במינונים של מעל 150 מ"ג, והמטרה בין היתר לעבור לכדור הזה הייתה כדי שתהיה השפעה גם על הנורדנאלין ולא רק על הסרוטונין (שהטיפול לא חווה הצלחה מלאה).מצד שני זה נשמע לי קצת תמוה, כי הכדור עצמו הוא SNRI ויש כדורים במינונים של 75 מ"ג ו-150 מ"ג, וזה כדור SNRI כך שצריך להיות בכדור אפקט המשפיע על הנורדרנאלין גם במינונים קטנים יותר, אודה אם תוכלי לשפוך קצת אור על הפעילות של הכדור והחלוקה שלו בין סרוטונין לנורדרנאלין (באחוזים) ומאיזה מינונים אמור להשפיע.
3. האם באמת הגמילה מ- SNRI קשה משמעותית מגמילה מ-SSRI? קראתי כל מיני תגובות באינטרנט שאלה כדורים שהתופעות לוואי בגמילה קשות ביותר, מצד שני ראיתי גם תגובות שאומרות שהגמילה שלהן לא יותר קשה מגמילה מ-SSRI.
תודה מראש וחג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אפקסור XR והשפעת תרופות מסוג SNRI - תגובה
ד``ר יונתן דוידאור04/05/2016בהחלט צודקת.
עדיף סימבאלטה או איקסל.
ההפסקה לא בעייתית באם עושים אותה מסודר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפסקת ציפרלקס אודה על תשובה !!!!יצחק21/04/2016
בן 52 .לאחר מספר שנים של לקיחת ציפרלקס 10 מג פעם ביום ועקב התחלת נטילת אספירין יומי
לדילול הדם הגיע הזמן להפסיק.
גם בגלל שהבנתי שיש סכנה בשילוב הנל עקב חשש לדימום.
איך מומלץ לרדת במינון עד הפסקה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפסקת ציפרלקס אודה על תשובה !!!! - תגובה
ד``ר יעקב חרמון24/04/2016שלום לך
בדרך כלל ההורדה הדרגתית ומותאמת ספציפית למ
טופל ולאבחנה שלו.
ממליץ מאוד לעשות זאת בתאום עם הרופא המטפל.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה בנוגע לטיפול נכון... תודה רבהגילי21/04/2016
אני מודעת כי מה שנכתב כאן בתגובה אינו תחליף לייעוץ רפואי ..
המצב הוא כזה.. אבא שלי בן 53 בזמן האחרון אומר שהוא חש כאבים בראש, בחזה, קושי נשימה, בודק כל הזמן לחץ דם, ערך את כל הבדיקות הנדרשות מ MRI ועד בדיקות לב מעמיקות והכל תקין אצלו , הוא במשך חצי שנה בא הלוך ושוב לרופאים זה נראה שהרופאים כבר התייאשו ממנו אז הוא גם התחיל להחליף רופאים, והוא פשוט לא מבין שאין לו כלום!! הוא מתלונן שמרגיש מן תזוזה בתוך הראש ובבטן, והוא כמעט ולא עובד.
ההתנהגות הזאת היא מוזרה לנו (כלומר למשפחה) , כי לפני כן הוא היה בן אדם אחר לגמרי, חרוץ יוצא לעבודה לא מתלונן, להפך הוא לא היה יכול לשבת בבית הוא תמיד אהב לעבוד וכמה שיותר, כבר חצי שנה שכל מה שמעסיק אותו זה המצב הבריאותי שלו (שהוא טוב) .. לא פעם רופאים הפנו אותו לפסיכיאטר ולתרופות נגד חרדה, אבל הוא מאשים את הרופאים שהם לא טובים שהם לא רוצים לבצע את העבודה שלהם ובגלל זה הוא מחליף גם רופאים...
אני יודעת שזה נורא להגיד אבל אני מסתכלת עליו מהצד ומתחילה לאבד סבלנות, יכול להיות באמת שהבעיה היא פסיכיאטרית ? הוא כנראה גם לא יסכים לטיפול ... כיצד עלינו לנהוג איתו כי הוא מסרב לטיפול פסיכיאטרי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא תמיד יש מה לעשות
שמוליק21/04/2016שלום גילי.
בתור אחד שהיה חייב תמיכה נפשית, אבל העדיף להטיל אשם על מטפלים שהם אינם יכולים לעזור והלוואי שלא יפריעו - אני אומר בצער רב שיש מקרים כאלה.
אי אפשר היה למנוע את ההתדרדרות שהביאה לבסוף לאישפוזים כפויים.
אמון של המטפל במטופל הוא תנאי הכרחי להצלחת הטיפול, ובהרבה מאוד מקרים של אישפוזים כפויים, לא מצליחים לקנות את אמון המטופל, ואז נכנסים ללולאה של אישפוזים חוזרים ונשנים עד שמצליחים או שלא...
במקרים כאלה, צריך לנסות להשתדל לשמור על השפיות של המשפחה הקרובה שמנסה לעזור ולא מצליחה.
מה שאני יכול להעלות בדעתי שאולי יצליח למנוע התדרדרות במצב הוא אולי לנסות רופאים טבעוניים שאולי ימצאו איזו בעייה (לצורך העניין יכול להיות שהם ימצאו הרגלי אכילה שיכולים לשפר את הבריאות, או אולי להמליץ על יותר פעילות ספורטיבית וכיו"ב).
כל טוב,
שמוליק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה שמוליק, אני מבינה
גילי22/04/2016אנחנו ממש אובדי עצות , קשה עם זה ... לראות אותו במצב הזה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול בגרייה מגנטית לדיכאון האם יעילשי20/04/2016
אני שואל עבור בחור בן 27 שעבר משבר פסיכוטי ומטופל בסרקוואל ומירו ששיפר את מצבו .אך החלק הקשה של הדיכי וחוסר מוטיבציה עדיין מלווה אותו . שמעתי על טיפול בגריה מגנטית שיוצר גירוי חיובי במוח, טיפול יקר אך מיטיב עם המטופל בתקופה קצרה יחסית . אשמח לשמוע אישור לכך מניסיון או מידע
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ספק אם זה מועיל
יוני25/04/2016התרופות / הסמים שלקח בעת המדבר כבר הרסו את המח וגמרו לנזק
אולי בעוד 5 שנים יהיה שיפור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאכן, יכול להיות
שמוליק28/04/2016שלום רב.
אינני רופא.
מסכים עם יוני, שיכול להיות שהתרופות האנטי-פסיכוטיות הן אלו שגרמו לדיכאון.
מנסיון אישי, תרופות אנטי-פסיכוטיות עלולות לעשות את המטופל "זומבי" שמתקשה לתפקד. מצב כזה אמור להוביל לדיכאון. עם זאת, זה המקום להעיר שכל מטופל מגיב אחרת, כך שאין שום וודאות מוחלטת.
באופן כללי, גרייה חשמלית טובה עבור המקומות שבהם היא נדרשת ועלולה לגרום נזק לסביבה שבה האפקט אינו נדרש.
מוטב להתייעץ עם הרופא המטפל, וכנראה שכדאי גם לבדוק האם הדיכאון הוא תופעת לוואי של הטיפול התרופתי, שאם כן, אז ניתן לבחון טיפולים פסיכולוגיים בתור חלופה.
כל טוב,
שמוליק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה בהבחנת מצבי הנפשי. תודה רבה.רון19/04/2016
היי שמי רון בן 27.
לפני כארבע חודשים התחילו לי התקפי חרדה פעם בכמה ימים, לאט לאט זה התגבר ונוסף לזה גם דיכאון, אין חשק לצאת מהבית או מהמיטה ובראש תמיד המחשבה והפחד מעוד התקף.
לפני כחודשים עשיתי בדיקות דם כלליות שהראו שהכל בסדר..רק חסר טיפה ויטמין d. מאז הפסיקו הסימפטומים הפיזיים של התקפי החרדה אך נהייתה הרגשה מוזרה בראש כאילו הכל מוזר שונה ולא מוכר .. אין חשק לשום דבר.. לא לצאת מהבית ולא לדבר עם אנשים.. יושב בערב קצת עם חברים וגם זה בכוח... אבל כשאני כבר איתם אז מרגיש יותר טוב.. חושב שהכל עובר בלילה ואז קם בבוקר עם אותה הרגשה..
התחילו לרוץ בראש מלא מחשבות, והתחלתי לקרוא באינטרנט על כל מיני דברים עם הסימפטומים הללו ומאז התחילו לי מחשבות מוזרות שאני יודע שהן לא אמיתיות אך בגלל החרדה המחשבות ממש חזקות. אשמח אם תגידו לי מה לדעתכם הבעיה שלי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כדאי להבהיר
שמוליק19/04/2016שלום רון.
לדעתי, כדאי שתבהיר האם המפגש עם החברים בערב הוא בבית שלך, כלומר שגם בערב אתה מפחד לצאת מהבית או שהפגישה היא מחוץ לבית ובערבים אתה יוצא מהבית.
כל טוב,
שמוליק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על ההתייחסות
רון20/04/2016יוצא מהבית אליהם.. יוצאים לשתות בירה אך גם שם לפעמים תחושה מוזרה אך לאט לאט זה משתחרר...
אבל במהלך היום אין חשק ואנרגיות לצאת מהבית ומהמיטה..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבכיוון של חרדות ודיכאון
שמוליק20/04/2016שלום רון.
אני חושב שאתה בעצמך כתבת את התשובה; מדובר באיזה שילוב של חרדות ודיכאון.
בשביל לרדת לרזולוציות גבוהות יותר - צריך בדיקה מקיפה יותר, ויכול להיות שפגישה בודדת לא תספיק.
אילו היית כותב שאתה לא יוצא כלל מהבית - הייתי מניח שמדובר באגרופוביה, אבל כנראה שלא...
מה שבטוח, זה שכדאי לגשת לטיפול, וזה ממש לא חשוב יותר מדיי מה בדיוק הבעייה.
מה שכן, יכול להיות שעצם הדיון בשאלה מה בדיוק הבעייה חשוב לך מצד עצמו. יכולות להיות לכך מספר סיבות, כגון מה יכולות להיות ההשלכות לכך לעתיד וכיו"ב. יכול להיות שעצם החש מתווית מרתיע ואולי מונע מללכת לטפל בבעייה.
כל טוב,
שמוליק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לחץ אחרי שעות העבודה.עזרה בבקשהדוד19/04/2016
שלום יש לי לאחרונה לחץ אחרי שעות עעבודה הרגשה של עומס לחיץ בשבתות גם לא רגוע לחת משפיע על המוח אני 13 שנה באותו מקום עבודה לחץ לא השתנה וגם לא תמיד כזה חזר אני לא מצליח לצאת ממנו ממחשבות בעיקר כל הזמן הלכתי לפסכאטר נתנה לי רומוטיב 250 שבוע כבר עדיין אין שיפור אחרי כמה זמן ארגיש שינוי כל שהוא ?הלחץ הזה מפריע לי לפעמים דכאון בגלל זה
גם מה לדעתך אני בן 36 .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחץ אחרי שעות העבודה.עזרה בבקשה - תגובה
ד``ר יונתן דוידאור04/05/2016שלום, ניש צורך באיזון וטיפול בתרופה נוגדת חרדה הודיכאון, לשלב טיפול פסיכולוגי וכן לישקול שינוי סביבתי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זקוקה להמלצה למרפאת דיכאון בארץאליה19/04/2016
מרפאת דיכאון של איזה בי"ח נחשבת טובה בטיפול בדיכאון
במציאת שילוב תרופתי מתאים
ומציעה גם טיפולים מתקדמים כמו TMS ו ECT
אשמח לעזרה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זקוקה להמלצה למרפאת דיכאון בארץ - תגובה
ד``ר יונתן דוידאור20/04/2016מומלץ תל השומר
ד'ר עמיאז, יש אופציה ל ECT וכן קטאמין.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחפש המלצה על תרופות אנטי חרדתיות?מוטי18/04/2016
אני מחפש המלצה לתרופה נגד חרדה, כזו שאפשר לקחת על בסיס יום יומי לתקופה ממושכת, (בניגוד לבנזודיאזפינים שמיועדות לטווח קצר)
ניסיתי כבר תרופות ממשפחות SSRI, SNRI וטריציקליים. אך לצערי הן לא השפיעו עליי כלל. האם תוכלו להמליץ לי על תרופה אחרת שתוכל להרגיע את החרדה הכללית שלי?. אני כבר מתחיל להתייאש. תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחפש המלצה על תרופות אנטי חרדתיות? - תגובה
ד``ר יונתן דוידאור20/04/2016יש צורך בבדיקה רפואית, שלילת בעיה גופנית וכן שילוב טיפול פסיכולוגי, CBT ואו היפנוזה רפואית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה דחופה בבקש גלשמוליק ולרופאליאורה18/04/2016
1. מחשבות אובססיביות חוזרות ברמה גבוהה יותר מאוסידי לגבי פרט מסויים יכולות להיות ביטוי לטראומה??? מתי מחשבון טורדניות נחשבות רק אוסידי ומתי נחשבות כתוגבה לטראומה?? במידה והייתה טראומה לפני כן כמובן.
2. ושאלה נוספת - מאורע שמגיע לאדם אחרי הרבה שנים שחיכה לזה ובמקום לשמוח האדם נכנס לסוג של הלם. מה השם של דבר כזה??
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מצטער, אין לי מספיק ידע כדי לעזור
שמוליק19/04/2016* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם קיימת אינטרקציה לאסטו עם ויטמינים?טל18/04/2016
האם יש אינטרקציה לשילוב 20 מ״ג אסטו עם אומגה 3/בי/די/פרוביוטיקה/כורכום/מגנזיום לפני השינה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם קיימת אינטרקציה לאסטו עם ויטמינים? - תגובה
ד``ר יונתן דוידאור20/04/2016באופן כללי לא.
אך לא מומלץ ליטול תוספי מזון ללא אישור רופא מטפל,, עלול להיות גם מסוכן לפעמים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרמת סיכון?
טל20/04/2016אני משלב ציפרלקס ולוריבאן מהרופא לא קיבלתי כל מניעה. לוקח מספר ויטמינים ומעכשיו אפסיק כי הפחדת אותי רק רוצה להבין מדוע יש כאן סיבוך בשילוב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קפיצות שרירים//18/04/2016
שלום רב,
לפני כשבועיים התחלתי ליטול אפקסור במינון 75 עם עליה ל150 עקב היפוכונדריה קשה . לאחרונה התחלתי להרגיש תופעות מוזרות כמו קפיצות שרירים ברגליים ובמיוחד מסביב לפה , האם יכול להיות שזה קשור לתרופה ? קצת מוטרדת ,
אודה לתגובתך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר להרגיע
שמוליק18/04/2016שלום רב.
אינני רופא, אני סטודנט לפסיכולוגיה ממש בתחילת הדרך.
על כל פנים, על סמך מה שנלמד בקורס פסיכולוגיה פיסיולוגית, שעוסק בין היתר בהשפעה של תרופות פסיכיאטריות - ניתן להעביר מסר מרגיע.
כאשר משרד הבריאות בוחן האם לאשר תרופה - לוקחים בחשבון שייתכן שהטופל יטול בטעות מנה כפולה של הסם, ואם התרופה תגרום לנזקים בשל כך - לא ייאשרו את התרופה לשימוש. יכול להיות שייאשרו אותה לשימוש במרכזים הרפואיים בסיווג של תרופה שעלולה להיות מסוכנת בנטילה של מינון עודף.
מסיבה זו, סביר להניח שלא נגרם לך נזק בלתי הפיך בשל נטילה של מנת יתר.
בכל אופן, צריך לדווח לרופא המטפל, ובמקרים של החמרה במצב - לפנות למוקד רפואה דחופה או לפנות לחדר מיון.
כל טוב,
שמוליק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתופעת לואי ידועה של אפקסור
אני22/04/2016זה גם מופיע בעלון של התרופה.
גם לי זה קרה מנטילת התרופה הזאת אמנם רק ברגליים, בעיקרון זה יכול לקחת מספר חודשים עד שזה נעלם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך לתגובה
.22/04/2016תודה על התגובה ...
האמת בגלל תופעת הליווי הזו והאי שקט החלטתי להפסיק את הכדור ... בינתיים אין קפיצות שרירים בפנים וברגליים עדיין .. אני לא מתכוונת לחזור ולטול את הכדור הזה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

