פורום פסיכיאטריה - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מודאל- עבור דכאון כתוספת לוולבטרין
    שי
    19/06/2016

    שלום רב!

    אני סובל מכאבים כרונים בשרירים. בנוסף דכאון וסוג של חרדה-מתחים.

    לוקח 150 וולבוטרין כבר שנה. עוזר מעט, ממש לא מספיק. 300מ"ג גרם לחוסר שינה.

    (לפני כן, ציפרלקס וסימבלטה נלקחו תקופות לא קצרות והופסקו בגלל תופעות לוואי בעייתיות)

    ניגשתי לפסיכיאטר על מנת לטפל ספיציפית בדכאון והוא נתן לי מרשם לתרופה בשם "מודל" (תוספת לוולבוטרין), להתחיל ב 50 ולראות מה קורה. קצת קראתי כדי לראות במה מדובר וההתוויות קצת הפחידו אותי, אבל בעיקר התרשמתי שזה לא מה שיוציא אותי מהדכאון ופחות מיועד לזה.

    מכבד מאד את הפסיכיאטר, אך הזמן חשוב לי... אשמח מאד אם תוכל להתייחס, באופן כללי כמובן, ובעיקר האם יש סיכוי שזה מה שיוציא אותי מהדכאון (אמנם לא עמוק מאד מאד, אבל הכל אפור והתפקוד נמוך).

    מודה לך מקרב לב.

    שי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מודאל- עבור דכאון כתוספת לוולבטרין - תגובה

    ד``ר יונתן דוידאור
    04/07/2016

    מודאל כיום יותר בשימוש במצבי חרדה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפסקה בהדרגה של ציפרלקס לקראת הריון
    חנה
    19/06/2016

    ערב טוב!
    אני בת 34, נשואה +2. בשנה וחצי האחרונות נטלתי ציפרלקס 15 מ״ג. הסיבה היא ocd שאני חיה איתו כבר שנים... לא מדובר במצב שאני לא יכולה לחיות איתו, אני בסה״כ בסדר, פשוט חשבתי לנסות לשפר את איכות החיים שלי ולכן התחלתי ליטול את התרופה. בפועל- אני לא באמת חושבת שהתרופה שינתה משהו, וכל התקופה התלבטתי האם בכלל כדאי להמשיך בזה. נכון להיום אני מתכננת ב״ה להיכנס להריון עוד כחודש, ואני רואה בזה הזדמנות טובה להפסיק ליטול את התרופה. השאלה שלי היא כיצד לעשות זאת בהדרגה? נשארה לי עוד קופסא וחצי- כיצד הכי נכון לעשות זאת? ובבקשה, אל תייעצו לי להיפגש עם פסיכיאטר- כי אין לי זמן וכח לזה.... תודה מראש!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למה לא עונים??

    חנה
    26/06/2016

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אם לא פסיכיאטר אז רופא משפחה

    שמוליק
    26/06/2016

    שלום חנה.

    אינני רופא.

    בעיקרון צריך להפסיק בהדרגה, ובאמת שהיה כדאי להתייעץ עם הרופא המטפל, אך כיוון שאין לך כוח ללכת לפסיכיאטר, אז הייתי ממליץ להתייעץ עם רופא המשפחה, מחד הוא לא פסיכיאטר, ומאידך הוא אמור להכיר את המצב שלך.

    כל טוב,
    שמוליק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפסקה בהדרגה של ציפרלקס לקראת הריון - תגובה

    ד``ר יונתן דוידאור
    04/07/2016

    יש צורך לעשות זאת תחת מעקב פסיכיאטר
    לוסטראל הכי בטוח בהריון ובהנקה.
    בכל מקרה חובה להתייעץ עם המרכז הטראטולוגי של משרד הבריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חושש שהחרדה חזרה, חייב תשובה בהקדם האפשרי
    יוסי
    18/06/2016

    שלום רב, בעבר הייתה לי חרדת נהיגה קלה. בכמה נסיעות חשתי שאני חייב לעצור בצד עקב קושי בנשימה, ובנסיעות אחרות לקיתי בחרדה במצב של עמידה בפקק או ברמזור. טופלתי בויאפקס במשך חודשים, וכל התופעות נעלמו. לפני ארבעה חודשים הטיפול הופסק. בחודש שעבר קיבלתי מינון יתר בהרדמה מקומית במהלך טיפול שיניים. כתוצאה מכך פוניתי למיון ולאחר בדיקות שוחררתי לביתי. אלא שמאז אני חש שהחרדה חזרה. בבדיקות דם שנעשו לי בעקבות חולשה פיזית התברר במקביל שיש לי מחסור בוויטמין בי 12. התחלתי לקחת את הוויטמין וחל שיפור בתחושה הפיזית. אלא שבתחושה הנפשית יש עליות וירידות. בנוסף לכל אלה, בעוד חודש אני טס עם משפחתי לחו"ל ולצערי התחלתי לפתח מחשבות טורדניות בנוגע לטיסות. מה עליי לעשות? ואבן מרופא המשפחה לצורך הטיסות יספיק? לחזור לפסיכיאטרית כדי לשוב לוויאפקס? אני ממש אובד עצות. תודה מראש על תשובתך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לדעתי, לפסיכיאטרית

    שמוליק
    22/06/2016

    שלום יוסי.

    אינני רופא.

    לדעתי, כדאי לחזור לפסיכיאטרית כי גם היא יכולה לתת ואבן, ורוב הסיכויים שהיא תוכל לבצע הערכה מקיפה יותר מאשר רופא המשפחה, ועם ההערכה המקיפה יותר, יהיה ניתן למצוא פיתרון טוב יותר.

    כל טוב,
    שמוליק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שילוב כדורים נוגדי דיכאון וההשפעה שלהם
    תמיר
    16/06/2016

    האם השילוב של כדור מירו,קלונקס במינון נמוך ,זיפרסה והויאפקס שנוסף עלול ליצור בעיה או שניתן לשלב ביניהם? כרגע אין עדיין שיפור עם הויאפקס,נאמר לי לחכות שבועיים עד חודש כדי לראות שיפור ,האם זה נכון?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שילוב כדורים תמיר

    רונן
    17/06/2016

    השילוב שנתנו לך הוא בהחלט מקובל..המירו יעזור לך לשינה טובה יותר הקולנקס ירגיע אותך והויפאקס לבסוף יעשה את העבודה ואז בהשגחה כמובן ובהדרגה יורידו לך את הכדורים הנלווים ותשאר רק עם הויפאקס.אני אישית הייתי ממליץ להשתמש באפקסור שהיא התרופה המקורית ולא ויפאקס שהיא התרופה הגנרית אבל זה לשיקולו של הרופא שלך. בכל מקרה בעתיד שתרגיש טוב וחשוב שתבנה סביבת חיים טובה שתעניק לך אושר ואז רצוי שגם תרד בהדרגה מהויפאקס ותתפקד ללא כדורים בכלל . בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ד''ר יונתן דוידאור בבקשה תשובה מקצועית כנה ואמיתית
    רונן
    16/06/2016

    ד''ר יונתן דוידאור האם אתה מכיר אישית מטופלים שהיו משתמשים באפקסור\ויפאקס ונגמלו לגמריי ולא לקחו יותר כדורים נוגדי דיכאון וחרדה? האם הגמילה מהכדור הזה באמת כזאת קשה ביחס לכדורים אחרים ואני מדבר על צריכה של 225 מ"ג ליום.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני הייתי תחת המינון הזה

    שמוליק
    16/06/2016

    שלום רונן.

    אמנם לא הייתי מטופל אצל ד"ר דוידאור, אבל נטלתי ויאפקס במינון של 225 מ"ג ליום.

    הסיבה למתן תרופות אנטי-דיכאוניות היה "דיכאון פוסט פסיכוטי".

    ההרגשה האישית שלי היא שלא מדובר בגזרה מהשמיים שאחרי התקף פסיכוטי עלול לבוא דיכאון פוסט פסיכוטי. ההרגשה שלי היא שתופעות הלוואי של התרופות האנטי-פסיכוטיות שהתבטא בחוסר יכולת לתפקד - הוא זה שגרם לי לדיכאון.

    לאחר הפסקה של התרופה האנטי-פסיכוטית, חלה הטבה במצבי, ואפשר היה להוריד את המינון בהדרגה. בהתחלה ל 150 מ"ג ליום, ואחרי כמה חודשים ל 75 מ"ג ליום, עד שבסוף היה ניתן להפסיק.

    בכל אופן, אין להסיק מהמקרה שלי שזו הדרך הנכונה לכלל, אלא יש צורך להפעיל שיקול דעת בכל מקרה לגופו, ולכדאי להתייעץ עם הרופא המטפל. ניתן רק להסיק שכנראה שזה אפשרי.

    כל טוב,
    שמוליק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ד''ר יונתן דוידאור בבקשה תשובה מקצועית כנה ואמיתית - תגובה

    ד``ר יונתן דוידאור
    17/06/2016

    בהחלט כן.
    הגמילה מסרוקסט לעתים קשה יותר.
    במקרים קשים לגמילה
    מומלץ לעבור לפרוזאק ( זמן מחצית חיים כמעט 7 ימים- יותר קל להיגמל)ואז הפסקה בהדרגה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפרעה של מחשבות של כעס ותיסכול
    אדי
    15/06/2016

    שלום דוקטור.לפני שנתיים פרצה לי הפרעה שמתבטאת במחשבות של כעס ותיסכול על החיים בכלל ועל הכל.מאז אני לוקח זיפרקסה 10 מיליגרם והמחשבות נעצרו.שאלתי היא האם ההפרעה הזו תיעלם לאחר כמה שנים או שתהיה איתי תמיד?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יכולה להיעלם

    שמוליק
    16/06/2016

    שלום אדי.

    אינני רופא.

    אצלי הייתה החלמה אחרי ארבעה אישפוזים שחוץ מהאחרון כולם היו במצב פסיכוטי חריף, ובניגוד לכל התחזיות הקודרות. אין שום סיבה לייאש. זה יכול להיעלם, ויכול להיות שבעתיד אפילו לא תצטרך תרופות. אין שום סיבה שלא להצהיר על האפשרות הזו, במיוחד אם מדובר במטופלים שסובלים מתופעות הלוואי של התרופות.

    האם בפועל זה יקרה או לא - אף אחד אינו יכול לנבא. אפשר אולי לתת סטטיסטיקות, אבל סטטיסטיקות משקפות את המציאות ואינן יוצרות מציאות, ואין בהם כדי לייאש חס ושלום.

    כל טוב,
    שמוליק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפרעה של מחשבות של כעס ותיסכול - תגובה

    ד``ר יונתן דוידאור
    04/07/2016

    לא ניתן לענות ללא בדיקה מסודרת והערכה קלינית.
    יש מקום חשוב לבדיקת המרכיב הפסיכולוגי בתסמונת, ולתת מענה בהתאם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שינוי תרופה אחרי נטילת ויאפקס 3 ימים
    תמיר
    14/06/2016

    תודה על התשובה,האם אפשר להפסיק את נטילת הויאפקס אחרי 3 ימים ולנסות ציפרלקס באישור רופא מפני ששמעתי שזו תרופה ממכרת וקשה להיגמל ממנה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ויפאקס

    רונן
    15/06/2016

    האם הרופא חושש לענות לך על השאלה? האם קשה באמת להיגמל מויפאקס\אפקסור?
    האם מישהו בכלל הצליח להגמל מהתרופה הזאת?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סרנדה וחומציות יתר ותרופת לוסק
    אני
    14/06/2016

    דר נכבד
    לאחרונה בעקבות חומציות יתר בקיבה,הורדתי את מינון הכדור סרנדה והתחלתי ליטול כדור לוסק פעמיים ביום. עכשיו אני מנסה להעלות את המינון של הסרנדה ונתקל בהרגשה לא טובה בבטן ,בהזעות מרובות יותר ממה שהיו. האם ייתכן שכדור זה או אחר לא מתאים בזמן חומציות יתר בקיבה? ושאלה שנייה האם יש התנגשות עם כדור הלוסק?
    בכבוד רב אודה לתשובתך זה קצת דחוף

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סרנדה וחומציות יתר ותרופת לוסק - תגובה

    ד``ר יונתן דוידאור
    14/06/2016

    אין התנגשות.
    יש ליטול בבוקר, שעה לאחר אוכל.
    באם יש רגישות ותופעת לוואי, לרדת למינון קודם
    להמתין שבוע, ולנסות שוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה על תשובתך המהירה.

    אני
    14/06/2016

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אם רופא עסוק אז ששמוליק יענה
    נועה
    14/06/2016

    לפני חצי שנה התקף חוזר היפו מאניה פסיכוטי,הקודם לפני חמש שנים שבמשך חצי שנה אף הוא לא עבר והפך לדאון עוד שנה וחצי ללא עזרת כדורים כי היתה עמידות, האם יתכן שוב שחצי שנה עם מינון הכי גבוה של כל מיני אנטי פסיכוטי תגיע רק רמיסייה חלקית הכוללת שקט עייפות חולשה וחשיבה לא לעומק למרות שהבן אדם אקדמאי משכיל וחדור מוטיבציה להצליח,האם זה אכן מצב שאליו אפשר להגיע רק רגיעה חלקית למרות ועל אף המינונים הכי גבוהים כבר חצי שנה, מי מכיר כזו תופעה של עמידות כי המסרים מהטלויזייה עדיין קיימים,, אינני מה תוכנם אולם לדעתי מדובר בהיזכרות של בחור מאהבה ניכזבת כואבת ומעליבה,שגרמה לטראומה רצינית אשר הציתה פסיכוטי קשה תודה על המענה אשמח לציין מחקרים ומקרים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    שמוליק
    14/06/2016

    שלום נועה.

    לצערי, אני לא ממש מכיר את התופעה הזו של סכיזופרניה עמידה. היה איתי בשלוותה בחור שטען שזה מה שיש לו. כמובן שהוא היה מקבל תרופות אנטי-פסיכוטיות, שלא ממש ברור עד כמה הן עזרו. והאמת היא שממש לא ברור בשביל מה נותנים תרופות כשמדובר בסכיזופרניה עמידה, אם הן בין כה וכה אינן עוזרות, אז הן עלולות לגרום לתופעות לוואי?!

    מה שנראה הגיוני הוא לנסות לפחות טיפולים פסיכולוגיים.

    כל טוב,
    שמוליק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיכאון מג"ורי-מה הטיפול המתאים ביותר
    תמיר
    13/06/2016

    מה הטיפול האופטימלי לדיכאון מג"ורי? אני משתמש בעצת הרופא בקלונקס1/4 כדור ,,מירו,זיפרסה ולאחרונה הוסיפו לי ויאפקס במינון נמוך. האם יש עוד סוגי טיפולים שיכולים לעזור חוץ מהכדורים שגורמים לי להיות עייף ולא פותרים עדיין את הדיכאון.שמעתי על טיפול ניורופידבק,האם הוא יכול לעזור בדיכאון קליני,מג"ורי כמו שיש לי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיכאון מג"ורי-מה הטיפול המתאים ביותר - תגובה

    ד``ר יונתן דוידאור
    14/06/2016

    הטיפול האופטימלי
    התייחסות ביולוגית ( תרופת, אוכל, וויטאמינים, ספורט, שלילת בעיות גופניות , שינה .. ועוד..)
    פסיכולוגי ( שלילת מרכיב אשמה, טיפול תמיכתי, טיפול CBT ועוד.. )
    סביבתי - בירור גורמי דחק והפחתה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כדורים פסיכיאטריים זה זבל כימי
    גיא
    12/06/2016

    כדורים פסיכיאטרים זה זבל כימי,הכדורים האלה זה סמים (בהגדרת משרד הבריאות). "טיפול" פסיכיאטרי זה לא טיפול זה מרדים את הבעיה זה מונע ממך להרגיש את מה שקורה סביבך. כדי לטפל בבעיות צריך ללכת לפסיכולוג שנותן לך כלים איך להתמודד עם הבעיות ואיך לפתור אותם. צריך תזונה נכונה צריך לעשות ספורט צריך למלא את הנפש בעשייה וביצירה.
    ברצוני לשתף אתכם שהפסיכיאטר של אישתי אחרי הלידה של הילד שלנו גרם נזקים חמורים והמקצועיות שלו שואפת לאפס קודם כל הוא 1.הפר חיסיון לקוח (אישתי הגיעה אליו דרך אמא שלה והוא מטפל באחיה ובאבא שלה והוא מביא להם כדורים זהים) 2. הוא התרשל הוא גרם לאישתי לעלות במשקל גרם לה להיות עייפה גרם לה לאיבוד החשק המיני לא הייתה אינטימיות ביננו למעלה משנה) לא קרא את התיק הרפואי שלה(לפני ההריון היא הייתה מטופלת פעמיים בשבוע ב 10 מ"ג ציפרלקס ואחרי ההריון הוא הקפיץ ל 20 מ"ג שבעה ימים בשבוע ב 5 דקות אבחון!!) שיבש לה את המחזור הקשר שלי השתבש והיינו על סף גירושים עד שהחלטתי להילחם ולשקם את הקשר ולשקם את המשפחה שהקמנו והיום המינונים ירדו האינטימיות חזרה אבל הפסיכיאטר עדיין עושה בעיות בהורדת הכדורים.
    ובגלל זה יש את עמותת מגן למען האנושות שהגישה תלונה
    לגופים הממונים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אשרייך ,כל הכבוד שאתה מביא אמת לאור

    חסוי
    13/06/2016

    כל הכבוד שאתה מביא את האמת בפרצוף של הפורום הזה, אתה כל כך צודק, מאוד צר לי על המקרה החמור עם הפסיכאטר הזה. אגב עמותת מגן לזכויות אנוש אך פעם לא עונה כאשר מנסים להתלונן אליה או ליצור עימה קשר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם אני חווה מאניה? אשמח למענה
    אניאני
    12/06/2016

    שלום,

    בת 32 עשיתי איבחון בגיל 18- דיכאון מג'ורי, דיסתימיה, OCD, חרדה כללית וחרדה חברתית.
    הייתי בטיפול עד גיל 26. עדיין לוקחת כדורים (סימבלתה)
    אני מעשנת קנביס רפואי (ללא קשר לנפש. מדובר בפציעה) כבר שנה.

    את השאלה לגבי מניה דיפרסיה אני שואלת בגלל החוייה הבאה:
    לפני יומיים התחלתי להרגיש מעלה רוחנית, הבנה כאילו העולם בסדר והכל טוב. היו לי הרבה מחשבות עמוקות שרצו שעות ארוכות.
    היום הרגשתי מלאת ביטחון, ניהלתי שיחות בלתי צפויות והראיה שלי כלפי העולם השתנתה, הכל אחר לחלוטין, החדר שלי פתאום אחר, הכל רגוע.. קשה מאוד להסביר את התחושה הזאת.
    חשבתי שאולי זה יעבור אבל זה ממשיך גם עכשיו...

    אני מאובחנת כסובלת מדיכאון מג'ורי, שום מטפל לא דיבר איתי על מניה דיפרסיה

    במידה ואין לי ממה לחשוש- מדוע אני מרגישה ככה?
    לרגעים זה נראה לי שבא לי לברוח מהתחושה הזאת כי באיזשהו מקום עולה בי המחשבה שזה טוב מידי כאילו אני צריכה לחזור למטה כדי שזה יהיה אמיתי

    אני אדם שחושב הרבה ומאוד מודע למצב שלו (בגלל המודעות הגדולה אפשר לומר שכיום אני לא סובלת מOCD ולא מחרדה חברתית), נורא מתסכל להרגיש ככה, כאילו אני לא במציאות בכלל.

    אשמח לתגובה
    תודה רבה והמשך שבוע טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עלי לציין שבשבוע האחרון קרה דבר

    אניאני
    12/06/2016

    שהיה לי מאוד קשה להפנים, והרגשתי שאני לא יכולה להכיל כמות מידע כל כך גדולה, שזה גדול עלי ומכך נכנסתי לפאניקה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ואליום שאלה שמעניינת אותי אודה אם תענו לי
    דני
    10/06/2016

    האם אפשר לקחת ואליום עם סוליאן 600 מ״ג ומירו 45 מ״ג ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ואליום שאלה שמעניינת אותי אודה אם תענו לי - תגובה

    ד``ר יונתן דוידאור
    14/06/2016

    פחות מומלץ, השפעה מישננת ומרדימה
    פגיעה בערנות, קואורדינציה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תרופות פסיכיאטריות וכניסה להריון - שאלות
    אנונימי
    10/06/2016

    שלום וברכה..
    יש לי שאלה קצת מוזרה

    אני בן 28 ונוטל מס' תרופות פסיכיאטריות (סרוקוואל 25 מג למיקטל 100 מג ולוסטרל 100 מג)

    רציתי לדעת האם בעת כניסה להריון התרופות יכולות להשפיע לי על איכות הזרע והפיריון של הגבר? האם עם או בלי התרופות יש הבדל באיכות הזרע וזה יכול להשפיע על הולד בעתיד (אם הוא יהיה יותר בריא\יפה\חכם עם מומים חלילה וחס וכו' ללא נטילת התרופות בעת הכניסה להיריון עם בת הזוג..?)
    האם ללא התרופות יש סיכוי גדול יותר להיכנס להיריון? ונטילת התרופות מורידות את איכות הזרע?
    האם בעת כניסה להיריון עדיף להפסיק את הטיפול התרופתי ולחזור אליו לאחר הפריון?

    תודה מראש וחג שמח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תרופות פסיכיאטריות וכניסה להריון - שאלות - תגובה

    ד``ר יונתן דוידאור
    17/06/2016

    תרופות נוגדות פסיכוזה בהחלט יכולות
    להשפיע, ספירת הזרע ואיכות.
    יש לעבור בירור והערכה.
    במקרים שאין ברירה
    ניתן להפרות בעזרת IVF

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום בעניין אנהדוניה - האם יש עוד מה לנסות חוץ ממה שניסיתי?
    דניאל
    09/06/2016

    שלום וברכה,
    אני חושב שיש לי הפרעת אישיות סכיזואידית או אנהדוניה חוסר הנאה.
    הייתי כבר אצל כמה רופאים, לקחתי כבר כמה סוגים של SSRI, וגם קלונקס ולוריוון (שלא ממש עזרו)
    הפסקתי עם כל התרופות והרופאים (רק 150 מ"ג פבוקסיל כל יום אני ממשיך).
    מצאתי תחביבים במחשב באינטרנט, בהם אני מתעסק לרוב. צפייה בסרטים גם.
    לאחרונה התחלתי פרוטיאזין וזה ממש עזר התחלתי יותר להרגיש הנאה, ולמרות שהכדור לא ממש ממכר, כן הגעתי למקסימום מינון שלו, ועכשיו אני מרגיש קפוא כזה, בלי חשק גם לתחביבים הרגילים שלי.
    1) איך תרופה שבמקורה לאלרגיות השפיעה עליי ממש מעולה?
    2) יש טעם ללכת שוב לרופא וע"פ הסיבה שפרוטיאזין עזר לי הוא יבין איזו תרופה תעזור?
    3) Wellbutrin - וולבוטרין יכול לעזור לי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום בעניין אנהדוניה - האם יש עוד מה לנסות חוץ ממה שניסיתי? - תגובה

    ד``ר יונתן דוידאור
    14/06/2016

    פרוטיאזין מאוד מרגיע
    המרכיב של החרדה והלחץ כנראה היה בולט ומשמעותי.
    חובה אבחון נכון, ואז ניתן להתאים טיפול.
    במקרים שנוגדי דיכאון וחרדה , SSRI, SNRI, יכולים להוביל להחמרה, אי שקט, רגזנות ועוד.. יש לשלול הפרעה דו קוטבית לא טיפוסית
    BIPOLAR AFFECTIVE NOS

    ממליץ הערכה פסיכיאטרית חוזרת.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום