מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלהשרון08/01/2009
למדתי בישיבת הסדר עד לפני שנה אולם היו לי במהלך כמעט כל תקופתי בישיבה כולל הצבא מחשבות טורדניות שחשבתי שהם פשוט יעלמו לי מתישהוא, זה לא קרה והמשכתי לסבול עד שלא יכולתי יותר ופשוט נטשתי את הישיבה ונתקעתי בבית במשך שנה שלמה בלי רצון לעשות כלום, מהצבא שיחררו אותי על סעיף נפשי, אני יודע שאני סובל ואני רוצה עזרה, מה הם הפתרונות בשבילי והאם בכלל יש אפשרות שאני לא יחשוב את המחשבות האלה(שמלוות גם כמובן בחרדה כי הם לא ממש משמחות בלשון המעטה...) יותר? תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לשרון
ד``ר חיים היילפרין09/01/2009מאחר והעלת את אותה השאלה בפורומים נוספים שאני מנהל - תחת שמות שונים של נשים(?) - עניתי לך (לנורית) בפורום המתאים יותר, פורום חרדות...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהעינת05/01/2009
שלום, אבא שלי בן 60 , מאז ומעולם שתה אלכוהול. הוא אינו שותה בכלל במהלך היום אבל חייב 2-3 כוסיות (ויסקי בד"כ) בשעות הערב המאוחרות (החל מהשעה 21:00). השתייה הזו גורמת לו לעיתים להתפרצויות זעם כלפי בני הבית (בעיקר עצבים ואלימות מילולית) ,בכל פעם שניסה להפסיק חזר לשתות אחרי שבועיים או שלושה מכיוון שלטענתו אינו מצליח להירדם בלי השתיה וכך נשאר ער לילות שלמים. חשוב לציין,שביום יום הוא אדם מאוד פעיל,עובד ,דואג,חברותי וחם. בימים אלו הוא הסכים שיש לו בעיה והוא זקוק לעזרה,העניין הוא שהוא לא בנוי לקבוצות תמיכה. באיזו דרך ניתן לעזור לו? פסיכיאטר אולי? טיפול תרופתי? אשמח לתגובה בהקדם,הוא ממש זועק לעזרה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לעינת
טלי מנדיוק05/01/2009לעינת שלום רב,
בהחלט ניתן להפנות אותו לפסיכיאטר שהוא גם מטפל בהתמכרויות.
בטיפול שכזה ניתן לשלב טיפול פסיכולוגי וגם תרופתי.
בהצלחה!
טלי מנדיוק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מניה דיפרסיהשלומית02/01/2009
שלום, אני נשואה באושר, ולאחרונה התחלנו לחשוב להביא ילדים לעולם. רציתי לדעת מה האפשרות שמחלת המניה דיפרסיה תעבור לילדים. חולה: אמא של בן-זוגי בריאים: בן זוגי- מעל גיל 30, אחותו - מעל גיל 35 (+3 ילדים) האחים של האם אינם חולים והם מעל לגיל 55 וכמו כן ההורים של האם אינם חולים. מצד המשפחה שלי לא ידוע אם יש מישהו שחולה בדיכאון. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לשלומית
ד``ר חיים היילפרין03/01/2009הסיכוי נמוך מאד. במחלות כמו מניה דפרסיה הרכיב הסביבתי משמעותי יותר מהרכיב הגנטי - אפילו בין תאומים זהים הסיכוי שתאום של חולה יפתח גם הוא את המחלה כ-30% בלבד. הגנום של הסבתא "התמוסס" משמעותית בילדכם ו"התערבב" עם גנים רבים אחרים, כך שהקשר חלש הרבה יותר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אחותי "העיוורת"אני30/12/2008
שלום,אחותי נשואה כבר שנתיים +ילד וטוענת שיש לה בעל מקסים ואבא טוב לילד. הוריי,וכול אחיי ראינו מההתחלה שהוא לא הגבר בשבילה ,נתנו את דעתנו ונתנו לה להחליט מה טוב בשבילה. כמובן שהיא נישאה לו וכאמור יש להם ילד. גיסי הוא אדם נצלן ועצלן לדעת כולנו,הוא יושב אצל הורי בארוחת ערב וההרגשה היא שכל משפחתנו אינה מעניינת אותו.הוא אוכל ואינו פותח שיחה עם אף אחד. אציין שכולנו נותנים לו יחס חם והוא אינו יודע את דעתנו עליו. בחודשים האחרונים אנו מרגישים שאחותיינו מאד מתוחה ואינה נעימה כתמיד.כאשר שאלתי אותה האם הכל בסדר טענה שהכל תקין. כולנו רואים שכאשר הוא איתה היא במתח ואינה מתנהגת כרגיל וכאשר היא בלעדיו היא שונה לגמריי. אני ואחותי רוצות לדבר איתה על העניין אך לא יודעות האם כדיי,אציין שבמידה ותתקיים שיחה אני יאמר לה את דעתי המלאה לגביי בעלה דבר שיפגע בה מאד .מה לעשות?האם לתת לאחותי להתעורר לבד?בינתיים יש התרחקות מצדה וחבל לנו.תודה מראש אני..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאני
טלי מנדיוק30/12/2008שלום רב,
קראתי בעיון את פנייתך.
נראה לי כי יש קירבה ואכפתיות גדולה בין האחיות והמשפחה וזה חיובי.
עם זאת, נראה לי שיש להניח לאחות לחייה ולנפשה.
עם כזאת קרבה היא בודאי תפנה אליכן אם יהיה צורך.
מה שחשוב זה הפרטיות וחיי המשפחה שלה.
בברכה,
טלי מנדיוק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאילו שכתבת את זה עליי
רויטל01/02/2009מדהים. אחותך אמרה שלא טוב לה עם בעלה? אם כן, אז פשוט תגידו לה שאתם מאחוריה עם כל החלטה שתיקח בנוגע לנישואים, זה יחזק אותה מאד. מנסיון. אם היא לא אמרה דבר כזה, תנסי להוציא ממנה. בעלי דומה במקצת לגיסך, כולם יושבים בארוחה והוא לא מדבר לא מעלה נושא שיחה, כלום לא מענין אותו. אם ישאלו אותו - יענה. אם יצחקו כולם - הוא יצחק, אבל הוא אדם שפותח בשיחה, שמדבר. בלי קשר, ההורים שלי יודעים שלא טוב לי איתו ואמרו לי חד וחלק - לא טוב לך - שלום. אנחנו איתך. וזה מאדדדדדדדדדדד מחזק אותי ונותן לי ביטחון. בהצלחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כל הזמן עצובהסיגל19/12/2008
איניני יודעת איך להתחיל, יש כל כך הרבה. אני נשואה כעשר שנים+שני ילדים. מתחילת נישואינו יחסינו לא היו טובים, אך הדרדרו כבר בזמן ההריון, יחסים אינטימים כבר לא מתקיימים בכלל כשנתיים, אני ממש לא מעוניינת בזה איתו וזה גם הדדי מצדו, גם הוא לא מנסה וזה טוב לי. במשך השנים היה לי נח ככה, הוא חי את חייו ואני את חיי, אך בזמן האחרון משהו קורה לי, אני מרגישה שאני חייבת חיים אחרים, אני בת 35, עוד מעט לילדים יהיו כבר את עיניינהם ואז מה? יש לציין שמידי פעם הוא מאיים שהוא הולך לרבנות והוא רוצה להתרגש ואז פתאום כאילו כלום. החיים מתנהלים שבקושי אנחנו מתראים נושאי שיחה ותקשורת אין בככל. אני רוצה לציין שאין סיכוי בעולם שזה ישתנה. אין לי משיכה אליו בכלל ולדעתי זה הדדי. מה לעשות? חייבת עזרה מיידית, איך אסתדר כלכלית? עם הילדים? מה אני צריכה לעשות? איך מתחילים? אין לי עם מי לחלוק מה שעל ליבי, לכן מבקשת עזרה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לסיגל
טלי מנדיוק19/12/2008לסיגל,
טוב שפנית לעזרה באתר.
זה כבר צעד אחד לכיוון של שינוי.
טוב שאת מבינה שככה זה לא יכול להמשיך.
את זקוקה לשינוי.
מציעה לך לפנות לעזרה מקצועית על מנת לתכנן את העתיד שלך ושל משפחתך.
בהצלחה!
טלי מנדיוק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני ממליץ מאוד על טיפול זוגי
דורון16/01/2009אני ממליץ מאוד על טיפול זוגי ויש לי את הפתרון בשבילך
*** ההודעה נערכה - נא לא לציין פרטים שיש בהם משום פרסום לגוף מסחרי **** המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני חשבתי על משהו שיעזור לך
אוריאל05/02/2009מה שיתן לך את האושר
טיפול זוגי,משפחתי וכו'
*** ההודעה נערכה - נא לא לציין פרטים שיש בהם משום פרסום לגוף מסחרי **** המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהואני חשבתי שקראת את תגובתי לעיל
ד``ר חיים היילפרין06/02/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלסיגל
טלי מנדיוק09/02/2009לסיגל,
אני אענה לך את התשובה הכי בנאלית.
את צעירה, בריאה, 2 ילדים - החיים לפניך!
קדימה לכי לסדר אותם ולערוך שינוי רציני.
לאור פנייתך אני ממליצה שתפני לקבלת יעוץ וליווי מקצועי בשינוי.
בהצלחה!
טלי מנדיוק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה -התייעצותנטשה18/12/2008
אני במריבה עם אחות של בעלי לא נשואה וגדולה ממני בלמעלה מעשור שנים המצב הגיע לכך שאנחנו לא מדברות כלל . אני נפגעתי ממנה מאד על משפטים שירתה בי ועל כך שנסתה להתערב לי בלי סוף במערכת הזוגית. היא כועסת שפגעתי בה ומאידך מקנאה על כך שיש לי בן ולה אין נוסף לכך ממורמרת על מצבה (לא נשואה ,ללא ילדים) . היא משחירה את שמי בפני כל מי שהיא יכולה לרוב במשפחה . מה לעשות ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לנטשה
ד``ר חיים היילפרין19/12/2008את אינך מדברת עם גיסתך אך נשמעת פגועה מאד. יש לך שתי אפשרויות - לפתח "עור עבה" וללמוד להתעלם מאמרותיה (שבסיסם בקינאה שהיא חשה כלפיך); התעלמותך ממנה ומהערותיה יגרמו לה בסופו של דבר לחדול מכך. לחילופין, את יכולה לתקשר איתה באופן אסרטיבי - ישיר, גלוי וכן - אודות רגשותיך (כמה את פגועה וכמה חשוב לך שלא תפגע בך) ושאיפתך לחיות איתה בשלום. תקשורת נכונה עשויה לעשות נפלאות כאן. יתכן ובעלך עשוי לסייע לך בזה, ואת תמיד יכולה להיוועץ באיש מקצוע כדי לקבל הנחייה מפורטת יותר כיצד לעשות זאת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום רבליאה16/12/2008
שלום לכם, ברצוני לספר כי התחתנתי בהיותי רווקה,עם בעל גרוש לשעבר פלוס שניים , כעת אני בהריון,ואף פעם בעצם לא השלמתי עם עניין ילדיו, קשה לי רגשית עם זה,וזה אף בא על חשבון הזמן שלנו ביחד,ומה עוד מה יהיה שיוולד בעזרת השם התינו ק המשותף?! ברצוני לשאול האם ישנם קבוצות תמיכה בעניין הזה,ואיך אפשר להשיג היכן? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לליאה
ד``ר חיים היילפרין17/12/2008לי אישית לא ידוע על קבוצת תמיכה ספציפיות לעניין זה; אני מניח שחיפוש בגוגל באמצעות מילות המפתח עשוי לגלות אם יש כאלה. לחילופין, את יכולה לחפש אחר קבוצת תמיכה רחבה יותר (בה ניתן להעלות נושאים שונים), קבוצה טיפולית בתשלום (המונחית ע"י איש מקצוע) או להתייעץ עם פסיכולוג קליני בפגישות פרטניות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גרושה בדכאוןגרושה בדכאון16/12/2008
אני בת 26 התגרשתי לאחר שנה וחצי נישואין. אני ממש בדיכאון אני מחברה שמרנית.עשיתי טעות גדולה כשהתחתנתי דבר ראשון הוא היה מבוגר ממני בשנים רבות....דבר שני כלל אינו חושב שצריך לעזור לאישה כלכלית רק שהאישה צריכה לעזור תמיד.....אינו חושב שצריך לספק אישה מינית.....מבחינתו רק אני אשמה במצב ובכלל אני מכוערת ולא רוצה אותי.....תמיד זלזל בי והתעלה מעליי למרות שאני יותר מלומדת ממנו......כנל עם חובות שאין לו שום כוונה לטפל בהם......למזלי נמלטתי מהנישואים ללא ילדים.....בחברה שלנו לא מתחתנים עם גרושות אפילו אם הן ללא ילדים....אלא אם היא יפה או עשירה....ואני רק נראית סביר ללא כסף.....אני חושבת שהיתי יותר מידי טובה כלפי בעלי ....תמיד היתי מוכנה לעזור לו...ולנסות לתמוך בו כספית רגשית .....וכנראה זה גרם לו לזלזל בי עוד יותר.... לא בא לי להשאר בודדה ...כשרוב בנות גילי מקימות משפחה.....יש להן בעל ולפחות ילד אחד....ולעיתים השני בדרך....מרגישה שאכזבתי את אימי כי לא הקשבתי לה כשאמרה לי לא להתחתן עם הבחור....הוא היה מאוד אדיש אליי גם כשהיתי חברה שלו....ומעולם לא התגעגע אליי....אני זאת שהיתי מתקשרת אליו ורוצה לראות אותו....אני חושבת לעצמי איך יכולתי להתחתן עם אחד אדיש כזה....אולי בגלל שהיתי חסרת בטחון עצמי ...אז רציתי להתחתן כמו כולם ולא ראיתי את נורות האזהרה בדרך. הבנאדם לא החל לבנות בית ממרומי גילו נפסל לו הרישיון נהיגה ולא מתכוון לחדש אותה בטענה שאין כסף אך כן ממשיך לנהוג בסיכון.....אלוהים ישמור!!!! בתומי חשבתי שדיבורים יעזרו.....בקיצור אני בדיכאון....לעיתים אני חושבת שאני אשמה בגירושים....שאולי הייתי צריכה להמשיך לסבול איתו עוד קצת בתקווה שעם הזמן נסתדר...עד כה לא שמעתי איש מהיישוב מדבר עליי רעות...אבל מצד שני אני חושבת איך התחתנתי עם אחד כזה והרסתי לעצמי את החיים?.ולהשאר בודדה מגיל 26 זה קשה.....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לגרושה בדיכאון
ד``ר חיים היילפרין17/12/2008ראשית, כל הכבוד לך שהיה לך האומץ להתגרש - במצב שאת מתארת זה היה ללא ספק המהלך הנכון. כל מה שנותר לך כעת לעשות הוא להשתמש בתבונה ובניסיון שרכשת להינשא שוב והפעם בתנאים הנכונים. זה לא יהיה קל למצוא חתן ראוי בחברה השמרנית בה גדלת, אבל אני מאמין שאם היית חזקה ונועזת מספיק להתגרש תשכילי להתגבר גם על קשיים אלה. בהצלחה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה כוונתך?
גרושה בדכאון17/12/2008בלהתגבר על קשיים אלה במציאת חתן? הכווננה להתגבר על הקושי גם אם לא אמצא חתן? או על דרך למציאת חתן למרות הקושי?. כי אני מאוד חסרת בטחון עצמי במיוחד עם בני המין השני
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלגרושה בדיכאון
ד``ר חיים היילפרין18/12/2008כוונתי היא שמאחר והפגנת בעבר את יכולתך לקרוא תגר על מוסכמות החברה השמרנית (לפיהן היית אמורה להמשיך ולהיות נשואה לגבר שאינו ראוי בעליל), ודאי תשכילי להתגבר גם על הקשיים העומדים בפני גרושה בת 26 המחפשת חתן ראוי יותר בחברה השמרנית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תיגמול כספי?!איתן15/12/2008
האם ראוי תגמול/צ'יפור כספי על שיפור והישגים בלימודים לילדים בגילאי חטיבה ותיכון? תודה מראש. איתן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאיתן
טלי מנדיוק15/12/2008לאיתן שלום רב,
תוכנית התנהגותית לילדים / מתבגרים הינה דבר חיובי ביותר.
בהחלט ניתן לתגמל כחלק מתוכנית מסודרת וברורה - בכסף.
הסכומים אמורים להיות ריאלים ותואמים את הגיל.
המון יצירתיות והצלחה!
טלי מנדיוק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהשלי12/12/2008
היי, אני נשואה מזה 9 חודשים וללא ילדים. אני ובעלי בגיל 29-30. יש לנו קצת בעיות בזוגיות. בעיקר בעיות תקשורת ואנחנו לא יודעים לריב, כל זה בעיקר בגלל השוני באופי שלנו והשקפת החיים. אני יותר פסימית לגבינו מאשר הוא, וחשוב לפני שמביאים ילדים לנסות טיפול זוגי. שמתי לב שיש כמה מטפלים ושיטות טיפול, איך נידע לפנות למטפל הנכון ולשיטה שתתאים לנו ולצרכינו? אם אוכל לקבל תשובה,מה ההבדל בין מטפל זוגי מוסמך ,לפסיכולג קליני ולפסיכותרפיסט? ומה זה בדיוק אימאגו ומתי זה יכול להתאים? תודה ואשמח לעזרה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לשלי
טלי מנדיוק13/12/2008לשלי שלום רב,
טיפול זוגי הוא התמחות בפסיכולוגיה.
כמובן שרצוי שתלכו לטיפול זוגי אצל מטפל / ת זוגי שהתמחו בכך, וישנה הסמכה.
טיפול באימגו זו השיטה הטובה ביותר כיום בעולם.
כנסי לאתר שלי talimandyuk יש שם אינפורמציה אודות האימגו ודרך הטיפול.
בהצלחה!
טלי מנדיוק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דחוף עזרהגילי08/12/2008
שלום ,
אני גרה במשפחה של 6 אנשים; אני הבת השלישית. במשפחה שלי כול הזמן יש עצבים ומריבות . אנחנו בסך הכול אוהבים אחד את השני, אך אני יודעת שיש בעיה מאוד קשה במשפחה, יכול להיות אצל אבא ויכול להיות אצל אמא, ויכול להיות אצל האחים. רציתי לדעת היכן אני יכולה לקבל טיפול למשפחה , משהו שגם לא יעלה הרבה כסף כי אין לנו .
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לגילי
ד``ר חיים היילפרין10/12/2008ראשית, כל הכבוד לך על היוזמה! הצטערתי לשמוע שאת חיה במשפחה שבה כל הזמן יש עצבים ומריבות, ויפה שאת מנסה לשנות את המצב. האם גם הוריך מעוניינים בטיפול? זה יהיה קשה מאד לשנות משהו אם הם אינם מעוניינים או מוכנים להשקיע בטיפול. אני מציע לך לדבר איתם ו/או עם מבוגרים אחרים בהם את בוטחת - אחים גדולים, דודים, יועצת ביה"ס וכד' כדי לברר כיצד ניתן להניע שינוי. טיפול, בעיקר פרטני, בעלות נמוכה, ניתן לקבל בקופות החולים ובשרותים הקהילתיים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהדרור07/12/2008
שלום רב, יש לי בת זוג כבר שנתיים. מאז ומעולם היא לא אהבה סקס, אבל לאחרונה אנו שוכבים רק אחת לשבועיים. היא טוענת שאין לה מה לעשות ואין לה חשק מיני והיא לא רוצה או מרגישה שהיא צריכה טיפול. לי זה מאוד קשה, מאחר שאני מאוד אוהב סקס. מה עלי לעשות? לגמור? לבגוד? למות? תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לדרור
טלי מנדיוק07/12/2008לדרור שלום רב,
השאלה שלך מאוד כללית?
מדוע החשק המיני של בת זוגך ירוד?
האם זה בשל לבידו מולד נמוך? האם בגלל בעיות הורמונליות? האם בגלל בעיות נפשיות? סביבתיות?......
האם ניתן לתת מענה לסיבה?
זה קושי שיש לבדוק אותו באופן רציני ויסודי לפני שבוחרים מה לעשות הלאה.
אני מציעה שתגשו ביחד לקבל יעוץ / הדרכה לגבי הצומת בה אתם נמצאים.
בהצלחה!
טלי מנדיוק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהאלמונית04/12/2008
שלום רב, אני מקווה שאני שואלת שאלתי בפורום, שיכול לתת לי תשובה מדעית, ובמידה ולא- אשמח אם תוכל להפנות אותי למקום המתאים לקבלת התשובות. בעלי הינו כבד-לשון, אין לנו ילדים והוא מאד רוצה ילד/ה. אני רואה את יחס החברה לבעלי, את חוסר הסבלנות בחברה שלנו- חברה מודרנית ומהירה, את הדיעות הקדומות כלפיו, ואת האפשרויות העומדות בפניו או הסיכויים "להצליח" ולהתקדם בחברה, בעבודה, לפתח קריירה וכיוצא בזה. עד אשר הדבר מביא אותי שלא לרצות להביא לעולם ילד כמותו (כבד-לשון). הייתי מעוניינת לדעת האם ניתן כיום לאבחן בבדיקות גנטיות, טרם כניסה להריון: האם העובר עשויי להיות בעל פגם בדיבור, כפי שניתן לאבחן מחלות או פגמים שונים בטרם הכניסה להריון? כמו כן, אשמח לקבל הכוונה לאתרים בהם מפורסמים מחקרים על גמגום וגנטיקה. נורא קשה לי למצוא מחקרים כאלו, עד אשר נראה כמעט שלא קיימים מחקרים כאלו. תודה אלמונית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאלמונית
ד``ר חיים היילפרין04/12/2008את מציגה את השאלה בפורום שאינו נוגע בבעיות אלה, אך במנועי חיפוש באינטרנט (כמו גוגל) תוכלי בקלות למצוא מאמרים ופורומים בנושא או הפניות לייעוץ גנטי ע"י הקלדת מילות המפתח המדוברות (כמו "בדיקה גנטית", "גימגום" וכיו"ב).
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהדלית03/12/2008
שלום רב, אני אישה בת 35 ואני עומדת לפני כמה שינויים גדולים - מעבר לדירה חדשה עם הבעל, וכניסה לתפקיד חדש ומאתגר. אני חוששת שיהיה לי קשה עם השינויים. האם NLP או שיטות אחרות יכולות לעזור לי להתמודד בהצלחה עם השינויים? אפשר לקבל דוגמה על רגל אחת, כמה טיפים להתמודדות עם השינויים הללו. תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לדלית
טלי מנדיוק04/12/2008לדלית שלום רב,
ראשית קבלי התנצלות על התשובה באיחור.
בעיות מיחשוב במערכת.
לגבי שאלתך -
מזל טוב על מעבר לדירה חדשה!
מזל טוב גם לתפקיד החדש והמאתגר!
את ברת מזל!
אכן, שני שינויים בו בעת לעיתים זה קצת מכביד, אך לנוכח המעברים המשמחים הללו, אני מאמינה שתוכני לעבור זאת בשלום.
מה זה NLP ?
אני מציעה להתארגן מראש, להכין תוכנית עבודה, רשימת מטלות, לבקש עזרה............ועשות כל שתוכלי על מנת להקל את המעברים.
והכי חשוב - חשיבה חיובית ואופטימית.
שיהיה במזל!
טלי מנדיוק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהטלי30/11/2008
שלום רב, שמעתי שכיום התחילו לעשות דימיון מודרך גם לילדים. ברצוני לדעת מאיזה גיל הכי מוקדם ניתן לעשות דימיון מודרך לילדים, וכמו כן, באיזה תחומים בעיקר הוא יכול להיות טוב עבורם? תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לטלי
ד``ר חיים היילפרין30/11/2008דמיון מודרך היא טכניקה שמשתמשים בה בגישות טיפוליות רבות ולמטרות שונות, וניתן כמובן להשתמש בה גם עם ילדים - ילדים אוהבים סיפורים, דמיונם מפותח והם פחות סקפטיים ממבוגרים, כך שהם מועמדים טבעיים לשימוש בטכניקה זו. אין כאן הגבלת גיל (מגילאי גן ואילך) - השאלה היא לאיזה שימוש/ מטרה והתאמת הטכניקה לגיל הילד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

