פורום טיפול משפחתי, קשר משפחתי - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה
    עודד
    29/05/2008

    שלום רב,
    אני יוצא עם בחורה 8 חודשים. הבחורה יפה מאוד וכיפית, אולם יש לה בעיה אחת. כשמתוכחים היא ממש מתעצבנת וקרה כבר כמה פעמים שהיא קיללה אותי.

    אני מחפש קשר רציני לחתונה ואני לא יודע אם כדאי לי להתחתן עם בחורה כזו. מה אתם אומרים? מה כדאי לי לעשות בנושא?
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לעודד

    טלי מנדיוק
    29/05/2008

    לעודד שלום רב,


    כשבני אדם כועסים טבעי הדבר שהם מתעצבנים / או קרים / או בוכים .....כל אחד ותגובתו הוא.

    בנוגע לקללות - זוהי אלימות מילולית ונפשית. וכמובן שזוהי תגובה שאינה רצויה ושלילית.

    אני מציעה לך לשוחח עם בת זוגך על תגובתה זו, ולקבל הבטחה שהיתה זו מעידה חד פעמית.

    במידה ובת זוגך תגיב שוב באלימות מילולית - אני מציעה שתפנו לקבלת עזרה מקצועית.

    אני לא רואה לנכון להציע לך להיפרד, אלה להתמודד ולטפל בדברים.

    בהצלחה!

    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קשר עם בעלי
    חן
    26/05/2008

    שלום, בעלי ואני כבר לא ישנים יחד מספר שנים, הוא נוהג לישון על הספה, הוא טוען שיותר נוח לו לראות טלויזיה, הילדים כבר רגילים לזה, מלבד זאת היחסים בינינו לא ממש/ טובים, איני מרגישה שאני יכולה לשוחח איתו על הרבה נושאים ואיני פתוחה איתו, יש לי הרבה סודות ממנו רק מפחד לשתף אותו כי דעותיו מאוד שמרניות, כך הוא גם עם הילדים, אני יודעת שיהיה לי טו בבלעדיו כי הוא חוסם אותי, אך אני לא בטוחה שלילדים יהיה טוב בלעדיו וכרגע זה השיקול שלי, אני לא יודעת בכלל איך להתחיל לתקשר איתו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קשר עם בעלי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחן

    ד``ר חיים היילפרין
    27/05/2008

    את מתארת מצב בעייתי מאד בשפה מאופקת... וחבל שהגעתם לידי כך. אין ספק שיש צורך לרענן את התקשורת – ואת הקשר – ביניכם (הרבה לפני שתשקלי פרידה), והדרך הפשוטה לעשות כן היא לזמן אותו לשיחת נפש (אולי בבית קפה או על בטיול ערב על שפת הים). עצה ריאלית יותר עבורך היא לגשת למטפל משפחתי מיומן (לבדך, בשלב זה), ולפעול ע"פ הנחיותיו. אשמח לעזור לך בזה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיה עם ההורים
    שירן
    23/05/2008

    היי לפני כחודש וחצי אני והוריי התנתקנו בשל בעיות שהצטברו במהלך השנים ובעבר כבר היה נתק של שנה וחזרתי הביתה והכול היה טוב אבל עד שהיה לי חבר שזה היה לפני 4 חודשים הם התחילו לנהל לי את החיים אני בת 20 כבר וכול החיים הם אמרו לי מה לעשות ולי היה חוסר ביטחון עצום בבית כך שאף פעם לא אמרתי מה מפריע לי ותמיד עשיתי מה שהם אמרו לי וגם שהתחלתי לצאת עם חבר שלי לפני 4 חודשים זה השפיע על הקשר כי ההורים שלי ניתבו לי את הקשר וכמה פעמים כמעט נפרדנו בגלל זה אני וחבר שלי. וחשוב לי לציין שאני לא גרה עם אבא שלי מגיל 4 לאמא שלי יש חבר כבר 15 שנה ואנחנו גרים איתו והוא זה שגידל אותי מגיל קטן אבל איתו לא הסתדרתי המון שנים גם אליו היה לי חוסר ביטחון גדול וכול מה שהוא אמר לי עשיתי גם אם זה לא מצא חן בעיניי .אני פשוט פחדתי להגיב ולהגיד את דעתי החוסר בטחון הזה נבע שנולדתי זה נוצר ממכות ןצעקות שהייתי מקבלת מאבא שלי .אז היום אני שוב פעם לא גרה בבית הקשר התנתק לחלוטין זה קרה שהם אפילו עוד לא הכירו את חבר שלי היום הסיפור קצת מסובך אני גרה אצל חבר שלי כבר חודש בבית של ההורים שלו אני מסתדרת עם ההורים שלו. אני יודעת שזה לא דבר תקין אחרי 3 חודשים שהכרתי אותו אני הולכת לגור אצלו. ונוצר רושם מאוד לא טוב על ההורים שלי ממנו וגם מצד שני הוא לא מוכן להכיר את ההורים שלי בחיים גם בגלל מה שהם עשו לי אני סבלתי המון בבית ןשתקתי וגם בגלל שהם עוד לא הכירו אותו וכבר הם התחילו לקרוא לא זבל וחלאה וכול מיני שמות כאלה. הקשר שלי עם ההורים לא יחזור עוד הרבה שנים אני יודעת את זה. קרה כזה בלגן שלא נדבר על חבר של אמא שלי שאיתו בכלל התנתקתי והוא לא מוכן לשמוע את השם שלי בבית .אמא שלי גם לא אבל היא מושפעת ממנו בהרבה דברים אני יודעת. וגם לה יש חוסר בטחון כלפיו אמא שלי יש לה הרבה בעיות איתו אז בקיצור אתמול הלכתי לפגוש את אח שלי הקטן יש לי שני אחים אחת תאומה והשני בן 11 אבל הוא הבן של החבר של אמא שלי הלכתי לפגוש אותו עם חבר שלי חשוב לי לציין שנורא קשה כול הקטע הזה עם האחים אני יכולה לראות אותם מדי פעם רק שהם בחוגים או במסגרות אחרות. אבל לא בבית ולא באזור של הבית .את אחותי לא ראיתי מאז שעזבתי את הבית כי לא יצא לי ללכת למקום שיש לה פעילויות שם בערבים. היא נכה יש לה שיתוק מוחין ןהיא לא יכולה לפגוש אותי בעצמה .כך שאני צריכה לעשות זאת תמיד. היא תלויה באמא שלי .אז לא ראיתי אותה רק דיברתי בטלפון ובכינו המון ביחד כי ידענו שהביתה אני לא יחזור עוד המון שנים .אם בכלל. ואת אח שלי ראיתי אתמול פעם שנייה. נורא חשוב לי להגיד לו המון שמה שקרה בבית זה לא קשור אליהם ואני ימשיך לדבר איתם ולראות אותם שאני אוכל כי בבית הם מדברים עלי רעות ואני לא רוצה שהם יקבלו את זה האחים שלי. לפחות הם נשארו לי. אמא לי שלחה לי הודעה היום בבוקר "יזבל עוד פעם אחת את תפגישי בין החלאה שלך לילדים שלי זה לא יהיה טוב" מה אני עושה לגבי זה? זה לא פייר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיה עם ההורים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לשירן

    טלי מנדיוק
    25/05/2008

    לשירן שלום רב,

    סליחה על התשובה המאוחרת. היתה תקלה במעבר השאלות למחשב.


    מאוד הצטערתי לשמוע על הסבל הרב אותו את עוברת.


    אולם את כבר בת 20. לכאורה בוגרת. לקחת החלטה ולהחלטה זו יש השלכות לטוב ולרע.

    את רוצה לפחות להיות בקשר עם אחיך ואת צודקת.

    את מציעה לך לפנות לפקידת סעד לסדרי דין במקום מגוריך, כך שהיא תאפשר לך דרך בית המשפט הסדרי ראיה עם אחיך ואחיותיך.

    תהיה חזקה - ותשמרי על עצמך!

    בהצלחה!

    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גירושין או לא?
    ריבה
    21/05/2008

    אני מרגישה שאיני אוהבת את בעלי כבעבר איני נמשכת אליו כמו פעם, השאלה אם אפשר לשנות את המשיכה הואהבה או שכשזה נגמר זה נגמר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גירושין או לא?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לריבה

    טלי מנדיוק
    25/05/2008

    לריבה שלום רב,



    כמה זמן אתם נשואים?

    האם מדובר בשחיקה של חיי נישואין או באירוע שקרה?

    בכל מקרה - כשהקשר 'מזדהם', ולא משנה מה הסיבה האהבה יורדת.

    אולם כשאנו 'מנקים' את 'המרחב הזוגי', ושומרים עליו נקי, יש על 'המרחב' מקום לאהבה, לשותפות, למשיכה מינית, לאינטימיות ועוד...

    התשובה שלי היא כן.

    ניתן להחזיר את האהבה ואת המשיכה המינית.

    אני מזמינה אותך ואת שאר הגולשים באתר לקרוא את הספר "לבסוף מוצאים אהבה" של ד"ר הארוויל הנדריקס.

    ולאחריו לגשת לטיפול זוגי לעבודה על הקשר שלכם.

    בהצלחה!

    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לריבה

    טלי מנדיוק
    25/05/2008

    לריבה ,


    אני מתנצלת על האיחור במתן התשובה. פשוט מערכת המחשב לא עידכנה הודעות.


    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול זוגי
    יפה
    18/05/2008

    שלום, אני מעוניינת ללכת לטיפול זוגי ובעלי לא מעוניין כי הוא לא מאמין בלחשוף את הבעיות שלנו בפני אדם זר, לא משנה מה אני עושה הוא לא מוכן, השאלה היא אם אשכנע אותו לבוא איתי, אם יבוא מתוך אנטי בשאלה אם זה לא אבוד מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טיפול זוגי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ליפה

    ד``ר חיים היילפרין
    19/05/2008

    גם אם בעלך אינו משתף פעולה, כדאי לך לגשת למטפל פרטני/ זוגי לבדך. במקרים רבים, מהלך שכזה מוביל בסופו של דבר גם לצירוף הבעל (מתוך סקרנות, צורך בשליטה או תובנה חדשה), ובכל מקרה, את תקבלי הכוונה, תמיכה, כלים ותובנות משל עצמך שיעזרו לך להתמודד בצורה אופטימאלית עם המצב בבית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך עוצרים את הסבל
    אורית
    15/05/2008

    שלום רב אני לא יודעת מאיפה להתחיל אני אנסה. אני נשואה 10 שנים יש לי 4 ילדים ב"ה. שני בנים ושני בנות. גילאי 9 8 7 ותינוקת מקסימה בת חמישה חודשים. עד כאן הכל בסדר אלא שנראה לי שאני חיה עם מפלצת נוראה ואיומה, בעלי מסוג הבעלים שמתעללים בי נפשית, מתרגז מהר, כועס מהר, צועק מאשים אותי בכל דבר שקרה לו אבל הכי גרוע הוא שכאשר זה קורה הוא אוסף את הבגדים שלו והולך להורים שלו, בטח תצפו שההורים שלו יגידו לו תחזור יש לך ארבעה ילדים אבל ההפך הוא הנכון הם כל הזמן אומרים לו תתגרש. אציין כי אני עובדת מדינה, עובדת משרה מלאה, מגיעה לבית שיעורי בית, מערכת אמבטיות עם התינוקת ובעלי כל הזמן ישן לו את שנת היופי שלו, הוא אומנם עובד עבודה פיסית קשה אבל בזה נגמר לו החיים והוא לא מוכן לעזור בבית או לנצל זמן איכות עם הילדים ואם אני אפתח את הפה הוא כל הזמן יגיד לי את אישה קשה, את אוהבת לעשות צרות,כשהוא עוזב את הבית אני כל הזמן מתקשרת מתחנננת אליו למרות שהדם עולה לי לראש כי הוא אומר לי נתתי לך הרבה הזדמנויות את לא תשתני, במה בדיוק יש לי להשתנות, מה כבר אני לא עושה. אני יודעת שהוא לוקח או לקח כדורים נגד חרדה ודיכאון, למרות שהראשונה שהיתה צריכה לקחת את זה , זה אני. לפני שבועיים אמרתי לו שהמצב בלתי נסבל נתקעתי בלי מטרנה לילדה באמצע הלילה והוא למרות שיש לו רכב אמר לי תעשי הליכה רגלית לסופר ותקני לה, אמרתי לו שכבר התמוטטתי ושהוא ילך כי אין לי כח הוא סירב בסוף התקשרתי לגיסי והוא קנה לי למחרת רבתי איתו על השינה שלו הוא לקח את הבגדים ועזב זה כבר שבועיים שהוא לא בבית. ממש קשה לי להתמודד עם הכל לבד, ואני כל הזמן מוצאת את עצמי משפילה את עצמי ומתחננת אליו שיחזור אלי, אני לא מבינה למה אני צריכה להראות לו את זה, אני אישה חכמה ואני יודעת שזה טעות וזה בכל זאת קורה לי, מה עלי לעשות ? קשה לי מאוד, אני לבד..............

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    איך עוצרים את הסבל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאורית

    טלי מנדיוק
    16/05/2008

    לאורית שלום רב,


    את נשמעת במצוקה גדולה.

    גם אחרי לידה, גם עובדת, גם מטפלת לבד בילדים, גם קושי בזוגיות.

    את עלולה להתמוטט. נפשית ופיזית.

    עצתי לך לפנות לקבל עזרה והדרכה מקצועית חיצונית - באופן מיידי.

    עשי כל שביכולתך לקבל סיוע מקצועי.

    בהצלחה!

    טלי מנדיוק

    אשמח שתעדכני אותי שהתחלת לקבל עזרה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • את מסכנה

    לינדה
    17/05/2008

    אני מרחמת עלייך.....נראה לי שגברים לא מבינים שהם צריכים לעזור לאישה מידי פעם
    הכי גרוע שהם מנסים לשנות אותך .....החוכמה היא להתרגל לדברים מסוימים בבן אדם ולא לנסות לשנות אותו הלוואי הלוואי היו מבינים את זה.....זה היה עושה הרבה אנשים למאושרים......לא יודעת מה להגיד לך קצת קשה לי להגיד תפ]רדי ממנו כשיש ל 4 ילדים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום רב
    חגית
    15/05/2008

    אני אם לבן 16. לאחרונה הקשר שלנו נהיה - שלום בבוקר, שלום בערב, וישר הוא נכנס לחדרו ונועל אותו עליו.

    גם אם אני מנסה לשוחח איתו על זה הוא יושב כמו בעונש, מחכה שאני אסיים "להרצות" ומיד נעלם לו. מה לעשות?
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום רב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחגית

    טלי מנדיוק
    15/05/2008

    לחגית שלום רב,


    אני מאוד מבינה לליבך כיוון שגם אני אמא לנער בן מתבגר.

    האם משהו קרה לו משהו לאחרונה?
    האם קרה משהו בינכם לאחרונה?

    מדוע את נתפסת "כמרצה". האם בדקת את עצמך בתקשורת מולו?

    אני מציעה שאם את לא מצליחה לתקשר איתו באופן חיובי, לפנות לקבלת הדרכה.

    בהצלחה!

    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעלי אומר שאני בזבזנית
    אסתי
    12/05/2008

    שלום, יש לי בעיה רצינית עם בעלי, הוא בטוח שאני בזבזנית, בודק כמה כל דבר שקניתי עלה לי, עשה לי עניין שלם מתספורת של 500 ש"ח במספרה, ומצד שני הוא מבזבז חופשי על חבריו ומשפחתו, אני לא רוצה לריב איתו להתתחיל לערוך השוואות, מה עלי לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעלי אומר שאני בזבזנית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאסתי

    ד``ר חיים היילפרין
    13/05/2008

    את צריכה לתפוס עם בעלך שיחת נפש נינוחה – הרחק מהויכוחים וההתנצחויות שמתפתחים ביניכם תדיר סביב קניותייך – שבה תדברי איתו גלויות על מצוקתך לנוכח הרדיפות הבלתי פוסקות שלו, תראי לו את חוסר השוויון הבולט בין הוצאותיכם – אין שום סיבה מדוע לא לעשות השוואות אבל צריך לעשות זאת ברוגע, לא בריב – ותבקשי ממנו להגיע להסכמות ברורות לגבי ההוצאות "המותרות" לשניכם. במצב אידיאלי, תגיעו להבנה לגבי גובה סכומי הכסף שכל אחד מכם יכול להוציא (לחודש) בלי שהדבר יתקבל בביקורת. יש סיכוי טוב ששיחה שכזו תקדם את עניינך, אך אם אינך מצליחה להגיע איתו לידי הבנה, לא תיוותר לך ברירה אלא להבהיר לו את ההשלכות (המחיר) שיהיה להמשך הרדיפות – בעיקר התרחקות מצידך שעלולה בסופו של דבר לעלות לו בזוגיות איתך. ייעוץ זוגי עשוי לסייע לכם/לך מאד בעניין זה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חברים מתנהגים בקמצנות
    רחל
    09/05/2008

    יצאנו לפיקניק ביום העצמאות עם זוג חברים שאנחנו בקשרים מספר שנים.
    אשתי שמה לב כי הזוג התנהג בצורה קמצנית במהלך הפיקניק הבעל הלך לקנות קרטיבים רק לילדיו ולא שאל אם ילדיי גם כן רוצים .
    אנחנו תמיד כשאנחנו יוצאים איתם עם הילדים קונים ומכבדים גם את ילדיהם מבלי לעשות חשבון .
    התופעה הזו מוכרת לנו מכל מיני מפגשים קודמים אבל התעלמנו מהם בעבר והפעם קשה גם לי וגם לבעלי לבלוע את תופעת הקמצנות .
    אין כאן בעיית כספית שלהם או קשיים כלכליים הלואי על כל עם ישראל מצבם הכלכלים .
    מה לדעתכם עלינו לעשות:
    להתעלם מהסיפור .
    לנתק קשרים .
    להגיד להם שכך לא מתנהגים .
    להתנהג באותה צורה .
    מה עוד אפשר ?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חברים מתנהגים בקמצנות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לצביה

    טלי מנדיוק
    09/05/2008

    לצביה שלום רב,


    אין ספק שהתנהגותם של חבריכם מתסכלת.


    עם זאת, התנהגות מתסכלת זו בעצם פוגשת כל אחד באופן אישי במקום אחר ומיוחד משלו.

    רצוי שתבינו באיזו נקודה התנהגות זו נוגעת.

    אם החברים הם טובים וקרובים - ניתן לנהל איתם שיחה בעדינות וברגישות, דבר שעשוי לקרב ביניכם.

    לעשות מהלימון לימונדה.


    בהצלחה!

    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קשר משפחתי
    רחל
    07/05/2008

    חג שמח.
    מאחר ומחר חוגגים גם המשפחות במיוחד אצלנו אז רציתי לשאול שאלה לגבי קשר משפחתי .
    אחיה של אשתי לא מתנהג יפה , חושב על עצמו בלבד .
    אנחנו רוצים לארגן ברביקיו , האם עלינו לבקש ממשפחת אחיה של אשתי להביא משהו לברביקיו כי ביוזמתם לא יביאו כלום הם יגיעו עם ידיים ריקות .
    אם לבקש זאת מהם האם אני או אשתי צריכים להגיד להם זאת .
    אשתי טוענת שלא צריך להגיד להם כלום ואם לא יביאו זה בסדר מבחינתה, מבחינתי זה לא בסדר וזה מפריע לי מאוד הקמצנות שלהם ואני הערתי לה מספר פעמים על כך ודבר לא משתנה אין לנ\ה את האומץ להגיד לאחיה דבר והיא מבקשת ממני לבלוע ולבלוע , אני מרגיש שאני מתפוצץ ולא בא לי להזמין אותם .
    מה דעתך עלי להתפוצץ , לבלוע מחדש ולשתוק כי זה קשר משפחתי ואם לא אתייחס יפה אשתי לא תתיחס יפה למשפחתי שהם נחמדים אליה ואלינו , נדיבים , תומכים בכל התחומים ולא קמצנים .
    האם קשר משפחתי תלוי ביחס שלי אל אחיה ועקב כך היחס שלה למשפחה שלי ?
    איך עלי / עלינו לנהוג ?????.
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קשר משפחתי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחני

    טלי מנדיוק
    07/05/2008

    לחני שלום רב,



    משהו בהתהגותו של גיסך מתסכל אותך מאוד.

    אתה צריך לברר מה למה.

    מעבר לכל חשוב הקשר שלך עם אשתך. האהבה החברות הפתיחות ושיתוף הפעולה ביניכם.

    התרשמתי ממכתבך שהתנהגותו של האח מפריעה גם לאשתך, אך היא שותקת על מנת להימנע מעימותים.

    כיוון שהאירוח של מחר מאוד קרוב לא נראה לי שיש פתרון אינסטנט.

    נסה בעדינות לשוחח עם אשתך, אולי בכל זאת תגיעו לפשרה בעניין. אם לא אל תלחץ. אל תקלקל לך ולה את אירוח החג.

    מה שכן, לאחר החג עשה בירור / עבודה לגבי הקשר עם הגיס.

    אולי אפילו תפנה לשיחת יעוץ והדרכה בעניין. אתה נשמע מאוד מתוסכל מהעניין.

    אל תשאר מתוסכל. טפל בעניין ברצינות וברגישות.

    בהצלחה!

    חג שמח!

    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ללכת לבד ליעוץ
    צביה
    07/05/2008

    שלום.

    אני מבקשת לשאול שאלה אישית .

    היה לי ויכוח קשה עם בעלי ואני מאוד מעונינת ללכת ליעוץ על מנת לבדוק את דרכי , האם דרכי נכונה או שדרכו של בעלי נכונה .

    האם עלי לספר לבעלי שאני הולכת ליעוץ ומה תוצאות היעוץ ?

    עד היום לא הסתרתי מבעלי דבר וגם בעלי לא הסתיר ממני דבר , אני חוששת שברגע שיוודא לבעלי שהלכתי ליעוץ ולא סיפרתי לו הוא יאבד את האימון בי , כי בעלי הלך בעבר ליעוץ לבדו וסיפר לי עלכך כולל מה שנאמר באותה פגישה .

    איך לנהוג ?

    חג שמח ותודה


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ללכת לבד ליעוץ

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ליעלונה

    טלי מנדיוק
    07/05/2008

    ליעלונה שלום רב,


    תשובתי היא חיובית.

    ספרי ושתפי את בעלך אודות הפגישה אליה את הולכת.

    הוציאי את "הויכוח" מהעניין.
    ויכוח שקול למאבק כוח.
    שקול למלחמה.
    ובמלחמה כמו במלחמה אין מנצחים. כולם מפסידים (גם אלה שמנצחים).

    הפכי זאת לסוג של שוני בדעות. למידה ותהליך בו אתם נמצאים.

    אפילו תציעי לו לבוא יחד איתך לשמוע דיעה של איש מקצוע לגבי הקונפליקט שלכם.

    קחי את הלימון והפכי אותו ללימונדה.

    בהצלחה!

    וחג שמח!

    מטלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דילמה קשה
    ימית
    05/05/2008

    שלום רב,
    הנני בת 40 שוקלת פירוד מבן זוגי- לאחר שנים של בגידה , התעללות נפשית (מילולית) לאורך שנים.
    בן זוגי אינו מעוניין לעזוב את הבית בטענה שאני זו שרוצה את הפרידה - יש לנו 3 ילדים 14,12 ו-9
    איך אני יכולה לגרום לו לצאת? אנחנו גרים בקבוץ כך שהבית שייך לקבוץ.
    תודה .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דילמה קשה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לימית

    טלי מנדיוק
    05/05/2008

    לימית שלום רב,



    אין ספק שאת נתונה למצב לא קל.

    עם זאת, זיכרי שלמרות שאתם נכנסים להליך פרידה וגירושין, הקו שאמור להנחות אתכם הוא השאיפה לשמור על יחסים חיובים ובונים בשל ההורות המשותפת לשלושת ילדכם.
    הזוגיות מתפרקת ולא ההורות המשותפת.

    אני מאמינה שיש לעשות את המקסימום על מנת לשמור על קשר חיובי.

    לאור זאת, אני ממליצה לך לנסות לשוחח עימו בכל דרך אפשרית טובה וחיובית, ולבקש ממנו שיעזוב את הדירה.
    והיה והוא נשאר עם "הצדק" שלו, אני בהחלט ממליצה לך לעבור דירה יחד עם שלושת ילדיך כחלק מתהליך פרידה וגירושין.

    אני מאחלת לך בהצלחה!

    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קשר עם האחיניות שלי
    הילי
    04/05/2008

    שלום, רציתי להתייעץ בקשר לבעיה שנוצרה לי בגלל שאחי התחתן כשהייתי ממש תינוקת, יש לו בנות שהן כמעט בגילי, אך כיוון שהוא התרחק מהמשפחה איני בקשר איתן, עכשיו כשכולנו גדולות אני מנסה לחשוב כיצד אפשר לחזק את הקשר איתן ולהכיר אותן, אבל אני לא יודעת איך עודים את זה שלא יהיה צבוע ומעושה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קשר עם האחיניות שלי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • להילי

    ד``ר חיים היילפרין
    05/05/2008

    אין שום דבר צבוע או מעושה במאמץ להעמיק את הקשר עם אחייניותיך. ההיפך, מדובר ביוזמה יפה ובוגרת. כדאי לך ליצור איתן קשר טלפוני ובצורה הטבעית ביותר לומר שאת רוצה להיפגש איתן. כשתשבו יחד שתפי אותן ברצון שלך להעמיק את הקשר. אני חושב שהן תקבלנה זאת בשמחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חוסר יחס של בעלי למשפחתי
    סניוריטה
    30/04/2008


    מה עושים במצב שהבעל לא מבין שצריך גם להעריך אתמשפחתי הוא כמעט לא בא לבקר אותם רק אם ממש חייב בחגים (סך הכל יש לנו 2 חגים בשנה) גם אז נותן יחס קר טוען שהם לא מדברים ולא נוח איתם......
    גם איתי הוא לא מדבר ככ והוא בעצמו לא פטפטן וממש משעמם לשבת לידו אפילו דקה....גם אם אני מנסה לפתח איתו שיחה עונה בקמצנות רבה במילים.......
    נדמה לי שהסיבה שהוא לא רוצה להיות איתם זה שאמרתי לו לפני שהתחתנו שלאימא שלי יש קצת התנגדות לחתונה כי הוא מבוגר ממני מעל 10 שנים ושאעבור לגור מרוחק ממנה.
    לעומת זאת הוא מצפה ממני שאעזור לאימא שלו שאתייחס לאחיותיו כמו אחיותיי........בהתחלה היתי ככה חשבתי שישצתנה לטובה אבל לא......
    אפילו הוא לא שואל לשלומם ובעצם מתנהג כאילו לא קיימים כשדיברתי איתו על העניין אמר לי שחושב שמשפחתו יותר מכובדת משלי....מה עושים??



    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חוסר יחס של בעלי למשפחתי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לסניוריטה

    ד``ר חיים היילפרין
    01/05/2008

    את צריכה להבהיר לבעלך שיחס גורר יחס, ושאם הוא מצפה שתתייחסי לאחיותיו כאל אחיותייך, עליו לגלות יחס חם יותר כלפי משפחתך. עם זאת, לפי תיאורך אודות קמצנותו הרבה במילים וכמה משעמם לשבת לידו, לא הייתי מצפה שישנה את עורו דווקא עבור משפחתך. לשינוי שכזה ניתן לצפות רק לאחר שיעבור טיפול של ממש (פרטני או זוגי, יחד איתך). אם ברצונך לרכוש כלים נוספים, כדאי שתגשי לייעוץ שכזה לבדך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בקשה לעזרה
    סטודנטיות
    27/04/2008

    בס"ד
    נשים יקרות שלום וברכה,

    אנו סטודנטיות לעבודה סוציאלית בשנה השלישית ללימודינו, במרכז האוניברסיטאי אריאל.
    במסגרת לימודינו, אנו עורכות סמינר מחקרי בהנחיתו של ד"ר מנחם בן עזרא.
    נושא המחקר: שינוי עמדות בעקבות תקיפה מינית.
    מחקרים רבים דנו בקשר בין תקיפה מינית להשפעותיה על התנהגות המותקפת לאחר מכן.
    בקרב הציבור בארץ, ממעיטים להעלות נושא זה לדיון. כתוצאה ממיעוט ההתייחסות לנושא, נפגעות תקיפה מינית, אינן מקבלות את מלוא התמיכה הראויה לנפגעות טראומה. זאת ועוד, הנפגעות עלולות לעבור משבר חריף בו תפיסת עולמן והערכים עליהם חונכו נופצה. בנוסף לטראומת התקיפה אותה חוו, המקשה עליהן ליצור יחסים אינטימיים עם בן זוג, הנפגעות נאלצות להתמודד עם רובד נוסף המקשה אף יותר: יחס החברה לתקיפה המינית.
    אנו מעוניינות לחקור את התופעה בקרב בנות ולהעלות למודעות את תוצאות המחקר, בכדי להביא לשינוי הסטיגמה ביחס החברה לנפגעות.
    אנו פונות אליכן כאלו היכולות לסייע בקידום המחקר ולתרום רבות לנפגעות תקיפה מינית.
    כיוון שלא ניתן לצרף קובץ, נודה לכן אם תשלחו מייל לכתובת המייל המצורפת: [email protected], ואנו נשלח לך את השאלון(יש לציין כי שם השולחת ימחק מידית ולא יעשה בו כל שימוש).
    אנו מבקשות את רשותכן ותמיכתכן למילוי שאלון זה.
    חשוב לציין כי הסקר הוא אנונימי לחלוטין!
    ניתן ליצור איתנו קשר במייל: [email protected]

    תודה מראש,
    הדר, דינה, יעל ולירון
    בהנחיית ד"ר מנחם בן עזרא
    מחלקה לע"ס, המרכז האוניברסיטאי אריאל.

    נ.ב
    במקרה של תהיות, שאלות או הבהרות ניתן לפנות לד"ר מנחם בן עזרא, מחלקה לעבודה סוציאלית במרכז האוניברסיטאי באריאל. [email protected]

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בקשה לעזרה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לסטודנטיות

    טלי מנדיוק
    28/04/2008

    לסטודנטיות שלום רב,


    הנושא למחקר מעניין מאוד.

    אני מאחלת לכן בהצלחה גדולה , אך לא אוכל לסייע לכן.




    בברכה,
    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי

    לינדה
    28/04/2008

    שלחתן לי במייל את הטופס אך לא ידעתי איך למלא אותו דרך המחשב יש אפשרות לקבל כתובת דואר רגילה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה ללינדה

    סטודנטיות
    28/04/2008

    לינדה, תודה רבה לך על הרצון הטוב לסייע לנו. ניתן למלא את השאלון במחשב על-ידי לחיצה על המקש הימני על המשבצת הרצויה. אם בכל זאת את מעוניינת לשלוח בדואר, אנו מצרפות לך כתובת שניתן לשלוח אליה את השאלון המלא.
    המרכז האוניברסיטאי אריאל בשומרון, בית הספר לעבודה-סוציאלית אריאל. מיקוד 40700. ת"ד 3. לידי ד"ר מנחם בן-עזרא.
    בהצלחה ושוב תודה
    הדר דינה יעל ולירון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום