פורום טיפול משפחתי, קשר משפחתי - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פרידה של הבת
    רוני
    17/08/2008

    בתי בת 15 ונפרדה מחבר שלה (שנה ביחד) לפני שבוע. מאז היא כמעט לא אוכלת, לא יוצאת מהחדר, ולא מוכנה לדבר עם אף אחד. מה אני יכולה לעשות כדי לעזור לה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פרידה של הבת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לרוני

    טלי מנדיוק
    18/08/2008

    לרוני שלום רב,


    בתך נמצאת בתהליך אבל על הקשר שנגמר.

    עם זאת, אתם צריכים לעזור לה לעבור חווית פרידה טובה, אפשרית, חיובית והמאפשרת צמיחה.
    להעביר את המסר - שאמנת זה מרגיש כמו "סוף העולם", אבל זה לא באמת סוף העולם.
    עשו כל שביוכלתכם לעזור לה לצאת מהמשבר.

    אם אנכם מצליחים, פנו לאיש מקצוע.

    בהצלחה!

    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תקשורת
    אלין
    13/08/2008

    שלום, אני בת 25 , יש לי חבר כ 9 חודשים, הוא החבר הראשון שלי. יש לי קושי רב לחלוק איתו דברים רציניים שקשים לי בקשר הזה, אני מודעת לעובדה שהנושא בעייתי ושאסור לי לוותר לעצמי ולדבר על הדברים להעלות אותם על פני השטח ולנסות לפתור אותם יחד. מאז ומתמיד הייתי כזו , מעולם לא ניגשתי לאדם שפגע בי או שהיה לי עניןי רגשתי לא פתור איתו וניסיתי לפתור את זה יחד איתו אבל בכל זאת מצאתי דרך שהרבה יותר קל לי להתמודד עם הדברים - אני כותבת. הרבה פעמים בקשר הזה יצא ששפכתי את הלב שלי במייל ואמרתי את כל מה שאני מרגישה וחושבת. כרגע המצב הוא או לכתוב או ללכת סחור סחור עד שאולי הנושא יעלה מצידו או עד שאני אאזור את האומץ לדבר עליו. השאלה שלי היא איך אני מתמודדת בכלל , האם לכתוב יותר טוב מכלום? האם בעצם כך שאני פותרת את הבעיות שלי בחיים ובזוגיות בעזרת כתיבת מכתב לא עלולה להזיק רק יותר לתקשורת שלי עם בן הזוג שלי. לדוגמא, כרגע יש בי נושא שמאודדדד בוער שהייתי רוצה לשתף את בן הזוג שלי לגביו. אני יודעת שאם אני אנסה לדבר על זה הדמעות יעלו ויחנקו ושאני לא אצליח להעביר ולהבהיר את הרגשות שלי כי אני נכנסת לסחררה. אני מתלבטת ביני לבין עצמי האם לכתוב לו פשוט מייל שיקרא אותו כבר עכשיו כשהוא בעבודה ואני מצידי ארגיש שחרור קל או לחכות עד שיצא לנו לדבר (בערב אם בכלל כי אנחנו לא גרים יחד ויש לו לו"ז עמוס) ואז אני בספק אם הנושא יעלה ואם תהיה בו ה"טריות" של הכאב שאני חשה עכשיו. מקווה שכתבתי ברור ושלא הלאתי במילים תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תקשורת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאלין

    טלי מנדיוק
    13/08/2008

    לאלין שלום רב,


    מפניתך עולה כי את בקשר זוגי ומאוד חשובה לך התקשורת עם בן הזוג. זה טוב חשוב וחיובי.
    מצאת לך דרך נוספת לתקשר איתו - דרך המיל וזו דרך טובה ולגיטימית.
    כלומר, יש לך שתי דרכים - בשיחות וגם דרך המיל.

    עם זאת, ניראה לי שלעיתים את נכנסת לרגשנות יתרה וזקוקה לשחרור דרך תקשורת איתו במיידי.
    אולי, בחלק מהמקרים ניתן "לשחרר" דרך חברה, או משפחה וכו' והחבר אחר כך. או הפוך.

    כוונתי, שיהיו לו עוד מקומות בהם ניתן לשתף, לספר, לשחרר....
    כמובן שחשוב מאוד לעשות זאת עם בן הזוג, אבל אבל חשוב לא לפתח בו תלות יתרה.

    בהצלחה!

    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לבגוד?
    י. שחר
    10/08/2008

    שלום רב. אני בחורה נשואה 6 שנים ושתי ילדים. אני לא מרגישה שאני כבר אוהבת את בעלי ונמשכת אליו כמו פעם. קשה לי להאמין שפעם הוא היה בעניי הכי מושלם והיום כבר לא. מרוב ריבים ומשברים ,הוא קר אליי והוא מתנהג אליי לא כמו אישתו. הבעיה שבחודשים האחרונים הכרתי שני גברים שגם הם נשואים ויש להם ילדים . אנחנו ידידים ממש טובים ובקשר טלפוני יומיומי. הם לא יודעים אחד על קיומו של זה וכמובן שבעלי לא יודע מזה. חסרה לי אהבה והם יודעים זאת, אחד מהם הציעה לי אהבה וטוען שהוא ממש אוהב אותי ואני מרגישה שזה לא מתאים לי הקטע הזה של אהבה מהצד ואמרתי לו את זה .הוא אמר שיעשה בשבילי הכל ואם אזדקק לו הוא תמיד פה. והשני טוען שגם הוא אוהב אותי ומוכן לעשות בשבילי הכל אבל רוצה סקס (לא שכבתי איתם,אני נגד זה) אבל תמיד שאני בודדה (תמיד בודדה) אני חושבת למה בעצם אני לא אקבל אהבה ממישהו שרוצה אותי ? ושוב אני מרגישה לא טוב עם זה ,וככה זה נמשך כמעט שנה. אני כבר לא יודעת מה לעשות, אני מרגישה שאני מאוד צמאה לאהבה ששנים אני לא מקבלת. אנא עזרתכם בבקשה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לבגוד?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לי. שחר

    טלי מנדיוק
    11/08/2008

    לי. שחר שלום רב,


    צר לי לשמוע על הקשיים שאת עוברת במערכת הזוגיות שלך. על הבדידות וחוסר האהבה.

    עם זאת, את בודאי יודעת ומבינה ש"פתח מילוט" כגון קשר מחוץ לנישואין הוא לא פתרון.

    לא רק שזה לא פתרון, לטווח רחוק הוא הרסני וגורם לנזק רב יותר.

    לכן עצתי לך לעשות על שביכולתך להגיע יחד עם בעלך לטיפול זוגי על מנת לקבל עזרה באופן דחוף ביותר.

    בהצלחה!

    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה ושאלה

    עדי
    25/08/2008

    האם תהיי מוכנה לבוא עם בעלך לטיפול זוגי בתכנית טלוויזיה??
    עולה תכנית טלוויזיה חדשה, בהנחיית פסיכיאטר מומחה, שיכול מאוד לעזור לך- לכם,
    ואתם תעזרו עם המקרה שלכם להרבה זוגות אחרים במצבכם.
    מומלץ מאוד!! לפרטים תפני אליי ל *** המספר הושמט בעריכה - נא לא להעלות תכנים שיש בהם פרסום לגוף מסחרי ***.
    יום טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קשר עם גבר נשוי
    חן
    06/08/2008

    לא היה לי הרבה זמן בן זוג ופגשתי בהזדמנות כלשהי גבר מבוגר ונשוי ששבה את לבי, לא היה לי איתו קשר מיני או משהו כזה אלא רק אהבה אפלטונית, מבטים והרבה פנטזיות, עכשיו הוא החל להתכתב איתי במייל ואנ יודעת שלא יקרה בינינו כלום, כי אני מציאותית, אך האם רק בשביל ההרגשה הטוב השמישהו מחזר אחרי אולי אני אזרום איתו?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קשר עם גבר נשוי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אל תעשי את זה...

    שני
    07/08/2008

    לא כדאי לך להיכנס לזה. מלכודת דבש. אחר כך שיברון לב. מה גם שיש פה אלמנט של "מה ששנוא עליך - אל תעשה לחברך". דהיינו אשתו של אותו גבר.... זה לא יפה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחן

    טלי מנדיוק
    08/08/2008

    לחן שלום רב,


    דילמה לא פשוטה.
    כמובן שחסרים לי הרבה נתונים על מנת ליעץ.
    אבל, מה שבטוח רומן עם גבר נשוי בדרך כלל מבטא את הקושי להיכנס למערכת יחסים יציבה ובוגרת. ויותר צורך הרפתקני ורגשני.
    יש למערכת יחסים זו כמובן היבטים תרבותיים אלו ואחרים.

    האם את בשלה לקשר בוגר?
    האם את בעניין של קשר חולף?


    בהצלחה,
    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    אסנת
    03/08/2008

    שלום רב, יש לי ידיד שיש לו בת זוג כבר 5 שנים. לפני כמה ימים הם היו אצלי בבית והתגלה לעיני מחזה מחריד: הם החלו להתווכח והוא החל לקלל אותה. אני רק ניסיתי להרגיע. שאלתי היא מה עלי בתור חבר שלו לעשות? האם לצעוק עליו ולומר לו שככה לא מתנהגים? תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאסנת

    טלי מנדיוק
    04/08/2008

    לאסנת שלום רב,


    בהחלט.
    ברגע שאתה עד לאלימות מילולית של החבר שלך כלפי בת זוגו, מן הראוי שתביע את דעתך על האלימות שהוא נוקט.
    הרי הוא עשה זאת לידך וכאילו ביקש את תגובתך.

    בהצלחה!
    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ייעוץ זוגי ונפשי
    א
    30/07/2008

    שלום אני בת 34 נשואה מזה כ- 15 שנה 2 ילדים , אני כבר לא בקשר אינטימי עם בעלי מזה שנים!! וכי כל אחד חי את חייו ,לפני כשנה התחלתי הליך גירושין ולפני כחודשיים ממש לפני חתימה על ההסכם גיליתי כי הוא בוגד בי (ובצדק גבר לא יכול לחכות..וגם אני לא) הוא הבטיח כי נלך לייעוץ וכי לא צריך להתגרש ולפרק את המשפחה.עד היום מזה כחודשיים לא קרה כלום..הוא לא פונה לאף גורם שיעזור לנו הוא ממתין כי אני העשה זאת..מצבי הנפשי ממש לא טוב ,לא טוב לי בחיי הנישואין ואין אני יודעת מה לעשות..אני זקוקה לייעוץ קודם כל בשביל עצמי אחר כך זוגי ומשפחתי... רציתי לדעת היכן אני יכולה לקבל גם ייעוץ נפשי..תרופתי..וגם ייעוץ זוגי באותו מקום בהקדם האפשרי מבלי לחכות חודשיים כפי שמחכים בקופת החולים. אני תושבת י-ם תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ייעוץ זוגי ונפשי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא.

    ד``ר חיים היילפרין
    31/07/2008

    אינני יכול להמליץ כאן על גופים מסחריים (כמדיניות). עצתי לך היא לפנות באופן פרטי לפסיכולוג העוסק גם בטיפול זוגי, ולהתייעץ איתו (או איתה) לגבי הצורך בטיפול תרופתי (את המרשם תוכלי לקבל מרופא המשפחה או מפסיכיאטר אליו תיגשי בנפרד).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם להיפרד?
    אפרת
    30/07/2008

    אני ובעלי נשואים 8 שנים ונמצאים ביחד כבר 14 שנה, לפני שבע חודשים בעלי אמר שהוא לא אוהב אותי יותר ואפשר להבין אותו הינו במשבר רציני ביותר בנינו לפני ארבע חודשים בזמן שאנחנו מנסים לשקם את עצמנו הוא בא וסיפר שהוא מאוהב במישהי שעובדת איתו, בנתיים הוא טוען שהוא כבר לא אוהב אותה יותר אבל גם לא אוהב אותי אני לא מצליחה להתגבר על הזילזול שאני חשה ואני רוצה להתגרש יש לנו שני ילדים קטנים ובסך הכל לפני הגילוי שלו הרגשתי אהבה כלפיו והיתי מוכנה לעשות הכל למען נצליח היום אני מרגישה שהוא לא עושה כלום בשביל לבסס איזה שהיא אהבה ביננו ולא רוצה לסלוח וגם לא יודעת איך לסלוח על מה שהוא עדין עושה, מה לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם להיפרד?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאפרת

    ד``ר חיים היילפרין
    31/07/2008

    בקצרה, לגשת בהקדם לטיפול זוגי. גם אם בעלך ימאן לשתף פעולה, כדאי לך מאד לגשת למטפל פרטני/ זוגי לבדך. (במקרים רבים, מהלך שכזה מוביל בסופו של דבר גם לצירוף הבעל, ובכל מקרה, את תקבלי הכוונה, תמיכה, כלים ותובנות משל עצמך שיעזרו לך להתמודד בצורה אופטימאלית עם המשבר.)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיואשת....
    חסוי
    27/07/2008

    היי, אני בת 27 ופונה בקשר למשפחה שלי. יש לי אח בן 17.5 ממש מופרע ואני רואה אותו הולך ונעשה עבריין, הוא גונב לאמא שלי תכשיטים ומוכר אותם, גנב להוריי מספר פעמים את האוטו והוא ללא רישיון ועושה המון שטויות, אני יודעת שזה אולי נובע מחוסר ביטחון שלו שנוצר כתוצאה מהבית, הוריי מאז ומתמיד רבים ומשלימים והרבה פעמים עמדו לפני גירושים אך לא חסכו מאיתנו את המריבות והצעקות ביניהם. אני מתוסכלת שהוריי אינם חזקים מספיק כדי לגרום לאחי לחזור לדרך ישרה. הם לא חוסכים מאיתנו דבר וגם ממנו על אף שהוא כזה ילד רע. הם כל הזמן נותנים לו הזדמנויות להשתנות והוא מבטיח למספר שעות ומיד חוזר להתנהגותו. אני נגעלת ממנו ואף סולדת ממנו אני מרגישה שממש מפחדים ממנו בבית. בעיקר אמא שלי. אני ממש חוששת שהחבר שלי אפילו ידע את כל מעלליו. ההורים שלי עושים לאחי שיחות רבות אך ללא הועיל. מה עושים במצב שכזה???

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מיואשת....

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחסויה

    טלי מנדיוק
    27/07/2008

    שלום רב,


    נער בן 17.5 הסובל מבעיות התנהגות זקוק לטיפול של מבוגרים בו.
    כמובן שהכי טוב היה אם ההורים הם אלה שמסוגלים בטפל בו ולעזור לו עם בעיות ההתנהגות הקשות שאת מתארת.
    אולם, נראה כי הם סובלים מחוסר סמכות הורית, וכלים להתמודד עם הקשיים שלו.

    האם יש מבוגר בסביבה אליו ניתן לפנות ושיקח אחריות על הנער?
    האם יש דרך לחזק את ההורים ולהבהיר להם את חומרת מצבו?
    האם את גרה בבית ההורים?
    האם את יכולה לקחת אחריות עליו?

    אני מציעה :

    1. להכניס אדם מבוגר לתמונה באופן דחוף.
    2. פניה דחופה לאיש מקצוע על מנת לקבל עזרה לסייע לנער.

    בהצלחה!
    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זה בדיוק העניין

    חסוי
    27/07/2008

    להוריי אין את הכלים והיכולת הסמכותית דייה כדי למגר את התופעה, אני אינני יכולה לטפל בו ולקחת עליו אחריות כי הו לא "סופר" אותנו, אני גם לא גרה בבית ושומעת כל פעם שאני באה לסוף שבוע על מעלליו, ושום דבר שמנסים איתו לא עוזר. בנוסף אני בטוחה שהוריי טועים בדרכם, זה ילד שלא יודע מה זה גבול. אין מבוגר בסביבה שיכול לקחת אחריות. לאיזה עזרה ניתן לפנות ולמי?? בבית הספר ניסו הוריי להיעזר במחנכת שלו וביועצת אך ללא הועיל!!! אנחנו מהצפון אם תוכלי להפנות אותנו לאותה עזרה לה אנו זקוקים. (קרית שמונה והסביבה)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • "מכורה" בצפון יעזור לו

    שני
    27/07/2008

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לרוב ביקורות שליליות
    חסוי
    27/07/2008

    היי אני בת 24 יש לי משפחה נהדרת יוצא לי לרוב שאני מרגישה חסרת ביטחון עם אבא שלי. כי אני יודעת שעל כל דבר שאני יאמר או יגיד יהיה לו משהו שלילי להגיד לי כאילו כבשה שחורה, הרגשה כאילו כולם בסדר ואני לא. אני התבגרתי והבנתי שאני לא יכולה לבקש סליחה על מה שאני ומי שאני.. אני בחורה טובה... הוא מאוד אוהב אותי.. אבל יש פעמים שהוא מקניט אותי.. וזה מוריד לי את הביטחון... והסביבה שלי אנשים חדשים שאני מכירה רובם מתרשמים ממני בגלל זה אני רוצה לטוס לחודשיים לשכוח מהכל.. אולי אני יכיר את עצמי יותר טוב אף פעם לא הרגשתי כמו התקופה הזאת שאני פשוט רוצה לצאת מהבית, להסתדר.. אני לא מרגישה שמצליח לי כ"כ אבל אני איכשהו אופטימית חשבתי אולי ללכת ליעוץ, אולי יש משהו שרואים בי ואני לא רואה. רק ממנו אני לא יכולה לקבל את הביקורות כי זה נורא כואב אשמח לקבל עצה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לרוב ביקורות שליליות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ביקורת שלילית מאבא

    טלי מנדיוק
    27/07/2008

    שלום רב,


    העולם נחווה באופן שונה מאדם לאדם.
    אדם שחווה שלילי, שרואה את החצי כוס הריקה - בדרך כלל גם מתקשר עם הסביבה באופן שלילי וביקורתי.

    חשוב שתביני - שהביקורת שלו קשורה לאישיות שלו, לראיית העולם שלו, לקושי שלו לתת חיזוק או פידבק לך.

    את כבר בוגרת, ויכולה להבין את זה מבחינה הגיונית.

    אני מציעה :

    1. לשוחח עימו בנושא.
    2. אם השיחות לא יעזרו - להתרחק מהמקום המדכא הזה עבורך, להיות יותר במקומות חיוביים ואשר נותנים לך בטחון, חיזוק והרגשה טובה.

    בהצלחה!

    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ביקורת שלילית

    חסוי
    27/07/2008

    אני יכולה לדבר איתו,ואף עשיתי את זה כמה פעמים והוא פשוט מתעצבן ומתרגז ומאשים אותי.. ושוב הניסוחים והתאוריות שלו נשמעים האמת שאפשר להתייעץ איתו על כל נושא בעולם.. והוא מאוד עוזר והוא בן אדם טוב.. אבל אני לוקחת את מה שהוא אומר לצומת ליבי.. ובסופו של דבר השורה התחתונה היא שאני מתנהגת כחסרת ביטחון.. אני כרגע לא יכולה לעזוב את הבית.. ואני מאוד קשורה להורים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיה או לא?
    ליאן
    20/07/2008

    למומחים שלום רב...!!! אני בבעיה ומקווה שתוכלו לעזור לי.. אז ככה.. אני עכשיו בחול.. ואמא שלי לפני שתסנו עסתה כמה עברות. היא קנתה כמה דברים לא כ"כ הרבה נתנה צ'קים שלה... והצ'קים הם אחרי תאריך הטיסה.. זאת אומרת שהיא טסה מבלי לשלם.. אני בן 17 ואני רוצה לשלאול האם אני יוכל לחזור לארץ? אומרים לי שכן.. כי זה לא קשור אלי זאת אמא שלי... אבל רציתי לשמוע את דעתכם? אני יוכל להגיע לארץ לבקר ץ'חברים? או לחזור לחיות בארץ ישראל.. לבד ללא ההורים שלי שעברו על החוק...??? בבקשה תעזרו לי... בתודה רבה.. יעקב א

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיה או לא?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ליעקב

    ד``ר חיים היילפרין
    21/07/2008

    אם קניתם בשעתו כרטיסי טיסה הלוך-חזור, מן הסתם תוכל לחזור לארץ ללא בעיה (ואולי תצטרך לקנות כרטיס חזרה נוסף). אם לא אתה הוא זה שעברת את העבירה, לא יקרה לך דבר כשתחזור. כאשר אמך תחזור (נדמה לי שגם היא בחו"ל, אך זה לא לגמרי מובן ממכתבך), היא תצטרך כמובן לשלם את החובות שיצרה טרם הטיסה ואולי גם להתמודד עם ההשלכות הפליליות של פיזור ההמחאות ללא כיסוי (אף כי נושא זה שייך יותר לדינים אזרחיים, לא לפליליים). בכל מקרה, נשמח לראות אותך חוזר ארצה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חשדות וחששות שאבי בוגד באמי
    חסוי
    19/07/2008

    בזמן האחרון אבא שלי במין דיכאון כזה, הוא מבלה את רוב זמנו במשרדו... אני לא רוצה לספר יותר מדי פרטים במקרה ויראה את ההודאה הזו. אבי ואמי כביכול לא כלכך מאוהבים ומתרגשים מאחד את השנייה אבל הם מחזיקים מעמד בשבילי ובשל אחיי. בכל מקרה אמא שלי דיברה איתי ואמרה לי משפט כזה "אם אבא רוצה לצאת עם אחרות לא מפריע לי כל עוד אני לא יודעת מזה" ואני פשוט נכנסתי לשוק. שלאמא שלי לא אכפת אם אבי יבגוד בה, אמא שלי בן אדם שלא משקר, ושאלתי אותה אם היא בוגדת באבי והיא נשבעה שלא. אני בנאדם שצריך לסמוח על קרוביו אני בן/ת 13 עוד מעט 14. ואני חדשנ/ית מאז אני התחלתי לחשוד קצת, אבי ואמי לא כלכך קרובים? אבא שלי מבלה את רוב זמנו במשרד? משהו מוזר פה... ולא שמתי לב לכך עד עכשיו, ואני רוצה שאבא שלי יהיה כנה איתי ולא יצא עם נשים אחרות מאוחרי גבי מאחור כל המשפחה! מספיק לי גם ככה שאני אהיה בדיכאון בגלגל שהוא יוצא עם אחרות. אבא שלי פתאום הכין לעצמו משתמש בMSN והוא שם תמונות שלו והוא מדבר הרבה, הוא אומר שאלו מטופלים וחברים, אבל זה מפחיד ואני לא בטוח/ה שזה נכון, אני לא חושב/ת שאני סתם חושד/ת, ואני לא אתן לו לבגוד באמי! ברגע זה אני בוכה, כי אני בדקתי בזיכרון של המחשב שמות של אתרים והיה אתר הכרויות, ורוב הנשים היו בגיל שלו אבי בן 53! אני מפחד/ת אני לא יודע מה לעשות אני יודע שאני אמור לדבר איתו, אבל זה פשוט קשה מדי. אני הולכ/ת לחשוד כל הזמן ולבכות הרבה :( עכשיו הוא יושב כבר שעתיים במחשב למטה נעל את הדלת ואמר שהוא רוצה פרטיות! זה פשוט לגמרי נשמע כמו בגידה אני לא יכול/ה יותר תנו הצעות בבקשה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחסוי

    טלי מנדיוק
    20/07/2008

    לנער/ה שלום רב,


    אכתוב תשובה כאילו מדובר במין נקבה.

    את צעירה מאוד ולכן חשיפה ממערכת היחסים של הוריך מאוד מצערת ומדאיגה אותך.

    אולם אין מנוס, את חייבת לערב מבוגר בתוך המשבר הזה.

    כמובן הכי רצוי היה שתערבי את הוריך בתחושותיך הקשים. ותבקשי מהם עזרה. אולם אם אין

    אפשרות אולי תנסי לערב דוד, דודה, סבתא... מישהו מהסביבה הקרובה והאמינה עליך.

    אין סיבה שתקחי על עצמך את המשבר הזוגי של הוריך.

    הוריך הם אנשים מבוגרים ולכן הם מתמודדים שונה עם המשבר שלהם. את מאוד צעירה ועלולה

    להינזק אם לא תקבלי עזרה והבנה לכל המשבר.

    אנא פני לעזרה,

    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיות בזוגיות
    לי
    17/07/2008

    שלום רב, אני נשואה מזה 3 שנים עם ילדה בת שנה וחצי. לי ולבעלי יש הרבה בעיות תקשורת שלא ניתנות לפתרונות אלא אנחנו רבים ואז לא מגיעים לפתרון וזה שוב נמשך. אני לא רוצה פרידה מכיוון שיש לנו ילדה וזה יפגע בה בעתיד. אינני אובהת את הוריו שזה גם מפריע לי. מה אני עושה? כל פעם שאנו רבים אז אחרי זה אני מוציאה את הכל על ביתי . תודה רבה ליאת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיות בזוגיות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לליאת

    ד``ר חיים היילפרין
    18/07/2008

    כדאי לכם לגשת לטיפול זוגי ולהתחיל לעבוד על הזוגיות שלכם! אם בעלך אינו מוכן לשתף פעולה, לכי למטפל פרטני/ זוגי לבדך. במקרים רבים, מהלך שכזה מוביל בסופו של דבר גם לצירוף הבעל, ובכל מקרה, את תקבלי הכוונה, תמיכה, כלים ותובנות משל עצמך שיעזרו לך להתמודד בצורה אופטימאלית עם הבעיות בזוגיות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ריבים לאחר 3 חודשים של נישואין
    יפית
    16/07/2008

    בוקר טוב אז ככה אני נשואה מזה כ-3 חודשים ומאוד אוהבת את בעלי אבל יש לנו כמה בעיות לפני החתונה היינו החברים הכי טובים והיינו מדברים על הכול כיום אני מרשיגה רע עם עצמי כי יש לי הרבה תלונות כלפיו ובנוסף יש לי בעיה שאני מתעצבנת מאוד מהר ובעלי הוא בן אדם מאוד מופנם וברגע שנריב ואני ידבר בצעקות אז הוא לא מגיב לי ולא מדבר איתי אני מאוד רוצה ללכת ליעוץ זוגי אבל הוא לא מוכן לשמוע אשמח אם תוכלו לעזור לי ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחסויה

    ד``ר חיים היילפרין
    17/07/2008

    גם אם בעלך אינו משתף פעולה, כדאי לך לגשת למטפל פרטני/ זוגי לבדך. במקרים רבים, מהלך שכזה מוביל בסופו של דבר גם לצירוף הבעל, ובכל מקרה, את תקבלי הכוונה, תמיכה, כלים ותובנות משל עצמך שיעזרו לך להתמודד בצורה אופטימאלית עם הבעיות בזוגיות שלכם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שינוי-שם
    א'
    15/07/2008

    שלום, יש לי שאלה בקשר לשינוי השם שלי,ומאחר שלא מצאתי פורום מתאים לשאלה שלי, אני אשאל כאן. אני מאוד רוצה לשנות את השם שלי,מאוד מאוד מאוד. מכול מיני סיבות,אבל אני מאוד מודאגת! המשפחה שלי תקבל את זה,אין להם בעיה עם זה, בכול זאת זה כולה שם. אבל איך המשפחה המורחבת תקרא לי? בשם הישן שלי?זה מאוד מפריע לי, וגם החברים הישנים וכולם,איך אני יסביר לכככככככככככולם? אנ מדגישה את ה"כולם" כי המשפחה שלי ענקית ואני לא בטוחה שכולם יצליחו לי לקרוא לי בשם החדש זה ממש מפריע לי! אופ,מה אני עושה????? איך מסבירים?מה עושים? ומה עושים במקרה שהם ממשיכים לקרוא לי בשם הישן?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שינוי-שם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ל -א

    טלי מנדיוק
    15/07/2008

    ל א שלום רב,

    אם החלטת לשנות את השם, יש לך את הסיבות.

    יעבור זמן עד אשר כולם ישתמשו בשם החדש.

    בהצלחה!

    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוקי,תודה רבה לך!

    א'
    15/07/2008

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה דחופה
    רון
    14/07/2008

    יש לי חברה ויש לנו קשר גנטי מצד המשפחה משני הכיוונים אבא שלה קשור למששפחה של סבא וסבתא שלי (סבתא וסבא שלי הם בני דודים) הקשר המשפחתי בנינו לא של בני דודים ראשונים. אבא שלי הוא בן דוד שניוני של הבחורה מה הסיכון בילדים שיהיו לנו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה דחופה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לרון

    ד``ר חיים היילפרין
    15/07/2008

    כדאי לך לקבל בעניין זה ייעוץ גנטי מגנטיקאי מומחה - קיימת יחידה לייעוץ גנטי בכל קופ"ח ובי"ח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום