מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- איך מתנהגיםצביה26/04/2008
שלום .
אני נשואה פעם שנייה+ ילד בן 16 ויש לי בת גדולה עצמאית שמגיעה אלינו מדי פעם .
לבעלי היקר יש אחות נשואה עם ילדים שהקשר בינינו ז"א בין אחיו אלי הם מאוד עניניים ומנומסים , אני בקיצור לא מתה עליו , אני לא מתה ללכת אליהם , אני לא יוצאת מגדרי שהם יבואו אלי ולא נלהבת להפגש איתם למרות שאני מדי פעם נפגשת איתם גם שאני לא רוצה וזאת למען בעלי וזאת בגלל התנהגויות לא יפות של אחותו כלפי משפחתי וילדיי .
בעלי מכיר את הקטעים של אחותו וטוען שאין לו מה לעשות בנושא ועלי לבלוע כי זו משפחה .
עוד טוען בעלי כי עלי להפגש עם אחותו אצלה / אצלנו (פגישות משפחתיות) למרות שלא נוח לי ולמרות כל ההתנהגויות שלה , בעלי לא מוכן לשוחח עם אחותו על ההתנהגויות שמפריעות לי על מנת לפתור את בעיית ההתנהגויות של אחותו ומגלגל את הנושא לאחריותי .
עוד מבריק בעלי וטוען שאם הוא מתיחס יפה לביתי מנשואי הקודמים (ילדה גדולהמעל 20) עלי להתיחס גם אני יפה לאחותו כי זה קשר דם למרות כל הנקודות שמפריעות לי בהתנהגיות של אחותו .
מה דעתכם מנהלי הפורום ?
בעלי צודק ?
מה עלי לעשות ???
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לצביה
ד``ר חיים היילפרין27/04/2008היחסים במשפחה, במיוחד משפחה מורחבת כשלכם, הם "מובייל" מורכב. מובן שבעלך שוגה בעקרון (בהתניית היחסים עם הבת ובכך שאינו קשוב למצוקתך) אך נדמה שגם הוא משדר מצוקה מסוימת לגבי יחסיך עם אחותו (והבהרה בעניין זה עשויה לקדם אתכם משמעותית). בשורה התחתונה, מדובר קודם כל בקשר ביניכם - אתם צריכים לשבת ולשוחח (על כוס קפה, לא בזמן ויכוח) בניסיון להגיע להבנה הדדית. אם אינכם מסוגלים להגיע לפשרה המקובלת על שניכם כדאי לכם לפנות לייעוץ זוגי, ואשמח לסייע לכם בכך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קשר עם אחותאורלי23/04/2008
שלום רב, יש לי אחות גדולה שאיני בקשר איתה בגלל צורת החיים שלה ובגלל בעלה, איני אוהבת את התנהגותו ואת יחסו אליה ולילדים שלהם, הוא עושה להם עוול גדול ואינו מוכן לשמוע על כך, לצערי עקב בחירתי לא להיות מעורבת בקשר איתם, אחייניי נזנחים וכך איני יכולה להיות שם עבורם, אך בכל פעם שאני מנסה, אני תמיד מתעצבנת מאד על היחס שהם חווים מהוריהם, ואם אני מתערבת אחותי ובעלה כועסים עלי, הו גל גל שאיני יודעת כיצד לצאת ממנו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאורלי
ד``ר חיים היילפרין24/04/2008כפי שמציעה "תפילת השלווה", עליך (לנסות) לשנות את מה שאת יכולה לשנות ו(עם זאת ללמוד) לקבל את מה שאינך יכולה לשנות... בסופו של דבר תגיעי לאיזון המיטבי בין הצלחתך לתקשר עם אחותך ובעלה ולהניע אותם לשנות את התנהגותם, ומידת מעורבותך בחייהם ובחיי אחייניך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חוסר אמוןלינדה21/04/2008
סליחה שאני מרגיזה
כידוע לכם אני בת 25 בעלי 38 והתחתנו לאחר חצי שנת הכרות (סורתיים)
בכל אופן בעלי סיפר לי על העיקולים שיש לו בחשבון לאחר חתונה (חודשיים לאחר חתונה וטוען בתוקף שלא ידע מהן לפני)
הו אומר שחתם לחברים שלו על ערבויות .....בכל אופן ממש מסרב שנלך יחד לבנק לראות ביחד מה כמות עיקולים איך פותרים את הבעיה.......
בכל אופן מפקיד משכורתו בחשבוני ואני רציתי שיהיה לי מסגרת נמוכה יותר כ500 ש"ח הוא לא מסכים וטוען שגבר ואישה צריכים לשתף פעולה בינהם.
גם בקטע של הנהיגה ללא רישיון לא מקשיב לי אמרתי לו שיעשה תאוריה וטסט מהר שזה מסוכן שהוא נוהג ככה.
האם לדעתכם אני צריכה לרדת מזה ולהמשיך איתו ככה או שווה לחתוך בגלל דברים כאלה?
בעקרון בזמן האחרון חושבת חזק על גרושים ללא ככ מאמינה שאפשר לשנות את הזוגיות שלא קיימת אצלנו)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ללולי
ד``ר חיים היילפרין22/04/2008הצעתי לך בעבר לערוך עם בעלך שיחה רצינית שבה תעמדי על כך שישתף אותך בכל - ערבויות, חובות, הכנסות, פחדים ותקוות, וכאשר התמונה כולה תהיה ברורה לשניכם תכננו יחד את הדרך הטובה ביותר עבורכם כזוג להתמודד עם הבעיות הכספיות. ציינתי שאם תתקלו בקשיים, כדאי לכם לפנות לייעוץ זוגי. אם בעלך אינו משתף פעולה, לא נותר לך אלא להעמיד בפניו את הפרידה כמוצא אחרון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בבקשה דעתכם דחוף!!!!!!!!ברלי21/04/2008
אתמול בערב בני בן העשר שחק בחדר עם ביתי בת השש וכשפתחתי את הדלת בהפתעה היא מיד קפצה ונגבה את הפה והתחילה לבכות והוא ברח מן החדר,שאלתי אותה מה הם עשו והיא אמרה ששחקו מלך ומלכה והם "נתנו נשיקות על הפה והתחבקו" ולא הבינה למה זה אסור כי"כל האחים מתנשקים" הילד הבטיח שלא יעשה את זה יותר עם אחותו ובקש לא לדבר על הנושא יותר ,הסברתי להם שזה אסור בן אחים או בכלל לילדים בגילם,נראה לי שהיא הבינה אבל הוא נתן לי דוגמא של חבר שלו שכל הזמן"מתנשק "עם ילדה מהכיתה,אני ממש בלחץ,לא נרדמתי כל הלילה,בעלי מקל בזה ראש ואומר לא להתייחס ומספיק שהילד הבטיח לא לעשות את זה שוב,מה דעתכם?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לברלי
ד``ר חיים היילפרין22/04/2008ילדים לומדים התנהגויות שונות, לטוב ולרע, מהוריהם, חבריהם, דמויות בטלוויזיה וכד'. כאשר את נתקלת בהתנהגות לא קבילה, עליך להסביר לילד מה נכון, בלי דרמה מיותרת, ואם יש צורך, להנחותו באמצעות תגמול וענישה. מה שעשיתם במקרה זה נשמע סביר (ודורש בירור לגבי החבר ומעקב וכו'), אך אין צורך להילחץ כך שלא תרדמי כל הלילה...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היריון ואחייניםשני15/04/2008
אני רווקה בהיריון.
יש לי אחיינים בני 5, 7 ו- 11.
איך לדעתך עליי לבשר לאחייני שדודתם לפתע פתאום בהיריון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לשני
טלי מנדיוק15/04/2008לשני שלום רב,
לבשר להם בשמחה ובאהבה שעומר להיולד להם אחיין.
להשתדל לענות על כל השאלות המסקרנות שלהם, כמובן בהתאם לגילם.
הכי חשוב לה'גיש' להם את ההריון באופן חיובי ומשמח!
מזל-טוב!!!!
טלי מנדיוק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- וויכוחלינדה12/04/2008
היי
לבעלי נפסל הרשיון נהיגה והוא טוען שצריך תעודת שחרור מצהל כדי לגשת למבחן תאוריה הדבר נשמע לי הזוי אז בררתי אצל מורה נהיגה ובמשרד רישוי ואצל מישהו שפסלו לו רשיון.
אתמול שאלתי אותו שמאיפה הוא יודע שצריך תעודת שחרור הוא אמר שכך היה תמיד אמרתי שזה נשמע לי מוזר אמר לי תבררי וכשאמרתי שביררתי כבר צעק עליי שאני אפסיק לברר דברים מאחורי גבו
אז השאלה האם מישהו נתקל בדבר כזה פעם שצריך להביא תעודת שחרור כדי לגשת לתיאוריה?
דרך אגב בבירור כולם אמרו שלא צריך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ללולה
ד``ר חיים היילפרין13/04/2008שאלות מעין אלה עליך להפנות מן הסתם לאתר של משרד הרישוי...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נימאס מהמתח בניהם!009/04/2008
שני בנים-12,10-מהבוקר ויכוחים ומריבות על שטויות.עונשים-ללכת לבד לבהס-ללא שאני מסיעה,ללא-מחשב,והכנת הסנווצים לבד.נימאס לי,לא הלך לייעוץ.פשוט נימאס מהם.רוצה שקט בבית.בנים שמקבלים מה שצריכים.אוהבים אותם.והם לא מחזירים!אני נשברת.מה אתם ממליצים???מחוץ לבית-מלאכים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאמא
טלי מנדיוק11/04/2008לאמא שלום רב,
ריב אחים הוא דבר נורמאלי, חיובי ואוניברסלי.
ריב אחים זו המעבדה הראשונה שלנו לחיים. שם נערכות הבדיקות הראשוניות לגבי גבולות, תפקידים, יכולת תפקוד וכו'.
הורים לא אמורים להתערב בעניין (למרות הקושי).
מה שכן, להציב גבולות לגבי הריב:
* ללא אלימות
*לא בשולחן האוכל
*לא בנסיעה ברכב
וכו'....
אני מציעה שבכל זאת תפני לקבלת הדרכת הורים.
בהצלחה!
טלי מנדיוק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קשר עם הילדיםיפית08/04/2008
שלום, בן זוגי התגרש לפני 3 שנים ולאט לאט הילדים מתנתקים ממנו יות רויותר בעידוד גרושתו, אנחנו יוצאים כבר שנה והאמת שאין לי ילדים ולכן איני יכולה ממש לתמוך בו אך הוא הופך יותר ויותר דכאוני, הצעתי לו ללכת לטיפול אך הוא טוען כי הוא צריך לפתור את זה עם עצמו, אני לא יודעת מה לעשות וחוששת לאבד אותו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליפית
ד``ר חיים היילפרין09/04/2008בן זוגך עובר תהליך כואב בו אין לך נגיעה ישירה. רכיב חשוב בתמיכה בו הוא העמידה שלך לצידו עם הרבה סבלנות ואורך רוח. (ואל חשש – איני רואה אותך מאבדת אותו בדרך זו.) עם זאת, עליך להיות קשובה גם לעצמך ולצרכיך; אם מצבו של האיש ימשיך וידרדר והוא יתעקש שלא לטפל בעצמו (דבר שיגבה גם מחיר כבד בזוגיות שלכם), יהיה עליך להתעמת איתו ולהציב לו קוים אדומים משלך, ובלית ברירה, אפילו "לאבד" אותו מיוזמתך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעל משוגע ועצבני בטרוףנירה06/04/2008
מה עושים הם בעל הפכפך .בעל מצבי רוח משתנים. הוא יכול להיות כמה ימים טוב. ואז הוא "משתגע" אפילו מדבר קטן. מתחיל להתעצבן לצעוק לקלל. לזרוק דברים לפעמים לגרום נזק לחצפים.כל זה נעשה ליד הילדים הרכים כמובן. וברור לי שזה עושה להם נזק נפשי. כי לי בתור בן אדם מבוגר לוקח לפעמים גם ימים עד שבועות כדי להתאושש מההתקפה. הבעיה שעד שאני "מתאוששת" באה התקפה חדשה. ויש לי הרגשה שתדירות ההתקפות מתקצר מאוד מפעם בכמה חודשים זה מתחיל להיות פעם בכמה ימים. ומהתקפה שפעם היתה נמשכת שעות ספורות. זה מתחיל להיות ימים שלמים שבהם הוא מסתובב בבית כועס ממורמר עם פרצוף של תשעה באב ועושה לכולם את המוות. עד שזה עובר לו..וחוזר חלילה.
עלי לציין שהוא הרבה יתר מועד להתפרצויות האלה לאחר שתית אלכוהול. מה שהוא לא מוכן לקבל. וטוען שכל מה שקורה זו אשמתי ואני הבאתי אותו למצב הזה . אם רק לא היייתי עושה/אומרת כך וכך...
הגעתי למצב שכבר הילדים שהורגלו בקללות הגסות והשמות שהוא קורה לי מתחילים לקרוא לי באותם קללות ושמות (ללא הבנה למשמעותן)
הוא בן אדם טוב בסה"כ . ודי דואג למשפחתו "בימים הטובים"
אבל כבר מתחיל להשבר לי. מיום לים ממש בא לי לקום וללכת. לא נראה לי שהוא ישתנה אי פעם..
מה לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לנירה
ד``ר חיים היילפרין07/04/2008בעלך מתנהג באופן שאינו קביל לחלוטין, ואם לא תפעלי באופן נחרץ המצב רק ילך וידרדר. אין לך כאן מה להפסיד, רק להרוויח (במידה ובעלך ישנה את התנהגותו). את חייבת להציב בפניו גבולות – להבהיר לו (בשיחה רגועה, לא בזמן ויכוח) שעליו לכבד אותך ולחדול מהשתייה ומהתקפי הזעם, שאם לא כן הוא יאבד אותך ואת הילדים. (הדגישי בפניו בהזדמנות זו שבתקרית האלימה הבאה את תגישי תלונה במשטרה, תבקשי עבורו צו-הרחקה מהבית ותתחילי בהליכים לפירוק הקשר.) במידה ופעולות אלו מעל לכוחותיך או שבעלך ממשיך בסורו, עצתי לך היא לפנות לייעוץ מקצועי, ללא עלות, בכל אחד מהגופים המצוינים באתר www.alimut.org.il , תחת הכותרת "ארגוני סיוע".
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שקט...שקט...001/04/2008
יש לי בעל מקסים.נשואים כ-25 שנים+4.הבעיה שלי בארוחות כגון בשבת-שקט מאוד,ללא פתיחות,ללא שיחות נפש.מאוד קשה לי העיניין,גם עם הילדים נישמר השקט.ואני כל כך רוצה אוירה טובה בעיקר שאנו ביחד.מה ההצאה שלכם?תודה.לייעוץ לא נלך בטוח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לשילי
טלי מנדיוק01/04/2008לשילי שלום רב,
את ברת מזל ומבורכת. יש לך בעל מקסים כ- 25 שנה וגם ארבעה ילדים.
עם זאת, אני לא בטוחה ששיחות נפש מקומם בארוחות משפחתיות.
הרעיון הוא כפי שאני מבינה שתהיה אווירה טובה של ביחד משפחתי. גם בארוחות.
על מנת שתהיה אווירה טובה במשפחה צריכים להתקיים כמה וכמה דברים:
קשר חיובי בינכם לבין הילדים
קשר חיובי בין הילדים
קשר חיובי בין ההורים
ישיבה מסביב לשולחן
שיחה , סיפורים, פרגון, תמיכה....
ועוד ועוד...
אני מציעה שתשוחחי עם חברי המשפחה (הבעל + הילדים) על רצונך לאווירה חיובית וטובה יותר, ואיך כל אחד יכול לתרום למטרה זו.
תביאי את הרגשתך ותבקשי עזרה.
בהצלחה!
טלי מנדיוק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חגיםנסי01/04/2008
שלום, תמיד בתקופת חגים אני בדיכאון, אין לי עםמ מי להיות בחג, אין לי בן זוג ומשפחתי אינה עושה חגים ואינה מתעניינת אפילו היכן אני עושה, אני רואה את עצמי יושבת בליל הסדר מול הטלוויזיה ובוכה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לנסי
טלי מנדיוק01/04/2008לנסי שלום רב,
זה לא חייב להיות כך.
אפשר להחליט שזה יהיה אחרת.
זו אחריות שלך כאישה בוגרת להחליט איך / עם מי לבלות / והיכן את ליל הסדר.
ברגע שתחליטי שיהיה זה ערב שמח - האפשרויות יפתחו בפניך.
קחי אחריות ותעשי שיהיה טוב!
פסח שמח!
טלי מנדיוק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהטל30/03/2008
אני מתבייש לשאול את זה אבל אני אשאל בכל זאת. אני ואשתי נשואים שנתיים. אנחנו ביחד 5 שנים. אני רוצה שהיא תעשה איתי משהו במיטה כבר 5 שנים והיא לא מוכנה. אעדיף לא לספר מה זה - זו סטייה קלה בסקס, אבל היא לא כזו חמורה.
אני כבר 5 שנים מתחנן בפניה שנעשה את זה והיא לא מוכנה.
אפשר לקבל המלצות מה אפשר לעשות כדי לשכנע אותה. זה דבר שמאוד חשוב לי ומפריע לי. אם היא לא מוכנה אז מה לעשות?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לטל
ד``ר חיים היילפרין31/03/2008שאפו על האומץ לשאול... ועם זאת, יכולתי לחדד יותר את התשובה אם היית מציין ספציפית על איזו סטייה קלה אנחנו מדברים. לגופו של עניין, סקס היא פעילות שתמיד צריכה להיות מוסכמת על שני בני הזוג. הפתרון השכיח לדילמות מעין אלה הוא ריצוי הדדי; אך אם אשתך אינה מסכימה, עליך לכבד את רצונה. ואם הדבר מפריע לך מאד, כדאי לך לגשת לייעוץ מקצועי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתרשום לנו מה זו הסטייה הזו
שני07/04/2008ונגיד לך מה כדאי לעשות..ואיך לשכנע אותה . מנקודת מבט נשית....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם היה עליו ליידע אותי?נירית26/03/2008
היי
אני נשואה שנה וחצי ..ואנחנו גרים עם הורי בעלי ....בעלי סיפר לי לפני חתונה שהוא מרוויח 6000 ש"ח אחרי כמה חודשים מהחתונה הוא מספר לי שיש לו עקולים בחשבון בנק והוא אומר לי שחתם ערבויות לכל מיני אנשים ....והוא אומר שמפחד לברר על זה....כרגע הוא מפקיד המשכורת בחשבון בנק שלי ולפי ברורים שעשיתי אם מגלים שהוא עובד יכולים לעקל לו מהמשכורת ונשאר 2900 ש"ח. אני חושבת שדבר כזה חשוב ליידע את הבת זוג לפני חתונה. הוא עצמו טוען שלא ידע שהוא מעוקל.....אך לפני כמה ימים כשאמרתי לו שהפקידה בבנק אמרה לי שזה לא טוב שמשכורתו נכנס לחשבון שלי אז הוא אומר לי שהוא היה מפקיד את המשכורת בחשבון של אמא שלו......באותו רגע לא אמרתי כלום אך כשאני חושבת על זה עכשיו כנראה הוא כן ידע על העקולים ובגלל זה לא הפקיד הכסף בחשבונו.....איך עליי לנהוג כעת ? האם גם אני עלולה להסתבך בחובותיו ? היה עליי לדעת דבר כזה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לנירית
ד``ר חיים היילפרין27/03/2008כן, בעלך היה חייב ליידע אותך... עם זאת, כדאי לך להתמקד בעתיד, לא בעבר. עצתי לך היא לערוך עם בעלך שיחה רצינית שבה תעמדי על כך שישתף אותך בכל - ערבויות, חובות, הכנסות, פחדים ותקוות. כאשר התמונה כולה תהיה ברורה לשניכם, תכננו יחד את הדרך הטובה ביותר עבורכם כזוג להתמודד עם הבעיות הכספיות. אם תתקלו בקשיים, כדאי לכם לפנות לייעוץ זוגי. אשמח לעזור לכם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תודה טלימאור26/03/2008
אני בהחלט חושבת כמוך שלא אהיה שק החבטות שלה
ילדיי חושבים שכן עזרתי ונתתי את עצמי לתרום ולעזור
אחת עזרה יותר אחת פחות זה ממש לא משנה מאחר ולדעתי אין אנו נמצאות בתחרות
אבל יחסה כלפיי היה ממש מעליב ומשפיל
היא התעלמה ממני ומילדיי שממש לא עשו לה כלום ואין לי עיניין בכלל לפנות אליה בשום סיטואציה
בעלי תומך בי מאד ולי זה מספיק
טלי תודה על תמיכתך פורום נפלא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ללאה
טלי מנדיוק26/03/2008יופי, שמחה שעזרתי .
תודה על הפידבק החוזר.
המון הצלחה!
טלי מנדיוק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיה משפחתיתמאור25/03/2008
חמותי נפטרה ואחיותיה ובעלי ישבו שבעה
אני מצידי עזרתי להגיש שתיה וכיבוד למנחמים אך יחד עם בחרתי שלא להעדר מהעבודה
מיד אחרי העבודה הייתי מתיצבת בבית האבלים עד שעות הערב
וכך היה יום יום אחרי העבודה שלי במשרד
יום אחד שטפתי כלים ואחת מאחיותיה של חמותי צרחה עליי שאני אישה לא נקיה וכך לא משאירים כיור עם זבל
מיד הערתי לך שלא תדבר אליי כך ושתזהר ממני
אגב מבחינתי ממש לא סיימתי את העבודה בכלל ופשוט היא התנפלה ללא כל סיבה
מאז אותה תקרית היא אינה מדברת עימי משמיצה אותי בפני אחיותיו של בעלי ומצב זה בלתי נסבל
מה אני אמורה לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ללאה
טלי מנדיוק25/03/2008ללאה שלום רב,
כל הכבוד על המאמץ הרב שהשקעת במשך כל השבוע של השבעה.
על העזרה באירוח המנחמים, בניקיון וכו'...
עזרתך הרבה אינה מובנת מאליה.
התנהגותה של הדודה הינה שלילית ולא ראויה.
קשה לשפוט אדם בצערו, ואני מבינה שהיא נמצאת בתהליך אבל על אמה, אך למרות זאת אני
מציעה לך להציב בפניה גבול שלא תדבר אליך באופן שאינו מכובד. למרות שהיא אבלה.
האבל לא אמור לתת לה לגיטימציה לדבר אליך בצורה שכזאת.
האם היא התנצלה?
אל תסכימי להיות "השעיר לעזאזאל" שלה, "שק האיגרוף" שלה. היא אמורה להודות לך על העזרה
שאת מגישה לה ולשאר האבלים.
האם הסתיימה השיבעה?
אני מקווה שכן, ושבעתיד תלבני עימה את הדברים.
הרימי ראש למעלה, עזרתך בשבוע השבעה היא מצווה גדולה . וזה מה שחשוב.
האם בעלך תומך בך? האם בעלך הודה לך , והעריך את המאמצים הרבים שהשקעת?
תבורכי!
טלי מנדיוק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

