מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלהלנה12/07/2008
שלום רב, בבנין שלי יש משפחה שכל הזמן בני הזוג רבים בה. היום, יום שבת, היו צרחות אימה משם ואחר כך היו רעשים של נפילת דברים, כיסאות או משהו. אף אחד מהשכנים לא מתערב. רציתי לדעת האם עלי לעשות משהו? מה מומלץ לי לעשות? לגשת לשם בעצמי? להזמין משטרה? תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ללנה
ד``ר חיים היילפרין13/07/2008לא הייתי מהסס לערב את המשטרה אם הייתי חושש לפגיעה פיזית במי מבני המשפחה. אם מדובר במריבות קולניות בלבד, את יכולה לגשת ולשוחח עם בני הזוג (לפחות ליידע אותם על תחושותיך), אך בספק אם יהיה בידך לשנות דבר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשימי להם פתק אנונימי על הדלת
שני17/07/2008ובו את מבהירה שהצעקות מפריעות לרוב השכנים ואם זה לא ייפסק - תערבו משטרה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חברה שרבה על כל דברדפ09/07/2008
יש לי חברה טובה וכיף לי איתה מאד ,הבעיה היא שהמשפחה שלה נוהגת לריב על כל דבר והיא מעבירה את דפוס ההתנהגות הזו גם בחברות שלנו ואין כמעט שבוע שהיא לא מפתחת מריבה על מה שלא יהיה,המצב הזה בלתי נסבל ועוכר מאד את היחסים היפהפיים שיש ביננו בימים הטובים. אני יכולה לשתוק אבל מעצבן אותי על מה היא מסוגלת לריב וזה מעכיר את מצב רוחי כך שגם אם לא אענה לא בא לי עליה באותו זמן. מה עושים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לדנה
טלי מנדיוק10/07/2008לדנה שלום רב,
המצב שאת מתארת נשמע מתסכל מאוד.
צריך לתקשר איתה. לנסות להסביר לה מה את מרגישה.
אם לא , אני לא רואה שום פיתרון מלבד התרחקות / פסק זמן וכו.
אולי זה ילמד אותה על חומרת רגשותיך.
בהצלחה!
טלי מנדיוק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאולי יש רעיון נוסף?
דפ10/07/2008תודה על תגובתך,אנחנו מדברות הרבה אבל היא מאשימה אותי במריבה וברור לי שאני לא הייתי יוצרת מריבה על שטויות כאלה ,אין לי דרך להוכיח לה שאלמלא הריצה שלה לריב ,פשוט לא הייתה מריבה.לעשות הפסקה בקשר לא שייך כרגע (ארוך מידי כדי לפרט) אולי יש עוד רעיון להפסקת המריבות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זכרונות שאינם מרפיםדורית09/07/2008
שלום לכם, אני בת 30 ואני בקשר טוב יחסית עם הורי עד לנקודה מסויימת, עד שאבאשלי מתחיל לבר לא יפה לאמא שלי ולהתעצבן עליה ואז הכל חוזר לי בומרנג כל הילדות בצילו, הפחד ממנו האלימות שלו, השנאה כלפיו ואני פשוט יכולה לבכות בהיסטריה, לצעוק עליו, ללכת או פשוט לריב איתו. אני במאבק בין קבלת הורי כפי שהם ולבין דברים שאינם מקובלים עלי אבל אין בכוחי לשנות אותם, דיברתי המון עם הורי ואבי ואיני יכולה לשנות מנהגו אך בכל פעם שהוא נוהג כפי שהוא נוהג אני נטרפת, איני רוצה לנתק את הקשר אבל נראה לי שאין ברירה....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לדורית
טלי מנדיוק10/07/2008לדורית שלום רב,
רגשותיך מאוד ברורים ומובנים.
מוגבלותו של האבא היתה בעבר (בילדותך) ונשארה גם כיום.
כילדה היית קורבן לאלימות שלו כלפי האם.
היום את אישה בוגרת ואין סיבה שתמשיכי ותסבלי את האלימות שלו .
טלי מנדיוק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ילדים לא מדברים איתי בגלל גירושיןאלה06/07/2008
שלום, אני התגרשתי מבעלי לפני שנה אחרי 12 שנים של נישואים, לא היה לי טוב, אל אהבתי אותו, לא הרגשתי שום פרגון או אהבה מצדו ולכן הודעתי שאני מסיימת את הקשר, בגלל שהפרידה באה ביוזמתי בעלי הסיט את שני הילדים נגדי ועכדשיו הם לא מדברים איתי, הם ביקשו לעבור לגור איתו ואני לא יכולה להכריח אותם להיות איתי אם הם לא מדברים אתי אפילו, הם לא רוצים להקשיב ורק לא מבינים איך עזבתי את אבא שלהם ואני לא יודעת מה לעשות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאלה
ד``ר חיים היילפרין07/07/2008חבל שלא ניגשת כבר לפני שנתיים לפסיכולוג שילווה אותך בתהליך המורכב והכואב שאת עברת. עם זאת, גם בעמדה הפחות נוחה שאת נמצאת בה היום עדיין לא מאוחר מדי. גשי למטפל המיומן גם בטיפול משפחתי, ובמסגרת הטיפול תלמדי גם כיצד להתמודד עם בעלך לשעבר ועם ילדיך בצורה אופטימאלית. אשמח לעזור לך בזה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהיונית02/07/2008
שלום רב, היכרתי בחור והסקס איתו הוא הסקס הכי טוב שהיה לי בחיים. עם זאת מהבחינות האחרות יש לי עליו ביקורת ואני לא יודעת כמה אנו מתאימים. אבל הסקס עיוור אותי. שאלתי אליכם היא: כמה חשוב הסקס בקשר? האם אפשר לבנות קשר על בסיס סקס טוב בלבד? כמה אחוז חשיבות מקבל הסקס בקשר? תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליונית
ד``ר חיים היילפרין03/07/2008בערך 37.6 אחוז. וברצינות – סקס הוא רק חלק חשוב אחד בזוגיות (אלא אם כן מדובר ב"יזיזות" בלבד). אם את מעוניינת בקשר רציני יותר, רצוי מאד שתתאימו גם במישורים נוספים – זה פשוט לא יעבוד אחרת לאורך זמן. יש לכם סקס טוב, התחלה טובה – זה הזמן לפתח על הקשר ולעמת את הבחור עם נקודות הביקורת. התהליך אינו פשוט, ואל תהססי להתייעץ עם איש מקצוע כדי לוודא שאת מפתחת את הקשר בדרך הנכונה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לא אוהבת את הבעל של האחותדנית29/06/2008
שלום, אני לא אוהבת את בעלה הטרי של אחותי, ניסיתי להכירו, לתת לו צאנס אבל הוא מתייחס אליה ממש גרוע, הוא אדם שובניסטי ברמות והוא פש/וט מתנהג כמו ענתיקה, איני מסוגלת לשהות הרבה במחיצתו ולכן הקשר עם אחותי בסכנה כי היא לא כל כך יוצאת מהבית בלעידו וכודמה ואני לא יודעת מה לעשות, אם להגיד לה ולצער אותה, או להיות צבועה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לדנית
טלי מנדיוק04/07/2008לדנית שלום רב,
סליחה על האיחור במתן תשובה. הסיבה בעיות קשר במחשבים של האתר. יטופל.
לשאלתך:
כפי שאת כותבת הוא בעלה. לטוב ולרע. על חולשותיו ועל יתרונותיו.
אם הוא אינו מוצא חן בעיניך שימרי על יחסים נימוסיים וקורקטים איתו.
לגבי האחות - אם את בקשרי חברות עימה את יכולה לומר לה בעדינות מה דעתך על התנהגותו. יתכן ודעתך חשובה לה.
"הניחי" לזוג הצעיר ולכי לדרכך לחייך שלך.
בהצלחה לכולכם!
טלי מנדיוק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תודה לכםליאת25/06/2008
רציתי להודות למנהלי הפורום, תשובותיכם כל כך עוזרות, הספיק לי לקרוא מספר תשובות ולקבל ל כך הרבה עצות רלוונטיות גם לי, תודה ובהצלחה, ליאת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לליאת
טלי מנדיוק26/06/2008לליאת שלום רב,
תודה רבה על המשוב.
כיך לקבל חיזוק!
טלי מנדיוק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שכנוע הבעליפית22/06/2008
איך משכנעים בעל ללכת לטיפול זוגי? הוא סגור ומתבייש ולא משתף פעולה אבל אני חושבת שזה יכול לתרום לנו לחייי הנישואין...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליפית
ד``ר חיים היילפרין23/06/2008זה תלוי בצורך בטיפול ובאופי סירובו של בעלך. לעיתים די בשיחת נפש נינוחה (לא בתום ויכוח!) שבה תתארי את הקשיים שלכם (כנגד החלומות שהיו לכם) ואת ההבטחה הגלומה בטיפול ובשינוי. אם קשה לו להכיר בבעיותיו, אל תהססי בשלב זה לבקש אותו לבוא למענך/ עבורך (ו/או למען הילדים/ הזוגיות). אם הוא עדיין מסרב, לכי לבדך לטיפול; לעיתים קרובות הסקרנות והצורך להיות מעורב (שלא לומר קינאה או שליטה) תדחוף אותו להצטרף אליך כאשר יראה שאת הולכת לטיפול באופן קבוע, משתנית לטובה ו/או נהנית מהתהליך. את (והוא בעקיפין) תצאי נשכרת מהטיפול הפרטני בכל מקרה. במקרים שבהם הצורך בטיפול הוא קריטי (כאשר ישנה אלימות, למשל), אין מנוס מלהעמיד גבולות בפני סרבן הטיפול, עד כדי פרידה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איך מחליטים?גילי17/06/2008
הי, אני בת 26 ולאחרונה נפרדתי מחבר שלי לאחר 4.5 שנות חברות. אני אדם מאוד מתלבט מטבעי, ומזה זמן רב מצאתי עצמי מתלבטת האם להמשיך את הזוגיות או להפרד, צעד שכמובן לא הועיל לביסוס הזוגיות. הזוגיות שלנו מתאפיינת מזה זמן מה בחוסר סבלנות הדדי ואנו רבים הרבה. מצד אחד קשה לי לוותר עליו, שכן יש לנו חברות אמיתית ותקשורת טובה ואני מניחה שההתלבטות שלי תהיה לגבי כל בן זוג, ומצד שני אני כאמור לא יודעת מה אני רוצה...לפעמים אני חושבת שכדאי שאצא עם אנשים נוספים כדי לבדוק את הרצון האמיתי שלי. חבר שלי רוצה לחזור, ואני אמביוולנטית. מה שכן, אני יודעת שאם אכן נחזור זה חייב להיות תוך כדי התמודדות עם המצב והליכה לטיפול זוגי. התוודעתי לשיטת "אימאגו" וזו נשמעת לי התחלה טובה. שאלותיי הן - האם לדעתכם כדאי לי ללכת לטיפול לאור העובדות והאם תוכלו להמליץ לי על מטפלים. מצאתי את מכון שינוי בהרצליה, אך אינני רוצה ללכת למקום מבלי לקבל המלצות תחילה.
תודה!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למתלבטת
טלי מנדיוק17/06/2008שלום רב,
4.5 שנים של קשר שיש בו "...חברות אמיתית ותקשורת טובה....." בהחלט שווה הליכה לטיפול זוגי.
ואם בשיטת האימגו שווה עוד יותר.
1. כאפשרות ראשונה אני דווקא ממליצה לכם על סדנא בת 3 ימים של אימגו. המנחים המקוריים מגיעים לארץ פעמים בשנה. לדעתי הם אמורים לתת סדנת אימגו באוגוסט. צלצלי לאגודה לטיפול משפחתי 097467064 וקבלי פרטים. את יכולה לצלצל גם אלי אשמח לתת לך עוד אינפורמציה.
סדנא מקסימה ונהדרת!!!
2. אם אין מקום ופיספסתם, בהחלט אפשר לגשת לקבל טיפול זוגי לפי שיטת האימגו. (ובסיום הטיפול לעשות את הסדנא)
איך לבחור מטפל באימגו? רצוי שיהיה עם הסמכה קלינית בטיפול באימגו. ובעלי הסמכה אין הרבה בארץ. הרבה מטפלים עובדים אימגו, אבל רובם לא מוסמכים.
אשמח שתגיעו אלי.
אם לא, שוב פנו לאגודה לטיפול משפחתי קבלו רשימה באזור מגוריכם.
בהצלחה!
טלי מנדיוק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גידול וחינוך בנותצביה14/06/2008
אינני יודעת האם פורום זה מתאים לשאלתי אבל אנסה .
יש לי בת שגילה 16 מוכשרת מאושרת , לא חסר לה דבר וחשוב מכל חופשייה איתי ומספרת לי הכול .
נתקלתי לאחרונה בתופעה מצד בתי שאינני יודעת איך להתמודד איתה ואיך להתנהג בהמשך .
בתי לא מתקשרת אלי ומיידע אותי על מיקומה הפיזי כאשר היא יוצאת לימים שלמים כולל לילות למקומות שונים עם חברותייה במסגרת פרטית ובמסגרת בית הספר או לדיסקוטקים ופאבים שונים בשעות הלילה המאוחרות . למרות בקשתי אליה שתתקשר או תשלח sms להודיע לי כי הגיעה והכול בסדר ואין לי מה לדאוג היא לא עושה זאת וזה קרה לא פעם אחת ובכל שיחה שלי איתה היא מביאה תירוצים שונים ומשונים למה לא התקשרה ומשכנעת אותי שאין לי מה לדאוג שאסמוך עליה .
החשש שלי שאאבד שליטה למרות האימון הרב שיש לי איתה ולמרות הפתיחות הרבה .
אני בעד החופשיות והאימון אבל עם השגחה ומעקב מהצד כי שומעים על דברים שאלוהים ישמור .
מה דעתכם חברי הפורום עלי לעשות ואיך עלי לנהוג ?
האם להניח לסיפור ? האם לתפוס איתה שיחה קשה ולהעמיד גבולות ? האם להעניש על מנת שבפעם האה זה לא יקרה ?
ידוע לי חלק גדול מחברותייה כן מתקשרות ומדווחות להוריהם.
אינני רואה טעם לשוחח איתה פעם המי יודע כמה על הנושא ולהסביר לה שאני מודאגת וכו"י .... כי זה לא עוסר ולא עזר עד היום .
אשמח לקבל דעות של הורים לבנות בגיל זה .
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לצביה
ד``ר חיים היילפרין15/06/2008מידת החופש שילד מקבל תלויה במידת האחריות שהוא מגלה. הימנעותה של בתך מליידע אותך היכן היא נמצאת היא ביטוי לחוסר אחריות שיש בו כדי לשלול מידה את הזכות לבלות מחוץ לבית "ימים שלמים כולל לילות". עצתי לך היא להתנות את פעילויותיה מחוץ לבית בנכונותה ליידע אותך היכן היא נמצאת. אל תמנעי ממעורבות בחייה של בתך (גם אם הדבר אינו תמיד לרוחה), כולל קפיצה קטנה לפאב לפנות בוקר מדי פעם... כשתנוח דעתך שהנערה אחראית, תוכלי לאפשר לה חופש בלב שקט.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קשה לילורין11/06/2008
שלום
אני בת 34, בעלי ואני באותו גיל וכן אותו מזל, יש לנו 3 ילדים, בת 11.5 בן 9.5 ובת 7.5.
בעלי הוא כוחני מדבר אלי בגסות לא יוזם שיחות איתי דורש ממני הרבה יחס ולא נותן לי יחס ופרגון.
בתקופה האחרונה מצאתי בפלאפון שלו הודעות מאישה וכששאלתי אותו הוא אמר לי שזו סתם מישהי שהוא והחברים שלו מדברים איתה סתם בשביל הצחוק והיא מאוד מכוערת ומטומטמת.
מאז הוא מקבל שיחות מוסתרות לפלאפון שלו.
אני עשיתי כאילו האמנתי לו אך משהו פנימי אצלי נפגע מצד אחד הרגשתי כעס ומצד שני הרגשתי אהבה כלפיו.
הבעיה השנייה שלי איתו היא שהוא מבלה הרבה זמן עם חברים שלו,וביום רביעי שעבר הוא יצא מהבית והלך לשבת עם החברים שלו בחורשה כמו שהם רגילים תמיד לעשותמשעה 4:00 וחזר בשעה 10:00 יש לציין שכשיצא הוא חשב שאני ישנה אז יצא בלי להגיד לי וכשהתקשרתי אליו הוא אמר שהוא לא יאחר ובכל זאת איחר.
יום למחרת בבוקר אני התעצבנתי ואמרתי לו שמה שהוא עושה לא מקובל עלי, ומאז הוא לא מדבר איתי.
עבר כבר שבוע והוא לא דבר איתי.
אשמח לקבל תשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ללורין
טלי מנדיוק12/06/2008ללורין שלום רב,
את מתארת מצב בו את נתונה לאלימות נפשית מצידו של בעלך.
אין סיבה שתסכימי להתנהגות שכזאת כלפיך.
אני מציעה לך לפנות באופן מיידי ודחוף לקבל עזרה מקצועית.
ניתן לקבל עזרה בתחנות למניעת אלימות במשפחה באיזור מגוריך.
בהצלחה!
טלי מנדיוק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צריכה שהודעותיי ימחקו דחוף!!!!!!לינדה10/06/2008
שם ההודעה:חוסר יחס של בעלי למשפחתי מאת סניוריטה תאריך: 30 לאפריל 2008
חוסר אמון מאת חסויה תאריך:21 לאפריל 2008
וויכוח מאת חסויה 12 לאפריל 2008
האם היה עליו לידע אותי מאת נירית 26 למרץ 2008
מיואשת לחלוטין סינתיה 11 למרץ 2008
למה לא רוצה להפרד? מאת ניקול 31 לינואר 2008
דילמה בזוגיות מאת יונית 2 לינואר 2008
מה דעתכם? מאת שרית 26 לדצמבר 2007
עזרה להורים גבול? 21 לפברואר 2008
עזרה להורים מאת תמי 23 לדצמבר 2007
אשמח מאוד אם תמחקו הודעות הללו בהקדם האפשרי זה מאוד דחוף לי
תודה מקרב לב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחסויה
ד``ר חיים היילפרין11/06/2008עם כל הרצון לעזור לך, מאחר ואין שום דרך לדעת מי עומד מאחורי הודעות אלה ובכלל, אין באפשרותי להענות לבקשתך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאבל אני חייבת שזה יימחק
לינדה11/06/2008כי יש בזה המון פרטים אפשר להתקשר אליך או משהו....? זה מאוד מאוד חשוב לי שזה יימחק אנא מכם!!!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלחסויה
ד``ר חיים היילפרין12/06/2008כן, את יכולה ליצור איתי קשר טלפוני... אבל, כפי שכתבתי לעיל, אין שום אפשרות למחוק הודעות ישנות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיה עם ההוריםאנונימית08/06/2008
היי,
אני בת 14 ויש לי אחות אחת גדולה...
מהיום שאני מכירה את עצמי ההורים שלי תמיד רבו, אף פעם לא אמרו מילה יפה אחד לשניה, אף פעם לא ישנו ביחד וכו'...
אמא שלי תמיד צועקת, מקללת, רבה ואבא שלי זה שבדרך כלל שותק ועושה הכל כדי שהיא תפסיק.
לפעמים העדפתי שהם פשוט יתגרשו וכל הסיפור ייגמר ואני אוכל לעבור יום אחד שקט בלי לשמוע אותם רבים....
עכשיו היה השיא, הם התחילו לריב ואמא שלי התחילה לצעוק בחוץ על אבא שלי ולקלל אותו..אחותי ואבא שלי כרגיל אמרו לה שהיא חולת נפש וזה עוד יותר עיצבן אותה....היא נכנסה הביתה והתחילה להשתולל ולצעוק ואמרה שאם הוא לא יוצא מהבית היא לא תפסיק, אבא שלי לא רצה לצאת והיא המשיכה לצעוק איזה שעה ככה תוך כדי שאני ואחותי מנסות לשכנע אותו שיילך....אמא שלי זרקה דברים ופגעה באבא שלי....וכל הזמן אמרה שיעז לגעת בה כי היא תשלח אותו לכלא...אבא שלי כבר החזיק את הטלפון ורצה להתקשר למשטרה.....לא נתנו לו להתקשר והוא אמר שהוא יילך רק אם אני ואחותי נבוא איתו....אחותי ישר אמרה לו שהיא תבוא איתו ואני נכנסתי לחדר והתחלתי לבכות כמו שבחיים לא בכיתי...אבא שלי נכנס והתחיל לבכות איתי...זאת הפעם הראשונה שאני רואה אותו בוכה...
הוא התחנן אלי שאני אלך איתו כי הוא לא רוצה להשאיר אותי לבד עם אמא שלי.....אמא שלי נכנסה וצעקה עליו שיעזוב אותי ושאני נשארת איתה....בסוף החלטתי להישאר בבית כי לא רציתי להשאיר את אמא שלי לבד ואבא שלי בסוף הלך....אמא שלי אמרה לי שאם אני רוצה שאני אלך איתו ושאני בחיים לא אחזור הבית...
אני לא יודעת מה לעשות, הפעם הם באמת רציניים...אני לא רוצה להשאיר את אמא שלי לבד אבל מצד שני אני יודעת שהחיים שלי יהיו רעים איתה.....מה לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לבת ה-14
ד``ר חיים היילפרין11/06/2008הצטערתי לקרוא על החוויה המזוויעה שעברת... לצערי, באמת אין הרבה שאת יכולה לעשות כאן. אני מניח שאם הוריך יחליטו להיפרד תצטרכי לתמרן בין שניהם, בלית ברירה, עם כל הקושי והכאב שבדבר. כדאי לך בכל מקרה לשוחח על כך, אולי על בסיס קבוע (אם אפשר), עם אדם בוגר ומקצועי כמו יועצת או פסיכולוגית בית הספר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיש מה לעשות!
איתי בן ישראל13/06/2009
אל תחשבי על אמא שלך. תחשבי על עצמך. לפי מה שאת מספרת, אמא שלך מגיבה באלימות ובהיסטריה ואין שום סיבה שתחיי עם אדם כזה. נשמע שאבא שלך רוצה להגן עלייך מהטירוף והאלימות של אמא שלך, אז תני לו להגן עלייך כי בשביל זה יש אבא! אבא שלך נשמע אדם יותר נורמאלי, אבל אולי יש דברים שלא סיפרת עליו... בכל מקרה אל תרחמי על אמא שלך, זה לא התפקיד שלך לרחם עליה, אלא להיפך, זה התפקיד שלה לרחם עלייך, ולא נראה שהיא עושה את זה. אמא שאומרת לבת שלה שאם היא תלך היא לא תוכל לחזור, לא ראויה לדעתי להיקרא אמא.
בגיל 14 יש לך כבר את היכולת לבחור איפה להיות ועם מי להיות. אם תבחרי עכשיו את הבחירה שבאמת טובה בשבילך ושבאמת גורמת לך להרגיש יותר ביטחון ושמחה, תחסכי לעצמך לא רק סבל עכשיו, אלא גם צלקות נפשיות שיכולות לגרום סבל בעתיד.
תבחרי מה שטוב לך, בלי לחשוב על ההורים שלך! אני יודע שזה קשה, ולא רק לאדם בן 14, אלא גם לאדם בן 40, כי הנטייה הזו לחמול ולרחם על ההורים שלנו על חשבון הצרכים שלנו, ובנוסף תחושת התלות בהם, קיימת בנו מגיל ילדות ואפילו ינקות...אל תפלי למלכודת הזו! תדאגי קודם כל לעצמך ותמיד תלכי עם מי שגורם לך לחוש אהובה ובטוחה בין אם זה אבא שלך, אחותך הגדולה, או כל אחד אחר שמוכן לתמוך ולעמוד לצידך באמת ובתמים!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ילדיםצליל03/06/2008
שלום, אני יוצאת עם מישהו 4 שנים ויש בינינו אהבה גדולה, הוא הזכיר מזמן שאינו מעוניין בילדים ועתה שכאנחנו לקראת חתונה אני מאוד מתלבטת אם בכלל להישאר איתו, הנושא מאוד מטריד אותי כי יש בי תקווה שבעתיד הוא כן ירצה אך הוא לא יכול להבטיח זאת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לצליל
טלי מנדיוק03/06/2008לצליל שלום רב,
מהי שאלתך?
בכל אופן אני מציעה כי תפתחי את נושא ההורות טרם הנישואין שלכם.
בהצלחה!
טלי מנדיוק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איך להגיב??חוה01/06/2008
שנינו נשואים עשרות שנים ועובדים מחוץ לבית. ביקשתי מבעלי שפעם ביום ירים אלי טלפון לדקה אחת בלבד מתוך 7 שעות עבודה שעובד, וידרוש לשלומי, ויגלה התעניינות בי, לקבל תשומת לב, וזה דרך חיזור- הוא לא עושה זאת בטענה ש"שוכח" שיש כאלה בעבודה שלו שמסיחים את דעתו ולא עושה זאת בכוונה. וכשאני ארמתי אליו טלפון בכדי להיות היוזמת...., מה היתה תגובתו? :"תרימי אלי טלפון רק למקרים דחופים בלבד ואת שאר הדברים יכולים לדבר בבית..". נפגעתי מאד, שאחרים אצלו במקום הראשון ואני האחרון, ואני מרגישה זלזול אדיר ומובנת מאליו. נשבעתי שארים אליו טלפון רק למקרים דחופים בלבד!!!, אני מרגישה דחוייה, בעלי גורם לי להתרחק ממנו וכולם אצלו במקום הראשון. מה לעשות?? תודה רבה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחוה
טלי מנדיוק01/06/2008לחוה שלום רב,
נשמע כי התקשורת הזוגית שלכם בעניין הטלפונים במהלך היום - לא מובנת.
אני מציעה שתנסי להסביר לבעלך את חשיבות עניין הטלפונים במהלך היום, הסבירי לו את אשר על ליבך.
במידה ואינך מצליחה לקבל ממנו ולו הבנה בנושא, אני מציעה שתפנו אפילו לשיחה אחת או שתיים עם איש מקצוע שינסה לגשר ביניכם, ולעורר אמפטיה והבנה אצל שניכם.
לא להתייאש....
בהצלחה!
טלי מנדיוק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

