פורום וטרינריה - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה דחופה!
    יגאל ממצ'ין
    13/12/2008

    שלום, יש לי גור חתולים בריטי בן 5 חודשים בערך ואתמול בבוקר הוא שלשל. מאז הוא בקושי אוכל ולא שותה אך לא משלשל שוב. היום ההתנהגות שלו רגילה לחלוטין אבל עדיין לא אוכל ולא שותה. מה עושים? אני ממש מודאג

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה דחופה!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לוטרינר מהר

    שושי
    14/12/2008

    היי אני האיתי בסרט הזה חיכיתי ובסוף הכלבה שלי התייבשה והיתה בסכנת חיים כך אותו לוטרינר המון בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התייבשות

    יגאל ממצ'ין
    15/12/2008

    איך גילית שהיא מיובשת? יש סימנים כלשהם? ד"א הוא התחיל לאכול מאתמול וקצת שתה מה אתה ממליץ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גור חתולים משלשל

    ד''ר קרן פרץ
    17/12/2008

    במידה וחתולך טרם חזר לעצמו חשוב מאוד לקחת אותו בהקדם לוטרינר. כל בעל חיים ובעיקר גורים עלולים לאבד הרבה נוזלים עקב שלשולים, הקאות וחוסר אכילה ושתיה. מצבו עלול להתדרדר במהירות ולכן חשוב הטיפול המהיר. בנוסף, חשוב לנסות לברר את הסיבה לשלשולים ולתת טיפול מתאים. שלשולים בגורים יכולים לנבוע ממגוון של גורמים- מטפילי מעיים למיניהם, מחלות מדבקות ואכילה של מזון חדש מסיבה זו חשוב שוטרינר יבדוק אותו וייתן את הטיפול ההולם ביותר.
    בהצלחה ורק בריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פרעושים לצ'ינצ'ילות
    ענב
    12/12/2008

    שלום מזה כמה שבועות אני מגדלת זוג צ'ינצ'ילות (זכר ונקבה) מדהימים ביופיים ובאופיים, בני שנתיים. לאחרונה אני שמה לב כי הם מתגרדים - בתחילה זה היה בתדירות נמוכה אבל לדעתי בימים האחרונים הם מתגרדים יותר. ניסיתי להסתכל אבל כידוע קשה לראות פרעושים ובעיקר בפרוות-צ'ינצ'ילה שהיא סמיכה כלכך. קיבלתי אותם מפינת חי, כאשר ביררתי מולם נאמר לי שלעיתים יש להם פרעושים בפינה אך עד כמה שידוע להם - לא היו מעולם פרעושים לצ'ינצ'ילות (יש שם כלוב צ'ינצ'ילות ענק). מה כדאי לעשות? אני יודעת שאלו חיות רגישות ואני לא רוצה להשתמש בקוטל-טפילים לא מתאים, אם בכלל. תודה מראש ענב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פרעושים לצ'ינצ'ילות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פרעושים לצ'ינצ'ילות

    ד''ר קרן פרץ
    16/12/2008

    אני ממליצה להפנות את שאלה זו לוטרינר המתמחה בחיות אקזוטיות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חיסון לכלב
    אדיר
    11/12/2008

    כלבתי בת שלש שנים, ואחרי מחקר על חיסונים לכלב מצאתי שכמות הרווחים של וויטרינר על חיסונים היא יותר מרופא שיניים. שאלתי מאוד פשוטה, ישנם ארבעה חיסונים שנתיים, האם אני יכל לתת לה את החיסונים בעצמי, ואם לא, אנא תפרטי לי, מכיוון שאני לא מוצא סיבות, ובמידה וישנה אפשרות היכן אפשר לקנות אותם. אני מודה לך אדיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חיסון לכלב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חיסונים לכלב

    ד''ר קרן פרץ
    16/12/2008

    חשוב להבין שכשאתה מגיע לוטרינר על מנת לעשות חיסון זהו הזמן בו הוטרינר בודק את חיית המחמד שלך.הוטרינר מבצע בדיקה גופנית מלאה לכלב טרם החיסון. הוא גם שואל אותך מגוון שאלות לגבי מצבו הכללי של הכלב ובהתאם לבדיקה ולהסטוריה המתקבלת ממך הוא מחליט אם לחסן את הכלב או לא. ישנם מקרים בהם מוצאים עדות לבעיה כזו או אחרת והוטרינר מחליט שלא כדאי לחסן בשלב זה. העוסקים ברפואה וטרינרית למדו שנים רבות על מנת להיות מוסמכים לתת טיפולים לחיות. מסיבה זו הוטרינר הינו זה שיכול לבדוק את חיית המחמד ולבחון אותה בעין מקצועית, מה שאדם שלא למד רפואה וטרינרית יכול לעשות בצורה מוגבלת מאוד- אם בכלל. מסיבה זו גם חיסון הכלבת ניתן רק על ידי וטרינר על פי חוק.
    במקרים בהם לא נדרשת בדיקה מקיפה - עדיין מתן זריקות הינו באחריות הוטרינר, וכאשר קיימות תופעות לואי לטיפול או לחיסון- הוא יודע מה עשה וכיצד עשה זאת- ולכן גם יכול לטפל בהתאם.
    עלויות הטיפולים נקבעות בהתאם להחלטתו של הוטרינר וזכותך המלאה לחשוב שהן גבוהות או נמוכות- אין זה משנה את העובדה שאלה הם. אני מניחה שאפשר במקרים מסויימים גם לתקן את הרכב ואת המחשב לבד ואפילו להזריק לעצמך או לקרוביך זריקות ולתת טיפולים על דעת עצמך וללא ביקורת רופא. זו בחירה שאתה יכול לעשות. למזלנו הספקים שלנו לא מחלקים חיסונים להזרקה חופשית בבית משום שאלה גם יכולים לפגוע בבריאות החיה במתן לא נכון וגם עלולים להוות סכנה לאנשיםבמקרים מסויימים (החיסון עצמו, הנשא שלו, המזרק, המחט- וכיוצא באלה).
    והערה אחרונה- קיימים יותר מ4 חיסונים בשנה לכלב- באם מבצעים את הפרוטוקול נכון. לגבי מי מרויח יותר או פחות בין הרופאים- השואה לא במקומה ולא נכונה (למרות המחקר המקיף שעשית :-)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם לקצץ זנב לחתול???
    מאיה
    10/12/2008

    הי, יש לי חתול שחי רוב הזמן בחצר. מצאתי אותו פצוע כשהיה בן 3 חודשים. היום הוא שנה ושלוש. כבר כשמצאתי אותו הזנב היה משותק בגלל הפציעה, אבל רציתי לתת צ'אנס אולי הזנב יחלים. היום ברור שהזנב משותק ממש מהגב. הזנב גדול ויפה, אבל נסחב, נחבט ברצפה כשהוא קופץ, ונראה לי שגם כבד לחתול. אני לא יודעת אם הוא סובל מזה, ואם יוקל לו אם נקצץ את הזנב. זה גם יהיה לי חבל לכער אותו כי צריך להוריד את הזנב לגמרי מהבסיס. אני צריכה לסרס אותו ומתלבטת אם לקצץ את הזנב יחד עם הסירוס. אשמח לחוות דעת. תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם לקצץ זנב לחתול???

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קיצוץ זנב

    ד''ר קרן פרץ
    16/12/2008

    האם הזנב נראה פצוע בעקבות הגרירה שלו על הריצפה? האם לקטוע את הזנב או לא, תלוי בעיקר אם החתול סובל מכך והאם הזנב נפצע באופן קבוע. צריך שוטרינר יבדוק את הזנב על מנת להעריך עד כמה חמורה הפציעה ובאמת מאיזו נקודה. האם ראית את החתול עושה צרכים? חשוב לנסות לראות אם יש לו שליטה על צרכים, גם על מתן שתן וגם על מתן צואה. זה יכול לעזור להעריך באיזו נקודה הפציעה. אם נראה שזה מפריע לו והוא כבר עובר את הסרוס אולי כדאי כבר "לנצל" את אותה ההרדמה לצורך הפרוצדורה. אני ממליצה להתייעץ עם הוטרינר שיבדוק אותו ויסרס אותו על מנת לקבל את ההחלטה.
    רק בריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חתולתי מתה.
    איתמר
    10/12/2008

    שלום, אני לא הרבה במילים אבל החתולה שאיתה גדלתי נמצאה היום מתה. החתולה הייתה בת 10 ומצאנו אותה מתה ליד הבית ללא שום פגיעה חיצונית כלשהי. אני מאוד רוצה לדעת מה יכולות להיות הסיבות לזה ואם יש סיכוי שזה בכל זאת לא טבעי. אני צריך לדעת בשביל השקט שלי עם עצמי, אז אשמח אם תענו לי. תודה, איתמר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חתולתי מתה.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חתולה שנפתרה

    ד''ר סמדר טל
    10/12/2008

    צר לי על אובדנך. זה מאוד קשה לאבד חתול או כלב, בטח אחרי כל כך הרבה שנים יחד. לפי התאור שלך נשמע שהמוות היה די פתאומי אך עם זאת הסיבות יכולות להיות רבות, בייחוד בחתולה בת 10. לגבי שאלתך האם יתכן ומדובר במוות לא טבעי,אינני בטוחה שאני מבינה למה הכוונה, בחתול שיוצא מהבית לצערי לא ניתן לשלול הרעלה אך גם לא ניתן לשלול בעיה רפואית כלשהי. אם הינך מאוד מעונין לדעת ממה היא נפתרה אתה יכול לשלוח את הגופה שלה לנתיחה אחרי המוות. אך אולי בכל זאת כדאי לזכור אותה כפי שהיתה ולהיאחז בזכרונות הטובים שהיו לכם איתה.
    משתתפת בצערכם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פקינזית בת 8
    שושי
    09/12/2008

    שלום הפקינזנת שלי שישלה והקיאה יומים ממש קל שיום שלילי שלשלה דם אדום ממש אבל נשארה די חזקה אחרי מספר שעות שעשתה שוב דם דמי וגם המצב שלה הדרדר לקחתי אותו לוטרינר ואז הדרדר עוד היא היתה מיובשת מאד קיבלה עירוי פלוס תרופות ושהתרופות בעירוי הסתימו התחיל קוצר שנימה חריף מאד כמו אסטמה והיא לא יכלה לנשום ממש בקושי אז העברנו אותו במהירות לבית חולים הוטרינרי כי היא היתה צריכה חמצן שם עשו צילומי רנטקן ואולטרסנד ומצאו שיש לה בצקת קשה סביב הלב הריאות והאף הסיכוי שלה לשרות היה קטן מאד אבל היא עברה את הלילה בבית החולים בסדר והיום ארבע ימים ימים אחרי ובלי חמצן יומים כבר מטופלת על ידי כדורים בבית שאלותי הם יש לה אישון אחד מורחב מאד? מה אומר ומה ניתן לעשות היא חלשה מאד מאש בקושי עומדת? מה יתן לעשות? האם היא תחזור לעצמה ? היא לא רוצה לאכול כלום ביומים אללו בבית אכלה ביחד חצי ביצה מה עושים? הכדורים שנותנים לה פוזיק רבע כדור כל 8 שעות טוב? או צריך משהו אחר? מינון שונה? כדור בשם אנלפריל 5 חצי כדור כל 12 שעות טוב? או צריך משהו אחר? מינון שונה? האם ניתן לתת משהו התיאבון? היא שותה מלא עושה פיפי ופעם אחד קקי רך בלי דם לא מקיאה יותר היא גם מעוקרת יש לציין בריאה היתה תמיד אנחנו מבקשים שתעזרו לנו לעזור לה ולתת לנו מענה לשאלות הרבות שלנו וכל טיפ עזרה או טיפול נוסף שאפשר לתת לה כדי שתצא מהמצב הזה תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פקינזית בת 8

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פקינזית בת 8

    ד''ר סמדר טל
    10/12/2008

    לפי התאור שלך אני מבינה שהכלבה סובלת מבעיית לב. אם היא כבר יומיים בבית ולא חל שום שיפור במצבה, על פי התאור שלך, מומלץ לקחת אותה לביקורת בבית החולים או אצל הוטרינר שלכם. באופן כללי זה יכול לקחת זמן עד שהיא תתאושש אך הייתי מצפה לראות שיפור כלשהו ומדבריך נשמע שאין ואולי אף חלה התדרדרות. המלצתי היא לקחת אותה לוטרינר לבדיקה על מנת שיוכל להעריך את מצבה הכללי.אינני יכולה להמליץ על טיפול תרופתי כזה או אחר מבלי לראות את פרטי התיק הרפואי של הכלבה, אני מניחה שאם אתם פועלים על פי ההנחיות שקיבלתם בבית החולים הוטרינרי המינונים וסוגי התרופות מתאימים למצבה של כלבתכם. התרופה שהכלבה מקבלת בשם פוסיד הינה תרופה משתנת וזו הסיבה שהיא עושה כעת הרבה פיפי.
    רק בריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה ( מהלילה החל שיפור )

    שושי
    10/12/2008

    שלום מאתמול בלילה הכלבה שלנו דונה התחילה להסתובב בבית לנבוח קצת לקשקש בזנב ויותר לאכול אני נותנת לה ביצה קשה גבינה לבנה קוטצ כי קשה לה לבלוע וזה יותר קל לה לאכול את האוכל היבש היא לא רוצה להריח אפילו האם האוכל שאני נותנת לה החשב טוב לה?? האם להוסיף לה עוד מאכלים ומה להוסיף?? היה לה שלוש פעמים המשך השלושה ימים האחרונים מין התקף שהיא נוטה הצידה ומתחילה לרעוד הפנים שלה משדרות אפטיות היא לא מגיבה זה נראה שהיא חירשית ולא רואה בהתקף הזה היום לא היה התקף כזה מקווה שלא יהיו יותר זה מפחיד מאד ומלחיץ מה זה יכל להיות?? תודה רבה על תשובתך הקודמת אלמה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התקפים

    ד''ר סמדר טל
    17/12/2008

    במידה וההתקפים האלו חוזרים על עצמם או במידה ומצבה הכללי לא משתפר יש לקחת אותה לביקורת אצל הוטרינר המטפל בהקדם. התקפים אלו עלולים להיות מסוכנים ויש לאבחן את מקורם ולתת טיפול בהתאם.
    בהצלחה ורק בריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שעלת המכלאות
    מאי
    09/12/2008

    היי, שלחתי את הכלב שלי,גור בן 5 חודשים לאילוף בן 3 שבועות בפנסיון. הוא חזר לפני יומיים והוא לא מפסיק להשתעל!!! הוא מתנהג כרגיל, אוכל משחק והכל אבל הוא פשוט לא מפסיק להשתעל..הוא נתקף לפתע בשיעול מבהיל עם תנועות שנראות כאילו הוא הולך להקיא אבל בסוף הוא לא מקיא.. התקשרתי לוטרינר שלי והוא אמר שזה כנראה שעלת המכלאות ונתן לי מרשם לתרופה אנטיביוטית. הבעיה שהכלב שלי נמצא כרגע רוב הזמן בכלוב האילוף שלו וקראתי שכדיי שהמחלה תעבור רצוי שיהיה בסביבה נוחה ולא מלחיצה. האן כדאי להוציא אותו מכלוב האילוף? ואחרי כמה זמן הוא אמור להפסיק להשתעל מיום נטילת התרופה? אני רק רוצה לציין שהוא מחוסן בינתיים רק במשושה אחד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שעלת המכלאות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שעלת המכלאות

    ד''ר סמדר טל
    10/12/2008

    סביר להניח שהשיעול יעבור בעזרת הטיפול אנטיביוטי. מומלץ בתום הטיפול לחזור לוטרינר שלך לביקורת על מנת לוודא אכן שסימני המחלה נעלמו. אם השיעול עדיין מאוד טורדני ניתן בנוסף לטיפול האנטיביוטי לטפל בנוגדי שיעול למיניהם וטיפול תומך, הכולל מנוחה במקום חם, יבש, ומוגן מפני הרוח. לאחר הטיפול, צפוי שיפור חלקי תוך שבוע לערך. אם לא ניכר שיפור תוך פרק זמן זה, יש לבצע בדיקה חוזרת, שתכלול צילומי רנטגן של בית החזה, לצורך הערכת האפשרות שהזיהום התפשט, והערכת חומרתו.
    בתום הטיפול אני ממליצה להמשיך בסדרת חיסוני המשושה שכלבך צריך לקבל. עד שהוא לא מסיים את כל החיסונים הוא מאוד חשוף למחלות ומומלץ לא להוציאו מהבית לטיולים. כמו כן מומלץ בתום הטיפול לבצע חיסון כנגד שעלת.
    רק בריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סרטן
    בוניטה
    02/12/2008

    שלום רב!! לפני שבוע כלבתינו האהובה עברה ניתוח להסרת שלושה גידולים ולשלוח לביופסיה. שניים היו שומן אך השלישי נודע לנו היום שהוא סרטני. התחושות מאוד קשות וקשה לי מאוד. הוטרינר שלנו כרגע בחו"ל אמור לחזור בכל יום ובינתיים אנחנו מחכים לו כיוון שמאוד סומכים עליו. השאלה שלי: מה הם סיכויי החלמה ???? האם כימותרפיה נעשית אצל הוטרינר המקומי או בבית חולים לכלבים??? אני מבולבלת מלאה ששאלות וכל הזמן מלטפת את המתוקה שלי - אני כל כך אוהבת אותה!!! היא לימדה אותי כל כך הרבה!!! מאוד קשה לי תודה ומחכה לתשובה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סרטן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך מידע

    בוניטה
    03/12/2008

    ברצוני להוסיף מספר פרטים שכרגע נתן לי הוטרינר. מדובר בMAST CELL TUMOR בדרגה 2-3. כיוון שהיום בהוצאת התפרים הרגשנו בעוד שתי בליטות החליט להתחיל טיפול עם פרדניזון- 2 כדורים ביום. בנוסף קיבלה אנטיביוטיקה כיוון שאחד התפרים נפתח ויש מעט זיהום- צפורל אני חוששת מהערבוב אך הרגשתי שעליי להחליט מהר כיוון שהרופא הקבוע שלי חוזר רק ביום ראשון ו4 ימים ללא טיפול זה עלול להיות מסוכן במקרה שלנו. אשמח לדעתכן ומעט הסבר על הטיפול- הרופא אמר שהיא תבקש יותר לשתות ולאכול . האם משהו נוסף??? תודהמראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גידול מסוג מאסט

    ד''ר סמדר טל
    10/12/2008

    צר לי לשמוע על כלבתך ואני מקווה שהיא מרגישה טוב יותר. בגידול מהסוג שאת מתארת מומלץ במקרים מסוימים (דרגה 3 ומעלה) לתת טיפול כמותרפי. כמו כן יש לראות בדוח של הביופסיה האם המסות הוסרו במלואן. אם את רוצה חוות דעת נוספת ניתן להיוועץ עם וטרינר אשר מומחה לאונקולוגיה.ישנה מומחית אחת בבית החולים הוטרינרי בבית דגן ובמכון חוות דעת הנמצא בבית ברל. מומלץ לקבל עותק של התיק הרפואי של כלבתך ועותק עם פרטי הביופסיה.
    לגבי השילוב של סטרואידים (פרדניזון) ואנטיביוטיקה (צפורל) אין מה לדאוג. יש לקחת בחשבון שאחת התופעות לוואי של הסטרואידים זה שתיה מרובה והשתנה מרובה.
    בהצלחה ורק בריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גור אחרי תאונה
    יערה
    01/12/2008

    שלום,אתמול גור שלי נדרס על ידי אוטו .הוא שבר רגל אחת מכדימה שהיא מגובסת. ברגל האחורית יש שבר מתחת לגולה של מפרק הירך(עצם הפימור?)זאת אומרת שהגולה בתוך המפרק עם חתיכה קטנה של העצם והעצם עצמה מנותקת.הווטרינר שהגעתי אליו המליץ על ניתוח להוצאת הגולה וביטול המפרק.האם זאת האפשרות היחידה?האם במקרה שלא נעשה את הניתוח ונשאיר את העצם כמו שהיא יש סיכוי שהגור ילך על הרגל הזאת?הוטרינר שלי אמר שכן. אשמח לתגובתכם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גור אחרי תאונה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גור אחרי תאונה

    ד''ר קרן פרץ
    10/12/2008

    מהתיאור שלך נשמע שהאופציה הטובה ביותר עבור כלבך עלול להיות ניתוח אך קשה לי לומר בוודאות מבלי לראות את צילומי הרנטגן. כמו כן זה תלוי בגודל וגיל הכלב. אם את מעונינת בחוות דעת נוספת כדאי להביא עימך את צילומי הרנטגן שנעשו על מנת שיהיה ניתן לתת תשובה מושכלת בנושא.
    בהצלחה ורק בריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פיפי וצואה בבית
    שיר
    29/11/2008

    דבר ראשון רציתי להודות על התשובה המפורטת לשאלתי הקודמת. שלה נוספת. כלבת הפודל הננסית שלנו היא כבר בת 3 חודשים. אני מאוד מאוד רוצה לגמול אותה מעשיית צרכים בבית. שאלה ראשונה איך אני עושה זאת מהר וחלק. לציין שאני נותנת לה 3 ארוחות ביום לפי מינון שהוטרינר נתן לי מורידה אותה הרבה מאוד פעמים ביום. היא בדרך כלל שומרת את הצרכים ועושה אותם רק שמגיעים הביתה. דבר שמאוד מתסכל אותי. בנוסף בטיול הלילי שלה היא מאוד מפחדת לטייל ומתעקשת לחזור מיד הביתה. היא מסרבת ללכת ונצמדת לדלת האינטרקום. אני מרימה אותה מתרחקת כמה מטרים מן הבית ולאחר מכן נותנת לה להסתובב. אך היא בשלה, רק להגיע הביתה שכן היא מושכת לכיוון זה. אודה על תשובה שיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פיפי וצואה בבית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פיפי וצואה בבית

    ד''ר קרן פרץ
    01/12/2008

    חינוך לצרכים עלול להיות מתסכל ודורש הרבה מאוד סבלנות. אם כלבתך כבר מחוסנת ויכולה כבר לצאת מהבית יותר קל להרגיל אותה. אך במידה והיא איננה מחוסנת עדיין חשוב לשמור אותה בבית על מנת שלא תדבק במחלות מסוכנות. במקרה זה חשוב להניח עיתונים בבית באזור ספציפי בו רוצים שהיא תעשה את הצרכים שלה. בכל פעם שאת רואה שהיא הולכת לעשות את צרכיה חשוב להוציא אותה מהבית או להניח אותה באזור המיועד. חשוב להקפיד לתת לה חיזוקים חיוביים בכל פעם שהיא עושה את הצרכים בחוץ או במקום המיועד בבית. אם את לא תופסת אותה ממש בשעת מעשה עושה במקום אסור אין טעם לנזוף בה מאחר והיא לא תדע לקשר בין שני האירועים. במידה ואת רואה שאת מתקשה עם החינוך אני ממליצה להתייעץ עם מאלף מנוסה שיוכל לתת לך מספר טיפים והכוונה נכונה.
    בהצלחה ורק בריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    ירמי
    27/11/2008

    שלום רב, לכלב שלי יש ריח נורא מהפה. אפשר לקבל המלצות מהם הטיפולים האפשריים? תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ריח רע מהפה

    ד''ר קרן פרץ
    01/12/2008

    ראשית יש לקחת את הכלב שלך לבדיקה אצל הוטרינר. חשוב לוודא שהריח אכן נובע מהפה. הוטרינר יוכל להעריך את מצב הפה, להצביע על בעיות, באם קיימות, ובמיוחד על אבנית וסימנים של דלקת חניכיים.
    לאחר הבדיקה יוכל הוטרינר להמליץ לכם האם יש צורך לבצע ניקוי שיניים לכלבכם. ניקוי שיניים הינו פעולה הדומה לפעולה של שיננית בו מסירים את האבנית על ידי שימוש במכשיר דנטלי תחת הרדמה. לאחר פעולת הניקוי חשוב מאוד להמשיך לשמור על בריאות הפה של כלבך בעזרת ציחצוח שיניים ומזון מתאים.
    במידה והוטרינר לא ממליץ על ניקוי שיניים בשלב זה חשוב בכל זאת להקפיד בבית על מספר פעולות פשוטות. האכלת מזון בריא ומאוזן, חטיפים שהינם בריאים לחיית המחמד ושומרים על השיניים, צחצוח שיניים באופן שוטף בבית, ובדיקות תקופתיות לשיני הכלב ע"י וטרינר.
    האכלת סוג מזון לא מתאים לבעל החיים עלול לגרום לבעיות דנטליות אצלו. האכלת מזון יבש עדיפה על מזון מורטב או מפחיות, משום שהוא מתחכך בשיניים, ומסיר פלאקים חידקיים, שעלולים להתקשות, ולהפוך לאבנית. ניתן להשתמש גם במזונות אשר מיועדים במיוחד לשמירה על שיני חיית המחמד, במיוחד באם כלבכם בעל נטייה טבעית או גנטית לבעיות אבנית בשיניים.
    צחצוח השיניים מסיר פלאק ועוזר לשמור על בריאות הפה. חשוב להשתמש במשחת שיניים המיועדת לכלבים ולא של אנשים מאחר וחומציות הפה שלנו שונה מחומציות הפה של כלבכם. כמו כן את פעולת הצחצוח חשוב לעשות עם מברשת שיניים רכה ועדינה. חשוב להקפיד לצחצח בתדירות של לפחות 3 פעמים בשבוע. אם כלבך מתנגד יש לעשות זאת בצורה הדרגתית. בתחילה תן לו להתרגל לטעם המשחה. בהמשך תן לו להתרגל להימצאות של האצבע שלך בפה שלו, בעיקר חשוב שיתרגל למגע עם אזור השיניים האחוריות ביותר. בהמשך הרגל אותו למברשת שיניים בשילוב עם משחת השיניים.
    רק בריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תחש לאחר סירוס
    מור
    24/11/2008

    שלום רב הכלב שלי, מסוג תחש ננסי עבר אתמול סירוס והוא כל הזמן מתעסק בפצעים שלו. ניסינו לשים לו צווארון אבל בגלל שהוא כ"כ ארוך וגמיש, הוא הגיע לפצעים גם איתו. ניסינו גם להאריך את הצווארון אבל עכשו הוא כ"כ גדול עד שהכלב ממש מוגבל כשהוא לובש אותו. הוא לא מסוגל להגיע בעצמו לכלים של האוכל והמים והוא ממש אומלל. יש לך רעיון מה אפשר לעשות? הבנתי שיש מתקן שעוצב במיוחד לתחשים, למטרה הזאת. את יודעת אולי איפה אפשר להשיג אותו? בתודה מראש- מור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תחש לאחר סירוס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תחש לאחר סרוס

    ד''ר קרן פרץ
    27/11/2008

    אני מצטערת אבל אני לא מכירה "מתקן" מיוחד לתחשים. באמת בגלל המבנה הפיזי שלהם הם צריכים קולר יחסית ארוך על מנת לא להגיע לתפרים. אם אתם רואים שקשה לו להגיע לכלי אוכל ומים צריך להוריד לו את הקולר על מנת שיאכל וישתה אך ורק תחת השגחה ומיד להחזיר לו את הקולר אחר כך. קחי בחשבון שהתקופה הזו עם הקולר היא יחסית קצרה, רק עד הוצאת התפרים. במידה והוא יהיה בלי הקולר זה רק עלול להחמיר ולהסתבך.
    רק בריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מחלות כלבים
    לי
    23/11/2008

    היי
    רציתי לשאול האם כליבם יכולים לשאת את נגיף האיידס?
    כלומר, האם כלב יכול להידבק באיידס מבן אדם או בן אדם יכול להידבק באיידס מכלב?
    בתודה.
    אלונה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מחלות כלבים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כלבים ואיידס

    ד''ר סמדר טל
    23/11/2008

    לא ידוע על שום נגיף של איידס בכלבים ולא על הדבקה של אדם מכלב או כלב מאדם.
    בחתולים קיים נגיף מקביל לאיידס של אנשים שנקרא FIV=feline immunodeficiency virus. וירוס זה אינו עובר לחתול מן האדם או להפך לפי הידוע מחקרית עד היום.


    רק בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חתול בית שגם שמסתובב כל היום ברחוב
    אליס
    22/11/2008

    אחותי הקטנה הביאה חתול קטן שרק נולד לבית ושיכנעה את ההורים להשאיר אותו בבית אבל אחרי 3 חודשים בערך הם התחילו לשחרר את החתולה לטייל בחוץ.. אז היא ישנה בבית - אוכלת,מטיילת, קופצת על השולחנות, מיטות וכו' אחרי שהיא מסתובבת בחוץ שעות ארוכות גם בקרב חתולים אחרים! חוץ מזה, הם אף פעם לא לקחו אותה לבדיקה וטרינרית!!! השאלה שלי אם זה מסכן את הבריאות שלי אם חי בבית חתול שרוב היום מסתובב ברחוב ומי יודע איזה מחלות הוא יכול לתפוס, מה גם שלא חיסנו את החתולה ולא לקחו אותה לאף בדיקה וטרינרית!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חתול שחי בבית ויוצא החוצה

    ד''ר סמדר טל
    23/11/2008

    צריך להתחסן ולהבדק על ידי וטרינר. לא קיימות מחלות רבות שעוברות מחתול לאדם - אבל אלה שעוברות עלולות להיות מלא נעימות ועד אפילו קשות מאוד. דוגמאות נפוצות הן פטרות למיניהן, טפיל הקלמידיה(שאם לא מחסנים כנגדו החתול עלול לחלות ואף להסביק בן בית), ומחלות נוספות.

    אני ממליצה לכם בחום לגשת לבדיקה וחיסון.

    רק בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוכל לכלבים ורחצה
    שיר
    18/11/2008

    לפני יומיים הבאנו לילדים כלבת פודל מתוקה בת חודשיים וחצי. הכלבה מקבלת מזון בשם פרו-פאק פרפורמנס לגורים רציתי לשאול האם איכות המזון הזה טובה מספיק לי המליצו על רויאל קנין או הילס סיינס דיאט או יוקנובה (איימס) או טכניקל. האם המזונות הללו עדיפים? האם כדאי לרחוץ כלבה כל כך קטנה ואם לא באיזה גיל מומלץ תודה על תשובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אוכל לכלבים ורחצה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גורה חדשה

    ד''ר קרן פרץ
    19/11/2008

    ראשית תתחדשו על הכלבה החדשה, אני בטוחה שהיא מאוד מתוקה. ישנם בשוק מגוון של מזונות חלקם טובים יותר וחלקם טובים פחות, אך אינני יכולה להמליץ לך במסגרת זו על מזון כזה או אחר. חשוב לשים לב שהכלבה תאכל מזון המיועד לגורים ולמעט לתת לה תוספות של מזון ביתי. תוספת של מזון שהיא לא רגילה אליו כמו מזונות עם תבלינים, מוצרי חלב למיניהם או מזונות מאוד שמנים עלולים לגרום לה להרגשה לא טובה ולעיתים אף לשלשולים או הקאות. ישנם דברים האסורים בכל גיל לתת וזה מזונות המכילים בצל, שום, שוקולד, ענבים או צימוקים, מזונות אלו עלולים לגרום להרעלה בכלבים.
    לגבי הרחיצה אם היא לא מאוד מלוכלכת הייתי מחכה שתהיה קצת יותר גדולה טרם הרחיצה. מומלץ לרחוץ אותה עם שמפו המיועד לכלבים ולא עם שמפו של אנשים מאחר וחומציות העור שלה שונה משלנו. יש להיזהר על אזור האוזניים והראש מפני כניסה של מים וסבון. מאחר והיא גורה וגם קטנה בגודלה חשוב מאוד לייבש אותה היטב לאחר הרחיצה על מנת שלא תתקרר.
    בעוד כשבוע, לאחר שקצת הסתגלה אליכם, כדאי לקחת אותה לבדיקה ראשונה אצל וטרינר על מנת שיוכל לבדוק אותה ולוודא שהיא נראית בריאה ואף להמליץ לכם על מזונות למיניהם. כמו כן היא צריכה להתחיל לקבל חיסונים. בתור גורה היא צריכה לקבל 3 חיסוני משושה, חיסון כלבת ושבב, טיפול נגד תולעי מעיים ואחר כך טיפול כנגד תולעת הפארק.
    בהצלחה ורק בריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום