מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שימוש בסטראונז ולחץ דם גבוהלימור18/07/2016
דר שלום
אני בת 42 נוטלת נורמיטן 25 פעמיים ביום.
אף אוזן גרון בגלל נזלת אלאגית נתן לי ספריי סטראונז למשך שלושה חודשיים פעמיים ביום.
2 לחיצות בכל נחיר.
לאחר שימוש בזמן ממושך זה הרוקח אמר לי שזה מעלה את לחץ הדם.
בתקופה זו לא מדדתי. האם זה באמת מהווה בעיה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שימוש בסטראונז ולחץ דם גבוה - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי23/07/2016התרסיס מכיל TRIAMCINOLONE, שהינה תרופה מקבוצת הסטרואידים.
המינון נמוך מאוד בכל מנה ולכן יש סיכוי קטן של השפעה על לחצי הדם.
בכל זאת כדאי למדוד לחץ הדם מפעם לפעם על מנת לאשר שאין כל תופעת לוואי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם ואזידופ גורם לעלייה בדופק?יפה15/07/2016
לחץ הדם שלי הוא 170/90-100 וקיבלתי 10 מ"ג ואזידופ. אני נוטלת את הכדור מזה שבוע. לחץ הדם לא ירד. כמה זמן לוקח לכדור לפעול או שהכדור לא מתאים? בנוסף אני מרגישה עלייה בדופק. האם הכדור אחראי לזה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם ואזידופ גורם לעלייה בדופק? - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי16/07/2016שיא הפעילות של התרופה יכול להגיע לשבועיים.
יכול ה להופיע עליה בדופק בעקבות נטילת הכדור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על תגובתך
יפה16/07/2016הכוונה היא שעלייה בדופק יכולה להתרחש בשבועיים הראשונים לנטילת התרופה ואחר כך הדופק יחזור לקדמותו?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על תגובתך - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי16/07/2016הכוונה שההשפעה המקסימלית של התרופה מתייצבת כשבועיים לאחר התחלת הטיפול.
הופעת דופק מהיר עם ה- VASODIP הינה נדירה. אם התחושה לא תחלוף בשבועות הקרובות כנראה יהיה צורך להחליף את התרופה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה, עזרת לי מאד
יפה16/07/2016אם כך יש לצפות שגם ערכי לחץ הדם ירדו תוך שבועיים מנטילת התרופה? כיום, שבוע לאחר התחלת התרופה, יש לי 170/100.
ייתכן שכיוון שאני כבר שנתיים עם ערכי לחץ דם גבוהים יש קושי לאזן אותו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה מהווה תחליף לטנסופריל 5 מ"ג שהפסיקו לייצר ? תודה!!!משה10/07/2016* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
מה מהווה תחליף לטנסופריל 5 מ"ג שהפסיקו לייצר ? תודה!!! - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי16/07/2016התרופה שייכת לקבוצת מעכבי ה- CONVERTING ENZYME.
RAMIPRIL ו- ENALAPRIL הם האופציות הקיימות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לחץ דם גבוה ובדיקה הורמונלית לבניטלי10/07/2016
שלום
בני בן 32 מתגורר בארצות הברית סובל מזה 5 שנים מלחץ דם גבוה . בבדיקה שיגרתית לאחר שקיבל התקף חרדה מאוד רציני נילקח לבית חולים ולאחר מכן בביקור אצל רופא משפחה נאמר שיש לך לחץ דם גבוה . ניבדק קרדיולוגית וניבדק בדיקת כליות הכל תקין אולטרסאונד.
יש לו גם כולסטרול גבוה מזה שנתיים . אין לנו מצב של לחץ דם גבוה במשפחה.
לאחרונה קראתי שלחץ דם גבוה בגילאים תעירים יכול לנבוע מבעיה הורמונלית . האם יש מצב ואיזו בדיקה צריך לעשות?
בבדיקה אצל יונה לאור מומחית בבדיקה דרך גלגל העין נאמר לנו שהאלדוסטרון שלו גבוה .
האם יש קשר ללחץ דם ואיך עושים את הבדיקה
אודה לך אם תשיב לי אני מאוד מודאגת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחץ דם גבוה ובדיקה הורמונלית לבני - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי16/07/2016אפשרלבדוק רמת האלדוסטרון בדם ביחד עם רמת הרנין.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לד''ר ויקטור פרחויקי - עמידה ממושכתחסוי08/07/2016
שלום ד"ר,
אני בשנות העשרים שלי. מזה שנים רבות מאוד, יש לי קושי גדול לעמוד הרבה על הרגליים ברצף.
אדגיש כי הקושי הוא לא אורטופדי (= כאבים ברגליים), אלא הרגשה כללית לא טובה, חולשה, מעט מאוד סחרחורות, וצורך חזק פשוט להתיישב ולשתות קצת. אני אדם בריא לחלוטין ובאופן כללי זה כמעט ולא מפריע לי בתפקוד היום-יומי למעט מקרים שאני נדרש לעמוד הרבה כגון טיולים ועבודות הבית.
אני יודע שצריך להיבדק ע"י רופא במקרה כזה אך מאחר וזה מלווה אותי כבר שנים רבות, הייתי שמח לשמוע את דעתך, אולי אפילו מבלי להתייחס למקרה שלי באופן אישי - ממה דבר כזה יכול לנבוע והאם יש טיפול לבעיה?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה לד''ר ויקטור פרחויקי - עמידה ממושכת - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי09/07/2016כפי שכתבת צריך שרופא ייבדוק אותך על מנת לבדוק אם יש ממצאים כלשהם בבדיקה הגופנית.
באופן תיאורטי היתי רוצה לדעת מה לחצי הדם כאשר אתה משנה תנוחה למעשה לחץ הדם עשוי לעלות כאשר אתה עומד, אבל במצבים מסויימים יורד ויכול להתבטא בחולשה וסחרחורת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תרופת וקטור ותופעות לוואי אפשריותדרור02/07/2016
לאחרונה הוחלפה לי את התרופות להורדת לחץ דם מלוסרטן לוקטור, בזמן האחרון אני מרגישה נימול בכפות הידיים האם זה קשר לתרופה וקטור? האם זו תופעת לוואי כלשהי לרופה החדשה אצלי?
אני מקבת בנוסף גם נורמלול, , מיקרופירין וניפידילונג, בתודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תרופת וקטור ותופעות לוואי אפשריות - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי04/07/2016כל תרופה חדשה יכולה לגרום לתופעות לוואי.
הדרך היחידה לאשר זאת הינה להפסיק את התרופה ולעקוב אחרי התופעה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיה2220/06/2016
מה הסיכויים לקבל התקף + שבץ
לשמנים עם טריגלצרידים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיה - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי22/06/2016השאלה לא ברורה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לחץ דם שונה שיד שמאל מוטת כלפי מטהיוגב14/06/2016
שלום,נמצא אצלי שכאשר אני יושב או עומד והיד מוטת למטה באופן טבעי אז הלחץ הדיאסטולי שלי קופץ ל 90 פלוב... ואז אם אני יושב על כיסא ומניח את היד על השולחן הוא תקין ויורד ל 80 בערך, לעומת.זאת.ביד ימין זה לא קורה כלומר לא משנה איך היד תהיה זה בערך אותו טווח.
אני בן 33 עושה פעילות גופנית ללא מחלות או רקע ולא שמן,טיפה מעשן וזהו. עשיתי הולטר לחץ דם וגם שם ניתן לראות קפיצות שונות בגלל שלפעמים אני יושב רגיל ולפעמים עם יד על השולחן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחץ דם שונה שיד שמאל מוטת כלפי מטה - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי16/06/2016מה השאלה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כדור וזופיד 10 מ"ג להורדת לחץ דםאסתר13/06/2016
לפני 5 ימים הפסקתי לקבל כדור אוקסר והתחלתי לקחת כדור וזופיד 10 מ"ג .לחץ הדם ממשיך להיות בסביבות 150-160 סיסתולי, דיאסטולי 85-88. הדופק עלה והוא בסביבות 95.מבקשת לברר 1- האם העליה בדופק נגרמת מכדור הוזופיד 2- האם יש סיכוי שכדור הוזופיד יוריד את לחץ הדם בהמשך. להדגיש היום יום חמסין. בכבוד ומתודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כדור וזופיד 10 מ"ג להורדת לחץ דם - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי16/06/2016הדופק עדיין בגדר הנורמה. יש להמתין שבועיים של טיפול על מנת לקבוע אם יש או אין תגובה לטיפול החדש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הולטר לחץ דם לאחר 5 ימים ללא תרופהאמיל08/06/2016
אני בן 65, לפני מספר חודשים התגלה כי יש לי ערכי לחץ דם גבוה לאורך תקופה.
(הגיע עד 180/95 ) כל השנים לפני כן ערכים תקינים מאוד.
קבלתי נורווקס 5מ'ג.ערכי לחץ דם תקינים מאז.
לצורך הערכה האם ניתן להפסיק אתמול בצעתי בד הולטר לחץ דם. התוצאה ניראת תקינה. כמובן שאלך לרופא המשפחה.
שאלתי היא האם הפסקה של נטילת תרופה במשך 5 ימים לפני הבדיקה הנה מספקת
לנטרל את השפעת התרופה בבדיקה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הולטר לחץ דם לאחר 5 ימים ללא תרופה - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי08/06/2016לרוב יש להפסיק לתקופה יותר ארוכה, כשבועיים אם רוצים להעריך את לחץ הדם ללא טיפול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מבקשת עזרה בנוגע ליתר לחץ דם ודופק מהיר בחורה בת 28שירן08/06/2016
שלום.
שמי שירן בת 28.
לאחרונה החלה אצלי תופעה של יתר לחץ דם. בדצמבר עשיתי הולטר לחץ דם ונראה היה שבאמת הוא גבוה לגילי.
לאחר פגישה עם קרדיולוג מומחה עברתי סדרת בדיקות לב כגון: אקו לב, אקו לב במאמץ והולטר לב וכמובן חזרתי על הולטר לחץ דם לפני כשבוע.
חזרתי לקרדיולוג עם התוצאות ונראה כי לחץ הדם תקין ואף נמוך מידי פעם, שאר הבדיקות הן ב"ה תקינות.
הסברתי לקרדיולוג שכל שינוי תנוחה וכל דבר שעושה מקפיץ לי את הדופק (75-85) מבלי לעשות פעולה שדורשת מאמץ, אמרתי לו שיש לי חולשה נוראית וכאבי ראש ובנוסף מדדתי במכשיר הביתי וכבר שבוע שלחץ הדם שלי (בדיוק מאותו יום שהסתיים ההולטר) הוא עלה והגיע לשיאו 110/150. הקרדיולוג לא התרשם ואמר שמחלקה של הלב אני לא שייכת.
והפנה אותי לרופא פנימי ד"ר מוזס. קיבל אותי למחרת כבר ראה את תוצאות בדיקות הלב ואת תוצאות בדיקות הדם, בדיקת דם של הכליות יצאה תקינה והוא אבחן שמדובר בחרדות בלבד ונתן לי כדורים בשם seroxat ושאם לא הרגתי לא תשתפר שאחזור אליו בעוד שישה שבועות.
חייבת לציין שאין ספק שמשהו לא טוב עובר על הגוף שלי, הדופק שלי מהיר ובנוסף לכך בלחץ דם אצלי הדיאסטולי גבוה.. 120/90 הוא מגיע ל90 מכך שאני קמה מהספה והולכת למטבח.
לא יודעת כבר מה לעשות ולמי לפנות אם קרדיולוג שולל לב, הפנימאי מאבחן חרדה וכך גם רופאת המשפחה כי אובחנתי בפיברומיאלגיה אז כבר כל דבר שאני מתלוננת עליו יש תשובה חד משמעית ממנה שמדובר בפיברו ובחרדה.
אני לא אשקר. במצב שאני לא עושה כלום, לא עובדת בעיקר שוכבת, לא חיה את חיי כמו שצריך כי הדופק שלי עולה למרומים מאפס מאמץ ולחץ הדם שלי גבוה- אני חרדה לעצמי ולבריאות שלי- ללא צל של ספק.
שאלתי היא כזאת... מה יכול לגרום לדופק לעלות מאפס מאמץ? ואותוו הדבר לגבי הלחץ דם וכיצד ניתן לשפר או לעלות על בעיה אחרת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך
שירן08/06/2016בנוסף בהולטר לב נמצאו פעימות לב מוקדמות והחסרות מעטות. בבדיקת הדם יצא שיש נטיה לקרישיות יתר וזה צריל מעקב של המוטולוג.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמבקשת עזרה בנוגע ליתר לחץ דם ודופק מהיר בחורה בת 28 - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי08/06/2016לא ברור אם יש לך תגובת יתר לשינויי תנוחה או אכן חרדה.
גם אני לא רואה מחלת לב או יתר לחץ דם.
אולי כדאי לך להתיעץ עם פנימאי אחר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שילוב בין תרופות לחץ דם לבין תוספי תזונהדניאל06/06/2016
שלום רב,
אמי נוטלת תרופות לפרפור פרוזדורים: ריטמקס, קרדילוק, אליקוויס ובנוסף כדור אנלפריל ללחץ דם.
אמי נהגה לקחת (ובינתיים הפסיקה) תוספי תזונה כגון: עשב חיטה, ספירולינה, שייק ירוק. גוג'י ברי, לפעמים כמה טיפות “אורגנול”.
כמו כן גם מגנזיום, קלציום, ויט סי ומולטיויטמין.
מה דעתכם? האם מותר לאמי להמשיך עם תוספי התזונה?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שילוב בין תרופות לחץ דם לבין תוספי תזונה - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי08/06/2016השאלה אם היא צריכה את כל התרופות האלה.
לרוב אין צורך בנטילת את רוב הויטמינים שאנו לוקחים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה בנוגע ללקיחת כדורים להורדת לחץ דםמשה05/06/2016
אני בן 57. נהגתי לקחת רמפריל ואמלו להורדת לחץ הדם. לאחרונה בשל שינוי לרעה בלחץ הדם, רופאת המשפחה רשמה לי את הכדורים הבאים:
CO-DIOVAN 160/12.5MG (בערב)
CONCOR 5 MG (בוקר)
VALSARTAN DEXCEL 80MG (בוקר)
AMLODIPINE-5MG (בוקר וערב).
ברצוני לשאול האם עשוייה להיגרם פגיעה בתפקוד המיני מלקיחת כודרים אלו או חלקם?
בתודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה בנוגע ללקיחת כדורים להורדת לחץ דם - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי08/06/2016לרוב התרופות שהומלצו הפרעות בתפקוד המיני נדירות.
עם ה- CONCOR יותר שכיח. במידה ויש הפרעה הייתי מאשים אותו והיתי מפסיק אותו ראשון להערכה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לחץ דם ופרפור פרוזדורים- הפרעות חוזרות ונשנות לאחרונהיעל29/05/2016
שלום רב,
אמי בת 72, סובלת מלחץ דם גבוה ופרפור פרוזדורים מזה כמה שנים. היא מטופלת בפרופקס (בעבר ריתמקס)- 150 מ"ג- 6 כדורים ביום-פעמיים כל פעם.
בנוסף לוקחת טרייטיס 5 מ"ג בבוקר וטרייטיס 2.5 מ"ג- פעמיים בערב. כמו כן נוטלת אספירין פעם ביום. בימים האחרונים היא מתלוננת על חולשה, התעוררה 3 פעמים בבקרים עם תחושת לחץ בראש ועד שנטלה כדור נוסף של טרייטיס רק אז זה עבר. בפעם אחרת ניגשנו לחדר מיון כשהרגישה כך ושם הכל הסתדר ושיחררו. התור לקרדיולוג לצערנו ארוך... שאלתי היא האם אלו תסמינים נורמאליים למי שסובל מכך? האם במקרה כזה הרופא צריך להגדיל את מינון הכדורים? תודה רבה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחץ דם ופרפור פרוזדורים- הפרעות חוזרות ונשנות לאחרונה - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי30/05/2016מה סיפור לא ברור אם לחצי הדם מאוזנים או לא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלחץ דם ופרפור פרוזדורים
יעל30/05/2016תודה על המענה,
לחצי הדם לא מאוזנים, בבקרים היא מתעוררת עם דופק לא סדיר והלחץ דם עולה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלחץ דם ופרפור פרוזדורים - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי30/05/2016אכן לא ברור אם התסמינים קשורים ללחץ הדם או לדופק מהיר.
צריכה להבדק ע"י רופא. אם הקרדיולוג לא זמין רצוי שרופא המשפחה ייבדוק אותה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כמוסות שום שמועילות להורדת לחץ דםנורית11/05/2016
ד"ר לום
אני נוטלת ציפרלקס ולאיזון לחץ דם כמוסות שום 2 ביום שמאוד עוזרות שלי בשילוב עם נורמיטן.
התחלתי על דעת עצמי וראיתי שזה מוריד את הערכים.
חקרתי על התרופות וגיליתי שציפרלקס בשילוב עם כמוסות שום עלול לגרום לדילול הדם.
האם זה נכון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כמוסות שום שמועילות להורדת לחץ דם - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי12/05/2016אין לי נסיון אישי אבל אין בספרות הרפואית שום אחיזה של ממש.
אם אין תופעות של דימום גם לא רואה כל הנחייה לשינוי בטיפול.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)



