פורום יתר לחץ דם, לחץ דם גבוה - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ערכי קריאטנין
    חיים
    10/05/2016

    שלום, נתוני רקע: בן 69, גובה 1.70 משקל כ-83. מטופל י.ל.ד אקספורג' 5/160. מאוזן. נוטל סטטין. מטופל בגלוקומין פעמים ביום. A1C 6.2%. גלוקוז אחרון 132 בבוקר בצום.
    בדרך כלל בדיקות בצום בבוקר מ-101 עד 111. אוראה- 46 שאר בדיקות בנורמה, למעט קריאטנין: 1.36 אותו ערך היה גם בבדיקה קודמת לפני שנה. דהיינו סטטי. לכאורה נראה שהאצה בערכי הקריאטנין היא מתחילת הטיפול בגלוקומין.
    האם לדיובן באקספורג' השפעה על ערכי הקריאטנין? האם הגלוקומין הוא שהעלה את ערכי הקריאטנין? השאלה: האם להמשיך בטיפול בגלוקומין? האם יש חשש מערכי הקריאטנין ותפקודי הכליות? קראתי שניתן להמשיך בגלוקומין אפילו עד 2.00 קריאטנין. מה ההמלצה? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ערכי קריאטנין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ערכי קריאטנין - תגובה

    ד``ר ויקטור פרחויקי
    12/05/2016

    לגלוקומין אין השפעה על תפקוד הכליות. נטילת התרופה הינה בטוחה עד שתפקוד הכליות יורד ב- 50% = קריאטינין סביב 2
    ה- DIOVAN בהחלט גורם לעליה של רמת הקריאטינין בעת התחלת הטיפול עם התייצבות לאחר מספר שבועות. התרופה מומלצת לאנשים עם סוכרת בגלל שמגינה על תפקוד הכליות מהפגיעה הסוכרתית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כדורי אקספורג'

    אסתר
    07/06/2016

    ד"ר נכבד,
    מבקשת לברר האם ניתן לקחת אקספורג' כאשר מקבלים לפיטור, ויטמין D, ויטמין A.
    ידוע על לחץ דם גבוה, כולסטרול גבוה ותופעת רנו. לפני חודש הוצאת חלק ניכר מהלבלב+טחול, בשל גידול IPMN.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוטרוין והשפעתו על לחץ הדם ואינטראקציה עם תרופות אחרות
    לימור
    07/05/2016

    ד"ר שלום
    עקב לחיצות באוזניים ולחציםובראש בזמן טיסה כמו שכבר רשמתי הרופא אף אוזן וגרון נתן לי להשתמש באופן קבוע בסטרואנז ספריי פעמיים ביום ולפני נחיתה אוטרווין 3 פעמים בשעה גם בהלוך וגם בחזור.
    לפי הבנתי אוטרווין מעלה את לחץ הדם האם זה נכון? והאם זה בעייתי?
    והאם יש אינטראקציה בן נורמיטן ציפרלקס סטרואנז אוטרווין.
    תוספי תזונה: טריקרדיה וכמוסות שום פעמיים שממש עוזרות להורת לחץ הדם.
    תודה על התשובה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוטרוין והשפעתו על לחץ הדם ואינטראקציה עם תרופות אחרות - תגובה

    ד``ר ויקטור פרחויקי
    09/05/2016

    אם את לוקחת את האוטריווין בטיחות ולא על בסיס קבוע לא צפויה עליית לחץ דם של ממש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שינוי דרסטי בלחץ הדם לאורך זמן
    דני
    06/05/2016

    שלום
    בחור בן 43 בד"כ בריא.
    גובה 1.80 משקל 58 קילו. תמיד הייתי רזה.
    בשנה האחרונה ירדתי 2 קילו מ 60 ל 58. הירידה נעצרה.

    אני לא משתמש בתרופות פרט לפמוטידין 40 מ"ג ליום שלוקח כבר כ 3 שנים עקב רפלוקס משמעותי.
    לחץ הדם שלי תמיד היה כ 120-70, 130-70.

    לפני 4 חודשים ביצעתי בדיקת גסטרוסקופיה עקב רפלוקס.
    בבדיקה נתנו לי דורמיקום 7 מ"ג ופנטניל 50 מיקרוגרם. יצאה תקינה.

    מאז הבדיקה משהו השתבש אצלי.
    כבר 4 חודשים מרגיש שעות רבות ביום שאני חלש, הראש דיזי כזה
    ותשוש.
    בבדיקות לחץ דם כמה פעמים ביום לחץ הדם הוא כ 100-55
    לעתים 95-52 והכי נמוך היה 91-52.
    גם אצל הרופא במרפאה מדד 98-54 בישיבה.

    רופא המשפחה שלח אותי לאקו לב, אק"ג, צילום חזה,
    כמו כן ספירת דם, CRP, כימיה, בדיקת שתן, סוכר תקינים.
    ואמר לשכוח מזה.
    אבל לחץ הדם, מינואר ירד בכ 25 בסיסטולי וכ 15-20 בדיאסטולי
    וזה לא מסתדר ואני יושב מול מחשב עובד או עומד ומרגיש חולשה וקצת דיזינס.
    אגב, אני לא מרגיש את זה במעבר משכיבה לישיבה או לעמידה
    אלא דווקא בד"כ בזמן ישיבה.

    מה יכול לגרום לכך שפתאום לחץ הדם של אדם ירד משמעותית וכבר כמה חודשים מאוד נמוך? איזה בירור זה דורש? האם זה מטריד?

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שינוי דרסטי בלחץ הדם לאורך זמן - תגובה

    ד``ר ויקטור פרחויקי
    12/05/2016

    ירידה במשקל יכולה לגרום לירידה בלחץ דם.
    אגב, הערכים שאתה מתאר עדיין בגדר הנורמה.
    יתכן ואם תוכל יותר מלח ההרגשה תשתפר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מדוע יש עלייה בקראטנין?
    אברהם
    05/05/2016

    אני בן 72 סוכרתי מאוזן עם תרופות לאחר כריתה חלקית של הלבלב -לאחרונה עלה הקראטנין מרמה של 1.3 ל-1.47 וגם כנראה יצאתי מאיזון לחץ דם . הוחלף סילריל בדיובאן 40 מגר בנוסף מקבל אמלו 10 מגר קדקס 2 מגר לחץ הדם כעת סביב 60/120 אולם הקראטנין לאחר ירידה בשבוע הראשון ל 1.35 מראה כעת לאחר כחודש וחצי 1.52 כאמור הדיובאן אמור להוריד לחץ דם--הוא עושה זאת אולם גם להגן על הכליה אז מדוע הקראטנין עלה?? האם יש להמשיך עם התרופה הזו??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מדוע יש עלייה בקראטנין?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מדוע יש עלייה בקראטנין? - תגובה

    ד``ר ויקטור פרחויקי
    06/05/2016

    עליך להבדק ע"י נפרולוג אשר יבדוק באופן יסודי אם השינוי בקריאטינין תלוי בשינוי התרופתי או בגורמים אחרים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה קורה בנטילת יתר של יותירוקס?
    שרון
    05/05/2016

    היי, רציתי לדעת מה קורה בנטילת יתר של יותירוקס?
    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה קורה בנטילת יתר של יותירוקס? - תגובה

    ד``ר ויקטור פרחויקי
    06/05/2016

    אם הכוונה הינה באופן קבוע נטילת יתר הורמון בלוטת התריס לאורך הזמן, תתפתח פעילות יתר משנית לטיפול עם תופעות אלה או אחרות, לרוב ללא תסמינים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחץ דם משתנה שכנראה נובע מתוך לחץ
    לימור
    04/05/2016

    ד"ר שלום
    אני בת 43 נוטלת נורמיטן פעמים ביום וציפרלקס.
    שנים אני אובססיבית בעניין לחץ דם ומדידות חוץ מנורמיטן ניסיתי עוד הרבה תרופות קובנציונליות שגרמו לתופעוולטרת לוואי ובנוסף גם לא הורידו את לחץ דם. הולטרים עשיתי לא מעט פעמיים ופעם היה תקין פעם לא גם בהפרשים של חודשים קצרים.
    עושה רושם שרק תרופות מבטא בלוקר קצת עוזרות.
    אתמול עשיתי מדידות כל היום בבית כמו הולטר והכל היה תקין : 125/84
    120/80
    125/81
    130/84
    125/80
    130/82
    היום בבוקר לפני הכדורים מדדתי גם היה תקין 131/87
    אך בצהריים שמדדתי ואציין שהייתי עצבנית הממוצע היה 145/95 ואחרי שעה אותו דבר.ואחרי שעתיים 140/90מאוד שונה מאתמול.
    מה עושים במקרה כזה?
    לפעמים הראשון מגיע ל 160 ואז זה יורד.
    אתמול הייתי מאושרת מהתוצאות מתוך 30 מדידות רק 3 לא היו תקינות והיום אני בהלם מהשינוי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחץ דם משתנה שכנראה נובע מתוך לחץ - תגובה

    ד``ר ויקטור פרחויקי
    05/05/2016

    עוה רושם שרוב מדידות לחץ הדם בגדר הנורמה.
    לא היתי מודד יותר מפעם בשבוע והיתי מציע להמשיך עם החוסמי ביטא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחץ דם משתנה שכנראה נובע מתוך לחץ - תגובה

    ד``ר ויקטור פרחויקי
    05/05/2016

    עוה רושם שרוב מדידות לחץ הדם בגדר הנורמה.
    לא היתי מודד יותר מפעם בשבוע והיתי מציע להמשיך עם החוסמי ביטא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחץ דם לחץ באוזניים ובראש בזמן טיסה
    לימור
    03/05/2016

    ד"ר שלום
    שבוע הבא אני טסה ופעם שעברה בזמן טיסה כל פעם שהמטוס התחיל להוריד גובה סבלתי מלחץ חזק בצדי הראש ובאוזניים שהכניס אותי ממש ללחץ.
    הייתי מצוננת.
    אם זה יקרה שוב האם זה יכול לגרום לנזק? ומה ניתן לעשות בכדי למנוע?
    אציין שאני סובלת מיתר לחץ דם מטופלת בכדורים והבנתי שאוטרווין ספרי אסור לקחת.
    האם יש בעיה בטיסות? ובנוסף אני נוסעת להרי הדולמיטים שזה מקום גבוה יש בעיה עם לחץ דם להיות שם?
    תודה לימור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחץ דם לחץ באוזניים ובראש בזמן טיסה - תגובה

    ד``ר ויקטור פרחויקי
    06/05/2016

    התופעה ידועה ואין כל קשר ללחץ הדם. יתכן ולעיסת מסטיק יכולה לעזור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טריטייס ונזל ושיעול .טיפול בלחץ דם
    אילן
    02/05/2016

    מטופל בטריטייס פעמיים ביום 1.25 .לחץ הדם יציב אבל בחודשיים האחרונים סובל מנזלת ללא הפסקה וכן שיעול יבש טורדני.האם יש קשר? האם תופעות לוואי של טריטייס? האם יש אופציה לתקופה אחרת ללא התופעות המצוינות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טריטייס ונזל ושיעול .טיפול בלחץ דם - תגובה

    ד``ר ויקטור פרחויקי
    03/05/2016

    בהחלט יכולות להיות תופעות לוואי של התרופה. כדאי להתיעץ עם הרופא שלך על מנת להחליף את הטיפול

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחץ דם לא יציב במשך יום אחד כאשר הלחץ התחתון ממש נמוך
    מאיר
    30/04/2016

    אני בן 69 מקבל תרופות חצי כדור בצהרים של NORVASC וכדור אחד שלאקספורג' של 5 מ"ג/160מ"ג.בערב
    כאשר בדקתי במשך יום אחד את לחץ הדם שלי קבלתי ערכים של 117/61 ועד148/64 וגם 143/72 הנמוך הוא בבוקר ומשך היום זה משתנה עולה ויורד.
    רציתי לשאול האם חוסר היצבות בתוצאות הבדיקות זה בסדר?
    ובקשר ללחץ הדם התחתון שהוא ממש נמוך?
    האם סדר לקחית התרופות בסדר או כדאי לקחת את האקספורג/ בבוקר?
    בתודה לתשובה
    מאיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחץ דם לא יציב במשך יום אחד כאשר הלחץ התחתון ממש נמוך - תגובה

    ד``ר ויקטור פרחויקי
    30/04/2016

    לחץ הדם הדיאסטולי שלך תקין.
    לחצי הדם הסיסטוליים גבוליים.
    נראה שאתה מטופל היטב.
    לחץ הדם משתנה לאורך היממה באופן טבעי ומושפע ע"י הטיפול, מנוחה, ארוחות, מאמץ וכו'.
    לא היתי משנה את הטיפול.
    אם יש שאלה של דרגת האיזון, אפשר לעשות בדיקת ניטור עם מכשיר אוטומטי במשך 24 שעות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ושאלה נוספת
    אהוד
    19/04/2016

    ביקשתי לשים את שרוול המדידה של המכשיר ביד ימין משום שאני שמאלי, האם זה בסדר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ושאלה נוספת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ושאלה נוספת - תגובה

    ד``ר ויקטור פרחויקי
    24/04/2016

    אין כל משמעות ליד הדומיננתי ולחץ הדם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הולטר לחץ דם
    אהוד
    19/04/2016

    שלום, היום אני עושה הולטר לחץ דם ומדי פעם הוא מודד פעמיים- מודד ומייד לאחר מכן מודד שוב.
    האם זה אומר שלחץ הדם גבוה?
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הולטר לחץ דם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הולטר לחץ דם - תגובה

    ד``ר ויקטור פרחויקי
    24/04/2016

    לא בהכרח. אבל יש להמתין לדו"ח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחץ דם וכולסטרול0000000000000000000
    לימור
    07/04/2016

    ד"ר שלום
    אני בת 42 עם יתר לחץ דם מטופלת בנורמיטן 25 מ"ג פעמיים ביום עדיין לחץ הדם לא ממש מאוזן בממוצע הוא 135/85ביצעתי בדיקות דם
    סוכר 85
    שומנים בדם 137
    כולסטרול טוב 55
    כולסטרול כללי 219

    Non-HDL Cholesterol 164
    LDL-Cholesterol
    137.8 mg/dl
    בדיקות קרישה PT (Seconds 14.3
    I.N.R 1.1
    PTT 30.4
    האם הבדיקות האלה תקינות? כולסטרול? האם מגדיל סיכון בגלל לחץ דם?
    ואיך הלחץ דם?
    ם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחץ דם וכולסטרול0000000000000000000 - תגובה

    ד``ר ויקטור פרחויקי
    07/04/2016

    לחץ הדם כפי שאת כותבת עדיין טעון שיפור. יש מקום לתוספת טיפול.
    לגבי הכולסטרול, יש לך כולסטרול "טוב" גבוה עם כולסטרול "רע" מעט גבוה. יתכן ובעתיד יהיה מקום לטפל גם בזה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כדור אוקסאאר 50 מ"ג מה התופעות לוואי
    אבי
    06/04/2016

    שלום
    אני סובל מהשמנת יתר BMI 34.2 אני 1.89 שוקל 122.
    ועשיתי הולטר לחץ דם שיצא בחלק מהערכים כ135-140 על 90 . דווקא בלילה הלחץ דם נראה תקין ברוב בדיקות ההולטר.
    והייתי אצל נפרולוגית שהמליצה להתחיל טיפול באוקסאאר 50 מ"ג
    כמו כן היא המליצה:
    1. ספירת דם כללית ושתן
    2. US בטן
    3. בדיקת קרקעית עיניים
    4. אקו לב.
    יש לציין שאני נוטל ציפרלקס/ רסטיל ואדרונקס.
    מדוע היא שלחה אותי לכל כך הרבה בדיקות?
    מה השפעות הלוואי של הכדור? אמרתי לה שאני צריך שלא יהיה שיעול תופעת לוואי אז היא רשמה לי את הכדור הזה.
    איך אוכל לרדת מהכדור? אני עושה פעילות גופנית 3 פעמים בשבוע שעתיים כל פעם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כדור אוקסאאר 50 מ"ג מה התופעות לוואי - תגובה

    ד``ר ויקטור פרחויקי
    07/04/2016

    לחץ הדם שלך גבוה ויש מקום לטפלו.
    יש להניח שעם ירידה במשקל משמעותית תצליח לשמור על לחץ הדם יותר טוב ואפילו להפסיק את התרופה.
    הבדיקות נועדות לבדוק מה השפעת לחץ הדם על הגוף שלך ואם יש ממצא אחר שמסביר את לחצי הדם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שילוב רסאליז להורדת אלבומין בשתן
    נסים אהרוני
    05/04/2016

    אני מטופל כיום ב-אטקאנד 16 מ"ג פעמיים ביום, אמלו5מ"ג פעמיים ביום, וקאדקס 4 מ"ג ליום. אני סובל ממקרו אלבומינוריה ורציתי לשאול האם כדאי לוותר על האטקאנד ולקבל את הרסאליז במקום.באיזה מינון ואיך לבצע את המהלך .בתודה על תשובתכם, נסים אהרוני.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שילוב רסאליז להורדת אלבומין בשתן - תגובה

    ד``ר ויקטור פרחויקי
    07/04/2016

    אין כל תועלת בלהחליף את ה- CANDESARTAN ב- RASILEZ. שניהם יעילים באותה רמה. אם אין תופעות לוואי של ה- ATACAND איני רואה כל סיבה לכך.
    גם שילוב של 2 התרופות לא מועילה ואף נחשבת ליותר מסוכנת מלהשתמש באחת מהן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צום לפני בדיקת רמות שומנים בדם
    יואב
    04/04/2016

    שלום

    1.מה הסיבה שצריך צום לפני בדיקת רמות שומנים בדם?
    הרי המצב "הטבעי" שלנו הוא שאנחנו לאורך היום לא בצום, ממילא רמות השומנים גבוהות כל הזמן, אז המצב הרגיל אמור לשקף אובייקטיבית את המצב יותר מאשר בצום, לא כך?
    2. מקובל שלפני בדיקת שומנים יש צורך בצום של 12 שעות, ולגלוקוז 8.
    בתיאוריה, אם אדם יצום יותר מ 12 שעות לפני הבדיקה, רמות השומנים יהיו עוד יותר נמוכות? (כנ"ל לגבי הסוכר)
    3. בבדיקות לרמת הסוכר יש גם אפשרות לבדוק רמה ממוצעת של 3 חודשים אחרונים, לרמות שומנים אין בדיקה שכזו. אז בדיקה אקראית משקפת רק נכון להיום? כלומר יכול להיות שאדם עושה דיאטת שומנים שבוע שבועיים לפני הבדיקה והתוצאה תהיה סבירה, אף שלפני הדיאטה הוא אכל שומנים רבים במשך חודשים?

    תודה מראש על המענה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צום לפני בדיקת רמות שומנים בדם - תגובה

    ד``ר ויקטור פרחויקי
    04/04/2016

    בדיקות המעבדה נעשות בצורה סטנדרטית על מנת שנוכל להשוות עם הממוצעים של רוב האוכלוסיה. כך נקבעת "הנורמה".
    אכילה משפיעה בצורה שונה על כל אחד מבחינת הסוכר והשומנים לכן לוקחים פרק ארוך יחסית של צום לצורך ניטרול השפעת האוכל על הרמות בדם.
    רמת השומנים יחסית יציבה לאורך תקופה ארוכה ופחות בקשר לסוכר.
    אכן בדיקת המוגלובין A1c נותנת תמונה של רמת איזון הסוכר בחודשיים האחרונים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום