פורום יתר לחץ דם, לחץ דם גבוה - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כדור VECTOR 160 U תופעות לוואי
    איריס פפיריס
    25/02/2016

    ערב טוב,
    אודה לתשובה דחופה....
    בת 45, מטופלת שנתיים ויותר ברמיפריל 2.5 מ"ג פעמיים ביום. בחדשיים האחרונים הוספנו החלפנו לרמיפריל פלוס.
    מידי חודש אני חווה קפיצות מטורפות של לחץ דם 170/110 כאשר במצב נורמלי אני 120/90.....
    בעקבות כך החליפה לי הרופאה לפני 3 ימים את הכדורים ל VECTOR 160 ובבוקר וקטור פלוס 160 . חוויתי ירידה בלחץ הדם, סחרחורות , דופק מהיר וחוסר שקט ושברתי את הכדור לחצי היום בבוקר.
    בנוסף, קושי בראיה וירידה ביכולת הראיה עם כאבים בעיניים.
    מה לעשות?????
    הרופאה שלי לא עובדת מחר...
    האם לחזור לרמיפריל עד שאגש אליה ביום ראשון?
    לתשובתכם אודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כדור VECTOR 160 U תופעות לוואי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הכדור הוא VECTOR 160 PLUS

    איריס פפיריס
    26/02/2016

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחץ. דם. לפעמים

    אלטורי. גברין
    09/06/2016

    אני. מקבל. כדורי. לחץ. דם מסוג. וקטור. 80. אבל. יש. לי. הרבה. תופעות. כמו. עקצות. כאבי פרקים. לפעמים. נפחות. בשפתיים. סחרחורת. כאבי. ראש.
    רוצה. עזרתכם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניטור לד"מ
    משה
    24/02/2016

    קבלתי דוח תוצאות מהולטר

    ישנה עמודה לא ברורה בשם "mn BP" מה זה?
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ניטור לד"מ

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניטור לד"מ - תגובה

    ד``ר ויקטור פרחויקי
    28/02/2016

    מתכוון ל- MEAN BP?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רמת LDL רצויה, בנוכחות גורמי סיכון
    צבי
    22/02/2016

    אבקש נא לישאול שאלה חשובה לי,וקצת רקע, גיל 57 25% היצרות בקרוטיס סובל מידיי פעם מאקסטרא סיסטולות לפני שנה היה מצב של PAF בעקבותיו טיפול בקרדילוג 1.25 וטמבקור 50 2 ליום יתר ל. ד. ערכים מישתנים של כ בין 120 וכ 130+ ליפעמים קפיצות של משהו כמו 140 סיסטולי לוקח מיקרופירין 75 ליפיטור 20 טריטייס10 ליום
    בערכי השומנים הייתה יציבות עד לפני שנה , עם סימבסטטין 20, הערכים היו כ כולסטרול כללי כ 135 HDL כ55 ו LDL כ 64 עד שיום אחד ערכי הLDL עלו ל87 ללא כל שינוי או סיבה סבירה בעקבות כך ובעקבות חולשת שרירים הוחלף לליפיטור 20 ה LDL ירד ל 64 כעבור 3 חודשים עלה ל 69, בבדיקה שנערכה כעת לאחר 9 חודשים הLDL הוא 86 אם כך שוב עליה, היות ויש לי כבר טרשת מוכחת בקרוטיס וגורמי סיכון כמו י ל ד באיזה ערך של LDL רצוי שאהיה?
    אני שמעתי כבר מזמן שיש לקרדיולוגים בארה'ב שלחולים עם גורמי סיכון טרשתיים רצוי להיות עם LDL נמוך מ70 גם אם לא עברו אירוע לבבי ראשוני, בכדיי לנסות להאיט את היתקדמות הטרשת שהיתגלתה אצלם, האם המלצה זו אומצה בקרב הקרדיולוגים בישראל? הכם ההמלצה חלה גם לחולה כמוני? במידה וכן, מה עליי לעשות?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רמת LDL רצויה, בנוכחות גורמי סיכון - תגובה

    ד``ר ויקטור פרחויקי
    23/02/2016

    אם היה לך תלונה הקשורה לשרירים תוך כדי טיפול בסטטינים, מתקשה לאמין שיש הגיון בהעלאת מינון התרופות.
    בינתיים מדובר במניעה ראשונית ולכן LDL מתחת ל- 90 נראה סביר.
    במידה ותמשיך עליה אולי כדאי להוסיף תרופה מקבוצה אחרת כמו EZETROL.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ramipril לא ברור, האם לקחת תמיד או רק כשיש לחץ דם גבוה
    בלה
    21/02/2016

    שלום רב!
    אני שואלת בהקשר לאימא שלי, בת 71.
    בשעות הבוקר לחץ דם שלה בדרך כלל נמוך (100/60) והוא עולה לקראת הצהריים והערב ויכול להגיע ל160-180, אך יכול גם להגיע למדדים רגילים (120/70) ולא לעלות יותר.
    שאלה:
    האם את הרמיפריל לוקחים רק כשיש לחץ דם גבוה או חשוב לקחת תמיד באותה שעה בלי קשר לזה יש מדידה לא תקינה או לא כדי לשמור על רמה מסוימת בדם?
    תודה!!!!!!!!!!!!!!!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ramipril לא ברור, האם לקחת תמיד או רק כשיש לחץ דם גבוה - תגובה

    ד``ר ויקטור פרחויקי
    23/02/2016

    תרופות להורדת לחץ דם לוקחים באופן סדיר ולא ע"פ מדידות כל יום ובאותה שעה.
    עיקרונית אם לחצי הדם עולים ויורדים יש לבדוק את עיתוי הלקיחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יתר לחץ גם ודופק גבוה - חובה לקחת תרופות?
    חווה
    18/02/2016

    שלום,

    אני בת 33.
    לאחרונה הצמידו לי הולטר ל-24 שעות ויצא לי דופק גבוה לעיתים במהלך היום והלילה, עם לחץ דם גבוה (ממוצע יצא מעל 140).
    בילדותי עברתי ניתוח לב פתוח לתיקון חור בלב.
    אני נוטלת גלולות למניעת הריון בחודשים האחרונים.
    שאלתי היא האם עלי לקחת כדורים לטיפול בלחץ הדם או שניתן לערוך בירורים נוסיפים לפני כן? לאיזה מומחים כדאי לי לפנות בנושא? הבנתי שברגע שמתחילים עם כדורים כבר לא יורדים מהם.

    תודה!
    חווה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הקשר בין תרופה להורדת לחץ דם ושיעול
    כלנית
    15/02/2016

    שלום רב

    אימי בת 85, סובלת מלחץ דם גבוה ואי תפקוד של בלוטת יותרת הכליה. היא נוטלת בחודשים האחרונים את התרופות אקספורג' או דופלקס לסירוגין (בהתאם למה שקיים בבית המרקחת). מזה כחודש אמי סובלת משיעול טורדני עם כיח (שהתפתח אף לדלקת ריאות). היות שהשיעול לא עובר (גם אחרי טיפול אנטיביוטי) התחלתי לחשוב שאולי השיעול עם הכיח קשור לתרופה להורדת לחץ דם שהיא נוטלת. מה דעתך?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חשתי כאב מסוים בימים האחרונים וזה מלחיץ אותי ומפחיד
    צבי
    14/02/2016

    שלום ד'ר אני בן 57, עם MVP מינורי, י.ל.ד. ותופעת פעימות מוקדמות, שמציקה לי מידיי פעם, לפני שנה וחצי עברתי PAF בעקבותיו קיבלתי טומבקור 50 2 ליום, עם קרדילוג 1.25 מינון נמוך של הקרדילוג בכלל שיש לי בראדיקרדיה.יתר שומני דם- מאוזן והיצרות קרוטיס בעורק אחד 25% . מזה כמה ימים שהתחלתי לחוש כאב מסוים שמזכיר דקירה אבל לא תמיד כי הכאב השתנה גם לכאב שלא מזכיר דקירה כאב לא חזק שהופיע במשך כ 4 ימים למשך כמה שניות כאב שבא והולך בא והולך באיזור הצלעות משמאל בקו שמתחת לבית השחי, כאילו במוקד ליד הפיטמה אך בעומק בית החזה, אתמול זה שוב הופיע כשעה אחרי הליכה בשכונה,כאב שבא והולך, הפעם זה הטריד יותר אז לקחתי אקמול כדיי לבדוק האם זה יחלוף, כעבור חצי שעה זה קצת נחלש, אבל לא הפסיק, התחלתי להלחץ מזה , חיכיתי עוד ואז התחלתי לחוש כאב יותר חזק ואז הופיעו לי מחשבות שזה אולי מהלב כי האקמול לא משפיע, כעבור 3 שעות הכל נחלש ונפסק, היום לא ממש הרגשתי את זה, אך ביקרתי אצל רופא המשפחה, עשיתי א.ק.ג. שהיה תקין, הרופא אמר שלא חושב שזה לבבי, ושאל האם עברתי מיפוי לב מתי שהוא ומה הבדיקות שעשיתי, הזכרתי לו שהיה לי הולטר לב לפני 4 חודשים ואקו לב לפני כשנתיים וחצי, רשם לי רוקסט +, וחזרתי הבייתה, שאלתי , ממה זה יכול להיות?האם צריך לעשות משהו בנידון?בדיקות? או לחכות עם הסיפור לראות מה יהיה, אולי זה היה משהו חולף אשמח לקבל עצה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חשתי כאב מסוים בימים האחרונים וזה מלחיץ אותי ומפחיד - תגובה

    ד``ר ויקטור פרחויקי
    16/02/2016

    יאם התופעה חוזרת היתי חוזר על הערכה של קרדיולוג,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מדידת לד"מ
    שמעון
    10/02/2016

    במעקב עקב יל"ד.
    הרופאה אמרה למדוד פעמיים בהפרש כ-2 דקות.

    הבעיה: המדידה השנייה תמיד יותר נמוכה, בד"כ בהפרש כ-10 יחידות סיסטוליות.

    איזו בדיקה לרשום (ראשונה או שנייה)?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מדידת לד"מ

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מדידת לד"מ - תגובה

    ד``ר ויקטור פרחויקי
    13/02/2016

    לרשום את שתיהם כאשר לחץ הדם כנראה יהיה הממוצע של השתיים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקות דם
    יוסי
    09/02/2016

    איזה בדיקות דם צריך חולה סוכרת לעשות, לבדיקת הכליות ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקות דם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקות דם - תגובה

    ד``ר ויקטור פרחויקי
    13/02/2016

    אם מדובר בבדיקות סקירה, קריאטינין בשם, שיינן (UREA) בדם, שתן כללי, איסוף שתן לאלבומין ו- CREATININE

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דופק מהיר ללא אבחנה
    לינוי
    08/02/2016

    אף רופא לא ככ יודע להגיד לי מה יש לי..
    קצת רקע על עצמי - אני בת 22 סובלת ממיגרנות נוטלת אקמול פוקוס בעת התקף (המכיל קפאין אספירין ופרצטמול). יוצא שאני נוטלת די הרבה כדורים לפחות כפעמיים בשבוע, 2 כל פעם ואני שוקלת רק 44 קילו.
    שותה קפאין בעת התקף מגרנה - עוזר לי.
    יש לי לחץ דם נמוך ודופק מהיר.
    רציתי לשאול מדוע לאחר שתייה של קפאין/ נטילת אקמול פוקוס/ ובעיקר (!!) לאחר שתיית אלכוהול יש לי דופק ממש מהיר ואני מרגישה כאילו אני עומדת להתעלף בכל תזוזה ובעיקר אם אכניס משהו לפה.
    האם יכול להיות שאני אלרגית לאלכוהול וקפאין? או שזה קשור ללחץ דם?
    בנוסף חייבת לציין שעשיתי בדיקת גסטרו (בגלל צריכת האספירין בפוקוס) במהלכה נתנו לי טשטוש והרגשתי שהקצב לב שלי לא סדיר, ושעוד שנייה הלב שלי מתפוצץ (הרופאים לו עשו כלום עם זה ואני הייתי מטושטשת מכדי להגיב).
    ממה התגובות האלה נובעות? האם מלחץ דם או מצריכת הכדורים? או שאולי אלרגית לחומר מסוים שנמצא בהרדמה / באלכוהול? אולי בעיה בבלוטת האדרנל?
    אשמח לעזרה באבחנה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דופק מהיר ללא אבחנה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דופק מהיר ללא אבחנה - תגובה

    ד``ר ויקטור פרחויקי
    13/02/2016

    לא ציינת לכמה הדופק עולה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    לינוי
    14/02/2016

    בדרכ יש לי דופק 90 והוא עולה ל140
    השאלה מה גורם לי להרגיש כזאת חולשה לאחר קפה/אלכוהול/ נטילת הכדורים..
    זה קורה לי גם לעיתים אם אני לוקחת כדור ואוכלת ארוחה כבדה אז יש לי חולשה ודופק מהיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה - תגובה

    ד``ר ויקטור פרחויקי
    16/02/2016

    כדאי לבדוק את לחץ הדם כאשר את חשה לא טוב, אחרי ארוכה או שתיית אלכוהול/קפה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה בנושא מינון אמלודיפין ואיזון לחץ הדם .
    שרון
    06/02/2016

    שלום,
    אימי בת 86. במשך שנים רבות מאוד היא סובלת מיתר לחץ דם, ונוטלת תרופות.
    בשנתיים- שנתיים וחצי היא השתמשה באקספורז' 10/160 .
    באופן כללי, תמיד בעבר לחץ הדם הסיסטולי עמד על כ - 150, ואילו לחץ הדם הדיאסטולי היה פחות או יותר תקין (וכן הדופק).

    אולם, לפני כחודש עלה לה לפתע לחץ הדם לערכים גבוהים מאוד עד ללחץ דם סיסטולי שעמד על כ - 210-220 ולחץ דם דיאסטולי על כ- 100.

    רופא המשפחה ניסה להוסיף לה אמלודיפין 5 מ"ג שלא עזר, ולאחר מכן כשלא היה שיפור - הוא הוסיף לה עוד 5 מ"ג אמלודיפין, כלומר סה"כ 10 מ"ג .
    לחץ הדם הדיאסטולי תקין - כ- 80 .
    שאלתי היא לגבי התוספת של ה-10 מ"ג אמלודיפין :

    האם המינון הזה לא מסוכן ? זה לא הרבה מדי ? הרי אקספורג' עצמו מכיל 10 מ"ג אמלודיפין, ובתוספת ה- 10 מ"ג הנוספים, היא מקבלת למעשה 20 מ"ג ליום ?

    מה דעתך על כך ?
    אציין כי בבדיקות הדם שנערכו לה לצורך בדיקת תפקודי הכליות, אמנם לא הכל לגמרי תקין, אך לא נצפתה הרעה לעומת בדיקות קודמות ובוודאי לא בזמן של העלייה הפתאומית כפי שתארתי .
    אני מודה לך מאוד על תשובתך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה בנושא מינון אמלודיפין ואיזון לחץ הדם . - תגובה

    ד``ר ויקטור פרחויקי
    13/02/2016

    המינון המכסימלי של אמלודיפין אכן 10 מ" ליום. במקרים מסויימים, כאשר אין ברירה אחרת אפשר לעבור את מינון זה. למעשה מעבר ל- 10 מ" הסיכוי שתהיה תובה משמעותית, קטן. היתי בוחר בתרופה נוספת, כאשר במינונים גבוהים יש יותר סיכוי של תופעות לוואי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • וזודיפ 20 כדור ללחץ דם נוטלת כחודש ימים יש כאבים בשרירי הידים והשכמות
    מירי
    06/02/2016

    נוטלת את הכדור כחודש עדין אין שפור בלחץ הדם כרגע סובלת מכאבי שרירים במיוחד בידים בשכמות האם זה קשור לוזודיפ תודה מראש מירי פז

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • וזודיפ 20 כדור ללחץ דם נוטלת כחודש ימים יש כאבים בשרירי הידים והשכמות - תגובה

    ד``ר ויקטור פרחויקי
    13/02/2016

    בהחלט התרופה יכולה לגרום לתופעת לוואי שכזאת.
    אם אין ירידה של לחץ הדם, עליך להתיעץ עם הרופא המטפל בך על מנת להחליט אם להחליף את הטיפול

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחץ דם גבוה ממה שהיה כל השנים
    ג
    03/02/2016

    שלום,
    אני בת 33, כל חיי לחץ דם נורמלי שלי היה 100 על 70.
    כשלחץ דם עולה לי ל120 על 80 אז אני ישר מרגישה לחץ בחזה והרגשה לא טובה.
    לאחרונה בחודשים האחרונים שמתי לב שלחץ הדם הקבוע שלי עלה קצת והוא כבר לא 100 על 70 אלא לפחות 116 על 80, יוצר מזה שרוב הפעמים שאני מודדת לאחרונה בהם אני לא מרגישה טוב לחץ דם שלי הוא 126 על 84 וטיפה יותר, יכול לפעמים להגיע ל130 על 85
    אפשר להבין מזה, שמשהו לא כפי שזה היה לי כל השנים כאשר לחץ הדם שלי לא עלה באופן תקין מעל ל110 על 75, יתרה מכך שכל עם שהלחץ דם לפחות על 120 על 80 אני מרגישה לא טוב.
    השאלה היא, מה דעתך המצב שתיארתי דורש בדיקות מעמיקות? דורש בירור כלשהו?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחץ דם גבוה ממה שהיה כל השנים - תגובה

    ד``ר ויקטור פרחויקי
    04/02/2016

    לא בטוח שאת צריכה בדיקה מקיפה אבל מאוד רצוי להבדק ע"י רופא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אנלדקס
    שלומי
    01/02/2016

    שלום יש לי סוכרת 15 שנה בן 32 ואני מקבל 20מ"ג לאחר שנימצא לי קצת חלבון בשתן וגם לחץ דם קצת גבוהה לאחר הטיפול החלבון ירד "ונעלם" והלחץ דם ירד וממה שהבנתי הטיפול גם מגן על הכליות ...1.השאלה שלי אים אני מאזן את לחץ הדם ללא התרופה ואני מאוזן בסכרת והחלבון לא קיים האים אפשר להגיע למצב של לא לקחת את התרופה? או שיש לכדור בלי קשר לאיזון לחץ הדם "הגנה על הכליות לחולי סכרת? כלומר אים אני מגיע לתוצאות כאלו ללא התרופה לא עדיף לוותר עליה?
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אנלדקס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אנלדקס - תגובה

    ד``ר ויקטור פרחויקי
    04/02/2016

    התרופה אכן מגינה על הכליה ולא כדאי להפסיק אותה. גם מורידה לחץ הדם וגם מונעת הגברת החלבון בשתן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אנלדקס

    שלומי
    05/02/2016

    השאלה שלי אים אני משיג אותה תוצאה בלי התרופה ע"י ספורט איזון של הסכרת וכו.. אז מה הטעם בתרופה?איך היא מגינה על הכליה מה הפרוצדורה של התרופה על הכליות?

    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אנלדקס - תגובה

    ד``ר ויקטור פרחויקי
    05/02/2016

    כל מה שציינת לא דומה להשפעת התרופה שמורידה את הלחץ תוך גלומרולרי (האתר בו נעשה סינון הדם). התרופה חשובה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אנלדקס

    שלומי
    07/02/2016

    תודה,דרך אגב איך ניתן לשמור על הכליות חוץ מאיזון לחץ הדם ואיזון הסוכר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מינון RAMIPRIL לטיפול ביל"ד
    אביבה
    01/02/2016

    שלום,

    ברצוני להתייעץ בנוגע למינון תרופת RAMIPRIL.
    בעלי בן 45. נוטל את התרופה RAMIPRIL במינון 5 מ"ג באופן יומיומי מזה כשנה.
    לחץ הדם שלו הוא 125/90 בשעות הערב ו120/85 בשעות הבוקר.
    משקלו: 82 ק"ג.
    תרופה נוספת שהוא נוטל באופן יומיומי היא פרופסיה.
    בנוסף הוא מורח משחות לטיפול בדרמטיטיס.

    בבדיקות דם מהשבוע האחרון:
    Colesterol: 199
    Colesterol HDL: 38
    Colesterol HDL: 142
    Colesterol Non HDL: 161
    Triglicerides: 164
    הוא אינו נוטל תרופות לטיפול בכולסטרול

    האם מומלץ שיעלה את מינון התרופה RAMIPRIL ל10 מ"ג?
    האם יש בכך סיכון?

    תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מינון RAMIPRIL לטיפול ביל"ד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מינון RAMIPRIL לטיפול ביל"ד - תגובה

    ד``ר ויקטור פרחויקי
    01/02/2016

    אין סיכון מיוחד למעט סיכוי בתופעות לוואי.
    אליו להתיעץ עם הרופא המטפל בו לפני לעשות שינוים ספציפים בטיפול.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום