מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- קרדילוק 5 מ"ג פעם ביום למניעת פלפיטציותענת27/09/2016
שלום. אני בת 62, בריאה בדרך כלל. אבל בגלל פלפיטציות מקבלת קרדילוק . מתי מומלץ לבלוע התרופה ? ( עשיתי מיפוי לה והולטר ולא נמצאה הסיבה )
תודה לתשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרדילוק 5 מ"ג פעם ביום למניעת פלפיטציות - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי03/10/2016רצוי לקחת את הכדור בשעות הבוקר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המלצה למכשיר לחץ דם בקופ"ח מבין שלושה מכשיריםדוד20/09/2016
שלום רב.
בקופ"ח שלי יש שלושה מכשירים visocor om50. rossmax . and ua-1010
איזה מכשיר מומלץ מבחינת דיוק ואמינות? תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המלצה למכשיר לחץ דם בקופ"ח מבין שלושה מכשירים - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי22/09/2016כל המכשירים אמינים. רצוי להשתמש במכשיר שבודק עם שרוול בזרוע ולא בשורש כף היד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלות נוספות לגבי איזון לחץ דםיפה17/09/2016
הרופאה החליטה שאקח בבוקר קאנדור 8 מ"ג+1/5 כדור ואזודיפ
ובערב 1/2 כדור ואזודיפ.
הואזודיפ מעלה לי את הדופק מ-60 בערך ל-80 וגורם לי להרגשה רעה מאד.
מצד שני הוא מוריד יפה את ערכי לחץ הדם הדיאסטולי.
יש כדור שיוריד לי את לחץ הדם בשילוב עם קאנדור ולא יעלה את הדופק?
הרבה תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלות נוספות לגבי איזון לחץ דם - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי22/09/2016אם את לא מרגישה טוב עם הכדור יהיה צורך להחליפו. כדאי לדון עם הרופא שלך על האופציה המתאימה ביותר לך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חרדה ממדידת לחץ דם, במרפאה ובביתיקי13/09/2016
שלום רב, בן 48 וסובל מחרדת מדידת לחץ דם.
לפני מספר חודשים הייתי אמור לעבור הליך כירורגי פשוט, ובמדידת לחץ הדם התוצאות היו 234/120 ודופק 120-130. במצב מנוחה הדופק שלי הוא 56-60. פשוט נלחצתי ברמה שעומדים להשליך אותי ממטוס ללא מצנח :). העניין המתסכל הוא שגם בבית אני סובל מאותה החרדה שנמשכת כבר למעלה מעשור, והתוצאות זהות, אם כי ניסיתי טכניקות הרגעה והצלחתי לרדת הכי נמוך ל- 149/90 שזה עדיין גבוהה. גם בתוצאה הזו של 149/90, אני מאמין וכך הרגשתי שעדיין לא הייתי רגוע לגמרי, אך שוב עדיין הצלחתי לרדת מערכים של 170-200 ל- 150... הוצע לי הולטר ל-24 שעות, הבעיה שלי עם ההולטר שבכל פעם שהשרוול יתנפח, אני אבין שכעת מתבצעת מדידה וחוזר חלילה...
שאלתי היא מה לעשות? אין לי מושג האם אני סובל מיתר לחץ דם או לא? ובטח אינני מעוניין בטיפול עם כדורים שיתכן שאני מקבל שלא לצורך. אני בריא ועוסק בספורט, לעיתים סובל מכאב ראש (לא נראה לי שזה מזה, יכול להיות לחץ...) . תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חרדה ממדידת לחץ דם, במרפאה ובבית - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי17/09/2016בכל זאת היתי מנסה לבדוק עם הולטר של לחץ דם. ם מדידות בעת שינה יעזרו לקבל החלטות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחרדה ממדידת לחץ דם, במרפאה ובבית
יקי20/09/2016תודה על התשובה, העניין עם ההולטר שמדובר בניטור של 24 ש' הכולל לילה אחד. השינה שלי היא בד"כ קלה ועל אחת כמה וכמה שישנו גורם מפריע... השאלה האם יש עוד משהו שניתן לעשות בשביל להבין האם אני באמת סובל מיל"ד?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחרדה ממדידת לחץ דם, במרפאה ובבית - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי08/10/2016אין דרך אחרת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לחץ דם שלא מושפע מתרופות להורדת לחץ דםיפה11/09/2016
קיבלתי ואזידופ לטיפול בלחץ דם של הועיל.
מזה חודש וחצי שאני לוקחת קנדור 8 מ"ג.
הולטר לפני טיפול תרופתי153/92
הולטר עם קנדור 154/92
מה עושים במקרה כזה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחץ דם שלא מושפע מתרופות להורדת לחץ דם - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי12/09/2016יש להניח שתרופה אחת בלבד לא תספיק.
כדאי לך להבדק ע"י מומחה בלחץ דם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
יפה12/09/2016תודה על תגובתך
אם הקנדור אינו מוריד את לחץ הדם למה שילוב עם תרופה נוספת יוריד את לחץ הדם?
אני לא מצליחה להבין מה הסיבה להשתמש בכדור שלא עושה את הנדרש?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי17/09/2016בגלל שאפשר לשלב 2 תרופות בכדור אחד ואז יש הגברת התרופות באותו כדור.
שוב, יכול להיות שאת צריכה 2 תרופות שהם לא CANDOR* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לחץ דם נמוך כדור לד"משלמה11/09/2016
מטופל כ-4 שנים ברמיטנס 2.5 בגלל יל"ד. בד"כ לד"מ יציב בערכים טובים.
בשבועיים האחרונים מדדתי לד"מ יומי נמוך ועקבי: 100-120/60-80
בגלל החשש להוריד עוד יותר את הלד"מ נמנעתי בתקופה זו מלקחת כדור לד"מ.
האם אני פועל נכון, או שחייב לקחת הכדור בכל מקרה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחץ דם נמוך כדור לד"מ - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי12/09/2016ללחץ הדם יש גם תנודות עונתיות.
יתכן ויש להוריד את המינון או להפסיק את התרופה לאחר התיעצות עם הרופא שלך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לחץ דם דורש טיפול?עדנה11/09/2016
לחץ הדם שלי הוא 142/61 דופק 60. האם זה דורש טיפול והאם הפער בין הגבוה לנמוך הוא נורמלי?
תודה על התשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחץ דם דורש טיפול? - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי12/09/2016לחץ הדם הסיסטולי שלך גבולי. הדיאסטולי תקין.
היתי עושה בדיקת ניטור לחץ דם 24 שעות עם מכשיר אוטומטי. זה יכול להכריע אם את צריכה טיפול או לא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לחץ ם גבוה שינוי טיפול תרופתי הערכה מחדשארה אפטקר06/09/2016
הייתי מאןשפז בבית חולים ובמיון לחץ הדם והופק היו גבוהים כשטני אצל הרופא תמיד גבוהה 150 על 100 בבית תקין העם כי לעשןת הולטר לחץ ם כי לבדוק לחץ הדם שלי משתנה מאד בלחץ או ברגש או בשיחה קולחת מקבל קונברטין 20 /2 אלנפריל *+ נןרבסק 5 מג טיפוס לחוץ מאד ברקע סוכרת מאוזן עם גלוקופג /2 שומנים בדם מקבל ססיטינים 20 מג/1 משקל תקין פעיל גונית הליכה של 30 50 דקי יום בערב מעונין בערכה כללית ליבי טיפול בלחץ דם מרופא מיקצועי תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחץ ם גבוה שינוי טיפול תרופתי הערכה מחדש - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי06/09/2016אכן כדאי לעשות בדיקת ניטור לחץ דם אמבולטורי במשך 24 שעות על מנת להעריך מה דרגת האיזון של לחצי הדם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מדידת לחץ דם בבית-מכשיר דיגיטלידני04/09/2016
שלום רב,
כאשר מודדים לחץ דם בבית במכשיר דיגיטלי, הערכים משתנים ממדידה למדידה,
האם המכשיר לא תקין? או שמה שנכון הוא לבדוק 3 פעמים, ולעשות ממוצע בין מדידה שניה לשלישית,
בד"כ במדידה ראשונה הערכים גבוהים ובשניה ושלישית הערכים יורדים....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מדידת לחץ דם בבית-מכשיר דיגיטלי - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי04/09/2016לא רק בבית. לחצי הדם משתנים מרגע לרגע. מקובל לחשוב שלחץ הדם הינו הממוצע של המדידות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אקספורג'-תופעות לוואי-נפיחות בכפות הרגלייםבני28/08/2016
שלום רב
לפני שלושה חודשים התחלתי לקחת אקספורג' 5/80 מ"ג עקב לחץ דם 160/90..מאז ערכי הל"ד מצוינים ולפני כמה ימים אני גם לוקח קרטיה בערב לפני השינה.
בן 65 מאופיין עם עודף משקל לא רב,הפסקתי לעשן לפני 6 שנים לאחר 45 שנות עישון..שומר על אורח חיים בריא בכל הקשור לתזונה..סובל מדום נשימה וישן רק עם סיפאפ.
לאחרונה התחילה לי נפיחות בכפות הרגליים בדרך כלל עם שובי מהעבודה..בלילה לקראת הבוקר הנפיחות גודלת ולאחרונה אני גם חש כאבים באצבעות הרגליים..עם היקיצה והיציאה לעבודה הכל תקין כלא היה.
ביקשתי בירור האם זה קשור לתופעות הלוואי של הכדור ובמקום זה קיבלתי הפנייה לנפרולוג..הבעיה שהתור הכי קרוב זה באמצע דצמבר..
עלי לציין שאני צרכן של גבינת קוט'ג 9% על בסיס יומי בבוקר ובערב.
מעבר לכך איני צורך מלח בצורה יזומה ועל כן אין לי מלחיה בבית.
שאלתי האם ניתן להפסיק אפילו בצורה מדורגת את האקספורג' ולראות האם יש שיפור ובמקביל להיכנס למשטר של הליכות יומיות שאף פעם לא מזיקות והאם יש קשר לצריכה של גבינת הקוטג'.
אציין שבקטע הגנטי כל המשפחה של אמי ז"ל סבלה מנפיחות בכפות הרגליים..
תודה על שהקדשת מזמנך לקריאת שורות אלו.
בברכה
בני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אקספורג'-תופעות לוואי-נפיחות בכפות הרגליים - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי03/09/2016באקספורג' יש 2 תרופות, אמלודיפין ו- VALSARTAN. נפיחות ברגליים הינה תופעת לוואי של האמלודיפין.
לאחר התיעצות עם הרופא שלך הייתי מפסיק את האקספורג' ונותן רק את ה- VALSARTAN.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תופעות לוואי כאבי שרירים בתרופות לח"דמטי27/08/2016
אני מטופלת כארבע שנים בתרופות שמשתנות עקב התכווצויות שרירים קשות ברגליים, כיום אני לוקחת לרקפרס 10 מ"ג בבוקר וקרדילוק 1.25 מ"ג בערב. שתי התרופות גורמות תופעות לוואי, הלרקפרס עושה לי כאבים בידיים והקרדילוק התכווצויות ברגליים.
האם יש תרופות שאין להם תופעות לוואי כאלה? בעיקר לגבי התכווצויות שרירים ברגליים שמקשים על ההליכה ומגבילים אותי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לגבי אותה שאלה
מטי27/08/2016למי עלי לגשת כדי שיתאים לי תרופות לחץ דם ללא תופעות הלוואי הקשות האלה?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלגבי אותה שאלה - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי28/08/2016כדאי לפנות למומחה בלחץ דם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתופעות לוואי כאבי שרירים בתרופות לח"ד - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי28/08/2016יש אופציות טיפוליות אחרות, אבל החלטות הטיפול יש לקבל בבדיקה אצל רופא שבודק אותך ומכיר את ההיסטוריה הרפואית שלך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאופציות טיפול אחרות
מטי28/08/2016מבקשת בכל ליבי לדעת איזה אופציות טיפול אחרות יש חוץ מהתרופות האלה... רופא המשפחה לא העלה אותן... תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תרופות לטיפול ביתר לחץ דם והשפעה על הלביפה26/08/2016
שלום,
אני מטופלת חדשה עם תרופות ליתר לחץ דם. התחלתי עם ואזודיפ שגרם לי לדופק מואץ, הרגשה כללית רעה ולא הוריד לי את לחץ הדם. כעת אני נוטלת קנדור 8 מ"ג. כשעה וחצי עד שעתיים לאחר נטילת הכדור אני מרגישה שזה משפיע לי על הלב. מה זה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תרופות לטיפול ביתר לחץ דם והשפעה על הלב - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי28/08/2016את יכולה להסביר מה את מרגישה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני מרגישה לחץ בחזה
יפה29/08/2016ואני מרגישה את הדופק. כמו כן חולשה וסחרחורת.
לא הרגשתי דופק לפני כן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני מרגישה לחץ בחזה - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי03/09/2016אם התחושה נמשכת יהיה צורך להחליף את התרופה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כעס-לחץ דם גבוה-דימום בעיןשי23/08/2016
הייתי רוצה לדעת האם לחץ דם גבוה כתוצאה מכעס יכול לגרום לשטף דם בעין?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כעס-לחץ דם גבוה-דימום בעין - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי25/08/2016כל מצב של מתח יכול לגרום לעליה רגעית של לחץ הדם.
שטפי דם נגרמים לרוב בגלל מאמץ ובמעט מקרים בגלל לחץ דם גבוה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תמצית שורש הליקוריץ לבעלי לחץ דם גבוה מאוזןצביה17/08/2016
האם תמצית שורש הליקוריץ מעלה את לחץ הדם (אך מומלצת להורדת כולסטרול) לבעלי לחץ דם המאוזן תרופתית?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תמצית שורש הליקוריץ לבעלי לחץ דם גבוה מאוזן - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי25/08/2016לליקוריץ יכולת לדמות פעילות של הורמון טבעי בגופנו שמעלה לחץ דם.
על האנשים עם יתר לחץ דם להמנע מצריכת החומר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שילוב תרופות ללחץ דם.וההם יש סכנה ממשית בלקיחת כדור אדלקטוןיונה חיים17/08/2016
אקספורג 160/10.קרדיולוג 2.5 פעמיים ביום.גלוקימין 2 ביום.לוריוון 2 ביום.ויש לי אסתמה שאני לוקח וינטולין לפי הצורך.אני בתאילנד ורופא הציע לי לקחת אדלקטון 25 פעם ביום וזה בגלל שהלחץ הדם שלי היה 165/95..שאלתי!! ההם התרופות הללו חיים בשלום.ושאלה נוספת ההם אדלקטון זה הטיפול הנכון.אני בתאילנד וממש אובד עצות.תודה מראש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אקספורג ואדלקטון מעקב.
יונה חיים17/08/2016רציתי לדעת איזה מעקב דרוש בלקיחת אקספורג ואלדקטון.אני רק התחלתי את הטיול לתאילנד ואני רוצה להיות לפחות 3 חודשים.בבקשה ממך דוקטור נכבד ההם תוכל לכתוב לי איזה בדיקות צריך לעשות וכמה זמן לאחר התרופות הללו צריך לעשות בדיקות.בתודה מראש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאקספורג ואדלקטון מעקב. - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי17/08/2016מה מכתב שלך לא ברור מה גילך ואם גבר או אשה. ממתי יש לחץ דם גבוה וכמה זמן מקבל/ת טיפול כולל הטיפול הנוכחי. עקרונית 2 התרופות עלולות לגרום לעליה של האשלגן בדם, במיוחד עם יש הפרעה כליתית כלשהי.
יש לנטר את רמת האשלגן בשבועות הראשונים של הטיפול.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהניטור אשלגן יונה חיים
יונה חיים17/08/2016בהמשך להודעתך אני בן 58 מקבל את התרופות הנ"ל..אקספורג שנתיים קרדיולוג 6 חודשים..+ גלקומין 2×2 לסוכר.כאן בתאילנד הומלץ על ידי רופא מקומי לקחת אדלקטון 25מ"ג ליום.לצערי אין לי ביטחון שרופא כאן ממליץ לי על תרופות ולכן תרומתך ענקית.יש לנו גאוט משפחתי..עם פרוטאין גבוהה.לחץ דם גבוהה זה משפחתי לצערי.בשם יחידת שלדג אני מצדיע לך על תרומתך..ישר כח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



