מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- האים קדי לי להיתאמן ולהרים משקולותליאור28/07/2008
שלום אני בן12 ואני רוצה להיתאמן ולהרים משקולות של 7KL או 1KL ואני שוקל 50KL והגובה שלי58-60 ואני צריך דעה נוספת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה.
יניב מימון02/08/2008אין בעיה להרים משקל שמתאים לך אך צריך לבדוק שאתה עושה את התנועות נכון,כדאי להתייעץ עם מאמן ולהיפגש איתו להכנת תוכנית אימונים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שעון polarיוני26/07/2008
שלום רב. אני קניתי השבוע שעון polar rs 200 sd עם הfootpod ומכשיר הדופק. אני התחלתי לקרוא את את המדריך לשימוש אבל הוא באנגלית. את רב הדברים אני מצליח להבין אבל עדיין ייקח לי זמן לדעת להשתמש בכל האפשרויות של השעון. האם יש דרך מהירה יותר ללמוד איך להעזר בכל האפשרויות של השעון? נ.ב: גיא, אם נכנסת להודעה אז כדי לחזק את שרירי הידיים והכתפיים הכי טוב זה להתאמן בשחייה. תודה מראש. יוני.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה.
יניב מימון02/08/2008תנסה להיכנס לאתר של פולר ולהוריד הוראות בעברית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהליוני- להגיע לחנות התמיכה
ברק צור06/08/2008הי יוני
חברת אגנטק, היבואנית של פולאר יושבת בת"א באזור קריית עתידים, ליד קניון איילון
יש להם שם מרכז תמיכה טכני נפלא והם על המקום יכיילו לך את השעון ויסבירו לך הכל
אגב, שעון מעולה, גם אני רץ איתו
ברק צור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום ברק
יוני06/08/2008אני כל שבוע רואה לרדת בגדול. אני עושה המון כושר אבל התוכנית נותנת הרבה מוטיבציה גם לצופים!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה ליניב ..גיא..26/07/2008
אז איזה תרגילים יש לרגליים , ידיים , וכתפיים ? כי אני לא יודע תעזור לי ..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה.
יניב מימון02/08/2008קשה לי להסביר במילים.
תחפש באינטרנט תרגילים עם איורים או שהכי טוב זה להיפגש עם מדריך מוסמך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה , גיא.גיא..25/07/2008
תקשיבו מה אני עושה ... עליות מתח : מתח רגיל : 7 חזרות , 2 סטים . מתח רחב : 7 חזרות , 2 סטים . מתח "גיא" [מתח שאני מאוד אוהב לעשות שאני המצאתי זה עם 6 אצבעות על המוט 3 מכל יד ] 7 חזרות , 2 סטים . שכיבות סמיכה: שכיבות סמיכה רגיל : 15חזרות , 2 סטים . שכיבות סמיכה רחב : 15חזרות , 2 סטים . זהו כעיקרון ... ולפעמים אני עושה סקוואט , אבל רק לפעמים כך שאני לא כולל את זה . נ.ב : אני בן 14 , איך זה ? האם אני יראה תוצאות והאם מה שאני עושה זה טוב? תודה לכולם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה.
יניב מימון25/07/2008אתה עובד בעיקר על הגב והחזה,כדאי להפעיל גם את שרירי הכתפיים,רגליים,ידיים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הליכון ביתיvered23/07/2008
שלום, אתמול קבלתי מאימי את ההליכון שלה והייתי רוצה להתחיל להתאמן אני שלושה חודשים אחרי לידה שלישית וצריכה להוריד כארבעה קילוגרמים אני לא עושה ספורט בד"כ פרט להתרוצצויות עם ילדים אשמח לקבל הצעה לתוכנית מתאימה לי תודה רבה ורד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר - דחוף צריך עזרהחסוי22/07/2008
שלום' אני בן 13 וחצי ואני מרים משקולות של 5 קילו רצית לדעת אם זה טוב ואם זה פוגע במשהו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שחכתי להגיד שהגובה שלי זה 1.76
חסוי22/07/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה.
יניב מימון25/07/2008זה טוב מאד שאתה מתאמן.
צריך לבדוק שאתה עושה את התנועות בצורה נכונה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהאור19/07/2008
מאיזה גיל ובאיזה כמות לכל גיל אפשר להרים משקולות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה.
יניב מימון25/07/2008מחקרים מראים שכיום גם ילדים קטנים יכולים להתאמן,כמובן עם הדרכה של מאמן מוסמך לקטינים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלההשלומי מתל אבי18/07/2008
אהלן הגבוה שלי הוא מטר 82 וחצי ואני בן 17 וחצי גר בתל אביב ועכישו השאלה שלי היא האם אני יגבה עוד כי וואלה אני לא רוצה עוד להיות גבוה זה מספיק לי לגמריייי האם אני יגבה עוד ועם כן עד איזה גיל?והיתי רוצה גם לדעת עם יש תרופה שיכולה לעצור שאני לא יגבה עוד וישאר באותו גובה שלי כי באמת זה מזה לא יפה להיות גבוה יותר מי מטר 82 וחצי שזה נחשב לגבוה ואני לא אוהב להיות גבוה יותר מדי מה אתה אומר בבקשה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העברת הודעה לפורום אחר
מערכת BeOK25/07/2008לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href=SelectedForum.aspx?ForumID=198 id=link]אורתופדיה ילדים[/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה די דחופה !ורד16/07/2008
שלום ! יש לי שאלה די טיפשית . אני בת 14 וחצי. ויש לנו בחינוך גופני בבית הספר מבחן ריצה 1500. הבעיה היא שמרגע שאני עוברת כמה סיבובים אני מתעייפת למרות שאני רצה לאט. אני ממש לא בכושר מה גם שאני די מתביישת לרוץ בחוץ. שאלתי היא האם אני ארוץ בבית בהדרגה את אותו המרחק (לא במקום). זה מוריד מהאפקטיביות ? אני ממש רוצה להצליח במבחן . ואם כן איזה תחליפים ניתן לעשות לבד ולא בחוץ . בתודה מראש ובברכה,
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה,
יניב מימון16/07/2008היי דורית,
אם המבחן שלך הוא ריצה בחוץ, עדיף שתמשיכי להתאמן בחוץ על מנת להתגבר על הקשיים שלך.
אחרי שתעברי את המבחן,אין בעיה לעשות פעילות על הליכון ביתי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם כדאי להתחיל להרים מישקולות 14אדיר15/07/2008
שלום אני בן 14 המישקל שלי הוא 40 קילו וגובה 1.54 ואני רוצה להתחיל להיתאמן בבית ולהתחיל להרים מישקולות איזה מישקל של מישקולות כדאי לי והאם אני יעשה סדרות ואם כן של כמה תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה.
יניב מימון16/07/2008היי אדיר,
תתחיל להרים משקולות של 2-3 ק"ג, אתה צריך להיפגש עם מדריך שיראה לך מספר תרגילים שיוכלו להתאים לך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם יש חדרי כושר לילדים בגיל 12 ?גבי14/07/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
תשובה.
יניב מימון16/07/2008כן,יש חדרי כושר לילדים.
אפשר למצוע באינטרנט מקום קרוב לביתך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ג'ודואפרת13/07/2008
שלום, בני בן 8 מעוניין ללכת לחוג גודו במתנס, החוג פתוח לקבוצת גיל די רחבה (עד 13) ולכן אני חוששת לו, אני מפחדת שיחטוף מכות מהגדולים ממנו ובכלל זה נראה לי מסוכן, מה דעתכם?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה.
יניב מימון16/07/2008היי אפרת,
יש סיכון בעולם אומנויות הלחימה אבל עם המאמן הוא מקצועי(תבררי המלצות) ונחמד אין סיבה לא לתת לבנך להתאמן, זה יקנה לו ביטחון עצמי,כח וגמישות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פציעותטליה10/07/2008
שלום רב, בני הוא פעלתן לא קטן, הוא אמנם רק בן 10 אך משחק כמעט כל יום עם חבריו כדורגל אחה"צ, הבעיה היא שבכל פעם הוא נפצע ואז לא יכול לשחק כמה ימים, יש לו בעיית נקעים חוזרת האם יש טכנקטות שהו איכול לפגוע בעצמו פחות בעזרתן וכן האם יש אימון כלשהו לרגל?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה.
יניב מימון16/07/2008היי טליה,
בעיות נקעים בכדורגל זה נפוץ בגלל התנועות החדות והמהירות, כעקרון חיזוק הרגליים יעזור צריך להתייעץ עם מדריך שיראה לבנך מספר תרגילי כח וגמישות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- השאלה עם זה מזיק או לא?!.. דחוףתמיר07/07/2008
אני ממש לוחץ על ההורים שלי שירשמו אותי למכון אבל אבא שלי אומר שעם מפעילים לחץ סתם דוגמא על המרפקים הם נדפקים ואז מה שקורה שהם נעצרים.. ככה גם בבירכיים וכ'ו... אבל אני חושב שזה עוזר לגידלה כי בכל זאת אני אוכל ממש הרבה ואני בסה"כ שוקל 42 קילו ואני מטר 55 ואני בן 14.5.. וכול החברים שלי כבר עברו אותי בגובה.. בבקשה חייב עזרה משני המומחים! תודה מראש[=
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה.
יניב מימון10/07/2008אבא יקר,
עם בנך יעבוד באופן מבוקר ובעומסים נכונים ,לא תהיה בעיה של דלקות במפרקים או בעיה של גדילה.
בשעור התעמלות שמבצעים מתח לדוגמא בנך עובד עם כל משקל גופו,במכון הוא יעבוד עם חצי ממשקלו ואפילו פחות.
מומלץ להתייעץ עם מאמן קטינים בחד"כ.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- להתחיל ב 14 במכון זה מזיק לגדילה?תמיר06/07/2008
שלום קוריאם לי תמיר, אני רוצה לישאול האם להתחיל עכשיו בגילי מכון כושר (בן 14) שאני 1.55 ומשקל של 42 קילו זה מזיק? זה עוצר את הגדילה? או שזה עוזר לגדילה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
יוני07/07/2008אני שמעתי אנשים שאומרים שכל עוד מבצעים את התרגילים כמו שצריך אין סיבה לחשוש לגדילה אך עדיין עדיף שתתיעץ עם אנשים המבינים בנושא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה.
יניב מימון10/07/2008היי תמיר,
אין לך מה לדאוג, אתה יכול להרשם למכון כושר להתייעץ עם מדריך לאימון קטינים ולהתחיל להתאמן.
האימון יפתח אותך ולא יעצור את הגדילה!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
מה הסיכוי שלכם לשמור על המשקל לאורך זמן?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)




