מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אימון אישי לילדה בת 5 וחצינטלי פינטו12/04/2008
שלום
אני מאמאנת חד"כ עם תעודה מוסמכת (מאמנת למבוגרים) מדריכת אירובי,עיצוב ,שחייה ועד מספר דברים נוספים בתחום הכושר והספורט. איןן לי התמחות או נסיון באימון קטינים אך יש לי ידע רב וניסיון באימון מבוגרים +גיל הזהב. האם עליי לנסות ולאמן ילדה בת 5 וחצי מבלי ידע קודם ? אם כן כיצד עליי להתחיל את שרשרת האימונים האפקטיבית ביותר עבורה ?- בהנחה שהיא בריאה ובעלת עודף משקל
אשמח את עזרתכם(-:תודה רבה
נטלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
אורי ישראלי28/04/2008שלום נטלי.
במידה ולא עברת הכשרה לאימון קטינים במסגרת לימודי אימון חדר כושר , חל איסור לאמן קטינים (פחות מגיל 17).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה קטנה?איזה אחד08/04/2008
אהלן שלום לכולם לילה טובב אני בן 17 וחצי מבאר שבע עכשיו יש לי שאלה אניי רוצה לתחיל לתאמן לתחיל לפתח גוף טוב עם שרירים בידיים אבל הבעיה שלי שאני גבוה ואני מזה מת להיות נמוך עם אני יתאמן הרבה יש מצב שזה יעצור לי את הצמיחה שאני לא יגבה עוד זה מגיעל אותי כבר אני מטר 85 עוד מעד ואני גם רזה אני נירא כמו עמוד חשמל אני רוצה להיות נמוך מה יעזור לי להיות נמוך תין הצעות בבקשה המון תודה אחי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
אורי ישראלי28/04/2008שלום עידן.
נמוך כבר לא תהיה. האימונים לא יעצרו לך את הגדילה.
דיאטן יכול לבנות לך תפריט שיעזור לך לעלות במסת גוף מרזה לשרירי בשילוב עם אימונים בחדר כושר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צמחיה-גובהמילי07/04/2008
היי,
אני מרימה משוקולות בחדר כושר האם זה יפגע לי בגובה אני מרימה בערך 70 ק"ג
אני בת 16 1.60* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
אורי ישראלי28/04/2008שלום.
הרמת משקולות לא אמורה לפגוע לך בצמיחה אבל יש להימנע מהרמת משקל רב ללא הכוונה והדרכה מקצועית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהח06/04/2008
בני בן 15 וסובל מעודף משקל. הוא התאהב בספורט טניס שולחן והוא משחק הרבה אצל חברו שיש לו שולחן בבית.
רציתי לדעת האם הספורט הזה בכלל שורף קלוריות, או שזה סתם לעמוד ליד שולחן?
אני הייתי רוצה שהוא יעשה פעילויות שממש שורפות קלוריות.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
אורי ישראלי28/04/2008שלום רב.
שרפת קלוריות הינה פונקציה של זמן האימון כפול ממוצע דופק של המתאמן בזמן אימון.
בטניס שולחן הדופק לא עולה כמו במשחק כדורגל אבל יותר גבוה מישיבה מול מחשב .
כך שזה עדיף מכלום.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה מקצועית ליניבשי03/04/2008
אני איש צבא קבע המשרת בצריפין בעל כרס עגלגלה ובנותיי בנות ה- 9 וה- 4 צוחקות עליי אני עם כולוסטרול גבוה ושומנים בדם, נוטל תרופות קבוע להורדת ליפידים, אני מעוניין להתחיל לעשות כושר. ממה מתחילים?? האם תוכל לעזור לי???
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה.
יניב מימון05/04/2008אהלן שי,
תתחיל באימוני הליכה 3 פעמים בשבוע.
נ.ב. ד"ש למירב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהדינה03/04/2008
שלום רב,
אני בת 15 נמוכה לגילי. האם יש אימוני כושר מסויימים שיכולים לעזור לי לגבוה?
לדוגמה, כדורסל או מתח? או שזה סתם מיתוסים?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה.
יניב מימון05/04/2008לצערי אין תרגילים שיכולים לעזור לגובה, אך את עדיין בשלב ההתפתחות שלך ואני מאמין שתגבהי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- gim stickמירב03/04/2008
שלום,
רציתי לדעת מה זה gim stick
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה.
יניב מימון05/04/2008היי מירב,
GYM STICK זהו מוט מפיברגלס שבשני צדידיו יש גומיות שנמתחות ע"י סיבוב של המוט.
אפשר לבצע תרגילים מגוונים, מחירו כ- 350 ש"ח מומלץ מאוד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מערכת לחדר כושרנעם קריס31/03/2008
שלום אני בן 15 ו4 חודשים ההייתי רוצה לדעת אם תוכלו לעזור לי לבנות מערכת לחדר כושר מכיוון שראיתי שהעובדים במקום בו אני מתאמן לא ממש רציניים ואני מפחד שהאימון יפגע לי בגדילה אז אני רוצה לבנות מערכת שלא תגרום לכך! מחכה לתשובה בהקדם האפשרי!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה.
יניב מימון05/04/2008שלום!
אני צריך לדעת יותר פרטים כמו נתונים פיזיים,בעיות רפואיות.
הייתי ממליץ כן להתייעץ עם אחראי מדריכים במקום שאתה מתאמן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום רבבני30/03/2008
אני בן 13 ואני מתאמן אימוני כוח כבר חצי שנה במשקולות שיש לאחי בבית. רציתי לדעת האם אימוני כוח אינטנסיביים לשרירי הידיים לילד בגיל שלי יכולים להזיק ?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה.
יניב מימון05/04/2008השאלה היא כמה אינטסיבי האימונים,
אם אתה מתאמן חצי שנה ובניתה סבולת כח הדרגתית אין סיבה לדאגה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרמת משקולות לנערסיגלית25/03/2008
האם הרמת משקולות בחדר כושר כ3 פעמים בשבוע לנער בן 14 שמתמיד בפעילותו כבר למעלה משנה, פוגעת בצמיחתו לגובה?
מדובר בנער רזה שלא צריך לרדת במשקל, איזה מכשירים מומלצים לו בחדר כושר כיוון שהוא לא מסכים להשתתף בשום פעילות ספורטיבית אחרת חוץ מחדר הכושר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה.
יניב מימון26/03/2008שלום,
אין מה לפחד מפגיעה בגובה של בנך,ההתמדה שלו זה דבר מצויין אך צריך להתייעץ עם אחד המדריכים במכון לקבלת תרגילים מתאימים שיעזרו לבנך להתפתח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה??איזה אחד25/03/2008
ערב טוב אחי קוראים לי עידן אני בן 17 אני רזה וגובה ואני רוצה לתחיל לתאמן אני רוצה לתחיל לתנפחח יענו שיהיה לי שריריםם בידים וכול זהה עכשיו היתי רוצה שתתיין לי הצעותת איך לעשות את זה אין לי משקולות בבית מה יכול לעזור לייי לפתח גוףף בריאא???עם שרירים ובללאגנים??אני מחכה לתשובה שלךך וואלה אני מזה מודע לך תודהה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה.
יניב מימון26/03/2008היי עידן,
יש אפשרות להתחיל להתאמן בחד"כ ולקבל יעוץ ממדריך,
במידה ואתה רוצה להתאמן לבד תעבוד על מתח,שכיבות סמיכה ובטן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הליכהשקד23/03/2008
שלום, האם הליכה מהירה היא אימון טוב עבור ילדים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
אורי ישראלי23/03/2008שלום שקד.
אימון טוב למה?מהי מטרת האימון לכל מטרה יש סוג אימון שונה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נמוכיםכ.19/03/2008
האם זה נכון שילדים נמוכים הם בדרך כלל זריזים מאוד ומסוגלים לשאת את הגוף שלהם בקלילות יותר מאשר ילדים גבוהים וכבדים. גם שמעתי שרגליים שריריות מקשות על המהירות שלך-רגליים קלות בלי הרבה שרירים יכולות לנוע ביותר זריזות ומהירות מאשר רגליים עם הרבה משקל כתוצאה ממסת שריר שקשה לסחוב את המסה. האם כל מה שאמרתי נכון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
אורי ישראלי23/03/2008שלום כ.
באופן כללי כן. ישנם מיקרים של יוצא מן הכלל. לא בהכרח מישהו שהוא קטן קומה יהיה זריז ואם תסתכל על אצנים למרחקים קצרים (100-400 מ') הם מאוד שריריים ומאוד מהירים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה בתוכנית לילד בן 12.5אריק16/03/2008
שלום,
בני בן 12.5 קצת מלא ויש לו קצת בטן (שוקל 52 קילו גובה 150)
הוא נמצא בחוג ג'ודו מזה כשנה (פעמיים בשבוע)
אנחנו מנסים להקפיד על תזונה נכונה, אך לצערי הוא מבלה שעות רבות מול המחשב.
לאחרונה הכנתי עבורו תוכנית אימונים אשר מצורפת כאן,
היא כוללת 3 פעמים בשבוע אירובי ופעמיים פעילות כח
א' ג' ה' - קפיצות חבל 3 סטים * 100
ב' ד' - קפיצות חבל סט אחד של 50 (לצורך חימום)
הנפת ידים לצדדים 3 סטים * 15 (כרגע ללא משקולות )
שכיבות שמיכה 3 סטים * 10 (מתבצע בשיפוע, בעזרת שולחן)
כפיפות בטן 3 סטים * 15
* בין כל סט וסט מנוחה של דקה
אני זקוק לחוות דעתכם המקצועית לגבי התוכנית אודה מאד לעזרתכם
בתודה רבה,
אריק
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה.
יניב מימון19/03/2008מבחינה אירובית כדאי פעם אחת חבל, פעם שניה הליכה ושלישית אופניים.
מבחינת אימון כח-חסר עבודה על הגב, רגליים וידיים.
סה"כ החלוקה השבועית בסדר,כדאי לשלב תזונה נכונה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שימוש בהליכון על ידי ילדיםרוני16/03/2008
ילדי בני 9 ו-12, מרבים בישיבה מול המחשב והטלויזיה וממעטים בפעילות גופנית. לאחרונה הבאתי הליכון הביתה (אחרי שכשלו ניסיונות להפעילם מחוץ לבית). שאלותי הן:
האם בגילאים אלה ניתן להשתמש בהליכון?
מבחינה פיסיולוגית, האם יש צורך להגביל אותם מבחינת זמן על ההליכון או מבחינת מהירות ההליכה (או הריצה)?
האם ניתן לקבל תוכנית אימונים מומלצת?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה.
יניב מימון19/03/2008היי רוני!!
ילדיך יכולים להשתמש בהליכון אך צריך לבנות להם סרגל מאמצים לדוגמא:
שבוע ראשון- 5 דקות הליכה איטית(3 פעמים בשבוע)
שבוע שני- 7 דקות הליכה איטית(3 פעמים בשבוע)
שבוע שלישל- 10 דקות הליכה במהירות 6.0 (3 פעמים בשבוע)
שבוע רביעי- 2 הליכות של 15 דקות,הליכה אחת של 10 דקות.
שיסיימו את החודש תכתוב לי ונמשיך קדימה.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)









