מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלהעודד29/05/2008
שלום,
אני בן 13 וחושב להתחיל ללמוד אומנות לחימה. חשבתי על איגרוף כי זה תחום שמלהיב אותי ואני אוהב לראות את זה בטלוויזיה. השאלה שלי היא: האם איגרוף מזיק לבריאות? האם הוא עושה נזק מוחי או משהו כזה?
תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה.
יניב מימון02/06/2008היי עודד ,
איגרוף אינו מזיק לבריאות, אתה צריך למצוא מקום מיקצועי שתוכל להתאמן בו טכניקה נכונה וכניסה לכושר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ילדה עם בעית השמנהחן26/05/2008
שלום רב, הבת שלי מתביישת להתאמן בגלל משקלה היא לא משתתפת בשיעורי ספורט, האם מאמן אישי במיוחד עבורה הוא עם יכולת גבוהה יותר לעזור לה ולדרבן אותה להתאמן?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
אורי ישראלי26/05/2008שלום חן.
בהחלט. האימון עם מאמן כושר אישי הוא יעיל יותר,מניב תוצאות וכמובן מחייב.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אימון לילד בן 12אילן ספריאל23/05/2008
שלום רב
בני מתאמן פעמיים בשבוע בטאקונדו ובנוסף פעמיים בשבוע אימון כדור יד החל לאחרונה להתאמן בבית על מתח שכיבות שמיכה וכפיפות בטן ובנוסף להרים משקולות יד של שלושה ק"ג כל אחת 10 כפול שלוש חזרות פעם אחת ביום האם אנחנו מגזימים ויכולים לפגוע בהתפתחות העצם/שריר
תודה אילן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
יניב מימון25/05/2008על מנת ששריר יתפתח אנו צריכים לתת לו זמן התאוששות לכן כדאי שבנך יתאמן פעמיים בשבוע על כח,לא יום אחרי יום.
כדאי גם להתייעץ עם תזונאי לגבי המזון ולהתאים לכמות האימונים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בן 10 שמפתח גוףריבה21/05/2008
שלום בני בן 10 בס"ה ומושפ עמאוד מחבריו ומהטלויזיה הוא החל לעשות כושר ופתח את שריריו, אין לו מסגרת והוא פשוט עובד מתוך אינסטינקטים, אני חוששת לנזק לשרירים, איך נהוא יכול לקבל הדרכה בגיל כזה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה.
יניב מימון23/05/2008נתחיל מזה שמותר לבנך להתאמן בגילו אך רצוי שירשם לחד"כ או רק להיפגש פרונטלית עם מדריך שיסביר לו אלו תרגילים לעשות בבית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום !גל17/05/2008
שלום, אני בת 13 מחולון. אני מתאמנת בקבוצה תחרותית של שחייה, 6 פעמים בשבוע, שעתיים וחצי.
מתחילת חופשת פסח אני כבר ממש לא בכושר ואני לא עושה תוצאות שהייתי עושה בעבר.
אני חייבת להיכנס לכושר מעולה עד עוד חודש.
מה אני יכולה לעשות בנידון? איך אני אוכל להיכנס לכושר במהירות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
אורי ישראלי18/05/2008שלום גל.
עליך להתייעץ עם מאמן שחיה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהיואב14/05/2008
אני שוקל להתחיל לעשות כושר בשתי צורות: אופניים או סקייטבורד. רציתי לדעת מה מהם יותר מוציא מרץ ומאמץ לב ריאה?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
אורי ישראלי18/05/2008שלום יואב.
הוצאת אנרגיה היא פונקציה של זמן האימון כפול ממוצע דופק האימון ז"א ככל שהדופק יהיה גבוה יותר אנו נוציא יותר אנרגיה =קלוריות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רולר בליידסרווית11/05/2008
שלום, קניתי לבתי רולר בליידס על פי בקשתה, האם יש דרך מסויימת בה עדיף שתרכב כדי לשמור על הברכיים, רגליים וכו'?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
אורי ישראלי12/05/2008שלום רווית.
קודם כל תתחדשו. רצוי לקנות מגני ברכיים,מרפקים ושורש כף היד.
אם היא לא יודעת לרכב על הרולר בליידס עדיף שהיא תתחיל להתאמן באיזור מוכר ופחות מסוכן עד שהיא תצבור ניסיון. בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גיל אימוןעינב07/05/2008
שלום, מאיזה גיל מותר לילדים להתאמן בחדר כושר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
אורי ישראלי10/05/2008שלום עינב.
ברמת העקרון אפשר מגיל 6 אך האימון חייב להיות מותאם לגודלו הפיזי של הילד,מותאם ליכולותיו.
וכמובן שמדריך שמוסמך לאימון קטינים ידריך אותו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מישקולותעומר04/05/2008
שלום שמי עומר ואני בן 13.
אני מרים מישקולת של 1וחצי כל יום (חמישים כל יד).
זה ביכלל בריא?
זה ינמיך אותי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
אורי ישראלי05/05/2008שלום עומר.
זה שאתה מרים קילו וחצי חמישים פעם לכל יד זה לא מזיק אך גם לא יעיל.
וזה לא ינמיך אותך.
אם מטרתך להתחזק או לפתח מסת שריר עלייך להגדיל את התנגדות המשקולת, ז"א לעלות את משקל המשקולות ולעשות פחות חזרות(8-12 חזרות).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה בקשר לשרירים תפוסים וגמישות...רקדנית:)02/05/2008
שלום, אני רוקדת 3 פעמים בשבוע ועכשיו המורה שלי העלה מאוד את הרמה כך שהכמעט שפגט שהיה לי לפני כן ממש לא מספיק לרמה ורמת החימום והשיעור מאוד גבוהה כך שהיו כבר שני שיעורים שאחריהם מאוד כאבו לי ונתפסו לי השרירים (בעיקר ברגליים אבל גם הידיים קצת נתפסו לי..) רציתי לדעת אם כדאי בשביל לשפר את הגמישות לעבוד על זה כל יום? וכמה זמן מומלץ? ומה לעשות למשל כמו שעכשיו ממש כואב לי ללכת.. לעשות דווקא מתיחות כדי לשחרר, למרות שכואב? או לחכות את היומיים 3 שלוקח להם להשתחרר לבד? (כי מה שקורה זה שאני מחכה שישתחררו וזה קורה רק לקראת השיעור שבו שוב אני עושה מעבר ליכולת שלי..) הכוונה לא רק שנתפסים לי השרירים בגלל תרגילי גמישות, אלא גם שרירים שמפעילים חזק (נניח שעושים דוולופה, כלומר משאירים את הרגל גבוה..)
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה.
יניב מימון04/05/2008שלום,
על מנת לשפר את הגמישות כדאי לשבת בשפגט אחרי שהשרירים "חמים", אין בעיה לעבוד כל יום בערך 15 דקות.
בד"כ שיש כאבי שרירים כדאי לעשות הליכה בשביל לשחררם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עדיפותנ.30/04/2008
מה עדיף - להתאמן לבד בבית בעזרת משקוליות קטנות , מזרון, ומוט או להתאמן פעמיים בשבוע (בגלל חוסר הזמן והיכולת הגעה) בחדר כושר ?
אני מתלבט בגלל שחדר כושר כיום עולה כסף, לא שלהורים שלי חסר אבל זה די הרבה, עוד מעט נגמר החופש, ובלימודים לא יהיה לי זמן מכיוון שיהיו לי אימונים מהאגודה, מבחנים וכדומה..
מצד שני בבית אני לא מרגיש שאני ממש משתפר, כמה שאני ירים משקוליות ויעשה כפיפות בטן בלי תוכנית מסודרת אני לא יהיה מרוצה?..
האם תוכל להמליץ לי מה עדיף ..ואם אתה כבר ממליץ אז לסהביר בקצרה מה הדרך הכי טובה להתאמן באותה אפשרות .
מקווה שהבנת ותודה מראש ..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
אורי ישראלי01/05/2008שלום נ.
לא ציינת מה מטרת האימון?.
אבל לפי השאלה שלך אני יכול להבין שאחת ממטרותיך זה העלאת מסת שריר ובעזרת משקולות במשקל נמוך אי אפשר לעלות במסת שריר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה על משקולותעומרי27/04/2008
אז ככה אני בן 17 אני עוסק הרבה בספורט(כדרוגל טניס)...אני 1.83 שוקל 76 אני ממצוע לא רזה מידי ולא שמן...
ועד עכשיו הייתי עושה רק שכיבות שמיכה וכפיפות בטן... ויש לי בבית מוט עם משקולות בצדדים ורציתי להתחיל להתאמן...אז השאלה שלי היא אם אימון משקולות עוצר את הגדילה ולא נותן לך לגבוה עוד??
ואם זה לא נכון אז איזה תרגילים כדאי לי לעשות באיזה תדירות וכמה חזרות...??
וכמה משקולות לשים...??(כאילו כמה קילו)...
תודה מראש...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
אורי ישראלי28/04/2008שלום עומרי.
אימון משקולות לא עוצר את הגדילה.
אך הייתי ממליץ לך בתור התחלה להתייעץ עם מדריך חדר כושר מוסמך בכדי למנוע אימון לא נכון שיכול לגרום לפציעות.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהטדי22/04/2008
שלום רב,
אני בחור נמוך ועלה לי לרעיו כיצד למתוח את הגוף שלי מעט. בצוני לדעת האם תיאורתית הרעיון הזה הגיוני. אל תמליצו רק תגידו אם הוא יתכן.
הרעיון הוא: כל יום במשך 10 דקות להיתלות על מתח כשלרגלי קשורות משקולות של 5 קילו. האם זה יכול מעט מאוד למתוח אותי, באופן תיאורתי?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
אורי ישראלי28/04/2008שלום טדי.
הרעיון שלך לא יעבוד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יד חלשהעידו19/04/2008
שלום קוראים לי עידו, בן 14 ואני מרגיש שהיד החלשה שלי הרבההה יותר חלשה מהיד השנייה. אני מתאמן בחדר כושר ובבית בערך שלוש פעמים בשבוע ורציתי לדעת מה מה לעשות כדי לחזק את היד החלשה(יותר סטים או חזרות...)תודה מראש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
אורי ישראלי28/04/2008עידו עניתי לך קודם תבדוק
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום..דור15/04/2008
אני בת 17. אני במשקל 56 וגובה 1.60.
אני רוצה לשקול 50 קילו...ולא הולך לי
ואני לא מבינה למה אני לא מצליחה לרדת במשקל.(אפילו שלוש קילו לא מצליחה לרדת).
אני עושה ספורט תמידי כחודש וחצי.שלוש פעמים בשבוע במכון....ואני בקושי אוכלת...אני מדלגת הרבה על ארוחות,ואין מצב שאני אוכל משהו משמין כמו שוקולדים,חטיפים,עוגות...רק מים אני שותה!!אפילו לא משהו מוגז..עברתי לסוכרזית מסוכר!
אני אוכלת קוטג' 3% ,לחם קל בבוקר..וסלט בצהרים..לפעמים קצת אורז...
ובכל זאת אני לא מצליחה לרדת במשקל!!!!אני לא אוכלת בכלל הרבה קלוריות...ואחרי חודש וחצי חייבים לראות תוצאות,במיוחד אחרי שאני לא אוכלת הרבה...אוף נמאס לי להרגיש את הבטן שיוצאת החוצה! והטוסיק גדול מידיי,למה אני לא רואה תוצאות?..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יד חלשה
עידו19/04/2008שלום קוראים לי עידו, בן 14 ואני מרגיש שהיד החלשה שלי הרבההה יותר חלשה מהיד השנייה. אני מתאמן בחדר כושר ובבית בערך שלושה פעמים בשבוע ורציתי לדעת מה מה לעשות כדי לחזק את היד החלשה(יותר סטים או חזרות...)תודה מראש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה לעידו
אורי ישראלי28/04/2008שלום עידו.
בכדי למנוע הבדלי כח בין הידיים רצוי לעבוד עם משקולות יד נפרדות ולא עם מכשירים .
ובמידה וכבר קיימים הבדלים אז אפשר להוסיף סט ליד או לצד החלש יותר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה למור
אורי ישראלי28/04/2008שלום מור.
על מנת שתהיה ירידה במשקל מבוקרת ונכונה צריך להיעזר בתזונאי שירכיב תוכנית תזונה נכונה ולא סתם להפסיק לאכול כי לפעמים זה נותן תוצאה הפוכה (מה שקרה לך).
לא ציינת אם האימונים שלך הם בחדר כושר ובהדרכה מקצועית (יש לזה חשיבות גדולה להצלחה).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה לרותם
אורי ישראלי01/05/2008שלום רותם.
על מנת שתהיה ירידה במשקל מבוקרת ונכונה צריך להיעזר בתזונאי שירכיב תוכנית תזונה נכונה ולא סתם להפסיק לאכול כי לפעמים זה נותן תוצאה הפוכה (מה שקרה לך).
לא ציינת אם האימונים שלך הם בחדר כושר ובהדרכה מקצועית (יש לזה חשיבות גדולה להצלחה).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)









