מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלת ריצהשאלה...21/10/2008
שלום אני בן 13 ולאחרונה התחלתי לרוץ. אני רץ בהתחלה 3 דקות ברצף ואז אני עושה מתיחות ברגלים, לאחר שאני עושה מתיחות אני רץ 10 דקות רצוף ואז בשביל להוריד את הדופק אני הולך עד שהדופק נרגע ואני נורא נהנה מזה. אז יש לי כמה שאלות? באיזו תדירות כדאי לי לרוץ? אני רוצה להעלות את מספר הדקות באיזה קצב כדאי לי לעשות זאת? מה כדאי לי לאכול ליפני ואחרי הריצה אם בכלל כדאי לי? (אני אוהב מעדני גרנולה עם אחוז אחד שומן או אפילו כל שמנת, כריך של לחם קל.... , פרי, אבל לא קורנפלקס כי בסוף הכמות תמיד גדולה מידי)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאוהב הריצה...
ברק צור21/10/2008שלום רב ואיזה כייפ שהצטרפת למועדון אוהבי הריצה
מומלץ לרכוש מד דופק ולעבוד עימו. דרכו תוכל להגדיר לך תוכניו תאימון ולוודא שאתה לא מתאמץ יותר מדיי.
החברה המובילה בתחום היא פולאר והיבואנים שלה, חברת אגנטק יושבים בעתידים, באזור ת"א.
הייתי מתאמן כ 3-4 פעמים בשבוע בריצה. פעמיים רץ ריצה נעימה וקלה עד 20-30 דקוות, פעם בשבוע עושה אימון קצר של אינטרוולים: לאחר החימום מתחיל לרוץ קל, מגביר עד לספרינט של 8090% ואז שוב ריצה קלה. את זה מבצע באימון הראון כ 3-4 פעמים ובהדרגה מוסיף לאחר מס' שבועות עוד מס' קטעים כאלו.
האימון הרביעי בכלל הייתי רוכב על אופניים , סתם בשביל הכייפ, בשביל ההתאוששות של הרגליים.
מומלץ לפני ואחרי אימון לאכול פחמימה ולחבון , כמו יוגורט עם פרי לפני וסנדויץ' חביתה או טונה אחרי.
יש אנשים שמרגישים האוכל עולה להם באימון וזה מאוד אישי. אם כן, לרווח מעט את זמן האוכל מהאימון
בהצלחה
ברק צור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבקשר לריצה
שאלה...22/10/2008קודם כל תודה על המענה המהיר אבל יש לי מספר שאלות אם אני אוכל קופסת טונה וחצי עגבנייה ליפני, זה יהיה טוב? אין לי אופניים...... אז יש לך רעיון לאימון אחר?\ וכשיתחיל הבית ספר זה ניראלי קצת הרבה לאכול יוגורט (או אם אפשר אז טונה ) וכריך של חביתה ואז בארוחת עשר שוב פעם לאכול כריך, מה דעתך?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבשביל תזונה צריך תזונאי...
ברק צור22/10/2008שלום אצן יקר בעייתי מאוד לתת תפריט באינטרנט גם כי איני דיאטן וגם כי ממש צריכים לשבת עימך ולהבין כיצד אתה אוכל לאורך כל היום, כיצד אתה מתאמן, למדוד אותך ולהבין איך גופך בנוי. אשמח להפנות אותך לדיאטנים / ניות שמתמחים בספורט ובילדים, אם מעניין אותך ברק
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ציין לי כמה פעילויות מומלצות עבור..גיא לוי21/10/2008
אני צריך פעילויות מומלצות לילדים מגיל 7-13 תודה על העזרה...(ד"א אני בן 11 וחצי..)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פעילויות מומלצות
ברק צור21/10/2008שלום גיא
מאוד תלוי מה אתה רוצה להשיג באימון וגם מה יהיה לך כייפ.
אני שונא משחקי כדור לכן מעולם לא הלכתי לכיוון הזה.
אימונים שמשפרים את הכושר, מחזקים את הגוף ובעיקר מפתחים יכולת אתלטית הם: ריצה, ריכבה על אופניים ושחייה
אומנויות לחימה גם מפתחות כוח, מהירות, זריזות ובעיקר מעניקות יידע בלחימה וביטחון עצמי
חדר כושר לנערים לדעתי מיותר אלא אם זה משולב בחוג של אימונים נוספים
תתעניין מה יש ליד הבית, לאן הולכים החברים, תבוא לשיעורי ניסיון בכל מיני תחומים ואז תחליט
ברק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהלירון19/10/2008
שלום רב, האם מתח עובד הרבה על הכתפיים, או רק טיפה על הכתפיים? תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עליות מתח
ברק צור21/10/2008שלום
עליות מתח עובדות קודם כל על שרירי הגב ( " המשולש") וגם על שרירי היד הקדמיים שמסייעים.
אין השפעה על הכתפיים
ברק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהתענו לי15/10/2008
אני בן 13 ו10 חודשים ושוקל 55 ורציתי לדעת איך אני יכול לנפח את השרירים ? ( אני מתאמן על 5 ק"ג } ותוכל לומר לי כמה סטים וכמה חזרות עלי לעשות? ותוך כמה זמן רואים תוצאות ? כמה אני יכול לעשות בשבוע אימון ומתי לנוח ? ומה עלי לאכול הודה לך אם תוכל להיות יותר ספציפי והאם מותר לי לקחת תוספים ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוכנית אימונים לא בונים באינטרנט...
ברק צור18/10/2008שלום רב,
יופי שאתה רוצה להתאמן ברצינות ואפילו שוקל לקחת תוספים.
צריך להבין שמבלי לראות את מבנה גופך ולנסות עימך מס' תרגילים , לא ניתן לבנות תוכנית אימון רצינית באינטרנט. לא כל משקולת מתאימה לכל שריר. יכול להיות שעבור שרירי החזה 5 ק"ג יספיקו לך ועבור היד האחורית אתה תסתכן בפציעה עם משקל זה.
מומלץ לפגוש מדריך שיבנה לך תוכנית שכזו. גם אני פוגש בשוטף נוער ומבוגרים שצריכים תוכנית.
לגבי תוספים, עדיף בגילך לאכול אוכל אמיתי ולא לבלוע תוספים. אוכל אמיתי זה פחמימות, חלבונים ושומנים.
גם כאן יש מקום לתוכנית מדוייקת ולא לקבל המלצות באינטרנטר, כי זה צריך להתאים במדויק לך.
ברק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תענו לי מהר בבקשהתענו לי13/10/2008
אני בן 13 ו10 חודשים יש לי קוביות ואלכסוניים וידיים חטובת אבל ממתי שהתחילו הלימודים אני לא התאמנתי ועכשיו ההנפח של הידיים ירד לי רציתי לדעת איך אני מחזיר את בחזרה אני צריך לעשות הכל מהתחלה ?<
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אפשר לנשום ולהירגע הכל בסדר...
ברק צור15/10/2008שלום לך מתאמן יקר וקצת לחוץ
הגוף לא מאבד כל כך מהר את כושרו ומצד שני ישר אחרי אימון הרי מתנפחים השרירים וזה לא הרי הנפח האמיתי שלהם.
תחזור להתאמן ומקסימום תתחיל באימון של כ 50-70% ממה שפעם הרמת.
לדוגמא עם עלית 10 עליות מתח, כרגע תעלה 5 או עם הרמת משקולת של 6 ק"ג , כרע תרים 3 ולאט לאט תחזור לאימונים של פעם
ברק צור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ריצות ארוכותיוני12/10/2008
שלום ברק. אני מאוד אוהב לרוץ ואני גם טוב בזה, אך אני לא יודע איך לגרום לשיפור משמעותי בקצב הריצה שלי למרחק גדול. האם יש סוג של אימון מיוחד או טכניקה מסוימת בה אני יכול להעזר על מנת להצליח לרוץ מרחק גדול (3-5ק"מ) במהירות גבוהה יחסית? (בקמ"ש- בין 14-17). יוני.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ריצה למרחק ארוך
ברק צור15/10/2008אהלן יוני
הטכניקה לשיפור יכולת ריצה הינה 2:
קודם כל להגיע למצב שאתה מסיים את המרחק בריצה קלה ולאט לאט להוסיף ולהגדיל את המרחק כשאתה שומר על אותו קצב, כלומר להיות מסוגל לרוץ גם 30% מעל המרחק שהגדרת לעצמך.
במקביל להתחיל ולשלב אימונים על טווחים יותר קצרים שבנויים מאימון הפוגות / אינטרוואלים.
כמה מהר כל אינטרואל וכמה להתאושש זה כבר מצריך עבודה עם מד דופק כדי לראות שאינך מתאמץ יתר על המידה.
שווה לקבוע עם מאמן ועל בסיס נתוניך לבנות אימון אינטרלווים שכזה
ברק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חנ"ג בבית ספר כתה ד'טובה11/10/2008
ברק שלום , ביתי בכתה ד'. נתבקשה לרוץ 600 מ', זוהי דרישה של משרד החינוך , היא ילדה בעלת כושר גופני נמוך, מתעייפת מהר מאוד וקשה לה לנשום.. 1 האם אין סכנה בריצה כזו בת-אחת ללא אימונים מוקדימים?. 2. מה נחשב זמן טוב למרחק כזה בגיל זה.בממוצע? 3. איך אפשר לשפר לה את הכושר הגופני כדי לבצע משימה הזו?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אימון ריצה בבית ספר
ברק צור11/10/2008שלום טובה
מערכי החנ"ג בבתי הספר בפירוש לא מתאימים לכל הילדים. מבחינת סכנה, הייתי ממליץ לבתך לנסות ולדווח לעצמה כמה קשה לה. מקובל להשתמש במדד של 1-10, כאשר 1 משקף חוסר מאמץ המקביל לישיבה וצפיה בטלוויזיה ו 10 משקף מאמץ קיצוני שכמעט ולא ניתן לעמוד בו. חשוב שהיא לא תעבור את התחושה שסביב 8 וזה בהחלט לא פשוט להעביר זאת לילד.
כדי להכינה לריצה, הייתי יורד עימה לגינה / פארק קרוב ומבצע אימוני אינטרוואלים של הליכה וריצה. אם כושרה ממש נמוך ההליכה צריכה להיות יותר דומיננטית ולאט לאט להגביר את מרכיב הריצה .
איני יכול לתת לך הערכת זמן משוערת למרחק זה בגיל כרנולוגי מסויים כי הפערים בין הילדים בגילאיים אלו עצומים.
בהצלחה
ברק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבקשר לתוצאה ב600 מטר
ניר11/10/2008תוצאה בסדר לגיל ממוצע כיתה ד' לכאלה שלא מתאמנים זה 3 דקות בערך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צום קל וגמר חתימה טובה!!!!!!יוני08/10/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
תודה ובחזרה...
ברק צור11/10/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הי ברקאלעד07/10/2008
הי, אני בן 12 ו8 חודשים ומתאמן ב 20 שכיבות שמיכה עם ידיים מחוברות באמצע הגוף פעמיים ביום. אני 1.54-1.55 ורציתי שתמליץ לי על משקולות לגיל שלי. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בחירת משקולות לנוער
ברק צור11/10/2008אהלן אלעד.
לצערי דרך האינטרנט לא הייתי ממליץ לך על משקל אימון. חשוב שמאמן כושר יראה אותך ואת מבנה גופך ויעשה עימך מס' נסיונות כדי לבדוק מה מתאים לך כמשקל אימון.
צריך גם לזכור שלכל קבוצת שרירים יכולת משלה ומשקל שמתאים עבורה ומעל להכל , הכי חשוב שהמדריך ינחה אותך איך להתאמן, ממה להיזהר, באיזה טווח עבודה לעבוד ואיך להימנע מפציעות.
אין תחליף לדעתי על פגישה עם מאמן
בהצלחה
ברק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהמיטל06/10/2008
שלום רב, מה אתה אומר על לשתות כוס מיץ רימונים סחוט אחרי אימון? זה טוב?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מיץ אחרי אימון
ברק צור11/10/2008אהלן מיטל
מיץ רימונים מצוין, עשיר בויטמין C ובנוגדי חמצון. הוא מצוין בכלל ובטח אחרי אימון. הייתי משלב עימו גם קצת חלבון, זה אומר יוגורט או חלב. השילוב של חלבון וסוכר אחרי אימון מצוין להתאוששות השרירים.
ברק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הי ברקאלעד02/10/2008
הי אני בן 12 ו-6 חודשים ואני רוצה שתציע לי על משקולות שאני יכול להרים שלא יפריעו בצמיחה ובגדילה שלי. אם זה חשוב אני מתאמן בפעמיים 20 שכיבות שמיחה עם ידיים מחוברות באמצע הגוף תודה מאלעד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טעות בגיל (אם זה חשוב...)
אלעד02/10/2008בן 12 ו-8 חודשים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הי ברק.יהלי02/10/2008
רציתי לשאול, מה זה הסוויץ' הזה שבחתימה שלך ? אני ממש מחפשת מסגרת של ספורט לנוער, אם תוכל לתת לי פרטים תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יש קישור לאתר שלו
גיא...02/10/2008ורשום בטוח מה זה השיטה שלו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפרטים על סוויץ'
ברק צור05/10/2008הי יהלי
סוויץ' זו תפיסת אימון לילדים ונוער שפיתחתי
היא היתה מיועדת בעבר לילדים ונוער עם עודף משקל והיום אני מפנה אותה לכלל הילדים ונוער.
אני נמצא בדיוק בבחינת שת"פ עם גוף שיאפשר לי פריסת קבוצות סוויץ' ברחבי הארץ
ברק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה המצב ברק?אבישי01/10/2008
מה המצב?תשמע אני ילד בן 13 ואני רוצה שרירים בבטן אחי הגדול אומר לי שאם אני יעשה הרבה זה יכול להרוס לי ת'גב וזה לא טוב מה אני יכול לעשות כדי שהיו לי שרירי בטן? וגם שרירי חזה? בבקשה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ועוד משהו
אבישי01/10/2008אתה יכול להגיד לי אם המשקל שלי בסדר כי אם לא אז אני ינסה לסדר אותו או שאתה תגיד לי המשקל:43 קילו הגובה:1.55 זה בסדר ? אם לא מה לעשות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום
יוני01/10/2008שלום אבישי. אני בגיל 13 גם התחלתי לעבוד על בטן ולפי איך שקראתי שרירי בטן חזקים יכולים להועיל ליישור הגוף ולגב. בכל מיקרה תלוי על איזה משטח מבצעים את תרגילי הבטן ואם מבצעים אותם נכון. בקשר ל"משטח" עדיף על מזרן. אסור שהמשטח יהיה רך מדי וגם לא קשה מדי. דבר שני, בכפיפות בטן לדוגמא המטרה היא להרים רק את השכמות ולא יותר מי זה כי אז הגב מתחיל לפעול. דבר שלישי, אם אתה מעוניין בתרגילי בטן אני יכול להביא לך אתרים עם תרגילי בטן מצוינים שעזרו לי. אני עכשיו בן 14 ואתה יכול לסמוך שיש לי שרירים חזקים בבטן ורואים אותם טוב מאוד. שכחתי להגיד שתוצאות רואים רק בין חודש (מקרים נדירים) עד שלושה חודשים (התחילו לראות לי שרירים בבטן). מקווה שעזרתי. יוני.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה יוני : )
אבישי01/10/2008תודה אחי !! אמרתה שתוכל לתת לי אתרים אתה יכול בבקשה? ואת הכפיפיות בטן אני יכול לעשות על מיטה רכה? ואם לא אז על מה חוץ מי מיזרון? מקווה שיש לך תשובה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבעיה באינטרנט
יוני02/10/2008אני יענה לך על השאלה ביום ראשון. מצטער שאני לא יכול לענות לך בנתיים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאבישי אתה גר במטולה?
גיא...01/10/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה: \ ללא לממה.?
אבישי02/10/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיש איזה אחד שהוא
גיא...03/10/2008אותו שם ואותו גיל והוא גר במטולה ככה שחשבתי. תודה שענית בכל מקרה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאין בעד מה : ]
אבישי03/10/2008יוני אל תשכח להביא לי תאתרים למה אני חזק בקטע הזה חח... תוודה גבר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיוני!
אבישי03/10/2008וואי תודה שיחקתה אותה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבכיף אבישי
יוני04/10/2008באחד הקישורים יש קישור לתרגילים על שרירים אחרים בגוף. בכל מיקרה לא רק תרגילי בטן עוזרים לפיתוח של השרירים. גם פעולות בהם יש צורך בנשימה כמו ריצה ושחייה. יוני.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה לאבישי
ברק צור05/10/2008אהלן אבישי
אני שמח שאתה רוצה ריבועים בבטן, אני רוצה להיות מטר ותשעים...
לא בטוח שיש לך את מבנה הגוף המתאים שיראו אצלך שרירי בטן ואם תתאמץ יותר מדיי ותעשה גם כפיפות לא נכון אתה בהחלט יכול לפגוע בעצמך.
מה שנכון זה לאמן את כלל הגוף.
הייתי ממליץ לך לבדוק אם ליד מקום מגוריך יש חוג כושר לבני נוער ולהתחיל להתאמן שם על כלל הגוף.
עוד אופציה זה לקנות הביתה מתח ולחבר אותו למשקוף ולשלב אימון של עליות מתח וכפיפות מרפקים. זה בטוח יתחיל לחזק אותך
בהצלחה
ברק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דחוףעומר30/09/2008
שלום רב. שמי עומר לצערי אני לא רשום לאף חוג ספורט, ואני אתחלתי להשמין. היתי שמח מאוד עם היתה נותן לי תרגילים שאני יאשה אותם מידי יום שאני יפסיק להשמין ולהפך יהיה לי שרירים. אני בן 13 רב תודות עומר,
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אני יענה לך
גיא...30/09/2008אני מבין גם וכמעט ולא עונים פה. אז הנה , קודם כל אם המטרה שלך להרזות אז תתחיל לרוץ,לשחות זה טוב,אופניים. זה גם עושה שרירים כמובן לא מיד אבל תתאמן. ובבית אתה יכול לעשות שכיבות סמיכה , עליות מתח,וכפיפות בטן, גם סקוואט זה מעולה! אבל אתה לא צריך תעשה אופניים במקום סקוואט. הקיצר תתחיל ככה. אם אתה מתחיל בדברים האלה. אז תתחיל לרוץ מרחק קצר בהתחלה ולאט לאט תגביר אותו הדבר לגבי שחייה ואופניים. בקשר לשכיבות סמיכה , מתח , וכפיפות בטן תתחיל ככה: שכיבות סמיכה: 3 סטים של 13 חזרות [ מנוחה של 15 שניות בין סט לסט] עליות מתח: במידה וקשה לך אתה יכול לעמוד על כיסא ולקפוץ למתח ולרדת לאט. אבל ... 3 סטים של 5 חזרות. כפיפות בטן: ידיים מאחורי הראש לעלות עד שאתה מגיע לברכיים 3 סטים של 22 . תגיד לי מה דעתך. בהצלחה,גיא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה!
עומר01/10/2008רב תודות אני יעשה את מה שאמרתה לי. תודה עומר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבכיף אחי
גיא...01/10/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ריצהבר22/09/2008
שלום קוראים לי גדי ואני בן 13.רציתי לדעת אם ריצה של חצי שעה עד שעה ביום תשיג לי שתי מטרות: חיזוק השרירים הגדולים הכלליים בגוף שריפת מעט שומן בגוף. אם לדבריך הריצה לא מספיקה וצריך להוסיחף תרגילים שיש לעשותם בנוסף לריצה,אנא כתוטב ופרט כי אני לא כל כך מבין במושגים.תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ריצה שורפת ומחזקת
ברק צור22/09/2008אהלן גדי
אם רק התחלת לרוץ, שים לב שאתה לא בהתלהבות רבה מדיי ומעמיס יותר מדיי על עצמך.
מומלץ ב3 שבועות הראשונים לרוץ כ 2-3 פעמים בשבוע, לתת לגוף להסתגל למאמץ ומשם להמשיך.
גם אם אין כאבי שרירים, העומס על המפרקים, גידים ורצועות גדול, והן צריכים זמן להסתגל.
בנוסף, תוכל להתקין על משקוף החדר שלך מתח ולהתחיל לעבוד על עליות מתח.
אם כרגע אינך עולה בכלל, נתר מעלה בכוח הרגליים ואז נסה להאט את קצב הירידה בעזרת כוח הידיים. התרכז בכך תקופה מסויימת ודרך זה תגיע ממש לעליות מתח.
בהצלחה
ברק צור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)









