מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- RMRקרן19/04/2012
לאחר דיאטות קיצוניות מעוניינת לבצע בדיקת RMR ובדיקת חומצת החלב שמתבצעת בוינגייט האם על סמך תוצאות בדיקות אלו אוכל לתקן את תזונתי? כמה זה אמין?
וכמה כלים זה נותן לתזונאי להכיר את החילוף החומרים וקביעת תפריט ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר RMR - תגובה
אהרון רזון21/04/2012בדיקת RMR בווינגייט, יחד עם הערכת היקף האנרגיה הנשרפת בפעילות שיגרתית ופעילות גופנית יזומה, מספיק אמינה כדי לשמש כלי לבניית תפריט אישי. כמובן, שהמאוזניים יאומרו את דברן, ותמיד אפשר לשנות (להוריד או להוסיף לתפריט).
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהRMR - תגובה
ד``ר נסטור ליפובצקי22/04/2012קרן שלום,
הבדיקות שאת צריכה לעשות הינן RMR, הוצאה קלורית בתנועה והרכב גוף על ידי מכשיר אמין כמו ה-BodPod. בדיקת סף חומצת חלב מיותרת אלא אם כן את ספורטאית תחרותית.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מסטיקיםבדיאטה19/04/2012
אני עושה דיאטה כבר יותר מ-4 שנים. כלומר שומרת על תזונה נכונה ובריאה. תפריט של כ-1200 עד 1300 קלוריות ליום. אוסיף ואציין שאני בת 28 שוקת כ-63 ק"ג.
שאלתי היא כזאת:
אם אני לועסת כ-10 מסטיקים ביום, כלומר מסטיקים ללא סוכר - מסוג MUST, אך בעלי טעם של פירות.. כל מסטיק בעל 2 עד 3 קלוריות. האם בטווח הרחוק זה יכול לגרום לי להשמין?
אודה למענה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מסטיקים - תגובה
אהרון רזון21/04/2012לעיסה מרובה של מסטיק אינו הרגל טוב. מעורר את מיצי הקיבה וגם מזיק ללסת. בנוסף מכיל כימיקליים לא בריאים. למשל, טעם הפירות לא בא באמת מפירות אלא מחומרי טעם. לגבי הערך הקלורי, יש נטייה לציין פחות על האריזה. עדיף לתת לפה לנוח בין ארוחה לארוחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה אך עוד שאלה
בדיאטה22/04/2012אז לא הבנתי ניתן להשמין מלעיסת מסטיקים אלו?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכן, אפשר להשמין
אהרון רזון22/04/2012מאחר והערך הקלורי, בד"כ גבוה יותר ממה שכתוב, נגיד לפחות 4 קק"ל בחישוב שנתי יוצא בערך 15000 קק"ל, שהם כ-2 ק"ג שומן גוף. יתירה מכך, אם לוקחים בחשבון שאלה קלוריות ריקות שלא תורמות לשובע ורק מעוררות את מיצי הקיבה, התרומה להשמנה כמעט וודאית..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבאמת?
בדיאטה22/04/2012האמת??? אני ממש מופתעת. אלו מסטיקים ללא סוכר.....
אז איך ניתן להשמין מזה? ואיזה מסטיקים מומלץ ללעוס?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלעיסת מסטיק שורפת קלוריות!!
אבנר29/04/2012כבר בשנת 1999 התפרסם מחקר בירחון New England Journal of Medicine אשר מצא כי לעיסת מסטיק ללא סוכר, מעלה ב-20% את ההוצאה האנרגטית של הגוף, בהשוואה לאותה פעילות שנעשתה ללא לעיסת מסטיק.
המסקנה די ברורה - לעיסת מסטיק שורפת קלוריות.
בימים הקרובים יתפרסם פוסט בנושא באתר:* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
קרן01/05/2012וואלה יפה ששורפת רק על תשכחי את כל החומרים הכימים שיש במסטיק
שהוא יהיה טעים ומזיק!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא שורף כלום
אהרון רזון01/05/2012הגולש\ת רק רוצה לפרסם אתר מסויים (פירסומת סמויה). לא תראי אותו בתגובה בגלל שנמחק על ידי הנהלת הפורום בהתאם לתקנון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלעיסת מסטיק - סיכום אמיתי
אבנר01/05/20121. לא ניתן להשמין מלעיסת מסטיק ללא סוכר. הערך הקלורי שייך למרכיב של המסטיק (גאם) ואם את לא תבליעי אותו לא תעלי במשקל (זה ממש כמו ללעוס פלסטיק - משמינים מזה, לא, גם לא ממסטיק ללא סוכר).
2. לעיסת מסטיק משפרת את הגיינת הפה, הן בשל שחרור אנזימים הפועלים כנגד החיידקים והן בשל ניקוי של השיניים משאריות מזון.
3. מחקרים מצאו שלעיסת מסטיק מגבירה את קצב זרימת הדם למוח ולכן משפרת ביצועים מסויימים כמו זיכרון.
4. מחקרים מצאו כי לעיסת מסטיק לפני ארוחה מפחיתה את כמות הקלוריות שהגוף צריך בזמן הארוחה וכן את כמות הקלוריות שהגוף שורף.
5. פגיעה בלסת יכולה להתרחש רק אם לועסים מסטיק במשך זמן ממושך, ובעוצמת לעיסה גבוהה.
בקיצור, לא להגזים בלעיסה, ואז אפשר ליהנות מהיתרונות, וכמובן מסטיק ללא סוכר
אורן,
מדען, חייכן, בשלן, שקדן ורקדן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמאמר התפרסם - מסטיק עוזר לדיאטה
אבנר30/04/2012כנסי - "המדריך האחרון חיים נכון"
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- די . די דיייייייייייייי אני כבר לאביבי קלמן18/04/2012
די נמאס לי
אני כבר לא בת עשרים גם לא שלושים גם לא חמישים
ואלוהים ברך אותי בנתונים טובים
אבל במשך כל חיי הבוגרים הרעבתי את עצמי . חנטתי את עצמי בבגדים צרים התאהבתי במתוק ובלי זלילה לא הולכת לישון
כל יום מבטיחה לעצמי מחר
הבגדים שלי כבר לא עולים עלי
דיאטות כולן נכשלו
ואני בדרך הבטוחה להשמנה הידועה
מאין לשאוב את הכח שוב
מאין לדעת מה לעשות שוב
לא רוצה סלטים
לא רוצה דבר
רק מתוק ושוקולד
ואולי עזרה קטנה??????????????.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר די . די דיייייייייייייי אני כבר לא - תגובה
אהרון רזון21/04/2012"אבל במשך כל חיי הבוגרים הרעבתי את עצמי"
וזה המחיר שאת משלמת. אין ארוחות חינם או בפארפרזה, אין הרעבות חינם. אחרי שנים של התעללות בגוף שלך, עכשיו זה תורו להתנקם, אבל זה לא הכול אבוד.
אם יש רצון, יש דרך. מדבריך התרשמתי שאת כמובן רוצה לרזות, אבל כוח הרצון למימוש אינו חזק דיו. "לא רוצה דבר רק מתוק ושוקולד". דרושה קודם כול הרבה עבודה מנטלית כדי לשכנע את עצמך שאת יכולה להגמל ממתוק, יחד עם תזונה נכונה, רצוי עם עזרה מאיש מקצוע. פעילות גופנית יומיומית הכרחית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סימני מתיחהלירן18/04/2012
שלום,
אני עברתי דיאטה של 25 ק''ג וישלינ סימני מתיחה בצידי הבטן התחתונה.
מה צריך לעשות בשביל שיעלמו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העברת הודעה לפורום אחר
אהרון רזון18/04/2012לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_רפואה_אסתטית_רפואת_עור_אסתטית' id=link]רפואה אסתטית, רפואת עור אסתטית[/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חילוף חומרים גבוה ורזוןנ17/04/2012
שלום,
אח שלי בן 17, רזה מאוד!
הוא אוכל המון אבל גם בשירותים כל הזמן...
1. האם ישנם בדיקות שהוא צריך לעבור על מנת לוודא שהכל תקין? אם כן, אילו?
2. אילו מאכלים מומלצים במקרה זה, להשמנה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חילוף חומרים גבוה ורזון - תגובה
אהרון רזון18/04/2012פעולת מעיים תכופה ("כל הזמן בשרותים") לא מעידה בהכרח על קצב חילוף חומרים גבוה. בשלב הראשון מומלץ בירור גסטרו לשלילת מצב חולי במערכת העיכול ומתן טיפול במידת הצורך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דיאטה וגלולותיערה17/04/2012
אני אשמח ליעוץ לגבי הרזיה וגלולות למניעת הריון, אני לא בטוחה אם זה הפורום לשאול בו אבל אני מעדיפה תשובה מבחינת דיאטה
אני רוצה להתחיל לקחת גלולות ויש לי תור לרופא והבעיה שלי שיש לי מעט עודף משקל (13 ק"ג) האם זה עדיין אפשרי בשבילי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דיאטה וגלולות - תגובה
אהרון רזון17/04/2012בד"כ, גלולות למניעת הריון מקשות על ההרזיה בעיקר אצל נשים עם נטיה ברורה להשמנה, אך לא מונעות אותה אם אוכלים באופן מושכל ומותאם אישית, רצוי ע"י איש מקצוע. קורה לעיתים שגם נשים רזות משמינות במידה זו או אחרת במשך הטיפול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדיאטה וגלולות
עדי18/04/2012לפי מה שאני יודעת גלולות בדרך כלל לא משמינות, אני באופן כללי סובלת מעודף משקל ולוקחת פלורט ולמרות זאת לא משמינה ואפילו מצליחה להרזות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היי היי היי היי היינויה16/04/2012
אני בת 25 גובה : 1.60 משקל : 60
קיבלתי קסניקל 120 מ"ג מרופא .
אני לא סובלת מבעיות כלשהם ואני בריאה לחלוטין .
הוא נתן לי ואמר לי שאוכל לרדת במשקל עם הכדורים .
רציתי לדעת האם זה נכון ?
כמה אני צריכה לקחת ביום ?
אם לוקחים 2 כדורים ביום האם יש לזה השפעה
גדולה ויעילה יותר ?
כמה ניתן להוריד בחודש { יחד עם אכילה נכונה } ?
תודה מראש :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי היי היי היי היי - תגובה
ליטל סמואל-לוי17/04/2012הי,
לא ברור לי מדוע הרופא רשם לך קסניקל שאינך עומדת בקריטריונים של השמנה וגם לא של עודף משקל.
קסניקל היתא תרופה שמסייעת בהפחתת ספיגת השומן מהמזון (בערך בכ-30%) ולכן היא נלקחת עם האוכל. מחקרים שנערכו עם משתתפים עם השמנת יתר הראו ירידה של 2-3 ק"ג בממוצע נוספים בהשוואה לדיאטה בלבד. וחשוב לזכור שמודבר במשקלים התחלתיים הרבה יותר גבוהים. יחד עם זאת יש לה תופעות לוואי במערכת העיכול, כגון גזים וצואה עם ריח מאוד לא נעים.
לטעמי - בגילך הצעיר וברמת המשקל שאת רוצה לרדת, אין שום טעם להתחיל עם כדורים אלו. אני יודעת שזו קלישאה אבל אין שום פתרון קסם חוץ מדיאטה, ספורט ואורח חיים פעיל. גם אם לוקחים כדורים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכדאי להזהר!
אהרון רזון17/04/2012אני לא יודע איזה מין רופא זה שממליץ קנסיקל לבחורה צעירה במשקל תקין .
הטיפול מיועד לבעלי BMI מעל 30, כלומר שמוגדרים כסובלים מהשמנת יתר. בכדי לענות על קריטריון זה, היית צריכה לשקול לפחות 77 ק"ג. מלבד זה, התרופה לא מתאימה לכל אחד מבחינה בריאותית ואני לא בטוח שהרופא ידע לשלול את המצבים
המונעים את נטילתה.
בין תופעות הלוואי, שכוללות מעבר לגזים, גם כאב בטן, בחילות ושילשולים שומניים, דווחו גם מקרים נדירים של כשל הכבד, מצב שעלול להיות קטלני.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דיאטת השמנהרוני16/04/2012
שלום.
אני בת 27.
גובהי 1.61 ואני שוקלת 47 ק"ג בערך.
לאחרונה אני עוברת סדרה של טיפולי שיניים שפוגעים בכושר האכילה שלי.
כתוצאה מהטיפולים השלתי ממשקלי כמה קילוגרמים, ואני חוששת שמא אמשיך לאבד קילוגרמים נוספים. (לשם הבהרה, 47 ק"ג הוא משקלי הנוכחי לאחר איבוד הקילוגרמים המדוברים).
אף פעם לא סבלתי מהפרעות אכילה, אבל תמיד הייתי רזה מאוד והתקשיתי לעלות במשקל. יחד עם זאת, יש לי נטיה לרדת במשקל מהר מאוד. מספיקים יומיים של אכילה מועטה כדי לגרום לי לאבד ממשקלי.
אני מאוד מתוסכלת מהעניין ורוצה להשמין במהירות האפשרית.
האם ישנם מאכלים רכים שידועים כמשמינים במיוחד?
תודה רבה,
רוני.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דיאטת השמנה - תגובה
ד``ר נסטור ליפובצקי16/04/2012שלום רוני,
תאכלי כל שעתיים שלוש, דאגי לאכול בארוחות הביניים לחם עם טחינה, אבוקדו, שמן זית, את יכולה גם לאכול גלידה ולרסק בפנים אגוזים ושקדים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תה ירוקאיקרוס15/04/2012
במקום אחד קראתי כי תה ירוק מעלה את לחץ הדם ,במקומות אחרים נכתב כי הוא יעיל בהורדת לחץ הדם ,מה נכון ? האם ממולץ לעבור לתה מטא ורבה [ נפוץ מאוד בדרום אמריקה ] במקום תה ירוק ? תודה .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תה ירוק - תגובה
אפרת סויסה הרוש16/04/2012אני ממליצה לך להמשיך לשתות תה ירוק ללא חשש ללחץ הדם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה חשובה בשביליאנונימית..(:15/04/2012
שלום ,
פניתי לפורום זה עם שאלה זו קודם ,אך התשובה לא עזרה לי.
באזורי המותניים שמתי לב שיש לי ורידים ,ממש יצאו ורידים ואני לא יודעת מה לעשות ,עניתם לי שזה מעודף משקל .. כדי להרגיע אותי ,האם כשאני אוריד ממשקלי הם ייעלמו? זה מאוד מפריע לי ,אני לא שמנה ,אני מלאה .....
אני מעדיפה לא ללכת לרופא\ה ,אני נורא מתביישת ..
תודההה :]* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה חשובה בשבילי - תגובה
ד``ר נסטור ליפובצקי16/04/2012שלום,
לא נראה לי שזאת שאלה לפורום זה. אולי כדאי לשאול מומחה לכלי דם.
בהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניקויקרן15/04/2012
לפי התורה של הנטורפטיה אופן הטיפול שלהם טיפול התחלתי על ידי ניקוי רעלים
עד כמה ניתן לסמוך על האופן הזה ?
במצבי אני נמצאת במקום שאני צריכה לשקם את הגוף ביצעתי בעבר דיאטות נוראיות והיום אני בלי פחמימות ומבצעת ספורט ולא יורדת ..
אשמח לקבל תשובות כנות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניקוי - תגובה
ד``ר נסטור ליפובצקי15/04/2012קרן שלום,
המושג ניקוי רעלים, לקוח מארץ האגדות. הוא בערך במקום של פיטר פן, הנסיכה הקסומה ופינוקיו. במיוחד פינוקיו. כדי לשקם את הגוף עליך להגיע לטיפול רציני שבו יאבחנו את מצבך ויבנו לך תוכנית לתזונה נכונה ובריאה.
בהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כמה קלוריות יש בכף רסק עגבניות?הדס15/04/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
- הבדליםאלעד15/04/2012
מה ההבדל בין מגנזיום אוקסיד לציטראט?
ומה יותר טוב?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הבדלים - תגובה
אהרון רזון15/04/2012לתוסף מגנזיום , כמו לתוספים אחרים, יש ערך מוסף רק אם אובחן חסר שמקורו בתזונה (לא בעיה בספיגה), אחרת לא תורם הרבה, אם בכלל, מלבד לכיס היצרן והמשווק. לקבלת תשובה ספציפית לשאלתך, פנה לפורום ויטמינים תוספי מזון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שמן זית - במקררתמי15/04/2012
אני נוהגת לערבב שמן זית עם שום ושמיר - להכניס למקרר ואז זה קופא במרקם של מרגרינה רכה שנוח למריחה על לחם (במקום מרגרינה או חמאה) בצורה זו צורכת כ- 2 כפות שמן זית ביום. שאלתי האם שמן הזית מאבד מתכונותיו עקב היותו במקרר??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שמן זית - במקרר - תגובה
ד``ר נסטור ליפובצקי15/04/2012תמי שלום,
בדרך כלל קירור לא מזיק או משנה את התכונות הביולוגיות של שמנים.
בהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הקשר בין פחמימות לשינהעדי14/04/2012
כבר תקופה לא קצרה שבה אני מבססת על תזונה דלה בפחמימות,
התחלתי לשים לב שבימים בהם אני לא אוכלת פחמימות כלל (למעט כאלו הנמצאים בירקות במינון נמוך), אני ישנה נורא בלילה: לוקח לי שעות להרדם, אני מתועררת לעיתים קרובות וקמה הרבה לפני השעון המעורר,
לעומת זאת, אם אכלתי מנת אורז (או משהו פחממתי אחר), אני ישנה לא רע בכלל.
ייתכן שזה נכון או שזה סתם משהו פסיכולוגי שפיתחתי?
יש מחקרים או משהו שמבסס את הקשר בין פחמימות לשינה?
תודה רבה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הקשר בין פחמימות לשינה - תגובה
אהרון רזון14/04/2012אכן, בד"כ מאכלים פחמימתיים (אין להגזים בכמות) בערב מקלים על הרדמות ואיכות השינה לעומת ארוחה עתירת חלבון שמשפיעה בכיוון הפוך (לא אצל כולם).
בכל מקרה, מומלץ לאכול ארוחת ערב 2-3 שעות לפני השינה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיזה פחמימה מומלצת לעזרה בהרדמות?
עדי15/04/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיזה פחמימה מומלצת לעזרה בהרדמות? - תגובה
אהרון רזון15/04/2012תפו"א, פירות מתוקים , דייסת סולת\אורז (לבן) בחלב עם מעט סוכר או דבש. שימי לב לכמות, בעיקר אם את שומרת על הגזרה. הנ"ל אמורים לעזור, אבל הכול אינדיבידואלי, צריך לנסות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)

.jpg)


