מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלה בנוגע לחטיפי חלבוןמתאמן קבוע14/04/2012
היי,אשמח להתיעצות בנוגע לחטיפי חלבון.
ברצוני להשתמש בחטיפי חלבון ורציתי לדעת האם יכול להיגרם נזק מזה?האם החומרים שמרכיבים את החטיפים מסוכנים?
ומה ההבדל בין החטיפים לאבקה?
חשוב לציין שלקחתי מס' פעמיים אותם הרגשתי טוב.
אבל אני מפחד לטווח הרחוק האם זה יכול לגרום לכל מיני בעיות בדרך כי לא מדובר במזון טבעי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה בנוגע לחטיפי חלבון - תגובה
אהרון רזון14/04/2012מדובר במזון מתועש המכיל גם חומרים שאינם מוסיפים בריאות. אין סיבה שלא תאוכל מזון טבעי מגוון ולא מעובד המכיל את מכלול החומצות האמינו בתרכובתן הטבעית ובכמות מתאימה לנתונים ולפעילות הגופנית שלך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה עדיף ?אחד העם14/04/2012
אני שותה כל בוקר 2 - 3 ספלים של תה ירוק [ עלים ולא בשקיות ] ,חתני ממוצא ארגנטינאי שותה תה מצמח -מטא ורבה הנפוץ בדרום אמריקה וטןען כי מבחינת בריאות אין להשוותו לתה הירוק . האומנם ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העברת הודעה לפורום אחר
אהרון רזון14/04/2012לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_נטורופתיה' id=link]נטורופתיה[/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרהליהי13/04/2012
שלום לכולם! אני ליהי מטר 63 משקל 52.5 בימי השבוע אני מאוד משתדלת לאכול מסודר בוקר צהריים וערב...הנפילה שלי היא בסופ"ש...אני אוכלת מלא שטויות ולא מסודר בכלל אוכלת די הרבה ביחס לימים בשאר השבוע.
הייתי רוצה לדעת איך אני יכולה להימנע מלאכול כל כך הרבה שטויות במהלך הסופ"ש כדי שאוכל לשמור על המשקל וגם מה עושים אחרי שאוכלים הרבה כל כך כדי לא להשמין?כמה פעמים חשבתי להקיא אחרי שאני אוכלת אבל אני מפחדת שזה יהפוך לסוג של מנהג קבוע ואז אני לא אוכל לצאת מזה...עד לא מזמן הייתי במצב מאוד לא טוב ירדתי כ15 ק"ג במשקל בתוך 3 חודשים והגעתי למצב של אנורקסיה המחזור הפסיק השיער התחיל לנשור ובקושי היה לי כוח לזוז...אני לא רוצה להגיע למצב הזה שוב אבל גם לא רוצה להשמין עוד ממה שאני עכשיו...מה עושים?? אני כל הזמן בוכה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה - תגובה
אהרון רזון14/04/2012עצם המחשבה על הקאה מעוררת חשד של התחלת הפרעת אכילה, מה עוד שמשקלך
בסדר גמור (לפני חו"ח התדרדרות לכיוון זה או אחר). הדבר הנכון הוא לפנות
לדיאטן\ית, רצוי עם נסיון בהפרעות אכילה, לצורך בניית תכנית תזונתית ומעקב שימנעו את "השתוללות" סופי השבוע, ויפה שעה אחת קודם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- השמנה ביטנית תמוההש13/04/2012
שלום, אני בת 47, רזה, עוסקת הרבה בספורט, משתדלת לאכול בריא. מדוע השמנה בטנית ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר השמנה ביטנית תמוהה - תגובה
אהרון רזון13/04/2012תופעה נפוצה אצל חלק מן נשים (גם רזות) בגיל הבלות. זה קורה בגלל שינויים הורמונליים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קליית אגוזים שקדים(:12/04/2012
היי
רציתי לשאול מדוע ההמלצה היא לא לקלות אגוזים או שקדים?
האם החומצותו החיוניות והרכים הטובים בעצם "נעלמים" בזמן הקלייה?
בנוסף עוד שאלה- קיימים בשוק חבילות של שקדים ללא קליפה שמיועדים לאפיה ובישול האם אכילה מהם לאחר קלייה של דקה- שתיים לא יותר על מחבת יבשה זה לאכול "סתם" ולא לקבל יתרונות תזונתיים כמו סידן שידוע שיש בשקדים ועוד?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קליית אגוזים שקדים - תגובה
אהרון רזון13/04/2012המרכיב העיקרי של אגוזים ושקדים הוא השומן. הוא מתחמצן בחום גבוה ומאבד מסגולותיו הבריאותיות. התופעה יותר בולטת באגוזי מלך מאשר בפקנים ושקדים, כי בראשונים רוב השומן הוא רב בלתי רווי שמתחמצן בקלות בחום . בפקן ושקד, הרוב הוא חד בלתי רווי שעמיד יותר לחום ומתחמצן פחות אבל עדיין התהליך קיים.
המינרלים לא מופחתים על ידי חימום, אבל חלק הוויטמינים, כן. בנוסף לנאמר, גם תרכובות טבעיות שונות מושפעות על ידי קלייה וזה מה שמסביר את השינוי בטעם.
לא מומלץ להשתמש בחבילות שקדים או אגוזים מיועדים לאפיה או בישול כי אלה עברו טיפול כימי. אם כבר, עדיף רגילים. אם את אוכלת הרבה שקדים (שבכל מקרה לא מומלץ להגזים ), כדאי להשרותם במים ולהסיר את הקליפה הדקה, כי היא מכילה ציאניד.
הערה: מומלץ לקנות אגוזים בקליפתם ולפצח בעצמך לפני השימוש (אפשר גם לשמור אחרי הקילוף במקפיא בכלי סגור עד חודש). אחרי הסרת הקליפה, לאגוזים בכלל,
ולאגוזי מלך בפרט יש נטיה לפתח עובש שבנוסף לטעמו הלא נעים, גם פוגע בבריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על הפירוט
(:14/04/2012הרחבתי את הידע בנושא (:
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שוקלד חלב ומריר= אותה כמות קלריות?דנה11/04/2012
הי
רציתי לשאול איך זה יכול להיות שבחפיסת 100 גרם של שוקלד חלב (27% קקאו) ובחפיסת 100 גרם של שוקלד מריר 60% קקאו יש אותה כמות קלוריות?
תודה
דנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שוקלד חלב ומריר= אותה כמות קלריות? - תגובה
אפרת סויסה הרוש11/04/2012אכן יש את אותה כמות קלוריות!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יש לי שאלה בקשר למיצים במסחטה.מירה09/04/2012
אני מכינה לי מיץ מ-2 עלי סלרי אמריקאי 2 גזרים תפוח עץ אחד וסלק קטן. מכינה את המיץ במכונה למיצים קשים, נשאלת השאלה אם אכין את זה בבלנדר במצב של שתיה, נגיד עם כוס מים שיצא כמו שייק. האם במצב של שייק זה יהייה טעים? מישהו ניסה? מה עדף על מה מבחינה בריאותית?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יש לי שאלה בקשר למיצים במסחטה. - תגובה
אהרון רזון10/04/2012מבחינה בריאותית עדיף בבלנדר כי לא מאבדים את הסיבים התזונתיים. לגבי הטעם, זה עניין אישי. מומלץ להכין סמוך לשתייה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה, בטח ששותה מיד לאחר ההכנה.
מירה10/04/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיה שמציקה לי מאודדוד08/04/2012
לפני כחודשיים שקלתי 90 ק"ג ,אני 1.77. זה ששקלתי 90 ק"ג זה לא אומר שהיו רואים עליי 90 ,כי הייתי נראה הרבה פחות מ 90 ק"ג. הדבר היחיד שהפריע לי זה הבטן ,שאם לא הייתי מכניס אותה פנימה הייתה יוצאת לי כרס בירה של בן אדם בן 40. החלטתי לקחת את עצמי בידיים ובחודשיים האלה התחלתי לעשות ריצות בחוף ,והרבה אימוני כושר+כוח.
ירדתי עד ל 79 ק"ג ,אבל הבטן פשוט מסרבת לרדת. אם אני אמשיך לרדת עוד במשקל אני יהפוך כבר לדקיק ואני לא רוצה.
יש איזשהי שיטה להוריד את הבטן הזאת? זה ממש מתסכל אותי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיה שמציקה לי מאוד - תגובה
אהרון רזון08/04/2012קודם כול, לפי התמונה המצב לא קטסטרופלי. אין שיטה טבעית להורדת שומן נקודתית, אך נראה לי שיש מקום להוריד עוד כמה ק"ג בלי להפוך לדקיק, וזה ירזה גם את הבטן.
בנוסף, עליך לשים דגש על תרגילי בטן שיחזקו את שריריה אשר ימתנו את התבלטותה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ירידה במשקל לאחר לידהאביגיל08/04/2012
שלום רב..
אני בת 21 גובהי 1.60. לפני שנכנסתי להריון שקלתי 50 קילו ומעולם לא שקלתי יותר מאז.
במהלך ההריון עליתי 30 קילו והגעתי למשקל של 80.8.
כיום שבעה חודשים לאחר הלידה אני שוקלת 59.
אני לא עושה שום דיאטה מיוחדת או כושר, אבל בהחלט באופן טבעי אוכלת פחות מאשר בהריון.
האם קצב הירידה הזה הוא תקין או שזה מהיר מדי?
אני מפחדת שאגיע למשקל הקודם שלי - 50 ואז אמשיך לרדת ולא אוכל לעצור את זה.
יש לציין שעשיתי בדיקות דם והכל יצא תקין.
האם זה תקין?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ירידה במשקל לאחר לידה - תגובה
אהרון רזון08/04/2012בהריון, את עלית בערך כפול מהמקובל לנתונים שלך (יותר מ-60% מן המשקל ההתחלתי!) , לכן גם הירידה יחסית גדולה. אם כל הבדיקות תקינות, לא נראה לי שיש מקום לדאגה. אפילו הייתי מגדיר את המצב "צרות של עשירים".
את צריכה לאכול מאוזן, בריא ולשובע (לא מעבר לכך), וכן לבצע פעילות גופנית סדירה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ילדתי החליטה בעקבות Gary Yourofskyקטיה07/04/2012
להפוך לטבעונית. מבלי להכנס לפרטי האמירות שלו (לגבי תזונה ושהאדם הוא בעצם צימחוני ועוד), רציתי לשאול: הילדה לא מנסה לאזן את הדברים שהפסיקה לאכול (בשר, דגים, חלב, ביצים, גבינה, דבש...) בדברים אחרים. היא אינה אוכלת אגוזים או כל מיני מוצרים מיוחדים. גם במשפחתינו נטיה לסרטן וסויה לא מומלץ. בנוסף הפריטין בדם שלה אפסי. מה הם הדברים הראשונים שיכולים להפגע מדיאטה כזו, שאין בה ניסיון אמיתי לאזן חסרים? (כלומר מה הם הדברים החיוניים ביותר שרצוי שתאזן מיד.). מה הם הסימטומים הראשונים שעלולה לחוש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ילדתי החליטה בעקבות Gary Yourofsky - תגובה
אהרון רזון08/04/2012אני מבין את דאגתך והיא באמת מוצדקת. גוף האדם בכלל ומערכת העיכול בפרט מותאמים לאכילת מזון מן החי ומן הצומח. הטבעוניים והנטורופתים הפנטיים מביאים טעונים מופרכים לגבי התאמתו של האדם לטבעונות. הם עושים את זה מתוך אידאולוגיה קיצונית ומזיקה תוך התעלמות מהמבנה האנטומי והפיזיולוגי של גופנו.
עליך לדעת שוויטמין B12 , חיונית לבניית המוגלובין ולתהליכים חשובים אחרים, נמצא רק במזון מן החי ובעיקר בשר ודגים. וכמו כן הברזל האבץ ועוד, הכי זמינים במוצרים מן החי. מוצרי החלב הם עדיפים להספקת סידן. המינרלים הנ"ל נמצאים בכמות משמעותית גם בחלק מן הצומח, אבל ספיגתם בעיתית.
המחלה הכי חמורה שעלולה להיות קטלנית היא אנמיה ממרת, קרי ספירה נמוכה באופן קיצוני של ההמוגלובין שנגרמת על ידי תזונה לוקה בB12 או אי ספיגתו . אם בנוסף,
הפריטין (לרוב יחד עם הברזל) אפסי, כפי שאת אומרת, זה מסוכן כפליים.
אם אתם ההורים לא מצליחים לשכנע את הילדה לאכול בריא, טוב תעשו להפגיש אותה עם פסיכולוג המתמחה בתחום הנדון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה לך, על התשובה המהירה
קטיה08/04/2012והמפורטת. ראשית מעבירה לילדתי. אולי היה רצוי שיהיו מספר סרטונים מבוססים ומלומדים שיתיחסו אחת לאחת לטענותיו. כי יש הרבה אנשים שההרצאה זו משפיעה עליהם. ובעיקר בני נוער. על כל המסקנות הגורפות שמובאות בה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיזון..
חופית קנטר10/11/2012שלום לך,
אני נוטה לחלוק על התגובה שמעליי.
אם מה שהגיבו לך מעליי נכון גברתי, אז ארגון התזונה האמריקאי , על כל המחקרים שעליו, טועה.
הוא ועוד ארגונים נוספים בחברים בהם אנשים משכילים שכמובן בודקים את הנושא לפני שמדברים איתך עליו (אהמ אהמ) אישרו את התזונה הטבעונית כתזונה הולמת, אף על פי המחלוקת אם לזה נועדנו או לא.
אינני אומרת שבתך אינה צריכה תחליפים, היא צריכה להקפיד על התזונה שלה ולהקפיד על בדיקות דם כדי שאתם תוכלו לנשום לרווחה.
הויטמין היחידי שבאמת צריך לשים לב אליו הוא בי 12. זה אמנם נכון שמקורותיו הם רק מן החי, אך היא יכולה לקבל אותו מתוספי ויטמין או ממזונות מועשרים . גם המקורות מהחי מועשרים בזה באופן מלאכותי כי בתהליך הפסטור יורדת הכמות של הויטמין . אם את רוצה לבדוק בעצמך קיימים מחקרים רבים והמלצות רבות באינטרנט ואני יכולה להגיד לך בבירור שבן אדם שמתנגד באופן גמור לדעה של מישהו אחר ופוסל את ארגון התזונה האמריקאי ורופאים ותזונאים רבים אחרים בלי אפילו לבדוק אם יש לדברים היגיון, הוא לא כל כך אחראי. את אמא, לא צריך להלחיץ אותך עוד יותר. תבדקי בניחותא את הדברים ותסמכי על הילדה שלך שכל מה שהיא עושה זה רק כדי לנסות להשתפר כבן אדם וללמוד ולהבין ורק מכוונות טובות. וכמו כן אם את לא רוצה שיחסיכם יעלו על שרטון כדי שתנסי לתמוך בה. שיהיה לך יום טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהילדתי מיוזמתה הפסיקה את הדיאטה
קטיה11/11/2012לאחר שבדיקות דם הראו שהיא במצב של כמעט תת תזונה. לא הייתה רזה, אבל כל הפרמטרים התחילו לחרוג לכיוונים לא טובים. היא בנוסף דיווחה על חולשה וסחרחורות. הקולסטרול במקום לרדת עלה פלאים. הסידן ירד מתחת לנורמה. הברזל כנ"ל. חלבונים כנ"ל... והילדה בעצמה החליטה אחרת. היא אדם טוב ורגיש, ועדיין צריכה לחיות ולהתמיד בכל אלפי הפעילויות שלה. בברכה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שוקולדשי מדריך כושר07/04/2012
היי,
בן 27 מתאמן מזה כ6 בפיתוח גוף ,יש לי שתי שאלות ואשמח אם תענו ,יש לי תזונה בריאה באופן כללי,
אני מעוניין לאכול אוכל שבריא ומנקרה את הכבד והכליות ?
אילו מאכלים אני אמור לאכול באופן קבוע ? יש לציין שאני שותה על הבוקר כ, שמן זית פלוס לימון ומים .
בנוסף עד כמה מזיק השוקולד לגוף ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שוקולד - תגובה
אהרון רזון10/04/2012אין מאכלים ומשקאות מסויימים ש"מנקים" את הכבד והכליות. מנטורופתים בטח שתקבל
רשימה של משקאות, חליטות ועשבים שינקו כל מה שאתה רוצה, אבל איש באמונתו (ובכספי הלקוחות) יחיה.
תזונה בריאה מואוזנת ומגוונת תתרום לבריאות כולל האיברים הנ"ל. אכול שפע ירקות ופירות טריים, דגנים מלאים ומוצריהם (במידה) קטניות, דג טרי איכותי, בשר עוף\בקר טרי רזה (לא הרבה), מוצרי חלב רזים, שומנים בריאים (בהגבלה). המנע ממזון מתועש ומשומר, שומן טרנס, טיגון, מאכלים שמנים, ממתיקים מלאכותיים, משקאות מתוקים כולל דייאט, דגנים מלוטשים ומוצריהם, צמצם דרסטיטת צריכת דברי מתיקה ואלכוהול.
בשוקולד יש הרבה קלוריות ושומן, רובו לא בריא, גם סוכר וחומרים אחרים לא בריאים. טוענים שהשוקולד הוא נוגד חימצון ותורם לבריאות הלב וכלי הדם, אבל מי שטוען (ולא חסרים אינטרסים כלכליים) מתעלם מן העובדה שבתהליך העיבוד (הכימי) של פולי הקקאו, אלה מאבדים את הסגולתם הטבעית של נוגדי חימצון ולעומת זאת מביאים הרבה קלוריות וקפאין שחסרונותיו עולים על היתרונות. עם זאת, אכילת שוקולד איכותי
בכמות קטנה (לא על בסיס יומי), אם עושה טוב לנשמה, לא תהרוג אותך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חוסר שינהמלי06/04/2012
שלום
האם חוסר שינה ושינה לא סדירה משפיעים על ההרזייה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חוסר שינה - תגובה
אהרון רזון06/04/2012כן, לשני הכיוונים. לבעלי נטיה להשמנה, מפריע להרזיה, ולמי שצריך לעלות במשקל, מקשה עליו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אלכוהוליאיר06/04/2012
שלום
לצערי הרב אני נמשך לאלכוהול מכל מיני סוגים (יין, ליקר, בירה וכו')
המינון הממוצע הוא פעם בשבוע
רציתי לדעת: עד כמה האלכוהול יכול לפגוע בי. אמנם ידוע לי שהוא פוגע בכבד-אבל אני רוצה מידע מדוייק יותר.
איזה סוג, ואיזה מינון מומלץ למישהו בגיל שלי (צעיר). האם יש מאכל אחר שמתקן את חסרונותיו של האלכוהול
והאם העובדה שאני מקפיד מאד לעשות ספורט עוזרת להילחם בחסרונות ונותנת לי לשתות בלא חשש?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אלכוהול - תגובה
אהרון רזון06/04/2012אם אין מגבלה רפואית או בהעדר נטילת תרופות מסויימות, אפשר ואף מומלץ לשתות כוס יין אדום ביום ויש אפילו שממליצים לגברים שתי כוסות (לי זה נראה הרבה על בסיס יומי). על פי מקורות אחרים, לא חשוב יין אדום או יין בכלל, אלא גם משקאות אלכוהול אחרים עושים את העבודה, וכמובן, הנפח תלוי באחוז האלכוהול. אם למשל אתה שותה משקה חריף עם 40% אלכוהול, כוסית זה בסדר (50-70 מ"ל). הבעיה לגבי שומרי הגזרה, היא תכולת הקלוריות. כוס יין מספק כ-200 קק"ל.
האלכוהול נספג תוך דקות ואין מאכל המנטרל אותו. עם או בלי אלכוהול, תמיד בריא לעשות ספורט, אבל לא סמוך לשתייה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גלוטןחנה06/04/2012
כשישנם מקורות מוסתרים על גלוטן ברכיבים של מוצר , מה כתוב ואיך אפשר לדעת
מה לבדוק וממה להזהר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גלוטן - תגובה
אהרון רזון06/04/2012היצרן חייב לציין על האריזה "מכיל גלוטן". אין אפשרות לצרכן מן השורה לגלות בעצמו מקורות מוסתרים של גלוטן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהברור שזה תפקיד החברה, דרך אגב...
לירז14/10/2012ראיתי עכשיו פריכיות שרשום עליהם ללא גלוטן - של חברת בטר אנד דיפרנט
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חישוב שריפת קלוריותנטע04/04/2012
בת 36, גובהי 1.55 מ' ומשקלי כ-74 ק"ג.
כמה קלוריות אני עשויה לשרוף בהליכה מתונה עד מהירה של רבע שעה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חישוב שריפת קלוריות - תגובה
אהרון רזון04/04/2012במסך הראשי של האתר, בצד ימין יש תפריט. הקישי על "מחשבונים". אחר כך הקישי על "מחשבון קלוריות - כמה קלוריות שרפת היום?". ובחרי קטגוריה "הליכה". תמלאי את השאלון ותקבלי את הכמות התאורטית של הקלוריות ששרפת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)

.jpg)

.jpg)


