מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לחם שיפון במקום לחם קלאיריס10/05/2012
בחלק מהדיאטה שלי, אני אמורה לאכול בימים שאין לי זמן ארוחה של פרוסות לחם קל + פסטרמי.
האם אני יכולה להחליף את הלחם קל, שאינו משביע אותי בכלל, בלחם שאני אופה בבית מ- 100% קמח שיפון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאיריס
מישהי שמבינה10/05/2012אם זה על פי תפריט אז התשובה היא בהחלט - לא . לחם שאופים בבית יוצא דחוס ועשיר הרבה יותר מהמאפייה ששם גם יש תנורי התפחה מיוחדים, לכן יכיל הרבה יותר קלוריות גם מלחם שאינו קל. נסי להחליף את הלחם הקל בלחם שיפון\חיטה מלאה פרוס לפרוסות מהסופר, אמנם מעט יותר קלוריות מלחם קל, אבל נותן תחושת שובע לזמן ארוך יותר. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלחם שיפון במקום לחם קל - תגובה
ליטל סמואל-לוי11/05/2012אין בעיה להחליף. 2 פרוסות קלות שוות ערך לפרוסת לחם רגיל (כ-20 גרם).
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מים בטעמים ופרימור סחוט 100 אחוז.10/05/2012
שלום אני ילד בן 13 לפני כחודשיים התחילו להיות לי צרבות והרגשתי כאילו אני מכניס יותר מדי סוכר ושטויות לגוף ,
אני החלטתי להפסיק לשתות מיצים (שתיה מתוקה) ובמשך חודשיים עמדתי בכך
אבל בזמן האחרון מצאתי את עצמי שותה מים בטעמים של שוופס ונביעות ומיצים סחוטים 100 אחוז של פרימור השאלה שלי היא האם במים בטעמים (של שוופס ונביעות)
אין תוספת סוכר בכלל - כי אני קראתי את הרכיבים ולא היה כתוב שם סוכר בכלל
והאם המיצים הסחוטים 100 אחוז של פרימור (כתוב על הבקבוק בריכיבים שיש שם רק מיץ רימונים והמומחה של פרימור אמר שאין במיצים תוספת של סוכר ) והמים בטעמים שאני שותה לאחרונה לא פוגעים בהחלטה שלי להפסיק לשתות מיצים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מים בטעמים ופרימור סחוט 100 אחוז - תגובה
אהרון רזון10/05/2012בדרך כלל המים בטעמים מכילים סוכר, ותמיד כימיכלים לא בריאים. מומלץ לחדול מהשתייה.
כמו כן, כדאי למעט בצריכת מיצים מתועשים גם עם כתוב שזה טבעי. הכי בריא לאכול פרי טרי ולשתות רק מים או סודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דיאטה אחרי לידהגלית09/05/2012
שלום,
אני בשבוע 40 להריוני לקראת לידה, המשקל שלי לפני ההריון 64 עכשיו 90 קילו, עליתי הרבה במשקל הגובהה שלי 165, לציין שזו הלידה הראשונה שלי אחרי שתי הפלות
אני מעוניינת בהנקה אחרי לידה , אבל אני מודאגת מאד מהמשקל שלי, אני לא סובלת את עצמי ולא יושנת בלילה מרוב מחשבות , מה עלי לעשות אחרי הלידה אם מותר להתחיל בדיאטה ישירות או אסור , אני מאד מבולבלת ומעוניינת בהדרכה נכונה.
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דיאטה אחרי לידה - תגובה
ליטל סמואל-לוי11/05/2012הי גלית,
בשום אופן אל תהיי מוטרדת מההנקה!
בדיוק ההפך, הנקה היא אחת הדרכים הטובות ביותר לחזור למשקל לאחר הלידה.
נכון שהיא איננה מאפשרת לעשות "דיאטה דלת קלוריות" אבל מצד שני אם את אוכלת מזון בריא, מגוון ובכמות נכונה, את יכולה להנות גם מתפריט עשיר וגם מירידה מתונה ובריאה יותר במשקל. תחשבי כמה זה הרבה יותר קל מאשר לחשוב על כל קלוריה שאת מכניסה שאת מטפלת בתינוק קטן שיש לך כל כך הרבה על הראש וכל השגרה שלך משתנה.
כדי לעשות את זה נכון, אני ממליצה לך להיפגש עם דיאטנית לאחר הלידה, ולבנות תוכנית שתספק לך גם את כל רכיבי המזון הדרושים וגם כמות קלוריות מתאימה. את תצטרכי רק לדאוג שיהיה לך את המזון הנכון זמין בבית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גזים בבטןשי מדריך כושר09/05/2012
יש לי מדי פעם בטן נפוחה עם מיחושים כאלה בבטן , אני חושב שזה גזים ממה עליי להמנע כדי למנוע את התופעה של בטן נפוחה ?
יש לציין שזה יורד לאורך היום ,מאילו מאכלים עליי להמנע אשמח לדעת
תודה והמשךיום טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גזים בבטן - תגובה
ליטל סמואל-לוי11/05/2012הי שי,
זה מאוד אישי. יתכן שירקות, קטניות, פירות, חיטה מלאה....(כל מה שמכיל סיבים תזונתיים) גורם לך לנפיחות, יתכן שמוצרי חלב ניגרים (אם אתה רגיש ללקטוז), יתכן שמוצרים עם גלוטן (צריך גם לברר רגישות) ויתכן שזה גם ממתח.
אחרי שאתה שולל בבדיקות רגישות לחלב או אלרגיה לגלוטן, הדרך הנכונה לבדוק היא להתחיל מתפריט שאינו מכיל את הדברים שציינתי (חוץ מירקות כמו גזר, קישוא ודלעת, שהם נוחים יותר לעיכול) לדוגמה תפריט שמבוסס על לחם אחיד/לבן, גבינות, פסטה, אורז, עוף, דגים, ביצה, וכל יום להוסיף משהו אחד מהרשימה - ולראות איך זה משפיע.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תפוח אדמה(:09/05/2012
היי
מה נחשב למנה של תפוח אדמה בתור תוספת לבשר?
הבנתי שגודל אגרוף סגור ביד, אפשר לדעת בגרמים מה נחשב למנה?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מנת תפוח אדמה
מישהי שמבינה10/05/2012בערך כ-200 גרם לפני בישול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דנונהבדיאטה08/05/2012
הדנונה עם פצפוצי שוקולד הכיל עד היום 263 קלוריות.
עכשיו יצאה אריזה חדשה שלו - ואני רואה שנוספו עוד 3 קלוריות - זאת אומרת כעת הוא מכיל 266 קלוריות.
אך אחוזי השומן לא השתנו.
האם זה משמעותי השינוי הזה?
אני אוכלת את הדנונה הזה כל יום.
יש בזה סיכוי להשמנה בטווח הארוך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דנונה
מישהי שמבינה10/05/2012תלוי מה יש ביתר התפריט שלך, אם בכל התקופה שאכלת אותו ירדת טוב במשקל אז זה בסדר, 3 קלוריות זה זניח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדיאטנית
אביבה15/05/2012שינוי של 3 קק"ל ליום הוא איננו משמעותי בתפריט היומי שלך, גם אם את צורכת את המוצר יום יום. הסיכון לפתח השמנה בטווח הארוך נקבע ע"י שקלול של גורמים שונים בתפריט האישי שלך, סיכון זה, בטווח הארוך לא השתנה עקב צריכת המוצר החדש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום, אשמח לקבל ממכם עזרה...מיכל08/05/2012
שלום, שמי מיכל ואני בת 26.
אני פעם ראשונה פה בפורום ועל כן רציתי להתייעץ אתכן...
אני מטופלת בטיפולי פוריות כבר מעל שנה וחצי, בעקבות נטילת הורמונים רבים אני מתחילה מעט להתנפח, כמו כן, כמובן שבעקבות כל הלחץ הנפשי בו אני נתונה אני לצערי הרב אוכלת גם הרבה שוקולד ודברים בסגנון, דבר שתורם לתחושת ההתנפחות.
יש לציין כי אני לא שמנה, הגובה שלי הוא 1.62 והמשקל שלי היום הוא 58.
הייתי רוצה מאוד לקבל עצות איך בכל זאת אני יכולה להרגיש קצת יותר טוב עם הגוף שלי, איך אני יכולה מעט להרזות. אני מאוד אוהבת ספורט, אבל יש לי בעיה עם הליכות, גם אני מפחדת להסתובב בלילה לבד כשבעלי לא יכול לבוא איתי, וגם ישנם תקופות שאסור לי לעשות הליכות, לדוגמה אחרי שאיבה ו/או החזרת עוברים...
אשמח מאוד לעזרה, תמיכה עצות ועוד...
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום, אשמח לקבל ממכם עזרה... - תגובה
ליטל סמואל-לוי11/05/2012הי מיכל,
את מתארת מצב נפוץ ומאוד מתסכל....
כל הסיבות שציינת הן "טריגרים" לאכילת יתר: הורמונים, לחץ הנפשי...
חשוב לזכור שהעלייה במשקל מתרחשת בשל עודף אכילה בעיקר, וכמובן שככל שעולים יותר לפני ההריון - כך קשה יותר אחר כך לרדת. לכן כדאי מאוד להיעזר בכל האמצעים האפשריים כדי לעצור את העלייה במשקל בתקופה הזו או לפחות למתן אותה כמה שאפשר, אם זה באמצעות קבוצת תמיכה, פורומים , מעקב אישי אצל דיאטנית ו/או שיחות עם פסיכולוג. תעזרי בכל מה שאת יכולה ואל תנסי לעשות "דיאטה" או "לא לאכול" , פשוט תנסי לאכול ארוחות מסודרות ואוכל בריא ומשביע.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אבקת מרק עוףשירי08/05/2012
שלום,
ברצוני לשאול שאלה ברשותכם.
שמעתי שיש בעיה עם אבקת מרק עוף, האם מרכיביה באמת אינם בריאים?
האם הדבר מתייחס גם לאבקת מרק בטעם עוף?
ומה הבעיה הבריאותית במרכיבים?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בשביל מה את צריכה מוצרים מלאכותיים
דר' ז'קלין08/05/2012הקב"ה נתן לנו מזון מוכן טבעי. קני עוף מהטבע ותבשלי אותו עם ירקות שונים טבעיים. יש בהם כבר את כל החומרים שאתה צריכה באמת. עזבי אותך מהאבקות המרעילות. ואל תשכחי, לעשות פעילות גופנית אירובית יומיומית חוץ מיום שבת מנוחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאבקות נועדו לגרוף רווחים ליצרנים
דר' ז'קלין08/05/2012ולא לתועלת בריאותית לך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה לך אבל ,
שירי08/05/2012האבקה היא לא עוף, היא רק בטעם עוף, ומוכנסת לאוכל על מנת שיהיה פרווה ועם קורטוב של טעם מיוחד טיפה יותר מתבלינים אחרים.
תודה לך על התגובה :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני קונה בחנויות טבע
גיא08/05/2012שם יש יותר סיכוי שיהיו פחות חומרים מזיקים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאבקת מרק
מישהי שמבינה10/05/2012בעיקר רמת הנתרן הגבוהה , והשומנים הלא בריאים שנמצאים בה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צום מאוכל 4 ימים בשבוע כדיאטהדר' ז'קלין07/05/2012
אני בד"כ בריא, אך סבלתי מעליה מתמשכת איטית בהדרגה במשקל ובנפח הגוף. לאחרונה גיליתי שלקראת סיום צום כיפורים, תשעה באב, וכד' עובר המשבר של הרעב והצמא ואני כבר לא כ"כ מרגיש רעב ואף לא צמא. בסיוןם הצום אני כלל לא מרגיש רעב או צמא. עשיתי נסיון והמשכתי את הצום עוד יום אחד אולם צום רק ממזון, אבל הרביתי בשתיה לא ממותקת. והנה הפלא ופלא, גם במהלך ובסיום היום השני לצום אני לא מרגיש ממש רעב. לאחר מכן אכלתי רק מתוך השכל משיקול שלא להזיק לעצמי.
לאחרונה החלתי לנסות לצום כשיטה לאחר יום השבת, צום בימים א, ב ואח"כ בימים ג, ד ארוחות קלות (ירקות, מוצרי חלב, בשר וקצת פחמימות) ושוב לצום בימים ה, ו ושוב לאכול ביום שבת (להתענג בתענוגים ברבורים ושלו ודגים) וכן הלאה. זה כבר שבוע שלישי שאני עושה זאת ומשבוע לשבוע זה נהיה לי יותר יותר ויותר קל. אף מעודד אותי שאני נוכח לדעת שאני עומד בפיתוי כשאני רואה אוכל מגרה. השאלה אם יתכן מצב שבו אני עלול לגרום לעצמי נזק לטווח ארוך?!.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צום מאוכל 4 ימים בשבוע כדיאטה - תגובה
אהרון רזון10/05/2012צום איננו מיטיב עם הבריאות, וזה בלשון המעטה. גם לא גורם להרזיה לטווח ארוך אלא לאיבוד שרירים והאטה ניכרת בקצב חילוף החומרים. אין בעיה עם הצומות המחויבים על ידי המסורת, שהם רק שניים ליממה שלמה. אפילו אם פעם בחודש, חודשיים בא לך לצום ליום אחד (אך לא יותר) בתור "ספורט", עם שתיית מים, זה לא אסון, אך אין לזה תועלת בריאותית, וכאמור לא תורם להורדת אחוז השומן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצום פעמיים בשבוע
דר' ז'קלין14/05/2012זה כבר שבוע שלישי שאני מבצע את הצום הזה של שני ימי צום מאוכל בלבד (אך מרבה בשתיית נוזלים - מים רותחים עם לימון).
הצום בימים שני וחמישי.
מבחינת המסורת היהודית יש שנוהגים באופן קבוע לצום בימי שני וחמישי.
באופן עקרוני אני לא עולה על המשקל, ואני לא מרגיש רעב מיוחד (לאחר שהתגברתי על הקטע הפסיכולוגי) - אני אפילו מרגיש מעודד מההרגשה הכללית. היום אפילו העירו לי על שנראה שרזיתי, אבל אני מכחיש ואומר שזה כנראה בגלל הבגדים.
נראה לכאורה שגופי ניזון מעודפי שומן וסוכרים שהצטברו בגופי במשך השנים.
כמובן שאין בכוונתי להתמיד לנצח עם הצום ויתכן שבשלב מסוים כשאגיע למצב גופני תקין אצמצם ליום אחד בשבוע.
בימים שאני אוכל אני משתדל שלא לאכול כמו חזיר. משתדל שהארוחה הבשרית רק בשבת לכבוד השבת (אבל לא בהכרח שאני מקפיד על זה ב 100%).
מחינת ההרגשה הכללית אני מרגיש שחל שיפור גופני במיוחד שאני שורך את הנעליים כבר אין לי את הלחץ בבטן כפי שהיה עד לפני כ-3 שבועות (אמנן נשאר קצת אבל זה הולך ונעלם בהדרגתיות בד בבד עם הקטנת נפח הגוף.
מבחינה פסיכולוגית אני לא משתף אף אחד בעניין 0גם לא את אשתי) אלא רק אני ועצמי וכעת גם כאן באתר, אולי זה יועיל לאנשים אחרים. אני לא נכנס להמלצות, כל אחד שיעשה את החשבון שלו ואולי כדאי שיתייעץ עם רופא/מומחה/תזונאי וכד' משיקולי בריאות. אני לעצמי מרגיש טוב עם זה ועוד יותר טוב עם הקטע הפסיכולוגי כשאני נוכח שאני מתגבר על תאוות האכילה (לפחות לעת עתה) וזה מעודד אותי.
רק שאני מקווה שההתנהלות הזאת לא עשויה לגרום לנזק בריאותי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאגב, בתחילה זה היה צום של פעמיים
דר' ז'קלין14/05/2012פעמיים שני ימים, דהיינו ימים ראשון ושני ואח"כ חמישי וששי. אלא שהרגשתי שאני קצת מגזים כי לקראת אמצע-סיום היום השני אני מרגיש חלש והחלטתי שלא רצוי להגזים. דהיינו להקטין את הקצב. שני ימים בשבוע זה מספיק ולא קשה במיוחד (כמובן לאחר שמתגברים על הקטע הפסיכולוגי). היתרון שצמתי ארבעה ימים נעוץ בכך שכעת שאני צם רק שני ימים הוא מבחינה פסיכולוגית, כעת אני חש ששני ימים זה לא קשה במיוחד (לנוכח העובדה שכבר צמתי ארבעה ימים ויכולתי לעמוד בזה).
גם פסיכולוגיה פנימית חשובה. שהרי רבים לא עומדים בדיאטה על רקע פסיכולוגי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאחוז השומן? למה כוונתך?
דר' ז'קלין14/05/2012האם כוונתך לשומן בדם? או להשמנת הגוף? כי מבחינת השמנת הגוף כעת לאחר שלשה שבועות אני מרגיש שיש ירידה קטנה בשומן הכללי - יש לי תחושה שעצמות הלחיים שלי מתחילות קצת לבלוט (שומן בדם עדיין לא בדקתי - אמתין עם זה שלשה חודשים ואח"כ אבדוק).
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאחוז השומן? למה כוונתך? - תגובה
אהרון רזון14/05/2012הכוונה לאחוז השומן מתוך משקל הגוף.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיך בודקים ירידת אחוז השומן הזה?
דר' ז'קלין14/05/2012כי לאחר שלשה שבועות ניכרת אצלי ירידת נפח הגוף וחזקה שגם המשקל הוקטן בהתאם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיך בודקים ירידת אחוז השומן הזה? - תגובה
אהרון רזון15/05/2012במכון ווינגייט, ברוב מרפאות הספורט, אצל חלק מן הדיאטנים (למשל ד"ר נסטור).
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפסקת עישון והשמנהרחלי07/05/2012
הפסקתי לעשן לפני שנה, עליתי במשקל, ולא מצליחה לרדת. ידוע לי שהפסקת עישון משנה את חילוף החומרים. דיאטה.....לא בדיוק מצליחה לי.......:-) תודה מראש על עיצותכם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפסקת עישון והשמנה - תגובה
אהרון רזון10/05/2012אכן, אצל הרבה מעשנים, ההפסקה גורמת להשמנה במידה זו או אחרת אבל אפשר להתגבר עליה על ידי הרבה פעילות גופנית וכמובן תזונה נכונה. לגבי חילוף החומרים, זאת תופעת לוואי משנית וזמנית של ההפסקה, כאשר הגורם הראשי הוא הגברת התאבון כפיצוי לוויתור על הסיפוק מן העישון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רגל עוףאריאלה07/05/2012
כמה קלוריות יש ברגל של עוף מבושלת ללא העור (לא כל הכרעיים, רק החלק של הרגל, בלי הירך...)?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רגל עוף - "המדריך האחרון חיים נכון"
אורית08/05/2012רגל עוף, בשר בלבד (צלוי, ללא עור):
קלוריות - 136 קק"ל
חלבון - 22 גרם
שומן - 4.5 גרם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם דיאטה ללא לחם מסוכנת?אחת07/05/2012
שלום
כבר שבועיים אני עושה דיאטה ללא לחם/תפו"א/אורז/סוכר
אני אוכלת המון ירקות, ביצה, בשר או דגים, מעט אגוזים, שמן זית/קנולה. בנוסף אני אוכלת מעט פירות.
הדיאטה נותנת לי תחושה מעולה וקלילה. יש לציין כי זו לא דיאטה דלה בפחמימות שכן אני מקפידה לאכול ירקות טריים ומבושלים לאורך כל היום.
האם בדיאטה כזו יש סכנה כמו בדיאטת אטקינס?
חייבת לציין שלדעתי היא רק עוזרת לי להרגיש ערנות וחוזק. הבטן לא נפוחה ואפילו ירדתי במשקל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם דיאטה ללא לחם מסוכנת? - תגובה
אהרון רזון07/05/2012התזונה שלך עושה רושם טוב, ויחד עם פעילות גופנית יומיומית, תוכלי לרזות בדרך הבריאה. גם ירקות ופירות מכילים בעיקר פחמימות וגם וויטמינים ומינרלים חיוניים, כך שאם את אוכלת כפי שאת מתארת (דאגי לגיוון), לא חייבת לאכול עמילנים מרוכזים ובטח לא סוכר (בכל מקרה הגוף לא זקוק לו). יתירה מכך, וויתור קבוע על עמילנים מרוכזים וסוכר (לא מתאים לכל אחד) והחלפתם בתפריט עתיר ירקות מגוונים, פירות (בהגבלה) וגם קטניות (בהגבלה) נותן סיכוי טוב לשמירה לאורך ימים. אין לשכוח כמובן את הפעילות הגופנית הסדירה, כי בלעדיה אין שמירה על הגזרה והכושר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם השמנה מגלולות זאת תופעה ידועה?שירן06/05/2012
אני בת 21 התחלתי לקחת גלולות בפעם הראשונה וסיימתי היום
האם זה הגיוני שבמהלך החודש הזה תוך זמן קצר אני יעלה במשקל וטיפה ישמין?
מה הסיכוי שאני יחזור למשקל שלי ? או שמומלץ קצת בדיאטה?
חייבת להוסיף שאני לא במשקל גבוהה עליתי מ57 ל59 ..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם השמנה מגלולות זאת תופעה ידועה? - תגובה
אהרון רזון06/05/2012כן תופעה ידועה אצל חלק מן הנשים. אם אין סיבה נוספת להשמנה, עם הפסקת הטיפול
יש סיכו להשיל את מה שהוספת. פעילות גופנית אמורה לעזור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה,יש לי עוד שאלה קטנה.
שירן06/05/2012יש לי את הבעיה של בלוטת תריס.. אצלי זה יתר בלוטת תריס אבל כרגע לפי מה שידוע לי אני במצב מאוזן. אם אני מתחילה להכנס לכושר ותזונה נכונה תוך כדי הלקיחת גלולות, לא יפגע שום דבר במאזן הבריאותי והווסת נכון? כי סבלתי תקופה ארוכה מחוסר ווסת ..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה,יש לי עוד שאלה קטנה. - תגובה
אהרון רזון07/05/2012מה הגובה שלך?
האם הפסקת הווסת נגדמה בעקבות דיאטה? אם כן, כמה רזית, ותוך כמה זמן?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהובכן זה מורכב.
שירן07/05/2012אני 1.65
הפסקת הווסת נגרמה עקב דיאטה שעשיתי לפני כחצי שנה והורדתי כ-10 קילו בתקופה קצרה של 4 חודשים והרירית שלי נהיתה דקה כתוצאה מכל הבלאגן הזה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה,יש לי עוד שאלה קטנה. - תגובה
אהרון רזון07/05/2012נראה לי שתזונה מאוזנת לא דלה מדי ופעילות גופנית מתונה ישמרו על המשקל (שהוא תקין לחלוטין) בלי שמחזור הווסת ייפגע.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אכילה ופעילות גופנית...בר05/05/2012
שלום, אני בר אני בת 18 שוקלת 53 גובה 162 ס"מ ומעוניינת להוריד קצת במשקלי, בעיקר לשרוף שומנים מיותרים כדי לעצב את הגוף..
אני עובדת בעבודה מאומצת, והבעיה שלי היא שאני לא יודעת איך לשלב ירידה במשקל ביום עבודה, איך לא לגרום לעצמי להשמין, ואיך לא לפגוע בגוף שלי.
אני עומדת על הרגליים כ7 שעות ומרימה דברים כבדים מדי פעם, בהפסקה אוכלת בד"כ לחם עם חביתה וגבינת שמנת או סלט ירקות עם ביצה קשה וטונה..(יש לציין שכמו בכל יום רגיל אני אוכלת ארוחת בוקר נס קפה עם עוגיה או חטיף אנרגיה ,לבית הספר אוכלת לחם מלא עם ממרח כלשהו, וארוחת צהריים כמו למשל עוף עם אורז מלא/ספגטי)
אם אני לא אוכלת אחרי העבודה המאומצת זה יכול להוריד לי במסת שריר ?? כדאי לי בכלל לאכול אחרי העבודה?
גם בלי קשר לעבודה מאומצת, אם אני לא אוכלת אחרי פעילות אירובית כמו ריצה או הליכה זה יכול לפגוע לי במסת שריר ?
אשמח לתשובה .. (:* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אכילה ופעילות גופנית... - תגובה
אהרון רזון06/05/2012משקלך תקין לחלוטין, אפילו אידאלי. אני מציע לך לחדול מהתעסקות בהורדת עודף משקל מדומה, כי בין היתר היא עלולה להביא להשמנה עתידית אמיתית.
בלי קשר, יש מקום לשיפור התפריט:
וותרי על גבינת שמנת או המעיטי באכילתה. התרגלי לאכול גבינות עד 5% שומן.
עוגיה בבוקר איננה הבחירה הכי מוצלחת.
מומלץ לאכול ירקות גם בבוקר.
ללחם עם ממרח הוסיפי גם ירק כגון פילפל אדום, חסה, עגבניה וכו".
את צריכה לאכול גם ארוחת ערב מאוזנת ומזינה.
אחרי פעילות אירובית עצימה וממושכת חייבים לאכול תוך שעה (אפשר גם קצתי ותר משעה) כדי למנוע איבוד מסת שריר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהארוחת ערב
בר06/05/2012ביום עבודה אני חוזרת בסביבות 23:00, כדאי לי בכל מקרה לאכול ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהארוחת ערב - תגובה
אהרון רזון06/05/2012עדיף לאכול בעבודה 2-4 שעות לפני השינה. אם זה לא מתאפשר, את יכולה לאכול ארוחה קלה בבית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- להרזות ביריכייםתמרה05/05/2012
שלום:)
איך אפשר להרזות ביריכיים?
שמעתי שגם אם עושים ספורט זה לא מרזה אותם וזה רק עושה שרירים..
אפשר בכלל להרזות ביריכיים?
בתודה, תמרה=)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר להרזות ביריכיים - תגובה
אהרון רזון05/05/2012אין דרך לכוון הרזיה\השמנה לחלק מסויים בגוף. הרזיה כללית תוריד שומן במידה זו או אחרת גם מן האיזור הרצוי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבאמת?
רינת05/05/2012האם עבודת חיזוק על איזור מסויים לא עוזרת כלל?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבאמת? - תגובה
אהרון רזון05/05/2012כן עוזרת לחיזוק ופיתוח השרירים, אבל אין המסת שומן עדיפה באיזור הספציפי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)

.jpg)

