פורום דיאטה, תזונה נכונה, אכילה רגשית - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה על בננה
    אריק
    04/04/2012

    יש לי מספר שאלות בנוגע לבננה:
    א.האם הסוכר שבבננה הוא סוכר פשוט או מורכב?
    ב.כמה זמן כדאי לצרוך אותו לפני האימון(האם הוא דומה בהרכב הסוכר שלו למשל ללחם שזה שעתיים לפני האימון או יותר לתפוח שזה חצי שעה לפני האימון...)?
    ג.כמה קלוריות יש בבננה ממוצעת?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה על בננה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה על בננה - תגובה

    אפרת סויסה הרוש
    04/04/2012

    הסוכר בבננה הוא סוכר שנקרא פרוקטוז וזהו סוכר פשוט יחד עם זאת בבנה יש גם סיבים תזונתיים.
    בננה אינה דומה ללחם ,לחם הוא פחמימה מורכבת .
    הבננה זהה בהרכב הסוכר לתפוח.
    בבננה ממוצעת ,לא גדולה,יש כ- 80 קלוריות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה לאהרון
    קרן
    03/04/2012

    בבדיקות דם שלי ראתי שיש לי תת בלוטת התריס התוצאהFSH- 2
    מה הדין שלי שאני לא אצליח לרדת במשקל ? אני נמצאת באיזון של דיאטות אכזריות שביצעתי בעבר ועובדת על התיקון ולא מצליחה לרדת התוצאה זה בגלל הבלוטה?
    ועוד משהו יצא לי CAROTENE יצא לי 238 מפחיד היתי אוכלת דלעת וגזר
    בממוצא אחד ליום היום אני לא נוגעת האם פלפלים אדומים גם אסור?
    ומה אתה ממליץ לעשות כל כך מיאש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה לאהרון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה לאהרון - תגובה

    אהרון רזון
    03/04/2012

    אחרי איזון תרופתי של תיפקוד הבלוטה, עם פעילות גופנית סדירה ותזונה הולמת את
    אמורה לראות תוצאות בהרזיה. לאור ההסטוריה של הרעבה עצמית ותוצאותיה, רצוי לקבל הדרכה מאיש מקצוע.
    פילפל אדום הוא בעל ערך תזונתי רב ולא מומלץ להמנע מאכילתו. יש בו הרבה פחות קרוטן מאשר בגזר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יש לי שאלה שהייא ההפך מדיאטה..
    רזה
    02/04/2012

    היה לי גוף ממוצע אפילו ממוצע פלוס .. ואז הרזתי פתאום איזה 5-7 קילו וניהיתי רזה .. ואני מנסה לאכול ואני אוכל הרבה אפילו הרבה מאוד ואני לא מצליח לחזור למשקל שההיתי.. מה אני יכול לעשות כדי להשמין..
    (חוץ מלאכול ממתקים ושטויות)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יש לי שאלה שהייא ההפך מדיאטה.. - תגובה

    ד``ר נסטור ליפובצקי
    02/04/2012

    לא רצוי לעלות במשקל ממתקים ושטויות כמובן.
    אתה צריך להתמקד בלאכול כל שלוש שעות מזון עשיר בקלוריות אבל בריא. גם לחם מלא, אורז מלא, קיטניות, גם בשרים רזים, פרות וירקות, מלווה בשמן זית, טחינה, אבוקדו, אגוזים ושקדים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יש לי שאלה שהייא ההפך מדיאטה.. - תגובה

    אהרון רזון
    03/04/2012

    אם ההרזיה היא בלתי רצונית וללא שינוי באורח החיים (תזונה, פעילות גופנית), מומלץ בירור רפואי לפני נסיון העליה במשקל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שמן פשתן ושמן זית
    לוני
    02/04/2012

    שלום,
    אני כבר שלוש שנים שותה כל בוקר כף שמן פשתן, ועם הארוחה 2 כפות שמן זית כל יום. האם אפשר לוותר על שמן הפשתן שכן חלק מסגולותיו קיימים בשמן הזית, או שאין להחליף את סגולותיו? תודה וחג שמח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שמן פשתן ושמן זית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שמן פשתן ושמן זית - תגובה

    אהרון רזון
    02/04/2012

    דווקא אין להם אותן הסגולות. בשמן זית רוב השומן הוא חד בלתי רווי, לעומת שמן פשתן שהוא רב בלתי רווי בחלקו הגדול. כמו כן, שמן הפשתן עתיר אומגה3
    צמחי (ALA) וגם יותר עשיר בוויטמין E.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה זה CPK
    יוסי
    02/04/2012

    בבדיקה שגרתית קיבלתי תוצאה האומרת נורמל 200 יש לי 678 CKCREAT.KINASE {CPK} אני עוסק בספורט תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מה זה CPK

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה זה CPK - תגובה

    אהרון רזון
    02/04/2012

    בבדיקה בודקים את הריכוז של האנזים קרֵאטין פוספוקינאז בדם. אנזים זה נמצא בעיקר בשרירים ובשריר הלב. האנזים משתתף ביצירת אנרגיה בשריר. כאשר נהרס שריר רגיל או שריר הלב, רמת הCPK עולה ביחס ישר לעוצמת ההרס.
    לאחר מאמץ ניכר, כמו ריצה או אימון מאומץ, עולה רמת ה־CPK הכללית, אבל אז תהייה מרבית העליה באנזים שמקורו בשרירים הרגילים (לא בלב).
    בכל מקרה, 678 היא עליה מתונה ושיגרתית בהתחשב בעיסוקך בספורט, ולפי דעתי אין מקום לדאגה. אם תחזור על הבדיקה אחרי שבוע בלי ספורט, ייתכן מאוד שהרמה תהיה תקינה לחלוטין.

    .


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה לגבי שריפת קלוריות ושומן
    שירן
    30/03/2012

    היי!
    האם יש השפעה בביצוע פעילות אירובית לאכילת ארוחה שמקורה פחמימות ושומן ביום לפני?
    למשל בארוחות שישי או ארוחות ערב, שבהן אוכלים מצלחת דיי כבדה. אם עושים ספורט יום אחרי ולא באותו יום האם זה כן משפיע? או שכבר השומן נספג והכל?.... זאת שאלה שלא הצלחתי למצואעליה תשובה או להבין אותה בעצמי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חייבת לציין

    שירן
    30/03/2012

    שאני גם בכושר תמידי, עושה הליכות וריצות מדי פעם וכל ערב כפיפות בטן והתעלמות ..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זה לא ממש משנה מתי אכלת

    סיגל
    02/04/2012

    אני עושה את "המדריך האחרון" (חפשי באינטרנט) וקבלתי שם תשובה ברורה - פעילות אנאירובית. את בונה שריר שצורך אנרגיה, בתזונה נכונה כפי שמוצעת במדריך, לא תהיה לגוף ברירה אלא לפנות למאגר השומן כדי לספק את הדרישות האנרגטיות שלו - וזה לא משנה אם אכלת עכשיו אתמול או מחר. באופן אישי אני מודעת לשגעון האירובי אבל לא מסוגלת להתחבר אליו. יותר מדי זמן על פחות מדי תוצאות, כך שעבורי הפתרון של תרגילי כח מתאים יותר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה לגבי שריפת קלוריות ושומן - תגובה

    אהרון רזון
    02/04/2012

    גם למחרת זה בסדר לשרוף את עודף הקלוריות, העיקר הוא ליצור מאזן אנרגיה שלילי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זקוקה לעזרה קטנה !!
    עגלגלה
    29/03/2012

    שלום רבבב...

    אני שוקלת 60 והגובה שלי הוא 1.58 ס''מ
    בדקתי בBMI ואני נמצאת במשקל תקין .
    חשוב לציין כי עד לפני שנה וחצי שקלתי 50 ק''ג והרגשתי די טוב עם עצמי .
    כעת הבגדים כבר לא עולים עליי... לא כייף לי לראות את עצמי במראה , לבלות זה עבורי זו דילמה כי אני רגילה לאיך שהבגדים ישבו עליי פעם יפה ועכשיו הכל יוצא מהצדדים.
    התחלתי דיאטה ששמה סאות ביץ - חלבונים אני מתמידה בדיאטה כבר 4 ימים עושה הליכה בערב כפיפות בטן וכו...והמשקל פשוט לא זז!!!!
    ואחרי הכל ניראה לי שיש לי עצירות
    יתכן כי אני מפתחת מסת שריר שלא נותן לי לרדת במשקל ?

    אני חייבתת משששש עזרהההההה ..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    זקוקה לעזרה קטנה !!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זקוקה לעזרה קטנה !! - תגובה

    אהרון רזון
    02/04/2012

    4 ימים זה כלום, ובטח שאין עליה במסת שריר. אני לא בעד הדיאטה שאת בחרת ובכלל אני לא מעודד דיאטה מסויימת אלא תזונה נכונה מותאמת לנתונים ומטרה עם דגש על פעילות גופנית אירובית של לפחות שעה ביום ואימוני התנגדות (כוח) 2-3 פעמים בשבוע.
    כהמלצות כלליות, את צריכה לאכול הרבה ירקות מגוונים גם 2-3 פירות ביום, גבינות עד 5% (רצוי 3%), דג טרי, בשר עוף\בקר טרי ורזה, קטניות, לחם ודגנים אחרים מלאים בלבד ובמתינות, ביצה 3-5 פעמים בשבוע. מומלץ לאכול 3 ארוחות עיקריות ועוד 2 ארוחות ביניים.
    יש להמנע ממתוקים, חמאה, מרגרינה, שומן טרנס, דגני בוקר מתועשים, גבינות ובשר שמנים, דברי מאפה, חטיפים, משקאות מתוקים ומיצים למיניהם כולל טבעיים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התמכרות קשה לשוקולד
    שירן
    29/03/2012

    בעבר לא היתי נוגעת בשוקולדים כלל וכלל מאחר והחלטתי לקחת את עצמי בידיים ולאכל בריא שזה ארוחת בוקר צהריים ערב עם ספורט וכ'ו.. [ גם כמובן הורדתי 9 קילו ב4 חודש ] לא היתי נוגעת בשוקולד וגם לא חשקתי בזה בכלל..בשולש חודשים אחרונים אני מוצאת את עצמי בולסת שוקולד ללא הפסקה.. רק מחפשת שוקקולדים וממרחי שוקולד אני מסוגלת לסיים באותו רגע, אני מרגישה שזה כבר התמכרות וקשה לי לא לגעת בזה. מה עושים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התמכרות קשה לשוקולד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה ? עזרה?

    שירן
    29/03/2012

    ......

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • העברת הודעה לפורום אחר

    אהרון רזון
    29/03/2012

    לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_התמכרות_התמכרויות' id=link]התמכרות, התמכרויות[/a].

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיאטה פעם 3
    חן
    27/03/2012

    שלום אני 1.65 משקל 67 מעוניינית לרדת לפחות 7 ק"ג
    בעבר ירדתי 13 קילו אחר כך 17 ולא מזמן גם 6 השבוע התחלתי דיאטה הקפדתי על הכללים וירדתי רק חצי קילו זה די מעט לשבוע ראשון האם יש עניין שכזה שבגלל שעשיתי מספר פעמים דיאטה בעבר אז יותר קשה לרדת ?
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דיאטה פעם 3

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיאטה פעם 3 - תגובה

    אהרון רזון
    27/03/2012

    אכן, ריבוי דיאטות מקשה על ירידה. פעילות גופנית אירובית במינון גבוה משפרת את חילוף החומרים ומנטרלת את התנגדות הגוף להרזיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • להוריד עד 7 ק"ג בשבוע
    אוה
    27/03/2012

    דיאטה כוסמת - מספיקה הגבלות קשות על אחד היעיל ביותר - את יכול לאבד עד 10 ק"ג בשבוע. כוסמת נותן תחושה של שובע וגם מנקה את הגוף. שימוש כזה הדיאטה לא רק לרדת במשקל אלא כדי להיפטר מבעיות עור.
    דיאטה כוסמת נועד למשך שבוע, ואז יש צורך לעשות הפסקה של חודש לפחות לפעם נוספת.
    כיצד לבשל את הכוסמת:
    כוס אחת של כוסמת לשפוך על 2 כוסות מים רותחים ולהשאיר למשך 20 דקות לאחר מכן רתיחה נוספת לסגור את הסיר ולתת לכל המים להתעדות
    כוסמת יש לבשל:
    ללא מלח ותבלינים, ניתן ללהוסיף לתפריט היומי יוגורט 1% שומן לשתות לא יותר מליטר ליום. אתה יכול לשתות הרבה מים: מים מינרליים לא מוגזים זה אינו רצוי.ניתן להוסיף לכוסמת כמה פירות יבשים לא יותר מפעם ביום. לא לאכול 4-6 שעות לפני השינה אם רעבים 30-60 דקות לפני השינה לכל היותר 1 כוס יוגורט, מדולל במחצית מים.
    נ.ב
    אני אוכלת בנוסף סלט ירקות כמו שאני אוהבת פעם ביומיים.


    אם היית צריכה לשבור את הדיאטה, אז אל דאגה, למחרת להמשיך כאילו כלום לא קרה.

    לאחר סיום הדיאטה, לאכול בצורה מתונה, בשביל שוב לא לעלות במשקל במהירות. מעל לכל, לא לאכול יותר מדי, לא אוכלים בלילה.

    ספורט ספורט ספורט עוזר וחשוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    להוריד עד 7 ק"ג בשבוע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה

    שיראל
    11/06/2013

    אני רוצה להתחיל את הדיאטה הזאת אבל ישלי כמה שאלות חשובות עם תעני לי זה יעזור לי נורא
    האם מותר לאכול את הכוסמת עם מרק ירקות מבושל ?עם טיפה ירוקות ?
    האם מותר לי לשתות נסקפה עם סוכרזית לפחות פעם ביום ?
    כמה יורדים בדרך כלל מהדיאטה ?
    אפשר להוסיף ליוגרט כפית סוכר ?

    אשמח עם תעזרי לי !! :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיאטת כוסמת...

    הודיה
    05/05/2016

    היי , אני יכולה להגיד לך שאני עשיתי את הדיאטה הו ואכן ירדתי בה 10 קילו אך אכלתי סלט ירקות כל יום בנוסף למעדן במתינות מעודנת הרבה מים וכוס נס קפה בבוקר אומנם זה 10 קילו בחודש אבל זה עדיין 10 קילו...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה בבקשה
    דנית חיות
    26/03/2012

    שלום רב ברצוני לדעת האם היוגורט שמוכרים ביוגורטייה הוא ממשמין?יש לציין שהוא עשוי שיוגורט של אחוז וחצי שומן ואני אוכלת אותו ללא כול פרי או סירופ מעל ממש נקי
    יש לציין שהתפריט שלי הוא כזה:
    בוקר נס קפה עם סוכרזית אחת
    בצהריים או דג או בגבינה בולגרית 5 אחוז עם נס קפה
    ובערב נס קפה עם סוכרזית
    יש לומר כי אני מבצעת פעילות גופנית של 45 דקות כול יום

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה בבקשה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה בבקשה - תגובה

    אהרון רזון
    26/03/2012

    יהיו הנתונים והמטרה שלך מה שיהיו (אולי את אנורקטית?), הדיאטה שלך, יותר דומה לצום מאשר לתזונה שפויה. הפסיקי לגרום לעצמך נזק בריאותי וקבלי יעוץ תזונתי מאיש מקצוע.
    יוגורט טבעי 1.5% הינו מאכל בריא.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיאטת כאסח-מהירה.
    מור
    26/03/2012

    שלום,
    רציתי בבקשה לקבל ייעוץ.
    אני בדיאטת כאסח מה שנקרא. מזה כחודש וחצי. אוכלת כל יום רק מלפפון גג שניים.וכבר בחודש הראשון ירדתי 10 קילו.
    וכולם אומרים שזה לא בריא ויתנקם בי בעתיד.
    נכון אין לזה שום סכנה? הרי כבר יש לגוףףף הכל מהכללל...

    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דיאטת כאסח-מהירה.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיאטת כאסח-מהירה. - תגובה

    אהרון רזון
    26/03/2012

    זה נכון מה שכולם אומרים. כאשר תפסיקי את ההערבה העוינת, תחזרי לנקודת ההתחלה ומעבר לה, עם יותר שומן ופחות שריר, וזה בלי לדבר על נזק בריאותי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התמכרות לבוטנים
    מאיר
    26/03/2012

    שלום
    אני בן 64 , רזה , צמחוני ,עוסק בפעילות ספורטיבית .
    הבעיה :התמכרות לבוטנים . אני אוכל כל יום כ100 גרם
    האם אכילה מרובה יכולה לגרום נזק?

    תודה
    מאיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התמכרות לבוטנים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התמכרות לבוטנים - תגובה

    אהרון רזון
    26/03/2012

    הבוטנים מכילים הרבה חומצה אוקסלית המפריעה לספיגת המינרלים (סידן, ברזל, אבץ וכ') וגם עלולה לגורום לאבנים בכליות. מומלץ מאוד לגוון את מקורות השומן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה שלכם בבקשה
    עומרי
    25/03/2012

    שלום לכולם ושבוע טוב מבקש את העזרה שלכם לתפריט תזונה
    אני בן 33, גובה 187, משקל 85,
    המטרה שלי זה חיטוב והורדת אחוזי השומן (אחוזי שומן אצלי זה %22)
    (מתאמן -43 אימוני משקולות בשבוע ו4 אימוני אירובי של כ30-40 דקות):
    ************************************************************** = אפשרות החלפה (הסימן אומר "או").
    • = כל שורה שכזו נדרש לאכול את אחד המזונות שרשומים באותה השורה..


    ********************************************************* 1
    • 2 פרוסות לחם מלא/ 4 פרוסות לחם קל / 5-6 פירכיות אורז / 80 גרם פיבר 1 (דגנים)
    • קוטג' 3% / 2 כוסות חלב
    • עגבניות שרי
    ארוחה 2
    • 2 פרוסות לחם קל/ חצי כוס אורז מבושל
    • חצי קופסת טונה בשימורים/ 3 חתיכות פסטרמה / 1 ביצה שלמה
    • 1 כפיות טחינה
    • 3 קפסולות אומגה 3 (אופציונלי)
    • 3 ירקות
    ארוחה 3
    • 1 טונה בשימורים/ 5 חתיכות פסטרמה / 1 ביצה שלמה + 2 לבן (רק החלבון)
    • 2 כפיות טחינה
    • 3 ירקות
    • חצי אבוקדו
    ארוחה 4
    • 2 דנונה 0 % + 6-7 חצאי אגוזי מלך
    • 3 קפסולות אומגה 3 (אופציונלי)
    ארוחה לאחר אימון
    • 1 סקופ חלבון/טונה במים/2 דנונה 0%
    • 4 תמרים/ 300 מ"ל חלב 1% + 2 תמרים
    ארוחה 5
    • 150 גר' חזה עוף/הודו/ דג סלמון אפוי או צלוי
    • סלט 5 ירקות
    • כף שמן זית

    סה"כ
    חלבון: 150~ גרם
    פחמימה: 180 ~ גרם
    שומן: 60~ גרם
    קלוריות: 1850~

    אשמח אם תתנו את דעתכם ...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה שלכם בבקשה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה שלכם בבקשה - תגובה

    אהרון רזון
    26/03/2012

    התפריט, באופן כללי בסדר. הייתי מוותר על הפסטרמה לטובת עוף\בקר טרי רזה ומעדיף סלמון, כפי שאתה אוכל, על שימורי הטונה. הוא מכיל אומגה 3, כך שאפשר ומומלץ לוותר על התוסף שיעילותו מוטלת בספק. הלחם והאורז (כולל פריכיות) צריכים להיות מלאים. הערך התזונתי של האגוזים שאתה אוכל לא מצדיק את הצפיפות הקלורית, אפשר לוותר.
    אם חישוב התפלגות אבות המזון נכון, יש לי הערות: חלקו של השומן בסדר, אבל הייתי מוסיף פחמימות על חשבון החלבון. אתה לא צריך יותר מ120 גר חלבון, לעומת זאת הפחמימות צריכות להוות כ-50% מהערך הקלורי הכולל.
    לצורך זרוז הפחתת אחוז השומן, מומלץ להרחיב את היקף הפעילות האירובית ורצוי לבצע כל יום, אבל לא יחד עם אימוני התנגדות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה...
    ליאור
    25/03/2012

    היי אני 3 חודשים אחרי לידה בהריון עליתי 19 קילו.
    לפני 4 שנים עשיתי מהפך מאוד רציני בחיים וירדתי 32 קילו , סבלתי מבולמיה 3 שנים וכט ברוך השם זה מאחורי .
    היום אני מנסה להוריד 7 קילו שנותרו אחרי הלידה ומאוד קשה לי.
    אומנם אני לא מקיאה היום אבל המחשבה הלא בריאה של הפרעת אכילה עדיין קיימת אצלי .. ואני חושבת שאם אני לא אוכלת אז זה מה שיעזור לי לרדת וזה ממש לא עוזר לי .
    אני שותה בבוקר כוס נס קפה עם סוכרזית ועוגיה קטנה , בסביבות 11 12 2 פרוסות לחם קל עם כפית חומוס ושתי פסטרמה.. על הצהרים בדרך כלל אני מדלגת ואז בערב אחרי העבודה ואחרי שהילדה נרדמת בסביבות 9 או שאני אוכלת שוב 2 פרוסות לחם עם גביה -חומוס - טונה מה שיש בהשג יד או סלט גדול עם תוספת של טונה וביצה קשה +4 פתית שוודי .
    ובכל זאת אני לא מצליחה לרדת במשקל ולהפך בבוקר כשאני נשקלת מראה לי שעליתי 400 500 גרם ?
    למה כשעשיתי את הדיאטה הרצינית ירדתי ממש במהירות ועכשיו אני לא מצליחה לרדת בכלל ולהף לעלות.
    אני לא נוגעת במטוגן בשוקולים ויש לציין שאני שותה הרבה נס קפה 15-16 כוסות ביום כדי לא להרגיש רעב.
    מה אני אמורה לעשות כדי לרדת את ה 7 קילו.
    אני שוקלת היום 61 גובה 1.55
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה... - תגובה

    אהרון רזון
    26/03/2012

    קראתי שלוש פעמים כדי לוודא שראיתי טוב... 15-16 נס קפה ביום!!!??? אני מודה שזאת הפעם הראשונה שנתקל במקרה כזה. זה הרס כל האיזונים בגוף ולא פלא שאת לא מצליחה לרזות בהתחשב גם בהסטוריה האישית.
    גם בתזונה היומית שלך והרגלי האכילה יש מקום לשיפור. לא רק שאסור לדלג על ארוחת הצהריים, אלא צריך לאכול חוץ משלוש הארוחות העיקריות שמכילות את כל
    אבות המזון כולל ירקות מגוונים, גם שתי ארוחת ביניים קטנות שיכולות להיות חד-
    גוניות, כמו פרי או מוצר חלב. אנ י מציע לך לוותר על העוגיה בבוקר, למשל לטובת פרוסת לחם מלא עם גבינה 3%. גם את הפסטרמה אפשר להחליף בעוף טרי ללא עור ושומן. אפשר להכין מראש ולאכול קר עם סלט ירקות מגוון. מומלץ לאכול דג טרי כולל סלמון, לפחות פעמיים בשבוע. גם שני פירות ביום. הלחם צריך להיות מקמח מלא.
    לא פחות חשובה להרזיה בריאה ועמידה היא פעילות גופנית יומיומית במשך לפחות שעה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום