מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלה על בננהאריק04/04/2012
יש לי מספר שאלות בנוגע לבננה:
א.האם הסוכר שבבננה הוא סוכר פשוט או מורכב?
ב.כמה זמן כדאי לצרוך אותו לפני האימון(האם הוא דומה בהרכב הסוכר שלו למשל ללחם שזה שעתיים לפני האימון או יותר לתפוח שזה חצי שעה לפני האימון...)?
ג.כמה קלוריות יש בבננה ממוצעת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה על בננה - תגובה
אפרת סויסה הרוש04/04/2012הסוכר בבננה הוא סוכר שנקרא פרוקטוז וזהו סוכר פשוט יחד עם זאת בבנה יש גם סיבים תזונתיים.
בננה אינה דומה ללחם ,לחם הוא פחמימה מורכבת .
הבננה זהה בהרכב הסוכר לתפוח.
בבננה ממוצעת ,לא גדולה,יש כ- 80 קלוריות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לאהרוןקרן03/04/2012
בבדיקות דם שלי ראתי שיש לי תת בלוטת התריס התוצאהFSH- 2
מה הדין שלי שאני לא אצליח לרדת במשקל ? אני נמצאת באיזון של דיאטות אכזריות שביצעתי בעבר ועובדת על התיקון ולא מצליחה לרדת התוצאה זה בגלל הבלוטה?
ועוד משהו יצא לי CAROTENE יצא לי 238 מפחיד היתי אוכלת דלעת וגזר
בממוצא אחד ליום היום אני לא נוגעת האם פלפלים אדומים גם אסור?
ומה אתה ממליץ לעשות כל כך מיאש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה לאהרון - תגובה
אהרון רזון03/04/2012אחרי איזון תרופתי של תיפקוד הבלוטה, עם פעילות גופנית סדירה ותזונה הולמת את
אמורה לראות תוצאות בהרזיה. לאור ההסטוריה של הרעבה עצמית ותוצאותיה, רצוי לקבל הדרכה מאיש מקצוע.
פילפל אדום הוא בעל ערך תזונתי רב ולא מומלץ להמנע מאכילתו. יש בו הרבה פחות קרוטן מאשר בגזר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יש לי שאלה שהייא ההפך מדיאטה..רזה02/04/2012
היה לי גוף ממוצע אפילו ממוצע פלוס .. ואז הרזתי פתאום איזה 5-7 קילו וניהיתי רזה .. ואני מנסה לאכול ואני אוכל הרבה אפילו הרבה מאוד ואני לא מצליח לחזור למשקל שההיתי.. מה אני יכול לעשות כדי להשמין..
(חוץ מלאכול ממתקים ושטויות)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יש לי שאלה שהייא ההפך מדיאטה.. - תגובה
ד``ר נסטור ליפובצקי02/04/2012לא רצוי לעלות במשקל ממתקים ושטויות כמובן.
אתה צריך להתמקד בלאכול כל שלוש שעות מזון עשיר בקלוריות אבל בריא. גם לחם מלא, אורז מלא, קיטניות, גם בשרים רזים, פרות וירקות, מלווה בשמן זית, טחינה, אבוקדו, אגוזים ושקדים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיש לי שאלה שהייא ההפך מדיאטה.. - תגובה
אהרון רזון03/04/2012אם ההרזיה היא בלתי רצונית וללא שינוי באורח החיים (תזונה, פעילות גופנית), מומלץ בירור רפואי לפני נסיון העליה במשקל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שמן פשתן ושמן זיתלוני02/04/2012
שלום,
אני כבר שלוש שנים שותה כל בוקר כף שמן פשתן, ועם הארוחה 2 כפות שמן זית כל יום. האם אפשר לוותר על שמן הפשתן שכן חלק מסגולותיו קיימים בשמן הזית, או שאין להחליף את סגולותיו? תודה וחג שמח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שמן פשתן ושמן זית - תגובה
אהרון רזון02/04/2012דווקא אין להם אותן הסגולות. בשמן זית רוב השומן הוא חד בלתי רווי, לעומת שמן פשתן שהוא רב בלתי רווי בחלקו הגדול. כמו כן, שמן הפשתן עתיר אומגה3
צמחי (ALA) וגם יותר עשיר בוויטמין E.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה זה CPKיוסי02/04/2012
בבדיקה שגרתית קיבלתי תוצאה האומרת נורמל 200 יש לי 678 CKCREAT.KINASE {CPK} אני עוסק בספורט תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה זה CPK - תגובה
אהרון רזון02/04/2012בבדיקה בודקים את הריכוז של האנזים קרֵאטין פוספוקינאז בדם. אנזים זה נמצא בעיקר בשרירים ובשריר הלב. האנזים משתתף ביצירת אנרגיה בשריר. כאשר נהרס שריר רגיל או שריר הלב, רמת הCPK עולה ביחס ישר לעוצמת ההרס.
לאחר מאמץ ניכר, כמו ריצה או אימון מאומץ, עולה רמת ה־CPK הכללית, אבל אז תהייה מרבית העליה באנזים שמקורו בשרירים הרגילים (לא בלב).
בכל מקרה, 678 היא עליה מתונה ושיגרתית בהתחשב בעיסוקך בספורט, ולפי דעתי אין מקום לדאגה. אם תחזור על הבדיקה אחרי שבוע בלי ספורט, ייתכן מאוד שהרמה תהיה תקינה לחלוטין.
.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לגבי שריפת קלוריות ושומןשירן30/03/2012
היי!
האם יש השפעה בביצוע פעילות אירובית לאכילת ארוחה שמקורה פחמימות ושומן ביום לפני?
למשל בארוחות שישי או ארוחות ערב, שבהן אוכלים מצלחת דיי כבדה. אם עושים ספורט יום אחרי ולא באותו יום האם זה כן משפיע? או שכבר השומן נספג והכל?.... זאת שאלה שלא הצלחתי למצואעליה תשובה או להבין אותה בעצמי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חייבת לציין
שירן30/03/2012שאני גם בכושר תמידי, עושה הליכות וריצות מדי פעם וכל ערב כפיפות בטן והתעלמות ..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזה לא ממש משנה מתי אכלת
סיגל02/04/2012אני עושה את "המדריך האחרון" (חפשי באינטרנט) וקבלתי שם תשובה ברורה - פעילות אנאירובית. את בונה שריר שצורך אנרגיה, בתזונה נכונה כפי שמוצעת במדריך, לא תהיה לגוף ברירה אלא לפנות למאגר השומן כדי לספק את הדרישות האנרגטיות שלו - וזה לא משנה אם אכלת עכשיו אתמול או מחר. באופן אישי אני מודעת לשגעון האירובי אבל לא מסוגלת להתחבר אליו. יותר מדי זמן על פחות מדי תוצאות, כך שעבורי הפתרון של תרגילי כח מתאים יותר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה לגבי שריפת קלוריות ושומן - תגובה
אהרון רזון02/04/2012גם למחרת זה בסדר לשרוף את עודף הקלוריות, העיקר הוא ליצור מאזן אנרגיה שלילי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זקוקה לעזרה קטנה !!עגלגלה29/03/2012
שלום רבבב...
אני שוקלת 60 והגובה שלי הוא 1.58 ס''מ
בדקתי בBMI ואני נמצאת במשקל תקין .
חשוב לציין כי עד לפני שנה וחצי שקלתי 50 ק''ג והרגשתי די טוב עם עצמי .
כעת הבגדים כבר לא עולים עליי... לא כייף לי לראות את עצמי במראה , לבלות זה עבורי זו דילמה כי אני רגילה לאיך שהבגדים ישבו עליי פעם יפה ועכשיו הכל יוצא מהצדדים.
התחלתי דיאטה ששמה סאות ביץ - חלבונים אני מתמידה בדיאטה כבר 4 ימים עושה הליכה בערב כפיפות בטן וכו...והמשקל פשוט לא זז!!!!
ואחרי הכל ניראה לי שיש לי עצירות
יתכן כי אני מפתחת מסת שריר שלא נותן לי לרדת במשקל ?
אני חייבתת משששש עזרהההההה ..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זקוקה לעזרה קטנה !! - תגובה
אהרון רזון02/04/20124 ימים זה כלום, ובטח שאין עליה במסת שריר. אני לא בעד הדיאטה שאת בחרת ובכלל אני לא מעודד דיאטה מסויימת אלא תזונה נכונה מותאמת לנתונים ומטרה עם דגש על פעילות גופנית אירובית של לפחות שעה ביום ואימוני התנגדות (כוח) 2-3 פעמים בשבוע.
כהמלצות כלליות, את צריכה לאכול הרבה ירקות מגוונים גם 2-3 פירות ביום, גבינות עד 5% (רצוי 3%), דג טרי, בשר עוף\בקר טרי ורזה, קטניות, לחם ודגנים אחרים מלאים בלבד ובמתינות, ביצה 3-5 פעמים בשבוע. מומלץ לאכול 3 ארוחות עיקריות ועוד 2 ארוחות ביניים.
יש להמנע ממתוקים, חמאה, מרגרינה, שומן טרנס, דגני בוקר מתועשים, גבינות ובשר שמנים, דברי מאפה, חטיפים, משקאות מתוקים ומיצים למיניהם כולל טבעיים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התמכרות קשה לשוקולדשירן29/03/2012
בעבר לא היתי נוגעת בשוקולדים כלל וכלל מאחר והחלטתי לקחת את עצמי בידיים ולאכל בריא שזה ארוחת בוקר צהריים ערב עם ספורט וכ'ו.. [ גם כמובן הורדתי 9 קילו ב4 חודש ] לא היתי נוגעת בשוקולד וגם לא חשקתי בזה בכלל..בשולש חודשים אחרונים אני מוצאת את עצמי בולסת שוקולד ללא הפסקה.. רק מחפשת שוקקולדים וממרחי שוקולד אני מסוגלת לסיים באותו רגע, אני מרגישה שזה כבר התמכרות וקשה לי לא לגעת בזה. מה עושים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תגובה ? עזרה?
שירן29/03/2012......
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההעברת הודעה לפורום אחר
אהרון רזון29/03/2012לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_התמכרות_התמכרויות' id=link]התמכרות, התמכרויות[/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דיאטה פעם 3חן27/03/2012
שלום אני 1.65 משקל 67 מעוניינית לרדת לפחות 7 ק"ג
בעבר ירדתי 13 קילו אחר כך 17 ולא מזמן גם 6 השבוע התחלתי דיאטה הקפדתי על הכללים וירדתי רק חצי קילו זה די מעט לשבוע ראשון האם יש עניין שכזה שבגלל שעשיתי מספר פעמים דיאטה בעבר אז יותר קשה לרדת ?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דיאטה פעם 3 - תגובה
אהרון רזון27/03/2012אכן, ריבוי דיאטות מקשה על ירידה. פעילות גופנית אירובית במינון גבוה משפרת את חילוף החומרים ומנטרלת את התנגדות הגוף להרזיה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- להוריד עד 7 ק"ג בשבועאוה27/03/2012
דיאטה כוסמת - מספיקה הגבלות קשות על אחד היעיל ביותר - את יכול לאבד עד 10 ק"ג בשבוע. כוסמת נותן תחושה של שובע וגם מנקה את הגוף. שימוש כזה הדיאטה לא רק לרדת במשקל אלא כדי להיפטר מבעיות עור.
דיאטה כוסמת נועד למשך שבוע, ואז יש צורך לעשות הפסקה של חודש לפחות לפעם נוספת.
כיצד לבשל את הכוסמת:
כוס אחת של כוסמת לשפוך על 2 כוסות מים רותחים ולהשאיר למשך 20 דקות לאחר מכן רתיחה נוספת לסגור את הסיר ולתת לכל המים להתעדות
כוסמת יש לבשל:
ללא מלח ותבלינים, ניתן ללהוסיף לתפריט היומי יוגורט 1% שומן לשתות לא יותר מליטר ליום. אתה יכול לשתות הרבה מים: מים מינרליים לא מוגזים זה אינו רצוי.ניתן להוסיף לכוסמת כמה פירות יבשים לא יותר מפעם ביום. לא לאכול 4-6 שעות לפני השינה אם רעבים 30-60 דקות לפני השינה לכל היותר 1 כוס יוגורט, מדולל במחצית מים.
נ.ב
אני אוכלת בנוסף סלט ירקות כמו שאני אוהבת פעם ביומיים.
אם היית צריכה לשבור את הדיאטה, אז אל דאגה, למחרת להמשיך כאילו כלום לא קרה.
לאחר סיום הדיאטה, לאכול בצורה מתונה, בשביל שוב לא לעלות במשקל במהירות. מעל לכל, לא לאכול יותר מדי, לא אוכלים בלילה.
ספורט ספורט ספורט עוזר וחשוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה
שיראל11/06/2013אני רוצה להתחיל את הדיאטה הזאת אבל ישלי כמה שאלות חשובות עם תעני לי זה יעזור לי נורא
האם מותר לאכול את הכוסמת עם מרק ירקות מבושל ?עם טיפה ירוקות ?
האם מותר לי לשתות נסקפה עם סוכרזית לפחות פעם ביום ?
כמה יורדים בדרך כלל מהדיאטה ?
אפשר להוסיף ליוגרט כפית סוכר ?
אשמח עם תעזרי לי !! :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדיאטת כוסמת...
הודיה05/05/2016היי , אני יכולה להגיד לך שאני עשיתי את הדיאטה הו ואכן ירדתי בה 10 קילו אך אכלתי סלט ירקות כל יום בנוסף למעדן במתינות מעודנת הרבה מים וכוס נס קפה בבוקר אומנם זה 10 קילו בחודש אבל זה עדיין 10 קילו...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה בבקשהדנית חיות26/03/2012
שלום רב ברצוני לדעת האם היוגורט שמוכרים ביוגורטייה הוא ממשמין?יש לציין שהוא עשוי שיוגורט של אחוז וחצי שומן ואני אוכלת אותו ללא כול פרי או סירופ מעל ממש נקי
יש לציין שהתפריט שלי הוא כזה:
בוקר נס קפה עם סוכרזית אחת
בצהריים או דג או בגבינה בולגרית 5 אחוז עם נס קפה
ובערב נס קפה עם סוכרזית
יש לומר כי אני מבצעת פעילות גופנית של 45 דקות כול יום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה בבקשה - תגובה
אהרון רזון26/03/2012יהיו הנתונים והמטרה שלך מה שיהיו (אולי את אנורקטית?), הדיאטה שלך, יותר דומה לצום מאשר לתזונה שפויה. הפסיקי לגרום לעצמך נזק בריאותי וקבלי יעוץ תזונתי מאיש מקצוע.
יוגורט טבעי 1.5% הינו מאכל בריא.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דיאטת כאסח-מהירה.מור26/03/2012
שלום,
רציתי בבקשה לקבל ייעוץ.
אני בדיאטת כאסח מה שנקרא. מזה כחודש וחצי. אוכלת כל יום רק מלפפון גג שניים.וכבר בחודש הראשון ירדתי 10 קילו.
וכולם אומרים שזה לא בריא ויתנקם בי בעתיד.
נכון אין לזה שום סכנה? הרי כבר יש לגוףףף הכל מהכללל...
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דיאטת כאסח-מהירה. - תגובה
אהרון רזון26/03/2012זה נכון מה שכולם אומרים. כאשר תפסיקי את ההערבה העוינת, תחזרי לנקודת ההתחלה ומעבר לה, עם יותר שומן ופחות שריר, וזה בלי לדבר על נזק בריאותי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התמכרות לבוטניםמאיר26/03/2012
שלום
אני בן 64 , רזה , צמחוני ,עוסק בפעילות ספורטיבית .
הבעיה :התמכרות לבוטנים . אני אוכל כל יום כ100 גרם
האם אכילה מרובה יכולה לגרום נזק?
תודה
מאיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התמכרות לבוטנים - תגובה
אהרון רזון26/03/2012הבוטנים מכילים הרבה חומצה אוקסלית המפריעה לספיגת המינרלים (סידן, ברזל, אבץ וכ') וגם עלולה לגורום לאבנים בכליות. מומלץ מאוד לגוון את מקורות השומן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה שלכם בבקשהעומרי25/03/2012
שלום לכולם ושבוע טוב מבקש את העזרה שלכם לתפריט תזונה
אני בן 33, גובה 187, משקל 85,
המטרה שלי זה חיטוב והורדת אחוזי השומן (אחוזי שומן אצלי זה %22)
(מתאמן -43 אימוני משקולות בשבוע ו4 אימוני אירובי של כ30-40 דקות):
************************************************************** = אפשרות החלפה (הסימן אומר "או").
• = כל שורה שכזו נדרש לאכול את אחד המזונות שרשומים באותה השורה..
********************************************************* 1
• 2 פרוסות לחם מלא/ 4 פרוסות לחם קל / 5-6 פירכיות אורז / 80 גרם פיבר 1 (דגנים)
• קוטג' 3% / 2 כוסות חלב
• עגבניות שרי
ארוחה 2
• 2 פרוסות לחם קל/ חצי כוס אורז מבושל
• חצי קופסת טונה בשימורים/ 3 חתיכות פסטרמה / 1 ביצה שלמה
• 1 כפיות טחינה
• 3 קפסולות אומגה 3 (אופציונלי)
• 3 ירקות
ארוחה 3
• 1 טונה בשימורים/ 5 חתיכות פסטרמה / 1 ביצה שלמה + 2 לבן (רק החלבון)
• 2 כפיות טחינה
• 3 ירקות
• חצי אבוקדו
ארוחה 4
• 2 דנונה 0 % + 6-7 חצאי אגוזי מלך
• 3 קפסולות אומגה 3 (אופציונלי)
ארוחה לאחר אימון
• 1 סקופ חלבון/טונה במים/2 דנונה 0%
• 4 תמרים/ 300 מ"ל חלב 1% + 2 תמרים
ארוחה 5
• 150 גר' חזה עוף/הודו/ דג סלמון אפוי או צלוי
• סלט 5 ירקות
• כף שמן זית
סה"כ
חלבון: 150~ גרם
פחמימה: 180 ~ גרם
שומן: 60~ גרם
קלוריות: 1850~
אשמח אם תתנו את דעתכם ...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה שלכם בבקשה - תגובה
אהרון רזון26/03/2012התפריט, באופן כללי בסדר. הייתי מוותר על הפסטרמה לטובת עוף\בקר טרי רזה ומעדיף סלמון, כפי שאתה אוכל, על שימורי הטונה. הוא מכיל אומגה 3, כך שאפשר ומומלץ לוותר על התוסף שיעילותו מוטלת בספק. הלחם והאורז (כולל פריכיות) צריכים להיות מלאים. הערך התזונתי של האגוזים שאתה אוכל לא מצדיק את הצפיפות הקלורית, אפשר לוותר.
אם חישוב התפלגות אבות המזון נכון, יש לי הערות: חלקו של השומן בסדר, אבל הייתי מוסיף פחמימות על חשבון החלבון. אתה לא צריך יותר מ120 גר חלבון, לעומת זאת הפחמימות צריכות להוות כ-50% מהערך הקלורי הכולל.
לצורך זרוז הפחתת אחוז השומן, מומלץ להרחיב את היקף הפעילות האירובית ורצוי לבצע כל יום, אבל לא יחד עם אימוני התנגדות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה...ליאור25/03/2012
היי אני 3 חודשים אחרי לידה בהריון עליתי 19 קילו.
לפני 4 שנים עשיתי מהפך מאוד רציני בחיים וירדתי 32 קילו , סבלתי מבולמיה 3 שנים וכט ברוך השם זה מאחורי .
היום אני מנסה להוריד 7 קילו שנותרו אחרי הלידה ומאוד קשה לי.
אומנם אני לא מקיאה היום אבל המחשבה הלא בריאה של הפרעת אכילה עדיין קיימת אצלי .. ואני חושבת שאם אני לא אוכלת אז זה מה שיעזור לי לרדת וזה ממש לא עוזר לי .
אני שותה בבוקר כוס נס קפה עם סוכרזית ועוגיה קטנה , בסביבות 11 12 2 פרוסות לחם קל עם כפית חומוס ושתי פסטרמה.. על הצהרים בדרך כלל אני מדלגת ואז בערב אחרי העבודה ואחרי שהילדה נרדמת בסביבות 9 או שאני אוכלת שוב 2 פרוסות לחם עם גביה -חומוס - טונה מה שיש בהשג יד או סלט גדול עם תוספת של טונה וביצה קשה +4 פתית שוודי .
ובכל זאת אני לא מצליחה לרדת במשקל ולהפך בבוקר כשאני נשקלת מראה לי שעליתי 400 500 גרם ?
למה כשעשיתי את הדיאטה הרצינית ירדתי ממש במהירות ועכשיו אני לא מצליחה לרדת בכלל ולהף לעלות.
אני לא נוגעת במטוגן בשוקולים ויש לציין שאני שותה הרבה נס קפה 15-16 כוסות ביום כדי לא להרגיש רעב.
מה אני אמורה לעשות כדי לרדת את ה 7 קילו.
אני שוקלת היום 61 גובה 1.55
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה... - תגובה
אהרון רזון26/03/2012קראתי שלוש פעמים כדי לוודא שראיתי טוב... 15-16 נס קפה ביום!!!??? אני מודה שזאת הפעם הראשונה שנתקל במקרה כזה. זה הרס כל האיזונים בגוף ולא פלא שאת לא מצליחה לרזות בהתחשב גם בהסטוריה האישית.
גם בתזונה היומית שלך והרגלי האכילה יש מקום לשיפור. לא רק שאסור לדלג על ארוחת הצהריים, אלא צריך לאכול חוץ משלוש הארוחות העיקריות שמכילות את כל
אבות המזון כולל ירקות מגוונים, גם שתי ארוחת ביניים קטנות שיכולות להיות חד-
גוניות, כמו פרי או מוצר חלב. אנ י מציע לך לוותר על העוגיה בבוקר, למשל לטובת פרוסת לחם מלא עם גבינה 3%. גם את הפסטרמה אפשר להחליף בעוף טרי ללא עור ושומן. אפשר להכין מראש ולאכול קר עם סלט ירקות מגוון. מומלץ לאכול דג טרי כולל סלמון, לפחות פעמיים בשבוע. גם שני פירות ביום. הלחם צריך להיות מקמח מלא.
לא פחות חשובה להרזיה בריאה ועמידה היא פעילות גופנית יומיומית במשך לפחות שעה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)

.jpg)


