פורום דיאטה, תזונה נכונה, אכילה רגשית - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עליה במשקל
    אוראל
    05/05/2012

    שלום,
    שלא כמו השאלה הקודמת, אני בת 63 אוכלת טוב כולל אגוזים חצי אבוקדו ליום שמן זית
    לחמים, משקלי כרגע 60 וגובה 168 ס"מ. במהלך שנותי האחרונות היתי סביב 62-63 ק"ג, אני לוקחת הורמונים נגד גלי חום. מזה זמן אני מנסה להעלות 2 3 ק"ג אוכלת גם גלידות
    הוספתי גם תותים עם שמנת אבל כלום לא קורה. מעולם בחיי לא עשיתי דיאטה.
    אודה על התייחסותכם.
    בברכה,
    אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עליה במשקל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עליה במשקל - תגובה

    אהרון רזון
    05/05/2012

    משקלך תקין ואין צורך להתאמץ להעלותו, ובטח לא על ידי אכילת שמנת או מאכלים לא בריאים אחרים. בניגוד למה שחושבים, עליה מכוונת במשקל, אצל מי שיש לו בעיה בסוגיה, קשה יותר מהרזיה של שמנים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שוקולד וסוכרים
    איתי
    05/05/2012

    שלום,
    אני כבן 26, בריא, בעל משקל תקין. השאלה שלי היא מהי הכמות הסבירה, התקינה,לגבי צריכת מתוקים כגון שוקולד (מריר), פירות טריים ויבשים, חלבה וכו'. אני לא מדבר על סוכריות, וופלים, מיצים שונים, אלא רק על המוצרים הראשונים שצוינו. כיצד עלי לדעת מהי הכמות הסבירה - פעם-פעמיים בשבוע? מספר פעמים בשבוע? כל יום?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שוקולד וסוכרים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שוקולד וסוכרים - תגובה

    אהרון רזון
    05/05/2012

    בכל מה שציינת, למעט פירות טריים, אין הכרח בריאותי לגוף וגם אין מנה מומלצת.
    כמות ותדירות סבירה תלויה בהיקפו והרכבו של התפריט הכולל וכמובן בנטיה להשמנה.
    אם זה עושה טוב לנשמה, ובלי לדעת את הנתונים הגופניים שלך, הפעילות הגופנית והתזונה היומית, הייתי אומר באופן כללי כי זה סביר לאכול פעם פעמיים בשבוע שוקולד איכותי (20-25 גרם), וכמו כן, חלבה ללא סוכר עד 25 גרם ופירות יבשים אורגניים ללא תוספת סוכר(עד 50 גרם). כמובן לא באותו יום, אם אתה רוצה לשמור על הגיזרה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מאוד מאוכזב מהסטיביה. מאוד!!!
    אלון
    05/05/2012

    היי חברים,
    אני מאוד משתדל לשמור על משקלי ולכן משתמש בממתיקים מלאכותיים (בין היתר) ולאחר שהצליחו להפחיד אותי עם העניין הזה של סוכרזית והכימיכלים שהיא מכילה, החלטתי לנסות טבליות סטיביה ומה אומר לכם....? א כ ז ב ה!!!
    קודם כל הכמות - אם עד עכשיו המתקתי את הקפה שלי ב 2 טבליות סוכרזית, אזיי עם הסטיביה אני צריך לפחות 6 כדי להגיע לאותה רמת מתיקות.
    בנוסף הסטיביה משאירה משקע אבקתי כזה בתחתית הכוס (אלוהים יודע מה החומר הזה בכלל) ואפילו חשתי בטעם לוואי (מה שלא קרה לי עם ממתיקים מלאכותיים כגון סוכרזית).
    הסוג שקניתי נקרא better stivia של נאו פודס.
    לא ניראה לי שזה כל כך קשור העניין של המותג אבל בכל מיקרה דיי התאכזבתי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מאוד מאוכזב מהסטיביה. מאוד!!! - תגובה

    אהרון רזון
    05/05/2012

    לא כולם אוהבים את טעם הלוואי של סטיביה. אם אתה מאוכזב, זה לא נורא להשתמש
    בממתיק מלאכותי בכמות מתונה. 3-4 פעמים ניתן להמתיק שתייה בסוכרזית, בתנאי שאתה נמנע משתיית משקאות דייאט.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך את מסביר

    אלון
    05/05/2012

    שאין היום הוכחה חד משמעית על הנזק שכביכול גורם הממתיק המלאכותי?
    הסיבה שניסיתי סטיביה זה בגלל שאני צורך דיי הרבה יחסית (אם כי לא עובר את ההמלצות הכלליות הרשמיות),
    יוצא לי משהו כמו 10-15 טבליות ביום.
    הממתיקים האלה קיימים עוד מתחילת המאה הקודמת ועד היום אין מחקר או הוכחה חד משמעית לגבי זה,
    אגב הייתי יכול לסבול את טעם הלוואי אם הסטיביה באמת הייתה מתוקה באותה הרמה כמו של הסוכרזית באותם הכמויות.
    תודה לך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך את מסביר - תגובה

    אהרון רזון
    05/05/2012

    כל מה שקשור לגוף האדם, כולל תזונה, אינו מדע מדוייק, ותמיד תמצא מחקרים עם מסקנות שונות ואף מנוגדות. לכן, גם בעניין הממתיקים המלאכותיים יש חילוקי דעות.
    בנוסף לשוני בגישות המחקריות במכוני מחקר בלתי תלויים ואמינים, אין לשכוח שתעשיית הממתיקים המלאכותיים מגללגלת מיליארדים רבים בעולם, ואין לה בעיה לממן מחקרים "מטעם" שממעיטים בהשפעה השלילית של מוצריהם.
    יותר מ-10 טבליות בצריכה יומיומית נראה לי יותר מדי, אך איש הישר בעיניו יעשה.

    נטורופת או טבעוני ימליץ לך לא לגעת בממתיק מלאכותי אם אתה רוצה להמשיך לחיות, לעומת זאת רופאים ותזונאים "ליברליים" יאומרו שאין שום בעיה בצריכתו ככל שמתחשק לך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה לך אהרון.משהו נוסף -

    אלון
    05/05/2012

    אגב אולי ייתכן שהתגובה שלי לגבי הסטיביה תלויה במותג שרכשתי? או שאלה הם פני הדברים כשמדובר בטבליות סטיביה?
    יצא לך לנסות טבליות סטיביה כלשהן?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה לך אהרון.משהו נוסף - - תגובה

    אהרון רזון
    05/05/2012

    אני לא צרכן סטיביה מאחר שאינני שותה תה או קפה. לו כן הייתי משתמש בממתיק זה,
    הייתי מעדיף את העלים, כי הטבליות הן מוצר מעובד בתהליך כימי, כלומר לא טבעי לגמרי (אבל עדיין בריא יותר ממתיק מלאכותי רגיל, לפחות עד למחקר הבא). נסה את העלים וייתכן שתבחין הבדל בטעם הלוואי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה.

    אלון
    05/05/2012

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קמת תופח
    יקיר
    05/05/2012

    במספר רב של פשטידות יש צורך להוסיף קמח תופח, העניין הוא שבקמח תופח יש חומרים משמרים,ואני משתדל להימנע מחומרים אלה, האם יש דרך אחרת להתפיח את הפשטידות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קמת תופח

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קמת תופח - תגובה

    אהרון רזון
    05/05/2012

    אפשר להכין פשטידות טעימות גם עם קמח רגיל. מהסיבה שאתה מציין, לא מומלץ להשתמש בקמח תופח, ולא רק בפשטידות אלא גם בעוגות ומאפים אחרים.
    אם בכ"ז רוצים להתפיח, אפשר להשתמש במעט שמרים. אם הפשטידה מכילה ביצים, הפרדת החלבון של הביצה והקצפתו תכניס אוויר לבלילה ותגרום להתפחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיאטה ללא תועלת
    חדווה
    05/05/2012

    שלום הלכתי לדיאטנית דרך קופת החולים והיא נתנה לי תפריט לאכול שבו אני אוכלת
    בוקר: 2 פרוסות לחם קל או כוס חד פעמית ברנפלקס בלי חלב , או מעדן 60 קלוריות (0 אחוז שומן) או חטיף בריאות
    ארוחת עשר: 2 פרוסות לחם קל עם ממרח גבינה או קוטג שלא יותר מכף
    צהרים : חזה עוף פרגית עוף 2 קציצות עם 4 כפות תוספת פחמימה וירקות מבושלים כמה שרוצים
    ונשנוש אני אוכלת בדרך כלל פרי כמו תפוח בינוני או בננה ואם עוד רעבה אז חטיף בריאות 60 קלוריות .
    וערב שזה בדרך כלל ביצה עם ירקותת ולפעמים 2 פרוסות לחם קל או , לחם קל עם תוספת של גבינה וירקות
    ואני בכל זאת לא יורדת ואני בחודש שם ואני עושה כל יום בין 30-40 דקות הליכה בהליכון של 6 ומשהו קמ"ש .. מה הסיבה לכך זה ממש מתסכל שעושים דיאטה ומתאמצים ולא קורה כלום

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דיאטה ללא תועלת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גיל, גובה, משקל?

    אהרון רזון
    05/05/2012

    האם עשית הרבה דיאטות עד עכשיו? אם כן, מתי היתה האחרונה וכמה רזית?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • במה את לא יורדת? בנפח או במשקל?

    דר' ז'קלין
    07/05/2012

    בנפח, זה עניין של זמן. מאידך במשקל, אם את עושה פעילות גופנית את עשויה לגלות שבשלבים הראשונים המשקל אף עולה בגלל צפיפות השריר שגדלה ויחד עמה גדל המשקל. לזה אל דאגה, זה סימן לבריאות. בקיצור תמשיכי בדרך הזאת אך אל תעלי על המשקל שלא יתסכל אותך, אולם תצפי בתוך זמן שהוא להקטין נפח חיצוני ובליטת עצמות הלחיים ועוד. בהמשך (לאחר זמן רב) גם תחווי ירידה במשקל אבל זה עוד רחוק ואל תמהרי לראות תוצאות העיקר לעשות הפעילות הנכונה כדי להיות בריא, המשקל פחות חשוב (למעט במקרים חריגים).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הרזיה
    לירן
    04/05/2012

    שלום אני הרזתי 28 קילו והBMI שלי מראה 24.6 וזה תקין ואני מרגיש שאני עדיין שמן והסמני מתיחה גם לא עוברים מה אני צריך לעשות?
    אולי לפתח מסת שריר ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הרזיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הרזיה - תגובה

    אהרון רזון
    04/05/2012

    בד"כ מסתדר עם הזמן, תלוי באיכות העור והגיל. פעילות גופנית אמורה לעזור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לגבי השמנה
    טלי גולן
    03/05/2012

    הי שלום
    אני בחורה בת 20 ושוקלת 43.5 קילו
    אתמול כשהייתי אצל הרופאה והתייעצתי איתה מה לעשות לגבי השמנה
    היא המליצה לי לאכול ממתקים וכל הדברים המתוקים הלא בריאים
    שאני ממש לא נוגעת בהם ובכלל לא אוהבת אותם לא בגלל שאני רוצה להיות רזה
    אלא בגלל שהדברים הללו משפיעים על עור הפנים שלי ועושים לי פצעים.
    אז רציתי לשאול האם זה נורמלי שרופאה מציעה לאכול ממתקים כתרופה להשמנה?
    תודה רבה אשמח לשמוע את תשובתכם בנידון..!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לגבי השמנה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לגבי השמנה - תגובה

    אהרון רזון
    04/05/2012

    אכן, ההמלצה של הרופאה איננה במקומה. העמסת ממתקים לא רק שמזיקה לבריאות, גם לא בטוח שמביאה לעליה במשקל אצל בעלי נטייה ברורה לתת-משקל, בגלל שסותמת את התאבון ובאה על חשבון מאכלים אחרים.
    התפריט שלך צריך להיות מאוזן באופן כללי, ויחד עם זה, מועשר במאכלים בריאים בעלי צפיפות קלורית גבוהה כגון אגוזים וזרעים, אבוקדו, שומשום ומוצריו (טחינה גולמית,
    חלבה ללא סוכר), שמן זית מכבישה קרה, חומוס וקטניות אחרות, פירות יבשים אורגניים ללא תוספת סוכר.
    מומלצת גם פעילות גופנית מתונה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד שאלה קטנה

    נטלי גולן
    04/05/2012

    ראשית תודה על המענה,
    שנית הרופאה אמרה לי שבעוד כ10
    ימים לבוא אליה שוב והיא רוצה לראות שעליתי ב100 גרם לפחות
    והיא אמרה לי שאם אני לא יעלה היא תפנה אותי לפסיכיאטר
    רציתי לשאול האם יש לה רשות לעשות כזה דבר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד שאלה קטנה - תגובה

    אהרון רזון
    04/05/2012

    אחד מן התפקידים של רופא המשפחה הוא להפנות את המטופל, לפי מימצאיו ושקוליו, לבירור\טיפול על ידי רופא מומחה, כולל פסיכיאטר. תחת הסתייגות שאינני מכיר אותך, נראה לי שהרופאה חושדת בהפרעות אכילה וזה דורש טיפול נפשי (למה פסיכיאטר ולא פסיכולוג?) לצד טיפול תזונתי. זכותך לבקש ממנה הבהרות.
    הערה: תנודה של 100 גרם במשקל הגוף לא אומרת כלום. היא יכולה להתרחש אפילו תוך שעה, וזה לא מצביע על השמנה או הרזיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד שאלה קטנה - תגובה - תגובה

    ד``ר נסטור ליפובצקי
    04/05/2012

    טלי שלום,
    בקשי מהרופאה להפנות אותך לטיפול תזונתי בכדי לעלות במשקל בצורה בריאה ואמיתית. אני דווקא תומך בעליה במשקל שנעשית תוך כדי תזונה בריאה כפי שאהרון הסביר אך יחד עם פעילות כוח שעוזרת להפנות חלק מהעליה לבניית שריר. אם וכאשר הבעיה מורכבת יותר ממה שטיפול תזונתי יכול לספק, הדיאטן/ית קרוב לוודאי יבין זאת ויידע להעביר זאת לרופאה.

    בהצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יש גם תוספי תזונה שיכולים לעזור

    אלון
    05/05/2012

    למשל ספורטאים משתמשים בגיינרים,
    אלא הם אבקות שייק המכילים כמות מכובדת של פחמימות (פשוטות ומורכבות) וחלבונים ושאר ויטמינים ומינרלים וחומצות אמינו ושומנים טובים. מספיק 1-2 שייקים ביום וזה בהחלט יכול לעזור לך. קחי את זה כתוסף ולא במקום ארוחה.
    כמובן שהם מגיעים בשלל טעמים והם מאוד מאוד טעימים. אל תקשיבי לשטויות שבוודאי יגידו לך שהשייקים האלה לא בריאים. הם בריאים וטובים ובעיקר קהילת הספורטאים צורכת אותם.
    אני משתמש (אמנם מסיבות אחרות) ומואד מרוצה.
    הבעיה היא שהם מעט יקרים אבל תוכלי גם להזמין מחול במחירים טובים מאוד.
    בד"כ הם מגיעים במארזים של בין 2 ל 5 קילו.
    מאוד מומלץ!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיאטת hcg
    ליאן
    02/05/2012

    הזמנתי מהאינטרנט את הדיאטה hcg שזה ספרי הורמון הריון שמטיזים מתחת ללשוון וזה 4 שבעות דיאטה שמתחילים מ1200 ויורדים לסביבות ה550 קלוריות בשבועיים האחרונים לדיאטה רציתי לישאול מה אתם חושבים על הדיאטה הזאת?ואם כדאי לי להמשיך אותה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דיאטת hcg

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיאטת hcg - תגובה

    אפרת סויסה הרוש
    02/05/2012

    כרגע יש איסור מה- FDA בשימוש בדיאטה הזו .
    אני ממליצה לך להפסיק ולנסות דיאטה בריאה מאוזנת שכוללת שינוי באורח חיים !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיאטת hcg - תגובה

    ד``ר נסטור ליפובצקי
    03/05/2012

    ליאן שלום,

    חשוב להבין כמה עובדות.
    HCG הוא הורמון שהשיליה מייצרת בזמן הריון והשימוש בו הוא כתרופת פיריון. זה מה שאתה מטיז על לשונך.
    אין תמיכה מחקרית לשימוש הורמון זה להרזיה.
    דיאטה של 550 קלוריות בנוסף לחסרים תזונתיים, גורמת לירידה מסיבית של נוזל בשריר, מה שמתבטא בגוף פחות בריא, פחות יפה וקרוב לוודאי עם נטיה חזקה יותר לעלות במשקל.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי
    דן
    01/05/2012

    אני בן 18 שוקל 84 קילוגרם אני בגובה 1.78 אני עושה 4-5 פעמים ספורט בשבוע 3 פעמים שחיה מהירה (אימון של 35 דקות בערך 1.5 קילומטר)ופעמיים ריצה של 3.5 ק"מ בקצב בינוני (לוקח לי 22-25 דקות) אני כבר שוחה שנה ורץ חודש .בגלל שאני לא רואה תוצאות הורדתי את המתוקים כולל שתייה מתוקה ועכשיו אני גם אוכל בריא ומשמועתי פחות וארוחות מסודרות והרבה סלט ולא מטוגנים וכדומה.
    אני עושה את זה כבר כמעט חודש ו-...
    והורדתי בקושי חצי קילו!!! והגנים שלי מצוניים! אבא היה אתלט מקצועי אמא רזה תמיד ואחי רזה מאוד! ולא עושה ספורט כמעט ...
    מה אני עושה !?!?
    תודה רבה,
    שמן אנונימי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי - תגובה

    אפרת סויסה הרוש
    02/05/2012

    יתכן שהדיאטה שעשית לעצמך היא מועטה מידי מבחינה קלורית ואז ישנו קושי בירידה במשקל במיוחד אם אתה מתאמן המון וההוצאה האנרגתית שלך גבוה.
    אני ממליצה לך לגשת ליעוץ מסודר אצל דיאטנית שתתאים לך תפריט ע"פ העדפותיך ,הפעילות שאתה מבצע וכו'
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי: תגובה

    דן
    02/05/2012

    לא הבנתי מה אמרת,
    אם אני שורף יותר מדי קלוריות או לא מספיק ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה שהיא אומרת זה שהיא לא אומרת כלום

    אבנר
    02/05/2012

    התשובה שלה מעידה על חוסר הבנה.
    אתה לא יורד כי אתה אוכל פחות מדי ועוסק בספורט יותר מדי? כן, ממש נכון!
    אתה לא יורד כי אתה מחליף שומן בשריר, וגם לשריר יש משקל.
    התזונה שלך צריכה לכלול יותר חלבון, פחות שומן ופחות פחמימות.
    בשלב מסויים אתה תתחיל לרדת במשקל בגלל הפעילות הגופנית שתשרוף את השומן.
    לדעתי אתה רץ יותר מדי, ואם לא תוכל מספיק הגוף יתחיל לשרוף את השרירים.
    תזהר - זה קורה הרבה (תבדוק באינטרנט)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי הי הי הי תגובה

    דן
    02/05/2012

    חח אני לא מבין אם אתה ציני או לא בשורה הראשונה..
    אתה יכול להסביר לי יותר על הנושא של החלפת שומן בשריר ובעצם כל מה שאמרתה ?
    אתה נשמע אחד שמבין...
    יש לך ניסיון ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה שהיא אומרת זה שהיא לא אומרת כלום - תגובה

    אפרת סויסה הרוש
    04/05/2012

    על מנת לבנות שריר הגוף תריך מספיק אבני בניין שהם החלבונים אבל גם מספיק פחמימות כדיי להביא את הגוף ממצב של פירוק שריר לבניית שריר!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי - תגובה

    ד``ר נסטור ליפובצקי
    02/05/2012

    עידן שלום,

    יתכן שהתזונה שלה לא תואמת את ההוצאה הקלורית שלך. רצוי שתבצע אבחון מטבולי שמאפשר לדעת את ההוצאה הקלורית במנוחה ואת ההוצאה הקלורית בנועה שלך. עם הנתונים האלה ובנוסף התאמת התזונה לזמני הפעילות הגופנית שלך אתה אמור לרדת במשקל או יותר נכון את אחוזי השומן.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סלט ירקות
    לא חשוב
    01/05/2012

    מאז שהתחלתי לימודים סדרי האוכל שלי נורא השתנו ואני בכלל לא אוכלת כמו שצריך.החלטתי שאני אתחיל לחתוך סלט בבוקר או בלילה ולקחת איתי..
    אני יודעת שחשוב לחתוך סלט ולאכול אותו ישר...האם עד לצהריים(במידה וחתכתי בבוקר) הרבה מן הויטמנים ''יעלמו''?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סלט ירקות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סלט ירקות - תגובה

    אהרון רזון
    01/05/2012

    עדיף לאכול סמוך להכנה, אבל גם אחרי כמה שעות בכלי סגור ואטום, הערך התזונתי נשמר במידה סבירה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שתיית מי ברז בזמן דיאטה
    נועה ארבל
    01/05/2012

    שלום, רציתי לשאול. לאחרונה התחלתי דיאטה חדשה וכמובן שאמרו לי שאני צריכה לשתות רק מים. אז ככה יצא שבזמן האחרון אני שותה הרבה מי ברז (מקודם הייתי שותה רק מיצים וכאלה) ואני חושבת שיש להם טעם קצת מוזר. אני גרה בתל אביב והרבה אנשים אמרו לי שהמים באזור הזה לא מומלצים לשתייה. השאלה היא אם אני יכולה לשתות את מי הברז האלה? והאם עכשיו, שאני שותה אותם בכמויות גדולות, זה יכול להזיק לי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שתיית מי ברז בזמן דיאטה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שתיית מי ברז בזמן דיאטה - תגובה

    אהרון רזון
    01/05/2012

    בד"כ, מי הברז בישראל ראויים לשתייה. ישנם מקומות בהם יש בעיה קבועה או זמנית באיכות המים. נסי לברר במשרד לאיכות הסביבה או משרד הבריאות לגבי האיזור בו את גרה. תמיד קיימת אפשרות לשתות מים מינרלים, אם כי היו כתבות בתקשורת לגבי חוסר האמינות של חברות ישראליות מסויימות העוסקות בהפקת מים מינרלים, בהן טענו שהם באיכות לא טובה יותר ממי הברז, ואף פחותה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • באמת? איזה חברות

    נועה ארבל
    03/05/2012

    שאדע ממה להישמר, כי נראה לי בהתאם למה שכתבת שאתחיל לשתות רק מים מינרלים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • באמת? איזה חברות - תגובה

    אהרון רזון
    03/05/2012

    יכול להיות שבאיזור המגורים שלך, מי הברז ראויים לשתייה מבחינה בריאותית, אבל אם
    מפריע לך הטעם, יש אופציה לעבור למים מינרלים אם העלות לא מהווה בעיה. אני לא זוכר בוודאות על איזו חברה\חברות דובר בכתבות, ואולי עקב הביקורת המצב השתפר..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אהרון ??? אתה עושה פרסומת???

    עמית
    03/05/2012

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אהרון ??? אתה עושה פרסומת??? - תגובה

    אהרון רזון
    04/05/2012

    במפורש לא זאת היתה הכוונה. תודה על ההערה. מחקתי את שם המים שאני שותה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בסדר גמור, תודה רבה

    נועה ארבל
    07/05/2012

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מי ברז

    רחלי
    07/05/2012

    היתה תוכנית בטלוויזיה בקשר למי הברז עם מומחה ניטרלי לעניין זה, ובכן, חד וחלק! אין צורך במים המשווקים, ומועילים במיוחד לחברות המשווקות. לידיעתכם, המים המינרלים לכאורה שאתם רוכשים במיטב כספכם, או כל התמי למיניהם........עורבא פרח. כמו כן, אנו משלמים על מים ששיכים לנו, ואין פוצה פה...........

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חלון הזדמנויות
    עדי
    30/04/2012

    ידוע לי כי לאחר אימון גופני ישנו חלון הזדמנויות של שלוש רבעי שעה להחזרת החלבונים לגוף. האם זה נורא לאכול כשעה אחרי אימון אירובי? האם האפקט נעלם?

    האם אכילת יוגורט לבן 1.5% מספיקה או מזיקה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חלון הזדמנויות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חלון הזדמנויות - תגובה

    אהרון רזון
    30/04/2012

    תוך דקות מתום האימון, מומלץ לאכול מאכל בעל אידקס גליקמי גבוה כגון תמרים, תפו"א אפוי, אבטיח, צימוקים (ללא סוכר). את הארוחה המשולבת חלבון ופחמימות מורכבות ביחס 3:1 לטובת הפחמימות, לא נורא אם אוכלים אפילו תוך שעה וחצי. ממילא היעכול, הספיגה וההטמנה של החלבון זה תהליך ארוך , כך שחצי שעה לכאן או לכאן לא משמעותית.
    אם האימון לא ארוך ו\או לא עצים, מספיק גביע יוגורט עם פרוסת לחם מלא.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    עדי
    30/04/2012

    האם יש נזק באי אכילת פחמימות לאחר אימון? אם כבר תקופה אני אוכלת יוגורט לבן בלבד, יגרם נזק לשרירים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חלון הזדמנויות - תגובה

    אהרון רזון
    30/04/2012

    אם האימון לפחות שעה בעצימות בינונית-גבוהה או לפחות 40 דקות בעצימות גבוהה, חייבים פחמימות. גם ביוגורט יש, אך לא מספיק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טחינה ללא שמן
    שני
    30/04/2012

    שלום

    הוצאתי מהטחינה הגולמית את כל השמן (כלומר כל מה שצף למעלה בטח יש עוד)
    רציתי לדעת כמה לדעתכם חסכתי בשמן?
    האם מאבדים ויטמינים של הטחינה במצב הזה?

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טחינה ללא שמן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טחינה ללא שמן - תגובה

    אהרון רזון
    01/05/2012

    גרם שמן = 9 קק"ל. כף שמן = 110 קק"ל. כפית = 35 קק"ל. הכמויות לא מדויקות, תלוי בגודל הכף\כפית. את יכולה לשפוך את השמן הצף לכף\כפית ולחשב.
    עיקר הערכים התזונתיים בטחינה, מלבד חומצות השומן, הם הסידן ומינרלים אחרים והם נמצאים בחלק המוצק (לא בשמן), כלומר אין איבוד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ויטמינים בחלק המוצק? מה זה?

    אבנר
    02/05/2012

    לא הבנתי את התשובה,
    הרי יש ויטמינים מסיסי שומן ויש כאלו מסיסי מים.
    אז ברור שאלו שמסיסי שומן עברו לשמן, ואם היא שפכה את השמן היא הפסידה אותם, או לפחות חלק מהם.
    חוץ מזה, איזה חלק מוצק יש בטחינה? - בטחינה יש 50% שומן, והשאר מתחלק בין פחמימות לחלבונים וגם בערך 5% סיבים תזונתיים - זה החלק המוצק?
    וגם זה כולל נוזלים אז מה מוצק?
    בגלל שזה קשה אתה קורא לזה מוצק?
    לא הבנתי אותך בכלל
    תודה על תשובה קצת יותר ברורה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הסבר

    אהרון רזון
    02/05/2012

    אם תקרא פעם נוספת ביעון את תגובתי הקודמת תראי שאין התייחסות לוויטמינים אלא למינרלים. טחינה גולמית כמעט ולא מכילה וויטמינים מסיסים בשומן ובכל מקרה לא מהווה מקור תזונתי לוויטמים אלה. היא נטולת וויטמין D, וכמויות יתר הוויטמינים המסיסים בשומן (A, E, K) לא משמעותיות (E) או זניחות לגמרי (A, K).
    כמו כן, קשה להגדיר את המוצר כמקור מועדף גם לוויטמינים מסיסים במים מלבד תיאמין (B1), הנמצא בכמות משמעותית. אם יש להתעלם מהצפיפות הקלורית הגבוהה. לעומת זאת, טחינה גולמית עשירה במינרלים בראש ובראשונה, סידן, לכן התייחסתי רק אליהם וציינתי שנמצאים בחלק המוצק. בהתייחסותי לחלק המוצק, ציינתי שאני מתכוון לחלק שאיננו שמן.
    אני מקווה שהפעם הבנת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הסבר להסבר

    אבנר
    02/05/2012

    ראשית, יש פי 4 B6 בטחינה גולמית מאשר B1,
    שנית, 60% מהמוצר הוא שמן, כך שאין בו חלק מוצק וחלק נוזלי אלא רק הפרדה זמנית בשל מצב האחסון.
    העובדה שהיא שופכת את השמן משנה את תכולת מרכיבי התזונה של המוצר, שנמדד ל100 גרם מוצר, אם שפכת חלק מהמוצר, השתנתה תכולתו,
    ושלישית, אתה יכול להיות קצת יותר אדיב בתגובות, אני יודעת של"מדענים" אין סבלנות להדיוטות, אבל אתה עובד עם קהל קשה, תפנים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאהרון
    קרן
    29/04/2012

    אני פונה אליך אהרון אולי תתן לי מענה שאוכל לעזור לי פניתי אליך בעבר תזכורת בולימית לשעבר , וביצעתי גם דיאטות דלות קלוריות מאני מאמינה שהחילוף החומרים בטח נהרס,
    היום אני צריכה להרזות כ6 קילו אני מבצעת 5 פעמיים ריצה ,
    היום על תפריט בוקר - 2 פרוסות לחם קל +גבינה + תפוח
    צהריים- שני קערות של ירקות מבושלים ועוף או חזה
    אחרי צהריים - יוגורט ירקות טריים
    ערב סלט ענק עם כף טחינה וביצה וחצי קופסת קוטז 3 אחוז
    לטענתך התפריט שלי סביר אני מבצעת אותו וללא מענה בקילוגרמים
    רוצה לשקם את הגוף ולחזור לאכול יותר מפחד שאחזור לבולמוס
    אני לועסת מסטיקים ללא סוכר כקופסה אולי זה הורס?
    מה לדעתך אני צריכה לעשות יש לציין שטיפלתי בעצמי ללא עזר באיש מקצוע...
    סליחה על המתקפה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לאהרון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הזכירי לי נתונים (גיל, גובה, משקל)

    אהרון רזון
    29/04/2012

    אכן, התפריט סביר ומאוזן. פחות מזה אינו מומלץ. עשית אבחון RMR בפי שהתכוונת? בטח שעדיף טיפול ע"י איש מקצוע עם רקע ונסיון מתאימים, אבל בכל מקרה חשוב לדעת מהו מצב חילוף החומרים.
    לא המסטיק "אשם" במצב, אבל צמצמי את הכמות כי לא בריא להגזים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קרן
    29/04/2012

    עדיו לא ואבצע אותה בקרוב.
    הגובה 174 משקל 68
    מקווה מאוד שאבחנה של הבדיקה תתן לי מענה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשקל שלך בסדר גמור

    אהרון רזון
    29/04/2012

    המטרה צריכה להיות שמירה על ידי המשך התפריט הנוכחי והפעילות הגופנית הראויה.
    בשלב הזה, כל נסיון להרזיה נוספת יחזיר אותך לבולמיה ההרסנית.

    הערה: מי שרוצה לקבל יעוץ בפורום צריך לענות על שאלות רלוונטיות, ואת לא מוכנה לגלות את גילך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מגלה את גילי

    קרן
    30/04/2012

    40 פלוס כן כן ענקית שמתבאסת על ההתנהלויות הקודמות שלי עם האוכל היום משלמת מחיר..
    אכן היום נמצאת במקום אחר ואתקן את מה שעשיתי .
    פחמימות פעם ביום זהו אם הוסיף יותר בטח אעלה במשקל?
    ומה עושים עם עודף במשקל שקיים? לפי התפריט אתה אומר שזה מתאים לשמירה לפי הBMI הוא תקין אך יש מה להוריד
    וגם לדעתי התפריט משעממם מאוד ומצד שני מפחדת לעלות כל דבר שיגמור לי להשמין
    ופה בעיתי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מגלה את גילי - תגובה

    אהרון רזון
    30/04/2012

    אני חוזר על המלצתי: הפסיקי את ההתעסקות האובססיבית בהרזיה ושמרי על המשקל
    הנוכחי שמתאים לגיל שלך. לא כל אחת יכולה להיות דוגמנית. ראי מה קורה לחלק מן דוגמניות אחרי שמסיימות את הקריירה וההרעבה ההרסנית... בטח שמקנאות במשקלך הנוכחי.
    התפריט לא חייב להיות משעמם. אפשר ואף רצוי לגוון תוך שמירה על האיזון וההיקף.
    את יכולה להוסיף עוד 1-2 פרוסות לחם או שווה ערך של דגן אחר (לא דגני בוקר מתועשים) ולראות איך הגוף מגיב, אבל אם את אוכלת הרבה ירקות מכל הסוגים, טריים ומבושלים, מבחינה בריאותית את לא חייבת, בגלל שגם בירקות יש פחמימות, סיבים, ויטמינים ומינרלים חיוניים.
    מבחינת הפעילות הגופנית, מומלץ לבצע גם אימוני כוח לשימור מסת השריר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיאטה
    מילה
    27/04/2012

    שלום
    אני בדיאטה הולך לי מצויין , אני שוקלת 95 קילו גובה 1.70
    הורדתי כבר 7 קילו , אני אוכלת מסודר שעה אחרי שאני מתעוררת 2 פרוסות לחם קל עם כף קוטג' ונס קפה בלי סוכר ובלי הרבה חלב
    אוכלת כל 3 שעות , ביניים אוכלת תפוח או יוגורט
    בצהריים אוכלת או חלבון עם סלט ירקות
    או פחמימה עם סלט ירקות
    ביניים 3 פירכיות עם כפית גבינה לבנה או אבוקדו
    ערב- שעה וחצי לפני הליכה אוכלת 2 פרוסות לחם עם ממרח כלשהו (טונה
    או אבוקדו, או גבינה,או קוטג' או טחינה ... )
    עושה שעה הליכה לאורך הטיילת של החוף,
    חוזרת הביתה אוכלת צלחת קטנה של 2 כפות ברנפלקס עם חלב
    ויש לי בעיה אני חייבת לסיים את היום עם 2 קוביות שוקולד מריר 60%
    העם זה בסדר , עיניין השוקולד והעם התפריט בסדר ?
    אציין שאני שותה כוס מים לפני אוכל ולא שותה במהלך האוכל וגם לא מיד לאחר האוכל .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דיאטה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיאטה - תגובה

    אהרון רזון
    28/04/2012

    התזונה שלך ראויה, ויחד עם הפעילות הגופנית (ההליכה צריכה להיות מהירה, רצוי עם קטעי ריצה), אמורה להמשיך להרזות אותך, אבל הקצב יתמתן עם הזמן. העיקר היא ההתמדה.
    שתי הצעות שיפור:
    1. לא מספיק לאכול ירקות רק פעם ביום, אלא לפחות פעמיים מכל הסוגים והצבעים.
    2. ברנפלקס הוא מוצר מתועש המכיל סוכר וכימיקלים. לא מומלץ כל יום. עדיף דגן טבעי כגון שיבולת שועל, סובין שיבולת שועל, נבט חיטה.

    הערה: אפשר לשתות מים איך שרוצים: לפני, בזמן ואחרי הארוחה. המיגבלות הן מיתוס של נטורופתים. בכל מקרה המזונות שאנחנו אוכלים מכילים הרבה מים, ואף אחד לא נמנע, למשל, מאכילת ירקות בארוחה, בגלל המים שבתכולתם (90-97%).

    לגבי השוקולד, הוציאי את המילה "חייבת" מלקסיקון הדיאטה והחליפי אותה עם "רוצה". ההצלחה בירידה במשקל ושמירת הגיזרה לאורך ימים מתחליה בראש. אם את מקובעת במחשבה שחייבת דברים שבעצם את יודעת שמוטב לוותר עליהם, הסיכוי לשנות באופו רדיקלי וקבוע את אורח החיים איננו רב. לא יקרה אסון אם מדי פעם תאוכלי שוקולד במתינות, אך לא כשיגרה יומית ובטח שלא בגלל שאת חייבת, אלא מתוך רצון לפנק קצת את הגוף והנשמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום