פורום דיאטה, תזונה נכונה, אכילה רגשית - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תפריט דיאטה להורדה במשקל
    נטלי
    18/05/2012

    שלום רב,
    אני בת 30 שלושה ילדים הקטן בן4חודשים עדיין הנקה מלאה .1.55 על63 ק"ג. מנסה מאוד לרדת במשקל מתאמנת כמעט כל יום במכון כושר, ניסיתי תפריט של דיאטנית אך בגלל השעות הרבות של ערות בלילה לא הצלחתי להתמיד.. כלום לא עוזר...
    אשמח להמלצה על תפריט להורדה במשקל..
    תודה רבה,
    נטלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תפריט דיאטה להורדה במשקל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תפריט דיאטה להורדה במשקל - תגובה

    אהרון רזון
    19/05/2012

    תפריט בריא שתוכלי להתמיד בו וייתן תוצאות לטווח ארוך צריך להיות מותאם אישית על ידי איש מקצוע שמכיר אותך ובידו הנתונים הרלוונטיים (גופניים, נפשיים והתנהגותיים), לכן לא נהוג ולא נכון להציע תפריט דרך הפורום.
    אם את חושבת שהבעיה קשורה בהתאמתה של הדיאטנית לטפל בך (אם כי אני חושב שהיא טמונה בהעדר כוח רצון והתמדה אצלך), אפשר להחליף אותה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דייאטה של סטודיו C
    רויטל
    17/05/2012

    האם אתה מכיר את הדייאטה? על איזה דייאטה היא מתבססת? האם יש דייאטניות כמו הדיאטניות של סטודיו C שאפשר לפנות עליהם מטעם קופת-החולים? פשוט בסטודיו C רוצים 1200 ש"ח בשביל 14 מפגשים אישיים עם הדייטאנית. אני שנה ושלושה חודשים אחרי ההריון, לפני ההריון שקלתי 50 ק"ג והיום אחרי ההריון אני שוקלת 65 ק"ג ו-35% שומן. אני 1.55. איזה דייאטה אני יכולה לעשות? אני מעמלת פעמיים-שלוש כל שבוע- שעה וחצי כל פעם גם עיצוב וחיטוב וגם אירובי. אודה לתשובתך!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דייאטה של סטודיו C

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דייאטה של סטודיו C - תגובה

    אפרת סויסה הרוש
    22/05/2012

    הייי רויטל
    לגבי הדיאטה של סטדיו C היא דיאטה מאוזנת ובריאה ישנה חשיבות מאוד גדולה למעקב שבועי על מנת שתצליחי לרדת ןכמובן לשמור על כך .בניגוד לקופת חולים שהמפגש שם אחת לחודש.
    אם את באמת רוצה לעשות תהליך ירידה במשקל נכון וכמובן לא לחזור למשקל שהעלת אני ממליצה בחום על הדיאטה של סטדיו סי שכן היא דיאטה שמלמדת לאכול נכון מאוזן וכמובן לשמור על המשקל .

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דייאטה של סטודיו C - תגובה

    ד``ר נסטור ליפובצקי
    22/05/2012

    רויטל שלום,
    אני לא רואה שום דבר רע בדיאטנית בסטודיו C אבל יחד עם זאת גם לא משהו ייחודי. לרוב בקופות החולים אם תבדקי נכון תמצאי דיאטנית ותיקה ומנוסה.

    בהצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דייאטה של סטודיו C - תגובה - תגובה

    אפרת סויסה הרוש
    23/05/2012

    הבעיה עם קופת חולים שתדירות המפגשים היא נמוכה יותר ובתהליך ירידה במשקל חשוב מעקב סדיר יותר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשקל שלי תקין - מיכל בת 13
    מיכל
    17/05/2012

    אני בת 13 גובהי הוא 1.56 והמשקל שלי 55.3 ,
    א. המשקל שלי תקין ?
    ב.אני ממש רוצה לרדת כמה ק"ג .. מה הדרך הכי יעילה ?
    תודה (:

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    המשקל שלי תקין - מיכל בת 13

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשקל שלי תקין - מיכל בת 13 - תגובה

    אהרון רזון
    17/05/2012

    תלוי במבנה הגוף, אבל נראה לי שיש מקום להורדת כמה קילו על ידי פעילות גופנית שעה ביום, ובמידה שהמשקל שלך יציב, להמשיך לאכול כמו עכשיו למעט דברי מתיקה, משקאות מתוקים, מאכלים שמנים ומטוגנים. יש להרבות באכילת ירקות וגם 2-3 פירות ביום. הדבר הכי טוב הוא לגשת לדיאטנית יחד עם אחד ההורים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רציתי לדעת כמה קלוריות בחזה עוף
    נוי
    15/05/2012

    אני בת 14 שקלתי 62 קילו וכרגע אני שוקלת 55 אחרי תקופה שלא אכלתי כלום כדי לרדת במשקל ועכשיו אני מתחילה לאכול אבל מסודר רציתי לדעת האם התפריט שלי בסדר וכמה קלוריות יש בחתיכת חזה עוף ? התפריט בבוקר: בדרך כלל עגבנייה או מלפפון או כל ירק אחר ככה לבד צהריים : סלט המכיל מלפפון,עגבנייה,פלפל אדום וחסה + חתיכת חזה עוף ערב : סלט עם ביצה וגבינה לבנה 5% אני לא אוכלת כלום בין לבין אני פשוט מנסה לא לחשוב על אוכל וככה אני לא רעבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גובה?

    אהרון רזון
    15/05/2012

    תוך כמה זמן רזית? מה מצב מחזור הווסת?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • 1.63

    נוי
    17/05/2012

    קצת יותר מחודש וחצי חודש שעבר היה לי ליום אחד והחודש הזה עדיין לא קיבלתי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רציתי לדעת כמה קלוריות בחזה עוף - תגובה

    אהרון רזון
    17/05/2012

    לא היה נכון מה שעשית, וגם מה שאת עושה עכשיו. לא לאכול כלום פוגע בבריאות, מביא לאיבוד שרירים וגורם לעיתים להפסקת מחזור הווסת, בייחוד בגיל ההתבגרות.
    לרוב, הרעבה עצמית גורמת להשמנה עתידית.
    גם עכשיו את לא אוכלת מספיק. מומלץ לאכול גם ארוחות ביניים.

    בוקר: הוסיפי פרוסת לחם מלא וחצי גביע גבינה עד 5%.
    ביניים: פרי
    צהריים: חצי חזה עוף (150-180קק"ל). רצוי לגוון עם פרגית אחרי הסרת השומן, בקר רזה טרי, פעמיים בשבוע דג טרי. סלט גדול עם שמן זית\אבוקדו\טחינה.
    ביניים: יוגורט טבעי +פרי.
    ערב: הסלט צריך להיות גדול ומגוון.

    בשלב הזה את לא צריכה לרזות יותר, אבל כדי לשמור חייבת לבצע פעילות גופנית יומיומית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צמח קונגאק
    רותי
    14/05/2012

    שלום! לפני 3 שנים עברתי ניתוח שרוול. אני בת 63, סובלת מסכרת ל.ד. . לאחרונה עליתי במשקל כ-7 ק"ג. שמעתי על צמח הקונג'אק. האם הוא טוב גם למנותחי קיבה? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צמח קונגאק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    רותי
    15/05/2012

    אודה לקבלת תשובה מרופא/ה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה ,מה על תפריט שכזה:
    יעלי
    14/05/2012

    בבוקר הקפה כמובן -שחור, לאחר מכן 2 פרוסות טוסט לחם כהה עם דגנים, גבינה לבנה 2 שיני שום וזעתר לטעם, בערך בשעה 1100 תפוח או בננה,או אגס. צהרים קל מאוד מוקפץ או דג בעגבניות פרוסות בתנור,לפעמים קיטניות במרק ירוק. אחר הצהרים קפה בלבד. שוב טוסט באם אני רעבה, ובשעה 2000 ארוחת ערב ביצה ירקות חתוכים,ושתי פרוסות לחם דגנים. מחליפה הדג בחתיכות עוף מוקפץ עם פלפלים וגזר..... מידי פעם גם אורז בסמטי עם עדשים,או פתיתים מקמח מלא,או ספגטי מקמח מלא,,,,,עם עגבניות ורוטב עגבניות מקופסה. ובמקום גבינה לבנה על הפרוסות מחליפה בגבינה צהובה כפיר . הבוקר הוא הקבוע היחיד שלי. לא מכניסה אויבים....מכינה בעצמי עוגיות מקמח מלא ,שמן קנולה,פירות יבשים קצוצים אגוזים וחמוציות.... נישנוש של ערב מאוחר חמוציות עם 8 יחידות אגוזי מלך...... עם שתיית מים יש בעיה ,לא שותה מספיק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה ,מה על תפריט שכזה:

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אגב , עלי להפחית 8 ק''ג ממשקלי,,,,

    יעלי
    14/05/2012

    מתעמלת מתאמנת אבל לא בקביעות,הליכות רק באזור המגורים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מתאמנת מתחילה
    אנה
    13/05/2012

    אני רוצה לחטב את הגוף ולהוריד כ15 ק"ג שומן.
    התחלתי להתאמן בבית (יש לי הליכון ומשקולות) ובניתי לי תוכנית אימונים: 3 פעמים בשבוע אנאירובי (מצאתי תרגילים לכל חלקי הגוף) ו7 פעמים בשבוע אירובי (30 דקות להתחלה).
    הייתי רוצה להתייעץ לגבי התזונה. אני עובדת רוב ימות השבוע עד 7 בערב וחשבתי לאכול ארוחת ערב מיד כשאני מגיעה הביתה (חלבון+סלט גדול) ואז להתאמן לאחר כשעתיים, לא לאכול שום דבר לאחר האימון וישר ללכת לישון. האם זה בסדר או שהתוצאות יכולות להיפגע? או שעדיף קודם להתאמן על בטן ריקה ואז לאכול את ארוחת הערב בתום האימון (יוצא שאני הולכת לישון על בטן מלאה), במקרה כזה האם בסדר לשתות קפה עם חלב לפני האימון? מה עדיף?


    כמו כן, האם כשרוצים להוריד באחוזי השומן בגוף ולהתחטב, מותר לשתות קפה עם חלב (כל עוד נשארים במסגרת הקלורית המותרת) באופן חופשי לאורך היום (גם בין הארוחות) או שזה משפיע על ההורמונים (אינסולין למשל) ויכול לפגוע/להאט את שריפת השומנים?

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מתאמנת מתחילה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מתאמנת מתחילה - תגובה

    אהרון רזון
    15/05/2012

    שתי הארוחות חשובות. לפני האימון (כשעתיים, כפי שאת עושה) הארוחה צריכה להיות מבוססת על פחמימות עם מעט חלבון. 15-30 דקות לפני האמון מומלץ פרי, למשל בננה.
    תוך כמה דקות מסיומו, אכלי 2-3 תמרים ותוך שעה ארוחה משולבת פחמימות-חלבון.
    צריך למעט בשתיית קפה, ורצוי אף להמנע. אם כבר, רק בין הארוחות כי אחרת יש פגיעה בספיגת המינרלים ממאכלים אחרים. בכל מקרה אין לשתות קפה עם חלב בגלל אותה הסיבה. (מניעה או הפחתה ניכרת של ספיגת הסידן)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת תפריט הרזיה
    ליאור
    13/05/2012

    שלום רב, אני בת 27, גובה 1.71 ומשקל 65 ק"ג. ברצוני להפחית מס' ק"ג ממשקלי. אני אוכלת עפ"י תפריט שניתן לי ממאמן כושר, אשמח מאוד לקבל חוות דעת מקצועית עליו. בנוסף למה שכתוב למטה, אני מקפידה על שתייה מרובה ואכילת כמות גדולה של ירקות שונים. ארוחת בוקר: 1 כוס חלב 1% 30 גרם ברנפלקס ארוחת ביניים: 2 פירות או מעדן 1.5% ארוחת צהרים סלט גדול כפית שמן זית או כף רוטב לייט או כף טחינה מוכנה 200 גרם בשר אדום רזה / הודו / עוף או קופסת טונה במים 1 כוס תוספת (100 גרם אחרי בישול) פחמימה בריאותית (כוסמת, חיטה, אורז מלא, קינואה) / תפ"א גדול ארוחת ביניים: יוגורט 1.5% 6 שקדים ארוחת ערב: סלט גדול 150 גרם קוטג' 3% או 150 ג' פסטרמה דלת שומן או 2 ביצים 2 פרוסות לחם מלא שיפון כף טחינה גולמית או 2 כפות מיונז 5% או 2 כפיות שמן זית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקת תפריט הרזיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת תפריט הרזיה - תגובה

    אהרון רזון
    13/05/2012

    הצעות שיפור:

    ***בוקר: לא כל יום ברנפלקס. עדיף דגן מלא טבעי כגון שיבולת שועל, סולת מלאה.
    גם ירק.
    ***ביניים: יוגורט טבעי במקום מעדן.
    ***צהריים: עוף ללא עור ושומן. עדיף דג טרי (לפחות פעמיים בשבוע) על טונה.
    מדי פעם ירקות מבושלים כתוספת. להמנע מרוטב לייט.
    ***ערב: לא פסטרמה (יש להמנע מבשר מעובד תעשייתית). גם מיונז לא מומלץ.
    במקום 2 ביצים. רק אחת + חצי גביע קוטג' 3%.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה, ומס' שאלות

    אורטל
    14/05/2012

    היי אהרון, תודה רבה על התגובה המהירה. התעוררו אצלי מס' שאלות, אשמח אם תוכל לענות עליהן: 1. המלצת להחליף את הברנפלקס בשיבולת שועל, כמה כפות שוות לכוס ברנפלקס? וכמה פעמים בשבוע מותק לאכול ברנפלקס? (מדובר בברנפלקס חיטה מלאה וסובין ללא תוספת סוכר). 2. לגבי ארוחת הצהרים, אני בפועל אוכלת 100 גרם חזה עוף (חתיכה אחת בגודל של כף יד), ולא 200 גרם. האם תקין? 3. לגבי ארוחת הצהרים, במידה ואני אוכלת טונה במים, האם לאכול קופסא אחת או 2? 4. לגבי ארוחת הצהרים, אני לא אוהבת דגים, האם יש אפשרויות נוספות שאתה ממליץ לאכול מלבד חזה העוף והטונה במים שאני בד"כ אוכלת? 5. לגבי ארוחת הצהרים, האם כוס פחמימה זה בסדר או יותר מדי? בנוסף, האם מותר להחליף לפעמים את כוס הפחמימה בפרוסת לחם? 6. האם יש מספיק שומן בתפריט? האם ממליץ להוסיף? 7. האם התפריט מותאם לגיל, לגובה ולמשקל שציינתי, ויביא להורדה במשקל? 8. האם יש חשיבות לגודל פרוסות לחם השיפון שאני אוכלת? הפרוסות הן במשקל 45 גרם כל אחת. 9. האם מותר בנוסף לירקות שאני אוכלת במהלך היום לאכול פעם ביום ירקות אפויים בתנור עם מעט תרסיס שמן זית? 10. לגבי הפירות, האם מותר שאחד משני הפירות יהיה 2 תמרים מג׳הול לפני אימון? 11. לגבי ארוחת הערב, האם בערב מותר לפעמים להחליף את הקוטג 3% בגבינה 5%, ואם כן איזו כמות? 12. האם מותר פעם בשבוע לשתות כוס יין, ואם כן, האם שתהיה במקום מנות שומן מהתפריט או פשוט להוסיף? שוב המון תודה, תשובותיך חשובות לי מאוד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה, שאלות - תגובה

    אהרון רזון
    14/05/2012


    1****באופן עקרוני, אני לא מעודד צריכת דגני בוקר מתועשים ובכלל מזון מעובד תעשייתית. גם אם כתוב שאינו מתוסף בסוכר, זה עדיין לא אומר שאין תחליף סוכר וגם חומרים אחרים לא רצויים. מעבר להרזיה, המטרה צריכה להיות אימוץ הרגלי אכילה בריאים כאורח חיים. זה עדיין לא אומר שאם מידי פעם אוכלים גם פחות בריא, זה יהרוס אותנו. אם את לא יכולה (אין לא יכול, יש לא רוצה!) לוותר על דגני בוקר, אכלי אותם לא יותר מפעמיים בשבוע.
    3 כפות גדושות שיבולת שועל = מנה.

    2****חזה עוף הוא נתח דל קלוריות אך גם דל ערך תזונתי (יש בו מעט ברזל, וויטמין B12 ורכיבים חיוניים אחרים). 100 גר זה מעט מדי
    .
    3. ****לא יותר מאחת (מכיל כספית ויותר מדי מלח).

    4***חשוב לאכול פעם בשבוע בקר טרי איכותי ורזה. מבחינה תזונתית הוא עדיף
    על עוף. השתדלי לאכול סלמון טרי פעם בשבוע. הוא מכיל אומגה3, וויטמין D, ברזל, B12 ועוד.


    5****לא חייבים פחמימה כל יום, אם אוכלים מספיק ירקות. אפשר להחליף בפרוסת לחם, אך טוב להתרגל לא לאכול לחם בצהריים ולשמור אותו לארוחות אחרות.

    6****נראה בסדר

    7****יחד עם פעילות גופנית במינון מספיק, יש להניח שתרזי, אך לא באופן דרמתי בגלל שאין לך עודף של ממש.

    8. ****פרוסה סטנדרטית היא 30 גרם. אפשר גם 45, אך לא יותר מפרוסה.

    9****רצוי ללא שמן, ובכל אופן כפית שמן עדיפה על תרסיס שמכיל חומר לא בריא.

    10****כן. זה יותר חשוב לאכול תמרים כמה דקות מתום האימון לפני הארוחה משולבת חלבון-פחמימות.

    11****מותר. כמעט אותה כמות.

    12****מותר גם פעמיים, שלוש (רצוי אדום עד 11.5% אלכוהול) בגודל של כוס חד פעמית (130 סמ"ק) ואין צורך להתחשבן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שוב תודה על התגובה המהירה! ושאלות..

    אורטל
    14/05/2012

    לגבי שאלה 5: מבחינתך גם לא לאכול כלל את כוס הפחמימה בצהרים? נראה לי קצת קיצוני, אולי להפחית לחצי כוס פחמימה?
    ****אם אוכלים הרבה ירקות (גם הם פחמימות), אין בעיה. גם אני, בד"כ לא אוכל עמילנים
    עם בשר\דג.

    לגבי שאלה 7: מה הכוונה לא באופן דרמטי? כמה לדעתך ניתן להפחית? והאם ניתן לעשות שינוי נוסף בתפריט בכדי להגדיל את הירידה?
    *****קשה לנבא את קצב הירידה, בייחוד שאת לא שמנה, אבל לא הקצב חשוב אלא ההתמדה. אם אצה לך הדרך, עדיף להרחיב את הפעילות האירובית. אם תצמצמי את התפריט יש סכנת התקפות זלילה וכל התהליך ייסתיים בהשמנה במקום הרזיה. אם לא תפנימי שדיאטה אינה מבצע חד פעמי אלא שינוי קבוע באורח חיים, אין סיכוי לשמור.


    לגבי שאלה 8: אני אוכלת 2 פרוסות לחם שיפון שכל אחת 45 גרם. לא טוב?
    ****עדיף פעמיים ביום פרוסה אחת


    לגבי שאלה 9: אני ממלאה בקבוק תרסיס בשמן זית איכותי. האם עדיין ניתן לרסס מס' לחיצות?
    ****כן. התשובה הקודמת שלי התייחסה למיכל מוכן.


    ושאלה נוספת: האם מותר לאכול ביום 3 עוגיות "אביבה" - עוגיות ללא סוכר 15 קלוריות כל אחת? זה מהווה עבורי תחליף מתוק לשעות קשות..
    *****התרגלי להמנע מעוגיות קנויות המכילות שומן טרנס וכל מיני חומרים לא בריאים.
    פירות יבשים אורגניים ללא תוספת סוכר הם תחליף עדיף למתוק. אפילו שוקולד איכותי עדיף על עוגיות קנויות, אבל לא יומיומי.. היעד צריך להיות גמילה ממתוקים כשיגרה. אני לא מכיר
    אף אחד מכור למתוק ששמר על המשקל אחרי הרזיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ירידה ושמירה

    ליאור
    14/05/2012

    אני מודעת לחלוטין לכך שמדובר באורח חיים ולא שינוי חד פעמי. אני שומרת שנים רבות על משקלי, משתדלת לאכול בריא, להרבות בירקות ובשתייה, להעדיף מאכלים דלי שומן וללא מטוגן כלל, להימנע כמעט לחלוטין ממתוקים ולהגביל כמויות. השאלה שלי היא האם ישנו צמצום קל כלשהוא בתפריט שיכול לסייע להאצת הירידה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ושכחתי לשאול לגבי שאלה 2

    אורטל
    14/05/2012

    לאכול 200 גרם חזה עוף זה לא יותר מדי חלבון בארוחה אחת?
    *****לא נורא, אבל אפשר גם 150.

    ובנוסף, 200 גרם גרם חזה עוף לא שקולים מבחינה קלוריות לקופסת טונה במים שהיא החלופה האחרת שלי לארוחת צהרים, כיצד יתכן?
    ****במסגרת תזונה נכונה לא רק הקלוריות חשובות. הסברתי לך ששימורי טונה אינם האוכל הכי בריא, וזה נכון לגבי שימורים בכלל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ושכחתי לשאול לגבי שאלה 2 - תגובה

    אהרון רזון
    14/05/2012

    קיבלת תשובות בגוף ההודעות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ירידה ושמירה

    ליאור
    14/05/2012

    אני מודעת לחלוטין לכך שמדובר באורח חיים ולא שינוי חד פעמי. אני שומרת שנים רבות על משקלי, משתדלת לאכול בריא, להרבות בירקות ובשתייה, להעדיף מאכלים דלי שומן וללא מטוגן כלל, להימנע כמעט לחלוטין ממתוקים ולהגביל כמויות. השאלה שלי היא האם ישנו צמצום קל כלשהוא בתפריט שיכול לסייע להאצת הירידה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ירידה ושמירה - תגובה

    אהרון רזון
    15/05/2012

    לגבי האצת הירידה (הלא מומלצת) אמרתי את דברי ואין לי מה להוסיף.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה, ושאלה נוספת -

    ליאור
    15/05/2012

    האם קיים אצלי בתפריט יותר מדי חלבון מן החי לדעתך?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה, ושאלה נוספת - - תגובה

    אהרון רזון
    16/05/2012

    תלוי את מי שואלים. נטורופת יאומר שאת אוכלת יותר מדי מזון מן החי והקיצוניים שביניהם ינסו לשכנע אותך שצמחונות תשמור עליך מפני כל הצרות של הגוף והנפש, וטבעונות תבטיח חיי נצח באושר ועושר. יתירה מכך, יהיה גם מי שיבלף אותך שחלבון מן הצומח ואפילו שומן מן הצומח תורמים פחות להשמנה מאשר מקור מן החי.
    התשובה שלי היא שהחלבון מן החי באופן כללי הוא באיכות טובה יותר ומלווה ביותר מינרלים וויטמינים חשובים. למשל בצומח אין כלל B12, וספיגת המתכות (ברזל, סידן, אבץ וכו") בעיתית. בנוסף, מחקרים מובילים מוכיחים שתפריט עתיר חלבון (אך לא יותר מ-30% מההיקף הקלורי של התזונה) מקל על הרזיה ובעיקר על שמירה. אצל רוב האנשים מאכלים חלבניים מאריכים יותר את הרגשת השובע, ואם המוצר דל שומן, גם לא מביא הרבה קלוריות. למשל בשר ודג רזים תורמים חצי הקלורית עבור אותה כמות חלבון מקטניות, ורבע יחסית לאגוזים וזרעים.
    הגוף זקוק להספקה קבוע של חלבון מלא ורצוי לאכול מאכלים חלבוניים לפחות בכל ארוחה עיקרית. לסיכום, כמות המאכלים מן החי (חלבון) בתפריט שלך סבירה בהחלט בתנאי שתמיד יהיו מלווים בהרבה ירקות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אשמח לעזרה
    איילה
    13/05/2012

    אני כבר במשך תקופה שומרת על המשקל שלי אני אוהבת לקלף כל יום בערך 6 בצלים יבשים לפרוס אותם בצלחת זכוכית ולהכניס למיקרוגל או לתנור ואז הם נעשים קרייספים וזה מאוד טעים לי האם אני עושה כל יום כך זה ישמין או משמין ובגללל זה אפשר לעלות במשקל כמה קלוריות בס"הכ זה יוצא כי אני ממש מתענגת על זה כל ערב אחרי הארוחה אשמח לתשובה מדוייקת תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אשמח לעזרה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אשמח לעזרה - תגובה

    אפרת סויסה הרוש
    13/05/2012

    היי איילה
    בעיקרון בצל נחשב ירק עתיר בסוכר.
    אם את מצליחה לשמור על המשקל עם אכילת הבצלים בערב אז מבחינת עלייה במשקל זה לא יקרה פתאום .
    מבחינת סוכרים -בגל לשאת אוכלת כמות גדולה יחסית מהבצל אין ספק שזה גורם לעלייה לא מועטה של הסוכר שלך אולי כן כדאי לצמצם בכמות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ארוחה במסעדה איטלקית
    דפנה
    12/05/2012

    ערב טוב
    מחר אני הולכת למסעדה איטלקית לחגוג יומולדת (בעלת השמחה בחרה את המקום ככה שאין אופציה אחרת...)
    אני כרגע לא בדיאטה אבל משתדלת לשמור על משקלי.. ידוע לי שחריגה יום אחד זה לא כזה קריטי אבל עדיין אני מעדיפה לאכול כמו שצריך וכמה שיותר בריא
    איזה מנה מומלצת? הסתכלתי בתפריט והמנות שנראו לי הכי סבירות היו
    1.פיצה פרימוורה- רוטב עגבניות איטלקי מבחר ירקות אנטי פסטי צלויים בתנור וגבינת פטה צאן
    2. פסטה פוטנסקה-לינגוויני, זיתי קלמטה, צלפים, אנשובי, רוטב עגבניות ופטרוזיליה קצוצה
    3. פילה פרגית במרינדת עשבי תיבול מוגש לצד בטטות צלויות ונבטי חמניה

    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ארוחה במסעדה איטלקית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ארוחה במסעדה איטלקית - תגובה

    אפרת סויסה הרוש
    13/05/2012

    מנת הפרגיות כהי מומלצת מכיוון שהיא מכילה מנת חלבון יחסית לא שמנה כל כך ,מכילה מנת פחמימות של בטטות שהן יחסית עם אינדקס גליקמי נמוך וירק שהן הנבטי חמניה.
    תהני ומזל טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה!!

    דפנה
    14/05/2012

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תפוח אדמה
    יובל
    12/05/2012

    שלום.

    רציתי לדעת אם אפשר לאכול תפוח אדמה בזמן דיאטה.
    תפוח אדמה מבושל / פירה ..

    4 כפות לפחות

    אפשר?
    או שזה משמין?

    וזה משנה איזה תפוח אדמה?
    לבנה
    אדומה
    בטטה
    איזה הכי כדאי?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תפוח אדמה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תפוח אדמה - תגובה

    ד``ר נסטור ליפובצקי
    12/05/2012

    אפשר. תפוח אדמה קטן = פרוסת לחם
    יש להבין שתפוח אדמה, מקביל ללחם לבן אבל אם אתה רוצה מדי פעם אין בעיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סובלת מגזים וכאבי בטן
    rachel
    12/05/2012

    שלום

    אני בת 21, אוכלת רק מזון ביתי ובריא, בשעות מסודרות, מתעמלת כל יום ספורט אתגרי, ונוטלת קפסולות של אומגה 3 פעמיים ביום. איני צורכת סוכר כלל כבר יותר משנה. אני מקפידה מאוד על אורך חיים בריא ומזין.

    למרות זאת, זמן רב אני סובלת מגזים וכאבי בטן. תחילה שיערתי שזה בעקבות מאכלים הגורמים לגזים, כמו כרוב, שעועית, מאכלים המכילים גלוטן וכדומה. אינני אוכלת יותר את המאכלים הללו, ולאחרונה הפסקתי לאכול דברי חלב, מלבד נס קפה בבוקר עם דבש.

    כל בוקר אני נכנסת לשירותים, וברוך השם הכל תקין.

    מדוע ממשיך לכאוב לי הבטן כל כך? בימים האחרונים אני אוכלת מעט, ובעיקר ירקות טריים ומבושלים.


    נואשת לעזרה.
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סובלת מגזים וכאבי בטן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך התפריט שלי?
    מישהו
    11/05/2012

    שלום.
    אני בן 20
    ואני שוקל 135 קילו.

    כבר שבועיים שאני כבר בדיאטה, הפסקתי לאכול עוגות, עוגיות, בורקסים וכו'.
    אני אוכל בשבועיים לפי תפריט שבניתי לעצמי אבל אני לא מרזה.

    אז ככה ..

    בבוקר:
    כוס קרונפלקס תירס / פיטנס (עם שוקולד) + חצי כוס חלב.
    או 2 פרוסות לחם קל מחיטה מלאה (38 קלוריות לפרסה) + קוטג' / גבינה לבנה / גינה צהובה + נס עם מים (כפית וחצי סוכר).

    ביניים:
    תפוח / אגס / בננה / מלפפון.

    צהריים:
    חזה עוף + 3 פרוסות לחם קל עם סלט (מלפפון, עגבניה).
    טונה, ספגטי מקמח מלא - 3/4 כפות, שועית צהובה, אפונה וגזר.
    קציצות, עוף, חביתה, אורז - רגיל ..ממולאים ..

    ביניים:
    תפוח / אגס / בננה / מלפפון.
    או
    כוס קרונפלס + חצי כוס חלב.

    ערב:

    ביצה קשה + טונה, חביתה או כמו ארוחת הבוקר שזה או קרונפלס או קוטג
    עם 2 פרוסות לחם.

    לבנתיים עדין לא התחלתי לעסוק בפעילות גופנית.
    אבל אם מה שאני אוכל - למה אני לא מוריד כלום?
    אני שותה ביום לפחות 12/13 כוסות מים.
    בקושי שאני שותה שתייה ואם אני שותה זה רק דיאט ..

    התפריט הזה בכלל בסדר בשבילי?
    אם לא, אשמח לעזרה.

    אני פשוט חיי לעשות שינוי, נמאס לי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    איך התפריט שלי?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך התפריט שלי? - תגובה

    אהרון רזון
    11/05/2012

    בבוקר:
    כוס קרונפלקס תירס / פיטנס (עם שוקולד) + חצי כוס חלב.
    *****לוותר על האופציה הזאת
    או 2 פרוסות לחם קל מחיטה מלאה (38 קלוריות לפרסה) + קוטג' / גבינה לבנה / גינה צהובה + נס עם מים (כפית וחצי סוכר).
    *****בלי גבינה צהובה. נס עם ממתיק מלאכותי. פילפל אדום.

    ביניים:
    תפוח / אגס / בננה / מלפפון.

    צהריים:
    חזה עוף + 3 פרוסות לחם קל עם סלט (מלפפון, עגבניה).
    *****סלט גדול יותר מגוון כמנה ראשונה. ירקות מבושלים במקום לחם.
    או
    טונה, ספגטי מקמח מלא - 3/4 כפות, שועית צהובה, אפונה וגזר.
    ******בלי ספגטי. סלט גדול
    אן.
    קציצות,\ עוף,\ חביתה, אורז - רגיל ..ממולאים
    *****לא ממולאים. מעט אורז מלא. סלט גדול. חביתה ללא שמן.

    ביניים:
    תפוח / אגס / בננה / מלפפון.
    ****פרי שונה מביניים בוקר
    או
    כוס קרונפלס + חצי כוס חלב.
    ****לוותר על אופציה זו.

    ערב:

    ביצה קשה + טונה, חביתה או כמו ארוחת הבוקר שזה או קרונפלס או קוטג
    עם 2 פרוסות לחם.
    ****לא קורנפלקס. ביצה או בצהריים או בערב, לא גם וגם. סלט.

    לבנתיים עדין לא התחלתי לעסוק בפעילות גופנית.
    *****להתחיל מייד פעילות גופנית לפחות שעה ביום. בלעדיה יהיה קשה לרזות ובעיקר לשמור.

    אבל אם מה שאני אוכל - למה אני לא מוריד כלום?
    *****עם השיפורים המוצעים (לא לדחות התחלת פעילות גופנית) תתחיל לרזות.
    אני שותה ביום לפחות 12/13 כוסות מים.
    בקושי שאני שותה שתייה ואם אני שותה זה רק דיאט .
    ****להסתפק רק במים.

    התפריט הזה בכלל בסדר בשבילי?
    *****כן, אחרי השינויים אבל הכמויות צריכות להיות מתונות, כי מה שקובע זה המאזן הקלורי

    אם לא, אשמח לעזרה.
    *****קיבלת. בהצלחה!

    אני פשוט חייב לעשות שינוי, נמאס לי.
    ****נכון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה .. דבר נוסף ..

    מישהו
    11/05/2012

    תודה רבה על התגובה.
    מקווה שזה אכן יעזור לי :)

    לגבי הקרונפלקס איאפשר לאכול מידי פעם?
    כשאני בבסיס זה מה שיש לי לאכול בבוקר ..

    למשל פעמיים או 3 בשבוע ..

    ועוד משהו ששכחתי לשאכול
    אפשר פעם בשבוע גלידה דיאטה?
    יש גלידות של 40 קלוריות ..

    שוב - תודה, תודה רבה !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה .. דבר נוסף .. - תגובה

    אהרון רזון
    12/05/2012

    המטרה צריכה להיות אימוץ הרגלי אכילה נכונים במסגרת אורח חיים חדש מבוסס על תזונה נכונה ופעילות גופנית סדירה.
    קורנפלקס הוא מוצר מתועש ומתוסף בסוכר, חומרי טעם, חומרי שימור, חומרי צבע , שומן טרנס וכו" ומקומו איננו בין המאכלים שעונים על עקרונות התזונה הנכונה, בעיקר עבור הסובלים מהשמנה.יש להתייחס אליו כאל ממתק. הוא גם לא משביע להרבה זמן ומשאיר "טעם של עוד".
    נסה להגמל ממוצרים אלה והחלף אותם במאכלים טבעיים. אמנם, תקופת השירות הצבאי איננה מיטיבה עם הרוצים לרזות או לשמור, אבל אם המטרה הראשית שלך היא הרזיה, עם הרבה כוח רצון והתייעצות פרטנית עם איש מקצוע, אפשר למצוא פתרונות למיגבלות של חיותך בבסיס.
    מה יתן לך גלידה פעם בשבוע? כדאי לוותר ובמקומה לאכול פרי.
    למרות הנאמר, אם אתה בטוח שתוכל להגביל את הצריכה וזה לא פתח לשבירת המשמעת התזונתית, אפשר לשמח את הנשמה ( אם כי הייתי מחפש דרכים אחרות)ולאכול מאכלים אלה לעתים רחוקות ובכמות קטנה. עד פעמיים בשבוע זה לא נורא.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הבנתי ..

    מישהו
    12/05/2012

    הבנתי אותך.
    תודה רבה לך על העזרה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוכלת סתם
    סי
    11/05/2012

    היי
    אני בת 38 שוקלת 114 קילו על 1.65 מרגישה רע עם עצמי ירדתי לפני 4 חודשים 10 קילו ושוב עליתי כך זה כל החיים ניסתי אינספור דיאטות ללא התמדה די נימאס לי חשבתי על ניתוח וגם הדיאטנית די התיאשה ממני ואמרה שאין ברירה ורק ניתוח יפתור את הבעיה רק שאני די פוחדת ומצד שני קשה להמשיך כך זה לא קשור למראה חיצוני למרות שגם המראה החיצוני מאוד חשוב אבל אני כבר במצב שקשה לי לעמוד הרבה על הרגליים יש לי כאבים חזקים ברגלים במשך היום יש לי 3 ילדים הקטנה בת שנה וחצי וזה לא קל ואני נאבקת עם עצמי לעשות הכל בשבילם וזה אומר הרבה להתרוצץ החלפות חיתולים כל היום מקלחות גני שעשועים וזה קשה מאוד כשכבדים במשקל כזה בקיצור הצילו מה עושים כשאני רואה את האוכל או רק מתחילה לחשוב עליו הדרך אל הפה מאוד מאוד קצרה אני אפילו לא מצליחה להגיד לעצמי די אל תיגעי זה יזיק לך משהו בראש משתיק את זה ואני מיד הולכת לאכול הצילו מה עושים !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!???????????????????

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אוכלת סתם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוכלת סתם - תגובה

    ד``ר נסטור ליפובצקי
    11/05/2012

    סי שלום,
    ירידה במשקל הינו תהליך מורכב ולא קל. כך משתקף גם ממה שאת כותבת. נשמע שעד עכשיו לא מצאת את הדבר הנכון עבורך מבחינה טיפולית. את צריכה למצוא את איש המקצוע איתו את יכולה לעבוד לאורך זמן. כדי להרגיש טוב יותר את לא צריכה להגיע למשקל אידיאלי. ירידה של 10% ממשקל ההתחלתי ושמירה על משקל זה לאורך זמן יכול לחולל פלאים בבריאות ובהרגשה שלך.
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • וכשהבעיה היא חוסר התמדה

    סי
    12/05/2012

    הבעיה שלי היא חוסר בהתמדה אז נגיד והתחלתי משהו חדש עם איש מקצוע מצויין שיעזור לי להוריד את ה- 10% ישנה לי את הגישה אבל זה כל כך טבוע בי ההשמנה הרזיה ושוב ושוב שאני משלמת המון כסף ואז נשברת ושברו את הכלים ולא משחקים ואז שוב אני שונאת את עצמי ושוב מחפשת משהו חדש איזה קסם שירזה אותי אך סופי לכן הדיאטנית שמלווה אותי די הרבה שנים אמרה שבגלל העבר שלי ושהיא מכירה אותי כבר אז כדאי לי ניתוח מה דעתך ?????

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • וכשהבעיה היא חוסר התמדה - תגובה

    ד``ר נסטור ליפובצקי
    12/05/2012

    ובכן הצלחה אמיתית היא לרדת ולא לעלות. את מתארת את המעגל הידוע, תקופה של דיאטה שאחריה תקופה ללא דיאטה. הרעיון בטיפול כפי שאני רואה זאת הוא להכנס לשינוי אמיתי שאפשר לחיות איתו לנצח. זה אומר להכנס לשמהו שאת רואה כרציני, לא פולקלור הדיאטות הידוע. אותו שינוי כולל גם אכילה של מזונות "אסורים" אבל בצורה כזאת שאת בעצמך רואה מרגישה נוח עם האכילה שלהם ולא רואה באותה אכילה כישלון ששוב מחזיר אותך למעגל הידוע.
    לגבי ניתוח, אני ממליץ רק למי שנמצא בסכנת חיים.
    בהצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם את צמה ביום כיפור?

    דר' ז'קלין
    14/05/2012

    האם יש עוד צומות שאת צמה?
    אם כן, איך את מרגישה בסוף הצום? האם רעבה מאוד ומתנפלת על האוכל או שאת לא מרגישה ממש רעבה ואוכלת סתם בגלל שנגמר הצום?.
    אני למשל, אף שבתחילת ובאמצע הצום קצת קשה לי, הרי לקראת סיום הצום כבר לא מרגיש כל כך רעב ובסיום הצום בכלל לא רעב.
    לאחרונה החלטתי לעשות נסיון ולהמשיך את הצום יום נוסף אך רק מאוכל ומבחינת השתיה אני שותה מים רותחים עם לימון. וראה איזה פלא אני לא מרגיש ממש רעב ואף אני מתעודד מכך שהצלחתי לעמוד ביום נוסף ולפתע אני מרגיש שאני יכול אפילו להמשיך גם יום שלישי של צום, אלא שאז אני מחליט לאכול משהו קל מסיבות שכליות, דהיינו אני אוכל מתוך השכל ולא מתוך הרעב.
    בשבוע הראשון עברתי לצום בימים ראשון ושני ואח"כ בימים חמישי וששי.
    כעת עברתי לצום יומיים בשבוע (בימים שני וחמישי) כשבשאר הימים, אני אוכל מזון בעל ערך קלורי נמוך מלבד יום שבת שבו מתענגים בתענוגים ברבורים ושלו ודגים.
    והנה בחלוף שלשה שבועות אני מרגיש יותר טוב מאשר לפני שלשה שבועות ואף הנפח של הגוף הולך וקטן בהדרגה. תנסי את זה אך עם התייעצות עם רופא ובנוסף חשוב על פעילות גופנית אירובית 3 פעמים בשבוע לפחות וגם תוך התייעצות עם רופא. שמעתי פעם על שיטה שבה בשבוע הראשון שותים רק מים אך זה תחת מעקב רפואי ומדברים שהמטרה בשלב הראשון היא לנקות את הגוף. אני לא מומחה בזה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מד אחוזי שומן מקצועי
    שי מדריך כושר
    10/05/2012

    היי ,
    רכשתי מד אחוזי שומן של tanita אני מתאמן המון שנים בחדר כושר אני שוקל 97 קילו , עד כמה המכשיר מדוייק הוא מראה לי שיש לי 27 אחוז שומן , האם זה הגיוני ?
    האם מה שרכשתי הוא מדוייק?הבנתי שהקליפר היחיד שמדויייק לצערי הבנתי את זה לאחר הרכישה .

    אשמח אם תענו :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מד אחוזי שומן מקצועי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מד אחוזי שומן מקצועי - תגובה

    ד``ר נסטור ליפובצקי
    11/05/2012

    שי שלום,

    המכשיר המדויק הינו תא בשם BodPod שנכנסים בתוכו ל-40 שניות ועובד על פי מדידת נפח ומסה.
    יתר המכשירים לא מדוייקים.
    המכשיר נמצא בשימוש בקליניקה שלי בהרצליה.
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום