מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שמנת(:25/04/2012
היי
רציתי לשאול מדוע שמנת איננה נחשבת למזון בריא וטוב כחלק משמירה על תזונה נכונה?
כוונתי היא לווא דווקא לשמנת של 28-30% או אפילו 15% אלא לשמנת בעלת 9% שומן
אשמח לדעת בנושא זה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שמנת - תגובה
אהרון רזון27/04/2012גם 9% זה הרבה. על פי כללי התזונה הנכונה, מומלץ עד 5% שומן במוצרי חלב, כי מלבד הבעיה הקלורית, מדובר בשומן רווי (לא בריא) ברובו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סימני מתיחהלירן24/04/2012
שלום,
אני הרזתי 25 קילו בערך.. וישלי קצת סימני מתיחה מה אני צריך לעשות בשביל שהם ירדו?
ואני גם לא מבין הם בולטים לפעמים רק מתי שבה להם זה מוזר..
זה כבר 4 חודשים ככה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סימני מתיחה - תגובה
ד``ר נסטור ליפובצקי24/04/2012קודם כל פעילות גופנית זה מה שאמור לעזור. אם לא מדובר כבר בפרוצדורה שקשורה למנתח פלסטי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסימני מתיחה
לירן28/04/2012מה זאת אומרת מנתח פלסטי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תפריטשירן.24/04/2012
אני חולת סוכרת סוג 2 בת 46 משקל 57 וגובה 1.57 . הדיאטנית בנתה לי תפריט, השאלה שלי היא האם זה תפריט להשמנה או להרזיה או שמירת המשקל הנוכחי שלי?
יש לציין שאיני עושה פעילות גופנית חוץ מעבודות הבית.
הנה התפריט:
ארוחת בוקר:
2 פרוסות לחם מחיטה מלאה ולהוסיף מעל גבינה לבנה 5 אחוז או גבינה אחרת שגם היא 5 אחוז או כף טחינה וכו'. להוסיף ליד זה מלפפון ועגבנייה.
ארוחת ביניים:
כוס תה עם סוכרזית . 2 עוגיות ללא סוכר של מרמולייט.
ארוחת צהריים:
שניצל או הודו או חזה עוף ותוספת: מקרוני או פתיתים- כמות של עד 6 כפות.
ירקות- אפשר חופשי.
ארוחת ביניים:
פרי או יוגורט 3 אחוז שומן. הפרי- יהיה כמות עד גודל אגרוף.
ארוחת ערב:
טוסט מ-2 פרוסות לחם חיטה מלאה עם גבינה צהובה 15 אחוז שומן וסלט ירקות ליד זה. או להחליף את הגבינה צהובה בביצה או טונה.
המלצות כלליות: לא לשתות מיצים ולא קולה.
בתודה , שירן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תפריט - תגובה
ד``ר נסטור ליפובצקי24/04/2012שירן שלום,
זהו תפריט איתו את עשויה להוריד במשקל.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לאהרוןקרן24/04/2012
אהרון שלום
האם אתה פועל או מקבל באיזה שהיא מסגרת ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה לאהרון - תגובה
אהרון רזון24/04/2012אני עוסק במחקר ולא מקבל לקוחות. אינני פועל בפורום מתוך מניע כלכלי או פרסומי, לכן נמנע מלתת פרטים לגבי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחבל...
קרן24/04/2012חבל ...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רוצה לרזות 10 קילונטלי ב23/04/2012
שלום, אני מאוד רוצה לרזות אני היום שוקלת 58 וזה הרבה בשבילי הייתי עד עכשיו בין 50 ל 52. אני לא מתלהבת ממתוקים ומנשנושים.. סדר היום שלי הוא כזה סביבו 12 אני אוכלת סנביץ טונה או סלט ביצים בלחמניה, צהורים .. וזהו.. אני לקראת הערב שאני חוזרת אני שותה קולה כי אני לא יכולה בלי. יוצא לי לשתות בבוקר ככה 3 כוסות תה עם 2 כפית סוכר.. איך אני יכולה לעשות דיאטה ולהוריד?? שיהיה לינלא קשה שכחתי לציין שעם מים זה בעייתי לי אני לא שותה בכלל מים, רק קולה שקצת ירדתי ממש קצת.. תענה לי בבקשה!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רוצה לרזות 10 קילו - תגובה
אהרון רזון24/04/2012על אף שאינך מוסרת פרטים מלבד המשקל שלבדו איננו אינדיקציה לגבי מידת ההשמנה (אם בכלל יש), אפשר לקבוע בוודאות שהתזונה שלך לא בריאה ויותר קרובה להרעבה מאשר לדיאטה. את צריכה לאכול בריא ומגוון ולתת לגוף כל מה שהוא צריך לתיפקודו התקין, וכרגע את רחוקה מזה. קולה איננה תחליף לאוכל וגם לא למים.
בפורום לא נהוג ולא נכון להציע תפריט, מאחר שההתאמה צריכה להיות אישית על ידי איש מקצוע שמכיר אותך וכל הפרמטרים הגופנים והנפשיים-התנהגותיים הרלוונטיים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה למומחיםשירי23/04/2012
בת 37 163 סמ ושוקלת 68,
תפריט:
בוקר-חצי גביע גבינה עד 5 אחוז+ירקות
ביניים-קערית מרק ירקות
צהריים-2 פרוסות לחם קל\רגיל+פסטרמה דלה\חזה עוף\פרגית\טונה\ביצה,לעיתים מריחה קלה של חומוס ומלפפון חמוץ
ביניים-דנונה 1.5 אחוז
ערב-מרק ירקות+פרי.
לאורך היום ליטר וחצי של מים,כוס חלב בקפה ושתי קוביות שוקולד מריר נטול סוכר.
אשמח לשמוע חוות דעת והאם תפריט זה עשוי להועיל להרזייה.
מדי פעם הליכה יומית של 20 דקות.
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה למומחים - תגובה
אהרון רזון23/04/2012באופן עקרוני, הדיאטה שלך מובילה להורדה במשקל. משמעותי הוא השלב בו את נמצאת.
אם זאת ההתחלה, יש סיכוי טוב לראות תוצאות מעודדות, אבל אם את אחרי הרזיה משמעותית או גופך למוד דיאטות, ההתקדמות תהיה איטית, אם בכלל. כמובן שהקצב תלוי גם בחילוף החומרים הבסיסי. כך או אחרת, מומלץ להרחיב ולהעצים את הפעילות הגופנית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עצירותאתל23/04/2012
אני משתמשת מידי פעם בתה טיבתי להקלה בעצירות האם זה נכון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא, זה לא נכון.
אהרון רזון23/04/2012כל מאכל, משקה, תוסף או תכשיר משלשל כלשהו גורם לתלות ומחמיר את הבעיה לטווח ארוך. העדיפות הראשונה הוא הפתרון התזונתי, ואם זה לא עוזר דרוש בירור רפואי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גזים בבטןשי מדריך כושר23/04/2012
אני בן 28 מתאמן מזה 6 שנים בחדר כושר יש לי תפריט מסודר שאני אוכל לפיו :
ארוחת בוקר :
טוסט עם גבינה צהובה או שתי ביצים עם כף קוטג
ארוחת צהריים :
אורז מלא עם חזה עוף 200 גרם+ירקות עגבניה ומלפפונים בעיקר
ארוחה אחרי אימון :
סלט טונה או 3 פרוסות נקניק פסטרמה עם כף חומוס+ ירקות מלפפונים ועגבניות בעיקר .
ארוחת ערב :
קוטג שלם
אני מרגיש קצת נפיחויות מדי פעם בבטן ממה זה נובע ?
זוהי הרגשה לא נוחה יש לציין שאני אוכל המון ירקות
וכמה זמן לפני אימון אפשר לאכול ארוחה גדולה ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גזים בבטן - תגובה
אהרון רזון23/04/2012לתופעת הגזים, הרבה סיבות אפשריות. אחת מהן היא אי סבילות ללקטוז, כדאי לבקש אבחון.
סיבה אחרת היא רבוי סיבים תזונתיים, נסה להפחית ירקות, אם כי אני לא מתרשם שהתפריט שלך כולל יותר מדי, אבל אתה אומר שאוכל המון ירקות.
יכול להיות שאתה אוכל מהר ובולע אוויר. יש לציין שחלק מן התפריט שלך הוא אוכל מתועש (פסטרמה, נקניק, גבינה צהובה) כשלעצמו לא בריא, ובנוסף הכימיקלים שבמאכלים אלה עשויים לגרום לגזים. כמו כן,החומוס ידוע כמהולל גזים, ואצל חלק מן האנשים גם ביצים, בייחוד שאתה אוכל שתיים ( בלי קשר לסוגיה, מומלץ רק אחת). אני לא רואה פירות בתפריט, אבל אם אתה כן אוכל (זה רצוי), נסה בנפרד בין הארוחות העקריות.
את הארוחה הגדולה מומלץ לאכול 2 - 3 שעות לפני האימון. מרווח הזמן תלוי בגודל הארוחה מול נפח ועצימות האימון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לגבי קפה נטול קופאיןלוני22/04/2012
שלום,
קראתי שקפה נטול קופאין אינו בריא, אבל שמעתי שיש כאלו נטולים בשיטה טבעית ואינם מזיקים, האם זה נכון? אם כן איזה קפה נטול הכי פחות מזיק או לא מזיק? האם נס קפה נטול שווה לתהליך שעבר קפה צ'יקו והאג? אם זו אינה הכתובת אשמח שתפני אותי לפורום הנכון, תודה וברכה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה לגבי קפה נטול קופאין - תגובה
אהרון רזון22/04/2012כל תהליך להסרת הקפאין (בד"כ חלקית) הוא תהליך כימי במידה זו או אחרת, ושלא יספרו שהמוצר טבעי. אם מזיק או לא, זה עניין של כמות. פעם או פעמיים ביום, לא נראה לי מסוכן, אם כי אני (שלא שותה לא זה ולא זה), הייתי מעדיף קפה טבעי עם כל חסרונותיו של הקפאין. לפחות לקפאין מייחסים גם יתרונות מסויימים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חילוף חומריםמתעניין22/04/2012
שלום לכולם,
נטען כי על מנת לרזות אסר לדלג על ארוחת הבוקר, מהסיבה שעם התחלת האכילה בבוקר, הגוף יוצא מה-"תרדמת" שלו ומגנון חילוף החומרים מתחיל לעבוד שוב. היה ואני מדלג על ארוחת הבוקר וממשיך ישר לארוחת הצהרים יוצא כי לא "התנעתי" את תהליך חילוף החומרים בגופי והקלוריות שאצבור לא תישרפנה כחלק מתהליך שריפת הקלוריות היומית של הגוף על מנת לקיים עצמו.
שאלה ראשונה היא: כמה בדיק צריך לאכול בבוקר על מנת להתניע את הגוף? האם מספיק לאכול תפוח או בננה או פרי אחר? היה וזה משתנה מאדם לאדם , אם כך מהי המנה הממוצעת שעל אדם לאכול בבוקר.
שאלה שניה האם הטענה שכתבתי לעל היא נכונה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חילוף חומרים - תגובה
אהרון רזון22/04/2012ההסבר שכתבת נכון, לפחות "לפי הספר", לכן מומלץ כהרגל לאכול ארוחת בוקר. נכון גם שהכמות וההרכב שמשתנים מאדם לאדם. אם יש אילוצים, או קשה לך להתרגל לאכול באופן משמעותי בבוקר, גם פרי זה בסדר, אבל אז רצוי לאכול לפחות 4 פעמים ביום (ארוחות עקריות + ביניים)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מדכאי תיאבוןדליה22/04/2012
שלום לכולם. האם מישהו מכיר רופא אשר רושם כדורים אלו? אני יודעת שזה לא בריא, אבל זה הדבר היחיד שעוזר לי...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מדכאי תיאבון - תגובה
ד``ר נסטור ליפובצקי22/04/2012דליה שלום,
אין היום בשוק אישור לשיווק כל סוג של מדכאי תיאבון. טוב תעשי אם תתרחקי מתרופות שידוע לך שלא בריאות או במילים אחרות יכולות להזיק לבריאותך.
אני בטוח שטיפול על ידי איש מקצוע רציני יוכל לעזור לך.
בהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכדורים
הגר23/04/2012תראי כמו שענו לך זה בעיה. מצד שני לדעתי כדאי לך לפנות לאיש מקצוע מישהו שילווה אותך, את יכולה למצוא מאמנ/ת כושר דיאטנית שיעזרו לך. בסופו של דבר אני גם לא חשבתי שאני יכולה אבל תשמעי עם עבודה (הרבה עבודה בראש גם) הצלחתי לרדת בינתיים הרבה יותר ממה שתיארתי לעצמי,אני הוספתי גם טונלין שזה תוסף תזונה שמעודד את תהליך ההרזיה, של סולגאר. אבל את חייבת תמיכה אני לא חושבת שהייתי מתחילה או ממשיכה בלי זה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכדורים - תגובה
ד``ר נסטור ליפובצקי28/04/2012אני לא ממליץ לקחת תוספים שאין עליהם הוכחות מדעיות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהאינה זיירבקוב22/04/2012
שלום אני בת 18 שוקלת 54 והגובה שלי הוא- 1.58 איזה תפריט דיאטה מומלץ בשבילי ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
אפרת סויסה הרוש22/04/2012היי אינה ישנה חשיבות שתפני ליעוץ על מנת לקבל הכוונה מתאימה תפריט דיאטה הוא משהו שמותאם אישית לכל אחת !
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה נוספתלילי21/04/2012
מזה כשבוע אני עושה דיאטה:
במשך היום אוכלת סלט המורכב מבצל, עגבניה, פלפל אדום וזיתים.
זה הבסיס.
לסלט אני יכולה להוסיף טונה או קוטג' או החלבון של הביצה (לא אוהבת את הצהוב ולא אוהבת ירקות אחרים).
אני אוכלת ארוחה זו 3-4 פעמים ביום.
ביניהם נס קפה 2-3 ביום וכמובן מים, אם כי ממש לא מספיק.
האם הדיאטה טובה?
אם אני מוסיפה לחם, אני נתקעת במשקל וזאת מנסיון העבר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זאת כן הדרך הנכונה, אבל דרוש שיפור
אהרון רזון21/04/2012ההרכב של הסלט הוא טוב, בכל זאת השתדלי לגוון יותר. הוסיפי לפחות חסה וגזר.
אם את אוכלת הרבה ירקות מגוונים, ורצוי להוסיף גם קטניות, אפשר לוותר על לחם.
רצוי גם בשר עוף\בקר רזה לפחות 3 פעמים בשבוע וגם שני פירות טריים ביום.
הפעילות הגופנית, לפחות שעה ביום הכרחית להרזיה בריאה ועמידה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהלילי21/04/2012
בת 41, משקל 90, גובה 1.62.
רכשתי קונג'אק שובע. עדיין לא התחלתי לקחת.
האם ידוע על תופעות לוואי של הכדורים?
האם אכן יעיל בהרזייה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קונג'אק מבטיח חיי נצח!
אהרון רזון21/04/2012לפי הפרסומות לא רק שמרזה בלי מגבלות כלשהן ובלי פעילות גופנית, אלא גם מרפא
כולסטרול, לחץ דם, סוכרת, ולא אתפלא אם גם מונע התקרחות, מאריך את הרגליים ומלבין את השיניים...
דבר אחד בטוח: לכיס של היצרן והמשווקים עושה טוב. לכל היתר, חבל על הכסף, חבל על האשליות, וגם אם אין תופעות לוואי. לצערינו אין פתרונות קסם לבעית ההשמנה ואין תחליף לשינוי רדיקלי באורח החיים הכולל תזונה נכונה מותאמת אישית ופעילות גופנית סדירה, וזה לכל החיים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אדיפקס-להרנועה19/04/2012
שלום רב,
חברה שלי קונה ממישהי כדורי הרזיה בשם אדיפקס,אם הבנתי נכון הם מגיעים מאוסטריה.. היא רזתה איתם המון! 2.5 ק"ג בשבוע..ללא הרעבה ויותר מכך, ללא תופעות לוואי (בכל אופן לא בטווח של השנתיים האחרונות..) רציתי לדעת האם ידוע לאחד מהרופאים בפורום, או בכלל למישהו/י כאן על הכדור הזה, על השלכותיו.. חיפשתי חומר בכל מקום, החומרים היחידים שמצאתי הם באנגלית, אבל אני מתקשה בקריאת מאמר של 30 דפים באנגלית.. (או במילים אחרות, מעדיפה בעברית..)
הרבה הרבה תודה!
נועה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר את יודעת ממי היא קונה את הכדורים?
דליה22/04/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאדיפקס-להר - תגובה
ד``ר נסטור ליפובצקי22/04/2012שלום,
מכיוון שפרסמת את אותה ההודעה בפורום מותק'ה, וואלה ואולי גם אחרים שלא ראיתי, אני מבין שמדובר בפרסומת סמויה. אז אענה אבל כשרות לכל הקוראים. התרופה המדוברת הינה מקבוצת האנפטמינים. אנפטמינים הינם תרופות פסיכוטיות הידועות שנים כמדכאות תיאבון. יחד עם זאת מסכנות גם ביתר לחץ דם, עליה בדופק, חוסר שקט וחוסר שינה. בנוסף אנפטמינים יכולים לגרום לתלות פסיכולוגית. לאחר השימוש מובטחת עליה של כל המשקל שירד, במיוחד בשל העובדה שהתרופה משפיעה על מרכז הרעב במוח שברגע שלא מדוכא יותר על ידי התרופה יגיב ברעב שקשה לשלוט עליו. בנוסף, ירידה של 3 קג' בשבוע כפי שההודעה מספרת, הינה ירידה שכחצי מימנה לא שומן אלא נוזלים ושריר. כאשר עולים בחזרה את המשקל שירד רוב השריר שירד לא עולה בחזרה ולכן זו נוסחה מובטחת לגוף עם יותר שומן ופחות שריר, משמעות הדבר גוף פחות יפה, פחות בריא ומכיוון שמכיל פחות רקמה פעילה (שריר), בעל פוטנציאל טוב יותר לעלות במשקל מאשר בתחילת התהליך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהממש לא..
נועה22/04/2012היי דוק'.. אני אדם מן המיניין וכלל לא פרסומת..הלוואי והייתי..אולי הייתי עושה גם כסף על הדרך :)
חברה שלי כבר שנתיים משתמשת בכדורים האלו, מלבד עכשיו כי היא בהריון. ורציתי רק לדעת לגביהם, אם כדאי לקחת אותם, כרגע לא..כי אני מניקה. אבל באמת נאבקת במשקל העודף ומאוד קשה לי לרדת..
חבל לי שחשבת שזו פרסומת..ולא זכור לי שפרסמתי בעוד מקום..אבל אחרי לידה הזכרון לא להיט..אז אולי.. :)
בכל אופן,
תודה על המידע..
נועה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההכדור שאליו את מתכוונת נמכר בארץ
מושיקו14/05/2013הוא נמכר תחת "כצט" חברת המייצרת אותו בשם "רזין".
כדי להשיגו את צריכה ללכת לקבל מרשם מרופא המשפחה שלך(לאחר שעשית בדיקות דם מקיפות)
אני מתחיל אותו שבוע הבא ומקווה להצליח :-)
מביקורות שקראתי עליו בחו"ל.................רוב רובם המוחלט של האנשים מדווחים על ירידה מדהימה וחוסר רעב מוחלט בזמן בהם משתמשים בו(התרופה בארץ מוגלבת במחזורים של שלושה חודשים בכל מחזור).
לכן...........אם יש לך הרבה משקל לרדת אז אחרי שלושה חודשים עושים שוב בדיקות ומחליטים האם ניתן להמשיך להשתמש בו(או להפסיק לכחצי שנה ואז לחזור)
בהצלחה :-)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

.jpg)


