מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- יש לי שאלה.......אנוני01/02/2012
שלום רב לחברי הפורום יש לי שאלה שמעסיקה אותי זה כבבר זמן רב... כשאני מרזה איך בדיקוק השומן העודף יורד, האם זה ביציאות, זיעה וכו'? איך באמת אנחנו מרזים איפה זה הולך???
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יש לי שאלה....... - תגובה
אהרון רזון02/02/2012השומן מתפרק, והפסולת של הפירוק מופרשת בשתן, צואה, זיעה, נשימה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם אפשר לרדת בשולשה חודשיים 14 קג"אנונימי01/02/2012
אני בת 14 מישקלי 80 וגובהי 1.70 אני חושבת שאני צריכה לרדת 14 ק"ג איך אני יכולה לעשות זאת בשלושה חודשיים ולהשאיר את זה כך.?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאת צעירה,
מישהו01/02/2012את יכולה כמעט הכל.
זה בדיוק כמו מכונית חדשה שמגיבה לכל לחיצה קטנה על הדלק.
אבל מבחינה בריאותית, עדיף לרדת לאט ולשלב עם פעילות גופנית, מאשר לרדת מהר. כי שיורדים מהר, יורדים יותר בשרירים ופחות בשומן. העור גם לא תמיד מספיק לעקוב אחרי הירידה המהירה, מה שלא כזה אסטטי. מה רע בלרדת 2 קילו בחודש ובאותו זמן, כתוצאה מהפעילות הגופנית גם להתחטב?
בסופו של דבר, את יכולה לעשות את זה כי את צעירה.
אני אישית לא ממליץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאפשר אך לא רצוי
אהרון רזון01/02/2012בהתחשב בגיל ההתבגרות, רצוי קצב איטי יותר, כ-10 ק"ג, על ידי דיאטה מאוזנת מתונה והרבה פעילות גופנית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- 2 שאלות בבקשהנדב01/02/2012
1.אומרים שצריך לאכול עד שעתיים אחרי גמר האימון הגופני בשביל בניית השריר.
אז אם אני מתאמן סה"כ שעה כח(משקולות)ועוד ריצה(45 דק) ולאחר מכן אני הולך נגיד לג'קוזי,סאונה-השעתיים של הארוחה הם מסוף אימון המשקולות או מסוף אימון הריצה?
2.האם בתור ארוחת צהריים אפשר להחליף את הפחמימות(אורז לצורך העניין)ב2 פרוסות לחם מקמח מלא ועוד מנת בשר?
תודה רבה!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 2 שאלות בבקשה - תגובה
אהרון רזון01/02/20121. הכי אפקטיבי לאכול בתום אימון ההתנגדות פחמימה בעלת אינדקס גליקמי גבוה, כגון
כמה תמרים, תפו"א אפוי, בגט צרפתי. אחרי הריצה והסאונה אכול ארוחה עקרית
הכוללת פחמחמות מורכבות וחלבון ביחס של 3:1 לטובת הפחמימות.
2. לא רק שאפשר, אלא מומלץ שארוחת הצהריים תכיל גם חלבון כמו בשר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ירידה במשקלמאיה30/01/2012
היי,
אני בת 19, גובה 1.65
בשנות העשרה שלי הייתי מתעסקת המון במשקל שלי ואף פעם לא הגעתי ליותר מ 53 ק"ג (ובקיצון הגעתי ל 40 ק"ג).
לפני כשלוש שנים עליתי במשקל על פני שנה עד שהגעתי ל 68.5
על פני כמה חודשים ירדתי ל 64.5 ובחודשיים האחרונים ירדתי ל -58.
אני מעוניינת להגיע ל - 52 ק"ג (בסדר מבחינת BMI).
כמה קלוריות עליי לצרוך ביום כדי להמשיך בירידה?
יש לציין שאני עובדת הרבה מאד שעות ביום ואין לי זמן לשלב פעילות גופנית.
מציקים לי מסביב שקצב הירידה שלי מהיר מדי ושאני צריכה לשמור על המשקל הנוכחי.
מי צודק?
תודה מראש,
מאיה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תיקון - בת 29
מאיה30/01/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא זאת הדרך!
אהרון רזון31/01/2012עליך לדעת שריבוי דיאטות מפר את האיזונים בגוף והתוצאה הסופית היא השמנה. אחרי כל מחזור הרזיה-השמנה יותר קשה לרזות, ויש לזה סיבות מבוססות, אותן לא נפרט כרגע. טעות נפוצה אצל מתבגרות היא הרזיה ללא צורך דווקא בגיל הכי קריטי, וזה מה שאת עשית בשלב ההוא. מה היה רע ב 53 ק"ג? הגוף מתנקם בך אחרי שהובלת אותו לתת-משקל (40 ק"ג).
אני מציע לך לא להתמיד בטעות תוך המשך דיאטות על דעת עצמך, כי המצב רק יחמיר ועוד תתגעגעי למשקל הנוכחי. את זקוקה להכוונה מקצועית ותצטרכי למצוא זמן לפעילות גופנית סדירה, אחרת גם אם תרזי על ידי דיאטה נכונה אבל ללא פעילות גופנית, לא תוכלי לשמור. מילת המפתח הוא שינוי קבוע באורח החיים, כאשר פ"ג סדירה הוא גורם הכרחי, לא פחות חשוב מתזונה נכונה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- למה אני עולה במשקל בהנקה?חני30/01/2012
אני כרגע שלושה חודשים אחרי לידה.
ובחודשיים האחרונים עליתי 3 קילו.
אני אוכלת יחסית מאד מאוזן ומסודר וזה פשוט הזוי לי שאני עולה, מילא לא הייתי יורדת, אבל לעלות, זה פשוט לא הגיוני.
אני לוקחת כדורים למניעת הריון, 'סרזט' זה יכול להיות קשור?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה אני עולה במשקל בהנקה? - תגובה
ד``ר נסטור ליפובצקי31/01/2012חני שלום,
לא חושב שזה קשור לכדורים.
רצוי להתחיל פעילות גופנית ולהתייעץ עם דיאטנית לבדוק את התפריט שלך. במיוחד אם את מניקה התפריט צריך להיות מאוזן נכון.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תרופות ודיאטהרבקה30/01/2012
שלום
אני מאד נואשת מזה שאיני מצליחה לרזות
אני בת 53 לוקחת כדור ויאפקס אחד ביום לדיכאון וכנראה שהוא עושה לי חשק לאכול
האם יש סיכוי שאצליח אי פעם לרדת במשקל
ניסיתי כבר המון אפשרויות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תרופות ודיאטה - תגובה
אהרון רזון30/01/2012ויאפקס יכולה לגרום להגברת התאבון והשמנה, אך לא בהכרח. ישנם דווקא דיווחים על השפעה הפוכה, כלומר הרזיה, והעניין מצויין גם ברשימת תופעות הלוואי.
עם דיאטה מושכלת (כדאי להעזר באיש מקצוע) ופעילות גופנית סדירה, והכי חשוב, כוח רצון והתמדה תוכלי לרזות בקצב המתאים לנתונים שלך. אם יש רצון, יש דרך!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דיאטהדניאל28/01/2012
שלום
אני קטן אמונה בקיצורי דרך מפתים, אך בכל זאת אני שומע לאחרונה הרבה על אנשים שעושים דיאטת ASG.
הבנתי שמעבר לתכשיר שמסופק עם הדיאטה, התוכנית כרוכה בדיאטה של 500 קלוריות ליום.
וכן לא כרוכה בפעילות גופנית כלשהי.
האם זה אכן כמו שמבטיחים ירידה משמעותית במשקל בזמן קצר ולא על חשבון ירידה במסת שריר ?
והאם כמות קלורית כה נמוכה פוגעת בגוף ? אם כן במה ?
בעיני זה או תגלית המאה או רמאות המאה.
אשמח לשמוע חוות דעת מקצועית יותר.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טעיתי בשם. מדובר על HCG
יאיר28/01/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהHCG- האמת...
יוסי02/02/2012שלום יאיר.
אני המום מהסקפטיות של האנשים!!!
אני ואישתי עברנו את הדיאטה וחיינו השתנו.
אל תקשיב לכל מיני אנשים שמדברים מהצד אלא לאנשים שעברו את התהליך בעצמם- כמונו.
היה לנו קל ואין פה שום עבודה בעיניים.
אף אחד לא יכול לשרוד עם דיאטה של 500 קלוריות בלבד.
מישהו באמת מאמין שכך יורדים במשקל? ממש לא.
לא הרגשנו רעב לאורך כל התהליך רק מפני שהתוסף- HCG מפרק את השומן הרע בגוף והופך אותו לקלוריות זמינות כך שמבחינת הגוף יש לך את כל הקלוריות הדרושות ויותר ואין שום צורך באכילה של יותר מ-500 קלוריות ליום.
האם מישהו יכול לחלוק על העובדות החד משמעיות שמעידות על ירידה בריאה, אמיתית, לא של זבנג וגמרנו ועל איתחול אמיתי לשומן בגוף?
ממש מעצבן לראות את צרות העין והשליליות של אנשים שלא לומר בורות משוועת.
אל תיפול לפח הסקפטיות המפתה הזה.
אנחנו ממליצים בחום!!!
אגב- אני ירדתי 7 קילו ואישתי 10 קילו .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדיאטה - תגובה
ליטל סמואל-לוי29/01/2012הי יאיר,
בדיאטה של 500 קק"ל אני בטוחה שיש ירידה משמעותית במשקל גם ללא שום תוסף. יחד עם זאת, עוד לא שמעתי על ירידה במשקל עם תפריט כזה דל שלא פוגעת במסת שריר (בין יתר הדברים), ועל אחת כמה וכמה שהיא גם מבוצעת ללא פעילות גופנית. לצערי אני לא מכירה את התוסף שאתה מדבר עליו, אבל אני מאמינה שאם היה תכשיר שעושה את מה שאתה מתאר, הייתי מכירה אותו. אל תתפתה לדיאטה כזו מזיקה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה. אפשר לקרוא על זה רבות באינטרנ
דניאל29/01/2012ובאמת לפי הפרסומים זה נשמע מאוד מפתה
אבל יותר מדי טוב בשביל להיות אמיתי
אלא ששומעים פה ושם על אנשים שעשו וירדו הרבה.
ולכן אני מנסה להתעניין האם מישהו יודע ועקב לגבי זה לטווח ארוך האם יש נזקים בריאותיים והאם זה בכלל נכון שניתן לשמר את הירידה במשקל לאחר מכן בלי דיאטה משמעותית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדיאטה - תגובה
אהרון רזון29/01/2012לא התרסיס מרזה אלא תפריט של 500 קק"ל ליום. התרסיס מבוסס על הורמון "הומאופתי"
שתפקידו , לכאורה, למנוע הרגשת רעב ולגרום לשרפה מוגברת של מצבורי השומן (אשרי המאמין!).
הדיאטה הזאת היתה להיט לפני כמה עשורים וירדו ממנה עקב סיבוכים וכשלים. עכשיו חזרה לאופנה.
דיאטה של 500 קק"ל במשך 40 יום כמומלץ, עלולה לגרום נזק בלתי הפיך, ובכל מקרה רוב המשקל המושל (יכול להיות בהחלט משמעותי) הוא איבוד מסת שריר ונוזלים. אחרי סיומה חוזרים לנקודת ההתחלה או מעבר לה, עם יותר שומן, פחות שריר וקצב מטבולי ירוד.
במקור, hcg מיועד לטיפול בהריון ולא אושר על ידי מינהל המזון והתרופות האמריקני
(FDA) לשימוש למטרת הרזיה בגלל תופעות לוואי אפשריות כגון דכאון, מגרנות ואף בעיות ווסקולריות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהההגיון הבריא מסכים עם כל מילה שלך
דניאל29/01/2012אז כל שנותר לשאול אהרן
איך זה שכל כך הרבה אנשים מתפתים לדיאטה הזו ?
בכל מקום שאני הולך מדברים על זה ויש כמה קרובים שלי שהתחילו בזה.
איך אפשר למכור כזה שקר ועם יומרות כאלו של
פירוק רקמת שומן בלבד
אין בעיה של תיאבון מוגבר
אין בעיה של חזרה למשקל לאחר מכן וכו' וכו'.
וקראתי גם על ד"ר ראול רודריגז, לכאורה שם רפואי, מה ההסבר לתופעה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזכותו של כל אחד להתפרנס
אהרון רזון29/01/2012אבל השתדל שלא יהיה על חשבונך! אתה חושב שאילו היה פתרון כזה, יעיל, בריא ועמיד היו עוד שמנים בעולם? אני יודע שרבים פונים לכדור\אבקה\תרסיס כזה או אחר, וזה רק מתוך יאוש, בורות ובגלל פרסומת אגרסיבית ומתוחכמת של בעלי עניין. אף אחד עוד לא הצליח לרזות, לשמור לאורך ימים ולהשאר בריא ללא שינוי רדיקלי קבוע באורח החיים.
אני מאמין שהקרובים שלך השילו או ישילו אי אלו קילוגרמים, אפילו כמות משמעותית, אבל תראה אותם בעוד כמה חודשים, לכל היותר שנה. פראירים\מיואשים לא נעלמים, רק מתחלפים. חבל על אשליות, חבל על הבריאות, חבל על הכסף!
אחת השיטות המתוכחמות (?) היא שאלה "תמימה" של גולש בפורום דיאטה כלשהו על תכשיר הרזיה מסויים, והתגובה המעודדת או אפילו כמה תגובות חיוביות ומשכנעות הן של
אותו גולש או אחרים מאותו "צוות" של בעלי עניין.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמסכים עם כל מילה אהרן, אבל
דן30/01/2012שלום אהרן
ההגיון הבריא תומך בכל מילה שלך
האם אתה מכיר מקרוב אנשים שעשו את הדיאטה הזו ואיך הם נראו כמה חודשים מסיום הדיאטה ?
ואיך משווקי הדיאטה מבטיחים שהירידה במשקל היא מפירוק שומן בלבד ולא מפירוק שריר ?
אני מבין שאפשר להבטיח הכל, אבל האם מותר חוקית להבטיח דבר שאין לו קשר למציאות או שייתכן ויש משהו בתרסיס ההוא שגורם לכך שהירידה תהיה מרקמת שומן ?
האינדיקציה הפשוטה היא אולי להישקל לפני במשקל שמודד אחוזי שומן ושריר ולהישקל אחרי, לא שמעתי מישהו שעשה את זה, אבל אולי לך יש תשובה על זה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמסכים עם כל מילה אהרן, אבל - תגובה
אהרון רזון31/01/20121. אינני מכיר אף אחד שלא חזר לנקודת ההתחלה (בר"כ מעבר לה) אחרי דיאטה מבוססת על התכשיר בנדון, או פתרון :"קסם" אחר. כפי שאמרתי זה לוקח לכל היותר שנה, לרוב הרבה פחות.
2. כנראה שמשווקי הדיאטה יודעים שלחוק נגד שקר בפירסום "אין שיניים", כל עוד ההבטחות אינן מעוגנות בחוזה כתוב עם הלקוח, ואפילו אז ידאגו שיהיו בו מספיק הגנות נגד תביעה. אני מציין שבאף שיטת הרזיה אין הורדת שומן בלבד, אלא, כל עוד יורדים במשקל, מאבדים גם מסת שריר. היחס תלוי בהרבה גורמים כולל גנטיים, והמטרה של הרזיה בריאה היא למקסם את חלקו של השומן המושל ולמזער את איבוד השריר.
3. אני מציע לך לרדת מהנושא ולבחור בדרך הבריאה, קרי שינוי לתמיד של אורח החיים, רצוי בהדרכת איש מקצוע באופן פרטני או קבוצתי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קינמוןדפנה27/01/2012
הכנתי מעין מנת ביניים בקערה- גביע יופלה 1.5%+פרוסות בננה ולמעלה פיזרתי אבקת קינמון.. האם זה בריא?
יש קלוריות באבקת קינמון? נגיד כשבוזקים סוכר זה מן הסתם מיותר, ומשמין.. אבל לגבי קינמון באבקה איך זה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר וואי דפנה איזה נודניקית
מנסיון27/01/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תה ועצירותשלומי26/01/2012
בעקבות בעיית טחורים שהייתה לי נאמר לי שאסור שיהיה לי עצירות ,אני מודע לעובדה שתזונה עתירה סיבים מונעת עצירות וכמו כן שתיית מים מרובה .
רציתי לדעת האם תה גורם לעצירות ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תה ועצירות - תגובה
ד``ר נסטור ליפובצקי27/01/2012לא, אין קשר ביניהם.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קלוריות בתמר - השתגעתי כבר!!אלון26/01/2012
אני מנסה להבין כמה קלוריות יש בתמר.
אני מתכוון לתמר מדג'הול.
העניין הוא שבכל מקום יש חלוקה ל "תמר יבש", "תמר לח", עם או בלי גלעין (כאילו שאוכלים גם את הגלעין.
אז קודם כל תמר מדג'הול - לאיזה מהקבוצות הוא שייך? יבש או לח (התמר החום המפורסם עם גלעין בתוכו זה שקונים בסופר בחבילות)?
כמה קלוריות יש בו?
האם מישהו יודע אולי מה משקלו הממוצע של תמר בודד?
תודה וסליחה על החפירה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קלוריות בתמר - השתגעתי כבר!! - תגובה
אהרון רזון26/01/2012אם אתה קונה באריזה של היצרן, תמיד (החוק מחייב) מופיע הערך הקלורי (אנרגיה). אם לא מציינים אחרת, בד"כ הערך מתייחס לחלק הראוי לאכילה, כלומר ללא גלעין. הבעיה היא שלחלק מיצרני המזון יש נטיה לציין ערך קלורי נמוך מהמציאות, לכן, אם הדיוק חשוב לך (אני לא ממליץ על מדידות אובססיביות על חודה של קלוריה כי אין לזה חשיבות מעשית) רצוי להעזר בטבלאות של ערך תזונתי. (גם שם יש הבדלים אובייקטיביים בין טבלה לטבלה לגבי רוב המוצרים).
מג'הול הוא זן של תמר, יכול להיות לח או יבש וזה קל להבחין. בסופר, בחבילות מופיע הערך הקלורי על האריזה, כאמור.
יכול להיות הבדל משמעותי בגודל של תמרים מזנים שונים ואפילו מאותו זן, כך שהכי פשוט זה לקנות כמות מדודה, לספור את התמרים ולחשב את המשקל הממוצע על ידי חלוקת המשקל הכולל למספר הפירות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
אלון27/01/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דיאטה להורדת כולסטרולדנה26/01/2012
היי, אני בת 26 משקל 66 ק"ג, וגובה 1.63
כולסטרול כללי: 240
הייתי רוצה לקבל תפריט להורדת כולסטרול, והורדת משקל.
ועיצות ממה להימנע !! ומה מומלץ לאכול כדי להפחית את הכולסטרול הרע!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נא לפרט רמת: LDL, HDL, טריגליצרידים
אהרון רזון26/01/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מאפינסדפנה26/01/2012
שלום,
אכלתי היום 2 מיני מאפינס שחברה שלי הכינה.. היא אמרה לי שהכינה אותם ככה :
קוטג' 3 אחוז, יוגורט 3 אחוז, קמח מלא- הכינה בלילה.. והוסיפה לזה ירקות קלויים- קישואים, פטריות, תירס ופלפל שהזליפה עליהם מעט שמן זית ושמה בתנור..
האם זה בריא?? כמה קלוריות בערך באחד? כל מאפינס הוא ממש קטן... בערך קוטר של 2 ס"מ..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מאפינס - תגובה
ד``ר נסטור ליפובצקי27/01/2012דפנה שלום,
נשמע בסדר גמור. קשה להגיד כמה קלוריות כאשר לא ברור כמה מאפינס יצוא מהכמות שציינת אבל נראה שאם את אוכלת 2-3כאלה עם ירקות ניתן לחשב אותם כארוחת ביניים.
בהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דיאטה לניקוי רעליםרינת25/01/2012
שלום רב ,
בחודש האחרון אני סובלת המון משלשולים והקאות ,או להפך עצירות ממושכת .
הייתי אצל רופאת משפחה שנתה לי קל בטן , למשך 3 ימים הייתה לי עצירות .
לאחר שבוע חזרו שוב פעם שלשולים וכאבי בטן בלתי נסבלים .
קבעתי תור לדיאטנית , ולבדיקות דם .
האם תוכלו לייעץ לי עד אז ? איזה דיאטה אני יכולה להתחיל כדאי לנקות את הגוף?
יש לי שחורים מתחת לעיניים , ועייפות מרובה .
אני מרגישה כי זה נובע מאכילה לא נכונה , ומרעלים בגוף .
מה אתם ממליצים לאכול (עד הביקור לדיאטנית ) לשתות ?? ובאיזה תדירות ?
אודה לכם על התשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דיאטה לניקוי רעלים - תגובה
אפרת סויסה הרוש25/01/2012היי רינת
קודם כל חשוב מאוד שתעשי את הבירור הרפואי !!!
בנתיים תשתדלי לשתות הרבה מים ומרק צח כדיי להחזיר מלחים.
בנוסף תשתדלי לאכול אוכל פשוט לא מטוגן ,לא שמן מידי,לא להפריז בצריכה של סיבים תזונתניים כמו ירקות ופירות .
בהצלחה תרגישי טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תזונה אצל תינוקלינוי25/01/2012
היי, בני בן 3 חודשיים מתעורר מהשינת לילה 4.5-5 שעות בבכי שמראה רעב אך לא מוכן לאכול רגיל, ואוכל 40-50 CC מתוך 120 CC.
האם זה הגיוני ? או שעלי להמתין איתו וזאת על אף שאינו רגוע
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תזונה אצל תינוק - תגובה
אפרת סויסה הרוש25/01/2012אני מציעה לך לפנות לפורום של תזונת תינוקות וילדים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נטולאלעד25/01/2012
לחברתי נאמר בגלל שיש לה קריסטלים בשתן להפסיק לשתות קפה ולהמירו בנטול קפאין..
האם הקפה נטול קפאין יותר טוב מהקפה הרגיל?
מה ההבדלים ביניהם?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נטול - תגובה
ד``ר נסטור ליפובצקי25/01/2012תלוי ממה האבנים בנויים. קרוב לודאי מדובר באוקסלטים וקיימת רשימה שלמה של מאכלים שאסורים במצב זה. כדאי להתייעץ עם דיאטן/ית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)

.jpg)


