מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מיואשת!!!רעות04/03/2012
אני בת 29 אחרי 2 לידות 1.65 שוקלת 60ק"ג. כבר כמה חודשים שהפחתי משמעותית את כמות האוכל שאני אוכלת במשך היום, {אוכלת בצלוחית} מבשלת עם מעט מאוד שמן. בערב אוכלת סלט ירקות עם כל ירק שנימצא במקרר ושותה בערך 3-4 כוסות נס קפה. אני מאוד רוצה להשיל ממשקלי 5 ק"ג אך ממש לא מצליחה. מה עליי לעשות??? חשבתי אולי להתחיל לשתות תמצית זרעי אשכוליות כי שמעתי שזה יכול לגרום לחוסר תאבון ולירידה במשקל.... יש משהו בזה? אשמח לתשובה מהירה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מיואשת!!! - תגובה
אהרון רזון04/03/2012נראה שהתזונה שלך,יחסית לקצב המטבולי ולהוצאת האנרגיה לא מתאימה למטרת הרזיה, כלומר את לא מצליחה ליצור מאזן אנרגיה שלילי, מה עוד, שמשקלך תקין.. אם בכל זאת חשוב לך להוריד כמה קילו, מומלץ איבחון קצב חילוף החומרים במנוחה ובניית תפריט בהתאם + פעילות גופנית סדירה.
לזרעי אשכוליות, או כל גימיק אחר, אין קשר להרזיה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זקוקה לעזרה דחוףףף !!!נטלי04/03/2012
אחותי בת 17 והיא שוקלת 86 והיא מטר 160.
אפשר בבקשה תפריט של דיאטה בשבילה שלא כוללת הרבה ספורט?
היא רוצה לרדת במשקל אבל אין לה כוח לעשות ספורט
בבקשה זה דחוף אני מאוד דואגת לה . תודה!!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זקוקה לעזרה דחוףףף !!! - תגובה
אהרון רזון04/03/2012אם בגיל שלה אין לה כוח לפעילות גופנית (בהנחה שלא קיימת מגבלה רפואית חמורה),
זה מראה על העדר כוח רצון ומוטיבציה מספקת. גם לדיאטה נחוץ כוח רצון חזק ונכונות לוויתורים, וזה לכל החיים בגלל שהנטייה להשמנה נשארת.
מכול מקום, לא נהוג להציע תפריט פרטני בפורום, מאחר שדרושה התאמה אישית על ידי איש מקצוע, בייחוד בהתחשב בגיל ובנתונים של אחותך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם המשקל שלי תקיןסמוצי04/03/2012
שלום
אני בת 23 גובר 1.60 ושוקלת 68.5 ולא מצליחה לרדת אלא רק לשמור על משקל הנוכחי ולעיתים עולה בחצי קילו מבקשת עצה מה לעשות?
מבקשת עצה גם כך: אני עובדת במשמרות ולפעמים עובדת משש בבוקר עד תשעה בלילה ואין לי זמן לעשות פעילות גופנית ובמיוחד עם מזג אוויר כזה מה כדאי לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם המשקל שלי תקין - תגובה
אהרון רזון04/03/2012יש לך עודף משקל, כדאי לטפל בו לפני שיהיה יותר קשה. רצוי לגשת לייעוץ תזונתי על ידי דיאטנ\ית. עבודה במשמרות אינה סיבה טובה להמנעות מפעילות גופנית שהיא חלק הכרחי מאורח חיים בריא. את לא חייבת דווקא בימים שעובדת משש בבוקר עד תשע בלילה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
סמוצי05/03/2012תודה רבה :) אני כן מקווה להתחיל לעשות פעילות גופנית בימים הקרובים, כשהייתי צעירה יותר הלחטי לדיאטיקנית ועד היום אני עם התפריט שלנ אך עקב פעילות גופנית אני חושבת שאני לא מרזה אתה יכול להמליץ לי על תרגילים לעשות???
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה - תגובה
אהרון רזון05/03/2012הליכה נמרצת, רצוי עם קטעי ריצה בהתאם ליכולת, היא פעילות יעילה שתעזור לך לרזות
ותתרום לבריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רוצה לרדת קצתלנא03/03/2012
אני בת 24 גובה 1.60 משקל 60
רוצה לרדת 5 קילו, מה אני יכולה לעשות
אני שותה כוס נס בלי סוכר 2 פעמים ביום בבוקר ובערב, האם משפע על המשקל שלי
בבקשה תענו לי.......* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רוצה לרדת קצת - תגובה
אהרון רזון03/03/2012על מנת לרזות (לא בטוח שהכרחי עבורך), צריך לאכול פחות (ערך קלורי) ולבצע פעילות גופנית אירובית לפחות שעה כל יום. בנס ללא סוכר וחלב אין כמעט קלוריות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיה בספיגת אבץצחי01/03/2012
שלום,
אני נכה מלידה עקב מחלת ניוון שרירים, בן 31.
עקב המגבלה אני מתקשה לאכול ארוחות כמו אדם רגיל, על כן אני
צורך 4 פעמים ביום נוטרן 2 המעורב עם חלב סויה. לצד השתיה הזו,
אינני מוותר על התענוג שבאכילת מזון מוצק ואוכל שתי ארוחות צנועות
ביום, כמו חביתה עם פרוסת גבינה בצהריים, ובערב תפריט די מגוון בנפח
של עד 250 כלוריות, כמו נודלס, עוף, בורקסים וכו'.
לצד כל ארוחה אני צורך בין כף אחת לשתיים של טחינה גולמית.
בדיקות דם שערכתי לאחרונה הראו כי בגופי מחסור בברזל, בויטמין די ובאבץ.
מאז קיבלתי תוספות והמאגרים התמלאו יפה - למעט האבץ, אף שנטלתי
במשך חודשיים ZINC.
כדי להשלים את התמונה אספר כי אינני מרבה בצריכת מים ושותה יותר
מדי נס קפה - 5 ביום ( אני יודע, אני אדיוט ). וכן אני נוטל מדי יום
מינוציקלין לטיפול באקנה קל.
אאשמח לדעת מדוע האבץ אינו נספג כיאות והאם הדבר קשור
בכך שאני נוטל מינוציקלין ולא צורך מים.
לפני שלושה שבועות לקחתי עצמי בידיים ועליתי 3 קילו ושוקל היום 24 קילו ( זה לא מעט לבחור במחלתי ובגילי ), כך שלמען הגילוי הנאות אינני יודע מה מצב צריכת האבץ בגופי, אך אשמח להבהרה בכל זאת.
בהערכה,
צחי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיה בספיגת אבץ - תגובה
אהרון רזון03/03/2012הקפאין שבנס קפה מפריע לספיגת האבץ וגם טחינה גולמית מכילה מעכב ספיגה (חומצה פיטית), וכמו כן חלב הסויה. זה מה שחשוד בתפריט שלך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אימוני כוח והורדת אחוזי שומןרן01/03/2012
שלום,
אני בן 29 עם 16 אחוזי שומן , משקל 56 קילו גובה 1.68
אני מעוניין להוריד את אחוזי השומן שלי בגוף ולהעלות את מסת השריר בגוף.
אני עכשיו עושה דיאטה עם פחות קלוריות ושומן.
יש לי כמה שאלות:
1) האם אחרי האימון כוח לקחת גם את האבקת חלבונים וגם לאכול ארוחת ערב עם חלבונים ופחמימות ?או שמספיקה רק הארוחת ערב כדי שזה לא יגרום לי להשמין ?
2) בימים שאני עושה פעילות אירובית - צריך גם לאכול 3-2 שעות לפני האימון חלבונים ופחממו ?אני אוכל סנדוויץ עם קוטג ולחם קל .
3) בימים שאני עושה פעילות אירובית - לאחר האימון , אני צריך גם לקחת את האבקת חלבונים ?
תודה
רן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אימוני כוח והורדת אחוזי שומן - תגובה
אהרון רזון01/03/20121. העלאת מסת השריר אינה מתקיימת אם מאזן האנרגיה שלילי. אי אפשר לרזות ולהגדיל בו זמנית את מסת השריר. יתירה מכך, כאשר מרזים מאבדים גם שריר. המטרה היא למזער על ידי אימון התנגדות אפקטיבי את איבוד מסת השריר ולמקסם את הורדת השומן.
2. מי שאוכל נכון לא צריך אבקות ותוספים למיניהם למרות שמדריכי חדרי הכושר אוהבים מאוד להמליץ על נטילתם. נשאיר את זה למפתחי גוף מקצוענים שמוכנים לשלם כל מחיר, כולל בבריאות, למען ה"תהילה". דווקא, מיד עם תום האימון, חשובה צריכת מאכל פחמימתי עם אינדקס גליקמי גבוה, ולא חלבון. תוך שעה-שעה וחצי אכול ארוחה פחמימתית-חלבונית ביחס 3:1 לטובת הפחמימות (מורכבות).
3. אין הבדל בין שני סוגי הפעילות. הארוחה שלפני הפעילות צריכה להיות מבוססת לרוב על פחמימות, בעיקר אם מדובר על פעילות ממושכת\אינטנסיבית כמו תחרות\אימון ריצה למרחקים ארוכים. מה שאתה אוכל זה בסדר, אך הייתי מעדיף לחם מלא (לא קל).
כפי שציינתי, אין צורך באבקת חלבון שבמצבים מסויימים יכולה גם להזיק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בוקר טוב.שאלה לגבי ביתיאביב01/03/2012
בוקר טוב
ביתי בת ה-30 (רווקה,ללא הריונות).
בשנים האחרונות היא ירדה הרבה במשקל ובשנה האחרונה ירדה כ10 קילו והגיעה למשקל 40.היא בגובה 162.
בחודש האחרון,עקב התעוררות מאוחרת שלנו היא עלתה 3 קילו אחרי שדאגנו שיהיו סביבה כל המאכלים שהיא אוהבת.מדובר במיוחד בשוקולדים ולכן הצליחה לעלות כל כך מהר.
בשבוע האחרון שמתי לב שהיא כבר לא אוכלת את השוקולדים והעוגות.
הדבר הטוב הוא שהיא אוכלת ולא בצום אבל היא אוכלת אוכל מאוד מוגבל- היא מבשלת לעצמה מרקים שמורכבים מירקות ושום דבר מעבר לכך.היא אוכלת כ-3 צלחות ביום אבל מדובר בירקות בלבד ללא שום דבר מעבר.
לעיתים היא מנשנשת חטיפים שאנו חושפים סביבה,אבל באופן דיי פתאומי זה הפך לטעימה או שתיים.
היא מתלוננת הרבה לאחרונה מהעליה במשקל ולא מוכנה לאכול אוכל משמין.
פנינו לבתי חולים ואנשי מקצוע אך לא קיבלתי סיוע ונדרשה הסכמתה של ביתי.
אז אני ובעלי לא כל כך יודעים מה לעשות. למרות שלאחרונה היא נראת הרבה יותר טוב,אני קצת חוששת מהדיאטה החדשה שלה
האם עלי לדאוג או שארוחות מרקים שלה יכולים לעזור לה לעלות במשקל גם אם זה לא בידיעתה?האם היא עלולה לרדת שוב במשקל בגלל סדר האכילה החדש שלה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בוקר טוב.שאלה לגבי ביתי - תגובה
אפרת סויסה הרוש01/03/2012בוקר אור
נשמע שלבתך יש הפרעת אכילה שדורשת טיפול .
ארוחותצ המרקים האלה לא יעלו אותה במשקל ואף יכולים לגרום לה לרדת יותר.
את צריכה להבין שמצב כזה עלול להביא גם לבעיות רפואיות לעיתים גם בלתי הפיכות כמו נושא הפוריות שלה.
ישנן מסגרות שונות שיכולות לסייע לכם ,אל תוותרו ותדאגו שתקבל תא הטיפול הראוי.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפולים להחזרת וסת ודיאטהשירן29/02/2012
שלום רב,לאחר שהשלתי מגופי כ9 קילו בחצי שנה. המחזור שלי בתקופה הזאת לא היה יציב.. עד שכבר לפני חודשיים הוא הפסיק ולא קיבלתי במשך חודשיים מחזור..בתקופה האחרונה טיפה שמנתי ועליתי 4 קילו..העניין הזה מאוד הדאיג אותי והלחיץ כי עד שעבדתי כ"כ קשה להרזות זה שוב חזר..היום התחלתי טיפול תרופתי של כדורים להחזרת המחזור שלי וזה טיפול של 5 יום. רציתי לדעת האם אוכל להיות בתקופה הזאת בדיאטה [ ארוחות מסודרות וספורט ] בתהליך הכדורים וגם אחרי? זה לא יפגע לי במחזור? אני פוחדת שזה שוב יאחר או ידפוק משהו..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גיל, גובה , משקל?
אהרון רזון29/02/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמנסיון
דפנה29/02/2012חמודה אני הייתי במקום שלך גם.. ירדתי 7 קילו בערך במשהו כמו חצי שנה.. קילוגרמים שלא הייתי צריכה באמת. אני 1.67 וירדתי ל47 ק"ג!! כמובן שלא קיבלתי מחזור סדיר.. אםילו לא קרוב, בערך שנה! כל הרופאים אמרו לי שאני חייבת להשמין ואין מה לעשות היה לי מאוד קשה לקבל את זה.. הכדורים האלו של ה5 ימים לא באמת עזרו.. עד שקיבלתי גלולות מיוחדות לבניית רירית הרחם מחדש.. כן מה שאת שומעת.. חצי שנה של טיפול כזה הורמונלי ברמות חזקות מאוד.. סיימתי תודה לאל עם הכדורים האלו.. אני ממש מקווה שעכשיו הכל הסתדר ואקבל מחזור בדרך טבעית ולא מלאכותית.. וכמובן שהעליתי במשקל.. אני שוקלת 52 כבר.. ואין מה לעשות כמה שתרצי או לא.. צריך להעלות את המשקל בשביל הבריאות!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה לך קודם כל
שירן01/03/2012אני מבינה שגם את נפלת לבעיה הזאת.
כשירדתי את ה7-8 קילו. זה היה תוך משהו כמו בין 8-7 חודש.. המשקל הכי נמוך שהגעתי אליו היה 52..כרגע אני ביום השני של הטיפול עם הכדורים האלה ואני לא יודעת מתי אני המחזור אמור להופיע ואני מאוד מקווה שבקרוב.
אני יודעת שהבריאות זה בראש ובראשונה-במיוחד אחרי שלמדתי את הלקח בזמן האחרון שלא שווה לשחק בבריאות עם הורדה במשקל והפרעות אכילה..אבל אני באמת קיבלתי את זה קשה שכל התהליך שירדתי במשקל פתאום שוב עולה..אני חייבת לציין שבכוונה עליתי 4 קילו כדי לקבל שוב מחזור אבל זה לא עזר...נקווה שיהיה טוב :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבת 20 1.66 שוקלת 55
שירן01/03/2012עליתי 4-3 קילו בחודשיים האחרונים......כרגע אני על 55
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיפולים להחזרת וסת ודיאטה - תגובה
אהרון רזון01/03/2012אני נמנע מלהתייחס לרלוונטיות ויעילות הטיפול התרופתי.
אמנם, לפחות "לפי הספר", את עכשיו בטווח משקל תקין, אך נראה שהוא עדיין נמוך לפרופיל ההורמונלי שלך. לא לכל אחד מתאים להיות רזה כרצונו בלי הפרת איזונים במערכות מסויימות של הגוף. ייתכן מאוד שהעלאה נוספת של אחוז השומן וכמובן המשקל, יסדיר את המחזור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קקאו ושום..נועה29/02/2012
שלום,
יש לי שתי שאלות:
1) כמה קלוריות יש בכפית קקאו שטחוה?
2) קראתי ששום הוא בעל סגולות להורדות כולסטרול, האם גם יש לאכול אותו טרי על-מנת להנות מיתרון זה או שגם ניתן לאכול אותו מבושל?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קקאו ושום.. - תגובה
ד``ר נסטור ליפובצקי29/02/2012נועה שלום,
כפית קקאו לא ממותק = 12 קלוריות
שם מוריד כולסטרול בצורה לא משמעותית.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמצטרפת לשאלה - שומן בקקאו
שני04/03/2012שלום :))
האם ידוע לכם כמה שומן יש בכפית קקאו או ב 100 גרם קקאו שהוא 75%
או 80%?
האם מומלץ להוסיף אותו ללחם ? לחם מקמח מלא למשל כפית קקאו? יש יתרונות תזונתיים?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהועוד על שום
אהרון רזון29/02/2012מייחסים לשום יתרונות בריאותיים רבים ומגוונים ( קצת מגזימים, או שלא). כבר למעלה מ100 שנה, מאמינים שהשום מוריד לחץ דם. בכל מקרה, השום משפיע לטובה
רק אם אוכלים אותו חי וכמה שיותר טרי (יש לקלפו סמוך לאכילה). כמובן שגם הכמות חשובה,אכילת שן אחת או שתיים ביום לא מבטיחה חיי נצח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהועוד על שום - תגובה
ד``ר נסטור ליפובצקי01/03/2012התרכובות שמרכיבות את השום משתנות בצורה קיצונית במצבים השונים שלו ובמשך הזמן. כששן השום שלם, כשחותכים אותו, מבשלים אותו או הזמן עובר אחרי שהוא חתוך התרכובות שמרכיבות אותו שונות לכאלה שפעילות בצורה חיובית ולכאלה שלא. לכן קשה מאוד לדבר בביטחון על יתרונותיו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תזונה יומיתיהודה29/02/2012
שלום,
בן 32 משקל 80 גובה 1.75
התחלתי מאוד לשמור על תזונה עקב גנטיקה של כולסטורל ושומנים בדם במשפחה.
אשמח לשמוע את חוות דעתך על התזונה היומית שלי.
בבוקר פורסת לחם שיפון מרוחה עם גבינה לבנה 3% או קוטג 3%
בצהרים אני אוכל בעבודה רבע עוף או פילה מושט או פילה סלומון
שועית ירוקה ושתי כפות אורז לבן.צלחת חסה +מלפפון ירוק.
בערב אני אוכל קווקאר 2 כוסות חלב רתוחים עם כוס קווקאר
ו5 אגוזי מלך.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דיאטה
יבק29/02/2012כל הכבוד שאת מקפידה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה דעתכם על דיאטת תרסיס אצות ים שלרותי28/02/2012
ד'ר סימונס?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה דעתכם על דיאטת תרסיס אצות ים של - תגובה
אהרון רזון01/03/2012שם נוסף: דיאטת HCG. נכתב הרבה על דיאטה זו בפורום, דפדפי אחורה.
באופן תמציתי, למרות הפרסום הרב, אני מציין ששיטה זו לא מהווה פתרון לבעית ההשמנה, ואף לעיתים, אחרי הפסקתה חלה השמנה מעבר לנקודת ההתחלה, וזה בלי לדבר על נזק בריאותי אפשרי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה דעתכם על דיאטת תרסיס אצות ים של - תגובה
אהרון רזון01/03/2012שם נוסף: דיאטת HCG. נכתב הרבה עליה בפורום, נא לדפדף אחורה. באופן תמציתי, למרות הפרסום הרב, אני מציין שהיא לא פותרת את בעית ההשמנה, ואף יכולה להביא לעליה במשקל מעבר לנקודת ההתחלה, וזה בלי לדבר על נזק בריאותי אפשרי.
אל תחפשי פתרונות קסם. רק דיאטה מאוזנת בשילוב פעילות גופנית סדירה תרזה אותך
בדרך בריאה ויציבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם הדיאטה שלי נכונה?מור28/02/2012
שלום.
תחילה אציין שאני רוצה להשיל ממש מעט במשקל.
אני לא עושה ספורט והייתי רוצה לדעת אם הדיאטה שלי, ללא ספורט, תעזור לי להוריד במשקל:
בבוקר אני אוכלת בדר"כ חביתה ללא שמן ואיזה ירק בצד.
בצהריים מעט אורז/ קוסקוס (כ-4 כפות) והרבה הרבה ירקות מבושלים (גזר, בצל, שעועית צהובה, אפונה, ברוקולי וכרובית).
בערב אני מגוונת עם כל מיני ארוחות קלות (גבינות דלות קלוריות ופרכיות וכדומה).
לנישנוש אני אוכלת פופקורן ללא טיפת שמן, ועם מעט מלח.
הבעיה היא שאני מוצאת את עצמי אוכלת ממש הרבה פופקורן לאחר ששמעתי שזה בסדר כל עוד הוא לא הוכן בשמן.
האם התפריט שלי נכון?
האם אצליח לרדת כך במשקל?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם הדיאטה שלי נכונה? - תגובה
אפרת סויסה הרוש29/02/2012היי
חשוב שתצייני כמה את שוקלת וכמה את רוצה לרדת .
התפריט נשמע לי לא מגוון - כן חשוב שבארוחות העיקריות יהייה חלבון ,פחמימה וירקות .
למשל בבוקר יחד עם החביתה מומלץ להוסיף לחם .
אפשר לשלב גם 1-2 מנות פריבארוחות הביניים
אני ממליצה לך לפנות ליעוץ כדיי לקבל הנחיות יותר מדויקות כדיי שלא תגרמי נזק
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי. תודה
מור29/02/2012תודה רבה על המענה.
אני בגובה 160 ושוקלת 52. אני רוצה לרדת כ-3 קילו, לא יותר.
אני לא ממש אוהבת לחם, אבל אני אוכלת פרכיות ופתית שוודי. האם זה לא תחליף טוב?
אני מאוד בעייתית עם אוכל ובמיוחד עם אוכל בריא, אבל אני מנסה לאכול כמה שיותר ירקות, כי אם זה היה תלוי בי הייתי אוכלת אוכל לא מזין בכלל.
אני יודעת שעלי ללכת לדיאטנית, ואעשה זאת.
אך לפני שאעשה זאת הייתי רוצה לדעת את ששאלתי.
האם להמשיך כך עד שאעשה זאת דרך דיאטנית ובאופן מסודר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם הדיאטה שלי נכונה? - תגובה
אפרת סויסה הרוש29/02/2012את יכולה במקום לחך לאכול פרכיות או קרקרים כתחליף ללחם .
ואני ממליצה לך להוסיף חלבון לארוחת הצהריים כמו עוף בשר או דגים .
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זקוקה לעזרהטלי28/02/2012
היו תקופות שהורדתי במשקל אבל אף פעם לא את הכמות המספיקה עכשיו אני במקל שיא של 85 קילו על 1.60 גובה. אני מנסה לעבור את היום בלי שוקולד ולא מצליחה אני זקוקה למתוק החזק מדובר ב שוקו עם 3 וחצי כפיות וחפיסת שוקולד יחד עם זה. או גלידה ורוטב שוקולד קופסא שלמה.
זה הורס לי את החיים ואת הבריאות אני משקרת לכולם וקונה אוכל (ממתקי שוקולד) אני רוצה להתחיל לעבור את היום הראשון שאיתו מאוד קשה לי. אני לא מצליחה להיגמל אפילו ליום אחד. הייתי בקבוצת תמיכה אבל אין לי כסף בשביל זה עכשיו.
מה עושים. אני נואשת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זקוקה לעזרה - תגובה
אפרת סויסה הרוש29/02/2012היי טלי
אני באמת שומעת את המצוקה שלך .
אני חושבת שברגע שתתחילי לאכול מסודר ומאוזן כלומר אקרוחת בוקר צהריים וערב עם ארוחות ביניים הרצון למתוק יפחת.
אני ממליצה לך בנוסף לנסות בכל זאת עם התקציב שיש לך לנסות למצוא מסגרת כי לבד זה מאוד קשה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דיאטת דל שומןאילנה28/02/2012
שלום,
שמי אילנה ואני אמא טריה לתינוקת בת 4 חודשים אשר הובחנה כסובלת מחסר של CPT2. מכיוון שיש לה בעיה לפרק חומצות שומן ארוכות שרשרת היא לא ינקה חלב אם ולא ניזונה משום פורמולה רגילה כגון מטרנה וסימילק, אלא פורמולה מיוחדת בשם מונוגן שהיא עשירה בחומצות שומן בינוניות ועניה וחומצות שומן ארוכות.
עכשיו אנחנו מתחילים טעימות ואני יודעת שאין בעיה עם פירות וירקות למעט אבוקדו אבל אני רוצה לדעת איזה מאכלי חלב יהיה מותר לה, הכוונה עד כמה % שומן, איזה בשר והאם מותר ביצים?
בתודה מראש
אילנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העברת הודעה לפורום אחר
אהרון רזון28/02/2012לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_תזונת_תינוקות' id=link]תזונת תינוקות[/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חוסר באנזים לקטזלאה28/02/2012
אובחנתי כסובלת מרגישות יתר ללקטוז.כלומר חסר לי האנזים בקיבה,הלקטז.
קניתי כדורי לקטזין.שאלתי היא:כמה כדורי לקטז עלי ליטול לפני אכילת קוטג'?
גבינה מלוחה?עוגת גבינה?עשיתי נסיון וללא הצלחה.מחכה לתשובה ברורה בנושא.בתודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חוסר באנזים לקטז - תגובה
אהרון רזון28/02/2012זהו, שאין תשובה ברורה. הרגישות ללקטוז (חוסר לקטז) יכולה להיות בדרגות חומרה שונות: מרגישות קלה עד רגישות מוחלטת, כלומר העדר מוחלט של האנזים. מלבד זה, תלוי בכמות המאכל החלבי ובאחוז הלקטוז בו. כאן המקום לציין שישנם הבדלים משמעותיים מבחינת תכולת הלקטוז בין סוגים שונים של מוצרי חלב, ויש גם כאלה נטולי לקטוז.
לא קיימת נוסחה מדוייקת למינון התוסף, לכן אין ברירה אלא להמשיך בשיטת ניסוי וטעיה
עד שתגיעי להתאמה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

.jpg)


