מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלה לדיאטניתננה24/01/2012
לאחרונה התחלתי לאכול מעין פיתה מקמח חומוס כתחליף ללחם.
זה מאוד משביע. השאלה אם אני לא אוכלת כמות מוגזמת מידי של חומוס,
מדובר בכמות של כוס קמח חומוס ליום.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה לדיאטנית - תגובה
אפרת סויסה הרוש25/01/2012הייי ננה
אין כל בעיה עם כמות של כוס חומוס ליום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נשירת שיער כתוצאה מדיאטהעידן24/01/2012
שלום
ירדתי בשלושה חודשים האחרונים 8 קילו עם תפריט מאוזן של דיאטנית
אבל יש לי נשירת שיער לא שיגרתית ושמעתי שזה עלול להיות כתוצאה מתזונה לא מתאימה של דיאטה
האם זה המקרה ומה עליי לעשות או שאין קשר בין הדברים
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נשירת שיער כתוצאה מדיאטה - תגובה
ד``ר נסטור ליפובצקי25/01/2012שלם,
בדרך כלל נשירת שיער תהיה כתוצאה מדיאטה לא מאוזנת. אפשרות אחרת היא שללא ידיעתך ערכים מסויימים של ויטמינים, מינרלים וכו' היו נמוכים לפני הדיאטה וההגבלה הכללית באבות מזון הביאה לביטוי הסופי של החסר במקרה הזה הביטוי, נשירת שיער. עלייך לדווח לדיאטנית ושהיא תבדוק מחדש את התזונה, יתכן אפילו שהתזונה דלה מדי בחלבון, גם זה יכול במקרים מסויימים לבוא לידי ביטוי בנשירת שיער. רופא עור ימליץ בדרך כלל על תוספת קומפקס B ואבץ אבל טיפול זה יעבוד רק במקרה ויש חסר באחד מהם.
בהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סרוטוניןשני24/01/2012
שלום חברים
האם סוכר הוא החומר היחידי שמעלה את רמת הסרוטונין ותורם לשובע?
אם יש עוד "חומרים" אני אשמח ללמוד מהם
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפתרון איננו הסוכר.
אהרון רזון24/01/2012פחמימות מורכבות ומלאות (לא מלוטשות) כמו שיבולת שועל, לחם מלא, אורז מלא, קנואה ועוד, גורמות להעלאת רמת הסרוטונין. מומלץ לאכול מן המזונות הנ"ל כל 3 שעות במנות קטנות. יש למעט כמה שיותר בצריכת סוכרים פשוטים. מאכלים עתירי חומצה פולית מסייעים גם כן. כבד, שמרים, נבט חיטה מכילים כמות גדולה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהוכמה זמן לוקח לסרוטונין לעלות
שני25/01/2012האם 20 דקות אכילה זה הזמן שבו צריכה להיות תחושת שובע?
ואם נניח אכלתי ב 10דקות. האם אחרי 10 דקות נוספים אני אמורה להרגיש תחושת שובע?
נ.ב פטריות זה טוב גם?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהוכמה זמן לוקח לסרוטונין לעלות - תגובה
אהרון רזון25/01/2012זמן תחושת השובע אינדיבידואלי ואיננו תלוי רק ובעיקר בסרוטונין, אלא יותר בהורמון לפטין. הסרוטונין קשור יותר לרוגע ולמצב רוח . תלוי כמה ומה אוכלים. אם אוכלים הרבה התחושה היא מיידית וזה אומר שאכלנו יותר מדי. ממולץ לאכול
עד שנשאר קצת "טעם של עוד". אם אוכלים נכון ובכמות מתאימה, בד"כ לוקח כ-15-20 דקות מתום הארוחה עד שמרגישים שבעים.
לא ידוע לי לגבי פטריות, כנראה שאין להן השפעה מיוחדת על רמת הסרוטונין.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמדד הסוכר בגוף
שני25/01/2012המון תודה על תשובותיך המשכילות.
לגבי הסוכר מהו המדד /הטווח שצריך להיות בגוף?
האם זה אינדוודואלי לכל אחד?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמדד הסוכר בגוף - תגובה
אהרון רזון25/01/2012הדם מכיל באופן קבוע סוכר בצורה של גלוקוז. הטווח התקין הוא
70-100 מ"ג גלוקוז\ דציליטר דם.
בנוסף, בכל רגע נתון, ישנה בגוף כמות מסויימת של סוכר בצורה של גליקוגן שהוא
רב-סוכר ומשמש לשימור עתודות אנרגיה זמינה. רוב הגליקוגן נמצא בכבד ובשרירים, ובכמויות קטנות יותר גם באיברים נוספים כמו כליות. עודף הגליקוגן שלא משמש להפקת אנרגיה הופך לשומן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שינויי הרגלי תזונהאורלי23/01/2012
שלום לכולם!
הייתי רוצה לדעת כמה קלוריות יש ברביולי גבינה ברוטב שמנת פטריות שמגישים במסעדות?
תודה לעונה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר - כמה קלוריות?אורלי23/01/2012
כמה קלוריות יש בכוס חד פעמית :
פסטה ברוטב עגבניות
קוסקוס זה שקונים בסופר בשקית וממחמים במיקרו
פתיתים
אורז
תודה:):)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כמה קלוריות? - תגובה
אפרת סויסה הרוש24/01/2012בכל הפחמימות האלה יש כ- 140 קלוריות בכוס .
כלומר 2 מנות פחמימה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היצרן והמרכיבים במזוןשני23/01/2012
שלום חברים
האם ידוע לכם כיצד נדרש היצרן ממשרד הבריאות (?) לסמן את המרכיבים בזמון?
כלומר האם הוא שולח את המרכיבים למעבדה של משרד הבריאות?
האם הוא מחוייב בכלל לשלוח את המוצר למעבדה?
אני שואלת מכיון שלא אחת רואים פערים בתרכובות המזון לגבי מוצר זהה
וזה די תמוה....
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היצרן והמרכיבים במזון - תגובה
אהרון רזון23/01/2012מדידת הרכיבים במוצר ופרסומם היא על אחריות היצרן.
בפועל מחייב החוק את היצרן לפרט רק חמישה נתונים: קלוריות (אנרגיה), חלבון, פחמימות, שומן ונתרן. כל שאר הרכיבים הם לשיקולו של היצרן, שרשאי ליידע את הציבור בתכונות מיוחדות שיש במוצר שלו, כמו הרבה סידן, סיבים או ויטמינים, ומנגד, להמעיט או להסתיר את הרכיבים האחרים.
ברב המקרים אין פירוט של המוצרים המזיקים וכך פותרים היצרנים את הבעיה: הם כותבים באופן כללי חמרי טעם וריח, ולנו לא נותר אלא לנחש מהי ההפתעה העגומה שהמוצר מכין לנו.
כמו כן, מוצרי מזון רבים מיובאים אלינו ממדינות אחרות. החוק מחייב את היבואן לתרגם בצורה מדויקת את תווית המזון לעברית, אך במקרים רבים התרגום אינו תואם את המקור ועלול לספק לצרכן מידע מוטעה על כמויות הקלוריות, הפחמימות, החלבון והשומן. חלק מהשיבושים יכולים לנבוע מהקושי של היבואן להמיר את יחידת המדידה הנהוגה בארץ הייצור ליחידת המדידה הנהוגה בארץ: למשל, תרגום של המונח 'מנת הגשה' המקובלת במקום ההוא, לעומת חישוב על פי '100 גרם מוצר' הנהוג בישראל. גם אם המוצר מופץ בארץ באריזתו המקורית, לרוב מדביק היבואן את תווית המזון העברית על גבי התווית המקורית - כך שהצרכן מתקשה לקלף .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה בנוגע לדגני בוקרלירון23/01/2012
בוקר טוב!
רציתי לדעת אילו דגני בוקר הכי מומלצים?
לפי מה ששמתי לב ברוב דגני הבוקר יש כמויות גבוהות של סוכר, חוץ מקורנפלקס רגיל וברנפלקס.
מה עדיף מביניהם?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה בנוגע לדגני בוקר - תגובה
אהרון רזון23/01/2012כל דגני הבוקר הם מוצרים מתועשים המכילים סוכר וכימיקלים. מעבר לנזק בריאותי אפשרי באכילתם כשגרה יום-יומית, הם גם לא עושים טוב לגזרה (בלשון המעטה).
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אחרי לידה..עמית22/01/2012
שלום.
אני שלושה חודשים אחרי לידה והתחלתי דיאטה לפני 3 שבועות ללא הצלחה עד כה... הבנתי שכל עוד אני שואבת חלקי/מניקה לא אצליח לרדת במשקל.. זאת הסיבה ? זה ממש מתסכל..
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אחרי לידה.. - תגובה
אהרון רזון23/01/2012בטח שאפשר, בקצב מתון, עם דיאטה מותאמת אישית, בנויה באופן מקצועי , בלווי פעילות גופנית סדירה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שינוי סדרי אכילהענבל22/01/2012
ערב טוב!
עד כה, במשך השבוע הייתי אוכלת בעיקר סלטים, גבינות ופירות ובסופ"ש הייתי אוכלת כל מה שהיה בא לי. במשך 4 חודשים אני כבר בדיוק אותו המשקל ואני מרוצה מזה אך מתחיל להיות לי קשה הסידור הזה ורוצה להתחיל לאכול יותר במהלך השבוע ופחות בסופ"ש. האם זה יתאזן? כלומר, האם כאשר אני אחלק את מרבית הקלוריות במהלך השבוע, כלומר למשל: אוכל 3 פרוסות לחם קל, 2 כפות טחינה, ביצה וסלט גדול במקום רק מרק כל יום במהלך השבוע אך בסופ"ש אוריד את המתוקים ביותר מחצי. האם זה יתאזן או שאני אשמין? האם ההשמנה היא מתזונה שבועית או יומית?
!
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שינוי סדרי אכילה - תגובה
אהרון רזון22/01/2012הרכב התפריט מבחינה תזונתית צריך להיות פחות או יותר קבוע בכל ימות השבוע, אך מומלץ גיוון הן תוך יומי, הן ברמה שבועית. לא חייבים וגם לא רצוי ולאכול כל יום אותו דבר, בתנאי שהתפריט מאוזן, כלומר מכיל את כל אבות המזון החיוניים (חלבון, פחמימות, שומן בריא, וויטמינים, מינרלים ואלפי התרכובות בחלקם לא מוכרות הנמצאות במזונות שונים).
גם הבדלים גדולים תוך שבועיים בערך הקלורי של התפריט אינו מומלץ ואף מפריעים להרזיה. להוריד כמה שיותר את המתוקים תמיד טוב, אפילו בלי קשר להרזיה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהאחד שרץ22/01/2012
אני אוכל תפריט של כ- 1900 קלוריות ליום המורכב מ- 20% חלבון, 30% שומן ו-50% פחמימות. ה-BMR שלי הוא 1560 כך שללא ספורט, אני לא אמור לא לעלות ולא לרדת במשקל.
כעת אני רץ למרחקים ארוכים. שלוש ארבע פעמים בשבוע. הריצות הם של 10 קילומטר ויותר. בסופי שבוע אני רץ ארוכות של 20-30 קילומטר שזה יכול להגיע גם ל-2000 קלוריות בריצה אחת.
השאלה שלי היא לגבי התוספת מזון בתפריט כדי להישאר באיזון. האם התוספת אמורה להיות של פחמימות בלבד כך שהחלק היחסי של פחמימות בתפריט יגדל? למשל ביום שאני רץ 10 קילומטר שזה תוספת של כ-690 קלוריות אני צריך לאכול מעבר לתפריט הרגיל גם 690 קלוריות פחמימות? או שאני צריך לחלק את ה-690 קלוריות לפי יחס של 20% חלבון, 30% שומן ו-50% פחמימות?
במידה והתוספת היא פחמימות בלבד, איך בדיוק אפשר לאכול פחמימות בלבד כאשר במזון פחמימתי, כמו כוסמת, קינואה, דגן אחר יש גם חלבון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר - Garcinia 300 mg 11111oi22/01/2012
או hoodia מקורי?
יש לכם הצעה איפה להשיג את זה?
במיליגרמים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העברת הודעה לפורום אחר
אהרון רזון22/01/2012לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_נטורופתיה' id=link]נטורופתיה[/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם בזמן מחזור מעלים במשקל?אוריה21/01/2012
ואם כן כמה בערך?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם בזמן מחזור מעלים במשקל? - תגובה
ד``ר נסטור ליפובצקי22/01/2012בערך 1 קג', יכול אפילו להגיע ל-2 קג'.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם אתם יכולים לתת לי תפריט ?*_*20/01/2012
אני בת 13 וחצי , גובהי 1.61 ומשקלי 50 . אני רוצה להוריד 1-3 קילו .
אני עושה ספורט ( שוחה שלוש פעמים בשבוע + שעה הליכה והתעמלות )
אני לא אוהבת חטיפים , שתייה מתוקה ושוקולדים .
האם אוכל לקבל תפריט לדיאטה ? אשמח אם כן .
אני ממש אוהבת פרכיות ומנסה לא לגעת בלחם .
תודה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם אתם יכולים לתת לי תפריט ? - תגובה
אהרון רזון22/01/2012משקלך תקין בהחלט ולא מומלץ לנסות לרזות, אחרת עלולות להגרם בעיות בריאותיות בייחוד שאת בגיל ההתבגרות. מלבד זה, הרזיה ללא צורך מובילה ברוב המקרים להשמנה עתידית
אני מתרשם שאת מנהלת אורח חיים בריא, הן תזונתית, הן מבחינת הפעילות הגופנית.
המשיכי בדרכך, העשירי את התפריט שלך בשפע ירקות ופירות, מוצרי חלב רזים, דגים טריים איכותיים, בשר רזה טרי, ביצה (כמעט) כלׁ יום, קטניות. המנעות ממתוקים, דברי מאפה, מאכלים מתועשים ומשקאות מתוקים חשובה מאוד לבריאות ולגזרה. אגב, לא רק שמותר לגעת בלחם, אפילו מומלץ לאכול במתינות, אבל רק מקמח מלא. כמו כן, דגנים מלאים טבעיים אחרים. נסי לחלק את התזונה היומית שלך ל5-6 ארוחות, מתוכן 3 עיקריות ואל תדלגי בשום אופן על ארוחת הבוקר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלוםלהלהלה20/01/2012
שלום, אני בת 17 וחצי, הגובה שלי הוא 159 ואני שוקלת 55.
לפני כחצי שנה הורדתי כ-10 קילו מימשקלי במשךך שישה חודשים.. ואז העלתי קצת...
המיבנה גוף שלי הוא כזה שהשומן נאגר רק בבטן..
אני עושה כול יום הליכה במשך שעה, מכשיר אופניים וקצת מישקולות. כול יום! ואני נהנת מיזה.
אבל קשה לי לישמור על התזונה... אני לא רוצה להרעיב את עצמי ואני רוצה לאכול בריא ונכון... אם אני אמשיך לעשות ככה היתעמלות כול יום, כמה קלוריות ביום עליי לאכול בישביל להוריד חצי קילו- קילו בשבוע?
ועוד משהו... אם נגיד אני אוכלת 1500 קלוריות ביום, יש ליכלול בזה את הירקות? או שירקות אפשר לאכול ללא הגבלה? ז"א זה 1500 בלי הירקות?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום - תגובה
ד``ר נסטור ליפובצקי22/01/2012הי,
קודם כל, כל הכבוד על ההורדה במשקל ולגבי הירקות, כן, ניתן לאכול ללא הגבלה. אבל במקרה שלך הייתי מעדיף שתפני לביקור אצל דיאטנית שתבנה לך את סוג התזונה שמתאימה בצורה מדוייקת יותר ממה שניתן לעשות בפורום.
בהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חשיבות זמני האכילהאמה20/01/2012
הייתי רוצה לדעת, עד כמה זמני האכילה חשובים כשזה מגיע להרזייה ולמניעת בולמוסים?
אני אוכלת ארוחת בוקר בשעה 6 וחצי ועד השעה 5 בערב שותה רק שתי כוסות נס, בשעה 5 בערב אני אוכלת סלט ענק שבסופו אני מרגישה מפוצצת אך עדיין רעבה ואז לאחר שעה אוכלת פרי או שניים.
האם עדיף לאכול בשעה 6 וחצי ארוחת בוקר, ב9 ביניים, ב1 צהריים ואז ב5 משהו קטן?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חשיבות זמני האכילה - תגובה
ד``ר נסטור ליפובצקי22/01/2012ריקי שלום,
מחקרים מראים למשל שגודל ארוחת הבוקר משפיע על האכילה בערב ביחס הפוך, זאת אומרת מי שאוכל ארוחה קטנה מידי יצרך יותר בשעות הערב והלילה. מרווחים גדולים בין ארוחות יגרמו ליותר התנפלות על אוכל. בנוסף ארוחות קטנות לאורך היום מגבירות את ההוצאה הקלורית של הגוף ובכך תורמות לתהליך ההרזיה.
בהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)

.jpg)


.jpg)