מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
תודה רבה
אופיר22/02/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ירידה במשקל ותוספי מזוןמירב15/02/2012
אני בתהליך של ירידה במשקל. כבר ירדתי 12 קילו, ויש לי עוד לרדת קצת. העניין הוא שנתקעתי במשקל, ואני לא יודעת מה לעשות בקשר כמה דברים...
התפריט הוא אותו תפריט, ושומרת על התעמלות, ואני יכולה להגיד בוודאות שאין לי התקפי בולמוס. אבל העניין הוא שאני רוב הזמן עייפה, קשה לי לקום בבוקר, ויש לי המון נשירת שיער. זה קשור למזון? יש מצב שאני צריכה לקחת תוספי מזון? אם אני יכולה להתייעץ בעניין הזה?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ירידה במשקל ותוספי מזון - תגובה
אפרת סויסה הרוש15/02/2012היי מיטל
חשוב שקודם כל לפניי לקיחת תוספי מזון תגשי לעשות בדיקות דם מקיפות .
ואחר מכן לקבל יעוץ והכוונה גם לגבי תזונה מתאימה ובמידת הצורך לגבי תוספים
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהירידה במשקל ותוספי מזון - תגובה
אהרון רזון15/02/2012את לא מוסרת גיל, גובה, משקל, לכן אינני יודע אם את כבר במשקל המתאים לגוף שלך. אם כן, זאת יכולה להיות הסיבה להפסקת ההרזיה. סיבה אחרת יכולה להיות ירידה בקצב מהיר מדי (גם את הנתון הזה אינך מוסרת).
הנשירה והעייפות, קרוב לוודאי שקשורות לדיאטה, אם התסמינים חדשים. בכל מקרה צריך לעשות בדיקת דם מקיפה הכוללת בין היתר תפקוד בלוטת התריס, ברזל, אבץ, נחושת, מגנזיום, B12, B6, D, חומצה פולית. במקרה של חסרים יש להתאים את התזונה איכותית וכמותית, ורק במצב קיצוני להעזר בתוספי המזון הרלוונטיים. חשוב לדעת שתוספים אינם תחליף לתזונה נכונה ומותאמת אישית.
פעילות גופנית מתונה לצד שיפור בתזונה, אמורה להשפיע לטובה על העייפות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהואיך עושים את זה?
מירב20/02/2012עושים את זה באמצעות קופת חולים? רופא משפחה? מי יכול לבדוק את הבדיקות...?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהואיך עושים את זה? - תגובה
אהרון רזון20/02/2012תקבלי הפניה מרופא המשפחה והוא גם יפענח את התוצאות. במידת הצורך הוא יפנה אותך לדיאטנית ו\או ימליץ על תזונה מתאימה, ובמקרה של חסר\ים ניכר\ים, על תוספים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
אופיר22/02/2012(בטעות יצא שהגבתי לעצמי... )
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה שאפשר לעשות...
רוני21/02/2012רופא משפחה באמת נותן הפניה לבדיקות דם ואפשר אח"כ לחזור אליו לפענוח התוצאות, בבדיקות לרוב רואים אם יש חוסרים ואז אפשר להתייעץ עם נטורופת שכבר ימליץ על תזונה נכונה ותוספי תזונה אם צריך, אני התיעצתי עם נטורופתית של סולגאר בצ'ט דרך האתר שלהם וטוב שכך כי הברזל אצלי היה מאוד נמוך והיא המליצה על תזונה ובינתיים לתקופה קצרה לקחת גם ברזל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה.
אופיר22/02/2012אבדוק את זה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיך?
לולי16/02/2012איך הורדת 12 קילו ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשינוי אורח חיים
מירב20/02/2012פשוט החלטתי שאני משנה כיוון בחיים שלי, וזה כולל האוכל! מדי פעם אני עושה התעמלות, אבל פשוט התחלתי לצמצם מאכלים, ויש מאכלים שאני כבר לא אוכלת בכלל.
(והכוונה לג'אנק פוד)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ירידה דרסטיתשירי14/02/2012
שלום,
בן זוגי בן 44,אדם בריא לחלוטין.
הוריד בשמונה חודשים 60 בעקבות קיצור קיבה.
לאחרונה הבחנתי ברעד קל בידיים ובפנים.
עשה את כל הבדיקות המקיפות כולל שלילה של בעייה נוירולית והכל תקין לחלוטין.
רצינו לשאול,האם יש קשר לירידה במשקל ולרעד שהופיע,עקב דלדול מסת השריר או משהו כזה?
אמא מכם,נשמח להכוונה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ירידה דרסטית - תגובה
אהרון רזון14/02/2012אני לא יודע מה היה המשקל ההתחלתי והעודף, אך הירידה מהירה מהמקובל (12 חודשים לכל הפחות). התופעה ידועה (אך לא חייבת להתרחש) במקרים של ירידה תלולה מדי אפילו ללא ניתוח. אם כל הבדיקות המתחייבות תקינות, יש לצפות לשיפור הדרגתי עם תום פרק ההרזיה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך..
שירי14/02/2012משקל התחלתי 140 וכיום 81 קילו.
רצינו לשאול האם יש טיפול לבעייה זאת ואיך מתמודדים עימה?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך.. - תגובה
אהרון רזון14/02/2012לרוב, בהעדר בעיה נוירולוגית או של בלוטת התריס, התופעה נגרמת על ידי איבוד מואץ
של מסת שריר וחסרים מסויימים שלא תמיד מאובחנים נכון בבדיקות הדם. (פני לפורום
ויטמינים ותוספי מזון)
פעילות גופנית מתאימה וטיפול פיזיותרפי על ידי בעל נסיון הכולל הפעלה אקטיבית ופסיבית של השרירים וכמו כן עיסוי, עשויים לעזור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה אהרון
שירי15/02/2012אתה איש יקר מאד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהsarit14/02/2012
כמה גרם יש בכוס שיבולת שועל מבושלת? ו כמה קלוריות יחד עם חצי כפית סוכר?
(מבושל במים ללא חלב)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
אפרת סויסה הרוש15/02/2012בשלוש כפות שיבולת שועל יש כ- 70 קלוריות כלומר מנת פחמימה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי בטן ובעיות עיכול- זקוקה לעזרהמטיילת13/02/2012
שלום!
אני בת 21, שוקלת 77 ק"ג וגובה 1.72.
כל חיי הייתי ילדה שרוך- הרזה והגבוהה בכיתה.
עד שסיימתי ביה"ס- ואז כמו רבות מבנות ישראל, הלכתי לצבא והתחלתי לעלות קלוגרמים, אני מאמינה שזה לא בגלל המזון עצמו כי בשרות שלי הייתי מורה חיילת, ודאגתי בעצמי לארוחות והקפדתי על מזון בריא.
במהלך השירות, הייתה לי תקופה ממש קשה שהשפיעה עלי נפשית. וברמה הבריאותית- התחילו לי גזים, ונפיחות מתמדת בבטן, וכאבים ולחצים, ועצירות מתמדת. כמובן גם עליתי במשקל.
התחלתי להקפיד הרבה יותר על בריאות (למרות שגם עד אז הקפדתי , אני באה ממשפחה שאוכלים רק מאכלים בריאים: הרבה סלטים, רק לחם מלא\ כוסמין,, אין טיגון. וכ"ו..)
התחלתי לספור קלוריות (עד אז בכלל לא דעתי מה זה וכמה מותר לאדם להכניס לפה- לא הייתה ל שום שום מודעת לזה .. ממש הייתי בורה בכל הנושא) לקרוא על תזונה בריאה ולנסות לרדת במשקל , אבל כלום לא עזר.
הלכתי לדיאטניות ואכלתי לפי התפריטים שלהן, הלכתי לרפואה אלטרנטיבית, והם אמרו לי שזה לחץ ושאני מחזיקה דברים בבטן, והביאו לי אימונים לעשות ,טיפות ותרגילים, עשיתי הכל!! אני כבר שנתיים בהתעסקות הזאת, וחוץ מלהמשיך לעלות במשקל כלום כלום לא עוזר!
התפריט שלי מורכב מהרבה ירקות, 2 פירות ביום, חלבונים, דגים, או קצת מוצרי חלב (ביו, עזים)
אין לחם חוץ מבספשים- וגם אז רק מחיטה מלאה ובמתינות, ואם אוכלים פחמימה אז זה אורז או משהו כזה.
אני כבר ממש מיואשת כי אני לא רואה שום אור בקצה המערה, עשיתי ספורט , קראתי הקפדתי ואין תוצאות!
עכשיו נסעתי למזרח- גם לנוח נפשית ובתקווה שאמצע פה מרגוע וזה יעזור לי לשחרר את בעית העצירות הזאת (היא פשוט ממש מפריעה לי בתפקוד היומיומי- אני קבוע עם עצירות וכאבי בטן..)
אמרו לי שיכול להיות שזה נובע מוצרי חלב- אבל עכשיו אני במזרח ואני שומרת כשרות- אז אני נמצאת במקום שהתפריט הוא בעיקר ירקות וקצת פירות ודגים.
חוץ מקפה בלי סוכר על הבוקר אין כלום- אבל המצב עכשיו ניהיה אפילו עוד יותר גרוע, ואני כבר לא יכולה עם העצירות הזאת- האם ידוע לכם מה אני יכולה לעשות??? איזשהו מאכל משלשל או מרגיע או תרופה? אני נמצאת בעיר גדולה, אז גם שם של תרופה יעזור לי.
אני ממש נואשת!אשמח לכל פיסת מידע או המלצה
המון המון תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום למטיילת
Gramse15/02/2012אינך מציינת אילו תוספי תזונה / תרופות ניסית בעבר על מנת להתגבר על הבעיה, אם בכלל.
ההמלצה היא לנסות ולנטול תוסף תזונה פרוביוטיקה - מגה פרוביוטיקה של חברת גרמזה מכילה 10 זנים פרוביוטיים בעלי פוטנציאל מיוחד, הפעילים לאורך כל מערכת העיכול. למגה פרוביוטיקה מינון כפול מן המקובל - 7.5 מיליארד חיידקים חיים לכמוסה. בנוסף, מגה פרוביוטיקה מכילה חיידק מוביל וייחודי DDS-1 וגם תוספת של F.O.S, המהווה את מצע הגידול של החיידקים הפרוביוטיים וחשובה לשגשוגם המהיר ויעילותם המוגברת.
מגה פרוביוטיקה יעילה במצבים רבים כגון תמיכה במערכת החיסון, במערכת העיכול, מחלות עיכול כרוניות (קרוהן, קוליטיס, מעי רגיז) ואקוטיות (שלשול, עצירות), עוזרת במניעת תופעות לוואי בזמן נטילת אנטיביוטיקה, מעניקה טיפול ומניעה לסובלים מקנדידה, מפחיתה נטייה לאלרגיות למזון ועוזרת במניעה ובטיפול בדלקות בדרכי השתן.
הוראות השימוש - כמוסה אחת, 1-2 פעמים ביום לפני הארוחה.
רפואה שלמה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איזה אוכל בריא לא שמן ומשביע?איתמר13/02/2012
שלום,
אני בן 27 אני מתאמן במכון כושר, רציתי בבקשה לדעת
איך אני מוריד שומן ומעלה את מסת השריר בצורה הכי יעילה?
אני עורך אימון אירובי ואחרי כן מעט מכשירים אך אני חוזר הביתה אחוז רעב ואני אוכל
בכמויות ובמיוחד לחם/פיתה שמשביע אותי..
אז איך אני חוזר מאימון בלי לזלול? ואיזה אוכל בריא,אינו משמין ומשביע.
תודה רבה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איזה אוכל בריא לא שמן ומשביע? - תגובה
ד``ר נסטור ליפובצקי13/02/2012איתמר שלום,
אי אפשר במסגרת הפורום לענות לך כי מדובר ממש בטיפול שמצריך להכיר אותך, את הנתונים שלך ואת הרגלי האימון. מציע לך ללכת ליעוץ תזונתי שבו יבדקו את הנתונים הגופנים והפיזיולוגים שלך ועל פיהם יבנו לך תוכנית מתאימה.
בהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהביקשתי עצה מושכלת ולא הפניה..
איתמר14/02/2012אני לא עוסק בספורט תחרותי, אלא מתאמן על מנת לשמר אורח חיים בריא זה לא ספורט מאומץ.
רק רציתי לשאול מה לאכול אחרי אימון, אוכל מזין ולא משמין. אם תוכל להתייחס שוב למה ששאלתי למעלה.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה אתר מסביר מייעץ בלי הפניות
איתמר20/02/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה!ליאור13/02/2012
שלום אני בת 18 ולפני שבועיים התחלתי דיאטה, ירדתי רק קילו וחצי במהלך השבועיים האלה ורציתי לדעת האם זה נורמלי במהלך שבועייםלהוריד קילו וחצי בלבד ובנוסף לשאול כמה קלוריות עליי לאכול ביום אם המשקל שלי הוא 74 והגובה 1.61 . תודה! :)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה! - תגובה
אהרון רזון13/02/2012הקצב לא רע. לא מומלץ יותר מקילו אחד לשבוע, העיקר ההתמדה.
אני לא בעד ספירת קלוריות, אבל אם בחרת בדרך הזאת, לצורך תוצאות מוחשיות אכלי תפריט יומי בעל 1200-1400 קק"ל בנוסף לשעה פעילות אירובית כל יום. הכי קל ופשוט היא הליכה מהירה, רצוי עם קטעי ריצה בהתאם לכושר שיילך וישתפר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טונה במיםיהודה13/02/2012
שלום בן 32 משקל 78 גובה 1.75
אני שומר מאוד על תזונה ופעילות ספורטיבית.
האם קופסת טונה במים זה בריא לארוחת ערב?ולמה זה בריא?
תודה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טונה במים - תגובה
אהרון רזון13/02/2012כן, אבל לא יותר מ2-3 פעמים בשבוע.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איזה לחם הכי מומלץ לדיאטה?שירן12/02/2012
חיטה מלאה-דגנים-קל..
מה הלחם שהכי מומלץ בכל דיאטה? מבחינת קלוריות ופחמימות......* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איזה לחם הכי מומלץ לדיאטה? - תגובה
אהרון רזון13/02/2012בכל מקרה, לא רק למטרת הרזיה מומלץ לחם מקמח מלא, אלא אם קיימת מגבלה רפואית. לא חייבים להיות צמודים לסוג אחד, רצוי לגוון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כמות קלוריות יומיתניסן12/02/2012
שלום רב BEOK
רציתי לדעת בתור בחור שרוצה לשמור על משקלו {משקל 56} כמה קלוריות עליי לאכול ביום
נתונים:
גיל :22
גובה :1.6 מטר
רמת פעילות גופנית : נמוכה מאוד עקב היותי סטודנט רוב היום מועבר בישיבה ומעבר בין כיתות ותו לא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר - ירידה במשקלנועה12/02/2012
שלום
התחלתי לבצע פעילות גופנית על מנת להוריד משקל עודף (15 קילו), רציתי לדעת איזו פעילות מומלצת בנוסף להליכות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פעילות גופנית
מישהו13/02/2012כדי לרדת יותר בשומן ופחות בשריר את צריכה לעשות אימוני כוח. אימוני כוח אפשר לעשות בחדר כושר, אבל גם בתרגילים פשוטים בבית.
הליכות, זה חלק מאירובי. הם יותר לשיפור יכולת לב ריאה ולשריפת קלוריות. עדיף לך בשלב מסוים להגיע לא רק להליכה אלא גם לריצה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהירידה במשקל - תגובה
אהרון רזון13/02/2012שחיה, ריצה, רכיבה על אופניים, ריקוד אירובי, מכשירים אירוביים בחדר הכושר או בבית, ספינינג, שיעורי מדרגה ועוד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובות
נועה16/02/2012חברה של אחותי המליצה לי על ל- קרניטין של סולגאר שגם יכול לעזור להרזייה במקביל, האם את מכירה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובות - תגובה
אהרון רזון16/02/2012לא כדאי להתעסק בתוספים כלשהם. לא עוזרים להרזיה, ואם כן, ההרזיה היא זמנית על חשבון ההשמנה העתידית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהsarit12/02/2012
אני צריכה להוריד מוצרי חלב בגלל בעיות כדוגמא נזלת ליחה אני שותה משקה אורז תוכלו לתת לי תחליפיים במיוחד לארוחת בוקר וערב במקום יוגורט או גבינה ואסור לי מוצרי סויה. בת 55 (גיל מעבר) בריאה בדרך כלל .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
ד``ר נסטור ליפובצקי13/02/2012לחם עם טחינה או אבוקדו וירקות לבוקר
בערב, לחם מלא עם טונה, ביצה, טחינה, חומוס, אבוקדו עם סלט ירקות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זרעי פשתןריבה12/02/2012
שלום רב,
ברצוני לדעת מהי הדרך הטובה לצרוך זרעי הפשתן.
אני פשוט טוחנת אותם מיד לאחר הקניה ושומרת במקרר או מקפיא, ואז אוכלת עם היוגורט.
ברצוני לדעת האם אין סכנה שהפשתן יחמיץ בדרך בה אני משתמשת , ומהי הדרך הנכונה?
שאלה נוספת : האם שטיפת הפנים במיי השרייה של זרעי פשתן תורמת לעור הפנים?
בתודה מראש,
דנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זרעי פשתן - תגובה
אהרון רזון13/02/20121. מומלץ לטחון סמוך לאכילה.
2. זרעי פשתן מכילים שומנים חיוניים וויטמינים בעלי השפעה חיובית על העור. מאחר ואלה אינם מסיסים במים, למי ההשרייה אין סגולה מועילה לעור, אבל אם זה לא עוזר, לפחות לא מזיק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מבנה גוף צר ורגליים רזותשירה12/02/2012
שלום,
אני בת 37 ותמיד הייתי רזה מאוד, מבנה גוף צר , רגליים רזות ודקיקות. תמיד שקלתי 50 קילו והיום אני שוקלת כבר 70 קילו, אך עדיין הרגליים שלי רזות.
אני אוהבת לאכול ואין לי בעיה עם אכילה, אך העלייה במשקל שלי תמיד היתה איטית.
היום הבנות שלי נוטות למבנה הגוף שלי ולדעתי הן רזות מידי. אחת בת 6 וחצי גובה 1.21 שוקלת 21 ק"ג והשניה בת 10 גובה 1.41 (לא זוכרת את המשקל). מה אני יכולה לעשות כדי לגרום להן לעלות במשקל , אולי תפריט יומי שיאפשר להן לעלות קצת במשקל .
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מבנה גוף צר ורגליים רזות - תגובה
ד``ר נסטור ליפובצקי13/02/2012שירה שלום,
יש לחשוף אותם בארוחות ביניים למזון עשיר קלוריות אך בריא כמו אגוזים, שקדים, טחינה, אבוקדו יחד עם מספיק פחמימות. בעיקרון רצוי שתקחי אותן לדיאטן/ית שיבנו תוכנית מתאימה. פורום איננו תחליף לכך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהים11/02/2012
במצב של קיצוץ דרסטי בקלוריות עקב דיאטה רפואית חריפה אילו תוספי מזון מומלץ ליטול שיכסו על אובדן המינרלים והגורמים החיוביים כתוצאה מהדיאטה החריפה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
אהרון רזון13/02/2012נהוג להמליץ מולטיוויטמין, אבל אני לא בעד. עדיף תוסף\פים ספציפי\ים בהתחשב
בהרכב התזונה והחסרים שעלולים להווצר. דיאטה חריפה לא חייבת לגרום לחסר בכל הוויטמינים והמינרלים החיוניים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רגליים שמנות..מדוכאת!!נינה10/02/2012
שלום רב
אני בת 20 שוקלת 53 וגובהה שלי 1.65-1.67 משהו כזה ..נראת רזה יחסית אבל הבעעיה היא ברגליים..מהברך ומטה הרגליים נראות שמנות'בנות אחרות במשקל שלי יש להן רגליים ממש ממש רזות ואפילו בנות שמנות ממני אך הרגליים שלהם רזות וזה מבאס אותי ואין לי בטחון עצמי..פעם ירדתי במשקל ששקלתי 47 הבטן והירכיים רזו אך הרגליים מהברך ומטה עדיין נראות נפוחות..אני בדיכאון..אני מתביישת ללבוש חצאיות הגוף שלי נראה יותר טוב כשהרגליים מוסתרות מתחת למכנסיים..בבקשה התוכלו לייעץ לי משהו..תזונה או תרגילי ספורט שיוכלו לעזור???* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רגליים שמנות..מדוכאת!! - תגובה
אהרון רזון11/02/2012למרבית הצער לא ניתן לשנות מבנה גוף כי הוא נקבע באופן גנטי. לחברות שלך יש גנטיקה שונה משלך. את צריכה ללמוד לאהוב את מבנה הגוף שלך, לבצע פעילות גופנית סדירה ולשמור על הרזון.
עובי הרגליים איננו הדבר הכי חשוב בחיים. אפשר להיות חתיכה ומושכת גם עם רגליים עבות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)

.jpg)


