מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלה בקשר לשוקוליתנועם23/02/2012
שלום
אני כרגע שומר על תזונה נכונה ליקראת הצבא כלומר לא אוכל שומנים לא מטוגנים ולא קל מה שלא בריא אכשיו ישלי בעיה רק בבוקר קשה לי לקום בלי השוקו החם שלי וכרגע אני שותה בבוקר תה ירוק רציתי לדעת האם זה ממש קריטי כפית שוקלית ביום כמובן לא מוסיף סוכר אם ממש טיפה חלב או תה ירוק אם חצי כפית סוכר והאם בשוקולית יש הרבה סוכרים או שומנים ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה בקשר לשוקולית - תגובה
אהרון רזון23/02/2012הכול עניין של כמות. אם אתה אוכל נכון וה"חטא" היחידי הוא כפית שוקולית ליום זה עדיין בסדר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לא יורדת במשקלחסוי23/02/2012
שלום,
אני בת 19, עושה שלוש פעמים בשבוע אימוני משקולות כל אימון כשעה, ובנוסף עושה הליכה בין שלוש לחמש פעמים בשבוע של חצי שעה.
אני אוכלת הרבה חלבונים, ומגבילה את עצמי לעד 1000 קלוריות ביום.
אני יודעת שזה מעט, אולם המטרה שלי היא לרדת.
הבעיה היא שאני פשוט לא יורדת, אני כבר כארבעה חודשים עם אותו המשקל, ולא ירדתי אפילו לא חצי קילו.
אני מודעת לעובדה שזה לא נכון לאכול מעט קלוריות ביום, משום שה BMR יורד, אך אני גם מפחדת להגדיל את כמות הקלוריות כדי שלא אעלה עוד יותר במשקל.
אני לא מבינה למה אני לא יורדת!! חלק אומרים לי שייתכן כי אני מעלה את מסת השריר, אך אני לא יודעת אם זה נכון.
אשמח לקבל עזרה.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא יורדת במשקל - תגובה
אפרת סויסה הרוש23/02/2012כמו שאמרת את לא יורדת במשקל מכיוון שאת אוכל מעט מאוד קלוריות במיוחד בגל שאת מתאמנת לא מעט את זקוקה לכמות גדולה יותר של קלוריות וכמובן גם לפחמימות.
אני מצליצה לך בהקדם האפשרי לפנות לדיאטנית על מנת שתכין לך תפריט מאוזן שישתלב בפעילות הגופנית שאת עוסקת כדיי למזער את הנזק שנגרם לגוף בדיאטות מסוג זה
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא יורדת במשקל - תגובה
אהרון רזון23/02/2012יכול להיות שאת לא יורדת בגלל שאת כבר רזה (את לא מוסרת משקל וגובה).
אם לא כך, החלוקה בין הפעילויות צריכה להיות שונה, כאשר צריך להקדיש יותר זמן לפעילות האירובית. שלוש פעמים בשבוע אימוני משקולות , רצוי תחת הדרכה, של חצי שעה (זה מספיק אם הביצוע אפקטיבי), ולפחות 5 פעמים הליכה נמרצת עם קטעי ריצה במשך שעה.
יש לקוות שאת באמת מעלה את מסת השרירים, אך אצל נשים העליה היא מתונה, לא יותר מ-2 ק"ג בשנה , וזה רק על בסיס נתונים גנטיים מתאימים ואימון אופטימלי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמשקל
חסוי23/02/2012אני 1.55 שוקלת 50.
אני התייעצתי בעבר עם דיאטנית והיא אמרה לי שאני צריכה לשקול 47. איך אדע אם העלתי מסת שריר ולא שומן??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמשקל - תגובה
אהרון רזון23/02/2012אני לא יודע מה הדיאטנית רוצה ממך. המשקל שלך בסדר גמור ובגלל זה קשה לך לרזות. אני רוצה להזהיר אותך שהרזיה ללא צורך מביאה בד"כ להשמנה עתידית.
ניתן למדוד את אחוז השומן, אבל לא במכשיר של חדר הכושר בגלל חוסר דיוק.
את זה עושים במרפאת ספורט או אצל דיאטנ\ית בעל\ת מכשור ומיומנות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עלים ירוקיםמילי23/02/2012
שלום, אני אוכל מדי יום צרור גדול של עלים ירוקים (פטרוזיליה, כוסברה)...
בהנחה שהם לא אורגניים, האם זה מזיק לבריאות (כתוצאה מהריסוסים) וכדאי להפחית או שהיתרונות עולים על החסרונות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עלים ירוקים - תגובה
אהרון רזון23/02/2012מומלץ לאכול פטרוזיליה וכוסברה כתבלינים ולא מעבר לכך, ולא רק בגלל הריסוס. הירקות האלה, כמו כל העלים בצבע ירוק כהה (חמציץ,תרד, מנגול) מכילים ריכוז גבוה של חומצה אוקסלית שאינה עושה טוב לגוף, ובעיקר מפחיתה, ובכמות גדולה אף מונעת, את ספיגת המינרלים (ברזל, סידן, אבץ, מגנזיום). היתרונות הם תכולתם המשמעותית בוויטמין C ובטא קרוטן (בסיס לוויטמין A), אבל לא חסרים מקורות טבעיים אחרים עתירי רכיבים אלה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הורדה של 3 קגמילי23/02/2012
שלום,
אני בת 29 גובה 163 ס"מ, משקל 55 ק"ג. רוצה להוריד 3 ק"ג (יש שומן בישבן ובירכיים) בקצב של חצי קילו לשבוע לערך.
מתאמנת 4 פעמים בשבוע (קצת משקולות בחדר כושר, ריצה של שעה בערך במהירות 10.5 קמ"ש), האם תפריט (מאוזן) של 1300 קלוריות ליום אמור להשיג בגדול את המטרה? או עדיף להוסיף\להפחית קצת בקלוריות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הורדה של 3 קג - תגובה
אהרון רזון23/02/2012האימונים שלך צריכים להוות את חלק הארי בהרזיה. 40 ק"ם ריצה שבועית במהירות מעל 10 קמ"ש היא פעילות משמעותית בהחלט שתביא אותך ליעדך בלי צמצום בתזונה.
אפילו אם תאוכלי קצת יותר (מאכלים בריאים) ותשמרי על רמת הפעילות, עדיין את צפויה לרזות. חשוב לאכול לפי הכללים המומלצים למי שעוסק בפעילות גופנית אינטנסיבית.
אני מציע לך, בימים שאת לא רצה, לעשות הליכות וכך תוכלי לאכול יותר ולהבטיח את קצב ההרזיה הרצוי.
הערה: אנחנו לא יכולים לכוון את ההרזיה נקודתית ("יש שומן בישבן ובירכיים"), כי התפלגות השומן בגוף וסדר המסתו והעמסתו נקבעים באופן גנטי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קווקאראלעד22/02/2012
יש הבדל אם בכלל בין האינדקס הגליקמי בין-
4 כפות קווקאר דק +כוס חלב3%
לבין 4 כפות קווקאר מלא(לא גרוס)+כוס חלב 3%?
השאלה באה בכדי לדעת אם כדאי לצרוך קווקאר אחרי אימון?ואם כן איזה כדאי?
כי לפי מיטב ידיעתי אחרי אימון כדאי אינדקס גליקמי גבוה..השאלה אם יש הבדל בין השניים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קווקאר - תגובה
אהרון רזון23/02/2012הבהרה: קביעת האנדקס הגליקמי נעשה על ידי אכילה בודדת של המוצר הפחמימתי, ולא בשילוב עם מזון אחר. אכן האינדקס של שיבולת השועל בצורתה הגסה נמוך יותר מאשר של הגרוסה, אך החלב מוריד אותו באופן משמעותי בשני המקרים, כך שאין להתייחס לתערובת כאל מזון בעל אינדקס גליקמי גבוה.
אכן, מומלץ מזון בעל אינדקס גליקמי גבוה תוך דקות ספורות אחרי פעילות אינטנסיבית, אבל שיבולת השועל איננה הבחירה האופטיטמלית, גם ללא חלב מאחר והאינדקס שלה איננו מוגדר כגבוה. הדגן מתאים יותר לארוחה המשולבת פחמימות-חלבונים בשלב יותר מאוחר (תוך שעה).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיכאוןן הבטן לא יורדתעדי22/02/2012
שלום בת 32 אחרי 2לידות ילדתי לפני 3חודשיים לא מצליחה לרדת במשקל במיוחד בבטן ניראת בהריון מה לעשות???????בדיכאון לא יוצאת מהבית אוכלת רק מתוקים בקושי שותה מה לעשות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיכאוןן הבטן לא יורדת - תגובה
אהרון רזון22/02/2012פעילות גופנית סדירה, רצוי פעמיים ביום, תוציא אותך מהדכאון, וייעוץ תזונתי מקצועי יעשה סדר בתזונה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שומרי משקל?גבריאלה22/02/2012
שלום רב. אני מעוניינת להבין כיצד יכול להיות ששומרי משקל עובד להמון אנשים בהתחשב בעובדה שהם לא סופרים קלוריות ושאם עושים ספורט, זוכים לאכול קצת יותר מהרגיל... חשבתי שכול הפואנטה זה מאזן שלילי של קלוריות?
ובנוסף, האם זאת שיטה שיכולה לעובוד טוב בשביללי? יש לי נטייה להתחיל דיאטה בריאה ואז להתחיל לבדוק עד כמה אני יכולה לצמצם את האוכל, עד שאני מגיעה להרעבה מוחלטת ולאחר כמה שבועות, בולמוס אכילה בלתי נשלט. לא צריך לציין שאני עולה ויורדת במשקל ואני לא מצליחה להגיע לאכילה בריאה שתמלא אותי ומצד שני תגרום לי להרגיש שאני כן עושה דיאטה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שומרי משקל? - תגובה
ד``ר נסטור ליפובצקי22/02/2012גבראילה שלום,
עד כמה שידוע לי הנקודות של שומרי משקל מבוססות על קלוריות ועל שומן רווי, לכן מי שעובד על פי שיטה זו כן סופר קלוריות בעקיפין, בנוסף כמובן שמדובר במאזן קלורי שלילי.
עליך להצמד לשיטה שמספקת לך מספיק אנרגיה גם כדי לתפקד נכון יחד עם מאזן קלורי שלילי אך לא קיצוני. כמובן שפעילות גופנית חשוב שתהיה חלק מהתוכנית.
בהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשומרי משקל? - תגובה - תגובה
אפרת סויסה הרוש22/02/2012הייי גבריאלה.
שיטת שומרי משקל יכולה להיות טובה אם את מקפידה לנצל את הנקודות שלך נכון .
אני ממליצה לך לקבל יעוץ אצל דיאטנית שתנחה אותך לאכול נכון בריא ומאוזן ולהישאר במעקב כדיי שלא תלכי לאיבוד שוב
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הורדה במשקלליטל21/02/2012
היי,
בת 23 כמעט הגובה שלי זה 1.53 המשקל שלי כרגע הוא 45.8 ועד לפני 10 חודשים שקלתי 56 עשיתי בין היתר דיאטת לחם וירדתי מזה אבל כרגע אני רק שומרת לא לאכול דברים משמינים. אני מקבלת הרבה מחמאות על הירידה במשקל אך עדיין מרגישה שההיקפים שלי הצטמצמו אבל לא הבטן. הבטן לא יורדת לי לא משנה מה. אני חושבת שיש לי לרדת עוד איזה 3,4 קילו. וכרגע אני די נעצרתי. מהו המשקל המתאים עבורי? וכיצד ניתן להוריד את הבטן חוץ מספורט??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הורדה במשקל - תגובה
ד``ר נסטור ליפובצקי22/02/2012ליטל שלום,
קודם כל שפו על מה שעשית עד עכשיו. המשקל שלך כרגע תקין ולא הייתי ממליץ לך לרדת יותר מעוד 2 קג' אם את מתעקשת. את צריכה להמשיך עם התזונה הבריאה שלך, עם הפעילות הגופנית והשינויים החיצונים יגיעו עם הזמן, עד לנקודה מסויימת תקבע כמובן על פי מבנה הגוף שלך
בהצלחה,.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היי .............נויה21/02/2012
היי
אני בת 25 ואני מעוניינת לרדת 7 קילו !
אני שותה תה מוכר שהוא משלשל !
האם תוך חודש ניתן באמת להוריד 5-7 קילו עם אכילה נורמלית ותה ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי ............. - תגובה
אהרון רזון21/02/2012תא או כל דבר אחר משלשל לא גורם להרזיה אלא לנזק במערכת ההעיכול, כולל התפתחות עצירות כרונית וגם לחסרים שונים הירידה הזמנית במשקל היא לא איבוד שומן, אלא איבוד מים (שלא מחזיק מים!) שעלול להוביל להתייבשות עם השלכות חמורות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הורדה במשקליהודה21/02/2012
שלום בן 32 גובה 1.75
לאחר שמירה על תזונה ופעילות ספורטיבית ירדתי 10 קילו מ90 קילו ל80 קילו.(במשך 8 חודשים)
בחודש האחרון אני ממשיך באותה פעילות אבל לא מצליח לרדת מ80 קילו.
זה נורא מתסכל אותי.
אשמח לקבל ממך עצה מה לעשות בשביל להוריד במשקל.
אני רוצה להגיע ל 75 קילו.
תודה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הורדה במשקל - תגובה
אהרון רזון21/02/2012עכשיו הגוף שורף פחות אנרגיה בגלל ששוקל פחות וגם חלה הסתגלות מטבולית עם צימצום התזונה והתרגלות לפעילות גופנית. הפחתה בהיקף (קלורי) התפריט היומי ו\או הרחבה והעצמת הפעילות הגופנית יחדשו את ההרזיה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אכילה ללא הפסקהעדן20/02/2012
שלום אני עדן נאי בן 17 ושוקל 75 קילו , גובה 1.74
יש לי בעייה שאני כל הזמן אוכל עד שאני מרגיש מלא ואני לא יכול לשלות על זה ממש אז רציתי לדעת עם יש כל מיני מאחלים שממאלים את הבתן אבל לא ממש משמינים כי אני מרגיש כל הזמן רעב ואין לי את המיגבלה של סובה רק שאני מלא לגמרה אבל אחרי כמה שעות שוב אותו הדבר ואני מנסה לרדת במישקל וביגלל זה אני לא ממש מצליח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בנוסף
עדן20/02/2012ובנוסף לזה אני גם אצלן ואני לא ממש יכול לעשות ספורט
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאכילה ללא הפסקה - תגובה
אהרון רזון21/02/2012נסה לאכול כל שלוש שעות בזמנים קבועים. בין הארוחות שתה הרבה מים גם אם אתה לא צמא וכשנתקף רעב, אכול ירקות טריים שממלאים את הבטן ואינם עתירי קלוריות. פעילות גופנית סדירה עשויה לעזור להפחתת הרעב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דיאטהאודט20/02/2012
האם נכון שאפשר לרדת ממשקל עם 4 ארוחות של סנדוויצים בלבד תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דיאטה - תגובה
אהרון רזון20/02/2012באופן עקרוני, כן. תלוי מה מכיל הסנדוויצים ומה גודלם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חמאת שומשוםאני20/02/2012
שמעתי שחמאת שומשום מלא מאד בריאה
כי יש בה המון סידן אבל יש בזה גם המון שמן
אז רציתי לשאול אם אני אוכלת כפית כל יום
זה עלול להיות משמין?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חמאת שומשום - תגובה
אהרון רזון20/02/2012אכן יש הרבה סידן, אך ברובו איננו זמין בגלל נוכחות מסיבית של מעכבי ספיגה בשומשום מלא. השמן בשומשום, אמנם בריא, אבל הייתי מעדיף טחינה ולא החמאה, בגלל שהאחרונה הוא מוצר מתועש עם תוספות ואיכות השמן ירודה יותר. כפית טחינה בסלט או מרוחה על פרוסת לחם כחלק מהקצבת השומן היומי זה בסדר, אבל לא תורמת הרבה סידן, אם בכלל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חוות דעת בנוגע לתפריטלירון20/02/2012
שלום :) ברצוני לדעת כמה קלוריות מכיל התפריט הבא והאם הוא בריא:
בוקר: נס קפה עם מעט חלב (ללא סוכר) ופרוסת לחם חיטה מלאה מרוח בריבה ללא סוכר.
צהריים: מרק עדשים כתומות (שתי מזיגות של מצקת) וסנדביץ' משתי פרוסות לחם חיטה מלאה עם חזה עוף ברוטב עגבניות ומעט שמן זית.
ערב: סלט ירקות, ביצה קשה, שתי פרוסות לחם מחיטה מלאה, קצת גבינות רזות ותה עם עלי נענע וכפית סוכר אחת.
תודה רבה!
:)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אפשר תשובה?
לין20/02/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחוות דעת בנוגע לתפריט - תגובה
אהרון רזון21/02/2012אם אתה נוקט בשיטת ספירת הקלוריות (אני לא ממליץ), צריך לשקול כל מה שאתה אוכל, לבדוק את הערך הקלורי בטבלאות שתמצא בשפע ברשת, ולחשב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לחםאלון20/02/2012
שלום
האם לחם מ-80% קמח מלא הוא מומלץ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחם - תגובה
אהרון רזון20/02/2012עדיף 100%, אבל אם 80% יותר טעים לך זה עדיין בריא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)

.jpg)

.jpg)


